Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PoDV
    replied
    Esu įsigilinęs į KMOT ir POMOT tai pakomentuosiu kas įmanoma patobulint ant Neries tiltų su esama baze.

    232 Šėta turi būti pakeista į 232 Lapės. Klausimų niekam nekils, nes tas kelias ir vadinamas "Lapių kelias". Šėta nėra artimiausias miestelis 232 kelyje, tolimiausias savivaldybės centras maršrute neegzistuoja arba galima nurodyti Jonavą.

    Su 222 Vandžiogala sunkiau, nes Vandžiogala yra miestelis, o Domeikava tik kaimas. Kaimai nenurodomi krašto keliuose, tik rajoniniuose. Gatvės pavadinimą nurodyti galima, bet jo nurodymas gal net apsunkintų situaciją, nes jei vietoje "Vandžiogala" nurodysi "Vandžiogalos pl.", egzistuoja tikimybė, kad vairuotojai galvos, kad tai tik gatvės pavadinimas, o ne kelias vedantis tiesiai į Vandžiogalą.

    Dabartiniu atveju reiktų tą ženklą kur dabar rašosi "Vandžiogala Šėta" įrengti dešinėje šalia kelio, arčiau vairuotojo jis geriau matytųsi. Prieš pat išsukimą įrengtam ženklui reiktų parinkti plonesnę gembę tokią kaip įrengtos Vilnius-Kaunas kelyje, nes ten dėl triukšmo sienutės neįmanoma įrengti ženklo šalia kelio. Vietoje ženklinimo "^Vandžiogala -- Šėta ->" turėtų būti "^ Šilainiai Vandžiogala --Vilijampolė Lapės ->". Jungiamuosiuose keliuose raidžių dydžiai irgi panašu parinkti tokie, kad tiktų 50 km/h jungiamąjam kelyje (kaip pvz. ties Megos viaduku). Manau, kad čia tokia tvarka jungiamuosiuose keliuose, reiktų keisti ženklų įrengimo taisykles, kad ženklo raidžių dydis atitiktų kelio projektinį greitį o ne kategoriją kaip dabar. Ženklai turi atitikti 90 km/h projektinį greitį. Tik prie Megos galima įrengti tokius mažus ženklus, nes ten gyvenvietės zona.

    Dar vienas dalykas, kad negalima nurodyti daugiau kaip vieno baltam fone esančių gyvenvietės dalių. Taigi Šilainiai Vytėnai liktų tik Šilainiai, o vietoje Vytėnai - Jūrinis akvariumas.

    Lietuvoje nenumatyta ženklinti prekybcentrių kelio ženkluose, o su paslaugų ženklais irgi komplikuota, nes reiktų nurodyt objektą nutolusį per 1 km su rodykle jeigu reiktų ženklinti nuo A1 pagr. kelio. Nutolęs objektas gali būti nurodytas iki 1 km, nes kitaip didėtų ženklinimo tarša.
    Geresnis hack'as ženklinimo sistemai galėtų būti rudas ženklinimas "Jūrinis akvariumas" (įstrižinė rodyklė į dešinę) įrengtas kartu su kitomis krypčių rodyklėmis.

    Visada esu atviras konsultacijoms kaip pagerinti Lietuvos ženklinimo sistemą su esama baze, ir galbūt kaip patobulinti ją
    Paskutinis taisė PoDV; 2024.12.03, 17:09.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ar kas nors šiais laikais dar važinėja pagal ženklus? Tie, kas žino kelią, į ženklus nežiūri, o tie, kas nežino, važiuoja pagal navigaciją.
    Važinėja. O tamsta pvz. važiuodamas A1 ir sugalvojęs užsukti į Megą, McDonalds, Lidl ar Decathlon esančius greta, visada į navigaciją susivedate šiuos objektus, kad parodytų tiksliai kaip privažiuoti? Aš tokiu atveju važiuoju pagal ženklus ir tikiuosi, kad man ženklai parodys kur reikia išsukti. Arba pvz. sugalvojęs užsukti į Šilainius, norėčiau suprasti kur man reikia išsukti, nes tikrai nepagalvosiu, kad į Šilainius reikia važiuoti Vandžiogalos kryptimi.

    Kitas dalykas, kad sunkiai suprantama kodėl iš pradžiu rodoma link Vandžiogalos išsukti čia: E85 - Google Maps ir važiuoti dubliuojančiu keliu per gausybę nuovažų. Kai po to vėlgi siūlo į tą pačią Vandžiogalą jau išsukti čia, greičiau ir laisviau pravažiavus visą ruožą: E85 - Google Maps
    Ženklinimas turėtų rodyti prioritetinį maršrutą, o ne rodyti visas galimas alternatyvas pravažiuoti lygiagrečiai.

    P.S. dėl navigacijos, tai žinomuose maršrutuose dažnai yra kvaila važiuoti aklai pagal navigacija, nes praktiškai kiekvieną rytą aš pasirindamas įvaurius ilgesnius maršrutus, kurių tarp alternatyvų nerodo Waze, atvažiuoju kokiomis 5-10 min greičiau, nei rodomas greičiausias maršrutas pagal Waze.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą

    Tik patikslinu, kad 3x3 yra"
    | . . | | . . | | . . |
    | . . | | . . | | . . |

    tikriausiai turima omenyje 3+3?
    | . . | | . . |
    | . . | | . . |
    Kaip šifruojasi taškeliai ir brūkšneliai?
    3+3 yra 6 juostos arba 3 juostos viena kryptimi.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ar kas nors šiais laikais dar važinėja pagal ženklus? Tie, kas žino kelią, į ženklus nežiūri, o tie, kas nežino, važiuoja pagal navigaciją.
    Taip. Gera smegenų mankšta važinėt be navigacijos. Smegenų neuroplastiškumui į naudą.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Kai perjungia eismo tvarką, kaip šiuo atveju, nei žinantys kelią, nei navigacija kelio nežinio.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą

    Liko ir liks tas pats ženklas pagal projektą, mažai tikėtina, kad Via Lietuva savo iniciatyva keis ženklus.

    Įdomu tai, kad projektiniuose pasiūlymuose (2018) ženkluose buvo nuorodos į Vilijampolę, o toliau už tilto ir nuorodos į Šilainius/Vytėnus, dabar yra tik nuorodos į Šilainius/Vytėnus prieš pat nusukimą jau Megos sankryžoje. Spėjimas, kad galbūt susiję su tuo, kad naujuose jung. keliuose bus 90 greitis, todėl yra tik išankstinės nuorodos į Krašto/Magistralinius kelius.
    Ar kas nors šiais laikais dar važinėja pagal ženklus? Tie, kas žino kelią, į ženklus nežiūri, o tie, kas nežino, važiuoja pagal navigaciją.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Ilgas kamštis, nes pas mus su krypčių nuorodomis ir šiaip išankstiniu informavimu yra visiška tragedija.
    [...]
    Ar paliko tą patį buvusį ženklą E85 - Google Maps , kuris rodo kažkokias juokingas kryptis į Šėtą ar Vandžiogalą. Kas po galais į Šėtą ar Vandžiogalą važiuoja pro čia, o ne pro A8 "Via Baltica"? Tai kaip čia tikėtis, kad nebus žioplinėjančių, nes pirmą kartą važiuojant neįmanoma suprasti kur reikia nusukti. Juo labiau dar ir ženklas tėra tik pačioje letėjimo juostos pabaigoje ir jį pamatęs, jau turi būti iš anksto ten persirikiavęs (atlikęs analizę prieš važiuojant), nes pamačius ženkla - jau per vėlu.
    Liko ir liks tas pats ženklas pagal projektą, mažai tikėtina, kad Via Lietuva savo iniciatyva keis ženklus.

    Įdomu tai, kad projektiniuose pasiūlymuose (2018) ženkluose buvo nuorodos į Vilijampolę, o toliau už tilto ir nuorodos į Šilainius/Vytėnus, dabar yra tik nuorodos į Šilainius/Vytėnus prieš pat nusukimą jau Megos sankryžoje. Spėjimas, kad galbūt susiję su tuo, kad naujuose jung. keliuose bus 90 greitis, todėl yra tik išankstinės nuorodos į Krašto/Magistralinius kelius.

    Click image for larger version

Name:	2024-12-03_14-10-19.png
Views:	529
Size:	497,7 kB
ID:	2168624Click image for larger version

Name:	2024-12-03_14-10-39.png
Views:	527
Size:	957,1 kB
ID:	2168625

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė Effka Rodyti pranešimą

    Jei neklystu, nebus jungiamųjų kelių, bus tik 3x3 kelias iki Muravos sankryžos.
    Kiek teko nagrinėti projektus, tai bent jau iki Ašigalio g. sankryžos turėtų būti su jungiamaisiais keliais.
    3+3 kelias buvo numatytas specialiajame plane visame ruože nuo Megos iki Muravos, tačiau ten taip pat buvo numatyta tik platinti tiltus iki 3 juostų, kas, kaip matom, neįvyko, o pastatė naujus.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kam dar jungiamieji keliai, jei pats pagrindinis kelias bus 3x3?
    Tik patikslinu, kad 3x3 yra"
    | . . | | . . | | . . |
    | . . | | . . | | . . |

    tikriausiai turima omenyje 3+3?
    | . . | | . . |
    | . . | | . . |

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tam , kam ir 4 tiltai - atskirti vietino ir tranzitinio transporto srautus.
    Bet srautai labai skirtingi priklausomai nuo sezono, paros laiko, tuomet kartais būtų užsikišęs tranzitinis kelias, o jungiamasis laisvas, o kartais atvirkščiai. Jeigu nuo 0 būtų statomas, tai ir šitas tiltas būtų tiesiog 4x4 pločio, o ne hibridas iš kelių tiltų.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kam dar jungiamieji keliai, jei pats pagrindinis kelias bus 3x3?
    Tam , kam ir 4 tiltai - atskirti vietino ir tranzitinio transporto srautus.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Super projektavimas
    Kam dar jungiamieji keliai, jei pats pagrindinis kelias bus 3x3?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Effka Rodyti pranešimą

    Jei neklystu, nebus jungiamųjų kelių, bus tik 3x3 kelias iki Muravos sankryžos.
    Super projektavimas

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Kelininkai laikosi savo principų - atidarius tiltą 0 informacijos atvažiuojant nuo Vilniaus, kuria juosta reikia važiuoti kad patektum kur reikia. Per kelias dienas tikiuosi atsiras.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
    Net ir atidarius tiltą link Klaipėdos vis tiek ilgas kamštis, tikėtina dėl žioplinėjančių. Waze taip pat ilgą laiką nebuvo nuimta plyta per naująjį tiltą, todėl klaidinančiai nurodydavo sukti į jung. kelią.
    Ilgas kamštis, nes pas mus su krypčių nuorodomis ir šiaip išankstiniu informavimu yra visiška tragedija.

    Ten pastatė kokį naują ženklą, kad žinoti kur žmonėms važiuoti į tokias kryptis, kaip pvz.:
    • PC Mega (ar visas tas prekybos parkas)?
    • Kaunas: Vilijampolė?
    • Kaunas: Šilainiai?
    • Sargėnai?
    Ar paliko tą patį buvusį ženklą E85 - Google Maps , kuris rodo kažkokias juokingas kryptis į Šėtą ar Vandžiogalą. Kas po galais į Šėtą ar Vandžiogalą važiuoja pro čia, o ne pro A8 "Via Baltica"? Tai kaip čia tikėtis, kad nebus žioplinėjančių, nes pirmą kartą važiuojant neįmanoma suprasti kur reikia nusukti. Juo labiau dar ir ženklas tėra tik pačioje letėjimo juostos pabaigoje ir jį pamatęs, jau turi būti iš anksto ten persirikiavęs (atlikęs analizę prieš važiuojant), nes pamačius ženkla - jau per vėlu.

    Už tilto, kažkodėl jau yra nuorodos ir į Rygą, ir į Varšuvą. Kodėl čia, prieš tiltą, negalima parodyti, kad į Varšuvą ir Marijampolę irgi tiesiai, kaip ir į Klaipėdą, kad būtų galima aiškiai suprasti kur reikia važiuoti.

    Komentuoti:


  • Effka
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Kada bus nutiesti jungiamieji keliai palei Islandijos pl. ties Kleboniškio mišku?
    Kitaip išties mažokai prasmės iš tų 4-ių tiltų.
    Jei neklystu, nebus jungiamųjų kelių, bus tik 3x3 kelias iki Muravos sankryžos.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Kada bus nutiesti jungiamieji keliai palei Islandijos pl. ties Kleboniškio mišku?
    Kitaip išties mažokai prasmės iš tų 4-ių tiltų.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Šiandien (12-02) pilnai atidaryti abu viduriniai tiltai, tačiau, žinoma, kamščiai niekur nedingo.
    Kleboniškio (A. Meškinio) tiltai 12-02: (paspaudus ant nuotraukų visa galerija)

    Vytėnų sankryžos vakarinė pusė (projekto ruožo pabaiga).


    „Didžiausias per 30 metų tiltų statybos projektas“ žvelgiant link Vilniaus.


    Nuvažiavimas į jungiamąjį kelią (ant seno tilto). Norintys nusukti į Panerių g. turi išsukti dar prieš „Megos“ viaduką, pražiopsojus teks suktis pro Jonavos g.
    Taip pat matosi būsimas išsukimas į Panerių g., kai savivaldybė nusities jungiamąjį kelią.


    Apšvietimo stulpai ant (vidurinio) kairiojo tilto, mažų „platformėlių“ prie tilto šono.


    Pėsčiųjų ir dviračių tako nusileidimas į Jonavos g.


    Link Vilniaus jung. kelyje praktiškai iš 3 juostų susiaurėja į 1, tada galiausiai įsiliejama į pagrindinį kelią. Pridedam dar pakankamai trumpą greitėjimo juostą ir turime butelio kaklelį naujoje vietoje kiekvieną rytą (anksčiau butelio kaklelis buvo iškart už Vytėnų sankryžos).
    Atvažiuojant nuo Vilniaus pagrindinis srautas netrukdomai važiuoja tiesiai, į jungiamąjį kelią išvažiuoti galima tik 1 juosta.


    Net ir atidarius tiltą link Klaipėdos vis tiek ilgas kamštis, tikėtina dėl žioplinėjančių. Waze taip pat ilgą laiką nebuvo nuimta plyta per naująjį tiltą, todėl klaidinančiai nurodydavo sukti į jung. kelią.


    Link Klaipėdos.





    Paskutinis taisė Kirstukas; 2024.12.03, 00:14. Priežastis: Patikslinimas dėl šiandien, nes vakar

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Nevisai supratau, tai pietinį tiltą neremontuos? Ar jau kažkaip labai greitai suremontavo?
    Irgi pastebėjau, kad visiškai nieko nekalba apie pietinio tilto ir viaduko remontą.
    Pietinio viaduko per Jonavos g. kapitalinio remonto techninio darbo projekto parengimo sutartis pasirašyta 09-23, tai tikėkimės bent kitais metais vasarą pradės (sutartis galioja 48 mėn, bet į ją įeina ir projekto vykdymo priežiūra).

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Nevisai supratau, tai pietinį tiltą neremontuos? Ar jau kažkaip labai greitai suremontavo?

    Komentuoti:

Working...
X