Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis
Collapse
X
-
Kauno pusėj viaduko atramos/kolonos vietoj matos jau armatūra. Darbai eina po truputį
- 2 patinka
-
Parašė strongiukas Rodyti pranešimą
O kodėl tos trasos nenori pakišti po žeme, po naujai projektuojamu autostrados keliu? Kiek vietos atsilaisvintų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė tocekas Rodyti pranešimą
Bus laikinai įrengta apvedimo linija ties statomu viaduku, o galutiniame variante naujos paaukštintos atramos abiejos viaduko pusėse, esamose vietose.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Kažin kas numatyta su 110kV OL nes gabaritas toks abejotinas? Net ir grąžtas saugius atstumus abejoju neišlaikys...
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė iPhone Rodyti pranešimą
Aha, per beveik mėnesį laiko jau net 12 polių suskaičiuoju išgręžtų.
Tiesiog velniškas greitis
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė iPhone Rodyti pranešimą
Aha, per beveik mėnesį laiko jau net 12 polių suskaičiuoju išgręžtų.
Tiesiog velniškas greitis
Komentuoti:
-
Parašė iPhone Rodyti pranešimą
Aha, per beveik mėnesį laiko jau net 12 polių suskaičiuoju išgręžtų.
Tiesiog velniškas greitis
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė liootas Rodyti pranešimąKaip greit juda darbai!
Tiesiog velniškas greitis
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Premier Rodyti pranešimą
čia ne "juostos paremontavimas" o visos estakados kapitalinis remontas, nestabdant eismo.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė iPhone Rodyti pranešimą
Jei vienai juostai paremontuoti reikia dvejų metų (metai pirmas etapas ir metai antras etapas) tai ko norėti iš viaduko remonto? čia minimum 5 metai reikalingi.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Atnaujinami Sargėnų viaduko remonto darbai.
https://kaunas.kasvyksta.lt/2025/04/10/eismas/atnaujinami-sargenu-viaduko-remonto-darbai/
Komentuoti:
-
Parašė Auwris Rodyti pranešimąKatastrafa ta mūsų Via Lietuva.. Baisiau, kad Sargėnų viadukas dar nepabaigtas (jei neklystu nuo 2023 rugsėjo?). Apie kokius grandiozinius projektus galima kalbėt su šita kontora
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Katastrafa ta mūsų Via Lietuva.. Baisiau, kad Sargėnų viadukas dar nepabaigtas (jei neklystu nuo 2023 rugsėjo?). Apie kokius grandiozinius projektus galima kalbėt su šita kontora
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Važiavau vakar ties Ašigalio gatvės viaduko prasidėjusiais darbais, tai tempas paimtas tikrai smagus. Kas turi galimybės stabtelt vietoj ar turi galimybių pafotkint - gautųs gerų kadrų. Aišku lauksim ir ko nors iš statybininkų progreso video su dronais... O vat nukreipimas ant laikino tilto per Kruna... atrodo šiek tiek vėluoja pagal jų prognozuojamos eigos video, nebent likutiniai darbai ant smūgio pasidarys. Sekmadienį lėksiu, gal pavyks pafotktint
UPDATE: peržiūrėjau dar kartą video dėl tilto per Kruną, tai eismą laikinuoju tiltu turi paleisti tik nuo birželio. Tai iki to laisvai spės.Paskutinis taisė RamasN; 2025.03.28, 18:41.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kirstukas Rodyti pranešimąReikia dar įvertinti, kad bus atliekama srautų analizė, tai dar gali keistis šie sprendiniai, kadangi pirkimas tik projektiniams pasiūlymams. Po to dar eis techninio darbo projekto parengimas, kuriame jau bus tikslūs sprendiniai. Tai darbai galėtų prasidėti tik po 2-3 metų.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Reikia dar įvertinti, kad bus atliekama srautų analizė, tai dar gali keistis šie sprendiniai, kadangi pirkimas tik projektiniams pasiūlymams. Po to dar eis techninio darbo projekto parengimas, kuriame jau bus tikslūs sprendiniai. Tai darbai galėtų prasidėti tik po 2-3 metų.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ojojoj Rodyti pranešimąTas pats db prie Megos, kai išvažiuojantys iš Megos bando į Klaipėdos pusę pasukti, o atvažiuojantys nuo Vilniaus bando link Marijampolės pasukti, tiesa kiek pamenu pagal planus ten neleis ateityje atvažiuontiems nuo Megos sukti į kairę, o važiuos prie būsimo Sargėnų žiedo ir per jį įvažiuos į magistralę.
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Kol kas spėju bus ištisinių pabraižyta arba leis tik iš vienos pusės rikiuotis, kažkas panašaus į nusukimą nuo Klaipėdos į Sargėnus. Stebina kodėl tada nėra barjero padaryta.
Vaidinama, kad turėsime super kultūringus vairuotojus.
Dabar pamačiau, kad važiuojant link Klaipėdos visos kryptįs nusukti link Kauno bus pasiekiamos pravažiavus per šį vieną siaurą įvažiavimą. T.y. jeigu jį pražiopsojai ar dėl kokio eismo įvykio/gedimo jis būtų užblokuotas, tai patekti link Kauno per 5 vnt. nuovažų nepavyktų niekaip. Labai būtų įdomu pažiūrėti kaip ir koks eismo kolapsas tada ištiktų A1 ties Kaunu.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąMano nuomone sprendiniai labai kvestionuotini. Neaišku kodėl atsisakyta DDI sankryžoje su A6, kas būtų racionalus variantas ne tik kaštų prasme, bet ir judėjimo trajektorijų sprendimo prasme. Dabar paliekamos nesaugios ir neracionalios persirikiavimo juostos. Šiaip nepamenu ar teko kažkur matyti 3+3 juostų magistralę su persirikiavimo juostomis ir tokiomis ganėtinai trumpomis.
Šitos vietos tai išvis nesupratau. Norint pasukti link Savanorių pr. teks iškart rikiuotis per dvi juostas??? Visiškas kosmosas. Juo labiau kaip yra dabar paskutiniais metrais iš kairiausios juostos aplenkiant kitus bandančių pasukti į dešinę, tai tokių pačių bus ir ateityje, tik jiems teks kažkaip kirsti keturias juostas ir tikėtina sukelti avarinių situacijų.
Lygiai tas pats yra ir atvažiuojant nuo Klaipėdos ir sukant link Jonavos - reikia rikiuotis per dvi juostas trumpoje atkarpoje. Kas tik sukelia konfliktines situacijas ir stabdo eismą.
Vaidinama, kad turėsime super kultūringus vairuotojus.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: