Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis
Collapse
X
-
Tokie stulpai labai bloga praktika nes smūgis į juos būtų kaip į medį. Daug geresnis variantas yra žemiau (nuotrauka iš 61 psl, prie naujo tilto).
-
kiek įžiuriu nuo autostrados jie atitverti, tiesiai i stulpą įvažiuoti galima tik iš tų dobilo lapų. P.S. iš Kauno pusės neatitverti nuo autostrados, bet matosi kad tvorelės dar neįrengtos.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Na, autostrada bus 130 km/h iki projekto ruožo pabaigos ties 9-u fortu.
Spėju, barjerai dar gali atsirasti ties tais ženklais, nors pvz. kai Vilnius-Kaunas remontavo, tai atitverimus dar anksčiau įrengė nei buvo įrengtos krypčių ženklų atramos.
Paskutinis taisė gerietis; 2022.06.08, 11:59.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Na, autostrada bus 130 km/h iki projekto ruožo pabaigos ties 9-u fortu.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
gatvėse/keliuose medžiai irgi neatitverti. Čia gi jau nebe autostrada, kur tie stulpeliai stovi.
Spėju, barjerai dar gali atsirasti ties tais ženklais, nors pvz. kai Vilnius-Kaunas remontavo, tai atitverimus dar anksčiau įrengė nei buvo įrengtos krypčių ženklų atramos.
Važiavau tik ką prieš atidarymą, tai bandyta padaryti, kad ženklas matytųsi virš pirmos juostos kelis šimtus metrų prieš lėtėjimo juostos pradžią, tai panaudojo šiek tiek ilgesnę atramą. Iš viso įrengtos dvi atramos, nes dar viena įrengta virš lėtėjimo juostos pradžios. Savotiškas sprendimas. Sunku ir pakomentuoti, nes matomumas ženklų geras, tik priemonės brangios, estetikos nesužiūrėta iki galo. Beje kaip tik trūksta autostradoje Kaunas-Klaipėda matomų išsukimų,Parašė gerietis Rodyti pranešimą
esate konstruktorius? pasiūlysit savo variantą?
Klausimas ar surizikuotų LAKD tokias atramas sudėjusi visame Kaunas-Klaipėda ruože
Šiaip, kad ženklai matosi yra liuks, tik reiktų pagalvoti apie estetiką.
Jei rimtai, tai norėtųsi tokio sprendinio, kad bent jau tarp Giraitės ir tos Via Baltica sankryžos į Rygą nebūtų tų smulkių sankryžėlių į autostradą, užtektų ir šių punktyriniais kelkraščiais pažymėtų kelių, kurie panašūs projektuojami A5 kelyje link Lenkijos, kurie bus skirti susisiekti su degalinėmis ir pan.Parašė Sula Rodyti pranešimąNelabai suprantu tik, kam tie akligatviai link Klaipėdos pusės. Jeigu ir statys kažką po dešimtmečio kito, tai ten viskas apirs ir apaugs.
A8 Via Baltica kelias bet kokiu atveju būtų pasiekiama autostrada, o tokių jungiamųjų kelių realiai iki to senojo Žemaičių pl. (196 kelio) išsišakojimo reiktų, bet čia jau bus galima įgyvendinti bėgant dešimtmečiams, susisiekimui su pagrindine autostrada paliekant rekonstruotas Babtų ir Kėdainių (229 kelias) sankryžas. Toliau jau neapsimoka, juolabiau atstumai tarp sankryžų ten padoresni, beveik nėra ne-autostradai būdingų smulkių išsukimų.
Vyksta Via Baltica plėtra, jeil susiims bent jau tam ruožui tarp Giraitės ir Sitkūnų, per kokius 5-10 metų tai bus labai gerai.Paskutinis taisė PoDV; 2022.06.08, 12:08.
Komentuoti:
-
esate konstruktorius? pasiūlysit savo variantą?Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Kam jie išvis tokie monstriniai reikalingi tokiem salyginai nedideliem ženklam...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
gatvėse/keliuose medžiai irgi neatitverti. Čia gi jau nebe autostrada, kur tie stulpeliai stovi.Parašė thomcius Rodyti pranešimąKažkaip nesuprantu, kodėl tokie stambūs stulpai neatitverti?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Mano teorija būtų jog privalo padaryt privažiavimus į sklypusParašė Sula Rodyti pranešimąNelabai suprantu tik, kam tie akligatviai link Klaipėdos pusės. Jeigu ir statys kažką po dešimtmečio kito, tai ten viskas apirs ir apaugs.
Komentuoti:
-
Kam jie išvis tokie monstriniai reikalingi tokiem salyginai nedideliem ženklam...Parašė thomcius Rodyti pranešimą
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Nelabai suprantu tik, kam tie akligatviai link Klaipėdos pusės. Jeigu ir statys kažką po dešimtmečio kito, tai ten viskas apirs ir apaugs.
Komentuoti:
-
-
https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/06/...viadukas-foto/Parašė Effka Rodyti pranešimą
Galėjo dar prikabinti ir kelio dangos remontą, nes vietom tikrai prasta ir susidėvėjusi.
M. Skuodis pridūrė įsitikinęs, kad čia ir kitose vietose dar reikia atnaujinti automagistralės dangą. Tai – tolimesni žingsniai, kurie visos automagistralės būklę „pakels į aukštesnį lygį“
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Galėjo dar prikabinti ir kelio dangos remontą, nes vietom tikrai prasta ir susidėvėjusi.Parašė vaidast Rodyti pranešimą
- 2 patinka
Komentuoti:
-
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Gal reikėjo Panerių g. ir Jonavos g. juostas sujungti, pratęsti ištisines ties įsukimu ir nusukimu (pvz. 100 m ilgio ištisinė linija), kad per vidurį liktų normalesnio greičio zona rikiąvimuisi, juolabiau kelkraštis platus.
Klausimas ar dabar geriau, kai aštriu kampu įsuki į kelią ir turi pora šimtų metrų bėgėjimuisi į intensyvų kelią, kuris uždarius vidurinį tiltą tik dabar labiau suintensyvės.
Komentuoti:
-
teko už praeitais metais šioje atkarpoje 3 mėn. pavažinėti, tai 7:30 papuldavau į kamštį ties Neste-Depo ar dar anksčiau ir pasibaigdavo už tilto ties nusukimu į Jonavos g. nes prieš tiltą į dvi juostas bando sulysti eismas nuo Marijampolės, eismas nuo Klaipėdos ir eismas nuo Šilainių, Sargėnų. Taip pat pro plytą dar vienas kitas bando įlysti iš Panerių g.Parašė taspac Rodyti pranešimą
Ar jis formuojasi ties šiuo tiltu ar prie 9 forto kelių susiliejimo?
Apie ką jūs šnekat? Greitėjimo juosta pasibaigia, dar prieš Jonavos g, viaduką. Ji yra iš akies 10-20 metrų ilgesnė nei senoje atkarpoje. Jį perėjau pėsčias foto čia #1207 ir jau pervažiaves automobiliu.Parašė taspac Rodyti pranešimą
Greitėjimo juosta pailgėjo visu tiltu. Nes atvykstantys iš Jonavos g. važiuoja nauju tiltu ir jau palyginus greitu greičiu įsilieja už tilto ties Mega + nekurie išvis neįsilieja nes nusuka link šilainių/Megos. O vykstantys nuo Vilniaus važiuoja senuoju tiltu, tad prieš tiltą jau buvusio srautų susikirtimo nėra. Jis atsiranda už jo, ties Mega, kur jau greitis didesnis ne visi liejasi į srautą..
Dabar atvažiuojantys nuo Vilniaus pusės ir norintys į Megą, turi nusukti prieš Nerį į naują tiltą, nes pervažiavę senuoju tiltu į Megos nusukimą nepapuls.
Kai uždarys vidurinį tiltą, tai visas eismas kreipsis į naują tiltą ir su greitėjimo juosta bus panašios bėdos. Aišku čia žmonės pažeidinės taisykles (jei nesudės kuoliukų) ir kirs ištisines juostas ir važiuos šalikele (ji platesnė už važiuojamąją dalį) kuri eina per viaduką ir daugiau kaip pusę tilto ir pasibaigia lėtėjimo juosta į Panerių g.
Komentuoti:
-
Greitėjimo juostos problema liko, tik sumažėjusi ne piko metu. Piko metu ištisinis srautas link Šilainių/Megos nauju lėtu tiltu važiuoja ant 100 ir į tą pati srautą įsirikiuoti nuo Jonavos gatvės atvažiuojantiems reikia panašia greitėjimo juosta kaip seniau. Sakyčiau atvažiuojančius nuo Vilniaus pusės reikėjo leisti į kairę naujo tilto juostą, o ne į dešinę kaip dabar padarė. Na ir dar ką nors padaryt, fotoaparatų ar net sektorinį matuoklį, kad lėtomis vietinio eismo juostomis vairuotojai realiai lėčiau važiuotų, o ne kaip dabar tuo pačiu greičiu kaip pagrindinėm juostom.Parašė taspac Rodyti pranešimąGreitėjimo juosta pailgėjo visu tiltu. Nes atvykstantys iš Jonavos g. važiuoja nauju tiltu ir jau palyginus greitu greičiu įsilieja už tilto ties Mega + nekurie išvis neįsilieja nes nusuka link šilainių/Megos. O vykstantys nuo Vilniaus važiuoja senuoju tiltu, tad prieš tiltą jau buvusio srautų susikirtimo nėra. Jis atsiranda už jo, ties Mega, kur jau greitis didesnis ne visi liejasi į srautą..
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Bet juk ten srautai turėtų sumažėti atidarius pietrytinį aplinkkelį?Parašė PoDV Rodyti pranešimą
A1 nuo Muravos iki Neveronių (ar net iki Vilniaus kažkada tolimesnėje ateityje) būtų geriau jau sutvarkius A5 Vakarinį aplinkkelį. Pastarąjame ruože tragedija su greitėjimo ir lėtėjimo juostomis, pats kelias yra tranzitinis Via Baltica. Turiu įtarimą, kad dėl tilto per Nemuną elementų negali kelkraštyje padaryti trečios juostos, nors ji ten reikalinga.
Komentuoti:
-
Ar jis formuojasi ties šiuo tiltu ar prie 9 forto kelių susiliejimo?Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Klysti, kamštis rytais būna iki Akademijos.
Greitėjimo juosta pailgėjo visu tiltu. Nes atvykstantys iš Jonavos g. važiuoja nauju tiltu ir jau palyginus greitu greičiu įsilieja už tilto ties Mega + nekurie išvis neįsilieja nes nusuka link šilainių/Megos. O vykstantys nuo Vilniaus važiuoja senuoju tiltu, tad prieš tiltą jau buvusio srautų susikirtimo nėra. Jis atsiranda už jo, ties Mega, kur jau greitis didesnis ne visi liejasi į srautą..
O kas liečia dėl atidaryto tilto, tai kiek ta greitėjimo juosta prailgėjo? 10m? Didžiausia bėda yra vairavimo kultūroje, kad lietuviai nemoka įleidinėti kitų užtrauktuko principu, važiuojantys nuo Vilniaus dažnas viršija leistina greitį ir atvažiuojantys nuo Jonavos g. nespėja įsibėgėti iki "gaidelių" greičių ir tada stabdo greitėjimo juostoje, taip gaunasi užburtas stiklas, vieni stabdo, kiti rikiuojasi tik išvažiavę per ištisinę liniją ir bando lenkti tas kuris stabdo. Žodžiu vyksta chaosas.
Komentuoti:
-
Klysti, kamštis rytais būna iki Akademijos. O kas liečia dėl atidaryto tilto, tai kiek ta greitėjimo juosta prailgėjo? 10m? Didžiausia bėda yra vairavimo kultūroje, kad lietuviai nemoka įleidinėti kitų užtrauktuko principu, važiuojantys nuo Vilniaus dažnas viršija leistina greitį ir atvažiuojantys nuo Jonavos g. nespėja įsibėgėti iki "gaidelių" greičių ir tada stabdo greitėjimo juostoje, taip gaunasi užburtas stiklas, vieni stabdo, kiti rikiuojasi tik išvažiavę per ištisinę liniją ir bando lenkti tas kuris stabdo. Žodžiu vyksta chaosas.Parašė taspac Rodyti pranešimą
Pagrindinė kamščių bėda čia būdavo, kad įsukantieji nuo Jonavos g. link tilto ir nesant ilgos greitėjimo juostos rikiuodamiesi stabdydavo eismą ir taip formuodavosi kamštis. Dabar jie visi važiuos papildomu tiltu, tai gal net ir šis papildomas tiltas kamščių problemą išspręs. Pravažiavus tiltą, šalia Megos, kamštis jau baigdavosi. Vilniaus kryptimi, jei neklystu, didelių kamščių nebūdavo.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Pagrindinė kamščių bėda čia būdavo, kad įsukantieji nuo Jonavos g. link tilto ir nesant ilgos greitėjimo juostos rikiuodamiesi stabdydavo eismą ir taip formuodavosi kamštis. Dabar jie visi važiuos papildomu tiltu, tai gal net ir šis papildomas tiltas kamščių problemą išspręs. Pravažiavus tiltą, šalia Megos, kamštis jau baigdavosi. Vilniaus kryptimi, jei neklystu, didelių kamščių nebūdavo.Parašė Xmaster Rodyti pranešimąPirkimo skelbimas dėl viduriniojo tilto darbų paskelbtas tik šiandien
https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2022-665721
Kaip gaila, kad taip vis dar nesinchronizuotai viskas vyksta. Manau atidarius vakar trečiajį tiltą, darbai viduriniajame turėjo startuoti max 1-2 mėn.laikotarpyje.
Komentuoti:
Komentuoti: