Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Luckeris
    replied
    Tokie stulpai labai bloga praktika nes smūgis į juos būtų kaip į medį. Daug geresnis variantas yra žemiau (nuotrauka iš 61 psl, prie naujo tilto).

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Na, autostrada bus 130 km/h iki projekto ruožo pabaigos ties 9-u fortu.
    Spėju, barjerai dar gali atsirasti ties tais ženklais, nors pvz. kai Vilnius-Kaunas remontavo, tai atitverimus dar anksčiau įrengė nei buvo įrengtos krypčių ženklų atramos.
    kiek įžiuriu nuo autostrados jie atitverti, tiesiai i stulpą įvažiuoti galima tik iš tų dobilo lapų. P.S. iš Kauno pusės neatitverti nuo autostrados, bet matosi kad tvorelės dar neįrengtos.
    Paskutinis taisė gerietis; 2022.06.08, 11:59.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    gatvėse/keliuose medžiai irgi neatitverti. Čia gi jau nebe autostrada, kur tie stulpeliai stovi.
    Na, autostrada bus 130 km/h iki projekto ruožo pabaigos ties 9-u fortu.
    Spėju, barjerai dar gali atsirasti ties tais ženklais, nors pvz. kai Vilnius-Kaunas remontavo, tai atitverimus dar anksčiau įrengė nei buvo įrengtos krypčių ženklų atramos.

    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    esate konstruktorius? pasiūlysit savo variantą?
    Važiavau tik ką prieš atidarymą, tai bandyta padaryti, kad ženklas matytųsi virš pirmos juostos kelis šimtus metrų prieš lėtėjimo juostos pradžią, tai panaudojo šiek tiek ilgesnę atramą. Iš viso įrengtos dvi atramos, nes dar viena įrengta virš lėtėjimo juostos pradžios. Savotiškas sprendimas. Sunku ir pakomentuoti, nes matomumas ženklų geras, tik priemonės brangios, estetikos nesužiūrėta iki galo. Beje kaip tik trūksta autostradoje Kaunas-Klaipėda matomų išsukimų,
    Klausimas ar surizikuotų LAKD tokias atramas sudėjusi visame Kaunas-Klaipėda ruože Šiaip, kad ženklai matosi yra liuks, tik reiktų pagalvoti apie estetiką.

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Nelabai suprantu tik, kam tie akligatviai link Klaipėdos pusės. Jeigu ir statys kažką po dešimtmečio kito, tai ten viskas apirs ir apaugs.
    Jei rimtai, tai norėtųsi tokio sprendinio, kad bent jau tarp Giraitės ir tos Via Baltica sankryžos į Rygą nebūtų tų smulkių sankryžėlių į autostradą, užtektų ir šių punktyriniais kelkraščiais pažymėtų kelių, kurie panašūs projektuojami A5 kelyje link Lenkijos, kurie bus skirti susisiekti su degalinėmis ir pan.
    A8 Via Baltica kelias bet kokiu atveju būtų pasiekiama autostrada, o tokių jungiamųjų kelių realiai iki to senojo Žemaičių pl. (196 kelio) išsišakojimo reiktų, bet čia jau bus galima įgyvendinti bėgant dešimtmečiams, susisiekimui su pagrindine autostrada paliekant rekonstruotas Babtų ir Kėdainių (229 kelias) sankryžas. Toliau jau neapsimoka, juolabiau atstumai tarp sankryžų ten padoresni, beveik nėra ne-autostradai būdingų smulkių išsukimų.

    Vyksta Via Baltica plėtra, jeil susiims bent jau tam ruožui tarp Giraitės ir Sitkūnų, per kokius 5-10 metų tai bus labai gerai.
    Paskutinis taisė PoDV; 2022.06.08, 12:08.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Kam jie išvis tokie monstriniai reikalingi tokiem salyginai nedideliem ženklam...
    esate konstruktorius? pasiūlysit savo variantą?

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Kažkaip nesuprantu, kodėl tokie stambūs stulpai neatitverti?
    gatvėse/keliuose medžiai irgi neatitverti. Čia gi jau nebe autostrada, kur tie stulpeliai stovi.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Nelabai suprantu tik, kam tie akligatviai link Klaipėdos pusės. Jeigu ir statys kažką po dešimtmečio kito, tai ten viskas apirs ir apaugs.
    Mano teorija būtų jog privalo padaryt privažiavimus į sklypus

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Kažkaip nesuprantu, kodėl tokie stambūs stulpai neatitverti?

    Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2022-06-08 092448.jpg
Views:	688
Size:	89,5 kB
ID:	1973214 Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2022-06-08 092425.jpg
Views:	668
Size:	165,8 kB
ID:	1973215
    Kam jie išvis tokie monstriniai reikalingi tokiem salyginai nedideliem ženklam...

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Kažkaip nesuprantu, kodėl tokie stambūs stulpai neatitverti?

    Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2022-06-08 092448.jpg
Views:	688
Size:	89,5 kB
ID:	1973214 Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2022-06-08 092425.jpg
Views:	668
Size:	165,8 kB
ID:	1973215

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Nelabai suprantu tik, kam tie akligatviai link Klaipėdos pusės. Jeigu ir statys kažką po dešimtmečio kito, tai ten viskas apirs ir apaugs.

    Komentuoti:


  • skyrma
    replied
    Parašė vaidast Rodyti pranešimą
    Oficialiai atidarytas viadukas prie Giraites

    https://www.15min.lt/m/id/gazas/gatv...nu-221-1690216
    Click image for larger version

Name:	284000143_385137760308227_7879098526850017374_n.jpg
Views:	753
Size:	581,8 kB
ID:	1973124

    Komentuoti:


  • Luckeris
    replied
    Parašė Effka Rodyti pranešimą

    Galėjo dar prikabinti ir kelio dangos remontą, nes vietom tikrai prasta ir susidėvėjusi.
    https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/06/...viadukas-foto/

    M. Skuodis pridūrė įsitikinęs, kad čia ir kitose vietose dar reikia atnaujinti automagistralės dangą. Tai – tolimesni žingsniai, kurie visos automagistralės būklę „pakels į aukštesnį lygį“

    Komentuoti:


  • Effka
    replied
    Parašė vaidast Rodyti pranešimą
    Oficialiai atidarytas viadukas prie Giraites

    https://www.15min.lt/m/id/gazas/gatv...nu-221-1690216
    Galėjo dar prikabinti ir kelio dangos remontą, nes vietom tikrai prasta ir susidėvėjusi.

    Komentuoti:


  • vaidast
    replied
    Oficialiai atidarytas viadukas prie Giraites

    https://www.15min.lt/m/id/gazas/gatv...nu-221-1690216

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Gal reikėjo Panerių g. ir Jonavos g. juostas sujungti, pratęsti ištisines ties įsukimu ir nusukimu (pvz. 100 m ilgio ištisinė linija), kad per vidurį liktų normalesnio greičio zona rikiąvimuisi, juolabiau kelkraštis platus.

    Klausimas ar dabar geriau, kai aštriu kampu įsuki į kelią ir turi pora šimtų metrų bėgėjimuisi į intensyvų kelią, kuris uždarius vidurinį tiltą tik dabar labiau suintensyvės.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė taspac Rodyti pranešimą

    Ar jis formuojasi ties šiuo tiltu ar prie 9 forto kelių susiliejimo?
    teko už praeitais metais šioje atkarpoje 3 mėn. pavažinėti, tai 7:30 papuldavau į kamštį ties Neste-Depo ar dar anksčiau ir pasibaigdavo už tilto ties nusukimu į Jonavos g. nes prieš tiltą į dvi juostas bando sulysti eismas nuo Marijampolės, eismas nuo Klaipėdos ir eismas nuo Šilainių, Sargėnų. Taip pat pro plytą dar vienas kitas bando įlysti iš Panerių g.

    Parašė taspac Rodyti pranešimą

    Greitėjimo juosta pailgėjo visu tiltu. Nes atvykstantys iš Jonavos g. važiuoja nauju tiltu ir jau palyginus greitu greičiu įsilieja už tilto ties Mega + nekurie išvis neįsilieja nes nusuka link šilainių/Megos. O vykstantys nuo Vilniaus važiuoja senuoju tiltu, tad prieš tiltą jau buvusio srautų susikirtimo nėra. Jis atsiranda už jo, ties Mega, kur jau greitis didesnis ne visi liejasi į srautą..
    Apie ką jūs šnekat? Greitėjimo juosta pasibaigia, dar prieš Jonavos g, viaduką. Ji yra iš akies 10-20 metrų ilgesnė nei senoje atkarpoje. Jį perėjau pėsčias foto čia #1207 ir jau pervažiaves automobiliu.
    Dabar atvažiuojantys nuo Vilniaus pusės ir norintys į Megą, turi nusukti prieš Nerį į naują tiltą, nes pervažiavę senuoju tiltu į Megos nusukimą nepapuls.
    Kai uždarys vidurinį tiltą, tai visas eismas kreipsis į naują tiltą ir su greitėjimo juosta bus panašios bėdos. Aišku čia žmonės pažeidinės taisykles (jei nesudės kuoliukų) ir kirs ištisines juostas ir važiuos šalikele (ji platesnė už važiuojamąją dalį) kuri eina per viaduką ir daugiau kaip pusę tilto ir pasibaigia lėtėjimo juosta į Panerių g.

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Parašė taspac Rodyti pranešimą
    Greitėjimo juosta pailgėjo visu tiltu. Nes atvykstantys iš Jonavos g. važiuoja nauju tiltu ir jau palyginus greitu greičiu įsilieja už tilto ties Mega + nekurie išvis neįsilieja nes nusuka link šilainių/Megos. O vykstantys nuo Vilniaus važiuoja senuoju tiltu, tad prieš tiltą jau buvusio srautų susikirtimo nėra. Jis atsiranda už jo, ties Mega, kur jau greitis didesnis ne visi liejasi į srautą..
    Greitėjimo juostos problema liko, tik sumažėjusi ne piko metu. Piko metu ištisinis srautas link Šilainių/Megos nauju lėtu tiltu važiuoja ant 100 ir į tą pati srautą įsirikiuoti nuo Jonavos gatvės atvažiuojantiems reikia panašia greitėjimo juosta kaip seniau. Sakyčiau atvažiuojančius nuo Vilniaus pusės reikėjo leisti į kairę naujo tilto juostą, o ne į dešinę kaip dabar padarė. Na ir dar ką nors padaryt, fotoaparatų ar net sektorinį matuoklį, kad lėtomis vietinio eismo juostomis vairuotojai realiai lėčiau važiuotų, o ne kaip dabar tuo pačiu greičiu kaip pagrindinėm juostom.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    A1 nuo Muravos iki Neveronių (ar net iki Vilniaus kažkada tolimesnėje ateityje) būtų geriau jau sutvarkius A5 Vakarinį aplinkkelį. Pastarąjame ruože tragedija su greitėjimo ir lėtėjimo juostomis, pats kelias yra tranzitinis Via Baltica. Turiu įtarimą, kad dėl tilto per Nemuną elementų negali kelkraštyje padaryti trečios juostos, nors ji ten reikalinga.
    Bet juk ten srautai turėtų sumažėti atidarius pietrytinį aplinkkelį?

    Komentuoti:


  • taspac
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Klysti, kamštis rytais būna iki Akademijos.
    Ar jis formuojasi ties šiuo tiltu ar prie 9 forto kelių susiliejimo?


    O kas liečia dėl atidaryto tilto, tai kiek ta greitėjimo juosta prailgėjo? 10m? Didžiausia bėda yra vairavimo kultūroje, kad lietuviai nemoka įleidinėti kitų užtrauktuko principu, važiuojantys nuo Vilniaus dažnas viršija leistina greitį ir atvažiuojantys nuo Jonavos g. nespėja įsibėgėti iki "gaidelių" greičių ir tada stabdo greitėjimo juostoje, taip gaunasi užburtas stiklas, vieni stabdo, kiti rikiuojasi tik išvažiavę per ištisinę liniją ir bando lenkti tas kuris stabdo. Žodžiu vyksta chaosas.
    Greitėjimo juosta pailgėjo visu tiltu. Nes atvykstantys iš Jonavos g. važiuoja nauju tiltu ir jau palyginus greitu greičiu įsilieja už tilto ties Mega + nekurie išvis neįsilieja nes nusuka link šilainių/Megos. O vykstantys nuo Vilniaus važiuoja senuoju tiltu, tad prieš tiltą jau buvusio srautų susikirtimo nėra. Jis atsiranda už jo, ties Mega, kur jau greitis didesnis ne visi liejasi į srautą..

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė taspac Rodyti pranešimą

    Pagrindinė kamščių bėda čia būdavo, kad įsukantieji nuo Jonavos g. link tilto ir nesant ilgos greitėjimo juostos rikiuodamiesi stabdydavo eismą ir taip formuodavosi kamštis. Dabar jie visi važiuos papildomu tiltu, tai gal net ir šis papildomas tiltas kamščių problemą išspręs. Pravažiavus tiltą, šalia Megos, kamštis jau baigdavosi. Vilniaus kryptimi, jei neklystu, didelių kamščių nebūdavo.
    Klysti, kamštis rytais būna iki Akademijos. O kas liečia dėl atidaryto tilto, tai kiek ta greitėjimo juosta prailgėjo? 10m? Didžiausia bėda yra vairavimo kultūroje, kad lietuviai nemoka įleidinėti kitų užtrauktuko principu, važiuojantys nuo Vilniaus dažnas viršija leistina greitį ir atvažiuojantys nuo Jonavos g. nespėja įsibėgėti iki "gaidelių" greičių ir tada stabdo greitėjimo juostoje, taip gaunasi užburtas stiklas, vieni stabdo, kiti rikiuojasi tik išvažiavę per ištisinę liniją ir bando lenkti tas kuris stabdo. Žodžiu vyksta chaosas.

    Komentuoti:


  • taspac
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Pirkimo skelbimas dėl viduriniojo tilto darbų paskelbtas tik šiandien https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2022-665721
    Kaip gaila, kad taip vis dar nesinchronizuotai viskas vyksta. Manau atidarius vakar trečiajį tiltą, darbai viduriniajame turėjo startuoti max 1-2 mėn.laikotarpyje.
    Pagrindinė kamščių bėda čia būdavo, kad įsukantieji nuo Jonavos g. link tilto ir nesant ilgos greitėjimo juostos rikiuodamiesi stabdydavo eismą ir taip formuodavosi kamštis. Dabar jie visi važiuos papildomu tiltu, tai gal net ir šis papildomas tiltas kamščių problemą išspręs. Pravažiavus tiltą, šalia Megos, kamštis jau baigdavosi. Vilniaus kryptimi, jei neklystu, didelių kamščių nebūdavo.

    Komentuoti:

Working...
X