Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • thomcius
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą
    Ir vėl Auto kausta? Netinkami sprendimai? Sutapimas? Nemanau.
    Tai kuo dabar čia Autokausta kalta? Kad neremontavo kaip KD norėjo? O reikalauja rekonstrukcijos?

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Žinau kas statėsi namo pamatus iš to tilto betono. Betonas buvo geras, teko sprogdinti kai vėliau pamatai buvo griaunami dėl gatvės tiesimo.
    O kodėl tilto nesprogdino?

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Žinau, kad seniau vogdavo, bet pavogti ousę armatūros tokio svarbumo ir viešumo bei saugumo objekte...
    Žinau kas statėsi namo pamatus iš to tilto betono. Betonas buvo geras, teko sprogdinti kai vėliau pamatai buvo griaunami dėl gatvės tiesimo.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą
    Ir vėl Auto kausta? Netinkami sprendimai? Sutapimas? Nemanau.
    Kuo toliau tuo prasteni numatomų darbų projektai. Paišo bile kas ir bele ką, kad tik prasisukti pigiau, išoriškai patinkuosim ir pakaks. Po to ir tokie rezultatai. Kiek tokių pvz. su Panevėžio tiltais, Panevėžio aplinkelio.

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Ir vėl Auto kausta? Netinkami sprendimai? Sutapimas? Nemanau.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Dėl prastos būklės sustabdė sargėnų viaduko remontą. Reikalinga rekonstrukcija.

    https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...elaime-1127242


    ..estakadą pradėjusios remontuoti bendrovės „Autokausta“ specialistai spaudžia stabdį: atlikę parengiamuosius darbus jie pamatė, kad statinio būklė tokia prasta, kad jam reikia ne remonto, bet rimtesnių darbų – rekonstrukcijos.
    "Deja, atlikus esamų konstrukcijų ardymo darbus, pamatėme sulūžusias estakados perdangos sijas..."
    .

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

    Oi bus įdomu jeigu minėta agentūra pasinaudos teise...
    Darbų vadovo pastabdyt galiojimą pilnai galimas daiktas. Rangovo? Truputį toks perlenktas sprendimas būtų - užsitampytų po teismus keliems metams

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    LRT.lt 2023.04.17
    Statybos inspekcija ruošia dokumentus ir kreipsis į Statybos sektoriaus vystymo agentūrą, kuri ir įvertins statybos dalyvių veiklą. (...) Be to, anot jos, minėta agentūra turi teisę pusmečiui ar neribotam laikui stabdyti tiek rangovų, tiek subrangovų bei paskirtų darbų vadovų veiklą, panaikindama kvalifikacinius atestatus.
    Oi bus įdomu jeigu minėta agentūra pasinaudos teise...

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Matyt projektavo su atsarga žinodami, kad pavogs.
    ten dek armaturos nedejes, jei nemoka ardyti, tai nepades. Pries fizika nepapusi

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą

    bet ir atlaike be problemu tiek ir tiek metu
    Matyt projektavo su atsarga žinodami, kad pavogs.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Tai ir pavogė tik pusę...
    bet ir atlaike be problemu tiek ir tiek metu

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Žinau, kad seniau vogdavo, bet pavogti ousę armatūros tokio svarbumo ir viešumo bei saugumo objekte...
    Tai ir pavogė tik pusę...

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Žinau, kad seniau vogdavo, bet pavogti ousę armatūros tokio svarbumo ir viešumo bei saugumo objekte...

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    LRT.lt 2023.04.17
    Paaiškėjo, kodėl griuvo Kleboniškio tiltas
    Valstybinė teritorijų planavimo ir statybos inspekcija prie Aplinkos ministerijos pirmadienį pranešė, kad pagaliau paaiškėjo, kodėl vasario 14-ąją nukrito ardomo Alfonso Meškinio (Kleboniškio) tilto konstrukcija. Nustatyta, kad buvo pažeistas technologijos projektas, tiltas ardytas netolygiai, dėl ko neišlaikyta pusiausvyra ir įvyko nelaimė.
    Bendrovė „Kauno tiltai“ apgailestauja ir teigia, kad kolonos būtų atlaikiusios ir nesimetrinio ardymo krūvius, jeigu tik tiltas būtų statytas taip, kaip numatyta 1962 metų projekte.


    Valstybinės teritorijų planavimo ir statybos inspekcijos prie Aplinkos ministerijos Pirmojo statybos priežiūros skyriaus patarėja Gintarė Slušnienė, yra esminis pažeidimas.
    „Darbai buvo vykdomi nesimetriškai, dėl ko ir galėjo kilti avarija. Taip pat tyrimo metu nustatyta, kad buvo dvigubai mažesnis armatūros kiekis konstrukcijose, negu buvo numatyta tarybiniais laikais rengtame projekte, kas taip pat lėmė griūtį. Dar nustatėme statybos dalyvių darbų veiklos vykdymo pažeidimus tiek rangovo, tiek subrangovų paskirtų statybos vadovų“, – kalbėjo ji. (...)
    Pasak jos, ardymo darbai vyko pažeidžiant technologijos projektą – vyko netolygiai, dėl ko neišlaikyta pusiausvyra ir tiltas įgriuvo.

    Statybos inspekcija ruošia dokumentus ir kreipsis į Statybos sektoriaus vystymo agentūrą, kuri ir įvertins statybos dalyvių veiklą. (...) Be to, anot jos, minėta agentūra turi teisę pusmečiui ar neribotam laikui stabdyti tiek rangovų, tiek subrangovų bei paskirtų darbų vadovų veiklą, panaikindama kvalifikacinius atestatus.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...klos-stabdymas

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė strongiukas Rodyti pranešimą

    Tai, kad ten viskas +- yra gerai. Padarytos naujos dvi juostos: viena- nusukimui i Klaipėdą, kita- važiuoti link Vilniaus. Srautai toje vietoje tik susilieja, bet nesikerta- atvažiuojanties nuo Klaipėdos negalima važiuoti į nuvažiavimą.
    Toje vietoje kamščiai susidaro tada, kai toleliau prie Megos, ar ant A. Meškinio tilto nutinka avarija (kas dažniausiai ir būna).
    Ne apie tą vietą šnekam. Srautai susikerta važiuojant A5>A1 Klaipėdos kryptimi, kai atvažiavus nuo Marijampolės reikia daryti kilpą, ir prasilenkti su važiuojančiais iš Šilainių į Domeikavą. Toje vietoje vietiniam transportui be visa ko pirmenybė prieš Via Baltika tranzitą. Ten 5 val. vakare galima stebėti Indijos lygio eismą...
    Paskutinis taisė goolfietis; 2023.03.14, 12:35.

    Komentuoti:


  • strongiukas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Pranešimas citujamas iš temos A5 Kaunas-Marijampolė - LT/PL siena





    Ten rytais kelias nuo Lampėdžių visuomet yra užsikimšęs.
    Būtų puiku, jei fūroms ir kitiems tranzitinims keliautojams važiuojant iš Kauno į Rygą nereikėtų važiuot ratais trikdant eismą Klaipėdos-Vilniaus trasoje..
    Tai, kad ten viskas +- yra gerai. Padarytos naujos dvi juostos: viena- nusukimui i Klaipėdą, kita- važiuoti link Vilniaus. Srautai toje vietoje tik susilieja, bet nesikerta- atvažiuojanties nuo Klaipėdos negalima važiuoti į nuvažiavimą.
    Toje vietoje kamščiai susidaro tada, kai toleliau prie Megos, ar ant A. Meškinio tilto nutinka avarija (kas dažniausiai ir būna).

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pranešimas cituojamas iš temos A5 Kaunas-Marijampolė - LT/PL siena
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Tokios avarijos parodo kaip žūtbūt reikia 4 juostų magistralės - susidūria transportas, užbarikaduoja abi juostas... Gaunasi, kad šalies viena svarbiausių transporto arterijų atjungta...
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    Kaune ta pati magistralė atjungiama kasdien, kai šimtai Sargėnų, Domeikavos gyventojų grįžta namo ir dėl siauros gatvės (Vandžiogalos pl.) užkemša nuvažiavimą nuo A5 į A1...
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    Gatvė gali būti siaura, nei man, nei tranzitinio transporto vairuotojams tai nei įdomu, nei aktualu. Viskas ko reikia, tai atskirti srautus, kad jie nesikirstų, kaip yra dabar. Idealiu atveju, turėtų būti viadukas virš viso to mazgo tiesiai į A1.


    Ten tas mazgas aplamai yra košmariškas: A5>A1 kertasi srautai po Sargėnų viaduku (kurį dabar remontuoja), o A1>A5 ruože nuo IX forto iki Mosėdžio g. 3 kartus persidengia greitėjimo/lėtėjimo juostos: Jei važiuoji A1>A5, tave blokuoja atvažiuojantys nuo Megos ir sukantys link Depo, tada eismas stoja, nes kažkas išsukinėja į Circle K, kažkas iš jos bando įsilieti, ir už keliasdešimt metrų bando į A5 įsilieti atvažiavę pro Skubą (nežinau kokia ten gatvė)...
    Ten rytais kelias nuo Lampėdžių visuomet yra užsikimšęs.
    Būtų puiku, jei fūroms ir kitiems tranzitinims keliautojams važiuojant iš Kauno į Rygą nereikėtų važiuot ratais trikdant eismą Klaipėdos-Vilniaus trasoje..
    Paskutinis taisė Romas; 2023.04.17, 16:41. Priežastis: cituojamas

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė skyrma Rodyti pranešimą
    Per savaitgalį nukarpė apie 14 m
    Jau nukirpta 20 metrų iš 29

    LTR Panorama 2023.02.28
    Kleboniškio tilto konstrukcijos ardymas
    Tvarkant atitrūkusią Kleboniškio tilto konstrukciją, nuardyta jau 20 metrų griuvusios perdangos. Tęsiant darbus automagistralė nebebus uždaroma, judėjimas naktį bus ribojamas iki vienos eismo juostos abiem kryptimis.
    Ardymo darbus planuojama baigti kitą savaitę.







    Video: https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...biem-kryptimis

    Komentuoti:


  • skyrma
    replied
    Per savaitgalį nukarpė apie 14m.
    Click image for larger version

Name:	tiltas.png
Views:	1923
Size:	2,09 MB
ID:	2033397

    Komentuoti:


  • miraged
    replied
    Na va, taip ir griauna, daugiau foto - https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/02/...as-foto-video/
    Parašė miraged Rodyti pranešimą
    Ar niekas nepastebėjo gudraus plano su tuo tiltu? uždarius panerių gatvę pylė gruntą, neva apsaugoti gatvę, beeet, man pasirodė ir gal kas patvirtinkite, kas važiuosite, kad jie ta proga nuo viršaus visiškai sumastė užpilti viską gruntų, taip keliolika metrų sumažinant aukštį pakibusios dalies, o ir gal net ją su auktšu pneumo kūjų ir nutrupins privažiavę nuo megos pusės nauju pylimu, tai būtų visai logiškas ir ganėtinai paprastas sprendimas, užpilti panerių gatvę gruntu, sutrupinti tiltą, nukasti gruntą..

    papildymas - taip, panašu kad tiesa, parašyta kauno dienoje - https://kauno.diena.lt/naujienos/lie...i-kovo-1114561

    Komentuoti:

Working...
X