Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • gerietis
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Į statybvietę atgabenti naujo A. Meškinio (Kleboniškio) tilto segmentai.

    Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...cijos-28534156
    Taip, panašu kad kolonų betonavimas baigtas, suformuotos atramos metalinėms konstrukcijoms viršuje.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Į statybvietę atgabenti naujo A. Meškinio (Kleboniškio) tilto segmentai.

    Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...cijos-28534156

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Man tai keista jog galvojama kad pamatas bendras, tilto kolonos yra išsidėstę daug plačiau nei buvo senojo, tai tikėtina, spėčiau, kad ir pamatas naujas, bet galiu ir klysti.
    jei ir būtų bendras, tai manyčiau kad tai du atskiri tiltai, nes tarkim sugriuvus vienam tiltui, kitas galėtų pilnai funkcionuoti ir tai niekaip neįtakotų kito tilto.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Vidurinio tilto per Nerį kraštinės kolonos po truputį kyla aukštyn (senokai džiugino mus drono darytos nuotraukos):

    Click image for larger version

Name:	A1_vidurinis_tiltas_IMG20230814095333.jpg
Views:	4712
Size:	324,1 kB
ID:	2068751

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    LAKD 2023.06.05
    Kelioms valandoms uždaroma Sargėnų sankryžos estakada šalia Kauno
    Lietuvos automobilių kelių direkcija informuoja, jog birželio 5 d., nuo 20 val. iki birželio 6 d. 4 val. ryto, laikinai uždaroma valstybinės reikšmės magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai 0,00 km estakada.
    Eismas bus leidžiamas pagal schemą šalia esančia apylanka.


    Laikini eismo ribojimai susiję su šių metų pradžioje pradėtais įgyvendinti virš magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda esančios estakados kapitalinio tvarkymo darbais, kuriuos pilnai planuojama užbaigti kitąmet. Sargėnų transporto mazgo estakados kapitalinio remonto projekte numatytas kelio statinio perdangų sijų, kolonų, šalitilčio plokščių remontas, deformacinių pjūvių, lietaus vandens surinkimo ir nuvedimo sistemos įrengimas, turėklų ir atitvarų įrengimas, šlaitų plytelių ir šlaitinių laiptų pakeitimas, naujos asfalto dangos paklojimas.
    Sargėnų sankryžos estakada pastatyta 1993 m., paskutinis remontas buvo atliktas 2005 m. Estakada tvarkoma pagal praėjusių metų gruodžio mėnesį įsigaliojusią sutartį. Sutarties vertė siekia 2,115 mln. eurų su PVM.

    https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...kauno-93566211
    https://lakd.lt/naujienos/ab-lietuvos-automobiliu-keliu-direkcija-informuoja-si-vakara-kelioms-valandoms-uzdaroma-sargenu-sankryzos-estakada-salia-kauno

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Šeštadienio birželio 3 d. vaizdas

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230603_175355.jpg
Views:	5204
Size:	1,63 MB
ID:	2055604 Click image for larger version

Name:	IMG_20230603_175245.jpg
Views:	5200
Size:	2,28 MB
ID:	2055605

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą

    Esu dirbęs su viešaisiai pirkimais, tai galiu pasakyti, kad tokios situacijos negalėtų būti, nes pirkimas turi būti detalus, o ne "suremontuoti", nes perdažymas irgi remontas (paprastas).
    Aš ir esu skaičiavęs konkursus, tik su apšvietimo sritim labiau susijusius. Tai oj kokių bajerių buna prirašyta. Ir projektas patvirtintas, išleistas į konkursą. Ar kas nors jį perkskaito nuodugniai, klausimas. Jai projekte magistralėje įrašytos paprastos apšvietimo metalinės atramos, ar privaloma duot užklausą ar jos turėtų būti vadinamosios saugios, ar naglai vertinti pigesnes paprastas? Va tada ir prasideda stabdymai, aiškinimasi ir t.t.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Kas vyksta Kaune: „Eismo ribojimai magistralėje A1: uždaromas nusukimas į Jonavos gatvę“
    <...> nuo šių metų birželio 5 d. iki birželio 30 d. bus uždarytas nusukimas atvažiuojant nuo Vilniaus A1 keliu į Jonavos gatvę, kadangi bus vykdomi jungiamojo kelio įrengimo darbai.
    Minimas jungiamasis kelias 05-23: (paspaudus ant nuotraukos visa galerija)
    Jungiamasis kelias J1D

    P. S. Manau užbaigus jungiamąjį kelią visą eismą nukreips būtent juo, o tada pradės statyti tranzitinę trasą.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Viešųju pirkimų "bajeriukai" yra dalyvauk konkurse pagal pateiktus techninio projekto sprendinius, su prierašu įsivertink viską. O va kai pradėjęs darbus randi, kad reik ne numatyto remonto, o kapitalinio. Va tada ir prasideda užsakovo sliekų ieškojimas po punktu "turėjai įsivertinti viską".
    Esu dirbęs su viešaisiai pirkimais, tai galiu pasakyti, kad tokios situacijos negalėtų būti, nes pirkimas turi būti detalus, o ne "suremontuoti", nes perdažymas irgi remontas (paprastas).

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Viešųju pirkimų "bajeriukai" yra dalyvauk konkurse pagal pateiktus techninio projekto sprendinius, su prierašu įsivertink viską. O va kai pradėjęs darbus randi, kad reik ne numatyto remonto, o kapitalinio. Va tada ir prasideda užsakovo sliekų ieškojimas po punktu "turėjai įsivertinti viską".
    tikrai toks prierašas yra? Šaltinis?

    Jiems leidžiama eiti žiūrėti kokia būklė yra iš tikrųjų ar sutampa su projektu ar ne? Kaip gali įsivertinti viską?
    Įsivaizduok, tave pasamdo suremontuoti namą ir suteikti garantijas. Pasako, kad čia reikia tik seną gipsą nusukti, nes sutrūkinėjąs ir susukti naują. Tu nulupi gipsą ir pamatai kad sienos laikėsi tik dėl to kad gipsas buvo. Tai tu prašysi papildomų pinigų sienų susitiprinimui/pakeitimui ar suksi ant tų pačių sienų ir suteiksi garantiją darbams?

    Aš ne ekspertas bet iš foto matau kad kai kurios tilto konstrukcijos tikrai neatrodo remontuotinos. Kolonos matosi jau vietomis buvo paslėptos po špakliaus sluoksniu, bet jis vėl nukrito, tai tą surūdijusią armatūra dar kartą paslepiam?

    Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	919
Size:	128,1 kB
ID:	2055145 Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	913
Size:	132,3 kB
ID:	2055146

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Ai tai manau, kad nereikia jam kapitalinio remonto, tas armatūras biškį padažys, pašpakliuos ir gerai? Kiek matau iš nuotraukų tai ten yra tik viena ar dvi problematiškos vietos, kurias neis pašpakliuoti. Bet ne man spręsti ar galima/verta dalį sutvarkyti o likusią palikti ir po n metų vėl remontuoti.
    Nesuprantu ką nori pasakyti, aš tik pasakysiu, kad netikiu niekuo ką sako Auto kausta ar jų pasamdyti ekspertai.
    Tai yra parazituojanti įmonė ir tiek.
    Daugiau šia tema neturiu ką pasakyti.

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Viešųju pirkimų "bajeriukai" yra dalyvauk konkurse pagal pateiktus techninio projekto sprendinius, su prierašu įsivertink viską. O va kai pradėjęs darbus randi, kad reik ne numatyto remonto, o kapitalinio. Va tada ir prasideda užsakovo sliekų ieškojimas po punktu "turėjai įsivertinti viską".
    Bijai vilko neik į mišką.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

    Manau tai yra viešųjų pirkimų "bajeriukai', kai nuperkama už per mažą kainą ir tada ieškoma pretekstų kaip pasikelti kainą ir t.t.
    Nei vieno objekto nėra Auto kaustos kurį būtų padarę žmoniškai, čia ne išimtis.
    Ai tai manau, kad nereikia jam kapitalinio remonto, tas armatūras biškį padažys, pašpakliuos ir gerai? Kiek matau iš nuotraukų tai ten yra tik viena ar dvi problematiškos vietos, kurias neis pašpakliuoti. Bet ne man spręsti ar galima/verta dalį sutvarkyti o likusią palikti ir po n metų vėl remontuoti.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

    Manau tai yra viešųjų pirkimų "bajeriukai', kai nuperkama už per mažą kainą ir tada ieškoma pretekstų kaip pasikelti kainą ir t.t.
    Nei vieno objekto nėra Auto kaustos kurį būtų padarę žmoniškai, čia ne išimtis.
    Viešųju pirkimų "bajeriukai" yra dalyvauk konkurse pagal pateiktus techninio projekto sprendinius, su prierašu įsivertink viską. O va kai pradėjęs darbus randi, kad reik ne numatyto remonto, o kapitalinio. Va tada ir prasideda užsakovo sliekų ieškojimas po punktu "turėjai įsivertinti viską".

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Tai kuo dabar čia Autokausta kalta? Kad neremontavo kaip KD norėjo? O reikalauja rekonstrukcijos?
    Manau tai yra viešųjų pirkimų "bajeriukai', kai nuperkama už per mažą kainą ir tada ieškoma pretekstų kaip pasikelti kainą ir t.t.
    Nei vieno objekto nėra Auto kaustos kurį būtų padarę žmoniškai, čia ne išimtis.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    O kodėl tilto nesprogdino?
    Kas žino?
    Gal pamatai buvo masyvesni?
    Gal dabar geresnę techniką turi nei prieš 30 metų?
    Gal bijojo gretimus tiltus sugriauti?

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą
    Ir vėl Auto kausta? Netinkami sprendimai? Sutapimas? Nemanau.
    Tai kuo dabar čia Autokausta kalta? Kad neremontavo kaip KD norėjo? O reikalauja rekonstrukcijos?

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Žinau kas statėsi namo pamatus iš to tilto betono. Betonas buvo geras, teko sprogdinti kai vėliau pamatai buvo griaunami dėl gatvės tiesimo.
    O kodėl tilto nesprogdino?

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Žinau, kad seniau vogdavo, bet pavogti ousę armatūros tokio svarbumo ir viešumo bei saugumo objekte...
    Žinau kas statėsi namo pamatus iš to tilto betono. Betonas buvo geras, teko sprogdinti kai vėliau pamatai buvo griaunami dėl gatvės tiesimo.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą
    Ir vėl Auto kausta? Netinkami sprendimai? Sutapimas? Nemanau.
    Kuo toliau tuo prasteni numatomų darbų projektai. Paišo bile kas ir bele ką, kad tik prasisukti pigiau, išoriškai patinkuosim ir pakaks. Po to ir tokie rezultatai. Kiek tokių pvz. su Panevėžio tiltais, Panevėžio aplinkelio.

    Komentuoti:

Working...
X