Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • iPhone
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Gal finansavimo trūkumas. Nes ne projektavimas turėjo prasidėti, o patys rangos darbai pabaigus praeitą etapą, bet praeitiems metams tik projektavimą išstenėjo.
    Lygiai taip pat, turėtų būti A1 ar A2 atnaujinami gerokai didesnėmis apimtimis, kad nebūtų kasmet po gabaliuka vis įrengiami apvažiavimai. Bet čia vėlgti ta pati problema, kad finansų sukrapšto mažiau, nei reikia kokybinio lygmens palaikymui.
    Taip, gal ir finansavimo trūko. Bet jei projektavimas (kas yra salyginai maži kaštai) nebuvo atliktas tai aju yra strateginis planavimas.

    Finansų valdymas yra lygiai taip pat priskiriamas prie strateginio planavimo, manau tikrai galima rasti kelio atkarpų per visą lietuvą kurios buvo remontuojamos su ženkliai mažesniu kelio apkrovimu ir mažesne svarba.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Gal finansavimo trūkumas. Nes ne projektavimas turėjo prasidėti, o patys rangos darbai pabaigus praeitą etapą, bet praeitiems metams tik projektavimą išstenėjo.
    Lygiai taip pat, turėtų būti A1 ar A2 atnaujinami gerokai didesnėmis apimtimis, kad nebūtų kasmet po gabaliuka vis įrengiami apvažiavimai. Bet čia vėlgti ta pati problema, kad finansų sukrapšto mažiau, nei reikia kokybinio lygmens palaikymui.
    Paskutinis taisė sleader; 2025.07.31, 10:24.

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    šie darbai turėjo prasidėti sekančią dieną kai buvo pabaigti vidurinieji tiltai.
    Atidarai naujus tiltus uždarai seną. Eismo tvarką keiti vieną kartą. Dabar atidarė tiltus, pakeitė eismo tvarką, visi priprato ir vėl keis eismo tvarką, tada po remonto ir vėl bus keičiama eismo tvarka.

    Tai VIA lietuva strateginio planavimo trūkumas.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą

    Pagal projektą tako plotis padidės nuo 1,5 m iki 2 m važiuojamosios dalies sąskaita (lieka 2x3,5 m ir saugos juosta 1,15 m). Takas į Jonavos g. yra 2,5 m.
    2 m jau neblogai, nes pagal bent jau senesnius STR tai toleruotinas bendras pėsčiųjų ir dviračių tako plotis išskirtinėmis sąlygomis (standartas turi būt 2,5 m).

    Dabar spėju koks 1,5 m, max 1,75 m plotis.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Idealu būtų, kad sutaptų dviračių pėsčiųjų tako plotis ant tilto su tuo kas neseniai nutiesta link Jonavos g., bet turbūt kaip kapitaliniam remontui per ambicingas sprendinys (nebent klystu).
    Pagal projektą tako plotis padidės nuo 1,5 m iki 2 m važiuojamosios dalies sąskaita (lieka 2x3,5 m ir saugos juosta 1,15 m). Takas į Jonavos g. yra 2,5 m.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Biesas Rodyti pranešimą
    Paskelbtas pirkimas - Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 99,582 km viaduko per Jonavos g. (kairėje pusėje) ir 99,824 km tilto per Nerį (kairėje pusėje) kapitalinis remontas.
    Idealu būtų, kad sutaptų dviračių pėsčiųjų tako plotis ant tilto su tuo kas neseniai nutiesta link Jonavos g., bet turbūt kaip kapitaliniam remontui per ambicingas sprendinys (nebent klystu).

    Komentuoti:


  • Biesas
    replied
    Paskelbtas pirkimas - Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 99,582 km viaduko per Jonavos g. (kairėje pusėje) ir 99,824 km tilto per Nerį (kairėje pusėje) kapitalinis remontas.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Greitai pabraižiau kur praeis eismo juostos po pilnos rekonstrukcijos A1 kelio. Skirtingom spalvom pažymėjau express ir jungiamuosius kelius. Visi keliai turės po 2 eismo justas, vienas iš kraštinių kelių turės +greitėjimo juostą (viso trys juostos)..
    Click image for larger version  Name:	greitkelis.jpg Views:	0 Size:	157,5 kB ID:	2211523
    Paskutinis taisė PoDV; 2025.07.22, 12:23.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė Pauze0 Rodyti pranešimą
    Ačiū už pasidalinimą! Iš nuotraukų atrodo, kad 3 juostų kelio ateityje nesigaus padaryti matant kaip arti kolonos pastatytos
    Click image for larger version

Name:	8878_A1-00-PP.B-03-1_cut.png
Views:	423
Size:	184,7 kB
ID:	2211520

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė Pauze0 Rodyti pranešimą
    Ačiū už pasidalinimą! Iš nuotraukų atrodo, kad 3 juostų kelio ateityje nesigaus padaryti matant kaip arti kolonos pastatytos
    Planas regis buvo 2+2+2+2? Su vidinėmis juostomis skirtomis tranzitui ir išorinėmis juostomis skirtomis važiavimui iš/į miestą. Bent jau tokiu principu tiltai statyti.

    Komentuoti:


  • Pauze0
    replied
    Ačiū už pasidalinimą! Iš nuotraukų atrodo, kad 3 juostų kelio ateityje nesigaus padaryti matant kaip arti kolonos pastatytos

    Komentuoti:


  • miurdock
    replied
    Tokia situacija dabar

    Click image for larger version

Name:	Asigalio-viadukas-2025-3-1.jpg
Views:	457
Size:	645,5 kB
ID:	2211496

    Click image for larger version

Name:	Asigalio-viadukas-2025-2.jpg
Views:	461
Size:	705,0 kB
ID:	2211495

    https://www.bustonaujienos.lt/asigal...kai-isibegejo/

    Komentuoti:


  • Knopke
    replied
    Štai ir pasiekėme 30 procentų.



















    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Kauno miesto savivaldybė paskelbė paskutinio projekto pagal susitarimą su Via Lietuva projektinius pasiūlymus, po kurio įgyvendinimo bus suformuota greitėjimo juosta prieš pietinį tiltą Vilniaus link.


    Komentuoti:


  • Auwris
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Kiek ?
    4, ar skaičiuot nemoki?

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Brėžinyje matosi kiek atramų ir kur jos bus
    Kiek ?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Brėžinyje matosi kiek atramų ir kur jos bus
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_25.png
Views:	1758
Size:	585,2 kB
ID:	2205099

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė CloudmakerLT Rodyti pranešimą
    Tai, panašu, jog visgi stato atrama tiltui per vidurį. Ar statys dar vieną?
    ar tikrai per vidurį ? Stato dvi iš kraštų, tačiau ateityje gali iš kitos atramų pusės dar po juostą pravesti, bent jau toks planas

    Komentuoti:


  • CloudmakerLT
    replied
    Tai, panašu, jog visgi stato atrama tiltui per vidurį. Ar statys dar vieną?

    Komentuoti:


  • Knopke
    replied

    Komentuoti:

Working...
X