Parašė Litch
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Dviračių takai Kaune
Collapse
X
-
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Mano pusseserę tame Savanorių pr. take (įrengtame pirmiau) partenkė du kartus ties tais išvažiavimais. Visokių vairuotojų yra. Be to, pagal KET privaloma sumažinti greitį:
59. Dviračio vairuotojas, artėdamas prie vietos, kur reikia kirsti važiuojamąją dalį, visais atvejais privalo sumažinti važiavimo greitį ir gali tęsti judėjimą tik įsitikinęs, kad važiuoti saugu.
Komentuoti:
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąDviraciai nera pilnaverte transporto priemone. Tai vaik laisvalaikio uzsiemimo priemone, todel ja nuo gatviu reikia laikyti atokiau
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Dviraciai nera pilnaverte transporto priemone. Tai vaik laisvalaikio uzsiemimo priemone, todel ja nuo gatviu reikia laikyti atokiau
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Problema kad tiesiantieji šiuos takus net nesuvokia, kad dviratis gali būti pilnavertė transporto priemonė mieste. Takas nutiestas iš esmės blogai, reikia perdaryti. Automobilių vairuotojai nepripratę prie dviračių eismo, jeigu nebūtų nužemėjimų ties kiekviena įvaža į kiemą, automobilių vairuotojai būtų priversti pristabdyti, avarinių situacijų būtų gerokai mažiau. Nesaugumas važiuojant dviračiu yra viena iš svarbiausių priežaščių, kodėl pas mus tiek mažai žmonių renkasi dviratį, kaip transporto priemonę. Gaila, kad Autokaustije nėra specialistų, kurie suvokia kaip nutiesti gerus dviračių takus ir yra švaistomi pinigai šitokiam niekalui.
- 17 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Rimtai patikėtum sveikatą ir lėktum maksimaliu greičiu dvirtakiu per tas visas išvažas iš šalutinių kelių ir kiemų todėl kad tokie KET? Juk akivaizdu, kad bus vairuotojų, kurie nepastebės dviratininko atlekiančo.
Todėl deja patiems dviratininkams tenka žiūrėti ir važiuoti taip lyg automobilis jų nematytų, o ne lėkti drąsiai maksimaliai, nes gi KET.
Teorijų pasaulis ir realus pasaulis yra skirringi.
Juolab, kalbant apie šalutinį kelią, vairuotojai dažnai sustos būtent privažiavę sankirtą su savanorių prospektu, o ne keliais metrais prieš tai, privažiavę sankirtą su dvirtakiu.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Tai va jeigu būtų kalniukas automobiliui kertančiam dviračiu taką ir šaligatvį, tada tavo pusseserės gal nebūtų partrenkę nei karto, nes automobilis neisvažiuotų staiga iš kiemo.
išvažiuodamas iš kiemo automobilis turi praleisti pėsčiuosius ir dviračius, o šiuo atveju kliūtys sudarytos ne automobiliams o pėstiesiems ir dviračiams
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Mano pusseserę tame Savanorių pr. take (įrengtame pirmiau) partenkė du kartus ties tais išvažiavimais. Visokių vairuotojų yra. Be to, pagal KET privaloma sumažinti greitį:
59. Dviračio vairuotojas, artėdamas prie vietos, kur reikia kirsti važiuojamąją dalį, visais atvejais privalo sumažinti važiavimo greitį ir gali tęsti judėjimą tik įsitikinęs, kad važiuoti saugu.
išvažiuodamas iš kiemo automobilis turi praleisti pėsčiuosius ir dviračius, o šiuo atveju kliūtys sudarytos ne automobiliams o pėstiesiems ir dviračiams
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Litch Rodyti pranešimąKaip suprasti staiga islenda? Ar jus keliu eismo taisykles bent skaitete? Ten parasyta, kad is salutinio kelio isvaziuojancios transporto priemones praleidzia pagrindiniu keliu vaziuojancius. Labai tikiuos, jad nevairuojate, nes pagal jusu klausimu pobudi akivaizdziai matosi, kad keliate pavoju kitiems eismo dalyviams
Todėl deja patiems dviratininkams tenka žiūrėti ir važiuoti taip lyg automobilis jų nematytų, o ne lėkti drąsiai maksimaliai, nes gi KET.
Teorijų pasaulis ir realus pasaulis yra skirringi.
Juolab, kalbant apie šalutinį kelią, vairuotojai dažnai sustos būtent privažiavę sankirtą su savanorių prospektu, o ne keliais metrais prieš tai, privažiavę sankirtą su dvirtakiu.
Komentuoti:
-
Parašė Litch Rodyti pranešimąKaip suprasti staiga islenda? Ar jus keliu eismo taisykles bent skaitete? Ten parasyta, kad is salutinio kelio isvaziuojancios transporto priemones praleidzia pagrindiniu keliu vaziuojancius. Labai tikiuos, jad nevairuojate, nes pagal jusu klausimu pobudi akivaizdziai matosi, kad keliate pavoju kitiems eismo dalyviams
59. Dviračio vairuotojas, artėdamas prie vietos, kur reikia kirsti važiuojamąją dalį, visais atvejais privalo sumažinti važiavimo greitį ir gali tęsti judėjimą tik įsitikinęs, kad važiuoti saugu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė bakenonas Rodyti pranešimą
5. Tolumoje linksmieji kalniukai. Šaligatvis visur nusileidžia į gatvės - kiemo lygį.
nusileidžia ir kas? Koks pažeidimas? Ar važiuojant dviračiu čia kažkoks kritinis nepatogumas?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kaip suprasti staiga islenda? Ar jus keliu eismo taisykles bent skaitete? Ten parasyta, kad is salutinio kelio isvaziuojancios transporto priemones praleidzia pagrindiniu keliu vaziuojancius. Labai tikiuos, jad nevairuojate, nes pagal jusu klausimu pobudi akivaizdziai matosi, kad keliate pavoju kitiems eismo dalyviams
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė transpondster Rodyti pranešimąEsi važiavęs dviračiu? Jei taip ar esi važiavęs tokiais linksmaisiais kalneliais, pageidautina ~20 km/h ?
Komentuoti:
-
Parašė bakenonas Rodyti pranešimą5. Tolumoje linksmieji kalniukai. Šaligatvis visur nusileidžia į gatvės - kiemo lygį.
nusileidžia ir kas? Koks pažeidimas? Ar važiuojant dviračiu čia kažkoks kritinis nepatogumas?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
tas takas net stravoj turi segmento pavadinimą "baisiosios plytelės".
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vilius Rodyti pranešimą
Pasidarė įdomu kas blogai su tais stulpais? Pavojinga? Tai su kitu dviračiu prasilenkti dar pavojingiau.
Komentuoti:
-
Parašė bimbam Rodyti pranešimąJuokauji? Nematai kad plytelės išvis nuslinkusios nuo tako skersai, su duobėmis iki sekančios eilės. Yra tokių plytelių kur virš 50% viso tūrio išgaravo velnias žino kur, paliekant 30cm diametro ir 5-7cm gylio ktraterį.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąkuo trukdo padalinta į 4 dalis plytelė? svarbu lygu
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąkuo trukdo padalinta į 4 dalis plytelė? svarbu lygu
Komentuoti:
Komentuoti: