Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • iPhone
    replied
    Parašė Auwris Rodyti pranešimą

    Taigi yra ne kartą šitoje temoje sukelti visų tiltų projektai ir kas daroma bus, nesuprantu, kam čia tos spėlionės reikalingos
    Ar tikrai yra parengtas kapitalinio remonto techninis projektas trečiajam tiltui? Ne piešinukai o pilnas projektas.
    Jei toks yra, būsiu praleidęs.
    Visa kita yra šnekų lygis.

    Komentuoti:


  • Auwris
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

    Jei jo remontas tik 2-3 mėnesiai sutinku, bet jei vėl griaus ir statys praktiškai per naują... tada jau kita kalba.
    Taigi yra ne kartą šitoje temoje sukelti visų tiltų projektai ir kas daroma bus, nesuprantu, kam čia tos spėlionės reikalingos

    Komentuoti:


  • Romas
    replied

    Kas vyksta Kaune 2024.02.19
    „Megos“ viaduko laukia kapitalinis remontas
    Eismu apkrautas transporto mazgas ties PLC „Mega“ vasarą gali sukelti daugiau nemalonumų vairuotojams, nes bus atliekamas viaduko, jungiančio Šilainius ir Vytėnus, kapitalinis remontas. (...) Po rekonstrukcijos keisis eismo tvarka ant viaduko bei jo prieigose


    Kauno miesto savivaldybės administracijos Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis aiškino, jog darbai ties minimu viaduku turėtų būti atliekami šių metų vasarą, kai mieste fiksuojamas mažiausias eismo intensyvumas. (...)
    Atsižvelgiant į atliktus tyrimus, projektiniuose pasiūlymuose nurodyta, jog ant viaduko įrengtas pėsčiųjų-dviračių takas turėtų būti siaurinamas (paliekamas ~2,2 m plotis), jog būtų galima įrengti papildomą eismo juostą Šilainių kryptimi.

    Keisis eismo tvarka sankryžose
    Šiuo metu automobilių eismas viaduku organizuojamas keturiomis eismo juostomis – po dvi eismo juostas Vytėnų ir Šilainių kryptimis. Projektiniai sprendimai nurodo, jog Šilainių kryptimi turėtų būti įrengta papildoma eismo juosta.
    Pervažiavus viaduką, numatoma įrengti papildomą eismo juostą Vytėnų kryptimi. Sankryžoje ties „Mega“, kairinio posūkio sprendimai nekeičiami – lieka dvi eismo juostos.
    Atvykstant nuo A1 jungiamojo kelio planuojama pertvarkyti, numatant eismo organizavimą dviem eismo juostomis į dešinę, Vytėnų kryptimi, o kairinio posūkio į Šilainius nelieka.
    Keičiant eismo organizavimą, atvažiuojantiems nuo „Megos“, siūloma atsisakyti kairinio posūkio Vytėnų kryptimi ir visas tris eismo juostas perorganizuoti į dešinį posūkį, Šilainių kryptimi. Eismas Vytėnų kryptimi numatomas sekančioje sankryžoje, kuri bus reorganizuojama atskiru projektu.

    Važiuojant nuo Vytėnų, numatoma įrengti papildomą trečią eismo juostą, skirtą eismui tiesiai ir į dešinę link „Megos“.
    Važiuojant nuo Šilainių krypties Užnerio gatve, numatomos papildomo dvi eismo juostos, eismą organizuojant tokia tvarka: dvi eismo juostos tiesiai, Vytėnų kryptimi, papildoma atskira juosta dešiniam posūkiui į „Lidl“, „Macdonalds“.

    Užnerio gatvės atkarpoje, eismo kryptimi nuo Vytėnų, papildomai numatoma įrengti vieną eismo juostą. Transporto eismas organizuojamas sekančiai: viena juosta kairiniam posūkiui link „Lidl“, viena juostos tiesiai, Šilainių kryptimi ir kraštinė eismo juosta tiesiai ir į dešinę link „Senukų“. Užnerio gatvės ruože įrengiama papildoma eismo juosta.

    Esamos šviesoforinės sankryžos bus pertvarkytos, perstatant šviesoforų gembes ir atliekant naują šviesoforinių fazių sureguliavimą. (...)

    https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/02/...remontas-foto/

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

    Jei jo remontas tik 2-3 mėnesiai sutinku, bet jei vėl griaus ir statys praktiškai per naują... tada jau kita kalba.
    kur nors, kada nors buvo užsiminta apie jo griovimą? Buvo kalbama tik apie remontą, bet kad tai truks 2-3 mėn. mažai tikėtina, mažiausiai duočiau 6 mėn. turėtų būti remontuojamos amortizacinės siūlės, keičiama kelio danga, atitvarai, šaligatvis ir turėklai.

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė vaidast Rodyti pranešimą

    Teko kalbet apie ta tilta su draugu, dirbanciu tiltu bukles stebejimo srity, tai pagal ji, to tilto remontas neturetu trukt ilgiau nei 2-3 menesius (nebent imsis Autokausta ). Tai logiska ji remontuot 2025 vasara, kai vietiniai srautai mazesni. Kaip bus matysim.
    Jei jo remontas tik 2-3 mėnesiai sutinku, bet jei vėl griaus ir statys praktiškai per naują... tada jau kita kalba.

    Komentuoti:


  • vaidast
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą
    Vidurinis tiltas / tiltai turėtų būti pabaigti iki šių metų spalio mėnesio.
    Įdomu, ar LAKD jau turi projektą likusiam paskutiniam tiltui rekonstruoti? Kada planuoja paskelbti darbų pirkimo konkursą?
    Logiška būtų vos atidarius naująjį / naujuosius tiltus iš karto uždaryti kraštinį, paskutinį likusį remontuoti tiltą.
    Mano spėjimas - LAKD paskutinio tilto remonto darbų konkursą paskelbs geriausiu atveju šių metų gale arba kitų pradžioje ir realūs to tilto remonto darbai prasidės tik 25 metų viduryje..
    Teko kalbet apie ta tilta su draugu, dirbanciu tiltu bukles stebejimo srity, tai pagal ji, to tilto remontas neturetu trukt ilgiau nei 2-3 menesius (nebent imsis Autokausta ). Tai logiska ji remontuot 2025 vasara, kai vietiniai srautai mazesni. Kaip bus matysim.

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Vidurinis tiltas / tiltai turėtų būti pabaigti iki šių metų spalio mėnesio.
    Įdomu, ar LAKD jau turi projektą likusiam paskutiniam tiltui rekonstruoti? Kada planuoja paskelbti darbų pirkimo konkursą?
    Logiška būtų vos atidarius naująjį / naujuosius tiltus iš karto uždaryti kraštinį, paskutinį likusį remontuoti tiltą.
    Mano spėjimas - LAKD paskutinio tilto remonto darbų konkursą paskelbs geriausiu atveju šių metų gale arba kitų pradžioje ir realūs to tilto remonto darbai prasidės tik 25 metų viduryje..

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Paskutine nuotrauka is serijos 'Ne lietuviskas vaizdas'

    Komentuoti:


  • Lašas
    replied
    2024 vasario17 d. foto. Visai sparčiai juda statybos kurios šiuo metu trunka apie ~1 metus.

    Click image for larger version  Name:	IMG_0773.JPG Views:	62 Size:	1,42 MB ID:	2111912 Click image for larger version  Name:	IMG_0774.JPG Views:	60 Size:	1,57 MB ID:	2111911 Click image for larger version  Name:	IMG_0775.JPG Views:	62 Size:	1,47 MB ID:	2111910
    Paskutinis taisė Lašas; 2024.02.19, 10:52.

    Komentuoti:


  • Bootsy
    replied
    2023-11-05. Dirba ir sekmadienį.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

    tik danga. žiedas kartu su vandžiogalos g remontu kuris vis neprasideda.
    Netikslu sakyti kad Vandžiogalos g. remontas neprasideda. Prasidėjo birželio 19 d.

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    Parašė Krokas Rodyti pranešimą
    kazin jau darys normaliai kaip buvo planuose su ziedu ar tik palopys kraterius kur ratas telpa i duobes?
    tik danga. žiedas kartu su vandžiogalos g remontu kuris vis neprasideda.

    Komentuoti:


  • Krokas
    replied
    kazin jau darys normaliai kaip buvo planuose su ziedu ar tik palopys kraterius kur ratas telpa i duobes?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Diena.lt 2023.11.03
    Sargėnų sankryžoje ties išvažiavimu iš A1 kelio prasidės remonto darbai
    Kauno miesto savivaldybė praneša, kad nuo pirmadienio, lapkričio 6 dienos, kelininkai pradės remontą išvažiavime iš magistralės A1 Vandžiogalos plento link. Dėl to vairuotojai turėtų planuotis alternatyvius maršrutus. (...)
    Taip pat miesto atstovai pasidalijo ir eismo schema, kurioje nurodyta ir remontuojama atkarpa, ir galimas alternatyvus maršrutas į namus. Tiesa, kol kas konkrečiai neįvardijama, kiek truks darbai.

    https://www.diena.lt/naujienos/kauna...eismas-1146538

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Kas keisčiausia, kad artimiausia link kurios stumia konstrukcija yra mažiausio baigtumo ???? tai arba ja greitai pabaigs ir stums toliau, arba lauks kol pabaigs, kas būtų labai keista, kad taip organizuoja kolonų statymo darbus...
    atrems ant kraštinių kolonų, o vidury pamūrys pagal vietą.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Tadasv Rodyti pranešimą

    Vidurinės kolonos dar nėra pilnai padarytos. Baigtos tik pirmosios nuo abiejų krantų.
    Kas keisčiausia, kad artimiausia link kurios stumia konstrukcija yra mažiausio baigtumo ???? tai arba ja greitai pabaigs ir stums toliau, arba lauks kol pabaigs, kas būtų labai keista, kad taip organizuoja kolonų statymo darbus...

    Komentuoti:


  • Tadasv
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Taip, panašu kad kolonų betonavimas baigtas, suformuotos atramos metalinėms konstrukcijoms viršuje.
    Vidurinės kolonos dar nėra pilnai padarytos. Baigtos tik pirmosios nuo abiejų krantų.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Į statybvietę atgabenti naujo A. Meškinio (Kleboniškio) tilto segmentai.

    Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...cijos-28534156
    Taip, panašu kad kolonų betonavimas baigtas, suformuotos atramos metalinėms konstrukcijoms viršuje.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Į statybvietę atgabenti naujo A. Meškinio (Kleboniškio) tilto segmentai.

    Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...cijos-28534156

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Man tai keista jog galvojama kad pamatas bendras, tilto kolonos yra išsidėstę daug plačiau nei buvo senojo, tai tikėtina, spėčiau, kad ir pamatas naujas, bet galiu ir klysti.
    jei ir būtų bendras, tai manyčiau kad tai du atskiri tiltai, nes tarkim sugriuvus vienam tiltui, kitas galėtų pilnai funkcionuoti ir tai niekaip neįtakotų kito tilto.

    Komentuoti:

Working...
X