Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Dviračių takai Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Trimitas
    replied
    Parašė Euronymous Rodyti pranešimą
    Aš čia vienas stengiuosi vengti gatvių kuriose daromi nauji dviračių takai?
    Taip, tu vienas toks.

    Komentuoti:


  • Euronymous
    replied
    Aš čia vienas stengiuosi vengti gatvių kuriose daromi nauji dviračių takai?

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Emil Rodyti pranešimą
    Baršausko g. dviračių takas. Prie pat yra perėja, tad takas pasibaigia likus kažkur 10 metrų iki perėjos ir tada vėl tęsiasi už jos. Nelabai žinau, kodėl Kaune kai kurių dviračių takų nenuveda iki pat perėjos bortelio, bet palieka tiesiog taip, kaip nuotraukoj.
    Kad sužvėrėję prakaitu smirdintys dviratininkai neįsijaustų lėkti per perėją.

    Komentuoti:


  • Emil
    replied
    Baršausko g. dviračių takas. Prie pat yra perėja, tad takas pasibaigia likus kažkur 10 metrų iki perėjos ir tada vėl tęsiasi už jos. Nelabai žinau, kodėl Kaune kai kurių dviračių takų nenuveda iki pat perėjos bortelio, bet palieka tiesiog taip, kaip nuotraukoj.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė JPeters Rodyti pranešimą

    Tokius sujungimus ir seniau dėjo, bet ne visur ir retai. Pvz. Partizanų gatvės bendras pėsčiųjų ir dviračių takas.
    https://www.google.com/maps/@54.9304...7i16384!8i8192

    Gaila ne atskiri takai. Be to, matau sudėjo trinkeles akliesiems. Tačiau kažkada pamenu riedėjau pro ten link regitros, tai lyyyyg nebuvo jų dar.
    Na čia bendras takas ir pridėta taktilinių plytelių, tai nevisai tas pats.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė JPeters Rodyti pranešimą

    Tokius sujungimus ir seniau dėjo, bet ne visur ir retai. Pvz. Partizanų gatvės bendras pėsčiųjų ir dviračių takas.
    https://www.google.com/maps/@54.9304...7i16384!8i8192

    Gaila ne atskiri takai. Be to, matau sudėjo trinkeles akliesiems. Tačiau kažkada pamenu riedėjau pro ten link regitros, tai lyyyyg nebuvo jų dar.
    Su Partizanų g. buvo įdomiai.

    Lyg 2017 m. tvarkė važiuojamą dalį, sudėjo naujus bordiūrus, įskaitant ir įvažiavimų radiusuose, o šaligatvius paliko sekantiems metams, per žiemą netvarkytus.
    Per tą laiką sudėti bordiūrai ties šaligatvių sujungimais aptrupėjo (plius viskas palei bordiūrus ten liko išardyta), tai jau kitą vasarą, kai jau tvarkė šaligatvius, nusprendė tuos aptrupėjusius bordiūrus išimt, gavosi neblogas rezultatas.
    Beje, kur sveiki bordiūrai išliko ties šaligatviais, tai neardė.

    Šiaip daugiausiai ir aptrupėjo ties šaligatviais, kur aptrupėjo. Daugelyje vietų liko sveiki.
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.02.15, 23:57.

    Komentuoti:


  • JPeters
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kaip suprantu, naujovė Kaune (pataisykit, jei klystu): nebededami bordiūrai ties įvažiavimais/išvažiavimais ir kelių susikirtimais, o daromas vientisas nenutrūkstamas asfalto sujungimas. Kažkas, Kaune atsakingas už takų tiesimą, panašu, mokosi ir galbūt netgi skaito šitą forumą
    Tokius sujungimus ir seniau dėjo, bet ne visur ir retai. Pvz. Partizanų gatvės bendras pėsčiųjų ir dviračių takas.
    https://www.google.com/maps/@54.9304...7i16384!8i8192

    Gaila ne atskiri takai. Be to, matau sudėjo trinkeles akliesiems. Tačiau kažkada pamenu riedėjau pro ten link regitros, tai lyyyyg nebuvo jų dar.
    Paskutinis taisė JPeters; 2023.02.15, 19:00.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Kaip atvykti pretekstas jei padaro stotelę, bet ne maršrutą? Ten ta gatve jei nevažiuoja VT, tai būtų reikėję pakreipti kažkokį maršrutą smarkiai.
    nes buvo maršrutas. matyt nelabai pelningas.

    Komentuoti:


  • Sigitukaz
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Geras. O tai neplanuoja ten paleisti kažkokio maršruto? Ir kaip gali nebūti VT tokioje gana svarbioje gatvėje?
    VT atzvilgiu nera svarbi Zukausko g. Tarp Savanoriu ir Luksio atkarpoje praktiskai yra tik Kauno svara ir parkas. Butu galima leist nuo siaures pr. koki autobusa link centro, bet dubliuotu jau esmus marsrutus, todel tikriausiai ilgainiui VT Zukausko gatveje neatsiras

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Biškį mirusi tema. Spėju, Kaune dviračiu važinėtis ne lygis?

    Anyway, yra vietų, kur tiesiamos/kątik nutiestos ilgos atkarpos ir matosi aiškus progresas technologiniuose dalykuose

    Kaip suprantu, naujovė Kaune (pataisykit, jei klystu): nebededami bordiūrai ties įvažiavimais/išvažiavimais ir kelių susikirtimais, o daromas vientisas nenutrūkstamas asfalto sujungimas. Kažkas, Kaune atsakingas už takų tiesimą, panašu, mokosi ir galbūt netgi skaito šitą forumą

    Kita naujovė (?) Kaune: medžių prioritetas. Pliusas už šitą sprendimą
    Galiu pakomentuot apie Lukšio ir Žukausko g. dviračių takų progresą.

    Viskas ok. Nepatinka du dalykai.

    Įvažiavimai. Kai kur nebūtinai reikia dubliuot palei kiekvieną sklypą, buvo galima iš vieno įvažiavimo (pvz. Gėlių parduotuvė ir Lidl).
    Taip pat nėra kalnelių įvažose, kad tr. sukantis prilėtintų, nes dažnas mėgsta įvažiavimus traktuoti kaip slalomą arba autostradą. Didelė bėda su tuo yra Pramonės pr. dvirtakyje.

    Jungtys. Vis dar nėra visų jungčių, kur būtų galima nuo Dviračio nenulipus pervažiuot. Kelios vietos - Šiaurės pr. žiedas, Lukšio-Žukausko sankryža, reguliuojama pėsčiųjų perėja ties Lukšio IKI, Plechavičiaus g., Ukmergės g., nesu užtikrintas bet gali būti ir Pakraščio g. ties Rasos gimnazija.
    Galėtų bent Lukšio-Žukausko g. ar netoli Plechavičiaus g., kad ir už 70-100 m įrengt naujas perėjas dviračiams. Beje kažkoks kompromisinis variantas panašus yra netoli Šiaurės pr. žiedo, bet ties pačiu žiedu nereguliuojamos perėjos, dviračiams kils pagunda tiesiog kirsti paprastą pėsčiųjų perėją nenulipus nuo dviračio.
    Šiaip iš tokio truputį turiu žinių, kad nedaro daug kur dviračių perėjų, nes arba baiminamasi dėl stoviniuojančių pėsčiųjų, arba sukančios tr. priemonės nepastebės staigiai išvažiuojančių dviračių.

    Šiaip norėtųsi, kad bent jau ateityje jungčių trūkumo problemėlė išsispręstų įrengiant reguliuojamas Lukšio-Plechavičiaus ir Lukšio-Ukmergės g. sankryžas.
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.02.15, 00:09.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Tą stotelę padarė kai atsirado „Mano Kaunas“. Gal buvo kaip pretekstas pensininkams atvykti. O Eiguliuose normalus viešas transportas tik tose gatvėse, kur yra troleibusų laidai.
    Kaip atvykti pretekstas jei padaro stotelę, bet ne maršrutą? Ten ta gatve jei nevažiuoja VT, tai būtų reikėję pakreipti kažkokį maršrutą smarkiai.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Geras. O tai neplanuoja ten paleisti kažkokio maršruto? Ir kaip gali nebūti VT tokioje gana svarbioje gatvėje?
    Tą stotelę padarė kai atsirado „Mano Kaunas“. Gal buvo kaip pretekstas pensininkams atvykti. O Eiguliuose normalus viešas transportas tik tose gatvėse, kur yra troleibusų laidai.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Aš tik niekaip nesupratu, kam jie apipavidalino tą stotelę nuotraukose. Ji jau kokius du metus neturi nei vieno maršruto. O dabar dėl jos dviračių ir pėsčiųjų takas keičia pusę.
    Geras. O tai neplanuoja ten paleisti kažkokio maršruto? Ir kaip gali nebūti VT tokioje gana svarbioje gatvėje?

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Aš tik niekaip nesupratu, kam jie apipavidalino tą stotelę nuotraukose. Ji jau kokius du metus neturi nei vieno maršruto. O dabar dėl jos dviračių ir pėsčiųjų takas keičia pusę.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Biškį mirusi tema. Spėju, Kaune dviračiu važinėtis ne lygis?

    Anyway, yra vietų, kur tiesiamos/kątik nutiestos ilgos atkarpos ir matosi aiškus progresas technologiniuose dalykuose

    S. Žukausko, einant nuo Savanorių pr. link P. Lukšio g.


    Kaip suprantu, naujovė Kaune (pataisykit, jei klystu): nebededami bordiūrai ties įvažiavimais/išvažiavimais ir kelių susikirtimais, o daromas vientisas nenutrūkstamas asfalto sujungimas. Kažkas, Kaune atsakingas už takų tiesimą, panašu, mokosi ir galbūt netgi skaito šitą forumą


    Kita naujovė (?) Kaune: medžių prioritetas. Pliusas už šitą sprendimą


    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Kauno miesto ir rajono dviračių takus sieks sujungti į bendrą tinklą
    https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/11/...bendra-tinkla/

    Kaip tokios studijos daromos? Ar ne minusas, kad uždieniečiai nežinantys specifikos darys?

    Komentuoti:


  • Trimitas
    replied
    Tiesiamas 6 km dviračių ir pėsčiųjų takas nuo Ringaudų žiedo iki Kačerginės sankryžos Šakių plente. (Gal kiek už Kauno ribos, bet aktualu kauniečiams.)
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ciu-darbininku

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Jei kažko nekeitė paskutinę sekundę turėtų būti normalūs sujungimai dviračių tako su dviračių perėjų kvadračiukais.

    Čia jau laikiau liguista praktika kartoti didelę Savanorių pr. tako klaidą, dėl kurio potencialus tako patrauklumas dviratininkams galėjo apskritai sumažėti, nes nei nuolat kas kelis šimtus metrų nulipinėti nuo dviračio patrauklu, nei gauti nuo policijos dėl pažeidžiamų KET važiuojant per perėją malonu. Aišku, jei trūkstamas dviračių perėjas paženklins, galbūt tai padės dviratininkų srautų vystimuisi Kaune, nes nereikia sukti galvą ar laikaisi KET.
    Paskutinis taisė PoDV; 2022.07.12, 18:24.

    Komentuoti:


  • RmG
    replied
    Dviračių takas jau asfaltuojamas Tunelio gatvėj nuo kalno viršaus.





















    Komentuoti:


  • zero
    replied
    Parašė bimbam Rodyti pranešimą
    O Suomijos šiaurėje gali?
    Suskaičiuok kiek dviratininkų pamatysi per valandą:

    https://youtu.be/kI1xqSWfTT4

    Tiesiog pati populiariausia transporto priemonė Helsinkyje

    Komentuoti:

Working...
X