Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • iPhone
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Bet tos lėtėjimo greitėjimo juostos naudos neduos, nes kemšamasi Savanorių pr.
    Taip, greičio mažinimas yra ir normalu, ir saugu. Nesaugu, kai yra dideli nusukantys ar išsukantys srautai, nepriklausomai nuo greitėjimo ar lėtėjimo juostų ilgio ir didelis leistinas greitis. Nes važiuoja ne tik lengvieji automobiliai, bet ir daug sunkvežimių, autobusų, kurių stabdymo ir įsibėgėjimo kelias ilgas ir juostos pailginimas nieko gero neduos.



    Tai 95 proc. visur, kur yra problemos su pralaidumu, jos yra piko metu. Tai gal nieko nedaryti? Ne piko metu ten irgi problemų yra. Važinėju, žinau. Taip kad nereikia aiškinti. Savanorių ir Pramonės pr. buvo seniausiai numatytas viadukas, tam ir teritorija išskirta tokia didelė, darant laikiną (nors ta laikina jau gal 50 metų ) sankryžą.
    Koks būtų tikslas Muravos sankryžoje viadukui? Ką jis padėtų išspręsti?
    Nuo vienos sankryžos perkeltų kamštį ties sekančia? Čia problema ne sankryžos, ji praleidžia pakankamai daug, bet už jos yra sekanti sankryža ir t.t. Pastačius viaduką, kamščiai tokie pat būtų ties Kalniečių sankryža.
    Kas buvo sugalvota prieš 50 metų nebūtinai tai buvo geriausias variantas ir tuo labiau tinkamas dabartinėmis sąlygomis.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    problema yra ir viršuje ir apačioje muravos sankryžos. Viršuje problema su lėtėjimo ir greitėjimo juostomis, jos per trumpos, arba turi nesikirsti.
    Įvykdžius rekonstrukcija iš Vilniaus iki Muravos sankryžos bus 130km/h, per Muravos viaduką pravažiuosime 80km/h, už viaduko iki Giraitės 110km/h, toliau vėl 130km/h. Čia normalu ir saugu?
    Bet tos lėtėjimo greitėjimo juostos naudos neduos, nes kemšamasi Savanorių pr.
    Taip, greičio mažinimas yra ir normalu, ir saugu. Nesaugu, kai yra dideli nusukantys ar išsukantys srautai, nepriklausomai nuo greitėjimo ar lėtėjimo juostų ilgio ir didelis leistinas greitis. Nes važiuoja ne tik lengvieji automobiliai, bet ir daug sunkvežimių, autobusų, kurių stabdymo ir įsibėgėjimo kelias ilgas ir juostos pailginimas nieko gero neduos.

    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Kokios jau ten problemos su šia sankryža? Piko metu apkrovimas padidėja, bet ne piko metu ten išvis viskas normaliai. Net nuėmus lenteles, ten jokių problemų nėra, nes iš dviejų pusių numatyti apsaugoti dešinieji posūkiai.

    O kur tas viadukas vestų? Link Kovo 11-osios gatvės, kur visi susikimštų prie šviesoforo?
    Tai 95 proc. visur, kur yra problemos su pralaidumu, jos yra piko metu. Tai gal nieko nedaryti? Ne piko metu ten irgi problemų yra. Važinėju, žinau. Taip kad nereikia aiškinti. Savanorių ir Pramonės pr. buvo seniausiai numatytas viadukas, tam ir teritorija išskirta tokia didelė, darant laikiną (nors ta laikina jau gal 50 metų ) sankryžą.
    Paskutinis taisė Al1; 2019.08.29, 17:15.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kol kas tik kosmetiškai paremontuota Savanorių ir Pramonės sankryža, nors ten reikėtų viaduko.
    Kokios jau ten problemos su šia sankryža? Piko metu apkrovimas padidėja, bet ne piko metu ten išvis viskas normaliai. Net nuėmus lenteles, ten jokių problemų nėra, nes iš dviejų pusių numatyti apsaugoti dešinieji posūkiai.

    O kur tas viadukas vestų? Link Kovo 11-osios gatvės, kur visi susikimštų prie šviesoforo?

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Muravos sankryžą reikia rekonstruoti visame komplekse Savanorių pr. ir aplinkinių gatvių. Nes problemos (spūstys) būtent ten, jau pačiame Kaune, o ne Muravos viaduke. Kol kas tik kosmetiškai paremontuota Savanorių ir Pramonės sankryža, nors ten reikėtų viaduko.
    problema yra ir viršuje ir apačioje muravos sankryžos. Viršuje problema su lėtėjimo ir greitėjimo juostomis, jos per trumpos, arba turi nesikirsti.
    Įvykdžius rekonstrukcija iš Vilniaus iki Muravos sankryžos bus 130km/h, per Muravos viaduką pravažiuosime 80km/h, už viaduko iki Giraitės 110km/h, toliau vėl 130km/h. Čia normalu ir saugu?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Muravos sankryžą reikia rekonstruoti visame komplekse Savanorių pr. ir aplinkinių gatvių. Nes problemos (spūstys) būtent ten, jau pačiame Kaune, o ne Muravos viaduke. Kol kas tik kosmetiškai paremontuota Savanorių ir Pramonės sankryža, nors ten reikėtų viaduko.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Effka Rodyti pranešimą

    Pagal nuvestą rodyklę panašu tvarkys nuo muravos viaduko link Vilniaus, o ta kita atkarpa tai buvo aiškiai rašyta 5 metus rekonstruos.
    tu žiūrėk pagal kiometrus ne pagal rodykles, nes žemėlapis gal per smukus kad tiksliai pataikyti.
    10-95 (Vilnius-Murava) 95-99,1 (Murava-Jonavos g.) 99,1-100,47 (tiltai ir viadukai) 100,47-101,79 (dabar vykdoma rekonstrukcija ties Mega) 102,7-107 (IX fortas-Giraitė)
    Taip ir aš sutinku kad ten mažiausiai problematiška vieta, tik gal greičiau galėtų pastatyti Eigulių naują viaduką ir dėja kiek žinau kolkas nenumatyta rekonstrukcija Muravos sankryžai ir tais 2028
    Tame tarpe dar bus tvarkomas ir IX forto sankryžos viadukai, kurių kolonos yra sutrūkinėją ir kelio būklė taip pat apgailėtinos būklės.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Niekas ten tų 10 metų neremontuos, ten mažiausiai probleminė vieta, todėl paskutinę ją ir tvarkys.

    Komentuoti:


  • Effka
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Tikiuosi ne aš klystu, o LAKD, nes pas juos kelių plėtros programoje numatyta tokia data:

    http://sumin.lrv.lt/uploads/sumin/do...0projektas.pdf

    Click image for larger version Name:	Fiksavimas.JPG Views:	1 Size:	103,2 kB ID:	1744553
    Pagal nuvestą rodyklę panašu tvarkys nuo muravos viaduko link Vilniaus, o ta kita atkarpa tai buvo aiškiai rašyta 5 metus rekonstruos.

    Komentuoti:


  • Auwris
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Tikiuosi ne aš klystu, o LAKD, nes pas juos kelių plėtros programoje numatyta tokia data:

    http://sumin.lrv.lt/uploads/sumin/do...0projektas.pdf

    Click image for larger version Name:	Fiksavimas.JPG Views:	1 Size:	103,2 kB ID:	1744553
    O čia jie nuo 2021 m. iki 2028 m. nieko nedarys ir tik tais 28-aisiais tvarkys, ar jie ruošiasi tuos 4 km tvarkyt 7 metus?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Niekas ten 10 metų kamščiuose nestovės 95-99,1 km yra tarp Savanorių pr. viaduko ir tilto per Nerį. Ten mažiausiai problemų ir galima bus rekonstruoti vėliausiai.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė abatareika Rodyti pranešimą

    2028m????? Čia tipo Kaunas 10 metų kamsciuose stovės? Tikiuosi tu klysti, rašė per 5 metus viską baigs, kas taip pat yra labai ilgai
    Tikiuosi ne aš klystu, o LAKD, nes pas juos kelių plėtros programoje numatyta tokia data:

    http://sumin.lrv.lt/uploads/sumin/do...0projektas.pdf

    Click image for larger version  Name:	Fiksavimas.JPG Views:	1 Size:	103,2 kB ID:	1744553
    Paskutinis taisė thomcius; 2019.08.28, 13:20.

    Komentuoti:


  • abatareika
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    sekantis etapas bus naujo tilto statyba, kai pastatys, bus sekantis vidurinio tilto griovimas ir statymas, tada sekantis likusio tilto rekonstravimas ir tik tada 2028 m. paskutinis etapas nuo Jonavos g. iki Muravos rekonstrukcija.
    2028m????? Čia tipo Kaunas 10 metų kamsciuose stovės? Tikiuosi tu klysti, rašė per 5 metus viską baigs, kas taip pat yra labai ilgai
    Paskutinis taisė abatareika; 2019.08.28, 11:41.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    sekantis etapas bus naujo tilto statyba, kai pastatys, bus sekantis vidurinio tilto griovimas ir statymas, tada sekantis likusio tilto rekonstravimas ir tik tada 2028 m. paskutinis etapas nuo Jonavos g. iki Muravos rekonstrukcija.
    Ačiū už paaiškinimą, nes pagal tą Sulos brėžinį nelabai buvo aišku, kaip 2 juostų tiltą "rekonstruos" į 4, pasirodo, bus tiesiog naujas 4 juostų tiltas statomas, o ne jokia rekonstrukcija.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė abatareika Rodyti pranešimą
    Citata:
    "Po pirmojo etapo ateis eilė Kleboniškio tilto bei kelio dalies iki Muravos sankryžos rekonstrukcijai."
    Gal kas nors tiksliau žino, at statant tiltus tuo pačiu metu bus rekonstruojama autostrada link mūravos? Ar čia dar kitas etapas?
    sekantis etapas bus naujo tilto statyba, kai pastatys, bus sekantis vidurinio tilto griovimas ir statymas, tada sekantis likusio tilto rekonstravimas ir tik tada 2028 m. paskutinis etapas nuo Jonavos g. iki Muravos rekonstrukcija.

    Komentuoti:


  • Tomkis
    replied
    Parašė drulia Rodyti pranešimą
    Straipsnis su daug nuotraukų ir nauja informaciją apie planuojamus eismo pakeitimus: https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/08/...-praso-atidumo
    o tai ar bus daromos garso sienos į Sargėnų/Vytėnų/Kumpių km pusę? nes jei padarys tik į Šilainių pusę, stipriai kesntės kitoji. jau dabar padaryta tik į gairaitės pusę, ties 9 fortu.

    Komentuoti:


  • abatareika
    replied
    Citata:
    "Po pirmojo etapo ateis eilė Kleboniškio tilto bei kelio dalies iki Muravos sankryžos rekonstrukcijai."
    Gal kas nors tiksliau žino, at statant tiltus tuo pačiu metu bus rekonstruojama autostrada link mūravos? Ar čia dar kitas etapas?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tos plikos nuorodos nieko nėra vertos, nes dažnai dingsta.
    Būtų gerai įdėti citatą ar apibendrinimą.

    Komentuoti:


  • drulia
    replied
    Straipsnis su daug nuotraukų ir nauja informaciją apie planuojamus eismo pakeitimus: https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/08/...-praso-atidumo

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė drulia Rodyti pranešimą

    Į Vilniaus pusę viskas taip pat, važiuojama senuoju keliu, tik link Klaipėdos yra perkelta į naują kelią.
    tuoj perkels ir į Vilniaus pusę, nes jau nudažytos geltonos juostos priešingoje pusėje. Tada prasidės darbai kitoje pusėje pilnu tempu, netrukdys eismas.
    Taip pat jau atidarytas nuvažiavimas ir užvažiavimas į Panerių gatvę, bei važiuojant iš Vilniaus nusukimas į Šilainius pro viaduko apačia, taip pat iš Megos atidarytas senas išvažiavimas į Klaipėdą.

    Komentuoti:


  • drulia
    replied
    Parašė daktaras Rodyti pranešimą
    Ar labai pasunkėjo išvažiavimas iš via balticos?
    Į Vilniaus pusę viskas taip pat, važiuojama senuoju keliu, tik link Klaipėdos yra perkelta į naują kelią.

    Komentuoti:

Working...
X