Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Xmaster
    replied
    Pirkimo skelbimas dėl viduriniojo tilto darbų paskelbtas tik šiandien https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2022-665721
    Kaip gaila, kad taip vis dar nesinchronizuotai viskas vyksta. Manau atidarius vakar trečiajį tiltą, darbai viduriniajame turėjo startuoti max 1-2 mėn.laikotarpyje.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    kas blogiausia kad rekonstrukcija numatyta iki Muravos sankryžos o pati sankryža nebus rekonstruojama, nors ji ir tragedija dabartiniam apkrovimui. Taip pat norėtųsi jau platesnio kelio mažiausiai iki Neveronių, jei ne su atskirais jungiamaisiais keliais, tai bent 3+3 kelio.
    A1 nuo Muravos iki Neveronių (ar net iki Vilniaus kažkada tolimesnėje ateityje) būtų geriau jau sutvarkius A5 Vakarinį aplinkkelį. Pastarąjame ruože tragedija su greitėjimo ir lėtėjimo juostomis, pats kelias yra tranzitinis Via Baltica. Turiu įtarimą, kad dėl tilto per Nemuną elementų negali kelkraštyje padaryti trečios juostos, nors ji ten reikalinga.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    ...

    Netgi A1 iki Muravos neužtenka, dar Vakariniame aplinkkelyje srautas didžiulis, kelias tranzitinis Via Baltica, ten irgi reikia panašaus platinimo. Tai tas nerimas dėl gaišimo suprantamas
    kas blogiausia kad rekonstrukcija numatyta iki Muravos sankryžos o pati sankryža nebus rekonstruojama, nors ji ir tragedija dabartiniam apkrovimui. Taip pat norėtųsi jau platesnio kelio mažiausiai iki Neveronių, jei ne su atskirais jungiamaisiais keliais, tai bent 3+3 kelio.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Dar tik rangovo konkursą skelbs viduriniam... Negi nebuvo galima suderinti taip, kad vidurrinis būtų pradėtas rekonstruot iškart atidarius naująjį? Eilinį kartą nesugebėta optimaliai darbus daryti?
    Sakyčiau nedidelė bėda eismo prasme, galima kuriam laikui pasidžiaugti keturiomis juostomis pasiskirsčiusiu srautu, netgi greitis 110 km/h viduriniam tiltui, kiek teko užmatyti paskutinį kartą važiuojant. Uždarius vidurinį tiltą naujasis tiltas turės priimti visą iki atidarymo buvusį srautą.

    Sutinku, kad norisi greičiau tų darbų, norisi, kad ne vien tiltus sutvarkytų, bet ir ruožą iki Muravos, ten daug netvarkingų įvažų/nuovažų, pats kelio intensyvumas iki pat Muravos jau tikrai viršija normas 2x2 kelio kategorijai.

    Netgi A1 iki Muravos neužtenka, dar Vakariniame aplinkkelyje srautas didžiulis, kelias tranzitinis Via Baltica, ten irgi reikia panašaus platinimo. Tai tas nerimas dėl gaišimo suprantamas
    Paskutinis taisė PoDV; 2022.03.31, 22:09.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Man buvo susišvietę, kad bus 2 viduriniai tranzitiniai, kraśtiniai vietiniai. O bus tik trys, tai tranzitinis bus tik vienas į Klaipėdos pusę?
    atsiverskit vieną puslapį atgal ir bus brėžinys, kaip jūs mėgstat spėlioti ir interpretuoti, kažkur girdėjau, galvojau, bobutė sakė... vietoj dabartinio vidurinio viengubo 13,10m pločio pastatytas dvigubą po 13m pločio, tiltas kurį atidarė yra 14,5m pločio.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Taip, šiuo metu visi trys tiltai naudojami. Išbandžiau naująjį šiandien, nuo Kleboniškio į Panerių g.
    Naujame tilte dabar 2 eksploatuojamos juostos ir dar 1 plati dešinėje laisva palikta, tik pabaigoje pavirsta į lėtėjimo juostą nusukimui.
    Jau spėjo naujojo tilto pradžioje keli automobiliai susidaužyt, nesusigaudę naujoje realybėje.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Dar tik rangovo konkursą skelbs viduriniam... Negi nebuvo galima suderinti taip, kad vidurrinis būtų pradėtas rekonstruot iškart atidarius naująjį? Eilinį kartą nesugebėta optimaliai darbus daryti?

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Vienas tranzitinis, bet į abi puses, ten tiesiog po rekonstrukcijos keturios juostos bus (2+2)

    O mane sudomino viena citata iš aukščiau nurodyto straipsnio:

    Vairuotojai naująjį tiltą išbandyti gali jau šiandien. Eismas tiltu organizuojamas Vilnius–Klaipėda kryptimi, vairuotojams nusukant į Lapes bei Panerių gatvę, taip pat vykstant į prekybos ir laisvalaikio centrą „Mega“. Naujai atidarytu tiltu ir viaduku važiuos visi nuo Jonavos g. esamu jungiamuoju keliu užkilsiantys eismo dalyviai.

    Magistralinio kelio ruožas, kuriame vyksta eismas Klaipėdos link, liks tranzitinėms transporto priemonėms iki kol bus pradėti viduriniojo tilto per Nerį rekonstravimo darbai
    Taip išeina, jog kolkas eismas vyks visais trim tiltais ? Kada čia tą vidurinį tiltą uždarys, spėsim dar bent šiek tiek pasidžiaugt atlaisvėjusiu važiavimu ?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Išplatins nuo 2 iki 4 juostų vidurinį? Tą buvau ir paniršęs.
    Taip, kai pirmą kart sužinojau, irgi nustebau.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Jep, trys tiltai.

    Ilgametį Klaipėdos krypties tiltą išplatins (kiek pamenu, kažkur šioje temoje buvo aptarta kaip tai bus padaryta) ir pritaikys 110 km/h greitį.
    Vilniaus krypties tiltą, kiek teko skaityti, tik atnaujins, pakeis apšvietimą, atnaujins dangas (ypač šaligatviui to reikia), bet visi parametrai liks tie patys (t.y. jokio kelkraščio, siauras šaligatvis).
    Išplatins nuo 2 iki 4 juostų vidurinį? Tą buvau ir paniršęs.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Man buvo susišvietę, kad bus 2 viduriniai tranzitiniai, kraśtiniai vietiniai. O bus tik trys, tai tranzitinis bus tik vienas į Klaipėdos pusę?
    Jep, trys tiltai.

    Ilgametį Klaipėdos krypties tiltą išplatins (kiek pamenu, kažkur šioje temoje buvo aptarta kaip tai bus padaryta) ir pritaikys 110 km/h greitį.
    Vilniaus krypties tiltą, kiek teko skaityti, tik atnaujins, pakeis apšvietimą, atnaujins dangas (ypač šaligatviui to reikia), bet visi parametrai liks tie patys (t.y. jokio kelkraščio, siauras šaligatvis).

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Man buvo susišvietę, kad bus 2 viduriniai tranzitiniai, kraśtiniai vietiniai. O bus tik trys, tai tranzitinis bus tik vienas į Klaipėdos pusę?

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Atidarė naują tiltą, sekančio tilto pirkimai prasidės po savaitės, žada nugriauti ir pastatyti per 2 metus, na tai dar pridėkime +/- 6-12mėn

    https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/03/...per-neri-foto/

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Kovo 31d. atidarys naują tiltą

    https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/03/...kXWr3wZq8Ptdb4

    Komentuoti:


  • vaidast
    replied
    Parašė Krokas Rodyti pranešimą

    Matosi kad nevazineji cia kasdien ir nematai kas vyksta isvaziuojant i autostrada 90% vairuotoju neuztenka ploto ir jie laukia kol pirmoje juostoje nebus visiskai auto ir tik tada isvaziuoja..... tada turi rizikuoti juos lenkti per sona o yra vienas gudrocius kur specialiai filmuoja ir i e policija deda ir viskas tik del to kad padarytu normalia greitejimo juosta
    Pripazistu, paskutiniu metu daugiausia dirbu is namu, bet vaikus vezu i darzelius, tai kamscio dydi matau. Stabdziu ten pilna. Na manau jau ilgai netruks ir sulauksim normalios greitejimo juostos.

    Komentuoti:


  • Krokas
    replied
    Parašė vaidast Rodyti pranešimą

    Pakenciamas tas isvaziavimas, po fura ner ko list, o kai vaziuoja lengvos ten vietos ivaziuot uztenka. Nereikia iskart sokt i pirma juosta. Ta isvaziuojanti eile siemet netgi mazesne nei buvo iki darbu pradzios.
    Matosi kad nevazineji cia kasdien ir nematai kas vyksta isvaziuojant i autostrada 90% vairuotoju neuztenka ploto ir jie laukia kol pirmoje juostoje nebus visiskai auto ir tik tada isvaziuoja..... tada turi rizikuoti juos lenkti per sona o yra vienas gudrocius kur specialiai filmuoja ir i e policija deda ir viskas tik del to kad padarytu normalia greitejimo juosta

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    teko šiandien praeiti naujo tilto techniniu šaligatviu, dalinuosi keletu foto:
    Praėjimo plotas kokie 75 cm, dviem prasilenkti jau reiktų šonu, bet juk čia tik techninis šaligatvis.
    Nesuprantu tokiu masyvių ženklų rėmų, o ženklas uždėtas vos pastebimas ir nuoroda į Šėta, rimtai? ne į Vilijampolę, ne į Lapes. Tiesiai ir galėjo nurodyti Klaipėda, Waršuva, juk šiuo tiltu mažiausiai du metus naudos būtent kaip A1 kelio dalį, o ne kaip vietinio susisiekimo. Bet galbūt taip reikia objekto pridavimui? Paskui sudės kitus...
    Stiklinė triukšmo sienelė virš 3 metrų, ir per ją matosi upė, įdomūs padaryti langeliai apšvietimo stulpų aptarnavimui. Durys triukšmo sienelėje dar veda į niekur, nes nepabaigtas pylimas megos pusėje.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20220313_161754.jpg
Views:	2303
Size:	467,9 kB
ID:	1955795 Click image for larger version

Name:	IMG_20220313_161005.jpg
Views:	2292
Size:	515,3 kB
ID:	1955796 Click image for larger version

Name:	IMG_20220313_161034.jpg
Views:	2292
Size:	856,7 kB
ID:	1955797 Click image for larger version

Name:	IMG_20220313_161617_1.jpg
Views:	2291
Size:	540,8 kB
ID:	1955798 Click image for larger version

Name:	IMG_20220313_161158.jpg
Views:	4069
Size:	483,3 kB
ID:	1955799 Click image for larger version

Name:	det2.jpg
Views:	2297
Size:	572,1 kB
ID:	1955800 Click image for larger version

Name:	IMG_20220313_161728.jpg
Views:	2320
Size:	725,7 kB
ID:	1955801 Click image for larger version

Name:	triuksmo.jpg
Views:	2281
Size:	487,5 kB
ID:	1955802 Click image for larger version

Name:	IMG_20220313_161841.jpg
Views:	2301
Size:	542,2 kB
ID:	1955803

    Komentuoti:


  • vaidast
    replied
    Parašė Krokas Rodyti pranešimą
    kazkaip niekam netrukdo dirbti aplink, namai statosi, lenkai autostrada stampuoja nuo sienos, lietuviam matai pertraukos man kiekviena diena baisu ziuret i ta eile isvaziuojant nuo giraites i autostrada kur urodai nesugebejo padaryti greitejimo juostos normalios ir turi ivaziuoti i pirma juosta autostrados kur furos nesitraukia
    Pakenciamas tas isvaziavimas, po fura ner ko list, o kai vaziuoja lengvos ten vietos ivaziuot uztenka. Nereikia iskart sokt i pirma juosta. Ta isvaziuojanti eile siemet netgi mazesne nei buvo iki darbu pradzios.

    Komentuoti:


  • Krokas
    replied
    kazkaip niekam netrukdo dirbti aplink, namai statosi, lenkai autostrada stampuoja nuo sienos, lietuviam matai pertraukos man kiekviena diena baisu ziuret i ta eile isvaziuojant nuo giraites i autostrada kur urodai nesugebejo padaryti greitejimo juostos normalios ir turi ivaziuoti i pirma juosta autostrados kur furos nesitraukia

    Komentuoti:


  • vaidast
    replied
    Parašė Krokas Rodyti pranešimą
    kodel nieko nebedaro prie giraites? tiek nebedaug liko, nulis technikos gal teismai jau kokie prasidejo?
    Iki kovo 15 dienos ziemos pertrauka. Visuose objektuose buna.

    Komentuoti:

Working...
X