Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis
Collapse
X
-
Dėkui, panašu, kad tik geryn. Gal kai verslas darys, tai viskas greičiau įvyks nei, kad per praėjusius remontus ten.
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąGal kas nors galėtų papaišyti schemas, kur bus vykdomi darbai
BalticRED / Kas vyksta Kaune 2024.06.28
Rekonstruos dvi sankryžas ir privažiavimo kelius prie „Megos“
Parašė Kirstukas Rodyti pranešimąVis stebiu, kokius pirkimus vykdo savivaldybė ir užtikau tokį:
Užnerio gatvės ruožo nuo Užnerio g. 2 iki sankryžos su Vytėnų gatve Kauno mieste, rekonstravimo darbų pirkimas,
kitaip tariant nuo Senukų/Lidl sankryžos iki Vytėnų sankryžos.
Kadangi užsakovas (statytojas) kartu su KMS yra AB „Baltic Shopping Centers“ (priklauso „Mega“, vysto ir gretimą kvartalą kur jau stovi Lidl, McDonalds ir Decathlon), tikėtina greitu metu bus paskelbtas pirkimas ir abiejų sankryžų rekonstravimui.
Į žemėlapį įkėliau dabartinio pirkimo projektą ir projektinius pasiūlymus sankryžoms (visas žemėlapis paspaudus ant iškarpos)
Paskutinis taisė Kirstukas; 2025.03.20, 22:15.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Gal kas nors galėtų papaišyti schemas, kur bus vykdomi darbai
BalticRED / Kas vyksta Kaune 2024.06.28
Rekonstruos dvi sankryžas ir privažiavimo kelius prie „Megos“
Liepos mėnesį numatoma rekonstruoti dvi sankryžas ir privažiavimo kelius prie PLC „Mega“. Jiems vykstant, eismas bus iš dalies ribojamas susiaurinant važiuojamąją gatvių dalį.
Kaip pažymima penktadienį išplatintame „BalticRED“ pranešime žiniasklaidai, AB „Baltic Shopping Centers“ užsakymu, rangos darbus atliks UAB „Kauno keliai“. Skaičiuojama, kad tam prireiks apie 3,1 mln. Eur su PVM.
Planuojama, kad atlikus Jotvingių g. – Užnerio g. – „Mega“ (Islandijos pl. 32) – A1 jungiamojo kelio, privažiavimo kelio į „Megos“ (Islandijos pl. 32) teritoriją rekonstrukcijos ir pertvarkos darbus, eismas keisis:
• Važiuojant nuo Šilainių Užnerio gatve, už viaduko bus įrengta papildoma eismo juosta Vytėnų kryptimi, posūkiui į kairę „Megos“ link ir toliau liks dvi juostos;
• Važiuojant nuo A1 jungiamojo kelio, eismas šiuo metu organizuojamas dviem juostomis: viena juosta skirta sukti į dešinę Vytėnų kryptimi, kita – sukti į kairę Šilainių kryptimi. Po pertvarkos eismą šioje vietoje numatoma organizuoti dviem juostomis į dešinę Vytėnų kryptimi. Sukti į kairę Šilainių kryptimi nebebus leidžiama;
• Važiuojant nuo Vytėnų, numatoma įrengti papildomą – trečiąją – eismo juostą, skirtą eismui tiesiai ir į dešinę „Megos“ link;
• Važiuojant nuo „Megos“, šiuo metu yra dvi eismo juostos į dešinę Šilainių kryptimi ir viena eismo juosta, skirta posūkiui į kairę Vytėnų kryptimi. Čia ketinama atsisakyti posūkio į kairę Vytėnų kryptimi ir eismą perorganizuoti trimis juostomis į dešinę Šilainių kryptimi. Eismas Vytėnų kryptimi numatomas kitoje sankryžoje.
Numatoma, kad atlikus Užnerio g. – Islandijos pl. 30 – „Mega“ (Islandijos pl. 32) galinės dalies, privažiavimo kelių į „Megos“ (Islandijos pl. 32) teritoriją ir Islandijos pl. 30 teritoriją („McDonald‘s“, „Lidl“ ir „Decathlon“) rekonstrukcijos ir pertvarkos darbus, eismas keisis:
• Važiuojant nuo Šilainių Užnerio gatve, numatoma įrengti papildomas dvi eismo juostas. Tuomet dviem juostomis būtų galima važiuoti tiesiai Vytėnų kryptimi, papildoma atskira juosta būtų skirta sukti į dešinę, „Lidl“, „McDonald‘s“ link;
• Užnerio gatvės atkarpoje, eismo kryptimi nuo Vytėnų, numatoma papildomai įrengti vieną eismo juostą. Eismas tuomet būtų organizuojamas taip, kad viena juosta būtų galima sukti į kairę „Lidl“ link, viena juosta būtų galima važiuoti tiesiai Šilainių kryptimi, o kraštine juosta eismas vyktų tiesiai ir į dešinę „Senukų“ link. Užnerio gatvės ruože būtų įrengiama papildoma eismo juosta;
• Važiuojant nuo „Lidl“, vietoj dviejų esamų eismo juostų numatomos keturios, iš kurių sukti į kairę Šilainių link būtų skirtos dvi juostos, važiuojant tiesiai „Senukų“ link būtų galima važiuoti viena juosta kartu su galimybe sukti į kairę, o trečioji juosta būtų skirta sukti į dešinę Vytėnų link;
• Važiuojant nuo „Senukų“, planuojama įrengti papildomą – antrąją – eismo juostą.
Pranešime taip pat pažymima, kad rugpjūtį ketinama pradėti Šilainius su Vytėnais jungiančio viaduko (Jotvingių g.) kapitalinio remonto darbus.
Šiuo metu su Kauno m. savivaldybe derinama, kokios galimos eismo organizavimo viaduku schemos. Didžiąją dalį viaduko remonto darbų numatoma atlikti per rugpjūtį. Juos atlikus, eismas viaduku būtų organizuojamas ne keturiomis juostomis kaip iki šiol (po dvi juostas Vytėnų ir Šilainių kryptimi), o jau penkiomis (dviem juostomis Vytėnų ir trimis – Šilainių link)
https://sc.bns.lt/view/item/487483
https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/06/...us-prie-megos/
Komentuoti:
-
Čia suprantu tik viaduko statyba, pačio A1 kelio rekonstrukcija vyks atskirai, ir jos darbų pirkimą vykdys ne miestas.
Idealu būtų, kad vykdant viaduko darbus nuo šio viaduko jau pilnai būtų sutvarkyti ir rekonstruota į 2+2+2+2 kelia iki tiltų per Nerį, nes dabar du metus statys šį viaduką, po to dar du metus rekonstruos kelią.. tai iš tų naujai pastaytų tiltų realios naudos mažai bus, butelio kakliukas bus dar gerokai prieš tiltus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai čia tik pabaigs įrengti sankryžą, o pilnas kelias vėliau bus tvarkomas. Brėžiniuose netgi pavaizduotas perspektyvinis kelias.
Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Parengti du atskiri projektai – sankryžos statybos (viadukas, žiedas ir jungtis į Briedžių tak.) ir greitėjimo/lėtėjimo juostų įrengimas (taip pat bus „pastumtas“ pats A1 kelias į centrinę juostą), tačiau viskas bus vykdoma vienu metu.
Taip pat numatyti variantai visiškai uždaryti magistralinį kelią naktimis statant viaduką, Vilniaus krypties eismą leidžiant per žiedą Ašigalio gatvėje, o Klaipėdos kryptį nukreipiant per Šiaurės pr.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimąMes karui esam visiškai nepasiruošę.
Užtenka rusam atkirst pora jungčių ties Kaunu ir technikos judėjimas paralyžuotas - su VIlnium daryk ką nori.
Dabar pralaidumas pastačius 8 juostų tiltą lyg ir pagerės, bet pažeidžiamumas išliks tas pats.Paskutinis taisė Romas; 2024.06.11, 07:20.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Mes karui esam visiškai nepasiruošę. Užtenka rusam atkirst pora jungčių ties Kaunu ir technikos judėjimas paralyžuotas - su Vilnium daryk ką nori.Paskutinis taisė uzdvidesimt; 2024.06.11, 10:59.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąDar ten jį krapšto? Jau pusę metų viena iš juostų uždaryta, dabar pilnai visą viaduką uždarė. Darbų tempai tiesiog zvizdiec.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąDar ten jį krapšto? Jau pusę metų viena iš juostų uždaryta, dabar pilnai visą viaduką uždarė.Paskutinis taisė Romas; 2024.06.10, 21:16.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Dar ten jį krapšto? Jau pusę metų viena iš juostų uždaryta, dabar pilnai visą viaduką uždarė. Darbų tempai tiesiog zvizdiec.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Prieš kelis mėnesius, gal vasarį, teko važuot estakada iš A1 į A5 link marijampolės. Tuomet nesužavėjo nei ženklinimas, nei darbų tempas.
Pavyko rasti naujesnę estakados ("Sargėnų viaduko") nuotrauką.
https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/06/...rgenu-viaduku/
Beje, ar apylankoje per Vandžiogalos sankryžą formuojasi spūstys?
Gal iškart geriau iš Vilniaus važiuoti link Marijampolės KK139 per Kauno HESą ar kitais keliais.
Komentuoti:
-
Turbūt labiau tiks A1, o ne A5 temoje.
Sargėnų viaduko į A5 rekonstrukcija užtruks - iki 2024 m. pabaigos.
"Via Lietuva" 2024.06.07
Nuo pirmadienio laikinai uždaromas eismas Sargėnų viaduku
Akcinė bendrovė „Via Lietuva“ informuoja, kad nuo š. m. birželio 10 iki 28 dienos uždaromas šiuo metu rekonstruojamas Sargėnų viadukas. Eismas, siekiant užtikrinti maksimalų eismo dalyvių saugumą, bus kreipiamas apylanka per Sargėnų sankryžą.
Kaune esantis ir šiuo metu atnaujinamas Sargėnų viadukas laikinai uždaromas dėl suplanuotų atlikti statinio sijų remonto darbų. Siekiant užtikrinti eismo dalyvių, viaduką tvarkančių darbininkų ir viaduko laikančiųjų konstrukcijų saugumą bei reikalingų remonto darbų kokybę, eismas viaduku bus laikinai uždaromas. (...)
Sargėnų viaduko rekonstrukcijos darbai po pertraukos buvo atnaujinti šių metų gegužės pabaigoje. Planuojama, kad po laikino viaduko uždarymo ir būtinų sijų ir kolonų remonto darbų atlikimo, toliau darbai bus tęsiami dviem etapais: pirmojo etapo metu remonto darbus suplanuota atlikti dešinėje estakados pusėje, automobilių eismą kelyje Kaunas–Marijampolė–Suvalkai leidžiant kaire estakados puse. Atitinkamai antrame darbų etape remonto darbai būtų vykdomi estakados kairėje pusėje, tuo metu automobilių eismas Kaunas–Marijampolė–Suvalkai kelyje vyktų dešine estakados puse.
Sargėnų viaduko kapitalinio remonto darbus numatyta baigti iki šių metų pabaigos.
https://vialietuva.lt/naujienos/nuo-...argenu-viaduku
Komentuoti:
-
Parašė Kirstukas Rodyti pranešimąTo ruožo (100,47-101,79 km) projektinių pasiūlymų brėžiniuose tai ir buvo numatyta taip įrengti (iškarpa žemėlapyje)
- 1 patinka
Komentuoti:
-
man atrodo, cia arba visiskas projekto failas, arba cia daromas tycinis sabotazas.
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąTen buvo palikta asfalto plynė matyt, kad paskui įrengti fizinį barjerą ir papildomas dvi juostas link Vandžiogalos ir būsimo turbo žiedo. Ne veltui turime nuorodą į Vandžiogalą (į dešinę) dar prieš tiltą per Nerį.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė vaidast Rodyti pranešimą
Gal tegu palaukia su tuo žiedu, kol nebaigti tiltai per Nerį ir eismo pakeitimai Vytėnai-Megos viadukas, nes užsikištų aplinkinės gatvės nerealiai ir užkištų Marijampolė-Panevėžys Via Baltikos atkarpą....
Šis projektas padidintų eismo saugumą pačiame A1 kelyje. Projektas galėtų būti vykdomas nepriklausomai kada vyktų tolimesnis Eigulių-Biruliškių ruožo platinimas link A6 sankryžos, kuris technologiškai neturėtų būti toks sudėtingas kaip tiltai per Nerį.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Kalba eina apie Sargėnų viaduką, bet dar įdomiau būtų sužinoti ar pajudės darbai jungiamojo kelio tęsinio palei Šeduvos gatvę, nes liko nenutiestas gabaliukas pabaigus Giraitės ruožo statybas.
Taip pat suplanuotas ten turbo žiedas. Įrengus turbo žiedą greičiausiai keistųsi ir nuvažiavimo į 222 kelią tvarka važiuojant A1 keliu nuo Vilniaus. Norima palikti A1/A5 išsišakojimą tik grynai kaip šių kelių išsišakojimą, o kelias į 222 eitų atskirai kaip Megos sankr. jungiamojo kelio tęsinys. Ten buvo palikta asfalto plynė matyt, kad paskui įrengti fizinį barjerą ir papildomas dvi juostas link Vandžiogalos ir būsimo turbo žiedo. Ne veltui turime nuorodą į Vandžiogalą (į dešinę) dar prieš tiltą per Nerį.
Komentuoti:
-
Parašė Effka Rodyti pranešimąGreitu metu turėtų būti aunaujinami Sargėnų viaduko tvarkymo darbai:
Taip pat suplanuotas ten turbo žiedas. Įrengus turbo žiedą greičiausiai keistųsi ir nuvažiavimo į 222 kelią tvarka važiuojant A1 keliu nuo Vilniaus. Norima palikti A1/A5 išsišakojimą tik grynai kaip šių kelių išsišakojimą, o kelias į 222 eitų atskirai kaip Megos sankr. jungiamojo kelio tęsinys. Ten buvo palikta asfalto plynė matyt, kad paskui įrengti fizinį barjerą ir papildomas dvi juostas link Vandžiogalos ir būsimo turbo žiedo. Ne veltui turime nuorodą į Vandžiogalą (į dešinę) dar prieš tiltą per Nerį.
Komentuoti:
Komentuoti: