Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kirstukas
    replied
    Dideli pokyčiai automagistralėje ties Kaunu: baigtas didžiausias per 30 metų tiltų statybos projektas
    Via Lietuva 2024-11-29
    Eismas naujai pastatytais A. Meškinio (Kleboniškio) tiltais bus paleistas etapais. Nuo šeštadienio (lapkričio 30 d.) eismas su tam tikrais apribojimais bus pradėtas organizuoti naujai pastatytu tiltu Vilniaus kryptimi, o nuo pirmadienio (gruodžio 2 d.) – antru naujai pastatytu tiltu ir Klaipėdos kryptimi. Nuo gruodžio 3 d. eismas abiem naujai pastatytais tiltais per Nerį Kaune vyks be jokių apribojimų.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Auwris Rodyti pranešimą
    Bet šitas grybas vis išlenda, nepasiduoda
    ale kokia jo reklama vaziuojant link Babtu uz Senuku logisitikos centro autostradoje

    Komentuoti:


  • Auwris
    replied
    Bet šitas grybas vis išlenda, nepasiduoda

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Šiandien įvyko dar vienas tiltų "atidarymas" pagal Kupčinską
    Click image for larger version

Name:	6e10127b60a4fcbf1aef19f09e74d2e5-1024x683.jpeg
Views:	708
Size:	167,2 kB
ID:	2157996

    Alfonso Miškinio (Kleboniškio) tiltų kompleksas – tai vienas svarbiausių Kauno transporto tinklų, ilgus metus buvęs pagrindiniu viso Kauno regiono susisiekimo iššūkiu.
    https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/10/...-finansavimas/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kauno m. savivaldybė 2024.10.04
    Pradedamos Ašigalio viaduko statybos virš kelio A1
    Naujasis transporto mazgas Ašigalio gatvės tąsoje ateityje suteiks galimybę patogiai įvažiuoti į miestą nuo Vilniaus pusės ir išvykti Klaipėdos kryptimi.




    "Nutiesus naują jungtį Klaipėdos link, sumažės transporto srautas Savanorių prospekto ir A1 magistralinio kelio mazge, ties vadinamąja Muravos sankryža. Tai ypač aktualu piko metu. Iki tol pagerinome susisiekimą su žiedine sankryža Ašigalio gatvėje ir būsimu viaduku – užbaigėme darbus maždaug pusantro kilometro besitęsiančioje S. Žukausko gatvėje, Kalniečiuose. Kapitališkai sutvarkę šią atkarpą ir pastatę būsimą viaduką, turėsime dar vieną patogią jungtį su miesto aplinkkeliu", – sako Kauno mero pavaduotojas Andrius Palionis.

    https://www.15min.lt/verslas/naujien...1-1636-2317210

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Autokausta“ pradėjo dar vienas statybas Kaune: iškils viadukas už 7,65 mln. eurų

    Per paskutinius metus pradėjęs dviejų tiltų per Nemuną statybas, Kaunas imasi kito užsibrėžto tikslo – viaduko su greitėjimo ir lėtėjimo juostomis virš magistralės A1. Naujasis transporto mazgas ateityje suteiks galimybę patogiai įvažiuoti į miestą nuo Vilniaus pusės ir išvykti Klaipėdos kryptimi. Kitapus Islandijos plento beveik 2 hektarų plote jau baigiami statybų teritorijos paruošimo darbai.
    https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/10/...-765-mln-euru/

    Ir kur buvus kur nebuvus Autokausta nei juoktis nei verkti tiesiog...

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Eismo organizavimas - kaip įprasta. Rodyklių nėra nei prieš nusukimą į Panerių g., nei už tilto. Po naujo tilto atidarymo jau ne vienas pažįstamas į Vilijampolę važiavo per Muravą.
    Prieš tilto atidarymą mačiau Via lietuva žinutę apie pasikeisiančią eismo organizavimo tvarką: "Prašome stebėti kelio ženklus. Nedaugžodžiavo Via lietuva atstovai."
    Suprantu ir su ženklais nelabai paėjo..

    Komentuoti:


  • Krokas
    replied
    ekspertams iskart du klausimai, Kodel vaziuojant per sujungimus tokie ryskus jie? jei per pirmaji tilta atidaryta pries pora metu net nesijaucia kai vaziuoji cia padare sujungimus kad net galva susipurto, antras kodel kairioji kelkrascio juosta taip kreivai nupiesta? atrodo girtas traktoristas su ranka brauke is kabinos

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Eismo organizavimas - kaip įprasta. Rodyklių nėra nei prieš nusukimą į Panerių g., nei už tilto. Po naujo tilto atidarymo jau ne vienas pažįstamas į Vilijampolę važiavo per Muravą.

    Komentuoti:


  • vytgri
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

    Man iš viso šita "pakazucha" nepriimtina. Nori atidaryt atidaryk, bet kam tie šalmai..? Ką jie čia darbininkus kokius vaizduoja? Nėra jokių pavojų iš viršaus apart varnų arba balandžių..
    Politikams šitas PR - kaip medus prie lūpų. Su šalmais ir liemenėm teikia priešrininkimių šūkių, tokių kaip "ne kalbam, o darom" vaizdinį variantą. Kiek mačiau foto iš PL autostradų atidarymo (ten prieš rinkimus irgi visi būna kaip į subines įgelti), valdininkai mažiau išsikalinėja su tuo "safety first" įvaizdžiu. Bet pasitaiko ir ten.

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Na šalmai balti ir ryškios liemenės gražu, bet esminio dalyko statybose tai darbinių batų su S2 ar S3 apsauga nė vienas neužsidėjo. Lakierkiniai visi.
    Man iš viso šita "pakazucha" nepriimtina. Nori atidaryt atidaryk, bet kam tie šalmai..? Ką jie čia darbininkus kokius vaizduoja? Nėra jokių pavojų iš viršaus apart varnų arba balandžių..

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Na šalmai balti ir ryškios liemenės gražu, bet esminio dalyko statybose tai darbinių batų su S2 ar S3 apsauga nė vienas neužsidėjo. Lakierkiniai visi.
    Tai gal čia tie šalmai nuo varnų? O liemenės, kad jas baidytų?

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

    Nu rinkimai ant nosies, reikia varguoliam parodyt kad dėdės su baltais šalmais labai dirba.
    Na šalmai balti ir ryškios liemenės gražu, bet esminio dalyko statybose tai darbinių batų su S2 ar S3 apsauga nė vienas neužsidėjo. Lakierkiniai visi.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
    Nu rinkimai ant nosies, reikia varguoliam parodyt kad dėdės su baltais šalmais labai dirba.
    Ministras Skuodis vien per šią per savaitę lankėsi juostelių karpymo tikslais Kleboniškyje, Kazlų Rūdoje ir Alytuje.
    Šiek tiek gaila. kad rinkimai į Seimą vyksta tik kas ketverius metus.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė judosius Rodyti pranešimą
    Tam kad 6 buratinus patraukti nuo kelio, reikėjo visiškai sustabdyti eismą Vilniaus kryptimi nuo 10:45 iki 10:55. Ir tą būtinai reikėjo daryti dienos metu.
    Įvyko baisus dalykas.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė judosius Rodyti pranešimą
    Tam kad 6 buratinus patraukti nuo kelio, reikėjo visiškai sustabdyti eismą Vilniaus kryptimi nuo 10:45 iki 10:55. Ir tą būtinai reikėjo daryti dienos metu.
    Nu rinkimai ant nosies, reikia varguoliam parodyt kad dėdės su baltais šalmais labai dirba.

    Komentuoti:


  • judosius
    replied
    Tam kad 6 buratinus patraukti nuo kelio, reikėjo visiškai sustabdyti eismą Vilniaus kryptimi nuo 10:45 iki 10:55. Ir tą būtinai reikėjo daryti dienos metu.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Via Lietuva 2024.09.26
    Oficialiai atidarytas naujas tiltas per Nerį Kaune
    Šiandien, beveik po dvejus metus intensyviai vykusių A. Meškinio (Kleboniškio) tilto tvarkymo darbų, atidarytas vienas iš dvejų naujai pastatytų tiltų per Nerį Kaune. Antrojo tilto statybos darbus ir eismą abiem naujai pastatytais tiltais atidaryti planuojama iki šių metų pabaigos





    https://vialietuva.lt/naujienos/sudetingiausias-tiltu-statybos-projektas-pagrindineje-salies-automagistraleje-juda-link-pabaigos-oficialiai-atidarytas-naujas-tiltas-per-neri-kaune

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Paskutinio tilto rangos konkursas numatomas metų gale, darbų pradžia 2026m.

    Komentuoti:


  • vaidast
    replied
    Parašė Atpildas Rodyti pranešimą
    Vidurinis tilta irgi turėjo būt tik rekonstrukcija, o ne naujai pastatytas, bet pradėjus darbus buvo nuspręsta, kad reik griaut ir statyt nauja. Su 3 tiltu irgi gali taip būti
    Ne, visada vidurinis buvo planuojamas rekonstruot, o pietinis remontuot, apie rekonstrukcija niekas nekalba.

    Komentuoti:

Working...
X