Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ojojoj
    replied
    Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimą

    Faktas, kad dabar negerai. Mane tik stebina pasirinkimas likusį tiltą rekonstruoti, vietoj pilno perstatymo.
    Pagal juos jis yra geras dar + gi buvo patvarkytas, kai nukrito + tikėtina, kad jo apkrovimas bent sunkiasvorėmis transporto priemonėmis nebebus toks, koks buvo arba yra dabar.

    Komentuoti:


  • 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Veikiausiai. Nuo 0 į greito eismo kelią įvažiuojančios mašinos saugumo neprideda. Tik įvykus avarijai toje vietoje formuodavosi milžiniški kamščiai
    Faktas, kad dabar negerai. Mane tik stebina pasirinkimas likusį tiltą rekonstruoti, vietoj pilno perstatymo.

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied


    . Nuo rugsėjo 26 dienos 11.00 val. keičiasi eismo organizavimas A. Meškinio (Kleboniškio) tiltu per Nerį, pranešė akcinė bendrovė „Via Lietuva“.



    Pranešama, kad nuo Klaipėdos Vilniaus kryptimi eismas vyks vienu iš naujai pastatytų tiltų. Tuo metu eismo organizavimas važiuojantiems Klaipėdos kryptimi nesikeičia. Tokia eismo organizavimo tvarka galios iki metų pabaigos, t. y. tol, kol bus baigti visi vidurinio tilto rekonstravimo darbai.
    https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/09/...oniskio-tiltu/

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimą
    O kuo įvaža iš naujojo kelio bus geresnė už esamą? Dėl galimybės įrengti greitėjimo juostą?
    Veikiausiai. Nuo 0 į greito eismo kelią įvažiuojančios mašinos saugumo neprideda. Tik įvykus avarijai toje vietoje formuodavosi milžiniški kamščiai

    Komentuoti:


  • 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo
    replied
    O kuo įvaža iš naujojo kelio bus geresnė už esamą? Dėl galimybės įrengti greitėjimo juostą?

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    į kalipėdą :d

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
    Todėl, nes
    Click image for larger version

Name:	2024-09-19_23-20-27.png
Views:	1318
Size:	1,01 MB
ID:	2153027
    Click image for larger version

Name:	2024-09-19_23-21-10.png
Views:	1198
Size:	13,7 kB
ID:	2153028

    Iš projekto ištrauka:
    Aš šitą mačiau, bet galvojau kur tas violetinis punktyras bus iškart normalus kelias, o tą nesamonę panaikins. Ai, taigi mes gyvenam pinigų plovimo mašinoje ir visiems reikia darbo duot ir visi turi uždirbt po kelis kartus. Absurdas...

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė ojojoj Rodyti pranešimą
    Kodėl vyksta toks cirkas????
    Todėl, nes
    Click image for larger version

Name:	2024-09-19_23-20-27.png
Views:	1318
Size:	1,01 MB
ID:	2153027
    Click image for larger version

Name:	2024-09-19_23-21-10.png
Views:	1198
Size:	13,7 kB
ID:	2153028

    Iš projekto ištrauka:
    Kauno m. savivaldybei įrengus planuojamą jungiamąjį kelią nuo suprojektuotos sankryžos 100,45 km, sankryžos 100,24 km nuovažos bus išardytos.

    Jungiamajame 5K kelyje naujai projektuojama sankryža su planuojamu savivaldybės keliu 100,45 km. Šiame darbų etape numatyta sutvarkyti nuovažas iš jungiamojo kelio 5K su saugumo salele į planuojamą kelią iki kelio sklypo ribos.

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Kodėl vyksta toks cirkas????
    Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	1359
Size:	635,4 kB
ID:	2153005Negi nebuvo galima padaryti taip?
    Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	1351
Size:	604,3 kB
ID:	2153006
    Naujausios foto paimtos:
    https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/09/...kaip-vaziuoti/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    BNS 2024.09.11
    „Via Balticos“ ir Kleboniškio tilto statyboms skirta dar 42 mln. eurų
    Kleboniškio (A. Meškinio) tilto rekonstrukcijai – vidurinio tilto statyboms (bendra vertė – 70,5 mln. eurų) skirta dar 15,3 mln. eurų.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ar-42-mln-euru

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Dar galima uždrausti komercinio transporto eismą ten, ir verslas pats pastatys viaduką, ane? Kai šnekam apie Kalvarijos g. > A5 sankryžą, tai LAKD ne prie ko, o čia jau savivaldybė ne prie ko?
    Na kaip be tavo komentarų man

    iPhone atsakė, tiksliau patvirtino mano žodžius, kad šitas viadukas buvo LAKD planuose, bet savivaldybė nematė aiškių datų kada ji imsis šių darbų, todėl perėmė nes tai miestui svarbu.


    Dėl A5 tai kaip ir minėjau, toj atkarpoje dar liko neįrengtos 4,5 greitėjimo lėtėjimo juostos esamiems įvažiavimams. Kas trukdė savivaldybei išasfaltuoti iki armoniškių g. ar iki Viados degalinės Baltijos g. ir Alšėnų g. Plius ta kelio atkarpa numatoma rekonstruoti iki autostrados lygio, tad pinigai išmetami į balą.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    tai nori pasakyti kai stato valstybinės reikšmės kelius, tai dviaukštes sankryžas su vietinės reikšmės keliais statosi savivaldybės? Ar pastato direkcija ir jau kelius iki tų viadukų pasistato savivalda?
    Čia kaip ir žiedą su keliu iki magistralės sklypo įrengė savivaldybė, o jau greitėjimo lėtėjimo juostas statė direkcija. Viadukas šiuo atveju ir atsidurs magistralės sklype.
    Viaduką naikinant Giraitės apsisukimą ir turėjo įsirengti savivalda?
    Dar galima uždrausti komercinio transporto eismą ten, ir verslas pats pastatys viaduką, ane? Kai šnekam apie Kalvarijos g. > A5 sankryžą, tai LAKD ne prie ko, o čia jau savivaldybė ne prie ko?

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    nepaminėjai iš kurios pusės važiuojant.

    Pataisyk jeigu klystu. Nes šiuo metu be būsimo viaduko eismas nuo Jonavos gatvės (Eiguliams) link Vilniaus jau kaip ir nuimamas per Ašigalio išvažiavimą, o būsimas viadukas nuims link Klaipėdos. Ir nuims dalį eismo atvažiuojančius nuo Vilniaus.

    Ir šis projektas pajudintas Kauno savivaldybės (krabo) nes kelių direkcija būtų pradėjusi nuo nulio tik pabaigus tiltų per Nerį statyboms. O šiuo metu jau turime kelis metus dalinai veikiančia sankryžą.
    Taip nuims dalį eismo atvažiuojant nuo Vilniaus pusės ir dalį eismo važiuojantiems iš Ašigalio g. link Klaipėdos. Jei šis viadukas būtų buvęs prieš pradedant statyti tiltus - būtų žymiai lengviau buvę išvažiuoti iš miesto tiek link Klaipėdos tiek įvažiuoti nuo Vilniaus pusės. Tikrai buvo nemažos spūstys statybų metu išvažiuojant iš Jonavos g. link Klaipėdos arba atvažiuojant nuo Vilniaus kai reikėdavo pasukti link Jonavos g.

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Šis viadukas buvo numatytas viso šio ruožo rekonstrukcijoje. Savivaldybė atliko darbus kas kaip ir priklausytų savivaldai, tai pastatė atšaką nuo Ašigalio g. įrengė pylimą viadukui o LAKD įrengė greitėjimo lėtėjimo juostas. Viaduką planavo statyti LAKD. Kadangi LAKD terminai ir planai neaiškūs Kauno miesto savivaldybė ėmėsi šį projektą įgyvendinti pati.
    Antradienį Kauno miesto taryba pritarė sprendimui projektuoti ir statyti viaduką ties Ašigalio gatve. Savivaldybė sudarys bendradarbiavimo sutartį su iki šiol tokius planus turėjusia Lietuvos automobilių kelių direkcija. Statybos planuojamos valstybinėje žemėje.
    https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...adukas-1087767
    Kauno savivaldybė atliks darbų už daugiau nei milijoną eurų – supilami kelio pylimai, bus įrengtos komunikacijos, žiedinė sankryža. LAKD įrengs greitėjimo ir lėtėjimo juostas.
    https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...udens-77616673

    Toliau jau yra LAKD strateginis planavimas, kuriuos darbus vykdyti pirmiau kuriuos vėliau kokiais etapais ir t.t.


    Kas dėl Megos viaduko - tai jis buvo pastatytas ir dabar rekonstruojamas Megos savininkų lėšomis.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Jei rekonstruoja kelią, tai iškart įrengiamos ir sankryžos/sankirtos su vietinės reikšmės keliais (kai reikalinga tokias perstatyti ar įrengti). Tačiau esant poreikiui prijungti vietinės reikšmės gatvę, niekas neuždraudė savivaldybei išsiimti prisijungimo sąlygas ir pasistatyti sankryžą.T.y. tai ką savivaldybė kaip ir priklauso pasidarė. Analogiškai viadukas prie Megos irgi statytas ne tuometinės LAKD.
    Geležinkelio viadukai virš valstybinės reikšmės kelių irgi statomi LTG, kaip pvz. LTG dabar stato ir valstybinės reikšmės ar vietinės reikšmės kelių objektus Rail Baltica trasoje.
    Jei kalbėti apie Giraitės sankryžą, tai ten buvo sankryža su valstybinės reikšmės keliu Nr. 1921, kurį valdo kelių direkcija.

    Kaip jau rašiau kažkada temoje apie A5 ir jungtimi berods ties Kazliškiais: būtų kiek keistoka, kad jeigu savivaldybė sugalvoja pasidaryti gatvę, tai LAKD metę į šalį kitus projektus turėtų bėgte imti ir statyti naują sankryžą.
    Paskutinis taisė sleader; 2024.07.29, 15:39.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    O direkcija išvis kažką čia būtų pradėjusi? Šis viadukas nėra jokio valstybinės reikšmės kelio dalis, o sankryža su vietinės reikšmės gatve. Gatves stato ir prižiūri savivaldybės.
    tai nori pasakyti kai stato valstybinės reikšmės kelius, tai dviaukštes sankryžas su vietinės reikšmės keliais statosi savivaldybės? Ar pastato direkcija ir jau kelius iki tų viadukų pasistato savivalda?
    Čia kaip ir žiedą su keliu iki magistralės sklypo įrengė savivaldybė, o jau greitėjimo lėtėjimo juostas statė direkcija. Viadukas šiuo atveju ir atsidurs magistralės sklype.
    Viaduką naikinant Giraitės apsisukimą ir turėjo įsirengti savivalda?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Ir šis projektas pajudintas Kauno savivaldybės (krabo) nes kelių direkcija būtų pradėjusi nuo nulio tik pabaigus tiltų per Nerį statyboms. O šiuo metu jau turime kelis metus dalinai veikiančia sankryžą.
    O direkcija išvis kažką čia būtų pradėjusi? Šis viadukas nėra jokio valstybinės reikšmės kelio dalis, o sankryža su vietinės reikšmės gatve. Gatves stato ir prižiūri savivaldybės.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

    Labai tikiuosi pavyks rangovą rasti iš pirmo karto. Ir tas rangovas bus ne Autokausta.

    Žiūrint strategiškai - šis viadukas turėjo būti pastatytas dar prieš pradedant tiltų per nerį statybai ir rekonstrukcijai. Taip būtų nuimta nemažai srauto, kuris suka į Jonavos gatvę ar išvažinėja per Jonavos gatvę link Vilniaus pusės.
    nepaminėjai iš kurios pusės važiuojant.

    Pataisyk jeigu klystu. Nes šiuo metu be būsimo viaduko eismas nuo Jonavos gatvės (Eiguliams) link Vilniaus jau kaip ir nuimamas per Ašigalio išvažiavimą, o būsimas viadukas nuims link Klaipėdos. Ir nuims dalį eismo atvažiuojančius nuo Vilniaus.

    Ir šis projektas pajudintas Kauno savivaldybės (krabo) nes kelių direkcija būtų pradėjusi nuo nulio tik pabaigus tiltų per Nerį statyboms. O šiuo metu jau turime kelis metus dalinai veikiančia sankryžą.

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    BNS 2024.07.28
    Bus statomas viaduką prie Kleboniškio miško
    Labai tikiuosi pavyks rangovą rasti iš pirmo karto. Ir tas rangovas bus ne Autokausta.

    Žiūrint strategiškai - šis viadukas turėjo būti pastatytas dar prieš pradedant tiltų per nerį statybai ir rekonstrukcijai. Taip būtų nuimta nemažai srauto, kuris suka į Jonavos gatvę ar išvažinėja per Jonavos gatvę link Vilniaus pusės.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    BNS 2024.07.28
    Bus statomas viaduką prie Kleboniškio miško
    Kaune, automagistralėje Vilnius–Klaipėda, ties Kleboniškio mišku, neprivažiavus tilto per Nerį, ruošiamasi baigti statyti viaduką. Preliminari maksimali projekto vertė – 9,3 mln. eurų (su PVM). Kauno savivaldybės administracijos direktorius Tadas Metelionis sako, kad viaduko su naujomis greitėjimo ir lėtėjimo juostomis statyba numatyta siekiant pagerinti susisiekimą Kauno priemiesčiuose.
    „Nutiesus naują jungtį Klaipėdos link sumažės transporto srautas Savanorių prospekto ir A1 magistralinio kelio mazge. Tai ypač aktualu piko metu“, – komentare BNS sakė T. Metelionis. (...)

    Pasak jo, pirmieji darbai Ašigalio gatvėje buvo pradėti dar 2017–2018 metais, kai suformavus žiedinę sankryžą ir sujungus gatvę su magistraliniu keliu atsirado papildomas įvažiavimas ir išvažiavimas iš miesto link Vilniaus.
    „Pagerinome susisiekimą su žiedine sankryža Ašigalio gatvėje, užbaigdami maždaug pusantro kilometro besitęsiančios S. Žukausko gatvės rekonstrukciją. Pastačius viaduk, turėsime dar vieną patogią jungtį su miesto aplinkkeliu“, – sakė administracijos direktorius.

    Miestas jau paskelbė rangovo konkursą, kuriam paraiškų laukiama iki liepos 31 dienos.
    T. Metelionio teigimu, tikimasi rangovą turėti jau rudenį ir darbus atlikti per 12 mėnesių. Projekto finansavimas numatytas šių metų Kauno biudžete, o tiksli projekto suma paaiškės radus rangovą.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...klaipeda-kaune

    Komentuoti:

Working...
X