Parašė miraged
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė edgaa Rodyti pranešimą
Kaip ir dvi, bet vietoje tokį ženklą galima pastebėti:
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Neįžiūriu kiek eismo juostų po viaduku?
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Neįžiūriu kiek eismo juostų po viaduku?
Komentuoti:
-
Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
Viskas numatyta, be problemų.
Komentuoti:
-
Parašė Luckeris Rodyti pranešimąTai kuo tada buvo pagrįstas sprendimas, kad reik 4 tiltų po dvi juostas (žinau kad teoriškai tai 3 atskiri tiltai), o nebūtų užtękę tarkim 2 po tris juostas?
Dabar vėl stato naują Ašigalio gatvės viaduką bet ar jis bus pakankamai ilgas ir ar tarkim jo kolonų pozicijos optimaliai pritaikytos Islandijos plento sprendimui kurio dar nėra?
Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
ar bus kaip su Megos viaduku kur tranzitinis kelias turi apvažiuot kolonas?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Luckeris Rodyti pranešimąNelabai suprantu šito „Šiuo metu rengiami priešprojektiniai sprendiniai, analizuojamos alternatyvos ir ieškoma geriausio varianto pritaikant A1 kelio ruožus prie A. Meškinio tilto eismo srautų.“ Tai kuo tada buvo pagrįstas sprendimas, kad reik 4 tiltų po dvi juostas (žinau kad teoriškai tai 3 atskiri tiltai), o nebūtų užtękę tarkim 2 po tris juostas? Juk buvo atlikta studija su srautų modeliais kur buvo atskirtas vietinis ir tranzitinis eismas visam Islandijos plente. Berods buvo kalbama kad tranzitinio eismo greitis galėtų būti siekti bent 110kmh. Man atrodo net brėžinius galima rast kažkur anksčiau šitoj temoj. Tai kas pasikeitė? Kodėl vėl reik kažką perprojektuok, kad pritaikyt sekančius ruožus prie naujo tilto srautų? Nebent kalbam apie minimalius pakeitimus prie to kas buvo nuspręsta anksčiau arba galbūt netgi išplėsti tą iki Ateities plento (kas man atrodo būtų logiška galvojant apie ateitį, LEZ ir miesto plėtrą). Bet tada galima tiesiai šviesiai taip ir pasakyt. Dabar vėl stato naują Ašigalio gatvės viaduką bet ar jis bus pakankamai ilgas ir ar tarkim jo kolonų pozicijos optimaliai pritaikytos Islandijos plento sprendimui kurio dar nėra? ar bus kaip su Megos viaduku kur tranzitinis kelias turi apvažiuot kolonas?
Klausimas: kodėl tai yra 3, o ne 4-turi tiltai? Nes pamatu dalinasi? Kodėl bendras pamatas reiškia, jog tai vienas objektas?
Komentuoti:
-
Ši situacija skamba taip: Pastatėm naujus tiltus o dabar darysim studijas ir galvosim kaip geriau išnaudoti šiuos tiltus ir juos pritaikyti esamai situacijai.
Tiesiog reikia atsistoti ir dar kartą paploti Via Lietuva už nuostabų darbą, planavimą, komunikaciją ir be abejo strateginį planavimą.
- 16 patinka
Komentuoti:
-
Nelabai suprantu šito „Šiuo metu rengiami priešprojektiniai sprendiniai, analizuojamos alternatyvos ir ieškoma geriausio varianto pritaikant A1 kelio ruožus prie A. Meškinio tilto eismo srautų.“ Tai kuo tada buvo pagrįstas sprendimas, kad reik 4 tiltų po dvi juostas (žinau kad teoriškai tai 3 atskiri tiltai), o nebūtų užtękę tarkim 2 po tris juostas? Juk buvo atlikta studija su srautų modeliais kur buvo atskirtas vietinis ir tranzitinis eismas visam Islandijos plente. Berods buvo kalbama kad tranzitinio eismo greitis galėtų būti siekti bent 110kmh. Man atrodo net brėžinius galima rast kažkur anksčiau šitoj temoj. Tai kas pasikeitė? Kodėl vėl reik kažką perprojektuok, kad pritaikyt sekančius ruožus prie naujo tilto srautų? Nebent kalbam apie minimalius pakeitimus prie to kas buvo nuspręsta anksčiau arba galbūt netgi išplėsti tą iki Ateities plento (kas man atrodo būtų logiška galvojant apie ateitį, LEZ ir miesto plėtrą). Bet tada galima tiesiai šviesiai taip ir pasakyt. Dabar vėl stato naują Ašigalio gatvės viaduką bet ar jis bus pakankamai ilgas ir ar tarkim jo kolonų pozicijos optimaliai pritaikytos Islandijos plento sprendimui kurio dar nėra? ar bus kaip su Megos viaduku kur tranzitinis kelias turi apvažiuot kolonas?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Kas vyksta Kaune 2025.01.05
Baigus statyti Kleboniškio tiltus spūstys ties Kaunu dar nesibaigs
Grandiozinis projektas ties Kaunu – naujų Kleboniškio tiltų per Nerį statybos – oficialiai baigtas. Tačiau realių eismo pokyčių dalis vairuotojų nepajautė ir situaciją, kuomet kelių eismo juostų srautai susijungia į dvi, prilygina butelio kakliukui. Ar A1 kelias galėtų būti platinamas ir kokių sprendimų imsis AB „Via Lietuva“?
„Daugelis žmonių nesupranta, kodėl rekonstruojant ir statant naujus A1 tiltus ties „Mega“, kartu nebuvo plečiamas kelias link Vilniaus pusės? (...) Daug žmonių kelia įvairius video, nesuprasdami, kodėl už naujųjų tiltų lieka tik 2 juostos ir formuojasi kamščiai“, – gruodžio viduryje naujienų portalo „Kas vyksta Kaune“ teiravosi skaitytoja.
Daugiau eismo juostų vairuotojai visgi sulaukė, tačiau praplatėjo tik kelio atkarpa jau minėtais tiltais. (...) Įgyvendinus visą Islandijos plento projektą, kuris apėmė magistralinio A1 kelio Vilnius-Kaunas-Klaipėda ruožo nuo 99,03 iki 100,47 km rekonstravimą, tranzitinio ir vietinio eismo srautai tapo atskirti: keturios vidurinės juostos skirtos tranzitiniam eismui, o keturios kraštines naudojamos kaip jungiamasis kelias vietiniam eismui. Tačiau vykstantys Vilniaus link galiausiai vis tiek susilieja į dvi eismo juostas, šią situaciją vairuotojai neretai prilygina butelio kakliukui.
Ar kas nors keisis?
Pasiteiravus, ar A1 kelio ruožai ties Kaunu galėtų būti platinami, AB „Via Lietuvos“ atstovas Vytenis Utaras sausio pradžioje naujienų portalui „Kas vyksta Kaune“ nurodė, kad ieškant geresnių eismo alternatyvų, jau rengiami projektiniai pasiūlymai.
„Šiuo metu rengiami priešprojektiniai sprendiniai, analizuojamos alternatyvos ir ieškoma geriausio varianto pritaikant A1 kelio ruožus prie A. Meškinio tilto eismo srautų. 2025 metais planuojame projektavimo ir teritorijų planavimo dokumentų pirkimus. Jei neiškils papildomų klausimų ir projektas bus suderintas pagal planą, rangos darbai prasidės 2027 metais“, – apie ateities planus sakė V. Utaras (...)
Tai, kad baigus statyti Kleboniškio tiltus, spūstys A1 kelyje dar nesibaigs, signalizuoja ir paruošiamieji darbai ties Ašigalio gatve. 2024 metų spalį Kauno miesto savivaldybė paskelbė, kad pradedamos Ašigalio viaduko statybos virš A1 magistralės. Naująjį viaduką stato bendrovė „Autokausta“, įsipareigojusi darbus atlikti už 7,65 mln. eurų. Statyboms numatyta lygiai 12 mėnesių. (...)
https://kaunas.kasvyksta.lt/2025/01/...sibaigs-video/
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė transpondster Rodyti pranešimą
bingo, važiavau kaip įpratęs ~ prieš savaitę irgi galvojau kaip čia į tą pirmą juostą įsiterpt nes link Muravos važiavau, privažiuoju šviesoforą antra ir trečia abi tuščios.
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
eina didžiausias pirma nes niekas nežino kad pasikeitė organizavimo tvarka. pirmos juostos srautas dabar yra padalintas ant pirmos ir antros, o kas nori šauti tiesiai į Šilainius varo trečia juosta.
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Tuomet nesuprantu, kam padarė tas tris juostas į dešinę iš Megos. Ta trečia juosta trumpa ir ja pravažiuoja mažiausiai. Didžiausias srautas eina pirma juosta, kuria... dabar pasukus gali nusukti tik link Klaipėdos..., nors pagrindinis srautas eina link Šilainių/ Vilniaus...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė JPeters Rodyti pranešimą
Senokai nebededu vilčių į žurnalistų meilę savo darbui ir kažkokius standartus kokybei, bet laimei forume turime narį Kirstukas, kuris sukūrė tokį žemėlapį. Ten matosi juostos.
https://www.arcgis.com/apps/instant/...2b557519ffa098
Komentuoti:
-
Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
blemba kaip būtų jėga, kad visi tokių strapsnių rašytojai apie eismo pasikeitimus išmoktų ir eismo schemas prie straipsnio įdėt. Dabar turi skaitydamas bandyt isivaizduot iš jų nedetalių aprašymų.
https://www.arcgis.com/apps/instant/...2b557519ffa098
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąPasikeitė kryptys juostose, nuo Megos atvažiavus link viaduko, pirma juosta tik link Klaipėdos. Visi važiuoja autopilotu kaip įpratę - tiesiai, per ištisines. Galėjo stulpelius sustatyti.
Komentuoti:
-
Pasikeitė kryptys juostose, nuo Megos atvažiavus link viaduko, pirma juosta tik link Klaipėdos. Visi važiuoja autopilotu kaip įpratę - tiesiai, per ištisines. Galėjo stulpelius sustatyti.
Iš Lidl išsukus link MCDonalds, paliktas horizontalus ženklinimas, padrąsinantis važiuoti, bet už dešimt metrų plytos sustatytos. 9 iš 10 važiuoja per plytą.Paskutinis taisė gerietis; 2024.12.22, 23:10.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąDiena.lt 2024.12.20
Baigti viaduko rekonstrukcijos darbai prie „Megos“
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Diena.lt 2024.12.20
Baigti viaduko rekonstrukcijos darbai prie „Megos“
Prie prekybos ir laisvalaikio centro „Mega“ baigti daugiau kaip 3 mln. EUR (be PVM) kainavę viaduko rekonstrukcijos darbai ir eismas neberibojamas. Eismas čia organizuojamas jau penkiomis juostomis (dviem juostomis Vytėnų ir trimis – Šilainių link). (...)
Atlikus viaduko rekonstrukcijos darbus:
• Eismas organizuojamas nebe keturiomis, bet penkiomis eismo juostomis;
• Važiuojant nuo Šilainių Užnerio gatve, už viaduko įrengta papildoma eismo juosta, todėl eismas Vytėnų kryptimi vykdomas dviem juostomis. Posūkiui į kairę „Megos“ link ir toliau lieka dvi juostos;
• Važiuojant nuo A1 jungiamojo kelio, eismas organizuojamas dviem juostomis į dešinę Vytėnų kryptimi. Sukti į kairę Šilainių kryptimi nebeleidžiama;
• Važiuojant nuo Vytėnų, įrengta papildoma – trečioji – eismo juosta, skirtą eismui tiesiai ir į dešinę „Megos“ link;
• Važiuojant nuo „Megos“, atsisakyta posūkio į kairę Vytėnų kryptimi ir eismas perorganizuotas trimis juostomis į dešinę Šilainių kryptimi. Eismas Vytėnų kryptimi numatomas kitoje sankryžoje.
Keičiasi ir eismas vairuotojams, važiuojantiems į greitojo maisto restoraną „McDonald‘s“, parduotuves „Lidl“ ir „Decathlon“. Čia jis organizuojamas taip (...):
AB „Baltic Shopping Centers“ užsakymu, viaduko ir privažiuojamųjų kelių prie „Megos“ rekonstrukcijos darbus atliko UAB „Kauno keliai“. (...)
https://m.kauno.diena.lt/naujienos/v...o-mega-1205013
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: