Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kirstukas
    replied
    Parašė miraged Rodyti pranešimą
    taip atramos isdestytos pagal dabartini kelia, gali vistik buti kaip su megos pagal sita brezini
    Ne, atramos išdėstytos pagal būsimus kelius, pagrindinis kelias bus perstumtas į salelės vidurį, žiūrėti kur parašyta išardoma ir nauja danga (esama danga yra būsimų atramų vietoje).

    Komentuoti:


  • MJar
    replied
    Įdomu neplanuoja panaikint šito ženklo?



    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė edgaa Rodyti pranešimą

    Kaip ir dvi, bet vietoje tokį ženklą galima pastebėti:
    Click image for larger version

Name:	ss.png
Views:	829
Size:	31,0 kB
ID:	2175229
    man tai tokius rodo:


    Click image for larger version

Name:	ženklas.png
Views:	815
Size:	71,8 kB
ID:	2175232

    Komentuoti:


  • edgaa
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Neįžiūriu kiek eismo juostų po viaduku?
    Kaip ir dvi, bet vietoje tokį ženklą galima pastebėti:
    Click image for larger version

Name:	ss.png
Views:	829
Size:	31,0 kB
ID:	2175229

    Komentuoti:


  • miraged
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Neįžiūriu kiek eismo juostų po viaduku?
    Spausk desini ir open image in new tab ir pasizoomins. taip atramos isdestytos pagal dabartini kelia, gali vistik buti kaip su megos pagal sita brezini

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą



    Viskas numatyta, be problemų.


    Neįžiūriu kiek eismo juostų po viaduku?

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė Luckeris Rodyti pranešimą
    Tai kuo tada buvo pagrįstas sprendimas, kad reik 4 tiltų po dvi juostas (žinau kad teoriškai tai 3 atskiri tiltai), o nebūtų užtękę tarkim 2 po tris juostas?
    Ką sugebėjau atkasti yra čia.


    Dabar vėl stato naują Ašigalio gatvės viaduką bet ar jis bus pakankamai ilgas ir ar tarkim jo kolonų pozicijos optimaliai pritaikytos Islandijos plento sprendimui kurio dar nėra?
    Viskas numatyta, be problemų.
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą

    ar bus kaip su Megos viaduku kur tranzitinis kelias turi apvažiuot kolonas?
    Ten šiek tiek kitokios aplinkybės, kadangi tas viadukas statytas, kai dar nelabai kas galvojo apie A1 plėtimą.​

    Komentuoti:


  • m1ndas
    replied
    Parašė Luckeris Rodyti pranešimą
    Nelabai suprantu šito „Šiuo metu rengiami priešprojektiniai sprendiniai, analizuojamos alternatyvos ir ieškoma geriausio varianto pritaikant A1 kelio ruožus prie A. Meškinio tilto eismo srautų.“ Tai kuo tada buvo pagrįstas sprendimas, kad reik 4 tiltų po dvi juostas (žinau kad teoriškai tai 3 atskiri tiltai), o nebūtų užtękę tarkim 2 po tris juostas? Juk buvo atlikta studija su srautų modeliais kur buvo atskirtas vietinis ir tranzitinis eismas visam Islandijos plente. Berods buvo kalbama kad tranzitinio eismo greitis galėtų būti siekti bent 110kmh. Man atrodo net brėžinius galima rast kažkur anksčiau šitoj temoj. Tai kas pasikeitė? Kodėl vėl reik kažką perprojektuok, kad pritaikyt sekančius ruožus prie naujo tilto srautų? Nebent kalbam apie minimalius pakeitimus prie to kas buvo nuspręsta anksčiau arba galbūt netgi išplėsti tą iki Ateities plento (kas man atrodo būtų logiška galvojant apie ateitį, LEZ ir miesto plėtrą). Bet tada galima tiesiai šviesiai taip ir pasakyt. Dabar vėl stato naują Ašigalio gatvės viaduką bet ar jis bus pakankamai ilgas ir ar tarkim jo kolonų pozicijos optimaliai pritaikytos Islandijos plento sprendimui kurio dar nėra? ar bus kaip su Megos viaduku kur tranzitinis kelias turi apvažiuot kolonas?
    Nu tai būtų geras žurnalistas būtų paklausęs. Spėčiau, kad važiuonat nuo tilto link savanarių/muravos yra problema, nes ten daug nuvažiavimų įvažiavimų, kuriuos reiktų konsoliduoti į paralelinį kelią galbūt.

    Klausimas: kodėl tai yra 3, o ne 4-turi tiltai? Nes pamatu dalinasi? Kodėl bendras pamatas reiškia, jog tai vienas objektas?

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Ši situacija skamba taip: Pastatėm naujus tiltus o dabar darysim studijas ir galvosim kaip geriau išnaudoti šiuos tiltus ir juos pritaikyti esamai situacijai.

    Tiesiog reikia atsistoti ir dar kartą paploti Via Lietuva už nuostabų darbą, planavimą, komunikaciją ir be abejo strateginį planavimą.

    Komentuoti:


  • Luckeris
    replied
    Nelabai suprantu šito „Šiuo metu rengiami priešprojektiniai sprendiniai, analizuojamos alternatyvos ir ieškoma geriausio varianto pritaikant A1 kelio ruožus prie A. Meškinio tilto eismo srautų.“ Tai kuo tada buvo pagrįstas sprendimas, kad reik 4 tiltų po dvi juostas (žinau kad teoriškai tai 3 atskiri tiltai), o nebūtų užtękę tarkim 2 po tris juostas? Juk buvo atlikta studija su srautų modeliais kur buvo atskirtas vietinis ir tranzitinis eismas visam Islandijos plente. Berods buvo kalbama kad tranzitinio eismo greitis galėtų būti siekti bent 110kmh. Man atrodo net brėžinius galima rast kažkur anksčiau šitoj temoj. Tai kas pasikeitė? Kodėl vėl reik kažką perprojektuok, kad pritaikyt sekančius ruožus prie naujo tilto srautų? Nebent kalbam apie minimalius pakeitimus prie to kas buvo nuspręsta anksčiau arba galbūt netgi išplėsti tą iki Ateities plento (kas man atrodo būtų logiška galvojant apie ateitį, LEZ ir miesto plėtrą). Bet tada galima tiesiai šviesiai taip ir pasakyt. Dabar vėl stato naują Ašigalio gatvės viaduką bet ar jis bus pakankamai ilgas ir ar tarkim jo kolonų pozicijos optimaliai pritaikytos Islandijos plento sprendimui kurio dar nėra? ar bus kaip su Megos viaduku kur tranzitinis kelias turi apvažiuot kolonas?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kas vyksta Kaune 2025.01.05
    Baigus statyti Kleboniškio tiltus spūstys ties Kaunu dar nesibaigs
    Grandiozinis projektas ties Kaunu – naujų Kleboniškio tiltų per Nerį statybos – oficialiai baigtas. Tačiau realių eismo pokyčių dalis vairuotojų nepajautė ir situaciją, kuomet kelių eismo juostų srautai susijungia į dvi, prilygina butelio kakliukui. Ar A1 kelias galėtų būti platinamas ir kokių sprendimų imsis AB „Via Lietuva“?


    „Daugelis žmonių nesupranta, kodėl rekonstruojant ir statant naujus A1 tiltus ties „Mega“, kartu nebuvo plečiamas kelias link Vilniaus pusės? (...) Daug žmonių kelia įvairius video, nesuprasdami, kodėl už naujųjų tiltų lieka tik 2 juostos ir formuojasi kamščiai“, – gruodžio viduryje naujienų portalo „Kas vyksta Kaune“ teiravosi skaitytoja.
    Daugiau eismo juostų vairuotojai visgi sulaukė, tačiau praplatėjo tik kelio atkarpa jau minėtais tiltais. (...) Įgyvendinus visą Islandijos plento projektą, kuris apėmė magistralinio A1 kelio Vilnius-Kaunas-Klaipėda ruožo nuo 99,03 iki 100,47 km rekonstravimą, tranzitinio ir vietinio eismo srautai tapo atskirti: keturios vidurinės juostos skirtos tranzitiniam eismui, o keturios kraštines naudojamos kaip jungiamasis kelias vietiniam eismui. Tačiau vykstantys Vilniaus link galiausiai vis tiek susilieja į dvi eismo juostas, šią situaciją vairuotojai neretai prilygina butelio kakliukui.

    Ar kas nors keisis?
    Pasiteiravus, ar A1 kelio ruožai ties Kaunu galėtų būti platinami, AB „Via Lietuvos“ atstovas Vytenis Utaras sausio pradžioje naujienų portalui „Kas vyksta Kaune“ nurodė, kad ieškant geresnių eismo alternatyvų, jau rengiami projektiniai pasiūlymai.
    „Šiuo metu rengiami priešprojektiniai sprendiniai, analizuojamos alternatyvos ir ieškoma geriausio varianto pritaikant A1 kelio ruožus prie A. Meškinio tilto eismo srautų. 2025 metais planuojame projektavimo ir teritorijų planavimo dokumentų pirkimus. Jei neiškils papildomų klausimų ir projektas bus suderintas pagal planą, rangos darbai prasidės 2027 metais“, – apie ateities planus sakė V. Utaras (...)
    Tai, kad baigus statyti Kleboniškio tiltus, spūstys A1 kelyje dar nesibaigs, signalizuoja ir paruošiamieji darbai ties Ašigalio gatve. 2024 metų spalį Kauno miesto savivaldybė paskelbė, kad pradedamos Ašigalio viaduko statybos virš A1 magistralės. Naująjį viaduką stato bendrovė „Autokausta“, įsipareigojusi darbus atlikti už 7,65 mln. eurų. Statyboms numatyta lygiai 12 mėnesių. (...)

    https://kaunas.kasvyksta.lt/2025/01/...sibaigs-video/

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė transpondster Rodyti pranešimą

    bingo, važiavau kaip įpratęs ~ prieš savaitę irgi galvojau kaip čia į tą pirmą juostą įsiterpt nes link Muravos važiavau, privažiuoju šviesoforą antra ir trečia abi tuščios.
    užtat antra eilė megos aikštelėje labai greitai juda, greitai išvažiuoji.

    Komentuoti:


  • transpondster
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    eina didžiausias pirma nes niekas nežino kad pasikeitė organizavimo tvarka. pirmos juostos srautas dabar yra padalintas ant pirmos ir antros, o kas nori šauti tiesiai į Šilainius varo trečia juosta.
    bingo, važiavau kaip įpratęs ~ prieš savaitę irgi galvojau kaip čia į tą pirmą juostą įsiterpt nes link Muravos važiavau, privažiuoju šviesoforą antra ir trečia abi tuščios.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Tuomet nesuprantu, kam padarė tas tris juostas į dešinę iš Megos. Ta trečia juosta trumpa ir ja pravažiuoja mažiausiai. Didžiausias srautas eina pirma juosta, kuria... dabar pasukus gali nusukti tik link Klaipėdos..., nors pagrindinis srautas eina link Šilainių/ Vilniaus...
    eina didžiausias pirma nes niekas nežino kad pasikeitė organizavimo tvarka. pirmos juostos srautas dabar yra padalintas ant pirmos ir antros, o kas nori šauti tiesiai į Šilainius varo trečia juosta.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė JPeters Rodyti pranešimą

    Senokai nebededu vilčių į žurnalistų meilę savo darbui ir kažkokius standartus kokybei, bet laimei forume turime narį Kirstukas, kuris sukūrė tokį žemėlapį. Ten matosi juostos.
    https://www.arcgis.com/apps/instant/...2b557519ffa098
    Tuomet nesuprantu, kam padarė tas tris juostas į dešinę iš Megos. Ta trečia juosta trumpa ir ja pravažiuoja mažiausiai. Didžiausias srautas eina pirma juosta, kuria... dabar pasukus gali nusukti tik link Klaipėdos..., nors pagrindinis srautas eina link Šilainių/ Vilniaus...

    Komentuoti:


  • JPeters
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

    blemba kaip būtų jėga, kad visi tokių strapsnių rašytojai apie eismo pasikeitimus išmoktų ir eismo schemas prie straipsnio įdėt. Dabar turi skaitydamas bandyt isivaizduot iš jų nedetalių aprašymų.
    Senokai nebededu vilčių į žurnalistų meilę savo darbui ir kažkokius standartus kokybei, bet laimei forume turime narį Kirstukas, kuris sukūrė tokį žemėlapį. Ten matosi juostos.
    https://www.arcgis.com/apps/instant/...2b557519ffa098

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Pasikeitė kryptys juostose, nuo Megos atvažiavus link viaduko, pirma juosta tik link Klaipėdos. Visi važiuoja autopilotu kaip įpratę - tiesiai, per ištisines. Galėjo stulpelius sustatyti.
    Man pačiam teko matyti kaip sustoja ir persirikiuoja, bet kad varytų kiaurai - nepasitaikė. Galvojau liaudis gudresnė pas mus

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Pasikeitė kryptys juostose, nuo Megos atvažiavus link viaduko, pirma juosta tik link Klaipėdos. Visi važiuoja autopilotu kaip įpratę - tiesiai, per ištisines. Galėjo stulpelius sustatyti.

    Iš Lidl išsukus link MCDonalds, paliktas horizontalus ženklinimas, padrąsinantis važiuoti, bet už dešimt metrų plytos sustatytos. 9 iš 10 važiuoja per plytą.
    Paskutinis taisė gerietis; 2024.12.22, 23:10.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Diena.lt 2024.12.20
    Baigti viaduko rekonstrukcijos darbai prie „Megos“
    blemba kaip būtų jėga, kad visi tokių strapsnių rašytojai apie eismo pasikeitimus išmoktų ir eismo schemas prie straipsnio įdėt. Dabar turi skaitydamas bandyt isivaizduot iš jų nedetalių aprašymų.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Diena.lt 2024.12.20
    Baigti viaduko rekonstrukcijos darbai prie „Megos“
    Prie prekybos ir laisvalaikio centro „Mega“ baigti daugiau kaip 3 mln. EUR (be PVM) kainavę viaduko rekonstrukcijos darbai ir eismas neberibojamas. Eismas čia organizuojamas jau penkiomis juostomis (dviem juostomis Vytėnų ir trimis – Šilainių link). (...)

    Atlikus viaduko rekonstrukcijos darbus:
    • Eismas organizuojamas nebe keturiomis, bet penkiomis eismo juostomis;
    • Važiuojant nuo Šilainių Užnerio gatve, už viaduko įrengta papildoma eismo juosta, todėl eismas Vytėnų kryptimi vykdomas dviem juostomis. Posūkiui į kairę „Megos“ link ir toliau lieka dvi juostos;
    • Važiuojant nuo A1 jungiamojo kelio, eismas organizuojamas dviem juostomis į dešinę Vytėnų kryptimi. Sukti į kairę Šilainių kryptimi nebeleidžiama;
    • Važiuojant nuo Vytėnų, įrengta papildoma – trečioji – eismo juosta, skirtą eismui tiesiai ir į dešinę „Megos“ link;
    • Važiuojant nuo „Megos“, atsisakyta posūkio į kairę Vytėnų kryptimi ir eismas perorganizuotas trimis juostomis į dešinę Šilainių kryptimi. Eismas Vytėnų kryptimi numatomas kitoje sankryžoje.


    Keičiasi ir eismas vairuotojams, važiuojantiems į greitojo maisto restoraną „McDonald‘s“, parduotuves „Lidl“ ir „Decathlon“. Čia jis organizuojamas taip (...):

    AB „Baltic Shopping Centers“ užsakymu, viaduko ir privažiuojamųjų kelių prie „Megos“ rekonstrukcijos darbus atliko UAB „Kauno keliai“. (...)

    https://m.kauno.diena.lt/naujienos/v...o-mega-1205013

    Komentuoti:

Working...
X