Parašė Sigitukaz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Dviračių takai Kaune
Collapse
X
-
Gervių g. rekonstrukcijos progresas
Žiedas nuo Kulautuvos g. pusės. Dvirtakis kerta Kulautuvos g. prieš žiedą.
Žiedas nuo Gervių g. pusės. Dvirtakis iš kart kerta Gervių g.
Dvirtakis kerta Gervių g. antrą kartą ties Irklavimo baze.
Rekonstrukcijos pabaiga. Dvirtakis įsilieja į šaligatvį, toliau eina bendras jau reikalaujantis remonto asfaltuotas pėsčiųjų dviračių takas iki Lampėdžių paplūdimio.
Kiek suprantu dvirtakio negalėjo tiesti vienoje pusėje dėl sklypų ribų? Ir dėl to vietoje vienoje vietoje gatvės kirtimo, dabar yra net 4 gatvės kirtimai, norint nuvažiuoti link Lampėdžių paplūdimio.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Pats rašant susimąsčiauParašė Rimas_OK Rodyti pranešimąP.S.Gal reiktų nebevadint "takais", nes takas tai gali būti vingiuotas ir su kalniukais, skirtas laisvalaikiui.
Trasa turbūt geriausias žodis. Kelias vėl kitoks įsivaizdavimas galvoje.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jei dvirtakis bus nenusileidžiantis (kaip gulintis policininkas), tai vairuotojai labiau pajus ir atkreips dėmesį kad kerta/sustojo ant dviračių trasos.Parašė PoDV Rodyti pranešimą2) ženklinimas, aiškiai pažymėt kur auto turi sustot, kad neužvažiuotų ant dvirtakio.
P.S.Gal reiktų nebevadint "takais", nes takas tai gali būti vingiuotas ir su kalniukais, skirtas laisvalaikiui.
Komentuoti:
-
Reikia Kaune dviračių takų.
Dar reikia kelių dalykų:
1) ne dviračių takai nusileidžia iki auto važ. dalies lygio, o auto važ. dalis pakyla iki dvir. lygio (išskyrus aiškią tranzitinę funkciją atliekančias gatves).
2) ženklinimas, aiškiai pažymėt kur auto turi sustot, kad neužvažiuotų ant dvirtakio.
3) kultūra, įprotis sustoti pagal ženklus
4) pastatyk ne tik daugiau dviračių takų pagal km. Dar reikia pastatyti takus teisiingai, dviračių padaugės. Trust me
3 ir 4 punktai papildys vienas kitą. Daugiau dviračių = vairuotojai turės į tai atsižvelgti.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
nelabai kam rūpi vieno žmogaus tezėParašė Bootsy Rodyti pranešimąPerskaičius visus dviračių mėgėjų "argumentus" ir "atmazkes" mano tezė iš esmės pasitvirtino - dviračių takų tiesti NEREIKIA
tiesti reikia, bet patogius visiems ir kad kiltų kuo mažiau konfliktinių situacijų, kad dviratininkas norėtų važiuoti dviračių taku, o ne gatve ir t.t.
P.S. vakar mačiau automobilį važiuojantį dviračių taku, nors šalia buvo gatvė, bet gatvė neasfaltuota o dvirtakis asfaltuotas. Tad visur mes turime marozų.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Perskaičius visus dviračių mėgėjų "argumentus" ir "atmazkes" mano tezė iš esmės pasitvirtino - dviračių takų tiesti NEREIKIA
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai čia šito pateisinimo manau daugiau nei pakanka, dar ypač kai dviratininkas mina daugiau nei 30km/h greičiu, o vairuotojų mastymas yra tas kad dviračiai rieda šiek tiek greičiau nei eina pėstieji tai ir gaunasi tada avarinės situacijos.Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Taip, o automobilistas iš antros juostos tikriausiai pirmą kartą gyvenime išvažiavo į pirmą, kad nufilmuoti ir pasipiktinti dviratininku
Taip aš neteisinu dviratininko, nes šioje dvirtakio atkarpoje yra tik viena vieta kur bordiūrai nesulyginti su važiuojamą dalimi. Bet tu visada turi saugotis automobilių išvažiuojančių ar įvažiuojančių iš/į šalutinius kelius, aikšteles. Važiuoti arčiau kelkraščio neleidžia kelio kokybė ir jis taptų mažiau matomas išvažiuojančiam automobiliui dėl atitvarų.
Komentuoti:
-
Taip, o automobilistas iš antros juostos tikriausiai pirmą kartą gyvenime išvažiavo į pirmą, kad nufilmuoti ir pasipiktinti dviratininkuParašė Bootsy Rodyti pranešimą
Taip aš neteisinu dviratininko, nes šioje dvirtakio atkarpoje yra tik viena vieta kur bordiūrai nesulyginti su važiuojamą dalimi. Bet tu visada turi saugotis automobilių išvažiuojančių ar įvažiuojančių iš/į šalutinius kelius, aikšteles. Važiuoti arčiau kelkraščio neleidžia kelio kokybė ir jis taptų mažiau matomas išvažiuojančiam automobiliui dėl atitvarų.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Dėl to aš dažniausiai vengiu gatvių kuriose dviračių takai yra, kad ir kaip tai keistai skambėtųParašė transpondster Rodyti pranešimą
tai pirmi kadrai ir parodo kodėl nevažiuoja, kai iš šalutinio kelio ar kiemo sustoja 2 metrai iki sankryžos tiesiai ties dvirtakiu
Komentuoti:
-
Tai aš ir sakau - nereikia tų dviračių takų. Mašinos gi iš šalutinio kelio išvažiuoja, maišo. Kam tuos pinigus leisti?Parašė transpondster Rodyti pranešimą
tai pirmi kadrai ir parodo kodėl nevažiuoja, kai iš šalutinio kelio ar kiemo sustoja 2 metrai iki sankryžos tiesiai ties dvirtakiu
Komentuoti:
-
tai pirmi kadrai ir parodo kodėl nevažiuoja, kai iš šalutinio kelio ar kiemo sustoja 2 metrai iki sankryžos tiesiai ties dvirtakiuParašė Bootsy Rodyti pranešimą
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Komentuoti:
-
Puikiai žinau situaciją ir gaila, kad tai sprendžia tik Šančiškiai, Aš ten gyvendamas norėčiau, kad sutvarkytų aplinką ir galėčiau išeiti pasivaikščioti drąsiai pėsčiųjų takais o nesidairyti , kad 1m pločio take tau teks tilpti su dviratininkais.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Šančių taką kur dabar jungia Panemunę su Centru planuoja rekonstruoti, bet šančiškiai užprotestavo dėl auto-centrizmo toje vietoje. Galbūt projektas toliau bus tobulinamas. Gal net bus paliekama kokiems nors geresniems laikams, kur tiesiog šančiškiams bus sutvarkyta aplinka, ir kai autocentrizmas Kaune aprims (noras visur privažiuot su auto ne toliau kaip 10 metrų nuo tikslo), bet tada gali laukt ne vienus metus, kai dar net automobilizmo pikas net nepasiektas (ir turbūt nebus pasiektas dar kokį 7-10 metų mano spėjimu).
Tai tik Jūsų spėjimas, atskiras tai reikštų kad du takai, pėsčiųjų ir dviračių. Jeigu nuties viengubą, tai eis ir pėstieji, bėgs bėgikai ir panašiai.Parašė PoDV Rodyti pranešimąTakas link Švenčionių g. turėtų būti atskiras dviračių takas. Šiuo metu jau statomas..
Man takas palei upę, tai kai važiuoji ir matai upę, tad Raudondvario pl. kur matosi upė, deja yra viengubi takai. Kur nesimato, Brastos g., palei Autobusų parką iki Raudondvario pl. 6 tako yra atskirta su pėsčiųjų takaisParašė PoDV Rodyti pranešimąIšvada, kad ne visur dideli srautai pėsčiųjų, bet taip tokių tikrų tik dviračiams skirtų takų palei upes beveik nėra. Visur daliniesi su pėsčiaisiais. Guodžia, kad ne visur jų daug.
Beje Raudondvario pl. taką vis tik laikau paupio taku, dalyje atkarpos priartėja prie upės, kitur eina palei gatvę. Atkarpa palei gatvę turi pernai nutiestą atskirą siaurą šaligatvį su trūkinėjimais, kas formuoja dar vieną ruožą su atskirais dviračių ir pėsčiųjų takais.
Taip tiesia Kaune takus, džiaugiuosi tuo ir naudojuosi jais tik dar tobulinti ir tobulinti reik, pagaliau atsiranda ir reguliuojamų pervažų dviratininkams. Bet vėlgi, pataupė ant atskiro šviesoforo, tai nupaišyk ant važiuojamosios dalies pėstyjį ir dviratininką, kad žinotų kur kuriam eiti ar važiuoti.
S.Žukausko g. ties Kauno švara. Pėstysis ir dviratininkas pasiruošę kirsti gatvę dviratininkų pervaža.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Šančių taką kur dabar jungia Panemunę su Centru planuoja rekonstruoti, bet šančiškiai užprotestavo dėl auto-centrizmo toje vietoje. Galbūt projektas toliau bus tobulinamas. Gal net bus paliekama kokiems nors geresniems laikams, kur tiesiog šančiškiams bus sutvarkyta aplinka, ir kai autocentrizmas Kaune aprims (noras visur privažiuot su auto ne toliau kaip 10 metrų nuo tikslo), bet tada gali laukt ne vienus metus, kai dar net automobilizmo pikas net nepasiektas (ir turbūt nebus pasiektas dar kokį 7-10 metų mano spėjimu).Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Tai išvada? Palei upes vienintelis ruožas kur yra dviračių ir pėsčiųjų takas atskirtas yra Neries krantinės parke. Nei vieno šaligatvio tam parke nėra, gal įrengs kai rekonstruos Neries kr. gatvę
Raudondvario pl. toli nuo upės, jis labiau tinka kitiems takams prie gatvių ar prospektų.
Verkiant reikia Šančių tako rekonstrukcijos, bet važiuoti tiesiau ir palei intensyvią gatvę (smarvė) tikrai dar nesirenku Juozapavičiaus pr. įdomu kaip padarys už Panemunės tilto, palei Švenčionių g.
Takas link Švenčionių g. turėtų būti atskiras dviračių takas. Šiuo metu jau statomas.
Išvada, kad ne visur dideli srautai pėsčiųjų, bet taip tokių tikrų tik dviračiams skirtų takų palei upes beveik nėra. Visur daliniesi su pėsčiaisiais. Guodžia, kad ne visur jų daug.
Beje Raudondvario pl. taką vis tik laikau paupio taku, dalyje atkarpos priartėja prie upės, kitur eina palei gatvę. Atkarpa palei gatvę turi pernai nutiestą atskirą siaurą šaligatvį su trūkinėjimais, kas formuoja dar vieną ruožą su atskirais dviračių ir pėsčiųjų takais.Paskutinis taisė PoDV; 2023.04.24, 17:06.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai išvada? Palei upes vienintelis ruožas kur yra dviračių ir pėsčiųjų takas atskirtas yra Neries krantinės parke. Nei vieno šaligatvio tam parke nėra, gal įrengs kai rekonstruos Neries kr. gatvęParašė PoDV Rodyti pranešimą
Ne visur situacija palei upes vienoda.
Jonavos gatvė labiau vyrauja bėgikai iš pėsčiųjų, su šuniuku nelabai pastebiu. Ten gana atoki vieta, tik patogi pasiekti Centrą dviračiu. Atskiro pėsčiųjų tako kažin ar reikia šiuo metu.
Raudondvario pl. tai turbūt arčiausiai Kaune to aukso standarto kaip turi atrodyti intensyvus dviračių takas. Pėsčiųjų mažai, šuniukų irgi netenka daug pastebėti.
Šančių takas tikrai peilis dviračiu, aš jau ten nelabai važiuoju. Juozapavičiaus pr. tiesiog tiesiau ir ne taip nuobodu/erzina.
Smetonos al. irgi nepatogus, per daug pėsčiųjų-poilsiautojų. Įdomiau pravažiuoti pararelinėmis gatvelėmis tarp Smetonos al. ir Vaidoto gatvės.
Dar Neries kratinės takas kur Kauno savivaldybė truputį neadekvačiai siaurus pėsčiųjų takus/šaligatvius nutiesė. Neverta. Įdomiau turbūt būtų jei palei Neries kr. automobilių važ. dalį nutiestų taką prie daugiabučių.
Raudondvario pl. toli nuo upės, jis labiau tinka kitiems takams prie gatvių ar prospektų.
Verkiant reikia Šančių tako rekonstrukcijos, bet važiuoti tiesiau ir palei intensyvią gatvę (smarvė) tikrai dar nesirenku Juozapavičiaus pr. įdomu kaip padarys už Panemunės tilto, palei Švenčionių g.
Komentuoti:
-
Ne visur situacija palei upes vienoda.Parašė thomcius Rodyti pranešimą
palei upes nelabai dvirtakiai Kaune, ten pėsčiųjų dviračių takai. Tai pėstieji dar nieko, bet pėstieji su šuniukais tai žudo. Na eitų dar viena puse kur ir šuo, bet ne reik būtinai pavadį paleisti skersai per visą taką
Jonavos gatvė labiau vyrauja bėgikai iš pėsčiųjų, su šuniuku nelabai pastebiu. Ten gana atoki vieta, tik patogi pasiekti Centrą dviračiu. Atskiro pėsčiųjų tako kažin ar reikia šiuo metu.
Raudondvario pl. tai turbūt arčiausiai Kaune to aukso standarto kaip turi atrodyti intensyvus dviračių takas. Pėsčiųjų mažai, šuniukų irgi netenka daug pastebėti.
Šančių takas tikrai peilis dviračiu, aš jau ten nelabai važiuoju. Juozapavičiaus pr. tiesiog tiesiau ir ne taip nuobodu/erzina.
Smetonos al. irgi nepatogus, per daug pėsčiųjų-poilsiautojų. Įdomiau pravažiuoti pararelinėmis gatvelėmis tarp Smetonos al. ir Vaidoto gatvės.
Dar Neries kratinės takas kur Kauno savivaldybė truputį neadekvačiai siaurus pėsčiųjų takus/šaligatvius nutiesė. Neverta. Įdomiau turbūt būtų jei palei Neries kr. automobilių važ. dalį nutiestų taką prie daugiabučių.Paskutinis taisė PoDV; 2023.04.22, 22:23.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
palei upes nelabai dvirtakiai Kaune, ten pėsčiųjų dviračių takai. Tai pėstieji dar nieko, bet pėstieji su šuniukais tai žudo. Na eitų dar viena puse kur ir šuo, bet ne reik būtinai pavadį paleisti skersai per visą takąParašė PoDV Rodyti pranešimą
Kauną gelbėja ilgi takai palei upes.
Tačiau nuvilia miestų gatvėmis einančių naujų takų kokybė, kad prilyginami šaligatviams ir trūkinėja prie kiekvienos svarbesnės sankryžos.
Vilnius kai tiesia takus, kai beveik Nyderlandai, kur sužiūrimi posūkiai, perėjos ir t.t.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Kauną gelbėja ilgi takai palei upes.Parašė Trimitas Rodyti pranešimą
Kauno dviračių takų tinklas, lyginant pagal miesto plotą, maždaug du kartus didesnis nei Vilniuje. Nors, galbūt, kaip sakai, kai kurios atkarpos senesnės ar nelabai kokybiškos.
Vilniuje takų ilgis šiemet galbūt pasieks 160 km - 0,40 km takų 1 km2. Kaune tinklas jau yra 120 km - 0,76 km takų 1 km2.
https://judu.lt/pestiesiems-ir-dvira...ione-dviraciu/
https://www.diena.lt/naujienos/kauna...-takas-1121350
Tačiau nuvilia miestų gatvėmis einančių naujų takų kokybė, kad prilyginami šaligatviams ir trūkinėja prie kiekvienos svarbesnės sankryžos.
Vilnius kai tiesia takus, kai beveik Nyderlandai, kur sužiūrimi posūkiai, perėjos ir t.t.
- 5 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: