Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Luckeris
    replied
    Nelabai suprantu šito „Šiuo metu rengiami priešprojektiniai sprendiniai, analizuojamos alternatyvos ir ieškoma geriausio varianto pritaikant A1 kelio ruožus prie A. Meškinio tilto eismo srautų.“ Tai kuo tada buvo pagrįstas sprendimas, kad reik 4 tiltų po dvi juostas (žinau kad teoriškai tai 3 atskiri tiltai), o nebūtų užtękę tarkim 2 po tris juostas? Juk buvo atlikta studija su srautų modeliais kur buvo atskirtas vietinis ir tranzitinis eismas visam Islandijos plente. Berods buvo kalbama kad tranzitinio eismo greitis galėtų būti siekti bent 110kmh. Man atrodo net brėžinius galima rast kažkur anksčiau šitoj temoj. Tai kas pasikeitė? Kodėl vėl reik kažką perprojektuok, kad pritaikyt sekančius ruožus prie naujo tilto srautų? Nebent kalbam apie minimalius pakeitimus prie to kas buvo nuspręsta anksčiau arba galbūt netgi išplėsti tą iki Ateities plento (kas man atrodo būtų logiška galvojant apie ateitį, LEZ ir miesto plėtrą). Bet tada galima tiesiai šviesiai taip ir pasakyt. Dabar vėl stato naują Ašigalio gatvės viaduką bet ar jis bus pakankamai ilgas ir ar tarkim jo kolonų pozicijos optimaliai pritaikytos Islandijos plento sprendimui kurio dar nėra? ar bus kaip su Megos viaduku kur tranzitinis kelias turi apvažiuot kolonas?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kas vyksta Kaune 2025.01.05
    Baigus statyti Kleboniškio tiltus spūstys ties Kaunu dar nesibaigs
    Grandiozinis projektas ties Kaunu – naujų Kleboniškio tiltų per Nerį statybos – oficialiai baigtas. Tačiau realių eismo pokyčių dalis vairuotojų nepajautė ir situaciją, kuomet kelių eismo juostų srautai susijungia į dvi, prilygina butelio kakliukui. Ar A1 kelias galėtų būti platinamas ir kokių sprendimų imsis AB „Via Lietuva“?


    „Daugelis žmonių nesupranta, kodėl rekonstruojant ir statant naujus A1 tiltus ties „Mega“, kartu nebuvo plečiamas kelias link Vilniaus pusės? (...) Daug žmonių kelia įvairius video, nesuprasdami, kodėl už naujųjų tiltų lieka tik 2 juostos ir formuojasi kamščiai“, – gruodžio viduryje naujienų portalo „Kas vyksta Kaune“ teiravosi skaitytoja.
    Daugiau eismo juostų vairuotojai visgi sulaukė, tačiau praplatėjo tik kelio atkarpa jau minėtais tiltais. (...) Įgyvendinus visą Islandijos plento projektą, kuris apėmė magistralinio A1 kelio Vilnius-Kaunas-Klaipėda ruožo nuo 99,03 iki 100,47 km rekonstravimą, tranzitinio ir vietinio eismo srautai tapo atskirti: keturios vidurinės juostos skirtos tranzitiniam eismui, o keturios kraštines naudojamos kaip jungiamasis kelias vietiniam eismui. Tačiau vykstantys Vilniaus link galiausiai vis tiek susilieja į dvi eismo juostas, šią situaciją vairuotojai neretai prilygina butelio kakliukui.

    Ar kas nors keisis?
    Pasiteiravus, ar A1 kelio ruožai ties Kaunu galėtų būti platinami, AB „Via Lietuvos“ atstovas Vytenis Utaras sausio pradžioje naujienų portalui „Kas vyksta Kaune“ nurodė, kad ieškant geresnių eismo alternatyvų, jau rengiami projektiniai pasiūlymai.
    „Šiuo metu rengiami priešprojektiniai sprendiniai, analizuojamos alternatyvos ir ieškoma geriausio varianto pritaikant A1 kelio ruožus prie A. Meškinio tilto eismo srautų. 2025 metais planuojame projektavimo ir teritorijų planavimo dokumentų pirkimus. Jei neiškils papildomų klausimų ir projektas bus suderintas pagal planą, rangos darbai prasidės 2027 metais“, – apie ateities planus sakė V. Utaras (...)
    Tai, kad baigus statyti Kleboniškio tiltus, spūstys A1 kelyje dar nesibaigs, signalizuoja ir paruošiamieji darbai ties Ašigalio gatve. 2024 metų spalį Kauno miesto savivaldybė paskelbė, kad pradedamos Ašigalio viaduko statybos virš A1 magistralės. Naująjį viaduką stato bendrovė „Autokausta“, įsipareigojusi darbus atlikti už 7,65 mln. eurų. Statyboms numatyta lygiai 12 mėnesių. (...)

    https://kaunas.kasvyksta.lt/2025/01/...sibaigs-video/

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė transpondster Rodyti pranešimą

    bingo, važiavau kaip įpratęs ~ prieš savaitę irgi galvojau kaip čia į tą pirmą juostą įsiterpt nes link Muravos važiavau, privažiuoju šviesoforą antra ir trečia abi tuščios.
    užtat antra eilė megos aikštelėje labai greitai juda, greitai išvažiuoji.

    Komentuoti:


  • transpondster
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    eina didžiausias pirma nes niekas nežino kad pasikeitė organizavimo tvarka. pirmos juostos srautas dabar yra padalintas ant pirmos ir antros, o kas nori šauti tiesiai į Šilainius varo trečia juosta.
    bingo, važiavau kaip įpratęs ~ prieš savaitę irgi galvojau kaip čia į tą pirmą juostą įsiterpt nes link Muravos važiavau, privažiuoju šviesoforą antra ir trečia abi tuščios.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Tuomet nesuprantu, kam padarė tas tris juostas į dešinę iš Megos. Ta trečia juosta trumpa ir ja pravažiuoja mažiausiai. Didžiausias srautas eina pirma juosta, kuria... dabar pasukus gali nusukti tik link Klaipėdos..., nors pagrindinis srautas eina link Šilainių/ Vilniaus...
    eina didžiausias pirma nes niekas nežino kad pasikeitė organizavimo tvarka. pirmos juostos srautas dabar yra padalintas ant pirmos ir antros, o kas nori šauti tiesiai į Šilainius varo trečia juosta.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė JPeters Rodyti pranešimą

    Senokai nebededu vilčių į žurnalistų meilę savo darbui ir kažkokius standartus kokybei, bet laimei forume turime narį Kirstukas, kuris sukūrė tokį žemėlapį. Ten matosi juostos.
    https://www.arcgis.com/apps/instant/...2b557519ffa098
    Tuomet nesuprantu, kam padarė tas tris juostas į dešinę iš Megos. Ta trečia juosta trumpa ir ja pravažiuoja mažiausiai. Didžiausias srautas eina pirma juosta, kuria... dabar pasukus gali nusukti tik link Klaipėdos..., nors pagrindinis srautas eina link Šilainių/ Vilniaus...

    Komentuoti:


  • JPeters
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

    blemba kaip būtų jėga, kad visi tokių strapsnių rašytojai apie eismo pasikeitimus išmoktų ir eismo schemas prie straipsnio įdėt. Dabar turi skaitydamas bandyt isivaizduot iš jų nedetalių aprašymų.
    Senokai nebededu vilčių į žurnalistų meilę savo darbui ir kažkokius standartus kokybei, bet laimei forume turime narį Kirstukas, kuris sukūrė tokį žemėlapį. Ten matosi juostos.
    https://www.arcgis.com/apps/instant/...2b557519ffa098

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Pasikeitė kryptys juostose, nuo Megos atvažiavus link viaduko, pirma juosta tik link Klaipėdos. Visi važiuoja autopilotu kaip įpratę - tiesiai, per ištisines. Galėjo stulpelius sustatyti.
    Man pačiam teko matyti kaip sustoja ir persirikiuoja, bet kad varytų kiaurai - nepasitaikė. Galvojau liaudis gudresnė pas mus

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Pasikeitė kryptys juostose, nuo Megos atvažiavus link viaduko, pirma juosta tik link Klaipėdos. Visi važiuoja autopilotu kaip įpratę - tiesiai, per ištisines. Galėjo stulpelius sustatyti.

    Iš Lidl išsukus link MCDonalds, paliktas horizontalus ženklinimas, padrąsinantis važiuoti, bet už dešimt metrų plytos sustatytos. 9 iš 10 važiuoja per plytą.
    Paskutinis taisė gerietis; 2024.12.23, 00:10.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Diena.lt 2024.12.20
    Baigti viaduko rekonstrukcijos darbai prie „Megos“
    blemba kaip būtų jėga, kad visi tokių strapsnių rašytojai apie eismo pasikeitimus išmoktų ir eismo schemas prie straipsnio įdėt. Dabar turi skaitydamas bandyt isivaizduot iš jų nedetalių aprašymų.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Diena.lt 2024.12.20
    Baigti viaduko rekonstrukcijos darbai prie „Megos“
    Prie prekybos ir laisvalaikio centro „Mega“ baigti daugiau kaip 3 mln. EUR (be PVM) kainavę viaduko rekonstrukcijos darbai ir eismas neberibojamas. Eismas čia organizuojamas jau penkiomis juostomis (dviem juostomis Vytėnų ir trimis – Šilainių link). (...)

    Atlikus viaduko rekonstrukcijos darbus:
    • Eismas organizuojamas nebe keturiomis, bet penkiomis eismo juostomis;
    • Važiuojant nuo Šilainių Užnerio gatve, už viaduko įrengta papildoma eismo juosta, todėl eismas Vytėnų kryptimi vykdomas dviem juostomis. Posūkiui į kairę „Megos“ link ir toliau lieka dvi juostos;
    • Važiuojant nuo A1 jungiamojo kelio, eismas organizuojamas dviem juostomis į dešinę Vytėnų kryptimi. Sukti į kairę Šilainių kryptimi nebeleidžiama;
    • Važiuojant nuo Vytėnų, įrengta papildoma – trečioji – eismo juosta, skirtą eismui tiesiai ir į dešinę „Megos“ link;
    • Važiuojant nuo „Megos“, atsisakyta posūkio į kairę Vytėnų kryptimi ir eismas perorganizuotas trimis juostomis į dešinę Šilainių kryptimi. Eismas Vytėnų kryptimi numatomas kitoje sankryžoje.


    Keičiasi ir eismas vairuotojams, važiuojantiems į greitojo maisto restoraną „McDonald‘s“, parduotuves „Lidl“ ir „Decathlon“. Čia jis organizuojamas taip (...):

    AB „Baltic Shopping Centers“ užsakymu, viaduko ir privažiuojamųjų kelių prie „Megos“ rekonstrukcijos darbus atliko UAB „Kauno keliai“. (...)

    https://m.kauno.diena.lt/naujienos/v...o-mega-1205013

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Nemaitinkit trolio šioje temoje.
    Jau pats laikas sukurti atskirą temą toksiškam vieno asmens bendravimui.
    Ten thomcius galės vadinti visus kaip jis nori bei visiškai atsiskleisti visomis spalvomis - netrukdomas nesusipratėlių, kurie nori kažką diskutuoti apie gatves ir kelius.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    tai dar kartą klausiu, ko tu čia prie manęs pr....sai?
    Kitą kartą tiesiog praeik pro šalį su savo ne-į-temą komentarais.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Šios temos pranešimas #71. 2010.12. Lygiai 14 metų atgal. Žadėjo, kad darbai bus baigti prieš 10 metų!!!! Nuo žadėtos pabaigos praėjo 10 metų, o mes vis dar diskutuojam, toks projektas ar ne toks, nuovažų forma tokia ar nevisai...
    tai dar kartą klausiu, ko tu čia prie manęs pr....sai?
    Aš kažkur sakiau kad darbai atlikti laiku?
    Tavo vėl įdėta nuoroda kalba apie 6 eismo juostų tiltus, projektas įgyvendintas su 8-iom.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą



    Kai įkeli Romo nuorodą kaip bus pertvarkytos juostos, aš sakau kad taip nebus nes dar nėra prijekto, tik pasvarstymai kaip gal būt galėtų būti.

    Tai dabar jau nesvarbu kokios formos nuvažiavimai?

    Aš teigiu, kad buteliuko kailiukas nusikels toliau ilgam, nes dar nėra projekto, tai kas čia ko nesuvokia?

    Dabar eina ginčas dėl eismo krypčių nuorodų, kurios buvo pateiktos projekte, tai gal tada reikėjo ginčyti ir teikti pakeitimus? Visų įmanomų įgeidžių vistiek nesudės, vienas nori Šilainių, kitas Domeikavos, trečias Mergos, ketvirtas dar ko nors.
    Šios temos pranešimas #71. 2010.12. Lygiai 14 metų atgal. Žadėjo, kad darbai bus baigti prieš 10 metų!!!! Nuo žadėtos pabaigos praėjo 10 metų, o mes vis dar diskutuojam, toks projektas ar ne toks, nuovažų forma tokia ar nevisai...

    Attached Files

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Pastebime. O bet tačiau - eilinį kartą su teksto suvokimu problemos?

    Kalba eina apie tų varganų 6 km atkarpos sutvarkymą, pagaliau išsprendžiant (apsprendžiant) kamščius. Koks skirtumas, kokios formos nuvažiavimai nupiešti, svarbu kiek laiko niekaip nesugebama jų įgyvendinti.

    Jei kas nors apsiimtų suskaičiuoti, kiek pinigų prarandama (įtaka ekonomikai) tiems šimtų ar tūkstančių mašinų kasdien stovint tuose kamščiuose, net kabantys sodai ten nepasirodytų brangūs...


    Kai įkeli Romo nuorodą kaip bus pertvarkytos juostos, aš sakau kad taip nebus nes dar nėra prijekto, tik pasvarstymai kaip gal būt galėtų būti.

    Tai dabar jau nesvarbu kokios formos nuvažiavimai?

    Aš teigiu, kad buteliuko kailiukas nusikels toliau ilgam, nes dar nėra projekto, tai kas čia ko nesuvokia?

    Dabar eina ginčas dėl eismo krypčių nuorodų, kurios buvo pateiktos projekte, tai gal tada reikėjo ginčyti ir teikti pakeitimus? Visų įmanomų įgeidžių vistiek nesudės, vienas nori Šilainių, kitas Domeikavos, trečias Mergos, ketvirtas dar ko nors.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

    Kaip tai nevyksta, jau kokie metai laiko rekonstruojamas nusukimas link Jonavos nuo Vilniaus pusės. Už kokių metų kitų šį nusukimą gal jau pilnai pabaigs ir galės pereiti prie kitų greitėjimo lėtėjimo juostų.
    ,
    Tai ir sakau - kartos žmonių pasikeis, kol ten kažką pabaigs.

    Tokiais tempais ruošiant projektus, įeities sąlygos pasikeičia kol prieinama iki realių darbų...

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    https://www.miestai.net/forumas/forum/bendrosios-diskusijos/infrastruktūra-ir-pramonė/keliai-gatvės-autotransportas/654-a1-Šiaurinis-kauno-aplinkkelis?p=1288441#post1288441

    Šiame forume, 2016m Romo įdėtos schemos, kaip turi būti pertvarkyta Muravos sankryža. Iki 2025m liko 3 savaitės, o dabai ten vis dar nenumatyti...

    Tokiais tempais kartos turės pasikeisti, kol ta vargana 6km atkarpa bus sutvarkyta...
    Kaip tai nevyksta, jau kokie metai laiko rekonstruojamas nusukimas link Jonavos nuo Vilniaus pusės. Už kokių metų kitų šį nusukimą gal jau pilnai pabaigs ir galės pereiti prie kitų greitėjimo lėtėjimo juostų.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Gal kas galit pasidalint brėžiniais kaip atrodys pakoreguotas A1 projektas tarp Jonavos g. ir A6 kelio?
    Reiktų rasti/gauti VĮ „Kelių ir transporto tyrimo institutas“ 2018 m. parengtus projektinius pasiūlymus, nes pagal juos ir buvo parengti (beveik) visi jau įgyvendinti projektai.

    Ruožo nuo 99,03 iki 101,79 km rekonstravimo projektinių pasiūlymų aprašo iškarpa:
    Click image for larger version

Name:	2024-12-08_22-20-16.png
Views:	1715
Size:	50,5 kB
ID:	2169869

    Projektų etapiškumas, kaip nurodytas papildomo susitarimo prie 2010 m. gruodžio 6 d. sutarties Nr. S-736 techninėje užduotyje:
    • 1-as etapas. Ruožo nuo 100,47 iki 101,60 km rekonstravimas bei apsisukimo Sargėnų sankryžoje įrengimas. [pastaba – iš dalies atitinka spec. plano sprendinius] Įgyvedinta
    • 2-as etapas. Ruožo nuo 99,03 iki 100,47 km rekonstravimas. [pastaba – neatitinka spec. plano sprendinių]
      • 1 dalis. Šiaurinio tilto ir viaduko statyba ir viaduko Sargėnų sankryžoje rekonstrukcija. Įgyvedinta
      • 2 dalis. Vidurinio tilto ir viaduko rekonstrukcija. Įgyvedinta
      • 3 dalis. Pietinio tilto ir viaduko kapitalinis remontas. Neįgyvendinta [pastaba – šiuo metu vyksta viaduko projektavimas]
    • 3-ias etapas. Ruožo nuo 102,90 iki 107,00 km rekonstravimas. Įgyvedinta
    Click image for larger version  Name:	2024-12-08_22-03-44.png Views:	0 Size:	17,4 kB ID:	2169864
    Click image for larger version  Name:	2024-12-08_22-03-53.png Views:	0 Size:	73,6 kB ID:	2169865

    Click image for larger version  Name:	2024-12-08_22-04-37.png Views:	0 Size:	72,1 kB ID:	2169866

    Panašu, kad kitokio naujesnio projekto ruožui nuo 94,00 iki 99,03 km nėra apart KTTI parengtų projektinių pasiūlymų, kurių man nepavyko rasti internete. Dar nebandžiau ieškoti per archive.org senose, jau nebeveikiančiose arba nebeatnaujinamose, svetainėse.
    Paskutinis taisė Kirstukas; 2024.12.08, 22:25. Priežastis: Projektinių pasiūlymų iškarpa

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    O jūs nepastebime, kad tai visiškai pasikeitę projektai? Nei tiltų schema neatitinka su nuvažiavimais į Panerių ir Jonavos gatves, na gal kažkiek panašu viadukas į Islandijos gatvę. Tai galvojate kad Muravos toks projektas bus su besikertančiais priešpriešiniais eismais?

    Patvirtintas ViaLietuvos kiek žinau yra tik nuo Muravos sankryžos(be pačios sankryžos) iki Sargėnų sankryžos. Na bet jūs gal daugiau žinote.
    Pastebime. O bet tačiau - eilinį kartą su teksto suvokimu problemos?

    Kalba eina apie tų varganų 6 km atkarpos sutvarkymą, pagaliau išsprendžiant (apsprendžiant) kamščius. Koks skirtumas, kokios formos nuvažiavimai nupiešti, svarbu kiek laiko niekaip nesugebama jų įgyvendinti.

    Jei kas nors apsiimtų suskaičiuoti, kiek pinigų prarandama (įtaka ekonomikai) tiems šimtų ar tūkstančių mašinų kasdien stovint tuose kamščiuose, net kabantys sodai ten nepasirodytų brangūs...

    Komentuoti:

Working...
X