Ta renovacija prasidės tik pabaigus vidurinį tiltą, t. y. maždaug po 2 metų. Tai jeigu nieko ir toliau nedarys, gali ir pėsčiųjų pusėje tie turėklai nukristi. Gal prieš kokius 2 metus ar seniau buvo lyg straipsnis dėl tų turėklų būklės, bet niekas taip ir nepasikeitė.
tai problemą išspręs labai paprastai, uždarys praėjimą pėstiesiems ir jie tegu dedasi kur nori tuos kelis metus kol sulauks renovacijos ir kol renovuos jį. Lietuvoje kelių remontu metu, niekam nerūpi pėstieji. Jie gi gali kelis kilometrus aplink apeiti, kokios problemos?
Ta renovacija prasidės tik pabaigus vidurinį tiltą, t. y. maždaug po 2 metų. Tai jeigu nieko ir toliau nedarys, gali ir pėsčiųjų pusėje tie turėklai nukristi. Gal prieš kokius 2 metus ar seniau buvo lyg straipsnis dėl tų turėklų būklės, bet niekas taip ir nepasikeitė.
Kaip ir buvo suplanuota, šiandien eilinis žioplys su šeimyniniu minivenu vėl pasidžiovė ant tvorelės, kuri išlenda iš asfalto tik viduryje posūkio, nėra pakankamai apie staigų posūkį informuojančių ženklų. Kodėl nepadaryti normaliai?
Gaila nelabai iš šios foto jaučias bendra situacija, bet intuityviai turėtų jaustis kaip tas pagrindinis kelias eina, net kitas aptvaras yra už važ. dalies.
Greičiausiai bėda visokie staigiai užsukantys, per daug pasitikintys savimi.
Gal tas aptvaro pratęsimas nėra svarbu, bet gal pora nukreipiamų ženkliukų nepakenktų (?).
Tiltu naudotis saugu. Turėklai nukrito ties skiriamąja juosta, kur pėstieji nevaikšto. Pėstieji vaikšto kitoje tilto pusėje esančiu šalitilčiu, kur yra ir turėklai, ir tvorelė, todėl ten, kur eina pėstieji, jokių pavojingų jiems situacijų nėra. Rangovas užtikrina saugą statybvietėje. AB „Kelių priežiūra“ pagal poreikį atlieka papildomus taisymo darbus“, – aiškino LAKD.
Naujasis tiltas Ok, bet nuvažiavimas nuo jo į Panerių gatvę ir įvažiavimas iš Panerių g. link Megos tai nelabai.
Nusukant nėra juostų atskyrimo, nepasirinkus saugaus greičio ir esant šlapiai dangai galima išlėkti į priešingo eismo juostą.
Užkilus ir sukant link Megos nėra perspėjančių ženklų, žemas metalinis bortas prasideda jau pusūkyje, matosi kad ne vienas jau trenkėsi į jį. Pradžioje jis žemas, yra lengva nulėkti tiesiai skersai A1.
Kaip ir buvo suplanuota, šiandien eilinis žioplys su šeimyniniu minivenu vėl pasidžiovė ant tvorelės, kuri išlenda iš asfalto tik viduryje posūkio, nėra pakankamai apie staigų posūkį informuojančių ženklų. Kodėl nepadaryti normaliai?
Darbai sparčiai juda į priekį, dirbama net savaitgaliais. Tiltai per Nerį iš paukščio skrydžio 02-05:(paspaudus ant nuotraukų visa kolekcija per imgur.com)
Kleboniškio [A. Miškinio] vidurinio tilto rekonstrukciją pradėjusi AB Lietuvos automobilių kelių direkcija informuoja – artėja eismo pokyčiai Jonavos gatvėje, ties Kleboniškio mišku. Nuo vasario 8 d. po griaunamu viaduku eismo juostų skaičius bus perpus sumažintas: nuo keturių iki dviejų – po vieną abejomis kryptimis. Darbai vyksta ir virš tilto Islandijos plente. (...)
Kleboniškio tiltas iš esmės rekonstruojamas, platinamas tam, kad būtų galima atskirti tranzitinį eismą nuo vietinio ir taip užtikrinti eismo saugą. Tik tranzitiniam eismui bus skirtas vidurinis tiltas. (...)
Baigus darbus planuojama pereiti prie trečiojo (pietinio) tilto per Nerį atnaujinimo.
„Ruošiamasi viaduko per Jonavos gatvę demontavimo darbams. Darbai vyksta pagal grafiką. Tiltą planuojama demontuoti iki 2023 m. balandžio 30 d. ir pradėti naujo tilto statybos darbus“, – paaiškino E. Nemanytė. Vidurinė jungtis iš esmės bus nugriauta ir pastatyta iš naujo.
Šiuo metu pašalinta asfalto danga tilto prieigose, ardomos perdangos kairiajame krante, tik minėta atkarpa virš Jonavos gatvės dar stovi, palyginti nepaliestos pagrindinės konstrukcijos ir dešiniajame Neries krante, bet neilgam.
O kaip ten su tuo pėsčiųjų tiltu toliau? Po juo nebus per siaura visoms juostoms, kai prasidės etapas sekantis, po tiltų pastatymo?
Pagal projekte pateikto eismo organizavimo planą (kelio ženklinimas), ten punktyrinėmis linijomis parodyta kaip eis toliau keliai už projekto ribų (iš spec. plano turbūt). Pagal tai galima nustatyti, kad ties tiltu paprasčiausiai nebus avarinių juostų jungiamuosiuose keliuose: (tiltas geltonas, raudonai juostas pats papaišiau vienoj pusėj, bet tas pats ir kitoje)
Tie kas nori pasižiūrėti visą vaizdą be mano keverzonių:
O kaip ten su tuo pėsčiųjų tiltu toliau? Po juo nebus per siaura visoms juostoms, kai prasidės etapas sekantis, po tiltų pastatymo?
Grubiai iš palydovinės nuotraukos matavimo įrankio, pločio tarp atramų (neskaitant ilgio po pasvirusiomis atramomis) yra apie 45 metrai.
Vienos juostos plotis 3,5 m. Dauginant iš 8 turime 28 m (4 keliai, 2 ekspress, 2 vietinės, visi po 2 važ. juostas). Pridedam avarines juostas 3*4=12 m (nebūtina skirti 12 m ties ta atkarpa). 28+12 m=40 m. Bent 5 m žalioms vejoms (padalinus į kraštus ir skir. juostas gausis apie 1 m). Kaip ir tilptų, tik reiktų nukast šlaito.
LAKD 2022.12.22 Kitąmet bus pradėta remontuoti Kauno Sargėnų sankryžos estakada
2023 metais bus pradėtas įgyvendinti valstybinės reikšmės magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai 0,00 km estakados kapitalinio remonto projektas. Remonto darbai turės būti atlikti per 13 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo. VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos (toliau – Kelių direkcija) ir rangovo pasirašytos sutarties vertė siekia 2,115 mln. eurų su PVM.
Transporto mazge bus remontuojama virš magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda esanti estakada. Kapitalinio remonto projekte numatytas kelio statinio perdangų sijų, kolonų, šalitilčio plokščių remontas, deformacinių pjūvių, lietaus vandens surinkimo ir nuvedimo sistemos įrengimas, turėklų ir atitvarų įrengimas, šlaitų plytelių ir šlaitinių laiptų pakeitimas, naujos asfalto dangos paklojimas.
Estakados kapitalinio remonto darbai bus vykdomi dviem etapais: I-ame darbų etape remonto darbus planuojama atlikti dešinėje estakados pusėje, automobilių eismą A5 kelyje leidžiant kaire estakados puse. Atitinkamai II-ame darbų etape remonto darbai bus vykdomi ant estakados kairės pusės, tuo metu automobilių eismas A5 kelyje vyks dešine estakados puse. Naujausia informacija apie eismo pokyčius bus skelbiama atskiru pranešimu ir Kelių direkcijos eismo informacijos interneto svetainėje www.eismoinfo.lt. (...)
Pranešime įdėta asociatyvinė nuotrauka po viadukais
Neaišku, apie kurį viaduką kalbama. Turbūt apie ilgąją estakadą nuo VIlniaus pusės link A5 Vakarinio aplinkkelio
Žemėlapis iš www.mapy.cz
LRT.lt 2022.11 Kelių direkcija įvardijo svarbiausius 2023-ųjų darbus
Lapkritį įsigaliojo sutartis dėl viduriniojo tilto per Nerį (A. Meškinio) rekonstrukcijos ties Kaunu. Visai neseniai šioje kelio dalyje jau buvo apribotas eismas per minėtą tiltą, pakoreguotas transporto srautas.
Pagal su Kelių direkcija pasirašytą sutartį, tiltas, esantis magistralinio kelio Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruože nuo 99,03 iki 100,47 km, taip pat viadukas per Jonavos gatvę ir tilto prieigos turi būti sutvarkytos per 23 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo, t. y. 2024 m. pabaigoje.
Reikia daugiau transporto tiltų (arba pritaikytų transportui ištikus avarijai) pačiam Kaune.
Turime santykinai pažeidžiamą miestą, kas liečia tiltų saugumą ir pačio miesto strateginę reikšmę prie didžiausių šalies upių, kurios šalį kerta visą skersai.
Per Nerį tik trys tiltai, toliau tik Jonavoje.
Per Nemuną irgi ne daug tiltų: Vakarinio aplinkkelio, Aleksoto, būsimas Kėdainių, Panemunės, Trijų mergelių ir strateginės reikšmės HE tiltas.
Kauno apylinkėse komplikuočiau, pvz. Neries upės kryptimi trukdo Margavos miške šaudykla, nebent arčiau Karmėlavos kažkas galėtų atsirasti.
Palei Nemuną irgi komplikuota, Kauno marios, o link Vakarų kurortiniai Kačerginės bei Kulautuvos miesteliai.
Nesvarbu, kokio pločio kažkada bus Kleboniškio tiltas, bet tai, kad kad keli srautai - ir vietinaii, ir Vilnius-Klaipėda, ir Utena - Jonava - Marijampolė sukoncentruoti vienoje vietoje, yra baidsi klaida.
Labai netoliaregiška, kad nėra net galvojama tiesti tikrą Kauno šiaurinį aplinkkelį Palemonas -Lapės - Babtai.
Nebuvo pasinaudota ir proga nutiesti ir automobilio kelią šalia Rail Balticos tilto per Nerį (kaip Daugplilio alinkkelyje per Dauguvą). Juk pagrindinė problema ne pinigai ar konstrukcijso sudėtingumas, o žemių išpirkimas.
Gal bandymas nuspėti perspektyvą kai kam įsijungs, kai mato kas dedasi Ukrainoje.
Užtektų vienos rusiškos raketos iš Kaliningrado į Kleboniškį, kad būtų paralyžiuotas eismas pagrindiniame Lietuvos kelyje .
Nors su tiltų priežiūros kokybe neriekės ir rusiškų raketų - kas žino, ar "meškinio tiltas" (ir kas sugalvoja tokius pavadinimus) atlaikys padidiėjusias apkrovas,
nusišnekėt mažiau reiktų. Nei vienos, ne 10 neužtektų.
Komentuoti: