Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Dviračių takai Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Briedis
    replied
    O dar galėtų būti kažkaip taip (ms paint skills 5000).

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Perkelkit stulpą kad būtų gale suoliuko. Ačiū.

    Komentuoti:


  • Tomas321
    replied
    Pirmoje matosi, kad stotelė užparkuota. Tai arba stulpas per toli nuo gatvės krašto, arba specialiai automobilius stato stotelės zonoje. Kitoje gatvės pusėje beveik nebūna užstatyta, šitoje, beveik visados.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Na ne, matosi foto, kad stulpo galas vejoje. Apsaugos zona neužtikrinta visai, bet 90 % ir Vilniuje to neišlaiko. Aišku nelogiška pėsčiajam viena koja ant dvirtakio, kita ant vejos stovėt skaitant tvarkaraštį, bet bėda jau ne tokia kritinė.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Kauno Kaukas Rodyti pranešimą

    Sutvarkė
    Stulpas su tvarkaraščiu vis tiek ant dviračių tako

    Komentuoti:


  • skyrma
    replied
    Ačiū tam nenualstančiam savivaldybės darbuotojui kuris nuolat stebi šį forumą ir reaguoja realiais veiksmsis į čia iškeltas problemas

    Komentuoti:


  • Kauno Kaukas
    replied
    Parašė Kauno Kaukas Rodyti pranešimą
    Brastos g. stotelėje įrengtas suoliukas...
    Sutvarkė

    Komentuoti:


  • Valandininkas
    replied
    Reiktų į gatvę perkelti. Kartu su paspirtuku (motorine transporto priemone).

    Komentuoti:


  • Kauno Kaukas
    replied
    Brastos g. stotelėje įrengtas suoliukas...

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Biesas3000 Rodyti pranešimą
    Aš dėl visą žiemą nevalyto ir 5cm storio ledu padengto puskilometrio ilgio pėsčiųjų tako rašiau seniūnijai (nes galvojau arčiau žmogaus), tai gavai atsakymą lygiai po 28 dienų (vasario 26 d.), kad po patikrinimo, takas yra tvarkingas. Takas buvo 105 metrų atstumu nuo seniūnijos pastato. Nedėkit vilčių į Kafkiškąją Kauno savivaldybę, jie per daug energijos šiuo metu investuoja į valstybinio terorizmo rėmimą ruzzijoje.
    Šiaip žmogus ne to klausė, o klausė kas žino kur kreiptis, tavo atveju tinka patarimas, kad nesikreipkite į vietinę seniūnija, nors manau seniūnija seniūnijai nelygu, žmonės dirba skirtingi. Tad jeigu pats nebandei kreiptis į kažkur (šiuo atveju į Kauno savivaldybę) tai neskleisk erezijų, nes tu to nežinai, tik spėlioji.

    Komentuoti:


  • Biesas3000
    replied
    Parašė JPeters Rodyti pranešimą
    Gal teko siųsti saugumo ar bendrus su eismu susijusius pasiūlymus? Nebūtinai su dviračių takais, bet ir pėsčiųjų takais, perėjomis, neteisingu žymėjimu (pvz. stop juostų), negerai pastatytais ženklais (kurių žmonės pastoviai nemato ir kelia avarines situacijas)?

    Mintyse turiu erzinančių vietų sąrašą ir būtų įdomu perduot kam nors, kas atsakingas

    Tiesiog eismo saugumo komisijos kokiam nors nariui? https://www.kaunas.lt/administracija...gumo-komisija/
    Jeigu teko bendraut ir žinote, kas labiausiai sukalbami arba labiausiai nesukalbami - pasidalinkit.
    Aš dėl visą žiemą nevalyto ir 5cm storio ledu padengto puskilometrio ilgio pėsčiųjų tako rašiau seniūnijai (nes galvojau arčiau žmogaus), tai gavai atsakymą lygiai po 28 dienų (vasario 26 d.), kad po patikrinimo, takas yra tvarkingas. Takas buvo 105 metrų atstumu nuo seniūnijos pastato. Nedėkit vilčių į Kafkiškąją Kauno savivaldybę, jie per daug energijos šiuo metu investuoja į valstybinio terorizmo rėmimą ruzzijoje.

    Komentuoti:


  • JPeters
    replied
    Gal teko siųsti saugumo ar bendrus su eismu susijusius pasiūlymus? Nebūtinai su dviračių takais, bet ir pėsčiųjų takais, perėjomis, neteisingu žymėjimu (pvz. stop juostų), negerai pastatytais ženklais (kurių žmonės pastoviai nemato ir kelia avarines situacijas)?

    Mintyse turiu erzinančių vietų sąrašą ir būtų įdomu perduot kam nors, kas atsakingas

    Tiesiog eismo saugumo komisijos kokiam nors nariui? https://www.kaunas.lt/administracija...gumo-komisija/
    Jeigu teko bendraut ir žinote, kas labiausiai sukalbami arba labiausiai nesukalbami - pasidalinkit.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Ta Nuokalnės g. sankryža tai tikrai tvarkytina. Reikia padaryt normalų dešinį posūkį, prilėtinimui. Pravest dvirtakį, sumažint asfalto plotą Nuokalnės g. Ten grynai fail'as.
    Lukšio g./Žukausko g. tai labiausiai užknisa tik tie nutrūkimai ties sankryžomis. Šiaip visai malonūs jau takai prasilėkt, ypač Žukausko g. Kai kur jau normaliai padaryta: Žemkalnio, Pakraščio g. Tačiau Plechavičiaus, Ukmergės ir ta pati Lukšio-Žukausko sankryža kol kas prastai.
    Dėl konflikto su pėsčiaisias ne tiek pergyvenu, nes jų ir taip visur mieste.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Visam Kaune, naujai įrengti takai nutrūksta ties sankryžomis, perėjomis ar stotelėmis.
    Tiesiog nesprendžiami konfliktiniai taškai (foto darytos 2023 rugsėjį):
    Click image for larger version

Name:	4.jpg
Views:	1249
Size:	245,6 kB
ID:	2114260
    Click image for larger version

Name:	3.jpg
Views:	1246
Size:	343,5 kB
ID:	2114259
    Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	1248
Size:	128,3 kB
ID:	2114258
    Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	1258
Size:	358,3 kB
ID:	2114257

    Komentuoti:


  • Biesas3000
    replied
    Vienas naujausių dvirtakių Kaune, P. Lukšio gatvėje.
    Aš niekaip negaliu suvokti. Kaip po visų projektavimo, rengimo stadijų, čia yra galutinis variantas? Kaip man gaila, kad Kaunas negali geriau.
    EDIT: Beje, nors horizontalus ženklinimas pakankamai naujas, beveik visose nuovažose pirmumą nurodantys "ryklio dantys" jau stipriai nusitrynę. Kažin, koks garantinis terminas ženklinimui.

    Click image for larger version  Name:	dvirtakis.jpg Views:	17 Size:	1,50 MB ID:	2114221
    Paskutinis taisė Biesas3000; 2024.02.29, 13:59.

    Komentuoti:


  • Euronymous
    replied
    Esmė kad dauguma vairuotojų ne tai kad nemato dviratininkų (dviračių take), o tiesiog nežiūri. Savanorių prospekte išvažiuodami į dešinę net kaklo nepasuka (užsikirte ten tie kaklai ar kaip nežinau) pažiūrėt ar kas neatvažiuoja dviračių taku. O jei ir atvažiuoji automobiliui iš kairės ir atrodo kad net akių kontaktas būna, bet toks jausmas susidaro kad kiaurai tave žiūri tai jokiais būdais nepraleis, o tiesiog užvažiuos ant dviraičių tako ir lauks kol galės važiuot toliau (kitus automobilius matai jau mato).

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Aptemptakelnis, lakstantis dviratininkas gali nesunkiai užmušti ar bent sužaloti pėstįjį. Bet kažkodėl būtent dviratininkai nuolat jaučiasi labiausiai nuskriaustais eisme.

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Na, akivaizdu ir neabejotina, kad faktiškai dabar Lietuvoje silpnesnieji eismo dalyviai, dviratininkai ir pėstieji, turi būti atsargūs ir dėl viso pikto saugotis stipresnių, nes tikrai ne visi jie laikysis net surašytų KET, bus atidūs ir praleis silpnesniuosius. Niekas neturėtų nepaisyti realybės ir sveiko proto.
    Bet… KET laikymosi ir sąlygų silpnsniesiems gerinimo reiktų siekti.

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    "dvirtakiu maksimaliu greičiu", "mano pusseserę nutrenkė", "va užsieny tai kūltūra". Ta prasme jum comon sense kas išjungė? Toks vaizdas kad griobanas dvirtakis turi būt toks kaip viabaltika, visiškai nulinis suvokimas kad tiesimas ten kur tiesiamas, kur ir realus pasaulis, ir išvažiavimai, ir pastatai, ir kita infrastruktūra. Man kartais atrodo kad rimtai smegenys peršala kažkaip pas tuos hardcorinius dviratastus. Kur jų supratimas ir poreikia yra virš visų kitų supratimo ir poreikių. Rimti kaip čia kuris rašė - kaips enais gerais laikais, reiks prieš auto einančio žmogaus kuris su lampute mojuos ir glostys visus diviratininkus.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą


    Nemaža dalis vairuotojų elementariai nežino, kad privalo praleisti tiek dviračius tiek pėsčiuosius, neturi jokio supratimo apie kelio ženklus, kai kurie nežino šviesoforo spalvų reikšmių. Yra tekę ne vienam vairuotojui tai aiškinti tiesiog gatvėje. Ne vienas yra bandęs nuoširdžiai aiškinti, kad dviratininkas turi nulipti nuo dviračio, kirsdamas gatvių susikirtimą. Vienas net bandė tai aiškinti važiuodamas per raudoną šviesoforo signalą. Problemos dalis yra tai, kad Lietuvoje yra ypač atsainiai žiūrima į vairuotojų rengimą, o pamokos ir egzaminai yra tik formalus varnelių sudėliojimas.
    Tai visa tai žinant, gatvės, šaligatviai, dvirtakiai turėtų būti projektuojami atitinkamai. Tai yra automobiliui kertančiam pėsčiųjų ar dviračių taką atsirasti kliūtis, o ne pesciajam ar dviračiui. Gatvės ne platinamos o siaurinamos, norint kad laikytųsi greičio apribojimų ir panašiai

    Komentuoti:

Working...
X