Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • thomcius
    replied
    Parašė Atpildas Rodyti pranešimą
    Vidurinis tilta irgi turėjo būt tik rekonstrukcija, o ne naujai pastatytas, bet pradėjus darbus buvo nuspręsta, kad reik griaut ir statyt nauja. Su 3 tiltu irgi gali taip būti
    Iš kur tokia informacija? Šaltinis?
    Niekada taip nebuvo galvojama, senieji tiltai buvo pastatyti skirtingu laiku ir skirtingu būdu, tad gerokai senesnį rekonstrukcijos metu nuspręsta griauti, o "naujesnį" tik rekonstruoti.

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Ar jau aišku kada ir kas remontuos paskutinį nepaliestą tiltą? Buvo rašoma apie jo remontavimą jį platinant ir t.t.
    Ar paleis naujus tiltus tada skelbs projektavimo konkursą ir t.t.?

    Mano nuomone vos atidarius naujai pastatytus tiltus kitą dieną jau turi būti remontuojamas nepaliestas trečiasis tiltas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    BNS 2024.09.24
    Susisiekimo ministras M. Skuodis Kaune atidarys vieną iš dviejų Kleboniškio tiltų
    Šią savaitę susisiekimo ministras Marius Skuodis aplankys šalies susisiekimui svarbius, rekonstruotus ir eismui paruoštus infrastruktūros objektus. (...) . Ketvirtadienį ministras atvers eismą naujuoju Kauno A. Meškinio tiltu (...).
    Po dvejus metus intensyviai vykusių tvarkymo darbų, ketvirtadienį įvyks oficiali naujojo Kleboniškio (A. Meškinio) tilto per Neries upę Kaune atidarymo ceremonija. Tai – vienas iš dviejų naujai pastatytų tiltų per Nerį Kaune. Naujuoju tiltu laikinai, kol bus atliekami baigiamieji antrojo tilto statybos darbai, eismas vyks Vilniaus kryptimi. Visus darbus planuojama baigti ir eismą abiem naujai pastatytais tiltais atidaryti iki šių metų pabaigos

    https://sc.bns.lt/view/item/492447

    Komentuoti:


  • Auwris
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Grafikas topinis (nieko neįžlibinsi). Kiek suprantu, iš 3-jų tiltų veiks tik vienas šiaurinis? Bus milžiniški kamščiai.
    Veiks du "šiauriniai", dabartinis Vilnius-Klaipėda ir vienas iš naujų pastatytų (šiauriausias).
    Antrasis naujas pietinis ir senasis Klaipėda-Vilnius neveiks.

    Čia jeigu vidurį dabar statomą padalintume į "du tiltus".
    Paskutinis taisė Auwris; 2024.09.24, 01:03.

    Komentuoti:


  • Atpildas
    replied
    Vidurinis tilta irgi turėjo būt tik rekonstrukcija, o ne naujai pastatytas, bet pradėjus darbus buvo nuspręsta, kad reik griaut ir statyt nauja. Su 3 tiltu irgi gali taip būti

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Grafikas topinis (nieko neįžlibinsi). Kiek suprantu, iš 3-jų tiltų veiks tik vienas šiaurinis? Bus milžiniški kamščiai.
    Man rodos iš 4 juostų komplektų veiks 2 šiauriniai.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Grafikas topinis (nieko neįžlibinsi). Kiek suprantu, iš 3-jų tiltų veiks tik vienas šiaurinis? Bus milžiniški kamščiai.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    LRT bent jau įdėjo eismo organizavimo schemą.

    Žinia važiuojantiems pro Kauną: keičiasi eismo organizavimo tvarka Kleboniškio tiltu
    lrt.lt 2024-09-23
    Click image for larger version

Name:	1863802-541626-756x425.jpg
Views:	602
Size:	36,9 kB
ID:	2153672

    Vėl bus „zigzagai“, vėl pirmą dieną visi išsigandę bus. Tikėkimės bent geltonų dažų nepagailės rangovas (ar kad ir ką ten naudoja).

    Komentuoti:


  • m1ndas
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Nesu tiltų specialistas, bet matyt pigiau perkelti įvažiavimą į kitą vietą, nei ant tilto pridėti papildomą juostą arba jį išvis griauti, juolab, jeigu po palopymo dabartinis tiltas atitiks visus reikalavimus.
    Aš irgi nesu tipltų specialistas, bet spėčiau kalbam apie order of magnitude didesnes kainas (dešimtimis kartų).

    Komentuoti:


  • m1ndas
    replied
    Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimą

    Faktas, kad dabar negerai. Mane tik stebina pasirinkimas likusį tiltą rekonstruoti, vietoj pilno perstatymo.
    What? Kaip gali stebint toks dalykas?
    Ždž. norėjai kad projektas ilgiau užtruktų bei kainuotų daugiau - sveikinu
    Ačiū dievui, nedundukai dirba šitam projekte ir pataupė, kur tikrai galima. O kai jau reiks tiltą perstatyt, šalia bus 3 kiti.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Nesu tiltų specialistas, bet matyt pigiau perkelti įvažiavimą į kitą vietą, nei ant tilto pridėti papildomą juostą arba jį išvis griauti, juolab, jeigu po palopymo dabartinis tiltas atitiks visus reikalavimus.

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimą

    Faktas, kad dabar negerai. Mane tik stebina pasirinkimas likusį tiltą rekonstruoti, vietoj pilno perstatymo.
    Pagal juos jis yra geras dar + gi buvo patvarkytas, kai nukrito + tikėtina, kad jo apkrovimas bent sunkiasvorėmis transporto priemonėmis nebebus toks, koks buvo arba yra dabar.

    Komentuoti:


  • 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Veikiausiai. Nuo 0 į greito eismo kelią įvažiuojančios mašinos saugumo neprideda. Tik įvykus avarijai toje vietoje formuodavosi milžiniški kamščiai
    Faktas, kad dabar negerai. Mane tik stebina pasirinkimas likusį tiltą rekonstruoti, vietoj pilno perstatymo.

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied


    . Nuo rugsėjo 26 dienos 11.00 val. keičiasi eismo organizavimas A. Meškinio (Kleboniškio) tiltu per Nerį, pranešė akcinė bendrovė „Via Lietuva“.



    Pranešama, kad nuo Klaipėdos Vilniaus kryptimi eismas vyks vienu iš naujai pastatytų tiltų. Tuo metu eismo organizavimas važiuojantiems Klaipėdos kryptimi nesikeičia. Tokia eismo organizavimo tvarka galios iki metų pabaigos, t. y. tol, kol bus baigti visi vidurinio tilto rekonstravimo darbai.
    https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/09/...oniskio-tiltu/

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimą
    O kuo įvaža iš naujojo kelio bus geresnė už esamą? Dėl galimybės įrengti greitėjimo juostą?
    Veikiausiai. Nuo 0 į greito eismo kelią įvažiuojančios mašinos saugumo neprideda. Tik įvykus avarijai toje vietoje formuodavosi milžiniški kamščiai

    Komentuoti:


  • 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo
    replied
    O kuo įvaža iš naujojo kelio bus geresnė už esamą? Dėl galimybės įrengti greitėjimo juostą?

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    į kalipėdą :d

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
    Todėl, nes
    Click image for larger version

Name:	2024-09-19_23-20-27.png
Views:	1331
Size:	1,01 MB
ID:	2153027
    Click image for larger version

Name:	2024-09-19_23-21-10.png
Views:	1216
Size:	13,7 kB
ID:	2153028

    Iš projekto ištrauka:
    Aš šitą mačiau, bet galvojau kur tas violetinis punktyras bus iškart normalus kelias, o tą nesamonę panaikins. Ai, taigi mes gyvenam pinigų plovimo mašinoje ir visiems reikia darbo duot ir visi turi uždirbt po kelis kartus. Absurdas...

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė ojojoj Rodyti pranešimą
    Kodėl vyksta toks cirkas????
    Todėl, nes
    Click image for larger version

Name:	2024-09-19_23-20-27.png
Views:	1331
Size:	1,01 MB
ID:	2153027
    Click image for larger version

Name:	2024-09-19_23-21-10.png
Views:	1216
Size:	13,7 kB
ID:	2153028

    Iš projekto ištrauka:
    Kauno m. savivaldybei įrengus planuojamą jungiamąjį kelią nuo suprojektuotos sankryžos 100,45 km, sankryžos 100,24 km nuovažos bus išardytos.

    Jungiamajame 5K kelyje naujai projektuojama sankryža su planuojamu savivaldybės keliu 100,45 km. Šiame darbų etape numatyta sutvarkyti nuovažas iš jungiamojo kelio 5K su saugumo salele į planuojamą kelią iki kelio sklypo ribos.

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Kodėl vyksta toks cirkas????
    Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	1372
Size:	635,4 kB
ID:	2153005Negi nebuvo galima padaryti taip?
    Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	1364
Size:	604,3 kB
ID:	2153006
    Naujausios foto paimtos:
    https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/09/...kaip-vaziuoti/

    Komentuoti:

Working...
X