Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • RamasN
    replied
    Kauno pusėj viaduko atramos/kolonos vietoj matos jau armatūra. Darbai eina po truputį

    Komentuoti:


  • paliusL
    replied
    Parašė strongiukas Rodyti pranešimą

    O kodėl tos trasos nenori pakišti po žeme, po naujai projektuojamu autostrados keliu? Kiek vietos atsilaisvintų.
    kas turėtų to norėti, kad padengtų kabeliavimo išlaidas?

    Komentuoti:


  • strongiukas
    replied
    Parašė tocekas Rodyti pranešimą

    Bus laikinai įrengta apvedimo linija ties statomu viaduku, o galutiniame variante naujos paaukštintos atramos abiejos viaduko pusėse, esamose vietose.
    O kodėl tos trasos nenori pakišti po žeme, po naujai projektuojamu autostrados keliu? Kiek vietos atsilaisvintų.

    Komentuoti:


  • tocekas
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Kažin kas numatyta su 110kV OL nes gabaritas toks abejotinas? Net ir grąžtas saugius atstumus abejoju neišlaikys...
    Bus laikinai įrengta apvedimo linija ties statomu viaduku, o galutiniame variante naujos paaukštintos atramos abiejos viaduko pusėse, esamose vietose.

    Komentuoti:


  • Auwris
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

    Aha, per beveik mėnesį laiko jau net 12 polių suskaičiuoju išgręžtų.
    Tiesiog velniškas greitis
    Turbūt žemės ir visa kita irgi jau buvo paruošta, ir mėnesį turbūt tik polius darė

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

    Aha, per beveik mėnesį laiko jau net 12 polių suskaičiuoju išgręžtų.
    Tiesiog velniškas greitis
    Jo nuotraukose matosi, kad tik poliai išgręžti, daugiau niekas nepadaryta...

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

    Aha, per beveik mėnesį laiko jau net 12 polių suskaičiuoju išgręžtų.
    Tiesiog velniškas greitis
    Kažin kas numatyta su 110kV OL nes gabaritas toks abejotinas? Net ir grąžtas saugius atstumus abejoju neišlaikys...

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė liootas Rodyti pranešimą
    Kaip greit juda darbai!
    Aha, per beveik mėnesį laiko jau net 12 polių suskaičiuoju išgręžtų.
    Tiesiog velniškas greitis

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Kaip greit juda darbai!

    Komentuoti:


  • Knopke
    replied













    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė Premier Rodyti pranešimą

    čia ne "juostos paremontavimas" o visos estakados kapitalinis remontas, nestabdant eismo.
    Šnekama apie lėtėjimo juostą ties Muravos sankryža atvažiuojant nuo Vilniaus link Jonavos..

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

    Jei vienai juostai paremontuoti reikia dvejų metų (metai pirmas etapas ir metai antras etapas) tai ko norėti iš viaduko remonto? čia minimum 5 metai reikalingi.
    čia ne "juostos paremontavimas" o visos estakados kapitalinis remontas, nestabdant eismo.

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Atnaujinami Sargėnų viaduko remonto darbai.

    https://kaunas.kasvyksta.lt/2025/04/10/eismas/atnaujinami-sargenu-viaduko-remonto-darbai/

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė Auwris Rodyti pranešimą
    Katastrafa ta mūsų Via Lietuva.. Baisiau, kad Sargėnų viadukas dar nepabaigtas (jei neklystu nuo 2023 rugsėjo?). Apie kokius grandiozinius projektus galima kalbėt su šita kontora
    Jei vienai juostai paremontuoti reikia dvejų metų (metai pirmas etapas ir metai antras etapas) tai ko norėti iš viaduko remonto? čia minimum 5 metai reikalingi.

    Komentuoti:


  • Auwris
    replied
    Katastrafa ta mūsų Via Lietuva.. Baisiau, kad Sargėnų viadukas dar nepabaigtas (jei neklystu nuo 2023 rugsėjo?). Apie kokius grandiozinius projektus galima kalbėt su šita kontora

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Važiavau vakar ties Ašigalio gatvės viaduko prasidėjusiais darbais, tai tempas paimtas tikrai smagus. Kas turi galimybės stabtelt vietoj ar turi galimybių pafotkint - gautųs gerų kadrų. Aišku lauksim ir ko nors iš statybininkų progreso video su dronais... O vat nukreipimas ant laikino tilto per Kruna... atrodo šiek tiek vėluoja pagal jų prognozuojamos eigos video, nebent likutiniai darbai ant smūgio pasidarys. Sekmadienį lėksiu, gal pavyks pafotktint

    UPDATE: peržiūrėjau dar kartą video dėl tilto per Kruną, tai eismą laikinuoju tiltu turi paleisti tik nuo birželio. Tai iki to laisvai spės.
    Paskutinis taisė RamasN; 2025.03.28, 18:41.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
    Reikia dar įvertinti, kad bus atliekama srautų analizė, tai dar gali keistis šie sprendiniai, kadangi pirkimas tik projektiniams pasiūlymams. Po to dar eis techninio darbo projekto parengimas, kuriame jau bus tikslūs sprendiniai. Tai darbai galėtų prasidėti tik po 2-3 metų.
    Labai jaučiasi, kad tept lept projektas tai kas pasidalinta. Ženklinimas labai keistas, juostų ženklinimas dar keistesnis vietomis. Tikrai reikia geresnių sprendinių ir labiau "vokiško" stiliaus krypčių ženklinimo. Kažkokio dviračio išrasti nereikia, tik tinkamai nutiesti collector lanes + express lanes kelią.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Reikia dar įvertinti, kad bus atliekama srautų analizė, tai dar gali keistis šie sprendiniai, kadangi pirkimas tik projektiniams pasiūlymams. Po to dar eis techninio darbo projekto parengimas, kuriame jau bus tikslūs sprendiniai. Tai darbai galėtų prasidėti tik po 2-3 metų.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė ojojoj Rodyti pranešimą
    Tas pats db prie Megos, kai išvažiuojantys iš Megos bando į Klaipėdos pusę pasukti, o atvažiuojantys nuo Vilniaus bando link Marijampolės pasukti, tiesa kiek pamenu pagal planus ten neleis ateityje atvažiuontiems nuo Megos sukti į kairę, o važiuos prie būsimo Sargėnų žiedo ir per jį įvažiuos į magistralę.
    Ir tai yra didžiausia nesąmonė tokio lygio kelyje. Gerai, kad dabartinis variantas yra laikinas ir srautas nuo Megos turėtų būti nukreiptas kitur.

    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Kol kas spėju bus ištisinių pabraižyta arba leis tik iš vienos pusės rikiuotis, kažkas panašaus į nusukimą nuo Klaipėdos į Sargėnus. Stebina kodėl tada nėra barjero padaryta.

    Vaidinama, kad turėsime super kultūringus vairuotojus.
    Ne visiems galioja tos ištisinės. Už naujo tilto prieš Megą (važiuojant link Klaipėdos) irgi galima tik nuo kraštinio (vietinio srauto) tilto įsilieti į eismą link Klaipėdos, bet ne kartą mačiau ten per visus brūkšnius besirikiuojančius, kuriems prireikė į Megą užsukt.

    Dabar pamačiau, kad važiuojant link Klaipėdos visos kryptįs nusukti link Kauno bus pasiekiamos pravažiavus per šį vieną siaurą įvažiavimą. T.y. jeigu jį pražiopsojai ar dėl kokio eismo įvykio/gedimo jis būtų užblokuotas, tai patekti link Kauno per 5 vnt. nuovažų nepavyktų niekaip. Labai būtų įdomu pažiūrėti kaip ir koks eismo kolapsas tada ištiktų A1 ties Kaunu.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20.png
Views:	735
Size:	1020,9 kB
ID:	2190289

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Mano nuomone sprendiniai labai kvestionuotini. Neaišku kodėl atsisakyta DDI sankryžoje su A6, kas būtų racionalus variantas ne tik kaštų prasme, bet ir judėjimo trajektorijų sprendimo prasme. Dabar paliekamos nesaugios ir neracionalios persirikiavimo juostos. Šiaip nepamenu ar teko kažkur matyti 3+3 juostų magistralę su persirikiavimo juostomis ir tokiomis ganėtinai trumpomis.

    Šitos vietos tai išvis nesupratau. Norint pasukti link Savanorių pr. teks iškart rikiuotis per dvi juostas??? Visiškas kosmosas. Juo labiau kaip yra dabar paskutiniais metrais iš kairiausios juostos aplenkiant kitus bandančių pasukti į dešinę, tai tokių pačių bus ir ateityje, tik jiems teks kažkaip kirsti keturias juostas ir tikėtina sukelti avarinių situacijų.
    Click image for larger version Name:	Screenshot_19.png Views:	0 Size:	688,7 kB ID:	2190238

    Lygiai tas pats yra ir atvažiuojant nuo Klaipėdos ir sukant link Jonavos - reikia rikiuotis per dvi juostas trumpoje atkarpoje. Kas tik sukelia konfliktines situacijas ir stabdo eismą.
    Kol kas spėju bus ištisinių pabraižyta arba leis tik iš vienos pusės rikiuotis, kažkas panašaus į nusukimą nuo Klaipėdos į Sargėnus. Stebina kodėl tada nėra barjero padaryta.

    Vaidinama, kad turėsime super kultūringus vairuotojus.

    Komentuoti:

Working...
X