Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Dviračių takai Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • gerietis
    replied
    Parašė Litch Rodyti pranešimą
    Kaip suprasti staiga islenda? Ar jus keliu eismo taisykles bent skaitete? Ten parasyta, kad is salutinio kelio isvaziuojancios transporto priemones praleidzia pagrindiniu keliu vaziuojancius. Labai tikiuos, jad nevairuojate, nes pagal jusu klausimu pobudi akivaizdziai matosi, kad keliate pavoju kitiems eismo dalyviams
    Rožinių ponių visatoje esant ribotam matomumui (tvoros, stendai, gyvarvorės, kiti augalai) prieš automobilį eina patarnautojas ir prieš išvažiuojant automobiliui patikrina ar neatvažiuoja dviratis. Realybėje nuo automobilio priekio iki vairuotojo akių koks metras-pusantro, ir kaip nebūtų keista, pirmiau į dviračių taką išlenda automobilio priekis. Važiuojant atbulom dar daugiau. Nekalbant apie vartelius, atsidarančius į lauką.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Mano pusseserę tame Savanorių pr. take (įrengtame pirmiau) partenkė du kartus ties tais išvažiavimais. Visokių vairuotojų yra. Be to, pagal KET privaloma sumažinti greitį:

    59. Dviračio vairuotojas, artėdamas prie vietos, kur reikia kirsti važiuojamąją dalį, visais atvejais privalo sumažinti važiavimo greitį ir gali tęsti judėjimą tik įsitikinęs, kad važiuoti saugu.
    Kiemas nėra važiuojamoji dalis, todėl šis punktas negalioja

    Komentuoti:


  • Litch
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    Dviraciai nera pilnaverte transporto priemone. Tai vaik laisvalaikio uzsiemimo priemone, todel ja nuo gatviu reikia laikyti atokiau
    Pataisymas - Dviratis kolkas Lietuvoje nėra pilnavertė transporto priemonė nėra , bet reikia siekti kad būtų.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Dviraciai nera pilnaverte transporto priemone. Tai vaik laisvalaikio uzsiemimo priemone, todel ja nuo gatviu reikia laikyti atokiau

    Komentuoti:


  • Litch
    replied
    Problema kad tiesiantieji šiuos takus net nesuvokia, kad dviratis gali būti pilnavertė transporto priemonė mieste. Takas nutiestas iš esmės blogai, reikia perdaryti. Automobilių vairuotojai nepripratę prie dviračių eismo, jeigu nebūtų nužemėjimų ties kiekviena įvaža į kiemą, automobilių vairuotojai būtų priversti pristabdyti, avarinių situacijų būtų gerokai mažiau. Nesaugumas važiuojant dviračiu yra viena iš svarbiausių priežaščių, kodėl pas mus tiek mažai žmonių renkasi dviratį, kaip transporto priemonę. Gaila, kad Autokaustije nėra specialistų, kurie suvokia kaip nutiesti gerus dviračių takus ir yra švaistomi pinigai šitokiam niekalui.

    Komentuoti:


  • Euronymous
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Rimtai patikėtum sveikatą ir lėktum maksimaliu greičiu dvirtakiu per tas visas išvažas iš šalutinių kelių ir kiemų todėl kad tokie KET? Juk akivaizdu, kad bus vairuotojų, kurie nepastebės dviratininko atlekiančo.
    Todėl deja patiems dviratininkams tenka žiūrėti ir važiuoti taip lyg automobilis jų nematytų, o ne lėkti drąsiai maksimaliai, nes gi KET.
    Teorijų pasaulis ir realus pasaulis yra skirringi.
    Juolab, kalbant apie šalutinį kelią, vairuotojai dažnai sustos būtent privažiavę sankirtą su savanorių prospektu, o ne keliais metrais prieš tai, privažiavę sankirtą su dvirtakiu.
    Kitaip tariant vairuotojo pažymėjimus per lengvai dalina. Jei vairuotojai nesugeba prie dviračių tako stabtelėti ir praleisti juo važiuojančio dviratininko.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Tai va jeigu būtų kalniukas automobiliui kertančiam dviračiu taką ir šaligatvį, tada tavo pusseserės gal nebūtų partrenkę nei karto, nes automobilis neisvažiuotų staiga iš kiemo.
    išvažiuodamas iš kiemo automobilis turi praleisti pėsčiuosius ir dviračius, o šiuo atveju kliūtys sudarytos ne automobiliams o pėstiesiems ir dviračiams
    Dėl to pritariu, kad tikimybė būti partrenktams būtų mažesnė. Bet saugotis vis tiek reikia.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Mano pusseserę tame Savanorių pr. take (įrengtame pirmiau) partenkė du kartus ties tais išvažiavimais. Visokių vairuotojų yra. Be to, pagal KET privaloma sumažinti greitį:

    59. Dviračio vairuotojas, artėdamas prie vietos, kur reikia kirsti važiuojamąją dalį, visais atvejais privalo sumažinti važiavimo greitį ir gali tęsti judėjimą tik įsitikinęs, kad važiuoti saugu.
    Tai va jeigu būtų kalniukas automobiliui kertančiam dviračiu taką ir šaligatvį, tada tavo pusseserės gal nebūtų partrenkę nei karto, nes automobilis neisvažiuotų staiga iš kiemo.
    išvažiuodamas iš kiemo automobilis turi praleisti pėsčiuosius ir dviračius, o šiuo atveju kliūtys sudarytos ne automobiliams o pėstiesiems ir dviračiams

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Litch Rodyti pranešimą
    Kaip suprasti staiga islenda? Ar jus keliu eismo taisykles bent skaitete? Ten parasyta, kad is salutinio kelio isvaziuojancios transporto priemones praleidzia pagrindiniu keliu vaziuojancius. Labai tikiuos, jad nevairuojate, nes pagal jusu klausimu pobudi akivaizdziai matosi, kad keliate pavoju kitiems eismo dalyviams
    Rimtai patikėtum sveikatą ir lėktum maksimaliu greičiu dvirtakiu per tas visas išvažas iš šalutinių kelių ir kiemų todėl kad tokie KET? Juk akivaizdu, kad bus vairuotojų, kurie nepastebės dviratininko atlekiančo.
    Todėl deja patiems dviratininkams tenka žiūrėti ir važiuoti taip lyg automobilis jų nematytų, o ne lėkti drąsiai maksimaliai, nes gi KET.
    Teorijų pasaulis ir realus pasaulis yra skirringi.
    Juolab, kalbant apie šalutinį kelią, vairuotojai dažnai sustos būtent privažiavę sankirtą su savanorių prospektu, o ne keliais metrais prieš tai, privažiavę sankirtą su dvirtakiu.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Litch Rodyti pranešimą
    Kaip suprasti staiga islenda? Ar jus keliu eismo taisykles bent skaitete? Ten parasyta, kad is salutinio kelio isvaziuojancios transporto priemones praleidzia pagrindiniu keliu vaziuojancius. Labai tikiuos, jad nevairuojate, nes pagal jusu klausimu pobudi akivaizdziai matosi, kad keliate pavoju kitiems eismo dalyviams
    Mano pusseserę tame Savanorių pr. take (įrengtame pirmiau) partenkė du kartus ties tais išvažiavimais. Visokių vairuotojų yra. Be to, pagal KET privaloma sumažinti greitį:

    59. Dviračio vairuotojas, artėdamas prie vietos, kur reikia kirsti važiuojamąją dalį, visais atvejais privalo sumažinti važiavimo greitį ir gali tęsti judėjimą tik įsitikinęs, kad važiuoti saugu.

    Komentuoti:


  • Euronymous
    replied
    Parašė bakenonas Rodyti pranešimą



    5. Tolumoje linksmieji kalniukai. Šaligatvis visur nusileidžia į gatvės - kiemo lygį.
    nusileidžia ir kas? Koks pažeidimas? Ar važiuojant dviračiu čia kažkoks kritinis nepatogumas?
    Taip, kaip jau minėjau vien dėl jų aš vengiu savanorių pr. dviračių tako.

    Komentuoti:


  • Litch
    replied
    Kaip suprasti staiga islenda? Ar jus keliu eismo taisykles bent skaitete? Ten parasyta, kad is salutinio kelio isvaziuojancios transporto priemones praleidzia pagrindiniu keliu vaziuojancius. Labai tikiuos, jad nevairuojate, nes pagal jusu klausimu pobudi akivaizdziai matosi, kad keliate pavoju kitiems eismo dalyviams

    Komentuoti:


  • bakenonas
    replied
    Parašė transpondster Rodyti pranešimą
    Esi važiavęs dviračiu? Jei taip ar esi važiavęs tokiais linksmaisiais kalneliais, pageidautina ~20 km/h ?
    Taip esu vaziaves. Vaziuoju ir 50km/h su elektriniu. Bet buk saziningas ir pasakyk man, ar mieste, kur nuovazos is kiemu kas 20m, yra ta vieta, kur tu gali lekti 20km/h greiciu? Kaip tu vertini situacija kai staiga islenda masina is kiemo ar zmogus is varteliu?

    Komentuoti:


  • transpondster
    replied
    Parašė bakenonas Rodyti pranešimą
    5. Tolumoje linksmieji kalniukai. Šaligatvis visur nusileidžia į gatvės - kiemo lygį.
    nusileidžia ir kas? Koks pažeidimas? Ar važiuojant dviračiu čia kažkoks kritinis nepatogumas?
    Esi važiavęs dviračiu? Jei taip ar esi važiavęs tokiais linksmaisiais kalneliais, pageidautina ~20 km/h ?

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    tas takas net stravoj turi segmento pavadinimą "baisiosios plytelės".

    Komentuoti:


  • 1252
    replied
    Parašė Vilius Rodyti pranešimą

    Pasidarė įdomu kas blogai su tais stulpais? Pavojinga? Tai su kitu dviračiu prasilenkti dar pavojingiau.
    Na štai pats ir atsakei į savo klausimą.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė bimbam Rodyti pranešimą
    Juokauji? Nematai kad plytelės išvis nuslinkusios nuo tako skersai, su duobėmis iki sekančios eilės. Yra tokių plytelių kur virš 50% viso tūrio išgaravo velnias žino kur, paliekant 30cm diametro ir 5-7cm gylio ktraterį.
    Čia jo turbūt toks ne vietoj sarkazmas buvo. Vietoj būtų jei takas būtų lygus suskilus ir skųstumės tik dėl estetikos, kad negražiai sutrūkusios atrodo.

    Komentuoti:


  • bimbam
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    kuo trukdo padalinta į 4 dalis plytelė? svarbu lygu
    Juokauji? Nematai kad plytelės išvis nuslinkusios nuo tako skersai, su duobėmis iki sekančios eilės. Yra tokių plytelių kur virš 50% viso tūrio išgaravo velnias žino kur, paliekant 30cm diametro ir 5-7cm gylio ktraterį.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    kuo trukdo padalinta į 4 dalis plytelė? svarbu lygu
    Nelygu.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    kuo trukdo padalinta į 4 dalis plytelė? svarbu lygu

    Komentuoti:

Working...
X