Jei vienai juostai paremontuoti reikia dvejų metų (metai pirmas etapas ir metai antras etapas) tai ko norėti iš viaduko remonto? čia minimum 5 metai reikalingi.
čia ne "juostos paremontavimas" o visos estakados kapitalinis remontas, nestabdant eismo.
Katastrafa ta mūsų Via Lietuva.. Baisiau, kad Sargėnų viadukas dar nepabaigtas (jei neklystu nuo 2023 rugsėjo?). Apie kokius grandiozinius projektus galima kalbėt su šita kontora
Jei vienai juostai paremontuoti reikia dvejų metų (metai pirmas etapas ir metai antras etapas) tai ko norėti iš viaduko remonto? čia minimum 5 metai reikalingi.
Katastrafa ta mūsų Via Lietuva.. Baisiau, kad Sargėnų viadukas dar nepabaigtas (jei neklystu nuo 2023 rugsėjo?). Apie kokius grandiozinius projektus galima kalbėt su šita kontora
Važiavau vakar ties Ašigalio gatvės viaduko prasidėjusiais darbais, tai tempas paimtas tikrai smagus. Kas turi galimybės stabtelt vietoj ar turi galimybių pafotkint - gautųs gerų kadrų. Aišku lauksim ir ko nors iš statybininkų progreso video su dronais... O vat nukreipimas ant laikino tilto per Kruna... atrodo šiek tiek vėluoja pagal jų prognozuojamos eigos video, nebent likutiniai darbai ant smūgio pasidarys. Sekmadienį lėksiu, gal pavyks pafotktint
UPDATE: peržiūrėjau dar kartą video dėl tilto per Kruną, tai eismą laikinuoju tiltu turi paleisti tik nuo birželio. Tai iki to laisvai spės.
Reikia dar įvertinti, kad bus atliekama srautų analizė, tai dar gali keistis šie sprendiniai, kadangi pirkimas tik projektiniams pasiūlymams. Po to dar eis techninio darbo projekto parengimas, kuriame jau bus tikslūs sprendiniai. Tai darbai galėtų prasidėti tik po 2-3 metų.
Labai jaučiasi, kad tept lept projektas tai kas pasidalinta. Ženklinimas labai keistas, juostų ženklinimas dar keistesnis vietomis. Tikrai reikia geresnių sprendinių ir labiau "vokiško" stiliaus krypčių ženklinimo. Kažkokio dviračio išrasti nereikia, tik tinkamai nutiesti collector lanes + express lanes kelią.
Reikia dar įvertinti, kad bus atliekama srautų analizė, tai dar gali keistis šie sprendiniai, kadangi pirkimas tik projektiniams pasiūlymams. Po to dar eis techninio darbo projekto parengimas, kuriame jau bus tikslūs sprendiniai. Tai darbai galėtų prasidėti tik po 2-3 metų.
Tas pats db prie Megos, kai išvažiuojantys iš Megos bando į Klaipėdos pusę pasukti, o atvažiuojantys nuo Vilniaus bando link Marijampolės pasukti, tiesa kiek pamenu pagal planus ten neleis ateityje atvažiuontiems nuo Megos sukti į kairę, o važiuos prie būsimo Sargėnų žiedo ir per jį įvažiuos į magistralę.
Ir tai yra didžiausia nesąmonė tokio lygio kelyje. Gerai, kad dabartinis variantas yra laikinas ir srautas nuo Megos turėtų būti nukreiptas kitur.
Kol kas spėju bus ištisinių pabraižyta arba leis tik iš vienos pusės rikiuotis, kažkas panašaus į nusukimą nuo Klaipėdos į Sargėnus. Stebina kodėl tada nėra barjero padaryta.
Vaidinama, kad turėsime super kultūringus vairuotojus.
Ne visiems galioja tos ištisinės. Už naujo tilto prieš Megą (važiuojant link Klaipėdos) irgi galima tik nuo kraštinio (vietinio srauto) tilto įsilieti į eismą link Klaipėdos, bet ne kartą mačiau ten per visus brūkšnius besirikiuojančius, kuriems prireikė į Megą užsukt.
Dabar pamačiau, kad važiuojant link Klaipėdos visos kryptįs nusukti link Kauno bus pasiekiamos pravažiavus per šį vieną siaurą įvažiavimą. T.y. jeigu jį pražiopsojai ar dėl kokio eismo įvykio/gedimo jis būtų užblokuotas, tai patekti link Kauno per 5 vnt. nuovažų nepavyktų niekaip. Labai būtų įdomu pažiūrėti kaip ir koks eismo kolapsas tada ištiktų A1 ties Kaunu.
Mano nuomone sprendiniai labai kvestionuotini. Neaišku kodėl atsisakyta DDI sankryžoje su A6, kas būtų racionalus variantas ne tik kaštų prasme, bet ir judėjimo trajektorijų sprendimo prasme. Dabar paliekamos nesaugios ir neracionalios persirikiavimo juostos. Šiaip nepamenu ar teko kažkur matyti 3+3 juostų magistralę su persirikiavimo juostomis ir tokiomis ganėtinai trumpomis.
Šitos vietos tai išvis nesupratau. Norint pasukti link Savanorių pr. teks iškart rikiuotis per dvi juostas??? Visiškas kosmosas. Juo labiau kaip yra dabar paskutiniais metrais iš kairiausios juostos aplenkiant kitus bandančių pasukti į dešinę, tai tokių pačių bus ir ateityje, tik jiems teks kažkaip kirsti keturias juostas ir tikėtina sukelti avarinių situacijų.
Lygiai tas pats yra ir atvažiuojant nuo Klaipėdos ir sukant link Jonavos - reikia rikiuotis per dvi juostas trumpoje atkarpoje. Kas tik sukelia konfliktines situacijas ir stabdo eismą.
Kol kas spėju bus ištisinių pabraižyta arba leis tik iš vienos pusės rikiuotis, kažkas panašaus į nusukimą nuo Klaipėdos į Sargėnus. Stebina kodėl tada nėra barjero padaryta.
Vaidinama, kad turėsime super kultūringus vairuotojus.
Tas pats db prie Megos, kai išvažiuojantys iš Megos bando į Klaipėdos pusę pasukti, o atvažiuojantys nuo Vilniaus bando link Marijampolės pasukti, tiesa kiek pamenu pagal planus ten neleis ateityje atvažiuontiems nuo Megos sukti į kairę, o važiuos prie būsimo Sargėnų žiedo ir per jį įvažiuos į magistralę.
Mano nuomone sprendiniai labai kvestionuotini. Neaišku kodėl atsisakyta DDI sankryžoje su A6, kas būtų racionalus variantas ne tik kaštų prasme, bet ir judėjimo trajektorijų sprendimo prasme. Dabar paliekamos nesaugios ir neracionalios persirikiavimo juostos. Šiaip nepamenu ar teko kažkur matyti 3+3 juostų magistralę su persirikiavimo juostomis ir tokiomis ganėtinai trumpomis.
Šitos vietos tai išvis nesupratau. Norint pasukti link Savanorių pr. teks iškart rikiuotis per dvi juostas??? Visiškas kosmosas. Juo labiau kaip yra dabar paskutiniais metrais iš kairiausios juostos aplenkiant kitus bandančių pasukti į dešinę, tai tokių pačių bus ir ateityje, tik jiems teks kažkaip kirsti keturias juostas ir tikėtina sukelti avarinių situacijų.
Lygiai tas pats yra ir atvažiuojant nuo Klaipėdos ir sukant link Jonavos - reikia rikiuotis per dvi juostas trumpoje atkarpoje. Kas tik sukelia konfliktines situacijas ir stabdo eismą.
Mano galva tiek nusukant prieš viadukus į Kauną, tiek link Jonavos iš magistralės, turėtų viena juosta lyst po žeme, kad netrukdyti srautui iš gretutinių kelių norint greitėti ir taip būtų išspręsta problema. Tik du tuneliai ir bėdos manau nėra.
Man žiūrint į viską didžiausias klausimas kyla dėl Biruliškių sankryžos, ar tikrai tiek prailgintos greitėjimo ir lėtėjimo juostos išspręs esminę problemą, kur susikerta tiek greitėjimas tiek lėtėjimas.
Įdomiausias ir aktualiausias dokumentas yra Priedas Nr.4 - Eismo juostu skaiciaus koncepsija kelyje A1.pdf
Techninėje užduotyje nurodyta, jog eismo juostų skaičius turi būti projektuojamas vadovaujantis tuo dokumentu, t. y. praktiškai tai yra priešprojektiniai sprendiniai.
Nebereiks spėlioti, kas numatyta toliau ir nereikės remtis iškarpomis iš video.
Esminės vietos:
Už tiltų prieš naujai statomą viaduką į Ašigalio g. bus išvažiavimas iš pagrindinio kelio į jungiamąjį kelią norintiems nusukti į Ašigalio g. ar CircleK ir Viada degalines.
Link Klaipėdos už pėsčiųjų viaduko ir prieš Ašigalio g. viaduką bus galimybė grįžti į pagrindinį kelią (A6 ir Savanorių pr. srautas).
Link Vilniaus prieš pat Biruliškių sankryžą jungiamasis kelias įsilieja į pagrindinį (pagal dabartinį brėžinį atrodo prastai eismo atžvilgiu). Link Klaipėdos A6 srautas iš kart negrįžta į pagrindinį kelią, tik už degalinės.
Pilnai atsisakyta DDI sankryžos, paprasčiausiai pailgins rampas. Taip pat nusimato viadukų praplatinimas (šiaurinio viaduko atveju galimai būtų statomas šalia naujas). Srautas Klaipėdos link atskiriamas nuo sukančiųjų į Kauną/A6 (pagal vakarų „gerąsias“ praktikas), tačiau srautas link Vilniaus neatskiriamas.
Toliau link Petrašiūnų sankryžos numatytos 6 juostos.
Paskutinis taisė Kirstukas; 2025.04.06, 21:52.
Priežastis: Pridėtos nuorodos į žemėlapį
Komentuoti: