Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Scharas
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Galbūt turi omenį viaduko, ne tilto atramas?
    Už 6.2M ne kažkas gautųsi

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė strongiukas Rodyti pranešimą

    Aš tik norėjau pasitikslinti. Pranešime rašoma: "Remontuojant tiltą ir viaduką, bus įrengiamos naujos atramos, perdanga, asfalto danga...tilto hidroizoliacija..."
    Čia bus nugriautas ir pastatytas naujas tiltas? Jei jau šneka apie naujas atramas...
    Galbūt turi omenį viaduko, ne tilto atramas?

    Komentuoti:


  • strongiukas
    replied
    Aš tik norėjau pasitikslinti. Pranešime rašoma: "Remontuojant tiltą ir viaduką, bus įrengiamos naujos atramos, perdanga, asfalto danga...tilto hidroizoliacija..."
    Čia bus nugriautas ir pastatytas naujas tiltas? Jei jau šneka apie naujas atramas...

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Spėju tiltas bus uždaromas pilnai kol bus remontuojamas?
    Ir vėl naujas laikinas chaosas bus.

    Kas dėl projektinių pasiūlymų rengimo - tai tik keletas tokių pastebėjimų:
    • UAB "SRP projekto puslapis nukreipia į Fegdos puslapį. Suprantu tai Fegdos grupei priklausanti projektavimo įmonė. Fegda, kokybė, požiūris ir t.t. klausimų keliantis pavadinimas
    • Vidutinis atlyginimas Fegdoje kur dirba 400 kelininkų yra 3.697 € ant popieriaus
    • Vidutinis atlyginimas SRP projekte kur dirba projektuotojai yra 3.610 €
    Tad kokios galima tikėtis projektinių pasiūlymų kokybės kai paprastas kelininkas ar traktoristas uždirba daugiau negu projektuotojas projektuojantis kelius.
    Gaila ir skaudu, kad mūsų valstybės viešųjų pirkimų sistema yra tiek "kreiva" ir jai reikia tik kainos o ne kokybės.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Naujienos! Grįžta Klebonfestas

    „Via Lietuva“: tęsiami Kauno Islandijos plento rekonstravimo antro etapo darbai, planuose – trečias etapas
    „Via Lietuva“ tęsia Islandijos plento ties Kaunu rekonstravimą – pasirašyta sutartis dėl viaduko per Jonavos gatvę (kryptimi Vilnius–Klaipėda, kairėje kelio pusėje) ir ketvirtojo, paskutinio, tilto per Nerį kapitalinio remonto darbų atlikimo. Taip pat jau pradėti rengti automagistralės Vilnius–Kaunas–Klaipėda beveik 6 km ruožo tarp Biruliškių sankryžos ir Jonavos g. rekonstravimo projektiniai pasiūlymai.
    Tilto rekonstrukcija
    Pagal „Via Lietuva“ su UAB „Gevalda“ pasirašytą sutartį, viadukas per Jonavos gatvę ir tiltas per Nerį (kairėje pusėje), [...] turi būti sutvarkyti per 14 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo. Darbų sutarties vertė – 6,2 mln. Eur be PVM. Planuojama, kad darbai bus baigti iki 2027 m. trečią ketvirtį.
    Rekonstravimas iki Biruliškių sankryžos
    Toliau tęsiant Islandijos plento rekonstravimą, taip pat pasirašyta sutartis dėl paskutinio, trečio etapo magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožo nuo 93,5 iki 99,3 km rekonstravimo projektinių pasiūlymų parengimo.

    Trečiuoju etapu planuojama rekonstruoti esamą dviejų lygių sankryžą ties Biruliškėmis (95,5 km), pertvarkyti numatytame kelio A1 ruože kelio juostų skaičių. Projektinių pasiūlymų rengimo metu bus vertinamas pėsčiųjų viadukų ties 97 km ir 99 km rekonstravimo poreikis, sprendžiami vandens nuvedimo, triukšmo mažinimo, eismo saugos klausimai.

    Projektinius pasiūlymus rengia viešąjį pirkimų konkursą laimėjusi UAB „SRP Projektas“. Sutarties vertė – beveik 820 tūkst. Eur be PVM. Pagal sutartį, rekonstravimo projektinių pasiūlymų parengimo darbai bus baigti iki 2027 m. gegužės mėn. Baigus projektinių pasiūlymų rengimo etapą, bus skelbiamas viešasis pirkimas projektavimo ir rangoms darbams atlikti. Visą projektą planuojama įgyvendinti iki 2029 m. pabaigos.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Islandijos pl. kur praeina aukštos elektros atramos, tai galėtų eiti po žeme ties Briedžių tako gyvenviete (atkarpa tarp naujos Eigulių sankr. ir Tėvynės viešbučio ar net iki Biruliškių TP kur linija irgi virš namų praeina). Kažkada turėtų atsirast triukšmo sienutė. Pati gyvenvietė ateityje galėtų atsigauti, nes potencialo turi tapt labiau prabangia vieta. Nemažai tokių senų namukų ten, ne iki galo sutvarkyta, lyg šiek tiek pastrigęs development'as.
    Paskutinis taisė PoDV; 2025.09.15, 15:40.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė strongiukas Rodyti pranešimą
    Patirinėjus nuotraukas dar, tai, matosi, kad gręžia polius, šalia esančios atramos, tai tikriausiai ten? o kita poliagręžė- visiškai šalia viaduko.
    Tai bet vis tiek tada klausimas- kam keisti "laikinam"? Gal netyčia kas yra matęs projektą?
    Arba taip. Šioms aukštesnėms gal tuomet naudoja gręžtinius polius, nes standartines atramas stato ant surenkamų g/b pamatų.
    O laikinos atramos sumontuotos siekiant laidus perkelti į šoną, kad netrukdytų naujos atramos sumontavimui. Pažiūrėjus į ankstesnes nuotraukas, tai senosios buvo toje ašyje, kurioje dabar gręžiami poliai.

    Komentuoti:


  • strongiukas
    replied
    Patirinėjus nuotraukas dar, tai, matosi, kad gręžia polius, šalia esančios atramos, tai tikriausiai ten? o kita poliagręžė- visiškai šalia viaduko.
    Tai bet vis tiek tada klausimas- kam keisti "laikinam"? Gal netyčia kas yra matęs projektą?

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Lygiai tą patį galvoju, kad dar tas dvi gulinčias atramas įterps į tą ilgą tarpą.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Pagal nuotraukas, tai dabar labai ilga atkarpa be atramų likusi. Todėl spėjimas, kad abipus žiedo pastatys po tarpines aukštesnes atramas ir taip iškels laidus.

    Komentuoti:


  • strongiukas
    replied
    Jau keičia elektros stulpus. Tik niekaip nesuprantu- Atramos kaip ir pakeistos, bet šalia guli dar po vieną. Jie čia planuoja dar kartą keisti, ar kas čia vyksta?.
    Pagal dabartinį vaizdą tai nepanašu, kad labai jau aukštai iškėlė tuos laidus.

    Komentuoti:


  • Knopke
    replied














    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Via Lietuva 2025.08.05
    Paskelbtas pirkimas ketvirtojo Kleboniškio tilto per Nerį ir viaduko Kaune atnaujinimo darbams atlikti
    „Via Lietuva“ šių metų gegužės mėnesį patvirtino viaduko per Jonavos gatvę (kryptimi Vilnius–Klaipėda, kairėje kelio pusėje) ir ketvirtojo, paskutinio, tilto per Nerį techninius projektus, o dabar paskelbė ir pirkimą darbams atlikti.
    Pasiūlymai priimami iki rugpjūčio 25 dienos, o pirkimas vykdomas ekonominio naudingumo būdu – vertinama ne tik pasiūlymo kaina, bet ir darbų atlikimo terminas. „Via Lietuva“ specialistų skaičiavimais, tokio projekto įgyvendinimas turėtų užtrukti nuo 14 iki 18 mėnesių

    https://vialietuva.lt/naujienos/via-...arbams-atlikti

    Komentuoti:


  • skyrma
    replied
    Šio ryto fotkė iš webcam'o:
    Click image for larger version

Name:	527980455_1177819814373347_2496719249871496009_n.jpg
Views:	2198
Size:	379,8 kB
ID:	2213899

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kas vyksta Kaune 2025.08.04
    20:04 Laikinai uždarytas aplinkkelis A1 Kaune
    Pirmadienio vakarą, nuo 19 valandos stojo eismas A1 magistralės transporto mazge tarp Savanorių prospekto ir Jonavos gatvės. Vairuotojai bus nukreipiami per laikinas apylankas.
    Eismą šioje atkarpoje planuojama atnaujinti rugpjūčio 5 d. (antradienį), 7 val. ryto.
    Naujausiais duomenimis, eismas Vilniaus kryptimi buvo uždarytas apie 19:30 val. Vairuotojams numatytas apvažiavimas per Ašigalio gatvės žiedinę sankryžą.


    https://kaunas.kasvyksta.lt/2025/08/...1-kaune-video/
    23:23 Kelyje A1 ties Kaunu pradėtos montuoti viaduko konstrukcijos (foto, video)
    Pirmadienio vakarą, uždarius eismą A1 magistralėje ties Kaunu, atkarpoje tarp Savanorių prospekto ir Jonavos gatvės, pradėti pagrindinių viaduko konstrukcijų montavimo darbai.
    Darbai prasidėjo pirmadienį prieš 22 valandą.

    https://kaunas.kasvyksta.lt/2025/08/...1-kaune-video/

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Gal finansavimo trūkumas. Nes ne projektavimas turėjo prasidėti, o patys rangos darbai pabaigus praeitą etapą, bet praeitiems metams tik projektavimą išstenėjo.
    Lygiai taip pat, turėtų būti A1 ar A2 atnaujinami gerokai didesnėmis apimtimis, kad nebūtų kasmet po gabaliuka vis įrengiami apvažiavimai. Bet čia vėlgti ta pati problema, kad finansų sukrapšto mažiau, nei reikia kokybinio lygmens palaikymui.
    Taip, gal ir finansavimo trūko. Bet jei projektavimas (kas yra salyginai maži kaštai) nebuvo atliktas tai aju yra strateginis planavimas.

    Finansų valdymas yra lygiai taip pat priskiriamas prie strateginio planavimo, manau tikrai galima rasti kelio atkarpų per visą lietuvą kurios buvo remontuojamos su ženkliai mažesniu kelio apkrovimu ir mažesne svarba.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Gal finansavimo trūkumas. Nes ne projektavimas turėjo prasidėti, o patys rangos darbai pabaigus praeitą etapą, bet praeitiems metams tik projektavimą išstenėjo.
    Lygiai taip pat, turėtų būti A1 ar A2 atnaujinami gerokai didesnėmis apimtimis, kad nebūtų kasmet po gabaliuka vis įrengiami apvažiavimai. Bet čia vėlgti ta pati problema, kad finansų sukrapšto mažiau, nei reikia kokybinio lygmens palaikymui.
    Paskutinis taisė sleader; 2025.07.31, 11:24.

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    šie darbai turėjo prasidėti sekančią dieną kai buvo pabaigti vidurinieji tiltai.
    Atidarai naujus tiltus uždarai seną. Eismo tvarką keiti vieną kartą. Dabar atidarė tiltus, pakeitė eismo tvarką, visi priprato ir vėl keis eismo tvarką, tada po remonto ir vėl bus keičiama eismo tvarka.

    Tai VIA lietuva strateginio planavimo trūkumas.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą

    Pagal projektą tako plotis padidės nuo 1,5 m iki 2 m važiuojamosios dalies sąskaita (lieka 2x3,5 m ir saugos juosta 1,15 m). Takas į Jonavos g. yra 2,5 m.
    2 m jau neblogai, nes pagal bent jau senesnius STR tai toleruotinas bendras pėsčiųjų ir dviračių tako plotis išskirtinėmis sąlygomis (standartas turi būt 2,5 m).

    Dabar spėju koks 1,5 m, max 1,75 m plotis.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Idealu būtų, kad sutaptų dviračių pėsčiųjų tako plotis ant tilto su tuo kas neseniai nutiesta link Jonavos g., bet turbūt kaip kapitaliniam remontui per ambicingas sprendinys (nebent klystu).
    Pagal projektą tako plotis padidės nuo 1,5 m iki 2 m važiuojamosios dalies sąskaita (lieka 2x3,5 m ir saugos juosta 1,15 m). Takas į Jonavos g. yra 2,5 m.

    Komentuoti:

Working...
X