Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Diena.lt 2024.12.02
    Vairuotojai skundžiasi spūstimis per naujai pastatytą Kleboniškio tiltą
    https://m.diena.lt/naujienos/kaunas/...-tilta-1202216

    Ar kas nors užtars baigtą "didžiausią per 30 metų tiltų projektą"- vien kritika.
    Negi viskas taip blogai?
    Tai kad ten niekas nebaigta, net ir straipsnyje matosi kad visokios nukreipiamosios gairelės sustatytos

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
    Šiandien (12-02) pilnai atidaryti abu viduriniai tiltai, tačiau, žinoma, kamščiai niekur nedingo.
    Diena.lt 2024.12.02
    Vairuotojai skundžiasi spūstimis per naujai pastatytą Kleboniškio tiltą
    https://m.diena.lt/naujienos/kaunas/...-tilta-1202216

    Ar kas nors užtars baigtą "didžiausią per 30 metų tiltų projektą"- vien kritika.
    Negi viskas taip blogai?
    Paskutinis taisė Romas; 2024.12.06, 06:57.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Išsivystė nemenka diskusija apie krypčių ženklinimą.
    Gal kas nors turi nuotraukų, kaip ant Kleboniškio tiltų ir IX forto mazge dabar sudėtos krypčių nuorodos.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Jei galima nurodyti "Šilainiai", kodėl negalima "Domeikava". Ji praktiškai yra Kauno priemiestis (0 km užmiesčio kelio iki jos)?
    Šilainiai - miesto dalis. Domeikava - kaimas.
    Tokiu atveju pagal esamas KMOT, Domeikava turėtų būti arba miestelis arba miesto dalis. Tik tada atsirastų problema, kad pagal KMOT leidžiama viena kryptimi nurodyti tik vieną gyvenvietėje (mieste) esantį objektą, šiuo atveju, tik vieną miesto dalį. Taigi pagal KMOT, geriau kad Domeikava taptų miesteliu, jei vienoje kryptyje reiktų nurodyti tiek Domeikavą, tiek Šilainius.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Jei galima nurodyti "Šilainiai", kodėl negalima "Domeikava". Ji praktiškai yra Kauno priemiestis (0 km užmiesčio kelio iki jos)?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Tai čia faktas, kad reikia keisti ir tobulinti KMOT ir POMOT, nes taisyklės paruoštos tada, kai tokių jungiamųjų, lygiagrečių kelių ir jais formuojamų maršrutų nebuvo, o dabar atsirado pirmieji.
    Apskritai vyrauja chaosas ir nėra ženklinimo tolygumo, vienodumo.
    Pvz. kodėl čia E85 - Google Maps rodyklė į "Jūrinį akvariumą" nurodoma įstrižai, kaip į nuovažą iš magistralinio kelio, o vat jau Vytėnai ir Šilainiai horizontali rodyklė kaip kokioje paprastoje sankryžoje. Kas čia per skirtumai?
    Sutinku, kad galėtų būti prekybos rajono ženklinimas. Jaučiu tiktų pavadinti "Prekybos mstl." be papildomos info.

    Jau geriau Vandžiogalos pl. ir tik kelio Nr. 222, nes kryptis į Vandžiogalą čia neaktuali. Kadangi 95% važiuojančių link Vandžiogalos, važiuos per ViaBaltica, o norintys išvengti mokamų A kelių, tai gali jau patys susirasti savo aplinkkelius.
    Aktualiausia būtų Domeikava, jeigu jį paskelbtų miesteliu.


    O taisyklės draudžia įrengti mažesnio greičio keliuose didesnius ženklus? Suprantu, kad taisyklės nurodo standartiškai kokio dydžio ženklai turi būti, pagal greitį, kad jie nebūtų mažesni, bet ar yra kažkoks draudimas, jog jie negali būti didesni, jeigu to reikalauja kitos aplinkybės?
    Jaučiu kažkas yra su tuo, nes pats nustebau pamatęs.

    Tas "jūrinis akvariumas" išvis yra kažkoks nesusipratimas. Vat tokią "lempą" galima užrašyti, o jau normaliai suženklinti - riboja taisyklės. Kas išvis kada yra girdėjęs, kad prekybcentrio akvariumas yra kažkoks "Jūrinis akvariumas" kaip koks muziejus ar kt. valstybinės reikšmės objektas.
    Taisykles būtina keisti, kad atitiktų realijas ir poreikius. Ir nuoroda neturi būti su PC pavadinimu, o tiesiog "Prekybos parkas" ar "Prekybos centras". Kaip pvz. Lenkijoje: Toruńska - Google Maps
    Nu ok, "prekybos miestelis" turbūt geriau, bet reiktų tobulint KMOT.

    Tai jeigu jungiamasis kelias yra ilgesnis nei 1km ir iki objekto važiuoti toliau, tai nereikia pažymėti, kad būtent pro čia pasiekiamas objektas? Toks WTF. Kaip ir sakiau, taisyklės visiškai neatitinka realijų, nes kurtos kai tokių jungiamųjų kelių nebuvo.
    Ten kur reikia, taisyklės žymėti neleidžia, o vat tokiose situacijose leidžia visiška vaizdinę ir informacinę taršą: 61 A1 - Google Maps - čia ir asilui aišku, kad čia degalinė. Kam tas ženklas? Kaip tik ženklinti reikia ten, kur nėra tiesioginio patekimo ir reika pasukti anksčiau nei matai objektą, kad nepaklystum.
    Tiesa, pasigiliinau, jungiamąjam keliui yra speciali tvarka, bet nežinau dėl atvejų jei iki paslaugų objektų virš 1 km.
    Paskutinis taisė PoDV; 2024.12.04, 17:31.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    čia ir asilui aišku, kad čia degalinė. Kam tas ženklas? Kaip tik ženklinti reikia ten, kur nėra tiesioginio patekimo ir reika pasukti anksčiau nei matai objektą, kad nepaklystum.
    Nepakankamai pažymėta, pataisiau.

    Click image for larger version

Name:	Informaciniai_ženklai.jpg
Views:	1384
Size:	204,6 kB
ID:	2168695

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Tai čia faktas, kad reikia keisti ir tobulinti KMOT ir POMOT, nes taisyklės paruoštos tada, kai tokių jungiamųjų, lygiagrečių kelių ir jais formuojamų maršrutų nebuvo, o dabar atsirado pirmieji.
    Apskritai vyrauja chaosas ir nėra ženklinimo tolygumo, vienodumo.
    Pvz. kodėl čia E85 - Google Maps rodyklė į "Jūrinį akvariumą" nurodoma įstrižai, kaip į nuovažą iš magistralinio kelio, o vat jau Vytėnai ir Šilainiai horizontali rodyklė kaip kokioje paprastoje sankryžoje. Kas čia per skirtumai?

    Tuo pačiu. Iš šitos pusės, nuo Klaipėdos, kažkodėl jau yra nuorodos į Vytėnus ir Šilainius (2 vnt. viename ženkle), bet vat atvažiuojant iš priešingos, kažkodėl nėra. Manau pagal taisykles kažkaip įmanoma iš visų kelio pusių sužymėti vienodus orientyrus.

    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Su 222 Vandžiogala sunkiau, nes Vandžiogala yra miestelis, o Domeikava tik kaimas. Kaimai nenurodomi krašto keliuose, tik rajoniniuose. Gatvės pavadinimą nurodyti galima, bet jo nurodymas gal net apsunkintų situaciją, nes jei vietoje "Vandžiogala" nurodysi "Vandžiogalos pl.", egzistuoja tikimybė, kad vairuotojai galvos, kad tai tik gatvės pavadinimas, o ne kelias vedantis tiesiai į Vandžiogalą.
    Jau geriau Vandžiogalos pl. ir tik kelio Nr. 222, nes kryptis į Vandžiogalą čia neaktuali. Kadangi 95% važiuojančių link Vandžiogalos, važiuos per ViaBaltica, o norintys išvengti mokamų A kelių, tai gali jau patys susirasti savo aplinkkelius.

    Manau, kad čia tokia tvarka jungiamuosiuose keliuose, reiktų keisti ženklų įrengimo taisykles, kad ženklo raidžių dydis atitiktų kelio projektinį greitį o ne kategoriją kaip dabar. Ženklai turi atitikti 90 km/h projektinį greitį. Tik prie Megos galima įrengti tokius mažus ženklus, nes ten gyvenvietės zona.
    O taisyklės draudžia įrengti mažesnio greičio keliuose didesnius ženklus? Suprantu, kad taisyklės nurodo standartiškai kokio dydžio ženklai turi būti, pagal greitį, kad jie nebūtų mažesni, bet ar yra kažkoks draudimas, jog jie negali būti didesni, jeigu to reikalauja kitos aplinkybės?

    Dar vienas dalykas, kad negalima nurodyti daugiau kaip vieno baltam fone esančių gyvenvietės dalių. Taigi Šilainiai Vytėnai liktų tik Šilainiai, o vietoje Vytėnai - Jūrinis akvariumas.
    Tas "jūrinis akvariumas" išvis yra kažkoks nesusipratimas. Vat tokią "lempą" galima užrašyti, o jau normaliai suženklinti - riboja taisyklės. Kas išvis kada yra girdėjęs, kad prekybcentrio akvariumas yra kažkoks "Jūrinis akvariumas" kaip koks muziejus ar kt. valstybinės reikšmės objektas.
    Taisykles būtina keisti, kad atitiktų realijas ir poreikius. Ir nuoroda neturi būti su PC pavadinimu, o tiesiog "Prekybos parkas" ar "Prekybos centras". Kaip pvz. Lenkijoje: Toruńska - Google Maps

    Nutolęs objektas gali būti nurodytas iki 1 km, nes kitaip didėtų ženklinimo tarša.
    Tai jeigu jungiamasis kelias yra ilgesnis nei 1km ir iki objekto važiuoti toliau, tai nereikia pažymėti, kad būtent pro čia pasiekiamas objektas? Toks WTF. Kaip ir sakiau, taisyklės visiškai neatitinka realijų, nes kurtos kai tokių jungiamųjų kelių nebuvo.
    Ten kur reikia, taisyklės žymėti neleidžia, o vat tokiose situacijose leidžia visiška vaizdinę ir informacinę taršą: 61 A1 - Google Maps - čia ir asilui aišku, kad čia degalinė. Kam tas ženklas? Kaip tik ženklinti reikia ten, kur nėra tiesioginio patekimo ir reika pasukti anksčiau nei matai objektą, kad nepaklystum.

    Ir OT: "Geriausias" paslaugų ženklų pvz. yra čia E85 - Google Maps. Aš tik laukiu nesulaukiu, kada pradės prie kavinės ženklo kabinti ir dienos pietų meniu


    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Esu įsigilinęs į KMOT ir POMOT tai pakomentuosiu kas įmanoma patobulint ant Neries tiltų su esama baze.

    232 Šėta turi būti pakeista į 232 Lapės. Klausimų niekam nekils, nes tas kelias ir vadinamas "Lapių kelias". Šėta nėra artimiausias miestelis 232 kelyje, tolimiausias savivaldybės centras maršrute neegzistuoja arba galima nurodyti Jonavą.

    Su 222 Vandžiogala sunkiau, nes Vandžiogala yra miestelis, o Domeikava tik kaimas. Kaimai nenurodomi krašto keliuose, tik rajoniniuose. Gatvės pavadinimą nurodyti galima, bet jo nurodymas gal net apsunkintų situaciją, nes jei vietoje "Vandžiogala" nurodysi "Vandžiogalos pl.", egzistuoja tikimybė, kad vairuotojai galvos, kad tai tik gatvės pavadinimas, o ne kelias vedantis tiesiai į Vandžiogalą.

    Dabartiniu atveju reiktų tą ženklą kur dabar rašosi "Vandžiogala Šėta" įrengti dešinėje šalia kelio, arčiau vairuotojo jis geriau matytųsi. Prieš pat išsukimą įrengtam ženklui reiktų parinkti plonesnę gembę tokią kaip įrengtos Vilnius-Kaunas kelyje, nes ten dėl triukšmo sienutės neįmanoma įrengti ženklo šalia kelio. Vietoje ženklinimo "^Vandžiogala -- Šėta ->" turėtų būti "^ Šilainiai Vandžiogala --Vilijampolė Lapės ->". Jungiamuosiuose keliuose raidžių dydžiai irgi panašu parinkti tokie, kad tiktų 50 km/h jungiamąjam kelyje (kaip pvz. ties Megos viaduku). Manau, kad čia tokia tvarka jungiamuosiuose keliuose, reiktų keisti ženklų įrengimo taisykles, kad ženklo raidžių dydis atitiktų kelio projektinį greitį o ne kategoriją kaip dabar. Ženklai turi atitikti 90 km/h projektinį greitį. Tik prie Megos galima įrengti tokius mažus ženklus, nes ten gyvenvietės zona.

    Dar vienas dalykas, kad negalima nurodyti daugiau kaip vieno baltam fone esančių gyvenvietės dalių. Taigi Šilainiai Vytėnai liktų tik Šilainiai, o vietoje Vytėnai - Jūrinis akvariumas.

    Lietuvoje nenumatyta ženklinti prekybcentrių kelio ženkluose, o su paslaugų ženklais irgi komplikuota, nes reiktų nurodyt objektą nutolusį per 1 km su rodykle jeigu reiktų ženklinti nuo A1 pagr. kelio. Nutolęs objektas gali būti nurodytas iki 1 km, nes kitaip didėtų ženklinimo tarša.
    Geresnis hack'as ženklinimo sistemai galėtų būti rudas ženklinimas "Jūrinis akvariumas" (įstrižinė rodyklė į dešinę) įrengtas kartu su kitomis krypčių rodyklėmis.

    Visada esu atviras konsultacijoms kaip pagerinti Lietuvos ženklinimo sistemą su esama baze, ir galbūt kaip patobulinti ją
    Paskutinis taisė PoDV; 2024.12.03, 16:09.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ar kas nors šiais laikais dar važinėja pagal ženklus? Tie, kas žino kelią, į ženklus nežiūri, o tie, kas nežino, važiuoja pagal navigaciją.
    Važinėja. O tamsta pvz. važiuodamas A1 ir sugalvojęs užsukti į Megą, McDonalds, Lidl ar Decathlon esančius greta, visada į navigaciją susivedate šiuos objektus, kad parodytų tiksliai kaip privažiuoti? Aš tokiu atveju važiuoju pagal ženklus ir tikiuosi, kad man ženklai parodys kur reikia išsukti. Arba pvz. sugalvojęs užsukti į Šilainius, norėčiau suprasti kur man reikia išsukti, nes tikrai nepagalvosiu, kad į Šilainius reikia važiuoti Vandžiogalos kryptimi.

    Kitas dalykas, kad sunkiai suprantama kodėl iš pradžiu rodoma link Vandžiogalos išsukti čia: E85 - Google Maps ir važiuoti dubliuojančiu keliu per gausybę nuovažų. Kai po to vėlgi siūlo į tą pačią Vandžiogalą jau išsukti čia, greičiau ir laisviau pravažiavus visą ruožą: E85 - Google Maps
    Ženklinimas turėtų rodyti prioritetinį maršrutą, o ne rodyti visas galimas alternatyvas pravažiuoti lygiagrečiai.

    P.S. dėl navigacijos, tai žinomuose maršrutuose dažnai yra kvaila važiuoti aklai pagal navigacija, nes praktiškai kiekvieną rytą aš pasirindamas įvaurius ilgesnius maršrutus, kurių tarp alternatyvų nerodo Waze, atvažiuoju kokiomis 5-10 min greičiau, nei rodomas greičiausias maršrutas pagal Waze.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą

    Tik patikslinu, kad 3x3 yra"
    | . . | | . . | | . . |
    | . . | | . . | | . . |

    tikriausiai turima omenyje 3+3?
    | . . | | . . |
    | . . | | . . |
    Kaip šifruojasi taškeliai ir brūkšneliai?
    3+3 yra 6 juostos arba 3 juostos viena kryptimi.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ar kas nors šiais laikais dar važinėja pagal ženklus? Tie, kas žino kelią, į ženklus nežiūri, o tie, kas nežino, važiuoja pagal navigaciją.
    Taip. Gera smegenų mankšta važinėt be navigacijos. Smegenų neuroplastiškumui į naudą.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Kai perjungia eismo tvarką, kaip šiuo atveju, nei žinantys kelią, nei navigacija kelio nežinio.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą

    Liko ir liks tas pats ženklas pagal projektą, mažai tikėtina, kad Via Lietuva savo iniciatyva keis ženklus.

    Įdomu tai, kad projektiniuose pasiūlymuose (2018) ženkluose buvo nuorodos į Vilijampolę, o toliau už tilto ir nuorodos į Šilainius/Vytėnus, dabar yra tik nuorodos į Šilainius/Vytėnus prieš pat nusukimą jau Megos sankryžoje. Spėjimas, kad galbūt susiję su tuo, kad naujuose jung. keliuose bus 90 greitis, todėl yra tik išankstinės nuorodos į Krašto/Magistralinius kelius.
    Ar kas nors šiais laikais dar važinėja pagal ženklus? Tie, kas žino kelią, į ženklus nežiūri, o tie, kas nežino, važiuoja pagal navigaciją.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Ilgas kamštis, nes pas mus su krypčių nuorodomis ir šiaip išankstiniu informavimu yra visiška tragedija.
    [...]
    Ar paliko tą patį buvusį ženklą E85 - Google Maps , kuris rodo kažkokias juokingas kryptis į Šėtą ar Vandžiogalą. Kas po galais į Šėtą ar Vandžiogalą važiuoja pro čia, o ne pro A8 "Via Baltica"? Tai kaip čia tikėtis, kad nebus žioplinėjančių, nes pirmą kartą važiuojant neįmanoma suprasti kur reikia nusukti. Juo labiau dar ir ženklas tėra tik pačioje letėjimo juostos pabaigoje ir jį pamatęs, jau turi būti iš anksto ten persirikiavęs (atlikęs analizę prieš važiuojant), nes pamačius ženkla - jau per vėlu.
    Liko ir liks tas pats ženklas pagal projektą, mažai tikėtina, kad Via Lietuva savo iniciatyva keis ženklus.

    Įdomu tai, kad projektiniuose pasiūlymuose (2018) ženkluose buvo nuorodos į Vilijampolę, o toliau už tilto ir nuorodos į Šilainius/Vytėnus, dabar yra tik nuorodos į Šilainius/Vytėnus prieš pat nusukimą jau Megos sankryžoje. Spėjimas, kad galbūt susiję su tuo, kad naujuose jung. keliuose bus 90 greitis, todėl yra tik išankstinės nuorodos į Krašto/Magistralinius kelius.

    Click image for larger version

Name:	2024-12-03_14-10-19.png
Views:	514
Size:	497,7 kB
ID:	2168624Click image for larger version

Name:	2024-12-03_14-10-39.png
Views:	510
Size:	957,1 kB
ID:	2168625

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė Effka Rodyti pranešimą

    Jei neklystu, nebus jungiamųjų kelių, bus tik 3x3 kelias iki Muravos sankryžos.
    Kiek teko nagrinėti projektus, tai bent jau iki Ašigalio g. sankryžos turėtų būti su jungiamaisiais keliais.
    3+3 kelias buvo numatytas specialiajame plane visame ruože nuo Megos iki Muravos, tačiau ten taip pat buvo numatyta tik platinti tiltus iki 3 juostų, kas, kaip matom, neįvyko, o pastatė naujus.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kam dar jungiamieji keliai, jei pats pagrindinis kelias bus 3x3?
    Tik patikslinu, kad 3x3 yra"
    | . . | | . . | | . . |
    | . . | | . . | | . . |

    tikriausiai turima omenyje 3+3?
    | . . | | . . |
    | . . | | . . |

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tam , kam ir 4 tiltai - atskirti vietino ir tranzitinio transporto srautus.
    Bet srautai labai skirtingi priklausomai nuo sezono, paros laiko, tuomet kartais būtų užsikišęs tranzitinis kelias, o jungiamasis laisvas, o kartais atvirkščiai. Jeigu nuo 0 būtų statomas, tai ir šitas tiltas būtų tiesiog 4x4 pločio, o ne hibridas iš kelių tiltų.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kam dar jungiamieji keliai, jei pats pagrindinis kelias bus 3x3?
    Tam , kam ir 4 tiltai - atskirti vietino ir tranzitinio transporto srautus.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Super projektavimas
    Kam dar jungiamieji keliai, jei pats pagrindinis kelias bus 3x3?

    Komentuoti:

Working...
X