Vidurinis tiltas / tiltai turėtų būti pabaigti iki šių metų spalio mėnesio.
Įdomu, ar LAKD jau turi projektą likusiam paskutiniam tiltui rekonstruoti? Kada planuoja paskelbti darbų pirkimo konkursą?
Logiška būtų vos atidarius naująjį / naujuosius tiltus iš karto uždaryti kraštinį, paskutinį likusį remontuoti tiltą. Mano spėjimas - LAKD paskutinio tilto remonto darbų konkursą paskelbs geriausiu atveju šių metų gale arba kitų pradžioje ir realūs to tilto remonto darbai prasidės tik 25 metų viduryje..
Teko kalbet apie ta tilta su draugu, dirbanciu tiltu bukles stebejimo srity, tai pagal ji, to tilto remontas neturetu trukt ilgiau nei 2-3 menesius (nebent imsis Autokausta ). Tai logiska ji remontuot 2025 vasara, kai vietiniai srautai mazesni. Kaip bus matysim.
Vidurinis tiltas / tiltai turėtų būti pabaigti iki šių metų spalio mėnesio.
Įdomu, ar LAKD jau turi projektą likusiam paskutiniam tiltui rekonstruoti? Kada planuoja paskelbti darbų pirkimo konkursą?
Logiška būtų vos atidarius naująjį / naujuosius tiltus iš karto uždaryti kraštinį, paskutinį likusį remontuoti tiltą. Mano spėjimas - LAKD paskutinio tilto remonto darbų konkursą paskelbs geriausiu atveju šių metų gale arba kitų pradžioje ir realūs to tilto remonto darbai prasidės tik 25 metų viduryje..
Diena.lt 2023.11.03 Sargėnų sankryžoje ties išvažiavimu iš A1 kelio prasidės remonto darbai
Kauno miesto savivaldybė praneša, kad nuo pirmadienio, lapkričio 6 dienos, kelininkai pradės remontą išvažiavime iš magistralės A1 Vandžiogalos plento link. Dėl to vairuotojai turėtų planuotis alternatyvius maršrutus. (...)
Taip pat miesto atstovai pasidalijo ir eismo schema, kurioje nurodyta ir remontuojama atkarpa, ir galimas alternatyvus maršrutas į namus. Tiesa, kol kas konkrečiai neįvardijama, kiek truks darbai. https://www.diena.lt/naujienos/kauna...eismas-1146538
Kas keisčiausia, kad artimiausia link kurios stumia konstrukcija yra mažiausio baigtumo ???? tai arba ja greitai pabaigs ir stums toliau, arba lauks kol pabaigs, kas būtų labai keista, kad taip organizuoja kolonų statymo darbus...
atrems ant kraštinių kolonų, o vidury pamūrys pagal vietą.
Vidurinės kolonos dar nėra pilnai padarytos. Baigtos tik pirmosios nuo abiejų krantų.
Kas keisčiausia, kad artimiausia link kurios stumia konstrukcija yra mažiausio baigtumo ???? tai arba ja greitai pabaigs ir stums toliau, arba lauks kol pabaigs, kas būtų labai keista, kad taip organizuoja kolonų statymo darbus...
Man tai keista jog galvojama kad pamatas bendras, tilto kolonos yra išsidėstę daug plačiau nei buvo senojo, tai tikėtina, spėčiau, kad ir pamatas naujas, bet galiu ir klysti.
jei ir būtų bendras, tai manyčiau kad tai du atskiri tiltai, nes tarkim sugriuvus vienam tiltui, kitas galėtų pilnai funkcionuoti ir tai niekaip neįtakotų kito tilto.
LAKD 2023.06.05 Kelioms valandoms uždaroma Sargėnų sankryžos estakada šalia Kauno
Lietuvos automobilių kelių direkcija informuoja, jog birželio 5 d., nuo 20 val. iki birželio 6 d. 4 val. ryto, laikinai uždaroma valstybinės reikšmės magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai 0,00 km estakada.
Eismas bus leidžiamas pagal schemą šalia esančia apylanka.
Laikini eismo ribojimai susiję su šių metų pradžioje pradėtais įgyvendinti virš magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda esančios estakados kapitalinio tvarkymo darbais, kuriuos pilnai planuojama užbaigti kitąmet. Sargėnų transporto mazgo estakados kapitalinio remonto projekte numatytas kelio statinio perdangų sijų, kolonų, šalitilčio plokščių remontas, deformacinių pjūvių, lietaus vandens surinkimo ir nuvedimo sistemos įrengimas, turėklų ir atitvarų įrengimas, šlaitų plytelių ir šlaitinių laiptų pakeitimas, naujos asfalto dangos paklojimas.
Sargėnų sankryžos estakada pastatyta 1993 m., paskutinis remontas buvo atliktas 2005 m. Estakada tvarkoma pagal praėjusių metų gruodžio mėnesį įsigaliojusią sutartį. Sutarties vertė siekia 2,115 mln. eurų su PVM.
Esu dirbęs su viešaisiai pirkimais, tai galiu pasakyti, kad tokios situacijos negalėtų būti, nes pirkimas turi būti detalus, o ne "suremontuoti", nes perdažymas irgi remontas (paprastas).
Aš ir esu skaičiavęs konkursus, tik su apšvietimo sritim labiau susijusius. Tai oj kokių bajerių buna prirašyta. Ir projektas patvirtintas, išleistas į konkursą. Ar kas nors jį perkskaito nuodugniai, klausimas. Jai projekte magistralėje įrašytos paprastos apšvietimo metalinės atramos, ar privaloma duot užklausą ar jos turėtų būti vadinamosios saugios, ar naglai vertinti pigesnes paprastas? Va tada ir prasideda stabdymai, aiškinimasi ir t.t.
<...> nuo šių metų birželio 5 d. iki birželio 30 d. bus uždarytas nusukimas atvažiuojant nuo Vilniaus A1 keliu į Jonavos gatvę, kadangi bus vykdomi jungiamojo kelio įrengimo darbai.
Minimas jungiamasis kelias 05-23: (paspaudus ant nuotraukos visa galerija)
P. S. Manau užbaigus jungiamąjį kelią visą eismą nukreips būtent juo, o tada pradės statyti tranzitinę trasą.
Komentuoti: