Parašė JPeters
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis
Collapse
X
-
-
Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
blemba kaip būtų jėga, kad visi tokių strapsnių rašytojai apie eismo pasikeitimus išmoktų ir eismo schemas prie straipsnio įdėt. Dabar turi skaitydamas bandyt isivaizduot iš jų nedetalių aprašymų.
https://www.arcgis.com/apps/instant/...2b557519ffa098
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąPasikeitė kryptys juostose, nuo Megos atvažiavus link viaduko, pirma juosta tik link Klaipėdos. Visi važiuoja autopilotu kaip įpratę - tiesiai, per ištisines. Galėjo stulpelius sustatyti.
Komentuoti:
-
Pasikeitė kryptys juostose, nuo Megos atvažiavus link viaduko, pirma juosta tik link Klaipėdos. Visi važiuoja autopilotu kaip įpratę - tiesiai, per ištisines. Galėjo stulpelius sustatyti.
Iš Lidl išsukus link MCDonalds, paliktas horizontalus ženklinimas, padrąsinantis važiuoti, bet už dešimt metrų plytos sustatytos. 9 iš 10 važiuoja per plytą.Paskutinis taisė gerietis; 2024.12.22, 23:10.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąDiena.lt 2024.12.20
Baigti viaduko rekonstrukcijos darbai prie „Megos“
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Diena.lt 2024.12.20
Baigti viaduko rekonstrukcijos darbai prie „Megos“
Prie prekybos ir laisvalaikio centro „Mega“ baigti daugiau kaip 3 mln. EUR (be PVM) kainavę viaduko rekonstrukcijos darbai ir eismas neberibojamas. Eismas čia organizuojamas jau penkiomis juostomis (dviem juostomis Vytėnų ir trimis – Šilainių link). (...)
Atlikus viaduko rekonstrukcijos darbus:
• Eismas organizuojamas nebe keturiomis, bet penkiomis eismo juostomis;
• Važiuojant nuo Šilainių Užnerio gatve, už viaduko įrengta papildoma eismo juosta, todėl eismas Vytėnų kryptimi vykdomas dviem juostomis. Posūkiui į kairę „Megos“ link ir toliau lieka dvi juostos;
• Važiuojant nuo A1 jungiamojo kelio, eismas organizuojamas dviem juostomis į dešinę Vytėnų kryptimi. Sukti į kairę Šilainių kryptimi nebeleidžiama;
• Važiuojant nuo Vytėnų, įrengta papildoma – trečioji – eismo juosta, skirtą eismui tiesiai ir į dešinę „Megos“ link;
• Važiuojant nuo „Megos“, atsisakyta posūkio į kairę Vytėnų kryptimi ir eismas perorganizuotas trimis juostomis į dešinę Šilainių kryptimi. Eismas Vytėnų kryptimi numatomas kitoje sankryžoje.
Keičiasi ir eismas vairuotojams, važiuojantiems į greitojo maisto restoraną „McDonald‘s“, parduotuves „Lidl“ ir „Decathlon“. Čia jis organizuojamas taip (...):
AB „Baltic Shopping Centers“ užsakymu, viaduko ir privažiuojamųjų kelių prie „Megos“ rekonstrukcijos darbus atliko UAB „Kauno keliai“. (...)
https://m.kauno.diena.lt/naujienos/v...o-mega-1205013
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Nemaitinkit trolio šioje temoje.
Jau pats laikas sukurti atskirą temą toksiškam vieno asmens bendravimui.
Ten thomcius galės vadinti visus kaip jis nori bei visiškai atsiskleisti visomis spalvomis - netrukdomas nesusipratėlių, kurie nori kažką diskutuoti apie gatves ir kelius.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
tai dar kartą klausiu, ko tu čia prie manęs pr....sai?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Šios temos pranešimas #71. 2010.12. Lygiai 14 metų atgal. Žadėjo, kad darbai bus baigti prieš 10 metų!!!! Nuo žadėtos pabaigos praėjo 10 metų, o mes vis dar diskutuojam, toks projektas ar ne toks, nuovažų forma tokia ar nevisai...
Aš kažkur sakiau kad darbai atlikti laiku?
Tavo vėl įdėta nuoroda kalba apie 6 eismo juostų tiltus, projektas įgyvendintas su 8-iom.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Kai įkeli Romo nuorodą kaip bus pertvarkytos juostos, aš sakau kad taip nebus nes dar nėra prijekto, tik pasvarstymai kaip gal būt galėtų būti.
Tai dabar jau nesvarbu kokios formos nuvažiavimai?
Aš teigiu, kad buteliuko kailiukas nusikels toliau ilgam, nes dar nėra projekto, tai kas čia ko nesuvokia?
Dabar eina ginčas dėl eismo krypčių nuorodų, kurios buvo pateiktos projekte, tai gal tada reikėjo ginčyti ir teikti pakeitimus? Visų įmanomų įgeidžių vistiek nesudės, vienas nori Šilainių, kitas Domeikavos, trečias Mergos, ketvirtas dar ko nors.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Pastebime. O bet tačiau - eilinį kartą su teksto suvokimu problemos?
Kalba eina apie tų varganų 6 km atkarpos sutvarkymą, pagaliau išsprendžiant (apsprendžiant) kamščius. Koks skirtumas, kokios formos nuvažiavimai nupiešti, svarbu kiek laiko niekaip nesugebama jų įgyvendinti.
Jei kas nors apsiimtų suskaičiuoti, kiek pinigų prarandama (įtaka ekonomikai) tiems šimtų ar tūkstančių mašinų kasdien stovint tuose kamščiuose, net kabantys sodai ten nepasirodytų brangūs...
Kai įkeli Romo nuorodą kaip bus pertvarkytos juostos, aš sakau kad taip nebus nes dar nėra prijekto, tik pasvarstymai kaip gal būt galėtų būti.
Tai dabar jau nesvarbu kokios formos nuvažiavimai?
Aš teigiu, kad buteliuko kailiukas nusikels toliau ilgam, nes dar nėra projekto, tai kas čia ko nesuvokia?
Dabar eina ginčas dėl eismo krypčių nuorodų, kurios buvo pateiktos projekte, tai gal tada reikėjo ginčyti ir teikti pakeitimus? Visų įmanomų įgeidžių vistiek nesudės, vienas nori Šilainių, kitas Domeikavos, trečias Mergos, ketvirtas dar ko nors.
Komentuoti:
-
Parašė iPhone Rodyti pranešimą
Kaip tai nevyksta, jau kokie metai laiko rekonstruojamas nusukimas link Jonavos nuo Vilniaus pusės. Už kokių metų kitų šį nusukimą gal jau pilnai pabaigs ir galės pereiti prie kitų greitėjimo lėtėjimo juostų.
Tai ir sakau - kartos žmonių pasikeis, kol ten kažką pabaigs.
Tokiais tempais ruošiant projektus, įeities sąlygos pasikeičia kol prieinama iki realių darbų...
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
https://www.miestai.net/forumas/forum/bendrosios-diskusijos/infrastruktūra-ir-pramonė/keliai-gatvės-autotransportas/654-a1-Šiaurinis-kauno-aplinkkelis?p=1288441#post1288441
Šiame forume, 2016m Romo įdėtos schemos, kaip turi būti pertvarkyta Muravos sankryža. Iki 2025m liko 3 savaitės, o dabai ten vis dar nenumatyti...
Tokiais tempais kartos turės pasikeisti, kol ta vargana 6km atkarpa bus sutvarkyta...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąGal kas galit pasidalint brėžiniais kaip atrodys pakoreguotas A1 projektas tarp Jonavos g. ir A6 kelio?
Ruožo nuo 99,03 iki 101,79 km rekonstravimo projektinių pasiūlymų aprašo iškarpa:
Projektų etapiškumas, kaip nurodytas papildomo susitarimo prie 2010 m. gruodžio 6 d. sutarties Nr. S-736 techninėje užduotyje:- 1-as etapas. Ruožo nuo 100,47 iki 101,60 km rekonstravimas bei apsisukimo Sargėnų sankryžoje įrengimas. [pastaba – iš dalies atitinka spec. plano sprendinius] Įgyvedinta
- 2-as etapas. Ruožo nuo 99,03 iki 100,47 km rekonstravimas. [pastaba – neatitinka spec. plano sprendinių]
- 1 dalis. Šiaurinio tilto ir viaduko statyba ir viaduko Sargėnų sankryžoje rekonstrukcija. Įgyvedinta
- 2 dalis. Vidurinio tilto ir viaduko rekonstrukcija. Įgyvedinta
- 3 dalis. Pietinio tilto ir viaduko kapitalinis remontas. Neįgyvendinta [pastaba – šiuo metu vyksta viaduko projektavimas]
- 3-ias etapas. Ruožo nuo 102,90 iki 107,00 km rekonstravimas. Įgyvedinta
Panašu, kad kitokio naujesnio projekto ruožui nuo 94,00 iki 99,03 km nėra apart KTTI parengtų projektinių pasiūlymų, kurių man nepavyko rasti internete. Dar nebandžiau ieškoti per archive.org senose, jau nebeveikiančiose arba nebeatnaujinamose, svetainėse.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
O jūs nepastebime, kad tai visiškai pasikeitę projektai? Nei tiltų schema neatitinka su nuvažiavimais į Panerių ir Jonavos gatves, na gal kažkiek panašu viadukas į Islandijos gatvę. Tai galvojate kad Muravos toks projektas bus su besikertančiais priešpriešiniais eismais?
Patvirtintas ViaLietuvos kiek žinau yra tik nuo Muravos sankryžos(be pačios sankryžos) iki Sargėnų sankryžos. Na bet jūs gal daugiau žinote.
Kalba eina apie tų varganų 6 km atkarpos sutvarkymą, pagaliau išsprendžiant (apsprendžiant) kamščius. Koks skirtumas, kokios formos nuvažiavimai nupiešti, svarbu kiek laiko niekaip nesugebama jų įgyvendinti.
Jei kas nors apsiimtų suskaičiuoti, kiek pinigų prarandama (įtaka ekonomikai) tiems šimtų ar tūkstančių mašinų kasdien stovint tuose kamščiuose, net kabantys sodai ten nepasirodytų brangūs...
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kas buvo padaryta pagal projektą, o kur buvo nukrypta.
Pagal projektą buvo įrengtas Giraitės ruožas. Netgi truputį pagerintas pagal tarptautines praktikas. Norėta padaryti tiesioginį išvažiavimą į Viada degalinę ir Giraitės-Užliedžių kelią, bet išvažiavimas padarytas per Giraitės viaduką, važiuojant jungiamuoju keliu.
Megos sankryžos nuovažos irgi įrengtos pagal projektą, bet pakoreguoti vienpusiai jungiamieji keliai, priderinti prie visiškai pakeisto projekto ties Neries tiltais.
Neįrengtos žiedinės sankryžos ties Panerių ir Jonavos gatvėmis. Užduotis jas įrengti pavestos Kauno miesto savivaldybės administracijai. Jonavos g. taip ir liko dviračių tako lankstas, kur žalioje vejoje tarp tako ir gatvės turėtų būti įtalpintas turbo žiedas.
Beveik visiškai nesutvarkytas IX forto mazgas apart "laikino sprendimo", apsisukimo ties Žemaičių pl. važiuojantiems nuo Klaipėdos link Sargėnų. Galbūt irgi savivaldybės užduotis susitvarkyt. Dabar tvarkomas Vandžiogalos plentas, gal ateityje kaip min. įrengs turbo žiedą ties Vandžiogalos plento pradžia.
Ateities projektai:
Gal kas galit pasidalint brėžiniais kaip atrodys pakoreguotas A1 projektas tarp Jonavos g. ir A6 kelio?
Kažkada dalinausi Keliai mašinos žmonės stop kadrais, kur vaizduojamas A1 su jungiamaisiais keliais iki pat A6 sankryžos, atsisakyta DDI sankryžos modelio. Atviras klausimas ar atitiks būtent tą projektą. Labai sunku įžiūrėt įvažas/nuovažas tarp jungiamųjų kelių ir pagrindinio kelio.
Tuo pačiu Biruliškių sustojimas jau panaikintas, gal ten ir nebus jokio sustojimo, o A1/A6 sankryža galimai išliks dobilo formos, tik su pagerintu saugumu.
Pietinės IX forto didžiosios sankryžos dalies sprendiniai, kuriais buvo pasidalinta šiame forume, yra kritikuotini, nes Varšuva->Ryga posūkiai labai staigūs. Tikslingiau būtų tiesiog įrengti papildomai estakadą kaip šiame forume buvo siūloma. I etapas būtų estakada, nuimtų srautą nuo A1, o II etapu tie tuneliniai pravažiavimai link Sargėnų pasiūlyti apie 2010 m.Paskutinis taisė PoDV; 2024.12.08, 18:41.
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąPatvirtintas ViaLietuvos kiek žinau yra tik nuo Muravos sankryžos(be pačios sankryžos) iki Sargėnų sankryžos. Na bet jūs gal daugiau žinote.
Komentuoti:
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
https://www.miestai.net/forumas/forum/bendrosios-diskusijos/infrastruktūra-ir-pramonė/keliai-gatvės-autotransportas/654-a1-Šiaurinis-kauno-aplinkkelis?p=1288441#post1288441
Šiame forume, 2016m Romo įdėtos schemos, kaip turi būti pertvarkyta Muravos sankryža. Iki 2025m liko 3 savaitės, o dabai ten vis dar nenumatyti...
Tokiais tempais kartos turės pasikeisti, kol ta vargana 6km atkarpa bus sutvarkyta...
Patvirtintas ViaLietuvos kiek žinau yra tik nuo Muravos sankryžos(be pačios sankryžos) iki Sargėnų sankryžos. Na bet jūs gal daugiau žinote.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimąhttps://www.miestai.net/forumas/forum/bendrosios-diskusijos/infrastruktūra-ir-pramonė/keliai-gatvės-autotransportas/654-a1-Šiaurinis-kauno-aplinkkelis?p=1288441#post1288441
Šiame forume, 2016m Romo įdėtos schemos, kaip turi būti pertvarkyta Muravos sankryža. Iki 2025m liko 3 savaitės, o dabai ten vis dar nenumatyti...
Todėl geriau neapsiriboti nuorodomis, kurios gali išnykti, o dėti brėžinius
LAKD puslapyje tų 2016 metų schemų, aišku nėra- KLAIDA
https://vialietuva.lt/files/skelbima...brezinys_1.pdf
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąTaip problema kol kas yra kad nebaigtas visas projektas, bet ir padarius tolesnį etapą striksime ties Muravos mazgu, nes ten netik, kad dar nėra numatyta darbų, bet dar ir pristatė papildomų traukos objektų.
Šiame forume, 2016m Romo įdėtos schemos, kaip turi būti pertvarkyta Muravos sankryža. Iki 2025m liko 3 savaitės, o dabai ten vis dar nenumatyti...
Tokiais tempais kartos turės pasikeisti, kol ta vargana 6km atkarpa bus sutvarkyta...
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: