Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • bimbam
    replied
    Parašė Smauglys Rodyti pranešimą
    Žiopliam ir šitie nepadės
    Padės.

    Komentuoti:


  • Smauglys
    replied
    Žiopliam ir šitie nepadės

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Naujasis tiltas Ok, bet nuvažiavimas nuo jo į Panerių gatvę ir įvažiavimas iš Panerių g. link Megos tai nelabai.
    Nusukant nėra juostų atskyrimo, nepasirinkus saugaus greičio ir esant šlapiai dangai galima išlėkti į priešingo eismo juostą.
    Užkilus ir sukant link Megos nėra perspėjančių ženklų, žemas metalinis bortas prasideda jau pusūkyje, matosi kad ne vienas jau trenkėsi į jį. Pradžioje jis žemas, yra lengva nulėkti tiesiai skersai A1.

    Kalbu apie šią vietą: https://goo.gl/maps/z6acud1zevk84gUP8


    Kaip ir buvo suplanuota, šiandien eilinis žioplys su šeimyniniu minivenu vėl pasidžiovė ant tvorelės, kuri išlenda iš asfalto tik viduryje posūkio, nėra pakankamai apie staigų posūkį informuojančių ženklų. Kodėl nepadaryti normaliai?


    Click image for larger version

Name:	Posūkis_link_Megos_Screenshot 2023-02-10 185725.jpg
Views:	1942
Size:	142,5 kB
ID:	2029332

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Darbai sparčiai juda į priekį, dirbama net savaitgaliais.
    Tiltai per Nerį iš paukščio skrydžio 02-05: (paspaudus ant nuotraukų visa kolekcija per imgur.com)

    Bendras vaizdas nuo Vilniaus pusės


    Tilto schema


    Nugriauta 1 ir 2 atrama


    Griaunama 3 atrama



    1, 2 ir 3 atrama


    4 ir 5 atrama, ardomos perdangos


    Visas vaizdas nuo Klaipėdos pusės
    Paskutinis taisė Kirstukas; 2023.02.15, 12:58.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Diena.lt 2023.02.03
    Kleboniškio [A. Miškinio] vidurinio tilto rekonstrukciją pradėjusi AB Lietuvos automobilių kelių direkcija informuoja – artėja eismo pokyčiai Jonavos gatvėje, ties Kleboniškio mišku. Nuo vasario 8 d. po griaunamu viaduku eismo juostų skaičius bus perpus sumažintas: nuo keturių iki dviejų – po vieną abejomis kryptimis. Darbai vyksta ir virš tilto Islandijos plente. (...)
    Kleboniškio tiltas iš esmės rekonstruojamas, platinamas tam, kad būtų galima atskirti tranzitinį eismą nuo vietinio ir taip užtikrinti eismo saugą. Tik tranzitiniam eismui bus skirtas vidurinis tiltas. (...)

    Baigus darbus planuojama pereiti prie trečiojo (pietinio) tilto per Nerį atnaujinimo.

    https://m.diena.lt/naujienos/kaunas/...-misku-1112705

    Komentuoti:


  • gangstarr
    replied
    Nuotraukos iš straipsnio Kas vyksta Kaune https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/01/...utinioji-foto/

    „Ruošiamasi viaduko per Jonavos gatvę demontavimo darbams. Darbai vyksta pagal grafiką. Tiltą planuojama demontuoti iki 2023 m. balandžio 30 d. ir pradėti naujo tilto statybos darbus“, – paaiškino E. Nemanytė. Vidurinė jungtis iš esmės bus nugriauta ir pastatyta iš naujo.

    Šiuo metu pašalinta asfalto danga tilto prieigose, ardomos perdangos kairiajame krante, tik minėta atkarpa virš Jonavos gatvės dar stovi, palyginti nepaliestos pagrindinės konstrukcijos ir dešiniajame Neries krante, bet neilgam.



    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė Auwris Rodyti pranešimą
    O kaip ten su tuo pėsčiųjų tiltu toliau? Po juo nebus per siaura visoms juostoms, kai prasidės etapas sekantis, po tiltų pastatymo?
    Pagal projekte pateikto eismo organizavimo planą (kelio ženklinimas), ten punktyrinėmis linijomis parodyta kaip eis toliau keliai už projekto ribų (iš spec. plano turbūt). Pagal tai galima nustatyti, kad ties tiltu paprasčiausiai nebus avarinių juostų jungiamuosiuose keliuose: (tiltas geltonas, raudonai juostas pats papaišiau vienoj pusėj, bet tas pats ir kitoje)
    Click image for larger version  Name:	brez.png Views:	0 Size:	481,2 kB ID:	2021860

    Tie kas nori pasižiūrėti visą vaizdą be mano keverzonių:

    Žemėlapis (OSM pagrindas) su brėžiniais ruožo nuo 99,29 iki 101,79 (Kleboniškio tiltai, Vytėnų-Megos sankryža). Taip pat tame žemėlapyje yra Kėdainių tilto ir Pietrytinio aplinkkelio brėžiniai.
    Click image for larger versionName:	2023-01-11_21-07-47.pngViews:	1475Size:	700,9 kBID:	2022775
    Paskutinis taisė Kirstukas; 2023.04.13, 00:32. Priežastis: ArcGIS

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Auwris Rodyti pranešimą
    O kaip ten su tuo pėsčiųjų tiltu toliau? Po juo nebus per siaura visoms juostoms, kai prasidės etapas sekantis, po tiltų pastatymo?
    Grubiai iš palydovinės nuotraukos matavimo įrankio, pločio tarp atramų (neskaitant ilgio po pasvirusiomis atramomis) yra apie 45 metrai.
    Vienos juostos plotis 3,5 m. Dauginant iš 8 turime 28 m (4 keliai, 2 ekspress, 2 vietinės, visi po 2 važ. juostas). Pridedam avarines juostas 3*4=12 m (nebūtina skirti 12 m ties ta atkarpa). 28+12 m=40 m. Bent 5 m žalioms vejoms (padalinus į kraštus ir skir. juostas gausis apie 1 m). Kaip ir tilptų, tik reiktų nukast šlaito.
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.01.08, 02:01.

    Komentuoti:


  • Auwris
    replied
    O kaip ten su tuo pėsčiųjų tiltu toliau? Po juo nebus per siaura visoms juostoms, kai prasidės etapas sekantis, po tiltų pastatymo?

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Nors žemės sankasos (jungiamojo kelio) darbus nukėlė į pavasarį dėl žiemiškų orų, tilto griovimo darbai sėkmingai vyksta ir per šalčius (-10 °C).

    Tiltai per Nerį iš paukščio skrydžio 01-06: (paspaudus ant nuotraukų visa kolekcija per imgur.com)

    Bendras vaizdas



    Viadukai per Jonavos g.


    Tiltai per Nerį iš rytų pusės


    Vaizdas palyginimui tik uždarius tiltą 2022-11-21


    Pradėta ardyti vidurinė tilto dalis



    Nugriauta tilto dalis ir prietiltis rytinėje pusėje


    Darbai vakarinėje tilto pusėje


    BONUSAS. Eismas tilto uždarymo dieną 2022-11-21
    Paskutinis taisė Kirstukas; 2023.02.15, 12:58.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Neaišku, apie kurį viaduką kalbama. Turbūt apie ilgąją estakadą nuo VIlniaus pusės link A5 Vakarinio aplinkkelio
    Tikrai taip, ta ilgoji estakada. Jei kam įdomu pirkimo skelbimas ir susiję dokumentai (projektas).

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    LAKD 2022.12.22
    Kitąmet bus pradėta remontuoti Kauno Sargėnų sankryžos estakada
    2023 metais bus pradėtas įgyvendinti valstybinės reikšmės magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai 0,00 km estakados kapitalinio remonto projektas. Remonto darbai turės būti atlikti per 13 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo. VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos (toliau – Kelių direkcija) ir rangovo pasirašytos sutarties vertė siekia 2,115 mln. eurų su PVM.

    Transporto mazge bus remontuojama virš magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda esanti estakada. Kapitalinio remonto projekte numatytas kelio statinio perdangų sijų, kolonų, šalitilčio plokščių remontas, deformacinių pjūvių, lietaus vandens surinkimo ir nuvedimo sistemos įrengimas, turėklų ir atitvarų įrengimas, šlaitų plytelių ir šlaitinių laiptų pakeitimas, naujos asfalto dangos paklojimas.
    Estakados kapitalinio remonto darbai bus vykdomi dviem etapais: I-ame darbų etape remonto darbus planuojama atlikti dešinėje estakados pusėje, automobilių eismą A5 kelyje leidžiant kaire estakados puse. Atitinkamai II-ame darbų etape remonto darbai bus vykdomi ant estakados kairės pusės, tuo metu automobilių eismas A5 kelyje vyks dešine estakados puse. Naujausia informacija apie eismo pokyčius bus skelbiama atskiru pranešimu ir Kelių direkcijos eismo informacijos interneto svetainėje www.eismoinfo.lt. (...)

    https://lakd.lt/naujienos/kitamet-bu...ryzos-estakada
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...esanti-viaduka
    Pranešime įdėta asociatyvinė nuotrauka po viadukais
    Neaišku, apie kurį viaduką kalbama. Turbūt apie ilgąją estakadą nuo VIlniaus pusės link A5 Vakarinio aplinkkelio

    Žemėlapis iš www.mapy.cz

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    LRT.lt 2022.11
    Kelių direkcija įvardijo svarbiausius 2023-ųjų darbus
    Lapkritį įsigaliojo sutartis dėl viduriniojo tilto per Nerį (A. Meškinio) rekonstrukcijos ties Kaunu. Visai neseniai šioje kelio dalyje jau buvo apribotas eismas per minėtą tiltą, pakoreguotas transporto srautas.
    Pagal su Kelių direkcija pasirašytą sutartį, tiltas, esantis magistralinio kelio Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruože nuo 99,03 iki 100,47 km, taip pat viadukas per Jonavos gatvę ir tilto prieigos turi būti sutvarkytos per 23 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo, t. y. 2024 m. pabaigoje.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...023-uju-darbus

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Reikia daugiau transporto tiltų (arba pritaikytų transportui ištikus avarijai) pačiam Kaune.
    Turime santykinai pažeidžiamą miestą, kas liečia tiltų saugumą ir pačio miesto strateginę reikšmę prie didžiausių šalies upių, kurios šalį kerta visą skersai.
    Per Nerį tik trys tiltai, toliau tik Jonavoje.
    Per Nemuną irgi ne daug tiltų: Vakarinio aplinkkelio, Aleksoto, būsimas Kėdainių, Panemunės, Trijų mergelių ir strateginės reikšmės HE tiltas.

    Kauno apylinkėse komplikuočiau, pvz. Neries upės kryptimi trukdo Margavos miške šaudykla, nebent arčiau Karmėlavos kažkas galėtų atsirasti.
    Palei Nemuną irgi komplikuota, Kauno marios, o link Vakarų kurortiniai Kačerginės bei Kulautuvos miesteliai.

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Nesvarbu, kokio pločio kažkada bus Kleboniškio tiltas, bet tai, kad kad keli srautai - ir vietinaii, ir Vilnius-Klaipėda, ir Utena - Jonava - Marijampolė sukoncentruoti vienoje vietoje, yra baidsi klaida.

    Labai netoliaregiška, kad nėra net galvojama tiesti tikrą Kauno šiaurinį aplinkkelį Palemonas -Lapės - Babtai.
    Nebuvo pasinaudota ir proga nutiesti ir automobilio kelią šalia Rail Balticos tilto per Nerį (kaip Daugplilio alinkkelyje per Dauguvą). Juk pagrindinė problema ne pinigai ar konstrukcijso sudėtingumas, o žemių išpirkimas.

    Gal bandymas nuspėti perspektyvą kai kam įsijungs, kai mato kas dedasi Ukrainoje.
    Užtektų vienos rusiškos raketos iš Kaliningrado į Kleboniškį, kad būtų paralyžiuotas eismas pagrindiniame Lietuvos kelyje .

    Nors su tiltų priežiūros kokybe neriekės ir rusiškų raketų - kas žino, ar "meškinio tiltas" (ir kas sugalvoja tokius pavadinimus) atlaikys padidiėjusias apkrovas,
    nusišnekėt mažiau reiktų. Nei vienos, ne 10 neužtektų.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė vaidast Rodyti pranešimą

    Nk ten baisaus ir ne blogiau nei buvo pernai tokiu metu, kai naudoti taip pat du tiltai.
    Ko, žurnaliūgis ieško sensacijų, lygiai tiek pat eismo juostų buvo visada iki naujo tilto pastatymo, bet va jau apokalipsė nematyta.

    Komentuoti:


  • vaidast
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Nesvarbu, kokio pločio kažkada bus Kleboniškio tiltas, bet tai, kad kad keli srautai - ir vietinaii, ir Vilnius-Klaipėda, ir Utena - Jonava - Marijampolė sukoncentruoti vienoje vietoje, yra baidsi klaida.

    Labai netoliaregiška, kad nėra net galvojama tiesti tikrą Kauno šiaurinį aplinkkelį Palemonas -Lapės - Babtai.
    Nebuvo pasinaudota ir proga nutiesti ir automobilio kelią šalia Rail Balticos tilto per Nerį (kaip Daugplilio alinkkelyje per Dauguvą). Juk pagrindinė problema ne pinigai ar konstrukcijso sudėtingumas, o žemių išpirkimas.

    Gal bandymas nuspėti perspektyvą kai kam įsijungs, kai mato kas dedasi Ukrainoje.
    Užtektų vienos rusiškos raketos iš Kaliningrado į Kleboniškį, kad būtų paralyžiuotas eismas pagrindiniame Lietuvos kelyje .

    Nors su tiltų priežiūros kokybe neriekės ir rusiškų raketų - kas žino, ar "meškinio tiltas" (ir kas sugalvoja tokius pavadinimus) atlaikys padidiėjusias apkrovas,
    Strateginiu poziuriu sutikciau del aplinkelio, bet praktiniu ne, nes srautas Vilnius-Klaipeda, neuzsukantis i Kauna, yra tikrai mazas, isskyrus kai kuriuos penktadienius. Tokiam nebutu prasmes 4juostu keliui, o 2 nebutu greiciau, kai pro Kauna bus galima 110 pravaziuot.

    Komentuoti:


  • vaidast
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Ar tikrai ten viskas taip baisu?
    Gal kelionę į Klaipėdą planuoti per Telšius ar Kėdainius...

    Diena.lt 2022.11.23
    Prieš šventes pradėti remonto darbai kauniečius varo į neviltį: bus katastrofa!
    Nk ten baisaus ir ne blogiau nei buvo pernai tokiu metu, kai naudoti taip pat du tiltai.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Nesvarbu, kokio pločio kažkada bus Kleboniškio tiltas, bet tai, kad kad keli srautai - ir vietinaii, ir Vilnius-Klaipėda, ir Utena - Jonava - Marijampolė sukoncentruoti vienoje vietoje, yra baidsi klaida.

    Labai netoliaregiška, kad nėra net galvojama tiesti tikrą Kauno šiaurinį aplinkkelį Palemonas -Lapės - Babtai.
    Nebuvo pasinaudota ir proga nutiesti ir automobilio kelią šalia Rail Balticos tilto per Nerį (kaip Daugplilio alinkkelyje per Dauguvą). Juk pagrindinė problema ne pinigai ar konstrukcijso sudėtingumas, o žemių išpirkimas.

    Gal bandymas nuspėti perspektyvą kai kam įsijungs, kai mato kas dedasi Ukrainoje.
    Užtektų vienos rusiškos raketos iš Kaliningrado į Kleboniškį, kad būtų paralyžiuotas eismas pagrindiniame Lietuvos kelyje .

    Nors su tiltų priežiūros kokybe neriekės ir rusiškų raketų - kas žino, ar "meškinio tiltas" (ir kas sugalvoja tokius pavadinimus) atlaikys padidiėjusias apkrovas,

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ar tikrai ten viskas taip baisu?
    Gal kelionę į Klaipėdą planuoti per Telšius ar Kėdainius...

    Diena.lt 2022.11.23
    Prieš šventes pradėti remonto darbai kauniečius varo į neviltį: bus katastrofa!
    Vakar Kaune jau prasidėjo kelio remonto darbai viename intensyviausių eismo ruožų Lietuvoje, kurie truks pusantro mėnesio. Vykstant nuo Vilniaus magistrale uždarytas nuvažiavimas į Jonavos gatvę, o judant Klaipėdos link – vienas judriausių tiltų per Nerį. Vairuotojai sako, kad bus katastrofa, pasakojama LNK reportaže. (...)

    Dabar nuo Vilniaus Klaipėdos link srautai grūsis į vieną eismo juostą, kuri bus dar ir susiaurinta. Čia mažinamas greitis – nuo 90 km/val. iki 70 km/val. Siaurinamos eismo juostos ir iš kitos pusės: nuo Klaipėdos link Vilniaus.
    Šis kelio ruožas valstybinis. Savivaldybė sako, kad čia užprogramuota bėda. Jau dabar aišku, kad užsikiš visas miestas. Kentėti teks. Labiausiai kentės Varnių ir Senamiesčio tiltai. „Mes įžvelgiame problemą, kad bus siaurinamos juostos, – kalbėjo Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius. – Viena juosta – iki 2,5 m, kita – iki 3,25 m. Manome, kad čia bus iššūkis ir miestui“.

    Pasak M. Matusevičiaus, jau dabar aišku, kad užsikiš visas miestas. „Kentėti teks. Labiausiai kentės Varnių ir Senamiesčio tiltai“, – sakė M. Matusevičius. Esą bėdų bus ir pasirinkus kitus maršrutus. Miestas perprogramuoja šviesoforus. „Turime Baltų pr. ir Rasytės g. sankryžą, kuri yra netoli A1 kelio. Reikės truputėlį pakoreguoti fazes, kad nuo „Megos“ važiuojantys automobiliai lengviau pravažiuotų per tą sankryžą“, – dėstė M. Matusevičius. – Varnių g. ir Neries kr. sankryža, kur dideli srautai nuo A1 kelio, ten irgi pailginsime fazę atvažiuojantiems nuo Šilainių pusės“.

    https://kauno.diena.lt/naujienos/ver...tojams-1103654

    Komentuoti:

Working...
X