Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Veikiausiai. Nuo 0 į greito eismo kelią įvažiuojančios mašinos saugumo neprideda. Tik įvykus avarijai toje vietoje formuodavosi milžiniški kamščiai
Komentuoti:
-
. Nuo rugsėjo 26 dienos 11.00 val. keičiasi eismo organizavimas A. Meškinio (Kleboniškio) tiltu per Nerį, pranešė akcinė bendrovė „Via Lietuva“.
Pranešama, kad nuo Klaipėdos Vilniaus kryptimi eismas vyks vienu iš naujai pastatytų tiltų. Tuo metu eismo organizavimas važiuojantiems Klaipėdos kryptimi nesikeičia. Tokia eismo organizavimo tvarka galios iki metų pabaigos, t. y. tol, kol bus baigti visi vidurinio tilto rekonstravimo darbai.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimąO kuo įvaža iš naujojo kelio bus geresnė už esamą? Dėl galimybės įrengti greitėjimo juostą?
Komentuoti:
-
O kuo įvaža iš naujojo kelio bus geresnė už esamą? Dėl galimybės įrengti greitėjimo juostą?
Komentuoti:
-
Parašė Kirstukas Rodyti pranešimąTodėl, nes
Iš projekto ištrauka:
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ojojoj Rodyti pranešimąKodėl vyksta toks cirkas????
Iš projekto ištrauka:
Kauno m. savivaldybei įrengus planuojamą jungiamąjį kelią nuo suprojektuotos sankryžos 100,45 km, sankryžos 100,24 km nuovažos bus išardytos.
Jungiamajame 5K kelyje naujai projektuojama sankryža su planuojamu savivaldybės keliu 100,45 km. Šiame darbų etape numatyta sutvarkyti nuovažas iš jungiamojo kelio 5K su saugumo salele į planuojamą kelią iki kelio sklypo ribos.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Kodėl vyksta toks cirkas????
Negi nebuvo galima padaryti taip?
Naujausios foto paimtos:
https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/09/...kaip-vaziuoti/
- 1 patinka
Komentuoti:
-
BNS 2024.09.11
„Via Balticos“ ir Kleboniškio tilto statyboms skirta dar 42 mln. eurų
Kleboniškio (A. Meškinio) tilto rekonstrukcijai – vidurinio tilto statyboms (bendra vertė – 70,5 mln. eurų) skirta dar 15,3 mln. eurų.
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ar-42-mln-euru
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Dar galima uždrausti komercinio transporto eismą ten, ir verslas pats pastatys viaduką, ane? Kai šnekam apie Kalvarijos g. > A5 sankryžą, tai LAKD ne prie ko, o čia jau savivaldybė ne prie ko?
iPhone atsakė, tiksliau patvirtino mano žodžius, kad šitas viadukas buvo LAKD planuose, bet savivaldybė nematė aiškių datų kada ji imsis šių darbų, todėl perėmė nes tai miestui svarbu.
Dėl A5 tai kaip ir minėjau, toj atkarpoje dar liko neįrengtos 4,5 greitėjimo lėtėjimo juostos esamiems įvažiavimams. Kas trukdė savivaldybei išasfaltuoti iki armoniškių g. ar iki Viados degalinės Baltijos g. ir Alšėnų g. Plius ta kelio atkarpa numatoma rekonstruoti iki autostrados lygio, tad pinigai išmetami į balą.
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
tai nori pasakyti kai stato valstybinės reikšmės kelius, tai dviaukštes sankryžas su vietinės reikšmės keliais statosi savivaldybės? Ar pastato direkcija ir jau kelius iki tų viadukų pasistato savivalda?
Čia kaip ir žiedą su keliu iki magistralės sklypo įrengė savivaldybė, o jau greitėjimo lėtėjimo juostas statė direkcija. Viadukas šiuo atveju ir atsidurs magistralės sklype.
Viaduką naikinant Giraitės apsisukimą ir turėjo įsirengti savivalda?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
nepaminėjai iš kurios pusės važiuojant.
Pataisyk jeigu klystu. Nes šiuo metu be būsimo viaduko eismas nuo Jonavos gatvės (Eiguliams) link Vilniaus jau kaip ir nuimamas per Ašigalio išvažiavimą, o būsimas viadukas nuims link Klaipėdos. Ir nuims dalį eismo atvažiuojančius nuo Vilniaus.
Ir šis projektas pajudintas Kauno savivaldybės (krabo) nes kelių direkcija būtų pradėjusi nuo nulio tik pabaigus tiltų per Nerį statyboms. O šiuo metu jau turime kelis metus dalinai veikiančia sankryžą.
Komentuoti:
-
Šis viadukas buvo numatytas viso šio ruožo rekonstrukcijoje. Savivaldybė atliko darbus kas kaip ir priklausytų savivaldai, tai pastatė atšaką nuo Ašigalio g. įrengė pylimą viadukui o LAKD įrengė greitėjimo lėtėjimo juostas. Viaduką planavo statyti LAKD. Kadangi LAKD terminai ir planai neaiškūs Kauno miesto savivaldybė ėmėsi šį projektą įgyvendinti pati.
Antradienį Kauno miesto taryba pritarė sprendimui projektuoti ir statyti viaduką ties Ašigalio gatve. Savivaldybė sudarys bendradarbiavimo sutartį su iki šiol tokius planus turėjusia Lietuvos automobilių kelių direkcija. Statybos planuojamos valstybinėje žemėje.
Kauno savivaldybė atliks darbų už daugiau nei milijoną eurų – supilami kelio pylimai, bus įrengtos komunikacijos, žiedinė sankryža. LAKD įrengs greitėjimo ir lėtėjimo juostas.
Toliau jau yra LAKD strateginis planavimas, kuriuos darbus vykdyti pirmiau kuriuos vėliau kokiais etapais ir t.t.
Kas dėl Megos viaduko - tai jis buvo pastatytas ir dabar rekonstruojamas Megos savininkų lėšomis.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Jei rekonstruoja kelią, tai iškart įrengiamos ir sankryžos/sankirtos su vietinės reikšmės keliais (kai reikalinga tokias perstatyti ar įrengti). Tačiau esant poreikiui prijungti vietinės reikšmės gatvę, niekas neuždraudė savivaldybei išsiimti prisijungimo sąlygas ir pasistatyti sankryžą.T.y. tai ką savivaldybė kaip ir priklauso pasidarė. Analogiškai viadukas prie Megos irgi statytas ne tuometinės LAKD.
Geležinkelio viadukai virš valstybinės reikšmės kelių irgi statomi LTG, kaip pvz. LTG dabar stato ir valstybinės reikšmės ar vietinės reikšmės kelių objektus Rail Baltica trasoje.
Jei kalbėti apie Giraitės sankryžą, tai ten buvo sankryža su valstybinės reikšmės keliu Nr. 1921, kurį valdo kelių direkcija.
Kaip jau rašiau kažkada temoje apie A5 ir jungtimi berods ties Kazliškiais: būtų kiek keistoka, kad jeigu savivaldybė sugalvoja pasidaryti gatvę, tai LAKD metę į šalį kitus projektus turėtų bėgte imti ir statyti naują sankryžą.Paskutinis taisė sleader; 2024.07.29, 15:39.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
O direkcija išvis kažką čia būtų pradėjusi? Šis viadukas nėra jokio valstybinės reikšmės kelio dalis, o sankryža su vietinės reikšmės gatve. Gatves stato ir prižiūri savivaldybės.
Čia kaip ir žiedą su keliu iki magistralės sklypo įrengė savivaldybė, o jau greitėjimo lėtėjimo juostas statė direkcija. Viadukas šiuo atveju ir atsidurs magistralės sklype.
Viaduką naikinant Giraitės apsisukimą ir turėjo įsirengti savivalda?
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąIr šis projektas pajudintas Kauno savivaldybės (krabo) nes kelių direkcija būtų pradėjusi nuo nulio tik pabaigus tiltų per Nerį statyboms. O šiuo metu jau turime kelis metus dalinai veikiančia sankryžą.
Komentuoti:
-
Parašė iPhone Rodyti pranešimą
Labai tikiuosi pavyks rangovą rasti iš pirmo karto. Ir tas rangovas bus ne Autokausta.
Žiūrint strategiškai - šis viadukas turėjo būti pastatytas dar prieš pradedant tiltų per nerį statybai ir rekonstrukcijai. Taip būtų nuimta nemažai srauto, kuris suka į Jonavos gatvę ar išvažinėja per Jonavos gatvę link Vilniaus pusės.
Pataisyk jeigu klystu. Nes šiuo metu be būsimo viaduko eismas nuo Jonavos gatvės (Eiguliams) link Vilniaus jau kaip ir nuimamas per Ašigalio išvažiavimą, o būsimas viadukas nuims link Klaipėdos. Ir nuims dalį eismo atvažiuojančius nuo Vilniaus.
Ir šis projektas pajudintas Kauno savivaldybės (krabo) nes kelių direkcija būtų pradėjusi nuo nulio tik pabaigus tiltų per Nerį statyboms. O šiuo metu jau turime kelis metus dalinai veikiančia sankryžą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąBNS 2024.07.28
Bus statomas viaduką prie Kleboniškio miško
Žiūrint strategiškai - šis viadukas turėjo būti pastatytas dar prieš pradedant tiltų per nerį statybai ir rekonstrukcijai. Taip būtų nuimta nemažai srauto, kuris suka į Jonavos gatvę ar išvažinėja per Jonavos gatvę link Vilniaus pusės.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
BNS 2024.07.28
Bus statomas viaduką prie Kleboniškio miško
Kaune, automagistralėje Vilnius–Klaipėda, ties Kleboniškio mišku, neprivažiavus tilto per Nerį, ruošiamasi baigti statyti viaduką. Preliminari maksimali projekto vertė – 9,3 mln. eurų (su PVM). Kauno savivaldybės administracijos direktorius Tadas Metelionis sako, kad viaduko su naujomis greitėjimo ir lėtėjimo juostomis statyba numatyta siekiant pagerinti susisiekimą Kauno priemiesčiuose.
„Nutiesus naują jungtį Klaipėdos link sumažės transporto srautas Savanorių prospekto ir A1 magistralinio kelio mazge. Tai ypač aktualu piko metu“, – komentare BNS sakė T. Metelionis. (...)
Pasak jo, pirmieji darbai Ašigalio gatvėje buvo pradėti dar 2017–2018 metais, kai suformavus žiedinę sankryžą ir sujungus gatvę su magistraliniu keliu atsirado papildomas įvažiavimas ir išvažiavimas iš miesto link Vilniaus.
„Pagerinome susisiekimą su žiedine sankryža Ašigalio gatvėje, užbaigdami maždaug pusantro kilometro besitęsiančios S. Žukausko gatvės rekonstrukciją. Pastačius viaduk, turėsime dar vieną patogią jungtį su miesto aplinkkeliu“, – sakė administracijos direktorius.
Miestas jau paskelbė rangovo konkursą, kuriam paraiškų laukiama iki liepos 31 dienos.
T. Metelionio teigimu, tikimasi rangovą turėti jau rudenį ir darbus atlikti per 12 mėnesių. Projekto finansavimas numatytas šių metų Kauno biudžete, o tiksli projekto suma paaiškės radus rangovą.
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...klaipeda-kaune
- 6 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: