Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PoDV
    replied
    Parašė Auwris Rodyti pranešimą
    O kaip ten su tuo pėsčiųjų tiltu toliau? Po juo nebus per siaura visoms juostoms, kai prasidės etapas sekantis, po tiltų pastatymo?
    Grubiai iš palydovinės nuotraukos matavimo įrankio, pločio tarp atramų (neskaitant ilgio po pasvirusiomis atramomis) yra apie 45 metrai.
    Vienos juostos plotis 3,5 m. Dauginant iš 8 turime 28 m (4 keliai, 2 ekspress, 2 vietinės, visi po 2 važ. juostas). Pridedam avarines juostas 3*4=12 m (nebūtina skirti 12 m ties ta atkarpa). 28+12 m=40 m. Bent 5 m žalioms vejoms (padalinus į kraštus ir skir. juostas gausis apie 1 m). Kaip ir tilptų, tik reiktų nukast šlaito.
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.01.08, 02:01.

    Komentuoti:


  • Auwris
    replied
    O kaip ten su tuo pėsčiųjų tiltu toliau? Po juo nebus per siaura visoms juostoms, kai prasidės etapas sekantis, po tiltų pastatymo?

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Nors žemės sankasos (jungiamojo kelio) darbus nukėlė į pavasarį dėl žiemiškų orų, tilto griovimo darbai sėkmingai vyksta ir per šalčius (-10 °C).

    Tiltai per Nerį iš paukščio skrydžio 01-06: (paspaudus ant nuotraukų visa kolekcija per imgur.com)

    Bendras vaizdas



    Viadukai per Jonavos g.


    Tiltai per Nerį iš rytų pusės


    Vaizdas palyginimui tik uždarius tiltą 2022-11-21


    Pradėta ardyti vidurinė tilto dalis



    Nugriauta tilto dalis ir prietiltis rytinėje pusėje


    Darbai vakarinėje tilto pusėje


    BONUSAS. Eismas tilto uždarymo dieną 2022-11-21
    Paskutinis taisė Kirstukas; 2023.02.15, 12:58.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Neaišku, apie kurį viaduką kalbama. Turbūt apie ilgąją estakadą nuo VIlniaus pusės link A5 Vakarinio aplinkkelio
    Tikrai taip, ta ilgoji estakada. Jei kam įdomu pirkimo skelbimas ir susiję dokumentai (projektas).

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    LAKD 2022.12.22
    Kitąmet bus pradėta remontuoti Kauno Sargėnų sankryžos estakada
    2023 metais bus pradėtas įgyvendinti valstybinės reikšmės magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai 0,00 km estakados kapitalinio remonto projektas. Remonto darbai turės būti atlikti per 13 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo. VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos (toliau – Kelių direkcija) ir rangovo pasirašytos sutarties vertė siekia 2,115 mln. eurų su PVM.

    Transporto mazge bus remontuojama virš magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda esanti estakada. Kapitalinio remonto projekte numatytas kelio statinio perdangų sijų, kolonų, šalitilčio plokščių remontas, deformacinių pjūvių, lietaus vandens surinkimo ir nuvedimo sistemos įrengimas, turėklų ir atitvarų įrengimas, šlaitų plytelių ir šlaitinių laiptų pakeitimas, naujos asfalto dangos paklojimas.
    Estakados kapitalinio remonto darbai bus vykdomi dviem etapais: I-ame darbų etape remonto darbus planuojama atlikti dešinėje estakados pusėje, automobilių eismą A5 kelyje leidžiant kaire estakados puse. Atitinkamai II-ame darbų etape remonto darbai bus vykdomi ant estakados kairės pusės, tuo metu automobilių eismas A5 kelyje vyks dešine estakados puse. Naujausia informacija apie eismo pokyčius bus skelbiama atskiru pranešimu ir Kelių direkcijos eismo informacijos interneto svetainėje www.eismoinfo.lt. (...)

    https://lakd.lt/naujienos/kitamet-bu...ryzos-estakada
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...esanti-viaduka
    Pranešime įdėta asociatyvinė nuotrauka po viadukais
    Neaišku, apie kurį viaduką kalbama. Turbūt apie ilgąją estakadą nuo VIlniaus pusės link A5 Vakarinio aplinkkelio

    Žemėlapis iš www.mapy.cz

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    LRT.lt 2022.11
    Kelių direkcija įvardijo svarbiausius 2023-ųjų darbus
    Lapkritį įsigaliojo sutartis dėl viduriniojo tilto per Nerį (A. Meškinio) rekonstrukcijos ties Kaunu. Visai neseniai šioje kelio dalyje jau buvo apribotas eismas per minėtą tiltą, pakoreguotas transporto srautas.
    Pagal su Kelių direkcija pasirašytą sutartį, tiltas, esantis magistralinio kelio Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruože nuo 99,03 iki 100,47 km, taip pat viadukas per Jonavos gatvę ir tilto prieigos turi būti sutvarkytos per 23 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo, t. y. 2024 m. pabaigoje.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...023-uju-darbus

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Reikia daugiau transporto tiltų (arba pritaikytų transportui ištikus avarijai) pačiam Kaune.
    Turime santykinai pažeidžiamą miestą, kas liečia tiltų saugumą ir pačio miesto strateginę reikšmę prie didžiausių šalies upių, kurios šalį kerta visą skersai.
    Per Nerį tik trys tiltai, toliau tik Jonavoje.
    Per Nemuną irgi ne daug tiltų: Vakarinio aplinkkelio, Aleksoto, būsimas Kėdainių, Panemunės, Trijų mergelių ir strateginės reikšmės HE tiltas.

    Kauno apylinkėse komplikuočiau, pvz. Neries upės kryptimi trukdo Margavos miške šaudykla, nebent arčiau Karmėlavos kažkas galėtų atsirasti.
    Palei Nemuną irgi komplikuota, Kauno marios, o link Vakarų kurortiniai Kačerginės bei Kulautuvos miesteliai.

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Nesvarbu, kokio pločio kažkada bus Kleboniškio tiltas, bet tai, kad kad keli srautai - ir vietinaii, ir Vilnius-Klaipėda, ir Utena - Jonava - Marijampolė sukoncentruoti vienoje vietoje, yra baidsi klaida.

    Labai netoliaregiška, kad nėra net galvojama tiesti tikrą Kauno šiaurinį aplinkkelį Palemonas -Lapės - Babtai.
    Nebuvo pasinaudota ir proga nutiesti ir automobilio kelią šalia Rail Balticos tilto per Nerį (kaip Daugplilio alinkkelyje per Dauguvą). Juk pagrindinė problema ne pinigai ar konstrukcijso sudėtingumas, o žemių išpirkimas.

    Gal bandymas nuspėti perspektyvą kai kam įsijungs, kai mato kas dedasi Ukrainoje.
    Užtektų vienos rusiškos raketos iš Kaliningrado į Kleboniškį, kad būtų paralyžiuotas eismas pagrindiniame Lietuvos kelyje .

    Nors su tiltų priežiūros kokybe neriekės ir rusiškų raketų - kas žino, ar "meškinio tiltas" (ir kas sugalvoja tokius pavadinimus) atlaikys padidiėjusias apkrovas,
    nusišnekėt mažiau reiktų. Nei vienos, ne 10 neužtektų.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė vaidast Rodyti pranešimą

    Nk ten baisaus ir ne blogiau nei buvo pernai tokiu metu, kai naudoti taip pat du tiltai.
    Ko, žurnaliūgis ieško sensacijų, lygiai tiek pat eismo juostų buvo visada iki naujo tilto pastatymo, bet va jau apokalipsė nematyta.

    Komentuoti:


  • vaidast
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Nesvarbu, kokio pločio kažkada bus Kleboniškio tiltas, bet tai, kad kad keli srautai - ir vietinaii, ir Vilnius-Klaipėda, ir Utena - Jonava - Marijampolė sukoncentruoti vienoje vietoje, yra baidsi klaida.

    Labai netoliaregiška, kad nėra net galvojama tiesti tikrą Kauno šiaurinį aplinkkelį Palemonas -Lapės - Babtai.
    Nebuvo pasinaudota ir proga nutiesti ir automobilio kelią šalia Rail Balticos tilto per Nerį (kaip Daugplilio alinkkelyje per Dauguvą). Juk pagrindinė problema ne pinigai ar konstrukcijso sudėtingumas, o žemių išpirkimas.

    Gal bandymas nuspėti perspektyvą kai kam įsijungs, kai mato kas dedasi Ukrainoje.
    Užtektų vienos rusiškos raketos iš Kaliningrado į Kleboniškį, kad būtų paralyžiuotas eismas pagrindiniame Lietuvos kelyje .

    Nors su tiltų priežiūros kokybe neriekės ir rusiškų raketų - kas žino, ar "meškinio tiltas" (ir kas sugalvoja tokius pavadinimus) atlaikys padidiėjusias apkrovas,
    Strateginiu poziuriu sutikciau del aplinkelio, bet praktiniu ne, nes srautas Vilnius-Klaipeda, neuzsukantis i Kauna, yra tikrai mazas, isskyrus kai kuriuos penktadienius. Tokiam nebutu prasmes 4juostu keliui, o 2 nebutu greiciau, kai pro Kauna bus galima 110 pravaziuot.

    Komentuoti:


  • vaidast
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Ar tikrai ten viskas taip baisu?
    Gal kelionę į Klaipėdą planuoti per Telšius ar Kėdainius...

    Diena.lt 2022.11.23
    Prieš šventes pradėti remonto darbai kauniečius varo į neviltį: bus katastrofa!
    Nk ten baisaus ir ne blogiau nei buvo pernai tokiu metu, kai naudoti taip pat du tiltai.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Nesvarbu, kokio pločio kažkada bus Kleboniškio tiltas, bet tai, kad kad keli srautai - ir vietinaii, ir Vilnius-Klaipėda, ir Utena - Jonava - Marijampolė sukoncentruoti vienoje vietoje, yra baidsi klaida.

    Labai netoliaregiška, kad nėra net galvojama tiesti tikrą Kauno šiaurinį aplinkkelį Palemonas -Lapės - Babtai.
    Nebuvo pasinaudota ir proga nutiesti ir automobilio kelią šalia Rail Balticos tilto per Nerį (kaip Daugplilio alinkkelyje per Dauguvą). Juk pagrindinė problema ne pinigai ar konstrukcijso sudėtingumas, o žemių išpirkimas.

    Gal bandymas nuspėti perspektyvą kai kam įsijungs, kai mato kas dedasi Ukrainoje.
    Užtektų vienos rusiškos raketos iš Kaliningrado į Kleboniškį, kad būtų paralyžiuotas eismas pagrindiniame Lietuvos kelyje .

    Nors su tiltų priežiūros kokybe neriekės ir rusiškų raketų - kas žino, ar "meškinio tiltas" (ir kas sugalvoja tokius pavadinimus) atlaikys padidiėjusias apkrovas,

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ar tikrai ten viskas taip baisu?
    Gal kelionę į Klaipėdą planuoti per Telšius ar Kėdainius...

    Diena.lt 2022.11.23
    Prieš šventes pradėti remonto darbai kauniečius varo į neviltį: bus katastrofa!
    Vakar Kaune jau prasidėjo kelio remonto darbai viename intensyviausių eismo ruožų Lietuvoje, kurie truks pusantro mėnesio. Vykstant nuo Vilniaus magistrale uždarytas nuvažiavimas į Jonavos gatvę, o judant Klaipėdos link – vienas judriausių tiltų per Nerį. Vairuotojai sako, kad bus katastrofa, pasakojama LNK reportaže. (...)

    Dabar nuo Vilniaus Klaipėdos link srautai grūsis į vieną eismo juostą, kuri bus dar ir susiaurinta. Čia mažinamas greitis – nuo 90 km/val. iki 70 km/val. Siaurinamos eismo juostos ir iš kitos pusės: nuo Klaipėdos link Vilniaus.
    Šis kelio ruožas valstybinis. Savivaldybė sako, kad čia užprogramuota bėda. Jau dabar aišku, kad užsikiš visas miestas. Kentėti teks. Labiausiai kentės Varnių ir Senamiesčio tiltai. „Mes įžvelgiame problemą, kad bus siaurinamos juostos, – kalbėjo Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius. – Viena juosta – iki 2,5 m, kita – iki 3,25 m. Manome, kad čia bus iššūkis ir miestui“.

    Pasak M. Matusevičiaus, jau dabar aišku, kad užsikiš visas miestas. „Kentėti teks. Labiausiai kentės Varnių ir Senamiesčio tiltai“, – sakė M. Matusevičius. Esą bėdų bus ir pasirinkus kitus maršrutus. Miestas perprogramuoja šviesoforus. „Turime Baltų pr. ir Rasytės g. sankryžą, kuri yra netoli A1 kelio. Reikės truputėlį pakoreguoti fazes, kad nuo „Megos“ važiuojantys automobiliai lengviau pravažiuotų per tą sankryžą“, – dėstė M. Matusevičius. – Varnių g. ir Neries kr. sankryža, kur dideli srautai nuo A1 kelio, ten irgi pailginsime fazę atvažiuojantiems nuo Šilainių pusės“.

    https://kauno.diena.lt/naujienos/ver...tojams-1103654

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Tikėjausi kad darbus pradės netrukus, nes jau atsivežė betono plokščių naudojamų laikiniems privažiavimams technikai .

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Brėžiniai buvo pasidalinti kažkada [A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis temoje. Manau ten ir reiktų šita tema diskutuoti.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Apie tai, kad reikės iškirsti dalį medžių, parašė visą pastraipą
    Įdomu, koks bus sujungimas su Islandijos plentu. Dobilo principu galbūt mažiau medžių tektų kirsti, nei įrengiant papildomą žieduką, bet stabdytų gretią eismą. Aš tik nepamenu, ar paties Islandijos plento nebuvo vizijų platinti ?

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    TIES KAUNU IŠKILS VIADUKAS: STATYBOS DARBAI PRASIDĖS KITAIS METAIS

    https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...metais-1103128
    Apie tai, kad reikės iškirsti dalį medžių, parašė visą pastraipą

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Magistraliniame kelyje A1 numatomi eismo pokyčiai
    (Kauno savivaldybė per facebook.com)
    Nuo lapkričio 21 d. iki kitų metų sausio 9 d. dėl remonto laikinai neliks nuvažiavimo į Jonavos gatvę iš magistralinio A1 kelio palei Kleboniškio mišką.
    Eismas bus nukreiptas apylanka per viaduką prekybos centro „Mega“ link. Išvažiavimas iš Jonavos g. ribojamas nebus.
    Dėl rekonstrukcijos tuo pačiu uždaromas ir vidurinis A. Meškinio tiltas per Nerį. Darbų metu eismas pajūrio link bus nukreiptas per naująjį šiaurinį tiltą.
    Planuojama, kad po atnaujinimo vidurinis tiltas bus skirtas tik tranzitiniam judėjimui.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    TIES KAUNU IŠKILS VIADUKAS: STATYBOS DARBAI PRASIDĖS KITAIS METAIS

    https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...metais-1103128
    Ties Ašigalio gatve prieš keletą metų įrengtas įvažiavimas iš A1 kelio į miestą. Čia galima įvažiuoti į Kauną atvykstantiems nuo Klaipėdos ir išvažiuoti Vilniaus kryptimi. Miestas turi ambicingų planų įrengti viaduką, kuris leistų iš Ašigalio gatvės keliauti link pajūrio ir į miestą įsukti atvažiavus nuo Vilniaus.

    Šis projektas žymiai pagerintų susisiekimą su Kaunu, sumažintų automobilių srautus kituose įvažiavimo į miestą keliuose. Dar vasarą Kauno miesto savivaldybės taryba priėmė sprendimą šio projekto įgyvendinimą perimti iš Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) ir viaduką statyti savo ir valstybės lėšomis.
    Paskutinis taisė digital; 2022.11.18, 15:05. Priežastis: pridėta citata

    Komentuoti:


  • Draarvys
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

    Aš ten kartais matydavau atostradą kertantį vyriškį neįgaliojo vežymėlyje. Na jam jau viskas, nebepavyks niekaip kirsti..
    Kaip tik puiku, žmogelis liks gyvas...

    Komentuoti:

Working...
X