Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • thomcius
    replied
    o taip atsivertus du forumo puslapius atgal, gal nereiktų spėlioti?

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė CloudmakerLT Rodyti pranešimą

    Bet gal ne toks ilgas tiltas ir užtenka dviejų taškų? Papildoma kolona dar ir kainuotų
    Galbūt.... tikiuosi viadukas bus pakankamai aukštai pakeltas, kad praleistų ir spec.techniką, kokiai gali tekti pravažiuoti, tame tarpe karinę, jei jau taip reiktų. Kažkaip tie pylimai abipus neatrodo labai aukšti, o ir užvažiavimas arba labai status bus, arba viadukas žemas.

    P.S. visai gali būti, kad tai kolkas man tik optinė apgaulė, kol nėra realių objektų

    Komentuoti:


  • CloudmakerLT
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

    Šiandien pravažiavau pro šią vietą, tai asfaltas paklotas papildomose juostose centre. Suprantu, kad viadukui jokios atraminės kolonos per vidurį nebus ?
    Bet gal ne toks ilgas tiltas ir užtenka dviejų taškų? Papildoma kolona dar ir kainuotų

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
    Sulig Milikonių kalno uždarymu atidaromas nusukimas į Ašigalio g. nuo gegužės 21 d.

    Daugiau čia
    Šiandien pravažiavau pro šią vietą, tai asfaltas paklotas papildomose juostose centre. Suprantu, kad viadukui jokios atraminės kolonos per vidurį nebus ?

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Sulig Milikonių kalno uždarymu atidaromas nusukimas į Ašigalio g. nuo gegužės 21 d.

    Click image for larger version

Name:	Schema-Asigalio-g-953x1024.png
Views:	750
Size:	62,5 kB
ID:	2200414

    Daugiau čia

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Kauno pusėj viaduko atramos/kolonos vietoj matos jau armatūra. Darbai eina po truputį

    Komentuoti:


  • paliusL
    replied
    Parašė strongiukas Rodyti pranešimą

    O kodėl tos trasos nenori pakišti po žeme, po naujai projektuojamu autostrados keliu? Kiek vietos atsilaisvintų.
    kas turėtų to norėti, kad padengtų kabeliavimo išlaidas?

    Komentuoti:


  • strongiukas
    replied
    Parašė tocekas Rodyti pranešimą

    Bus laikinai įrengta apvedimo linija ties statomu viaduku, o galutiniame variante naujos paaukštintos atramos abiejos viaduko pusėse, esamose vietose.
    O kodėl tos trasos nenori pakišti po žeme, po naujai projektuojamu autostrados keliu? Kiek vietos atsilaisvintų.

    Komentuoti:


  • tocekas
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Kažin kas numatyta su 110kV OL nes gabaritas toks abejotinas? Net ir grąžtas saugius atstumus abejoju neišlaikys...
    Bus laikinai įrengta apvedimo linija ties statomu viaduku, o galutiniame variante naujos paaukštintos atramos abiejos viaduko pusėse, esamose vietose.

    Komentuoti:


  • Auwris
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

    Aha, per beveik mėnesį laiko jau net 12 polių suskaičiuoju išgręžtų.
    Tiesiog velniškas greitis
    Turbūt žemės ir visa kita irgi jau buvo paruošta, ir mėnesį turbūt tik polius darė

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

    Aha, per beveik mėnesį laiko jau net 12 polių suskaičiuoju išgręžtų.
    Tiesiog velniškas greitis
    Jo nuotraukose matosi, kad tik poliai išgręžti, daugiau niekas nepadaryta...

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

    Aha, per beveik mėnesį laiko jau net 12 polių suskaičiuoju išgręžtų.
    Tiesiog velniškas greitis
    Kažin kas numatyta su 110kV OL nes gabaritas toks abejotinas? Net ir grąžtas saugius atstumus abejoju neišlaikys...

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė liootas Rodyti pranešimą
    Kaip greit juda darbai!
    Aha, per beveik mėnesį laiko jau net 12 polių suskaičiuoju išgręžtų.
    Tiesiog velniškas greitis

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Kaip greit juda darbai!

    Komentuoti:


  • Knopke
    replied













    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė Premier Rodyti pranešimą

    čia ne "juostos paremontavimas" o visos estakados kapitalinis remontas, nestabdant eismo.
    Šnekama apie lėtėjimo juostą ties Muravos sankryža atvažiuojant nuo Vilniaus link Jonavos..

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

    Jei vienai juostai paremontuoti reikia dvejų metų (metai pirmas etapas ir metai antras etapas) tai ko norėti iš viaduko remonto? čia minimum 5 metai reikalingi.
    čia ne "juostos paremontavimas" o visos estakados kapitalinis remontas, nestabdant eismo.

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Atnaujinami Sargėnų viaduko remonto darbai.

    https://kaunas.kasvyksta.lt/2025/04/10/eismas/atnaujinami-sargenu-viaduko-remonto-darbai/

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė Auwris Rodyti pranešimą
    Katastrafa ta mūsų Via Lietuva.. Baisiau, kad Sargėnų viadukas dar nepabaigtas (jei neklystu nuo 2023 rugsėjo?). Apie kokius grandiozinius projektus galima kalbėt su šita kontora
    Jei vienai juostai paremontuoti reikia dvejų metų (metai pirmas etapas ir metai antras etapas) tai ko norėti iš viaduko remonto? čia minimum 5 metai reikalingi.

    Komentuoti:


  • Auwris
    replied
    Katastrafa ta mūsų Via Lietuva.. Baisiau, kad Sargėnų viadukas dar nepabaigtas (jei neklystu nuo 2023 rugsėjo?). Apie kokius grandiozinius projektus galima kalbėt su šita kontora

    Komentuoti:

Working...
X