Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • miurdock
    replied
    Dėkui, panašu, kad tik geryn. Gal kai verslas darys, tai viskas greičiau įvyks nei, kad per praėjusius remontus ten.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Gal kas nors galėtų papaišyti schemas, kur bus vykdomi darbai

    BalticRED / Kas vyksta Kaune 2024.06.28
    Rekonstruos dvi sankryžas ir privažiavimo kelius prie „Megos“
    Straipsniuose pateikti aprašymai kaip ir atitinka rekonstravimo projektinių pasiūlymų brėžinius, kuriuos buvau įkėlęs į žemėlapį dar 2023 kovą.

    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
    Vis stebiu, kokius pirkimus vykdo savivaldybė ir užtikau tokį:

    Užnerio gatvės ruožo nuo Užnerio g. 2 iki sankryžos su Vytėnų gatve Kauno mieste, rekonstravimo darbų pirkimas,
    kitaip tariant nuo Senukų/Lidl sankryžos iki Vytėnų sankryžos.

    Kadangi užsakovas (statytojas) kartu su KMS yra AB „Baltic Shopping Centers“ (priklauso „Mega“, vysto ir gretimą kvartalą kur jau stovi Lidl, McDonalds ir Decathlon), tikėtina greitu metu bus paskelbtas pirkimas ir abiejų sankryžų rekonstravimui.

    Į žemėlapį įkėliau dabartinio pirkimo projektą ir projektinius pasiūlymus sankryžoms (visas žemėlapis paspaudus ant iškarpos)
    Click image for larger versionName:	2023-03-19_21-56-40.pngViews:	2689Size:	238,0 kBID:	2038152
    Paskutinis taisė Kirstukas; 2025.03.20, 22:15.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Gal kas nors galėtų papaišyti schemas, kur bus vykdomi darbai

    BalticRED / Kas vyksta Kaune 2024.06.28
    Rekonstruos dvi sankryžas ir privažiavimo kelius prie „Megos“
    Liepos mėnesį numatoma rekonstruoti dvi sankryžas ir privažiavimo kelius prie PLC „Mega“. Jiems vykstant, eismas bus iš dalies ribojamas susiaurinant važiuojamąją gatvių dalį.
    Kaip pažymima penktadienį išplatintame „BalticRED“ pranešime žiniasklaidai, AB „Baltic Shopping Centers“ užsakymu, rangos darbus atliks UAB „Kauno keliai“. Skaičiuojama, kad tam prireiks apie 3,1 mln. Eur su PVM.


    Planuojama, kad atlikus Jotvingių g. – Užnerio g. – „Mega“ (Islandijos pl. 32) – A1 jungiamojo kelio, privažiavimo kelio į „Megos“ (Islandijos pl. 32) teritoriją rekonstrukcijos ir pertvarkos darbus, eismas keisis:
    • Važiuojant nuo Šilainių Užnerio gatve, už viaduko bus įrengta papildoma eismo juosta Vytėnų kryptimi, posūkiui į kairę „Megos“ link ir toliau liks dvi juostos;
    • Važiuojant nuo A1 jungiamojo kelio, eismas šiuo metu organizuojamas dviem juostomis: viena juosta skirta sukti į dešinę Vytėnų kryptimi, kita – sukti į kairę Šilainių kryptimi. Po pertvarkos eismą šioje vietoje numatoma organizuoti dviem juostomis į dešinę Vytėnų kryptimi. Sukti į kairę Šilainių kryptimi nebebus leidžiama;
    • Važiuojant nuo Vytėnų, numatoma įrengti papildomą – trečiąją – eismo juostą, skirtą eismui tiesiai ir į dešinę „Megos“ link;
    • Važiuojant nuo „Megos“, šiuo metu yra dvi eismo juostos į dešinę Šilainių kryptimi ir viena eismo juosta, skirta posūkiui į kairę Vytėnų kryptimi. Čia ketinama atsisakyti posūkio į kairę Vytėnų kryptimi ir eismą perorganizuoti trimis juostomis į dešinę Šilainių kryptimi. Eismas Vytėnų kryptimi numatomas kitoje sankryžoje.

    Numatoma, kad atlikus Užnerio g. – Islandijos pl. 30 – „Mega“ (Islandijos pl. 32) galinės dalies, privažiavimo kelių į „Megos“ (Islandijos pl. 32) teritoriją ir Islandijos pl. 30 teritoriją („McDonald‘s“, „Lidl“ ir „Decathlon“) rekonstrukcijos ir pertvarkos darbus, eismas keisis:
    • Važiuojant nuo Šilainių Užnerio gatve, numatoma įrengti papildomas dvi eismo juostas. Tuomet dviem juostomis būtų galima važiuoti tiesiai Vytėnų kryptimi, papildoma atskira juosta būtų skirta sukti į dešinę, „Lidl“, „McDonald‘s“ link;
    • Užnerio gatvės atkarpoje, eismo kryptimi nuo Vytėnų, numatoma papildomai įrengti vieną eismo juostą. Eismas tuomet būtų organizuojamas taip, kad viena juosta būtų galima sukti į kairę „Lidl“ link, viena juosta būtų galima važiuoti tiesiai Šilainių kryptimi, o kraštine juosta eismas vyktų tiesiai ir į dešinę „Senukų“ link. Užnerio gatvės ruože būtų įrengiama papildoma eismo juosta;
    • Važiuojant nuo „Lidl“, vietoj dviejų esamų eismo juostų numatomos keturios, iš kurių sukti į kairę Šilainių link būtų skirtos dvi juostos, važiuojant tiesiai „Senukų“ link būtų galima važiuoti viena juosta kartu su galimybe sukti į kairę, o trečioji juosta būtų skirta sukti į dešinę Vytėnų link;
    • Važiuojant nuo „Senukų“, planuojama įrengti papildomą – antrąją – eismo juostą.

    Pranešime taip pat pažymima, kad rugpjūtį ketinama pradėti Šilainius su Vytėnais jungiančio viaduko (Jotvingių g.) kapitalinio remonto darbus.
    Šiuo metu su Kauno m. savivaldybe derinama, kokios galimos eismo organizavimo viaduku schemos. Didžiąją dalį viaduko remonto darbų numatoma atlikti per rugpjūtį. Juos atlikus, eismas viaduku būtų organizuojamas ne keturiomis juostomis kaip iki šiol (po dvi juostas Vytėnų ir Šilainių kryptimi), o jau penkiomis (dviem juostomis Vytėnų ir trimis – Šilainių link)

    https://sc.bns.lt/view/item/487483
    https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/06/...us-prie-megos/

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Čia suprantu tik viaduko statyba, pačio A1 kelio rekonstrukcija vyks atskirai, ir jos darbų pirkimą vykdys ne miestas.
    Idealu būtų, kad vykdant viaduko darbus nuo šio viaduko jau pilnai būtų sutvarkyti ir rekonstruota į 2+2+2+2 kelia iki tiltų per Nerį, nes dabar du metus statys šį viaduką, po to dar du metus rekonstruos kelią.. tai iš tų naujai pastaytų tiltų realios naudos mažai bus, butelio kakliukas bus dar gerokai prieš tiltus.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Tai čia tik pabaigs įrengti sankryžą, o pilnas kelias vėliau bus tvarkomas. Brėžiniuose netgi pavaizduotas perspektyvinis kelias.
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą

    Komentuoti:


  • Luckeris
    replied
    O tai kur dingo 2+2+2+2?

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Atnaujinimas dėl sankryžos su Ašigalio g.: Kauno miesto savivaldybė paskelbė darbų pirkimą. Pasiūlymų pateikimo terminas: 07-17.

    Parengti du atskiri projektai – sankryžos statybos (viadukas, žiedas ir jungtis į Briedžių tak.) ir greitėjimo/lėtėjimo juostų įrengimas (taip pat bus „pastumtas“ pats A1 kelias į centrinę juostą), tačiau viskas bus vykdoma vienu metu.
    Taip pat numatyti variantai visiškai uždaryti magistralinį kelią naktimis statant viaduką, Vilniaus krypties eismą leidžiant per žiedą Ašigalio gatvėje, o Klaipėdos kryptį nukreipiant per Šiaurės pr.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
    Mes karui esam visiškai nepasiruošę.
    Užtenka rusam atkirst pora jungčių ties Kaunu ir technikos judėjimas paralyžuotas - su VIlnium daryk ką nori.
    Buvo absurdiškas sprendimas sukišti vietinį ir tranzitinį srautą į Islandijos plentą, netiesiant tikrojo šiaurinio A1 Kauno aplinkkelio Palemonas - Babtai su tiltu ties Lapėmis ir nenumatant automobilinio tilto galimybės "Rail Baltica" tilto trasoje ties Jonava
    Dabar pralaidumas pastačius 8 juostų tiltą lyg ir pagerės, bet pažeidžiamumas išliks tas pats.
    Paskutinis taisė Romas; 2024.06.11, 07:20.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Mes karui esam visiškai nepasiruošę. Užtenka rusam atkirst pora jungčių ties Kaunu ir technikos judėjimas paralyžuotas - su Vilnium daryk ką nori.
    Paskutinis taisė uzdvidesimt; 2024.06.11, 10:59.

    Komentuoti:


  • Krokas
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Dar ten jį krapšto? Jau pusę metų viena iš juostų uždaryta, dabar pilnai visą viaduką uždarė. Darbų tempai tiesiog zvizdiec.
    Kad tik dabar pradejo kazka daryt puse metu nei vieno zmogaus nedirbo, o per ateities pl vaziuot link garliavos isvis kosmaras, siandien 17h vakare kamstis buvo grinai nuo palemono naujo ruozo pradzios, veliau eile ilgejo iki termopalo

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Dar ten jį krapšto? Jau pusę metų viena iš juostų uždaryta, dabar pilnai visą viaduką uždarė.
    Darbų tempai kažkuo primena A4/A16 viaduką prie Trakų Vokės.
    Paskutinis taisė Romas; 2024.06.10, 21:16.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Dar ten jį krapšto? Jau pusę metų viena iš juostų uždaryta, dabar pilnai visą viaduką uždarė. Darbų tempai tiesiog zvizdiec.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Prieš kelis mėnesius, gal vasarį, teko važuot estakada iš A1 į A5 link marijampolės. Tuomet nesužavėjo nei ženklinimas, nei darbų tempas.

    Pavyko rasti naujesnę estakados ("Sargėnų viaduko") nuotrauką.

    https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/06/...rgenu-viaduku/

    Beje, ar apylankoje per Vandžiogalos sankryžą formuojasi spūstys?
    Gal iškart geriau iš Vilniaus važiuoti link Marijampolės KK139 per Kauno HESą ar kitais keliais.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Turbūt labiau tiks A1, o ne A5 temoje.
    Sargėnų viaduko į A5 rekonstrukcija užtruks - iki 2024 m. pabaigos.

    "Via Lietuva" 2024.06.07
    Nuo pirmadienio laikinai uždaromas eismas Sargėnų viaduku
    Akcinė bendrovė „Via Lietuva“ informuoja, kad nuo š. m. birželio 10 iki 28 dienos uždaromas šiuo metu rekonstruojamas Sargėnų viadukas. Eismas, siekiant užtikrinti maksimalų eismo dalyvių saugumą, bus kreipiamas apylanka per Sargėnų sankryžą.
    Kaune esantis ir šiuo metu atnaujinamas Sargėnų viadukas laikinai uždaromas dėl suplanuotų atlikti statinio sijų remonto darbų. Siekiant užtikrinti eismo dalyvių, viaduką tvarkančių darbininkų ir viaduko laikančiųjų konstrukcijų saugumą bei reikalingų remonto darbų kokybę, eismas viaduku bus laikinai uždaromas. (...)


    Sargėnų viaduko rekonstrukcijos darbai po pertraukos buvo atnaujinti šių metų gegužės pabaigoje. Planuojama, kad po laikino viaduko uždarymo ir būtinų sijų ir kolonų remonto darbų atlikimo, toliau darbai bus tęsiami dviem etapais: pirmojo etapo metu remonto darbus suplanuota atlikti dešinėje estakados pusėje, automobilių eismą kelyje Kaunas–Marijampolė–Suvalkai leidžiant kaire estakados puse. Atitinkamai antrame darbų etape remonto darbai būtų vykdomi estakados kairėje pusėje, tuo metu automobilių eismas Kaunas–Marijampolė–Suvalkai kelyje vyktų dešine estakados puse.
    Sargėnų viaduko kapitalinio remonto darbus numatyta baigti iki šių metų pabaigos.

    https://vialietuva.lt/naujienos/nuo-...argenu-viaduku

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
    To ruožo (100,47-101,79 km) projektinių pasiūlymų brėžiniuose tai ir buvo numatyta taip įrengti (iškarpa žemėlapyje)
    Taip įrengus dabar, tai atvažiavus tuo jungiamuoju keliu nuo Megos ir Kleboniškio tilto, būtų galima nuvažiuoti tik link Vandžiogalos, bet nepavyktų išsukti, kad važiuoti link Klaipėdos. Tolimesniu etapu turėjo būti pertvarkoma sankryža su Vandžiogalos pl. (222 kelias), į žiedinę, jei gerai pamenu, ir tada būtų galima atriboti jungiamąjį kelią šioje vietoje. Taigi tai tikriausiai palikta kaip laikinas sprendimas. Tik bėda, kad tolimesnė mazgo rekonstrukcija visiškai sustojusi.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    man atrodo, cia arba visiskas projekto failas, arba cia daromas tycinis sabotazas.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Ten buvo palikta asfalto plynė matyt, kad paskui įrengti fizinį barjerą ir papildomas dvi juostas link Vandžiogalos ir būsimo turbo žiedo. Ne veltui turime nuorodą į Vandžiogalą (į dešinę) dar prieš tiltą per Nerį.
    To ruožo (99,03-101,79 km) projektinių pasiūlymų brėžiniuose tai ir buvo numatyta taip įrengti (iškarpa žemėlapyje):
    Click image for larger version  Name:	2024-05-16_11-54-22.png Views:	415 Size:	771,3 kB ID:	2130605
    Paskutinis taisė Kirstukas; 2024.05.17, 22:44. Priežastis: Pataisytas ruožas

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė vaidast Rodyti pranešimą

    Gal tegu palaukia su tuo žiedu, kol nebaigti tiltai per Nerį ir eismo pakeitimai Vytėnai-Megos viadukas, nes užsikištų aplinkinės gatvės nerealiai ir užkištų Marijampolė-Panevėžys Via Baltikos atkarpą....
    Idealu būtų jei tą žiedą įrengtų pabaigus A1 Šiaurinį aplinkkelį, bet dar nepradėjus A5 Vakarinio aplinkkelio platinimo.
    Šis projektas padidintų eismo saugumą pačiame A1 kelyje. Projektas galėtų būti vykdomas nepriklausomai kada vyktų tolimesnis Eigulių-Biruliškių ruožo platinimas link A6 sankryžos, kuris technologiškai neturėtų būti toks sudėtingas kaip tiltai per Nerį.

    Komentuoti:


  • vaidast
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Kalba eina apie Sargėnų viaduką, bet dar įdomiau būtų sužinoti ar pajudės darbai jungiamojo kelio tęsinio palei Šeduvos gatvę, nes liko nenutiestas gabaliukas pabaigus Giraitės ruožo statybas.
    Taip pat suplanuotas ten turbo žiedas. Įrengus turbo žiedą greičiausiai keistųsi ir nuvažiavimo į 222 kelią tvarka važiuojant A1 keliu nuo Vilniaus. Norima palikti A1/A5 išsišakojimą tik grynai kaip šių kelių išsišakojimą, o kelias į 222 eitų atskirai kaip Megos sankr. jungiamojo kelio tęsinys. Ten buvo palikta asfalto plynė matyt, kad paskui įrengti fizinį barjerą ir papildomas dvi juostas link Vandžiogalos ir būsimo turbo žiedo. Ne veltui turime nuorodą į Vandžiogalą (į dešinę) dar prieš tiltą per Nerį.
    Gal tegu palaukia su tuo žiedu, kol nebaigti tiltai per Nerį ir eismo pakeitimai Vytėnai-Megos viadukas, nes užsikištų aplinkinės gatvės nerealiai ir užkištų Marijampolė-Panevėžys Via Baltikos atkarpą....

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Effka Rodyti pranešimą
    Greitu metu turėtų būti aunaujinami Sargėnų viaduko tvarkymo darbai:
    Kalba eina apie Sargėnų viaduką, bet dar įdomiau būtų sužinoti ar pajudės darbai jungiamojo kelio tęsinio palei Šeduvos gatvę, nes liko nenutiestas gabaliukas pabaigus Giraitės ruožo statybas.
    Taip pat suplanuotas ten turbo žiedas. Įrengus turbo žiedą greičiausiai keistųsi ir nuvažiavimo į 222 kelią tvarka važiuojant A1 keliu nuo Vilniaus. Norima palikti A1/A5 išsišakojimą tik grynai kaip šių kelių išsišakojimą, o kelias į 222 eitų atskirai kaip Megos sankr. jungiamojo kelio tęsinys. Ten buvo palikta asfalto plynė matyt, kad paskui įrengti fizinį barjerą ir papildomas dvi juostas link Vandžiogalos ir būsimo turbo žiedo. Ne veltui turime nuorodą į Vandžiogalą (į dešinę) dar prieš tiltą per Nerį.

    Komentuoti:

Working...
X