Na šeip pats to įvažiavimo uždarymas tokiu metu yra mažų mažiausiai keistas. Nes į kauną dabar yra uždaryta šioje vietoje, tada ties Marvele, nuo Vilniaus pusės atvažiuojant į Ateities pl. uždaryta nes remontuojama, ir dar ties Murava jau beveik metus laiko remontuoja nuovažą link Jonavos, todėl nusukimas link centro turi max apkrovimą. Ai dar šiame kelyje uždarytas nuvažiavimas į Kalvarijos gatvę nes įrenginėja greitėjimo lėtėjimo juostas.
Ar jį reikėjo uždadryti? Manau taip. Bet ar tikrai dabar? Tikrai manau kad nėra pats tinkamiausias laikas tam.
Dar kažkada vasarą ruošiasi uždaryti Megos viaduką
Ten su tom ištisinėm tegul baigia juokauti, reikia nornalaus fizinio barjero ir viskas. IX forto mazge paišyt ištisines buvo klaida.
Na šeip pats to įvažiavimo uždarymas tokiu metu yra mažų mažiausiai keistas. Nes į kauną dabar yra uždaryta šioje vietoje, tada ties Marvele, nuo Vilniaus pusės atvažiuojant į Ateities pl. uždaryta nes remontuojama, ir dar ties Murava jau beveik metus laiko remontuoja nuovažą link Jonavos, todėl nusukimas link centro turi max apkrovimą. Ai dar šiame kelyje uždarytas nuvažiavimas į Kalvarijos gatvę nes įrenginėja greitėjimo lėtėjimo juostas.
Ar jį reikėjo uždadryti? Manau taip. Bet ar tikrai dabar? Tikrai manau kad nėra pats tinkamiausias laikas tam.
Na įdomu kaip čia bus su šia vieta. Nes vien šiandien per kamštį 4 vairuotojai per naujai nupieštą ištisinę liniją suko į 9 forto įvažiavimą atvažiavę nuo Vilniaus pusės - ir dar nepasitenkinę pypsindami, jog jų nepraleidžia Bet kažkaip labai piktybiškų nebuvo - galiausiai skubančius praleido įsukti
Ten su tom ištisinėm tegul baigia juokauti, reikia nornalaus fizinio barjero ir viskas. IX forto mazge paišyt ištisines buvo klaida.
Na įdomu kaip čia bus su šia vieta. Nes vien šiandien per kamštį 4 vairuotojai per naujai nupieštą ištisinę liniją suko į 9 forto įvažiavimą atvažiavę nuo Vilniaus pusės - ir dar nepasitenkinę pypsindami, jog jų nepraleidžia Bet kažkaip labai piktybiškų nebuvo - galiausiai skubančius praleido įsukti
Tai pirmiausia įrodo, kad dviejų juostų yra stipriai per mažai. Kaip alternatyva galėtų būti tam panaudotas kelkraštis įrengiat ten "crowling lane" - juosta lėtai judantiems.
Labai neteiskite "furistų" dėl to, kai kažkas sunkiai puška pirma 40-50kmh o iš paskos atleki 90kmh sunkoka stabdyti ir vilktis paskui... kaip sako niekada neišsižadėk ".... ir fūros baronkos" , gal kada teks pasukioti
Ne apie pirmą juostą šneka. Pirma juosta jiems ir privaloma ten važiuoti. Šneka apie fūristus, kurie važiuoja antra juosta, nors ten jiems važiuoti uždrausta. Ir labiau netgi kodėl tokių fūristų ten niekas nekontroliuoja?
Tai pirmiausia įrodo, kad dviejų juostų yra stipriai per mažai. Kaip alternatyva galėtų būti tam panaudotas kelkraštis įrengiat ten "crowling lane" - juosta lėtai judantiems.
Su mūsų vairavimo kultūra būtum apmirksėtas ilgosiomis ir apipypintas, jei važiuotum leistinu greičiu ir nesinaudotum ta juosta.
Atvažiuojant nuo Akademijos, pravažiavus Radzinausko tiltą, stovi ženklai, draudžiantys sunkvežiamiams važiuoti antra juosta. Ten netgi avarijų dėl jų nemažai įvykę. Ir kas iš to? Juk niekas nekontroliuoja fūristų, jie kaip važiavo antra juosta, taip ir važiuoja.
Tai pirmiausia įrodo, kad dviejų juostų yra stipriai per mažai. Kaip alternatyva galėtų būti tam panaudotas kelkraštis įrengiat ten "crowling lane" - juosta lėtai judantiems.
Labai neteiskite "furistų" dėl to, kai kažkas sunkiai puška pirma 40-50kmh o iš paskos atleki 90kmh sunkoka stabdyti ir vilktis paskui... kaip sako niekada neišsižadėk ".... ir fūros baronkos" , gal kada teks pasukioti
Šiek tiek schemų su eismo tvarkos pakeitimais ir važiavimo schema. Bus vykdomi atskirais etapais.
Vietoj fizinio atskyrimo, LAKD nupiešė ištisinę juostą, tuom "ribodami" posūkį į dešinę atvažiuojantiems nuo MEGA. Kas kontruoliuos, kad šioje vietoje vairuotojai laikosi horizontalaus ženklinimo?
Atvažiuojant nuo Akademijos, pravažiavus Radzinausko tiltą, stovi ženklai, draudžiantys sunkvežiamiams važiuoti antra juosta. Ten netgi avarijų dėl jų nemažai įvykę. Ir kas iš to? Juk niekas nekontroliuoja fūristų, jie kaip važiavo antra juosta, taip ir važiuoja.
Čia, kaip svarbiam išsišakojime, bus svarbus testas direkcijai kaip paženklins kryptis. Pirma juosta turėtų būti tik Vandžiogala, paskui visos kairesnės esamos nesikeičia, tik pašalinama Vandžiogalos kryptis.
Idealu būtų įrengti naują gembinę kryptis nurodančią konstrukciją čia (https://maps.app.goo.gl/wMmgAwzbbw1Q7N666). Tiesiai: Marijampolė, Varšuva, į dešinę: Vandžiogala.
Pakeitimai ties „Mega“, atsiras papildoma juosta, bus vykdoma kaip II etapas.
Papildoma juosta ten visad buvo, trūko tik dažų kibiro. Kai susidaro kamštis per "remontuojamą" viaduką, dažnas KET pažeidėjas ja ir važiuoja, savarankiškai įgyvendindams atnaujintą eismo organizavimo schemą. Kartais susidurdamas su iš automobilių eilės išsukančiu kitu pažeidėju.
(...) Taip pat, jau artimiausiu metu, siekiant sumažinti transporto spūstis, prie prekybos ir laisvalaikio centro „Mega“ bus atidaryta ir papildoma eismo juosta.
Ar ant Kleboniškio tilto iš tikrųjų tokia sudėtinga situacija, kad artimiausiu metu geriau vengti ten važiuoti ?
Važiuojant iš Šilainių (nuo Jotvingių g.), gal + 5-10 min, važiuojantiems nuo toliau (nuo Giraitės/Vakarinio aplink.) daugiau prisideda, kadangi anksčiau susiaurėjimas iš 3 į 2. Šiaip visas kamštis kol visos juostos susiaurėja į 2 (iš 5 realiai), ties tais vingiais nieko baisaus.
Nuotraukose kamščiai parodyti važiuojant vien Vilniaus kryptimi - įdomu, ar Klaipėdos kryptimi nėra kliūčių.
Kiek mačiau Klaipėdos kryptimi niekas nepasikeitė, tai papildomų kamščių neturėtų būti.
Ar ant Kleboniškio tilto iš tikrųjų tokia sudėtinga situacija, kad artimiausiu metu geriau vengti ten važiuoti ?
Nuotraukose kamščiai parodyti važiuojant vien Vilniaus kryptimi - įdomu, ar Klaipėdos kryptimi nėra kliūčių.
Kas vyksta Kaune 2024.04.29 Pakeitus eismo tvarką prie „Megos“, nusidriekė milžiniškos spūstys
Pirmadienio rytą eismas magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruože nuo 99,06 iki 100,47 km sulėtėjo, nusidriekė milžiniškos spūstys. (...)
Didžiausios spūstys, kaip ir buvo tikėtasi, vairuotojus pasitinka važiuojant nuo Akademijos link „Megos“. Kauniečiai praneša, kad važiuojant A. Meškinio (Kleboniškio) tiltu, nusukimas į Panerių gatvę yra uždarytas.
Kad galėtų įrengti jungiamajį ir magistralinį kelią, kadangi šiuo metu esamas kelias yra toje vietoje, kur numatytas naujas kelias, o visą pagrindą daro nuo nulio.
Vakar (šeštadienį, 04-27) pakeista eismo tvarka važiuojantiems link Vilniaus. Visiškai nemačiau jokios informacijos apie eismo pakeitimus, ypač tai, kad visiškai uždarytas nuvažiavimas į/iš Panerių g. Pagal kai kurių vairuotojų pasimetimą, galimai net nėra sudėti apylankos ženklai.
Vakar (šeštadienį, 04-27) pakeista eismo tvarka važiuojantiems link Vilniaus. Visiškai nemačiau jokios informacijos apie eismo pakeitimus, ypač tai, kad visiškai uždarytas nuvažiavimas į/iš Panerių g. Pagal kai kurių vairuotojų pasimetimą, galimai net nėra sudėti apylankos ženklai.
Eismo pakeitimai prie Kleboniškio tiltų 04-27:(paspaudus ant nuotraukų visa galerija)
Vilniaus krypties eismas kreipiamas nauja (būsima) magistralinio kelio trasa link nepastatyto tilto.
Vytėnų/Šilainių srauto nukreipimas į naują trasą.
Eismas pilnai vyksta nauju keliu iki pat statomo tilto. Nebėra nuvažiavimo į/iš Panerių g.
Panerių g. sudėtos nukreipiamosios gairės, blokuojuončios patekimą ant tilto. Prie plytų nusuktos ženklų galiojimo lentelės. Vairuotojai važiuoja per užbrūkšniuotą plotą netikėtai pamatę užblokuotą nusukimą.
Prieš pat tiltus eismas grįžta į senąjį tiltą.
Ant tilto niekas nepasikeitė, lieka dvi susiaurintos juostos.
Už tiltų eismas kreipiamas į naują Klaipėdos krypties magistralinio kelio trasą.
Padaryta atskira lėtėjimo juosta norintiems nusukti į Jonavos g.
Atvažiuojantys nuo Jonavos g. važiuoja iš dalies naujai pastatytu jungiamuoju keliu.
Ties pėsčiųjų viaduku eismas grįžta į seną kelią, atvažiuojantys nuo Jonavos g. įsilieja per naują greitėjimo juostą avarinio sustojimo juostoje.
Komentuoti: