Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • iPhone
    replied
    Parašė liootas Rodyti pranešimą
    Kaip greit juda darbai!
    Aha, per beveik mėnesį laiko jau net 12 polių suskaičiuoju išgręžtų.
    Tiesiog velniškas greitis

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Kaip greit juda darbai!

    Komentuoti:


  • Knopke
    replied













    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė Premier Rodyti pranešimą

    čia ne "juostos paremontavimas" o visos estakados kapitalinis remontas, nestabdant eismo.
    Šnekama apie lėtėjimo juostą ties Muravos sankryža atvažiuojant nuo Vilniaus link Jonavos..

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

    Jei vienai juostai paremontuoti reikia dvejų metų (metai pirmas etapas ir metai antras etapas) tai ko norėti iš viaduko remonto? čia minimum 5 metai reikalingi.
    čia ne "juostos paremontavimas" o visos estakados kapitalinis remontas, nestabdant eismo.

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Atnaujinami Sargėnų viaduko remonto darbai.

    https://kaunas.kasvyksta.lt/2025/04/10/eismas/atnaujinami-sargenu-viaduko-remonto-darbai/

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė Auwris Rodyti pranešimą
    Katastrafa ta mūsų Via Lietuva.. Baisiau, kad Sargėnų viadukas dar nepabaigtas (jei neklystu nuo 2023 rugsėjo?). Apie kokius grandiozinius projektus galima kalbėt su šita kontora
    Jei vienai juostai paremontuoti reikia dvejų metų (metai pirmas etapas ir metai antras etapas) tai ko norėti iš viaduko remonto? čia minimum 5 metai reikalingi.

    Komentuoti:


  • Auwris
    replied
    Katastrafa ta mūsų Via Lietuva.. Baisiau, kad Sargėnų viadukas dar nepabaigtas (jei neklystu nuo 2023 rugsėjo?). Apie kokius grandiozinius projektus galima kalbėt su šita kontora

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Važiavau vakar ties Ašigalio gatvės viaduko prasidėjusiais darbais, tai tempas paimtas tikrai smagus. Kas turi galimybės stabtelt vietoj ar turi galimybių pafotkint - gautųs gerų kadrų. Aišku lauksim ir ko nors iš statybininkų progreso video su dronais... O vat nukreipimas ant laikino tilto per Kruna... atrodo šiek tiek vėluoja pagal jų prognozuojamos eigos video, nebent likutiniai darbai ant smūgio pasidarys. Sekmadienį lėksiu, gal pavyks pafotktint

    UPDATE: peržiūrėjau dar kartą video dėl tilto per Kruną, tai eismą laikinuoju tiltu turi paleisti tik nuo birželio. Tai iki to laisvai spės.
    Paskutinis taisė RamasN; 2025.03.28, 18:41.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
    Reikia dar įvertinti, kad bus atliekama srautų analizė, tai dar gali keistis šie sprendiniai, kadangi pirkimas tik projektiniams pasiūlymams. Po to dar eis techninio darbo projekto parengimas, kuriame jau bus tikslūs sprendiniai. Tai darbai galėtų prasidėti tik po 2-3 metų.
    Labai jaučiasi, kad tept lept projektas tai kas pasidalinta. Ženklinimas labai keistas, juostų ženklinimas dar keistesnis vietomis. Tikrai reikia geresnių sprendinių ir labiau "vokiško" stiliaus krypčių ženklinimo. Kažkokio dviračio išrasti nereikia, tik tinkamai nutiesti collector lanes + express lanes kelią.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Reikia dar įvertinti, kad bus atliekama srautų analizė, tai dar gali keistis šie sprendiniai, kadangi pirkimas tik projektiniams pasiūlymams. Po to dar eis techninio darbo projekto parengimas, kuriame jau bus tikslūs sprendiniai. Tai darbai galėtų prasidėti tik po 2-3 metų.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė ojojoj Rodyti pranešimą
    Tas pats db prie Megos, kai išvažiuojantys iš Megos bando į Klaipėdos pusę pasukti, o atvažiuojantys nuo Vilniaus bando link Marijampolės pasukti, tiesa kiek pamenu pagal planus ten neleis ateityje atvažiuontiems nuo Megos sukti į kairę, o važiuos prie būsimo Sargėnų žiedo ir per jį įvažiuos į magistralę.
    Ir tai yra didžiausia nesąmonė tokio lygio kelyje. Gerai, kad dabartinis variantas yra laikinas ir srautas nuo Megos turėtų būti nukreiptas kitur.

    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Kol kas spėju bus ištisinių pabraižyta arba leis tik iš vienos pusės rikiuotis, kažkas panašaus į nusukimą nuo Klaipėdos į Sargėnus. Stebina kodėl tada nėra barjero padaryta.

    Vaidinama, kad turėsime super kultūringus vairuotojus.
    Ne visiems galioja tos ištisinės. Už naujo tilto prieš Megą (važiuojant link Klaipėdos) irgi galima tik nuo kraštinio (vietinio srauto) tilto įsilieti į eismą link Klaipėdos, bet ne kartą mačiau ten per visus brūkšnius besirikiuojančius, kuriems prireikė į Megą užsukt.

    Dabar pamačiau, kad važiuojant link Klaipėdos visos kryptįs nusukti link Kauno bus pasiekiamos pravažiavus per šį vieną siaurą įvažiavimą. T.y. jeigu jį pražiopsojai ar dėl kokio eismo įvykio/gedimo jis būtų užblokuotas, tai patekti link Kauno per 5 vnt. nuovažų nepavyktų niekaip. Labai būtų įdomu pažiūrėti kaip ir koks eismo kolapsas tada ištiktų A1 ties Kaunu.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20.png
Views:	716
Size:	1020,9 kB
ID:	2190289

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Mano nuomone sprendiniai labai kvestionuotini. Neaišku kodėl atsisakyta DDI sankryžoje su A6, kas būtų racionalus variantas ne tik kaštų prasme, bet ir judėjimo trajektorijų sprendimo prasme. Dabar paliekamos nesaugios ir neracionalios persirikiavimo juostos. Šiaip nepamenu ar teko kažkur matyti 3+3 juostų magistralę su persirikiavimo juostomis ir tokiomis ganėtinai trumpomis.

    Šitos vietos tai išvis nesupratau. Norint pasukti link Savanorių pr. teks iškart rikiuotis per dvi juostas??? Visiškas kosmosas. Juo labiau kaip yra dabar paskutiniais metrais iš kairiausios juostos aplenkiant kitus bandančių pasukti į dešinę, tai tokių pačių bus ir ateityje, tik jiems teks kažkaip kirsti keturias juostas ir tikėtina sukelti avarinių situacijų.
    Click image for larger version Name:	Screenshot_19.png Views:	0 Size:	688,7 kB ID:	2190238

    Lygiai tas pats yra ir atvažiuojant nuo Klaipėdos ir sukant link Jonavos - reikia rikiuotis per dvi juostas trumpoje atkarpoje. Kas tik sukelia konfliktines situacijas ir stabdo eismą.
    Kol kas spėju bus ištisinių pabraižyta arba leis tik iš vienos pusės rikiuotis, kažkas panašaus į nusukimą nuo Klaipėdos į Sargėnus. Stebina kodėl tada nėra barjero padaryta.

    Vaidinama, kad turėsime super kultūringus vairuotojus.

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Tas pats db prie Megos, kai išvažiuojantys iš Megos bando į Klaipėdos pusę pasukti, o atvažiuojantys nuo Vilniaus bando link Marijampolės pasukti, tiesa kiek pamenu pagal planus ten neleis ateityje atvažiuontiems nuo Megos sukti į kairę, o važiuos prie būsimo Sargėnų žiedo ir per jį įvažiuos į magistralę.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    pigiausias variantas tiesiog, saugumas sumazintas, padaryti nauji butelio kakleliai kamščiams formuotis...

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Mano nuomone sprendiniai labai kvestionuotini. Neaišku kodėl atsisakyta DDI sankryžoje su A6, kas būtų racionalus variantas ne tik kaštų prasme, bet ir judėjimo trajektorijų sprendimo prasme. Dabar paliekamos nesaugios ir neracionalios persirikiavimo juostos. Šiaip nepamenu ar teko kažkur matyti 3+3 juostų magistralę su persirikiavimo juostomis ir tokiomis ganėtinai trumpomis.

    Šitos vietos tai išvis nesupratau. Norint pasukti link Savanorių pr. teks iškart rikiuotis per dvi juostas??? Visiškas kosmosas. Juo labiau kaip yra dabar paskutiniais metrais iš kairiausios juostos aplenkiant kitus bandančių pasukti į dešinę, tai tokių pačių bus ir ateityje, tik jiems teks kažkaip kirsti keturias juostas ir tikėtina sukelti avarinių situacijų.
    Click image for larger version  Name:	Screenshot_19.png Views:	0 Size:	688,7 kB ID:	2190238

    Lygiai tas pats yra ir atvažiuojant nuo Klaipėdos ir sukant link Jonavos - reikia rikiuotis per dvi juostas trumpoje atkarpoje. Kas tik sukelia konfliktines situacijas ir stabdo eismą.
    Paskutinis taisė sleader; 2025.03.24, 08:53.

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Mano galva tiek nusukant prieš viadukus į Kauną, tiek link Jonavos iš magistralės, turėtų viena juosta lyst po žeme, kad netrukdyti srautui iš gretutinių kelių norint greitėti ir taip būtų išspręsta problema. Tik du tuneliai ir bėdos manau nėra.

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Man žiūrint į viską didžiausias klausimas kyla dėl Biruliškių sankryžos, ar tikrai tiek prailgintos greitėjimo ir lėtėjimo juostos išspręs esminę problemą, kur susikerta tiek greitėjimas tiek lėtėjimas.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Pagaliau pradeda po truputi judinti likusios aplinkkelio dalies sutvarkymą.

    Rinkos konsultacija: MAGISTRALINIO KELIO A1 VILNIUS–KAUNAS–KLAIPĖDA RUOŽAS NUO 93,5 IKI 99,29 KM REKONSTRAVIMO PROJEKTINIAI PASIŪLYMAI (dokumentai)

    Įdomiausias ir aktualiausias dokumentas yra Priedas Nr.4 - Eismo juostu skaiciaus koncepsija kelyje A1.pdf
    Techninėje užduotyje nurodyta, jog eismo juostų skaičius turi būti projektuojamas vadovaujantis tuo dokumentu, t. y. praktiškai tai yra priešprojektiniai sprendiniai.

    Nebereiks spėlioti, kas numatyta toliau ir nereikės remtis iškarpomis iš video.

    Esminės vietos:
    • Už tiltų prieš naujai statomą viaduką į Ašigalio g. bus išvažiavimas iš pagrindinio kelio į jungiamąjį kelią norintiems nusukti į Ašigalio g. ar CircleK ir Viada degalines.
    Click image for larger version  Name:	2025-03-23_21-16-32.png Views:	0 Size:	686,1 kB ID:	2190207
    • Link Klaipėdos už pėsčiųjų viaduko ir prieš Ašigalio g. viaduką bus galimybė grįžti į pagrindinį kelią (A6 ir Savanorių pr. srautas).
    Click image for larger version  Name:	2025-03-23_21-19-15.png Views:	0 Size:	518,8 kB ID:	2190208
    • Link Vilniaus prieš pat Biruliškių sankryžą jungiamasis kelias įsilieja į pagrindinį (pagal dabartinį brėžinį atrodo prastai eismo atžvilgiu). Link Klaipėdos A6 srautas iš kart negrįžta į pagrindinį kelią, tik už degalinės.
    Click image for larger version  Name:	2025-03-23_21-21-08.png Views:	0 Size:	662,6 kB ID:	2190209
    • Pilnai atsisakyta DDI sankryžos, paprasčiausiai pailgins rampas. Taip pat nusimato viadukų praplatinimas (šiaurinio viaduko atveju galimai būtų statomas šalia naujas). Srautas Klaipėdos link atskiriamas nuo sukančiųjų į Kauną/A6 (pagal vakarų „gerąsias“ praktikas), tačiau srautas link Vilniaus neatskiriamas.
    Click image for larger version  Name:	2025-03-23_21-24-06.png Views:	0 Size:	2,34 MB ID:	2190210
    • Toliau link Petrašiūnų sankryžos numatytos 6 juostos.
    Click image for larger version  Name:	2025-03-23_21-27-26.png Views:	0 Size:	1,22 MB ID:	2190211
    Paskutinis taisė Kirstukas; 2025.04.06, 21:52. Priežastis: Pridėtos nuorodos į žemėlapį

    Komentuoti:


  • miurdock
    replied
    Uždaro įvažiavimą į Kauną, statys pamatus jau

    Click image for larger version

Name:	uzdaromas-viadukas-Kaune.jpg
Views:	1188
Size:	109,9 kB
ID:	2189895

    https://www.bustonaujienos.lt/del-as...vimas-i-kauna/

    Komentuoti:

Working...
X