Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PoDV
    replied
    Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimą
    Nelaimė vykdant Kleboniškio tilto griovimo darbus: konstrukcija įvirto į Nerį, eismas ribojamas

    https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/02/...bojamas-video/
    Pats pro ten retkarčiais važiuoju, tai baugoka girdėt, kad kažkas ten rimtesnio ant galvos krist gali.

    Gal klystu, bet taip kaip iš foto matosi griuvusi konstrukcija, labai nedidelė tikimybę, kad kažką būtų užmušę. Turiu omeny, didžiausia rizika tik ten, kur konstrukcija trenkėsi (upės šlaitas).

    Tiesa, buvo rizika, kad galėjo trenktis kita puse, jau į kelią, o ten jau būtų galėję ką nors neduok Dieve...

    Komentuoti:


  • 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo
    replied
    Nelaimė vykdant Kleboniškio tilto griovimo darbus: konstrukcija įvirto į Nerį, eismas ribojamas

    https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/02/...bojamas-video/

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Gaila nelabai iš šios foto jaučias bendra situacija, bet intuityviai turėtų jaustis kaip tas pagrindinis kelias eina, net kitas aptvaras yra už važ. dalies.
    Greičiausiai bėda visokie staigiai užsukantys, per daug pasitikintys savimi.
    Gal tas aptvaro pratęsimas nėra svarbu, bet gal pora nukreipiamų ženkliukų nepakenktų (?).
    Kirstukas dėka situacija matosi iš viršaus.

    Privažiuojant link posūkio už kampo nesimato visa trajektorija, o ji užsilenkia kampu. Ne visi pensininkai turi gerą reakciją ir saugaus greičio jausmą. Galėjo nukasti porą metrų to kalno dar ir nebūtų problemų. Dabar visa tvorelė nudaužyta, o registruojami tik vienetai įvykių, kai jau automobilis užsoka ant atitvaro ir negali važiuoti.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

    pastoviai važiuoju ten. Jeigu žiūri ne į tel o kelią - jokių problemų su tuo posūkiu. reik būt visiškai atsilupusiu kad įlėkt.
    tame ir esmė - kai važiuoji pastoviai, žinai kad ten vos ne kampinis pusūkis ir greitis turi būti atitinkamas, o jei važiuoji pirmą kartą ir tikiesi tokio įsukimo kaip prie Gariūnų, gali būti bėda.

    Komentuoti:


  • 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo
    replied
    Infrastruktūra turi būti tokia, kad tarnautų atsilupusiams.

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Gaila nelabai iš šios foto jaučias bendra situacija, bet intuityviai turėtų jaustis kaip tas pagrindinis kelias eina, net kitas aptvaras yra už važ. dalies.
    Greičiausiai bėda visokie staigiai užsukantys, per daug pasitikintys savimi.
    Gal tas aptvaro pratęsimas nėra svarbu, bet gal pora nukreipiamų ženkliukų nepakenktų (?).
    pastoviai važiuoju ten. Jeigu žiūri ne į tel o kelią - jokių problemų su tuo posūkiu. reik būt visiškai atsilupusiu kad įlėkt.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    LAKD 2023.02.13
    Tiltu (pietiniu) ties Kaunu per Nerį naudotis galima
    Vasario 10 d. ryte, gavus informaciją apie tilto per Nerį ties Kaunu (pietinis tiltas, esantis šalia tvarkomo A. Meškinio tilto) turėklų pažeidimus, įvykio padariniai buvo pašalinti iš karto, pranešė Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD).
    Šiuo metu tiltu naudotis saugu.Rangovas, vykdantis darbus šalia minėto tilto, užtikrina saugą statybvietėje. AB „Kelių priežiūra“ pagal poreikį atlieka papildomus taisymo darbus.
    Turėklai penktadienį buvo nukritę ties skiriamąja juosta, kur pėstieji nevaikšto. Pėstieji vaikšto kitoje tilto pusėje – šalitilčiu, kur yra ir turėklai, ir tvorelė, todėl ten, kur eina pėstieji, jokių pavojingų jiems situacijų nėra.
    Tiltas yra patenkinamos būklės ir bus pradėtas remontuoti, kai bus baigti vidurinio tilto remonto darbai (pagal sutartį darbai turi būti baigti iki 2024 metų spalio mėn.).

    https://lakd.lt/naujienos/tiltu-pietiniu-ties-kaunu-per-neri-naudotis-galima
    LAKD 2023.02.14
    Tvarkomi pietinio Kauno tilto turėklai
    Papildomai vykdomi tilto per Nerį ties Kaunu (pietinis tiltas, esantis šalia tvarkomo A. Meškinio tilto) turėklų tvirtinimo darbai.
    Šiuo metu tiltu naudotis saugu. Rangovas, vykdantis darbus šalia minėto tilto, užtikrina saugą statybvietėje. AB „Kelių priežiūra“ pagal poreikį atlieka papildomus taisymo darbus. Planuojama darbus atlikti per dvi savaites, nes tvirtinamų turėklų ilgis sudaro apie 1 km (skaičiuojant abi puses).

    https://lakd.lt/naujienos/tvarkomi-p...tilto-tureklai

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą

    Ta renovacija prasidės tik pabaigus vidurinį tiltą, t. y. maždaug po 2 metų. Tai jeigu nieko ir toliau nedarys, gali ir pėsčiųjų pusėje tie turėklai nukristi. Gal prieš kokius 2 metus ar seniau buvo lyg straipsnis dėl tų turėklų būklės, bet niekas taip ir nepasikeitė.
    tai problemą išspręs labai paprastai, uždarys praėjimą pėstiesiems ir jie tegu dedasi kur nori tuos kelis metus kol sulauks renovacijos ir kol renovuos jį. Lietuvoje kelių remontu metu, niekam nerūpi pėstieji. Jie gi gali kelis kilometrus aplink apeiti, kokios problemos?

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Na, jį suplanuota bent jau rimtai renovuoti.
    Ta renovacija prasidės tik pabaigus vidurinį tiltą, t. y. maždaug po 2 metų. Tai jeigu nieko ir toliau nedarys, gali ir pėsčiųjų pusėje tie turėklai nukristi. Gal prieš kokius 2 metus ar seniau buvo lyg straipsnis dėl tų turėklų būklės, bet niekas taip ir nepasikeitė.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
    Kol griauna seniausiąjį tiltą, kitas po truputi toliau pūva (bent jau turėklai).
    Na, jį suplanuota bent jau rimtai renovuoti.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą



    Kaip ir buvo suplanuota, šiandien eilinis žioplys su šeimyniniu minivenu vėl pasidžiovė ant tvorelės, kuri išlenda iš asfalto tik viduryje posūkio, nėra pakankamai apie staigų posūkį informuojančių ženklų. Kodėl nepadaryti normaliai?


    Click image for larger version

Name:	Posūkis_link_Megos_Screenshot 2023-02-10 185725.jpg
Views:	1731
Size:	142,5 kB
ID:	2029332
    Gaila nelabai iš šios foto jaučias bendra situacija, bet intuityviai turėtų jaustis kaip tas pagrindinis kelias eina, net kitas aptvaras yra už važ. dalies.
    Greičiausiai bėda visokie staigiai užsukantys, per daug pasitikintys savimi.
    Gal tas aptvaro pratęsimas nėra svarbu, bet gal pora nukreipiamų ženkliukų nepakenktų (?).

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Kol griauna seniausiąjį tiltą, kitas po truputi toliau pūva (bent jau turėklai).

    Kauno diena: Aliarmas: nukrito vieno iš Kleboniškio tilto turėklai (foto)
    Tiltu naudotis saugu. Turėklai nukrito ties skiriamąja juosta, kur pėstieji nevaikšto. Pėstieji vaikšto kitoje tilto pusėje esančiu šalitilčiu, kur yra ir turėklai, ir tvorelė, todėl ten, kur eina pėstieji, jokių pavojingų jiems situacijų nėra. Rangovas užtikrina saugą statybvietėje. AB „Kelių priežiūra“ pagal poreikį atlieka papildomus taisymo darbus“, – aiškino LAKD.

    Komentuoti:


  • bimbam
    replied
    Parašė Smauglys Rodyti pranešimą
    Žiopliam ir šitie nepadės
    Padės.

    Komentuoti:


  • Smauglys
    replied
    Žiopliam ir šitie nepadės

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Naujasis tiltas Ok, bet nuvažiavimas nuo jo į Panerių gatvę ir įvažiavimas iš Panerių g. link Megos tai nelabai.
    Nusukant nėra juostų atskyrimo, nepasirinkus saugaus greičio ir esant šlapiai dangai galima išlėkti į priešingo eismo juostą.
    Užkilus ir sukant link Megos nėra perspėjančių ženklų, žemas metalinis bortas prasideda jau pusūkyje, matosi kad ne vienas jau trenkėsi į jį. Pradžioje jis žemas, yra lengva nulėkti tiesiai skersai A1.

    Kalbu apie šią vietą: https://goo.gl/maps/z6acud1zevk84gUP8


    Kaip ir buvo suplanuota, šiandien eilinis žioplys su šeimyniniu minivenu vėl pasidžiovė ant tvorelės, kuri išlenda iš asfalto tik viduryje posūkio, nėra pakankamai apie staigų posūkį informuojančių ženklų. Kodėl nepadaryti normaliai?


    Click image for larger version

Name:	Posūkis_link_Megos_Screenshot 2023-02-10 185725.jpg
Views:	1731
Size:	142,5 kB
ID:	2029332

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Darbai sparčiai juda į priekį, dirbama net savaitgaliais.
    Tiltai per Nerį iš paukščio skrydžio 02-05: (paspaudus ant nuotraukų visa kolekcija per imgur.com)

    Bendras vaizdas nuo Vilniaus pusės


    Tilto schema


    Nugriauta 1 ir 2 atrama


    Griaunama 3 atrama



    1, 2 ir 3 atrama


    4 ir 5 atrama, ardomos perdangos


    Visas vaizdas nuo Klaipėdos pusės
    Paskutinis taisė Kirstukas; 2023.02.15, 12:58.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Diena.lt 2023.02.03
    Kleboniškio [A. Miškinio] vidurinio tilto rekonstrukciją pradėjusi AB Lietuvos automobilių kelių direkcija informuoja – artėja eismo pokyčiai Jonavos gatvėje, ties Kleboniškio mišku. Nuo vasario 8 d. po griaunamu viaduku eismo juostų skaičius bus perpus sumažintas: nuo keturių iki dviejų – po vieną abejomis kryptimis. Darbai vyksta ir virš tilto Islandijos plente. (...)
    Kleboniškio tiltas iš esmės rekonstruojamas, platinamas tam, kad būtų galima atskirti tranzitinį eismą nuo vietinio ir taip užtikrinti eismo saugą. Tik tranzitiniam eismui bus skirtas vidurinis tiltas. (...)

    Baigus darbus planuojama pereiti prie trečiojo (pietinio) tilto per Nerį atnaujinimo.

    https://m.diena.lt/naujienos/kaunas/...-misku-1112705

    Komentuoti:


  • gangstarr
    replied
    Nuotraukos iš straipsnio Kas vyksta Kaune https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/01/...utinioji-foto/

    „Ruošiamasi viaduko per Jonavos gatvę demontavimo darbams. Darbai vyksta pagal grafiką. Tiltą planuojama demontuoti iki 2023 m. balandžio 30 d. ir pradėti naujo tilto statybos darbus“, – paaiškino E. Nemanytė. Vidurinė jungtis iš esmės bus nugriauta ir pastatyta iš naujo.

    Šiuo metu pašalinta asfalto danga tilto prieigose, ardomos perdangos kairiajame krante, tik minėta atkarpa virš Jonavos gatvės dar stovi, palyginti nepaliestos pagrindinės konstrukcijos ir dešiniajame Neries krante, bet neilgam.



    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė Auwris Rodyti pranešimą
    O kaip ten su tuo pėsčiųjų tiltu toliau? Po juo nebus per siaura visoms juostoms, kai prasidės etapas sekantis, po tiltų pastatymo?
    Pagal projekte pateikto eismo organizavimo planą (kelio ženklinimas), ten punktyrinėmis linijomis parodyta kaip eis toliau keliai už projekto ribų (iš spec. plano turbūt). Pagal tai galima nustatyti, kad ties tiltu paprasčiausiai nebus avarinių juostų jungiamuosiuose keliuose: (tiltas geltonas, raudonai juostas pats papaišiau vienoj pusėj, bet tas pats ir kitoje)
    Click image for larger version  Name:	brez.png Views:	0 Size:	481,2 kB ID:	2021860

    Tie kas nori pasižiūrėti visą vaizdą be mano keverzonių:

    Žemėlapis (OSM pagrindas) su brėžiniais ruožo nuo 99,29 iki 101,79 (Kleboniškio tiltai, Vytėnų-Megos sankryža). Taip pat tame žemėlapyje yra Kėdainių tilto ir Pietrytinio aplinkkelio brėžiniai.
    Click image for larger versionName:	2023-01-11_21-07-47.pngViews:	1475Size:	700,9 kBID:	2022775
    Paskutinis taisė Kirstukas; 2023.04.13, 00:32. Priežastis: ArcGIS

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Auwris Rodyti pranešimą
    O kaip ten su tuo pėsčiųjų tiltu toliau? Po juo nebus per siaura visoms juostoms, kai prasidės etapas sekantis, po tiltų pastatymo?
    Grubiai iš palydovinės nuotraukos matavimo įrankio, pločio tarp atramų (neskaitant ilgio po pasvirusiomis atramomis) yra apie 45 metrai.
    Vienos juostos plotis 3,5 m. Dauginant iš 8 turime 28 m (4 keliai, 2 ekspress, 2 vietinės, visi po 2 važ. juostas). Pridedam avarines juostas 3*4=12 m (nebūtina skirti 12 m ties ta atkarpa). 28+12 m=40 m. Bent 5 m žalioms vejoms (padalinus į kraštus ir skir. juostas gausis apie 1 m). Kaip ir tilptų, tik reiktų nukast šlaito.
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.01.08, 02:01.

    Komentuoti:

Working...
X