Parašė vaidast
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis
Collapse
X
-
Ko, žurnaliūgis ieško sensacijų, lygiai tiek pat eismo juostų buvo visada iki naujo tilto pastatymo, bet va jau apokalipsė nematyta.
- 9 patinka
-
Strateginiu poziuriu sutikciau del aplinkelio, bet praktiniu ne, nes srautas Vilnius-Klaipeda, neuzsukantis i Kauna, yra tikrai mazas, isskyrus kai kuriuos penktadienius. Tokiam nebutu prasmes 4juostu keliui, o 2 nebutu greiciau, kai pro Kauna bus galima 110 pravaziuot.Parašė Romas Rodyti pranešimąNesvarbu, kokio pločio kažkada bus Kleboniškio tiltas, bet tai, kad kad keli srautai - ir vietinaii, ir Vilnius-Klaipėda, ir Utena - Jonava - Marijampolė sukoncentruoti vienoje vietoje, yra baidsi klaida.
Labai netoliaregiška, kad nėra net galvojama tiesti tikrą Kauno šiaurinį aplinkkelį Palemonas -Lapės - Babtai.
Nebuvo pasinaudota ir proga nutiesti ir automobilio kelią šalia Rail Balticos tilto per Nerį (kaip Daugplilio alinkkelyje per Dauguvą). Juk pagrindinė problema ne pinigai ar konstrukcijso sudėtingumas, o žemių išpirkimas.
Gal bandymas nuspėti perspektyvą kai kam įsijungs, kai mato kas dedasi Ukrainoje.
Užtektų vienos rusiškos raketos iš Kaliningrado į Kleboniškį, kad būtų paralyžiuotas eismas pagrindiniame Lietuvos kelyje .
Nors su tiltų priežiūros kokybe neriekės ir rusiškų raketų - kas žino, ar "meškinio tiltas" (ir kas sugalvoja tokius pavadinimus) atlaikys padidiėjusias apkrovas,
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nk ten baisaus ir ne blogiau nei buvo pernai tokiu metu, kai naudoti taip pat du tiltai.Parašė Romas Rodyti pranešimąAr tikrai ten viskas taip baisu?
Gal kelionę į Klaipėdą planuoti per Telšius ar Kėdainius...
Diena.lt 2022.11.23
Prieš šventes pradėti remonto darbai kauniečius varo į neviltį: bus katastrofa!
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nesvarbu, kokio pločio kažkada bus Kleboniškio tiltas, bet tai, kad kad keli srautai - ir vietinaii, ir Vilnius-Klaipėda, ir Utena - Jonava - Marijampolė sukoncentruoti vienoje vietoje, yra baidsi klaida.
Labai netoliaregiška, kad nėra net galvojama tiesti tikrą Kauno šiaurinį aplinkkelį Palemonas -Lapės - Babtai.
Nebuvo pasinaudota ir proga nutiesti ir automobilio kelią šalia Rail Balticos tilto per Nerį (kaip Daugplilio alinkkelyje per Dauguvą). Juk pagrindinė problema ne pinigai ar konstrukcijso sudėtingumas, o žemių išpirkimas.
Gal bandymas nuspėti perspektyvą kai kam įsijungs, kai mato kas dedasi Ukrainoje.
Užtektų vienos rusiškos raketos iš Kaliningrado į Kleboniškį, kad būtų paralyžiuotas eismas pagrindiniame Lietuvos kelyje .
Nors su tiltų priežiūros kokybe neriekės ir rusiškų raketų - kas žino, ar "meškinio tiltas" (ir kas sugalvoja tokius pavadinimus) atlaikys padidiėjusias apkrovas,
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ar tikrai ten viskas taip baisu?
Gal kelionę į Klaipėdą planuoti per Telšius ar Kėdainius...
Diena.lt 2022.11.23
Prieš šventes pradėti remonto darbai kauniečius varo į neviltį: bus katastrofa!
Vakar Kaune jau prasidėjo kelio remonto darbai viename intensyviausių eismo ruožų Lietuvoje, kurie truks pusantro mėnesio. Vykstant nuo Vilniaus magistrale uždarytas nuvažiavimas į Jonavos gatvę, o judant Klaipėdos link – vienas judriausių tiltų per Nerį. Vairuotojai sako, kad bus katastrofa, pasakojama LNK reportaže. (...)
Dabar nuo Vilniaus Klaipėdos link srautai grūsis į vieną eismo juostą, kuri bus dar ir susiaurinta. Čia mažinamas greitis – nuo 90 km/val. iki 70 km/val. Siaurinamos eismo juostos ir iš kitos pusės: nuo Klaipėdos link Vilniaus.
Šis kelio ruožas valstybinis. Savivaldybė sako, kad čia užprogramuota bėda. Jau dabar aišku, kad užsikiš visas miestas. Kentėti teks. Labiausiai kentės Varnių ir Senamiesčio tiltai. „Mes įžvelgiame problemą, kad bus siaurinamos juostos, – kalbėjo Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius. – Viena juosta – iki 2,5 m, kita – iki 3,25 m. Manome, kad čia bus iššūkis ir miestui“.
Pasak M. Matusevičiaus, jau dabar aišku, kad užsikiš visas miestas. „Kentėti teks. Labiausiai kentės Varnių ir Senamiesčio tiltai“, – sakė M. Matusevičius. Esą bėdų bus ir pasirinkus kitus maršrutus. Miestas perprogramuoja šviesoforus. „Turime Baltų pr. ir Rasytės g. sankryžą, kuri yra netoli A1 kelio. Reikės truputėlį pakoreguoti fazes, kad nuo „Megos“ važiuojantys automobiliai lengviau pravažiuotų per tą sankryžą“, – dėstė M. Matusevičius. – Varnių g. ir Neries kr. sankryža, kur dideli srautai nuo A1 kelio, ten irgi pailginsime fazę atvažiuojantiems nuo Šilainių pusės“.
https://kauno.diena.lt/naujienos/ver...tojams-1103654
Komentuoti:
-
Tikėjausi kad darbus pradės netrukus, nes jau atsivežė betono plokščių naudojamų laikiniems privažiavimams technikai .
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Brėžiniai buvo pasidalinti kažkada [A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis temoje. Manau ten ir reiktų šita tema diskutuoti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Įdomu, koks bus sujungimas su Islandijos plentu. Dobilo principu galbūt mažiau medžių tektų kirsti, nei įrengiant papildomą žieduką, bet stabdytų gretią eismą. Aš tik nepamenu, ar paties Islandijos plento nebuvo vizijų platinti ?Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Apie tai, kad reikės iškirsti dalį medžių, parašė visą pastraipą
Komentuoti:
-
Apie tai, kad reikės iškirsti dalį medžių, parašė visą pastraipąParašė Sklansky Rodyti pranešimąTIES KAUNU IŠKILS VIADUKAS: STATYBOS DARBAI PRASIDĖS KITAIS METAIS
https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...metais-1103128
Komentuoti:
-
Magistraliniame kelyje A1 numatomi eismo pokyčiai
(Kauno savivaldybė per facebook.com)
Nuo lapkričio 21 d. iki kitų metų sausio 9 d. dėl remonto laikinai neliks nuvažiavimo į Jonavos gatvę iš magistralinio A1 kelio palei Kleboniškio mišką.
Eismas bus nukreiptas apylanka per viaduką prekybos centro „Mega“ link. Išvažiavimas iš Jonavos g. ribojamas nebus.
Dėl rekonstrukcijos tuo pačiu uždaromas ir vidurinis A. Meškinio tiltas per Nerį. Darbų metu eismas pajūrio link bus nukreiptas per naująjį šiaurinį tiltą.
Planuojama, kad po atnaujinimo vidurinis tiltas bus skirtas tik tranzitiniam judėjimui.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
TIES KAUNU IŠKILS VIADUKAS: STATYBOS DARBAI PRASIDĖS KITAIS METAIS
https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...metais-1103128
Ties Ašigalio gatve prieš keletą metų įrengtas įvažiavimas iš A1 kelio į miestą. Čia galima įvažiuoti į Kauną atvykstantiems nuo Klaipėdos ir išvažiuoti Vilniaus kryptimi. Miestas turi ambicingų planų įrengti viaduką, kuris leistų iš Ašigalio gatvės keliauti link pajūrio ir į miestą įsukti atvažiavus nuo Vilniaus.
Šis projektas žymiai pagerintų susisiekimą su Kaunu, sumažintų automobilių srautus kituose įvažiavimo į miestą keliuose. Dar vasarą Kauno miesto savivaldybės taryba priėmė sprendimą šio projekto įgyvendinimą perimti iš Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) ir viaduką statyti savo ir valstybės lėšomis.
Komentuoti:
-
Kaip tik puiku, žmogelis liks gyvas...Parašė iPhone Rodyti pranešimą
Aš ten kartais matydavau atostradą kertantį vyriškį neįgaliojo vežymėlyje. Na jam jau viskas, nebepavyks niekaip kirsti..
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Netrukus prasidės vieno intensyviausių tiltų per Nerį rekonstrukcija
https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/11/...ekonstrukcija/
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Aš ten kartais matydavau atostradą kertantį vyriškį neįgaliojo vežymėlyje. Na jam jau viskas, nebepavyks niekaip kirsti..Parašė PoDV Rodyti pranešimąNetoli A1/A6 sankryžos panaikintas Biruliškių sustojimas. Sudėtos tvorelės.
Vis tik manau, kad pėsčiųjų praėjimo nereikėjo naikinti kol neatsirado tiltas.
Nuėjau, tvorelė nuo gyvūnų radau prakirptą, išvaikščiotas takelis.
Nu arba reikėjo kažkokiom tvirtesnėm medžiagom įrengti.
Tiesa, pro ten autostrados niekada nesu kirtęs. Visada renkuosi taką palei A6 kelią.
Iki tų remontų pats ten retkarčiais nueidavau pasivaikščiojimų metu trumpai prieit prie autostrados (tuo pačiu taku pirmyn, atgal), tai jausdavosi, kad kartais praeinanti publika probleminė, mėgstanti išgerti. Nežinau jeigu dėl jų naikinti, tai gal ir nieko, tik reikėjo labiau pasistengti, tik jaučiu ten pėsčiųjų srautas šiaip nemažas. Tos tvorelės turbūt nelabai ką padeda dabar.
Tik norisi tikėtis, kad tas Urban Hub pajudės ir tiltas atsiras, nes jis bus patogesnis nei dabar praėjimas palei A6 kelią su taku kur pravažiavimus užstoja krūmai, auto greitis didelis, pėsčiųjų/dviratininkų nesitiki, nors sudėti įspėjamieji ženklai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Netoli A1/A6 sankryžos panaikintas Biruliškių sustojimas. Sudėtos tvorelės.
Vis tik manau, kad pėsčiųjų praėjimo nereikėjo naikinti kol neatsirado tiltas.
Nuėjau, tvorelė nuo gyvūnų radau prakirptą, išvaikščiotas takelis.
Nu arba reikėjo kažkokiom tvirtesnėm medžiagom įrengti.
Tiesa, pro ten autostrados niekada nesu kirtęs. Visada renkuosi taką palei A6 kelią.
Iki tų remontų pats ten retkarčiais nueidavau pasivaikščiojimų metu trumpai prieit prie autostrados (tuo pačiu taku pirmyn, atgal), tai jausdavosi, kad kartais praeinanti publika probleminė, mėgstanti išgerti. Nežinau jeigu dėl jų naikinti, tai gal ir nieko, tik reikėjo labiau pasistengti, tik jaučiu ten pėsčiųjų srautas šiaip nemažas. Tos tvorelės turbūt nelabai ką padeda dabar.
Tik norisi tikėtis, kad tas Urban Hub pajudės ir tiltas atsiras, nes jis bus patogesnis nei dabar praėjimas palei A6 kelią su taku kur pravažiavimus užstoja krūmai, auto greitis didelis, pėsčiųjų/dviratininkų nesitiki, nors sudėti įspėjamieji ženklai.Paskutinis taisė PoDV; 2022.11.04, 15:01.
Komentuoti:
-
Plius aną tiltą irgi statė Kauno Tiltai. Patys būtų susiplanavę viską.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Iš seno tilto manau liks "dalis" pamatų. Daugiau neįsivaizduoju ką gali palikti.Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Pabandom paskaičiuoti. Tuoj prasidės žiemos techninė pauzė. Po to reikės įrengti visus laikinus sujungimus, suvežti techniką, pats tiltas taigi bus 4 juostų, o ne 2, turės laikyti tranzitinį transportą. Jaučiu įmanoma 2024 sezono galui pabaigti, bet turbūt užsimeta rizikos. Na ir projekto greitis matyt papildomi pinigai, tam tikrom fazėm reikia tam tikrų resursų (technikos ir žmogiškųjų), gal kas nors dubliuojasi su kitais prioritetiniais projektais LT, kur panašių dalykų reikės ?
Smagu skaityt, kad tai "rekonstrukcija perstatant tiltą". Įdomu bent ką iš senos konstrukcijos paliks, kad vadina "rekonstrukcija" ?
Kas dėl laiko - aš puikiai suprantu, projektas sudėtingas ir t.t. bet čia jau aš apeliuoju į LAKD kuri mano nuomone pradelsė paskelbti konkursą ir t.t. Realiai atidarius naują tiltą kitą dieną šį jau turėjo griauti. Jei jau taip sunku suplanuoti - pasirašyti sutartį galėjo taip, kad griovimo darbus. galėtų vykdyti žiemą t.y. iki griovimo darbų spėtų pasiruošti visus laikinus sujungimus ir t.t.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Pabandom paskaičiuoti. Tuoj prasidės žiemos techninė pauzė. Po to reikės įrengti visus laikinus sujungimus, suvežti techniką, pats tiltas taigi bus 4 juostų, o ne 2, turės laikyti tranzitinį transportą. Jaučiu įmanoma 2024 sezono galui pabaigti, bet turbūt užsimeta rizikos. Na ir projekto greitis matyt papildomi pinigai, tam tikrom fazėm reikia tam tikrų resursų (technikos ir žmogiškųjų), gal kas nors dubliuojasi su kitais prioritetiniais projektais LT, kur panašių dalykų reikės ?Parašė iPhone Rodyti pranešimą31mėnesis? Turi pabaigti iki 2025-06?
Atrodo labai ilgas terminas.
Smagu skaityt, kad tai "rekonstrukcija perstatant tiltą". Įdomu bent ką iš senos konstrukcijos paliks, kad vadina "rekonstrukcija" ?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
31mėnesis? Turi pabaigti iki 2025-06?
Atrodo labai ilgas terminas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Iš skelbimo apie pirkimą:
II dalis: ObjektasII.2.7) Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmėTrukmė mėnesiais: 31
Ši sutartis gali būti pratęsta: nePaskutinis taisė Kirstukas; 2023.02.12, 21:55.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: