Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis
Collapse
X
-
Mes karui esam visiškai nepasiruošę. Užtenka rusam atkirst pora jungčių ties Kaunu ir technikos judėjimas paralyžuotas - su Vilnium daryk ką nori.Paskutinis taisė uzdvidesimt; 2024.06.11, 11:59.
- 2 patinka
-
Kad tik dabar pradejo kazka daryt puse metu nei vieno zmogaus nedirbo, o per ateities pl vaziuot link garliavos isvis kosmaras, siandien 17h vakare kamstis buvo grinai nuo palemono naujo ruozo pradzios, veliau eile ilgejo iki termopaloParašė Maalinauskas Rodyti pranešimąDar ten jį krapšto? Jau pusę metų viena iš juostų uždaryta, dabar pilnai visą viaduką uždarė. Darbų tempai tiesiog zvizdiec.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Darbų tempai kažkuo primena A4/A16 viaduką prie Trakų Vokės.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąDar ten jį krapšto? Jau pusę metų viena iš juostų uždaryta, dabar pilnai visą viaduką uždarė.Paskutinis taisė Romas; 2024.06.10, 22:16.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Dar ten jį krapšto? Jau pusę metų viena iš juostų uždaryta, dabar pilnai visą viaduką uždarė. Darbų tempai tiesiog zvizdiec.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Prieš kelis mėnesius, gal vasarį, teko važuot estakada iš A1 į A5 link marijampolės. Tuomet nesužavėjo nei ženklinimas, nei darbų tempas.
Pavyko rasti naujesnę estakados ("Sargėnų viaduko") nuotrauką.

https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/06/...rgenu-viaduku/
Beje, ar apylankoje per Vandžiogalos sankryžą formuojasi spūstys?
Gal iškart geriau iš Vilniaus važiuoti link Marijampolės KK139 per Kauno HESą ar kitais keliais.
Komentuoti:
-
Turbūt labiau tiks A1, o ne A5 temoje.
Sargėnų viaduko į A5 rekonstrukcija užtruks - iki 2024 m. pabaigos.
"Via Lietuva" 2024.06.07
Nuo pirmadienio laikinai uždaromas eismas Sargėnų viaduku
Akcinė bendrovė „Via Lietuva“ informuoja, kad nuo š. m. birželio 10 iki 28 dienos uždaromas šiuo metu rekonstruojamas Sargėnų viadukas. Eismas, siekiant užtikrinti maksimalų eismo dalyvių saugumą, bus kreipiamas apylanka per Sargėnų sankryžą.
Kaune esantis ir šiuo metu atnaujinamas Sargėnų viadukas laikinai uždaromas dėl suplanuotų atlikti statinio sijų remonto darbų. Siekiant užtikrinti eismo dalyvių, viaduką tvarkančių darbininkų ir viaduko laikančiųjų konstrukcijų saugumą bei reikalingų remonto darbų kokybę, eismas viaduku bus laikinai uždaromas. (...)

Sargėnų viaduko rekonstrukcijos darbai po pertraukos buvo atnaujinti šių metų gegužės pabaigoje. Planuojama, kad po laikino viaduko uždarymo ir būtinų sijų ir kolonų remonto darbų atlikimo, toliau darbai bus tęsiami dviem etapais: pirmojo etapo metu remonto darbus suplanuota atlikti dešinėje estakados pusėje, automobilių eismą kelyje Kaunas–Marijampolė–Suvalkai leidžiant kaire estakados puse. Atitinkamai antrame darbų etape remonto darbai būtų vykdomi estakados kairėje pusėje, tuo metu automobilių eismas Kaunas–Marijampolė–Suvalkai kelyje vyktų dešine estakados puse.
Sargėnų viaduko kapitalinio remonto darbus numatyta baigti iki šių metų pabaigos.
https://vialietuva.lt/naujienos/nuo-...argenu-viaduku
Komentuoti:
-
Taip įrengus dabar, tai atvažiavus tuo jungiamuoju keliu nuo Megos ir Kleboniškio tilto, būtų galima nuvažiuoti tik link Vandžiogalos, bet nepavyktų išsukti, kad važiuoti link Klaipėdos. Tolimesniu etapu turėjo būti pertvarkoma sankryža su Vandžiogalos pl. (222 kelias), į žiedinę, jei gerai pamenu, ir tada būtų galima atriboti jungiamąjį kelią šioje vietoje. Taigi tai tikriausiai palikta kaip laikinas sprendimas. Tik bėda, kad tolimesnė mazgo rekonstrukcija visiškai sustojusi.Parašė Kirstukas Rodyti pranešimąTo ruožo (100,47-101,79 km) projektinių pasiūlymų brėžiniuose tai ir buvo numatyta taip įrengti (iškarpa žemėlapyje)
- 1 patinka
Komentuoti:
-
man atrodo, cia arba visiskas projekto failas, arba cia daromas tycinis sabotazas.
Komentuoti:
-
To ruožo (99,03-101,79 km) projektinių pasiūlymų brėžiniuose tai ir buvo numatyta taip įrengti (iškarpa žemėlapyje):Parašė PoDV Rodyti pranešimąTen buvo palikta asfalto plynė matyt, kad paskui įrengti fizinį barjerą ir papildomas dvi juostas link Vandžiogalos ir būsimo turbo žiedo. Ne veltui turime nuorodą į Vandžiogalą (į dešinę) dar prieš tiltą per Nerį.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Idealu būtų jei tą žiedą įrengtų pabaigus A1 Šiaurinį aplinkkelį, bet dar nepradėjus A5 Vakarinio aplinkkelio platinimo.Parašė vaidast Rodyti pranešimą
Gal tegu palaukia su tuo žiedu, kol nebaigti tiltai per Nerį ir eismo pakeitimai Vytėnai-Megos viadukas, nes užsikištų aplinkinės gatvės nerealiai ir užkištų Marijampolė-Panevėžys Via Baltikos atkarpą....
Šis projektas padidintų eismo saugumą pačiame A1 kelyje. Projektas galėtų būti vykdomas nepriklausomai kada vyktų tolimesnis Eigulių-Biruliškių ruožo platinimas link A6 sankryžos, kuris technologiškai neturėtų būti toks sudėtingas kaip tiltai per Nerį.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Gal tegu palaukia su tuo žiedu, kol nebaigti tiltai per Nerį ir eismo pakeitimai Vytėnai-Megos viadukas, nes užsikištų aplinkinės gatvės nerealiai ir užkištų Marijampolė-Panevėžys Via Baltikos atkarpą....Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Kalba eina apie Sargėnų viaduką, bet dar įdomiau būtų sužinoti ar pajudės darbai jungiamojo kelio tęsinio palei Šeduvos gatvę, nes liko nenutiestas gabaliukas pabaigus Giraitės ruožo statybas.
Taip pat suplanuotas ten turbo žiedas. Įrengus turbo žiedą greičiausiai keistųsi ir nuvažiavimo į 222 kelią tvarka važiuojant A1 keliu nuo Vilniaus. Norima palikti A1/A5 išsišakojimą tik grynai kaip šių kelių išsišakojimą, o kelias į 222 eitų atskirai kaip Megos sankr. jungiamojo kelio tęsinys. Ten buvo palikta asfalto plynė matyt, kad paskui įrengti fizinį barjerą ir papildomas dvi juostas link Vandžiogalos ir būsimo turbo žiedo. Ne veltui turime nuorodą į Vandžiogalą (į dešinę) dar prieš tiltą per Nerį.
Komentuoti:
-
Kalba eina apie Sargėnų viaduką, bet dar įdomiau būtų sužinoti ar pajudės darbai jungiamojo kelio tęsinio palei Šeduvos gatvę, nes liko nenutiestas gabaliukas pabaigus Giraitės ruožo statybas.Parašė Effka Rodyti pranešimąGreitu metu turėtų būti aunaujinami Sargėnų viaduko tvarkymo darbai:
Taip pat suplanuotas ten turbo žiedas. Įrengus turbo žiedą greičiausiai keistųsi ir nuvažiavimo į 222 kelią tvarka važiuojant A1 keliu nuo Vilniaus. Norima palikti A1/A5 išsišakojimą tik grynai kaip šių kelių išsišakojimą, o kelias į 222 eitų atskirai kaip Megos sankr. jungiamojo kelio tęsinys. Ten buvo palikta asfalto plynė matyt, kad paskui įrengti fizinį barjerą ir papildomas dvi juostas link Vandžiogalos ir būsimo turbo žiedo. Ne veltui turime nuorodą į Vandžiogalą (į dešinę) dar prieš tiltą per Nerį.
Komentuoti:
-
Greitu metu turėtų būti aunaujinami Sargėnų viaduko tvarkymo darbai:
Komentuoti:
-
Ai dar sakė lyg ir nusukimas į Panerių gatvę atvažiuojant nuo klaipėdos pusės uždarytasParašė goolfietis Rodyti pranešimą
Dar kažkada vasarą ruošiasi uždaryti Megos viaduką
Žodžiu smagumėlis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Dar kažkada vasarą ruošiasi uždaryti Megos viadukąParašė iPhone Rodyti pranešimą
Na šeip pats to įvažiavimo uždarymas tokiu metu yra mažų mažiausiai keistas. Nes į kauną dabar yra uždaryta šioje vietoje, tada ties Marvele, nuo Vilniaus pusės atvažiuojant į Ateities pl. uždaryta nes remontuojama, ir dar ties Murava jau beveik metus laiko remontuoja nuovažą link Jonavos, todėl nusukimas link centro turi max apkrovimą. Ai dar šiame kelyje uždarytas nuvažiavimas į Kalvarijos gatvę nes įrenginėja greitėjimo lėtėjimo juostas.
Ar jį reikėjo uždadryti? Manau taip. Bet ar tikrai dabar? Tikrai manau kad nėra pats tinkamiausias laikas tam.
Komentuoti:
-
Na šeip pats to įvažiavimo uždarymas tokiu metu yra mažų mažiausiai keistas. Nes į kauną dabar yra uždaryta šioje vietoje, tada ties Marvele, nuo Vilniaus pusės atvažiuojant į Ateities pl. uždaryta nes remontuojama, ir dar ties Murava jau beveik metus laiko remontuoja nuovažą link Jonavos, todėl nusukimas link centro turi max apkrovimą. Ai dar šiame kelyje uždarytas nuvažiavimas į Kalvarijos gatvę nes įrenginėja greitėjimo lėtėjimo juostas.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Ten su tom ištisinėm tegul baigia juokauti, reikia nornalaus fizinio barjero ir viskas. IX forto mazge paišyt ištisines buvo klaida.
Ar jį reikėjo uždadryti? Manau taip. Bet ar tikrai dabar? Tikrai manau kad nėra pats tinkamiausias laikas tam.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ten su tom ištisinėm tegul baigia juokauti, reikia nornalaus fizinio barjero ir viskas. IX forto mazge paišyt ištisines buvo klaida.Parašė Auwris Rodyti pranešimą
Na įdomu kaip čia bus su šia vieta. Nes vien šiandien per kamštį 4 vairuotojai per naujai nupieštą ištisinę liniją suko į 9 forto įvažiavimą atvažiavę nuo Vilniaus pusės - ir dar nepasitenkinę pypsindami, jog jų nepraleidžia
Bet kažkaip labai piktybiškų nebuvo - galiausiai skubančius praleido įsukti 
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Na įdomu kaip čia bus su šia vieta. Nes vien šiandien per kamštį 4 vairuotojai per naujai nupieštą ištisinę liniją suko į 9 forto įvažiavimą atvažiavę nuo Vilniaus pusės - ir dar nepasitenkinę pypsindami, jog jų nepraleidžiaParašė Kirstukas Rodyti pranešimąŠiek tiek schemų su eismo tvarkos pakeitimais ir važiavimo schema. Bus vykdomi atskirais etapais.
Kauno diena 2024-05-10
Svarbu vairuotojams: tikslinama informacija dėl eismo pakeitimų ties IX fortu
II etapo schema [A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis temoje.
Bet kažkaip labai piktybiškų nebuvo - galiausiai skubančius praleido įsukti
Komentuoti:
-
Ne apie pirmą juostą šneka. Pirma juosta jiems ir privaloma ten važiuoti. Šneka apie fūristus, kurie važiuoja antra juosta, nors ten jiems važiuoti uždrausta. Ir labiau netgi kodėl tokių fūristų ten niekas nekontroliuoja?Parašė Negabaritas Rodyti pranešimą
Tai pirmiausia įrodo, kad dviejų juostų yra stipriai per mažai. Kaip alternatyva galėtų būti tam panaudotas kelkraštis įrengiat ten "crowling lane" - juosta lėtai judantiems.
Labai neteiskite "furistų" dėl to, kai kažkas sunkiai puška pirma 40-50kmh o iš paskos atleki 90kmh sunkoka stabdyti ir vilktis paskui... kaip sako niekada neišsižadėk ".... ir fūros baronkos" , gal kada teks pasukioti
Komentuoti:
-
Su mūsų vairavimo kultūra būtum apmirksėtas ilgosiomis ir apipypintas, jei važiuotum leistinu greičiu ir nesinaudotum ta juosta.Parašė Negabaritas Rodyti pranešimą
Tai pirmiausia įrodo, kad dviejų juostų yra stipriai per mažai. Kaip alternatyva galėtų būti tam panaudotas kelkraštis įrengiat ten "crowling lane" - juosta lėtai judantiems.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: