Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • sleader
    replied
    Jei rekonstruoja kelią, tai iškart įrengiamos ir sankryžos/sankirtos su vietinės reikšmės keliais (kai reikalinga tokias perstatyti ar įrengti). Tačiau esant poreikiui prijungti vietinės reikšmės gatvę, niekas neuždraudė savivaldybei išsiimti prisijungimo sąlygas ir pasistatyti sankryžą.T.y. tai ką savivaldybė kaip ir priklauso pasidarė. Analogiškai viadukas prie Megos irgi statytas ne tuometinės LAKD.
    Geležinkelio viadukai virš valstybinės reikšmės kelių irgi statomi LTG, kaip pvz. LTG dabar stato ir valstybinės reikšmės ar vietinės reikšmės kelių objektus Rail Baltica trasoje.
    Jei kalbėti apie Giraitės sankryžą, tai ten buvo sankryža su valstybinės reikšmės keliu Nr. 1921, kurį valdo kelių direkcija.

    Kaip jau rašiau kažkada temoje apie A5 ir jungtimi berods ties Kazliškiais: būtų kiek keistoka, kad jeigu savivaldybė sugalvoja pasidaryti gatvę, tai LAKD metę į šalį kitus projektus turėtų bėgte imti ir statyti naują sankryžą.
    Paskutinis taisė sleader; 2024.07.29, 15:39.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    O direkcija išvis kažką čia būtų pradėjusi? Šis viadukas nėra jokio valstybinės reikšmės kelio dalis, o sankryža su vietinės reikšmės gatve. Gatves stato ir prižiūri savivaldybės.
    tai nori pasakyti kai stato valstybinės reikšmės kelius, tai dviaukštes sankryžas su vietinės reikšmės keliais statosi savivaldybės? Ar pastato direkcija ir jau kelius iki tų viadukų pasistato savivalda?
    Čia kaip ir žiedą su keliu iki magistralės sklypo įrengė savivaldybė, o jau greitėjimo lėtėjimo juostas statė direkcija. Viadukas šiuo atveju ir atsidurs magistralės sklype.
    Viaduką naikinant Giraitės apsisukimą ir turėjo įsirengti savivalda?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Ir šis projektas pajudintas Kauno savivaldybės (krabo) nes kelių direkcija būtų pradėjusi nuo nulio tik pabaigus tiltų per Nerį statyboms. O šiuo metu jau turime kelis metus dalinai veikiančia sankryžą.
    O direkcija išvis kažką čia būtų pradėjusi? Šis viadukas nėra jokio valstybinės reikšmės kelio dalis, o sankryža su vietinės reikšmės gatve. Gatves stato ir prižiūri savivaldybės.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

    Labai tikiuosi pavyks rangovą rasti iš pirmo karto. Ir tas rangovas bus ne Autokausta.

    Žiūrint strategiškai - šis viadukas turėjo būti pastatytas dar prieš pradedant tiltų per nerį statybai ir rekonstrukcijai. Taip būtų nuimta nemažai srauto, kuris suka į Jonavos gatvę ar išvažinėja per Jonavos gatvę link Vilniaus pusės.
    nepaminėjai iš kurios pusės važiuojant.

    Pataisyk jeigu klystu. Nes šiuo metu be būsimo viaduko eismas nuo Jonavos gatvės (Eiguliams) link Vilniaus jau kaip ir nuimamas per Ašigalio išvažiavimą, o būsimas viadukas nuims link Klaipėdos. Ir nuims dalį eismo atvažiuojančius nuo Vilniaus.

    Ir šis projektas pajudintas Kauno savivaldybės (krabo) nes kelių direkcija būtų pradėjusi nuo nulio tik pabaigus tiltų per Nerį statyboms. O šiuo metu jau turime kelis metus dalinai veikiančia sankryžą.

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    BNS 2024.07.28
    Bus statomas viaduką prie Kleboniškio miško
    Labai tikiuosi pavyks rangovą rasti iš pirmo karto. Ir tas rangovas bus ne Autokausta.

    Žiūrint strategiškai - šis viadukas turėjo būti pastatytas dar prieš pradedant tiltų per nerį statybai ir rekonstrukcijai. Taip būtų nuimta nemažai srauto, kuris suka į Jonavos gatvę ar išvažinėja per Jonavos gatvę link Vilniaus pusės.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    BNS 2024.07.28
    Bus statomas viaduką prie Kleboniškio miško
    Kaune, automagistralėje Vilnius–Klaipėda, ties Kleboniškio mišku, neprivažiavus tilto per Nerį, ruošiamasi baigti statyti viaduką. Preliminari maksimali projekto vertė – 9,3 mln. eurų (su PVM). Kauno savivaldybės administracijos direktorius Tadas Metelionis sako, kad viaduko su naujomis greitėjimo ir lėtėjimo juostomis statyba numatyta siekiant pagerinti susisiekimą Kauno priemiesčiuose.
    „Nutiesus naują jungtį Klaipėdos link sumažės transporto srautas Savanorių prospekto ir A1 magistralinio kelio mazge. Tai ypač aktualu piko metu“, – komentare BNS sakė T. Metelionis. (...)

    Pasak jo, pirmieji darbai Ašigalio gatvėje buvo pradėti dar 2017–2018 metais, kai suformavus žiedinę sankryžą ir sujungus gatvę su magistraliniu keliu atsirado papildomas įvažiavimas ir išvažiavimas iš miesto link Vilniaus.
    „Pagerinome susisiekimą su žiedine sankryža Ašigalio gatvėje, užbaigdami maždaug pusantro kilometro besitęsiančios S. Žukausko gatvės rekonstrukciją. Pastačius viaduk, turėsime dar vieną patogią jungtį su miesto aplinkkeliu“, – sakė administracijos direktorius.

    Miestas jau paskelbė rangovo konkursą, kuriam paraiškų laukiama iki liepos 31 dienos.
    T. Metelionio teigimu, tikimasi rangovą turėti jau rudenį ir darbus atlikti per 12 mėnesių. Projekto finansavimas numatytas šių metų Kauno biudžete, o tiksli projekto suma paaiškės radus rangovą.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...klaipeda-kaune

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Ar yra žinoma iki kada planuojama baigti visus kitus (tiltai per Nerį? ir nusukimai visokie) apart šito naujo?

    Komentuoti:


  • miurdock
    replied
    Dėkui, panašu, kad tik geryn. Gal kai verslas darys, tai viskas greičiau įvyks nei, kad per praėjusius remontus ten.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Gal kas nors galėtų papaišyti schemas, kur bus vykdomi darbai

    BalticRED / Kas vyksta Kaune 2024.06.28
    Rekonstruos dvi sankryžas ir privažiavimo kelius prie „Megos“
    Straipsniuose pateikti aprašymai kaip ir atitinka rekonstravimo projektinių pasiūlymų brėžinius, kuriuos buvau įkėlęs į žemėlapį dar 2023 kovą.

    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
    Vis stebiu, kokius pirkimus vykdo savivaldybė ir užtikau tokį:

    Užnerio gatvės ruožo nuo Užnerio g. 2 iki sankryžos su Vytėnų gatve Kauno mieste, rekonstravimo darbų pirkimas,
    kitaip tariant nuo Senukų/Lidl sankryžos iki Vytėnų sankryžos.

    Kadangi užsakovas (statytojas) kartu su KMS yra AB „Baltic Shopping Centers“ (priklauso „Mega“, vysto ir gretimą kvartalą kur jau stovi Lidl, McDonalds ir Decathlon), tikėtina greitu metu bus paskelbtas pirkimas ir abiejų sankryžų rekonstravimui.

    Į žemėlapį įkėliau dabartinio pirkimo projektą ir projektinius pasiūlymus sankryžoms (visas žemėlapis paspaudus ant iškarpos)
    Click image for larger versionName:	2023-03-19_21-56-40.pngViews:	2689Size:	238,0 kBID:	2038152
    Paskutinis taisė Kirstukas; 2025.03.20, 22:15.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Gal kas nors galėtų papaišyti schemas, kur bus vykdomi darbai

    BalticRED / Kas vyksta Kaune 2024.06.28
    Rekonstruos dvi sankryžas ir privažiavimo kelius prie „Megos“
    Liepos mėnesį numatoma rekonstruoti dvi sankryžas ir privažiavimo kelius prie PLC „Mega“. Jiems vykstant, eismas bus iš dalies ribojamas susiaurinant važiuojamąją gatvių dalį.
    Kaip pažymima penktadienį išplatintame „BalticRED“ pranešime žiniasklaidai, AB „Baltic Shopping Centers“ užsakymu, rangos darbus atliks UAB „Kauno keliai“. Skaičiuojama, kad tam prireiks apie 3,1 mln. Eur su PVM.


    Planuojama, kad atlikus Jotvingių g. – Užnerio g. – „Mega“ (Islandijos pl. 32) – A1 jungiamojo kelio, privažiavimo kelio į „Megos“ (Islandijos pl. 32) teritoriją rekonstrukcijos ir pertvarkos darbus, eismas keisis:
    • Važiuojant nuo Šilainių Užnerio gatve, už viaduko bus įrengta papildoma eismo juosta Vytėnų kryptimi, posūkiui į kairę „Megos“ link ir toliau liks dvi juostos;
    • Važiuojant nuo A1 jungiamojo kelio, eismas šiuo metu organizuojamas dviem juostomis: viena juosta skirta sukti į dešinę Vytėnų kryptimi, kita – sukti į kairę Šilainių kryptimi. Po pertvarkos eismą šioje vietoje numatoma organizuoti dviem juostomis į dešinę Vytėnų kryptimi. Sukti į kairę Šilainių kryptimi nebebus leidžiama;
    • Važiuojant nuo Vytėnų, numatoma įrengti papildomą – trečiąją – eismo juostą, skirtą eismui tiesiai ir į dešinę „Megos“ link;
    • Važiuojant nuo „Megos“, šiuo metu yra dvi eismo juostos į dešinę Šilainių kryptimi ir viena eismo juosta, skirta posūkiui į kairę Vytėnų kryptimi. Čia ketinama atsisakyti posūkio į kairę Vytėnų kryptimi ir eismą perorganizuoti trimis juostomis į dešinę Šilainių kryptimi. Eismas Vytėnų kryptimi numatomas kitoje sankryžoje.

    Numatoma, kad atlikus Užnerio g. – Islandijos pl. 30 – „Mega“ (Islandijos pl. 32) galinės dalies, privažiavimo kelių į „Megos“ (Islandijos pl. 32) teritoriją ir Islandijos pl. 30 teritoriją („McDonald‘s“, „Lidl“ ir „Decathlon“) rekonstrukcijos ir pertvarkos darbus, eismas keisis:
    • Važiuojant nuo Šilainių Užnerio gatve, numatoma įrengti papildomas dvi eismo juostas. Tuomet dviem juostomis būtų galima važiuoti tiesiai Vytėnų kryptimi, papildoma atskira juosta būtų skirta sukti į dešinę, „Lidl“, „McDonald‘s“ link;
    • Užnerio gatvės atkarpoje, eismo kryptimi nuo Vytėnų, numatoma papildomai įrengti vieną eismo juostą. Eismas tuomet būtų organizuojamas taip, kad viena juosta būtų galima sukti į kairę „Lidl“ link, viena juosta būtų galima važiuoti tiesiai Šilainių kryptimi, o kraštine juosta eismas vyktų tiesiai ir į dešinę „Senukų“ link. Užnerio gatvės ruože būtų įrengiama papildoma eismo juosta;
    • Važiuojant nuo „Lidl“, vietoj dviejų esamų eismo juostų numatomos keturios, iš kurių sukti į kairę Šilainių link būtų skirtos dvi juostos, važiuojant tiesiai „Senukų“ link būtų galima važiuoti viena juosta kartu su galimybe sukti į kairę, o trečioji juosta būtų skirta sukti į dešinę Vytėnų link;
    • Važiuojant nuo „Senukų“, planuojama įrengti papildomą – antrąją – eismo juostą.

    Pranešime taip pat pažymima, kad rugpjūtį ketinama pradėti Šilainius su Vytėnais jungiančio viaduko (Jotvingių g.) kapitalinio remonto darbus.
    Šiuo metu su Kauno m. savivaldybe derinama, kokios galimos eismo organizavimo viaduku schemos. Didžiąją dalį viaduko remonto darbų numatoma atlikti per rugpjūtį. Juos atlikus, eismas viaduku būtų organizuojamas ne keturiomis juostomis kaip iki šiol (po dvi juostas Vytėnų ir Šilainių kryptimi), o jau penkiomis (dviem juostomis Vytėnų ir trimis – Šilainių link)

    https://sc.bns.lt/view/item/487483
    https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/06/...us-prie-megos/

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Čia suprantu tik viaduko statyba, pačio A1 kelio rekonstrukcija vyks atskirai, ir jos darbų pirkimą vykdys ne miestas.
    Idealu būtų, kad vykdant viaduko darbus nuo šio viaduko jau pilnai būtų sutvarkyti ir rekonstruota į 2+2+2+2 kelia iki tiltų per Nerį, nes dabar du metus statys šį viaduką, po to dar du metus rekonstruos kelią.. tai iš tų naujai pastaytų tiltų realios naudos mažai bus, butelio kakliukas bus dar gerokai prieš tiltus.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Tai čia tik pabaigs įrengti sankryžą, o pilnas kelias vėliau bus tvarkomas. Brėžiniuose netgi pavaizduotas perspektyvinis kelias.
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą

    Komentuoti:


  • Luckeris
    replied
    O tai kur dingo 2+2+2+2?

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Atnaujinimas dėl sankryžos su Ašigalio g.: Kauno miesto savivaldybė paskelbė darbų pirkimą. Pasiūlymų pateikimo terminas: 07-17.

    Parengti du atskiri projektai – sankryžos statybos (viadukas, žiedas ir jungtis į Briedžių tak.) ir greitėjimo/lėtėjimo juostų įrengimas (taip pat bus „pastumtas“ pats A1 kelias į centrinę juostą), tačiau viskas bus vykdoma vienu metu.
    Taip pat numatyti variantai visiškai uždaryti magistralinį kelią naktimis statant viaduką, Vilniaus krypties eismą leidžiant per žiedą Ašigalio gatvėje, o Klaipėdos kryptį nukreipiant per Šiaurės pr.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
    Mes karui esam visiškai nepasiruošę.
    Užtenka rusam atkirst pora jungčių ties Kaunu ir technikos judėjimas paralyžuotas - su VIlnium daryk ką nori.
    Buvo absurdiškas sprendimas sukišti vietinį ir tranzitinį srautą į Islandijos plentą, netiesiant tikrojo šiaurinio A1 Kauno aplinkkelio Palemonas - Babtai su tiltu ties Lapėmis ir nenumatant automobilinio tilto galimybės "Rail Baltica" tilto trasoje ties Jonava
    Dabar pralaidumas pastačius 8 juostų tiltą lyg ir pagerės, bet pažeidžiamumas išliks tas pats.
    Paskutinis taisė Romas; 2024.06.11, 07:20.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Mes karui esam visiškai nepasiruošę. Užtenka rusam atkirst pora jungčių ties Kaunu ir technikos judėjimas paralyžuotas - su Vilnium daryk ką nori.
    Paskutinis taisė uzdvidesimt; 2024.06.11, 10:59.

    Komentuoti:


  • Krokas
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Dar ten jį krapšto? Jau pusę metų viena iš juostų uždaryta, dabar pilnai visą viaduką uždarė. Darbų tempai tiesiog zvizdiec.
    Kad tik dabar pradejo kazka daryt puse metu nei vieno zmogaus nedirbo, o per ateities pl vaziuot link garliavos isvis kosmaras, siandien 17h vakare kamstis buvo grinai nuo palemono naujo ruozo pradzios, veliau eile ilgejo iki termopalo

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Dar ten jį krapšto? Jau pusę metų viena iš juostų uždaryta, dabar pilnai visą viaduką uždarė.
    Darbų tempai kažkuo primena A4/A16 viaduką prie Trakų Vokės.
    Paskutinis taisė Romas; 2024.06.10, 21:16.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Dar ten jį krapšto? Jau pusę metų viena iš juostų uždaryta, dabar pilnai visą viaduką uždarė. Darbų tempai tiesiog zvizdiec.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Prieš kelis mėnesius, gal vasarį, teko važuot estakada iš A1 į A5 link marijampolės. Tuomet nesužavėjo nei ženklinimas, nei darbų tempas.

    Pavyko rasti naujesnę estakados ("Sargėnų viaduko") nuotrauką.

    https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/06/...rgenu-viaduku/

    Beje, ar apylankoje per Vandžiogalos sankryžą formuojasi spūstys?
    Gal iškart geriau iš Vilniaus važiuoti link Marijampolės KK139 per Kauno HESą ar kitais keliais.

    Komentuoti:

Working...
X