Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Dviračių takai Kaune
Collapse
X
-
Pirmoje matosi, kad stotelė užparkuota. Tai arba stulpas per toli nuo gatvės krašto, arba specialiai automobilius stato stotelės zonoje. Kitoje gatvės pusėje beveik nebūna užstatyta, šitoje, beveik visados.
Komentuoti:
-
Na ne, matosi foto, kad stulpo galas vejoje. Apsaugos zona neužtikrinta visai, bet 90 % ir Vilniuje to neišlaiko. Aišku nelogiška pėsčiajam viena koja ant dvirtakio, kita ant vejos stovėt skaitant tvarkaraštį, bet bėda jau ne tokia kritinė.
Komentuoti:
-
Stulpas su tvarkaraščiu vis tiek ant dviračių takoParašė Kauno Kaukas Rodyti pranešimą
Sutvarkė
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Ačiū tam nenualstančiam savivaldybės darbuotojui kuris nuolat stebi šį forumą ir reaguoja realiais veiksmsis į čia iškeltas problemas
- 7 patinka
Komentuoti:
-
SutvarkėParašė Kauno Kaukas Rodyti pranešimąBrastos g. stotelėje įrengtas suoliukas...
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Reiktų į gatvę perkelti. Kartu su paspirtuku (motorine transporto priemone).
Komentuoti:
-
Šiaip žmogus ne to klausė, o klausė kas žino kur kreiptis, tavo atveju tinka patarimas, kad nesikreipkite į vietinę seniūnija, nors manau seniūnija seniūnijai nelygu, žmonės dirba skirtingi. Tad jeigu pats nebandei kreiptis į kažkur (šiuo atveju į Kauno savivaldybę) tai neskleisk erezijų, nes tu to nežinai, tik spėlioji.Parašė Biesas3000 Rodyti pranešimąAš dėl visą žiemą nevalyto ir 5cm storio ledu padengto puskilometrio ilgio pėsčiųjų tako rašiau seniūnijai (nes galvojau arčiau žmogaus), tai gavai atsakymą lygiai po 28 dienų (vasario 26 d.), kad po patikrinimo, takas yra tvarkingas. Takas buvo 105 metrų atstumu nuo seniūnijos pastato. Nedėkit vilčių į Kafkiškąją Kauno savivaldybę, jie per daug energijos šiuo metu investuoja į valstybinio terorizmo rėmimą ruzzijoje.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Aš dėl visą žiemą nevalyto ir 5cm storio ledu padengto puskilometrio ilgio pėsčiųjų tako rašiau seniūnijai (nes galvojau arčiau žmogaus), tai gavai atsakymą lygiai po 28 dienų (vasario 26 d.), kad po patikrinimo, takas yra tvarkingas. Takas buvo 105 metrų atstumu nuo seniūnijos pastato. Nedėkit vilčių į Kafkiškąją Kauno savivaldybę, jie per daug energijos šiuo metu investuoja į valstybinio terorizmo rėmimą ruzzijoje.Parašė JPeters Rodyti pranešimąGal teko siųsti saugumo ar bendrus su eismu susijusius pasiūlymus? Nebūtinai su dviračių takais, bet ir pėsčiųjų takais, perėjomis, neteisingu žymėjimu (pvz. stop juostų), negerai pastatytais ženklais (kurių žmonės pastoviai nemato ir kelia avarines situacijas)?
Mintyse turiu erzinančių vietų sąrašą ir būtų įdomu perduot kam nors, kas atsakingas
Tiesiog eismo saugumo komisijos kokiam nors nariui? https://www.kaunas.lt/administracija...gumo-komisija/
Jeigu teko bendraut ir žinote, kas labiausiai sukalbami arba labiausiai nesukalbami - pasidalinkit.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Gal teko siųsti saugumo ar bendrus su eismu susijusius pasiūlymus? Nebūtinai su dviračių takais, bet ir pėsčiųjų takais, perėjomis, neteisingu žymėjimu (pvz. stop juostų), negerai pastatytais ženklais (kurių žmonės pastoviai nemato ir kelia avarines situacijas)?
Mintyse turiu erzinančių vietų sąrašą ir būtų įdomu perduot kam nors, kas atsakingas
Tiesiog eismo saugumo komisijos kokiam nors nariui? https://www.kaunas.lt/administracija...gumo-komisija/
Jeigu teko bendraut ir žinote, kas labiausiai sukalbami arba labiausiai nesukalbami - pasidalinkit.
Komentuoti:
-
Ta Nuokalnės g. sankryža tai tikrai tvarkytina. Reikia padaryt normalų dešinį posūkį, prilėtinimui. Pravest dvirtakį, sumažint asfalto plotą Nuokalnės g. Ten grynai fail'as.
Lukšio g./Žukausko g. tai labiausiai užknisa tik tie nutrūkimai ties sankryžomis. Šiaip visai malonūs jau takai prasilėkt, ypač Žukausko g. Kai kur jau normaliai padaryta: Žemkalnio, Pakraščio g. Tačiau Plechavičiaus, Ukmergės ir ta pati Lukšio-Žukausko sankryža kol kas prastai.
Dėl konflikto su pėsčiaisias ne tiek pergyvenu, nes jų ir taip visur mieste.
Komentuoti:
-
Visam Kaune, naujai įrengti takai nutrūksta ties sankryžomis, perėjomis ar stotelėmis.
Tiesiog nesprendžiami konfliktiniai taškai (foto darytos 2023 rugsėjį):
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Vienas naujausių dvirtakių Kaune, P. Lukšio gatvėje.
Aš niekaip negaliu suvokti. Kaip po visų projektavimo, rengimo stadijų, čia yra galutinis variantas? Kaip man gaila, kad Kaunas negali geriau.
EDIT: Beje, nors horizontalus ženklinimas pakankamai naujas, beveik visose nuovažose pirmumą nurodantys "ryklio dantys" jau stipriai nusitrynę. Kažin, koks garantinis terminas ženklinimui.
Paskutinis taisė Biesas3000; 2024.02.29, 13:59.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Esmė kad dauguma vairuotojų ne tai kad nemato dviratininkų (dviračių take), o tiesiog nežiūri. Savanorių prospekte išvažiuodami į dešinę net kaklo nepasuka (užsikirte ten tie kaklai ar kaip nežinau) pažiūrėt ar kas neatvažiuoja dviračių taku. O jei ir atvažiuoji automobiliui iš kairės ir atrodo kad net akių kontaktas būna, bet toks jausmas susidaro kad kiaurai tave žiūri tai jokiais būdais nepraleis, o tiesiog užvažiuos ant dviraičių tako ir lauks kol galės važiuot toliau (kitus automobilius matai jau mato).
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Aptemptakelnis, lakstantis dviratininkas gali nesunkiai užmušti ar bent sužaloti pėstįjį. Bet kažkodėl būtent dviratininkai nuolat jaučiasi labiausiai nuskriaustais eisme.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Na, akivaizdu ir neabejotina, kad faktiškai dabar Lietuvoje silpnesnieji eismo dalyviai, dviratininkai ir pėstieji, turi būti atsargūs ir dėl viso pikto saugotis stipresnių, nes tikrai ne visi jie laikysis net surašytų KET, bus atidūs ir praleis silpnesniuosius. Niekas neturėtų nepaisyti realybės ir sveiko proto.
Bet… KET laikymosi ir sąlygų silpnsniesiems gerinimo reiktų siekti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
"dvirtakiu maksimaliu greičiu", "mano pusseserę nutrenkė", "va užsieny tai kūltūra". Ta prasme jum comon sense kas išjungė? Toks vaizdas kad griobanas dvirtakis turi būt toks kaip viabaltika, visiškai nulinis suvokimas kad tiesimas ten kur tiesiamas, kur ir realus pasaulis, ir išvažiavimai, ir pastatai, ir kita infrastruktūra. Man kartais atrodo kad rimtai smegenys peršala kažkaip pas tuos hardcorinius dviratastus. Kur jų supratimas ir poreikia yra virš visų kitų supratimo ir poreikių. Rimti kaip čia kuris rašė - kaips enais gerais laikais, reiks prieš auto einančio žmogaus kuris su lampute mojuos ir glostys visus diviratininkus.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Tai visa tai žinant, gatvės, šaligatviai, dvirtakiai turėtų būti projektuojami atitinkamai. Tai yra automobiliui kertančiam pėsčiųjų ar dviračių taką atsirasti kliūtis, o ne pesciajam ar dviračiui. Gatvės ne platinamos o siaurinamos, norint kad laikytųsi greičio apribojimų ir panašiaiParašė John Rodyti pranešimą
Nemaža dalis vairuotojų elementariai nežino, kad privalo praleisti tiek dviračius tiek pėsčiuosius, neturi jokio supratimo apie kelio ženklus, kai kurie nežino šviesoforo spalvų reikšmių. Yra tekę ne vienam vairuotojui tai aiškinti tiesiog gatvėje. Ne vienas yra bandęs nuoširdžiai aiškinti, kad dviratininkas turi nulipti nuo dviračio, kirsdamas gatvių susikirtimą. Vienas net bandė tai aiškinti važiuodamas per raudoną šviesoforo signalą. Problemos dalis yra tai, kad Lietuvoje yra ypač atsainiai žiūrima į vairuotojų rengimą, o pamokos ir egzaminai yra tik formalus varnelių sudėliojimas.
- 7 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: