Važiavau vakar ties Ašigalio gatvės viaduko prasidėjusiais darbais, tai tempas paimtas tikrai smagus. Kas turi galimybės stabtelt vietoj ar turi galimybių pafotkint - gautųs gerų kadrų. Aišku lauksim ir ko nors iš statybininkų progreso video su dronais... O vat nukreipimas ant laikino tilto per Kruna... atrodo šiek tiek vėluoja pagal jų prognozuojamos eigos video, nebent likutiniai darbai ant smūgio pasidarys. Sekmadienį lėksiu, gal pavyks pafotktint
UPDATE: peržiūrėjau dar kartą video dėl tilto per Kruną, tai eismą laikinuoju tiltu turi paleisti tik nuo birželio. Tai iki to laisvai spės.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis
Collapse
X
-
Labai jaučiasi, kad tept lept projektas tai kas pasidalinta. Ženklinimas labai keistas, juostų ženklinimas dar keistesnis vietomis. Tikrai reikia geresnių sprendinių ir labiau "vokiško" stiliaus krypčių ženklinimo. Kažkokio dviračio išrasti nereikia, tik tinkamai nutiesti collector lanes + express lanes kelią.Parašė Kirstukas Rodyti pranešimąReikia dar įvertinti, kad bus atliekama srautų analizė, tai dar gali keistis šie sprendiniai, kadangi pirkimas tik projektiniams pasiūlymams. Po to dar eis techninio darbo projekto parengimas, kuriame jau bus tikslūs sprendiniai. Tai darbai galėtų prasidėti tik po 2-3 metų.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Reikia dar įvertinti, kad bus atliekama srautų analizė, tai dar gali keistis šie sprendiniai, kadangi pirkimas tik projektiniams pasiūlymams. Po to dar eis techninio darbo projekto parengimas, kuriame jau bus tikslūs sprendiniai. Tai darbai galėtų prasidėti tik po 2-3 metų.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Ir tai yra didžiausia nesąmonė tokio lygio kelyje. Gerai, kad dabartinis variantas yra laikinas ir srautas nuo Megos turėtų būti nukreiptas kitur.Parašė ojojoj Rodyti pranešimąTas pats db prie Megos, kai išvažiuojantys iš Megos bando į Klaipėdos pusę pasukti, o atvažiuojantys nuo Vilniaus bando link Marijampolės pasukti, tiesa kiek pamenu pagal planus ten neleis ateityje atvažiuontiems nuo Megos sukti į kairę, o važiuos prie būsimo Sargėnų žiedo ir per jį įvažiuos į magistralę.
Ne visiems galioja tos ištisinės. Už naujo tilto prieš Megą (važiuojant link Klaipėdos) irgi galima tik nuo kraštinio (vietinio srauto) tilto įsilieti į eismą link Klaipėdos, bet ne kartą mačiau ten per visus brūkšnius besirikiuojančius, kuriems prireikė į Megą užsukt.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Kol kas spėju bus ištisinių pabraižyta arba leis tik iš vienos pusės rikiuotis, kažkas panašaus į nusukimą nuo Klaipėdos į Sargėnus. Stebina kodėl tada nėra barjero padaryta.
Vaidinama, kad turėsime super kultūringus vairuotojus.
Dabar pamačiau, kad važiuojant link Klaipėdos visos kryptįs nusukti link Kauno bus pasiekiamos pravažiavus per šį vieną siaurą įvažiavimą. T.y. jeigu jį pražiopsojai ar dėl kokio eismo įvykio/gedimo jis būtų užblokuotas, tai patekti link Kauno per 5 vnt. nuovažų nepavyktų niekaip. Labai būtų įdomu pažiūrėti kaip ir koks eismo kolapsas tada ištiktų A1 ties Kaunu.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Kol kas spėju bus ištisinių pabraižyta arba leis tik iš vienos pusės rikiuotis, kažkas panašaus į nusukimą nuo Klaipėdos į Sargėnus. Stebina kodėl tada nėra barjero padaryta.Parašė sleader Rodyti pranešimąMano nuomone sprendiniai labai kvestionuotini. Neaišku kodėl atsisakyta DDI sankryžoje su A6, kas būtų racionalus variantas ne tik kaštų prasme, bet ir judėjimo trajektorijų sprendimo prasme. Dabar paliekamos nesaugios ir neracionalios persirikiavimo juostos. Šiaip nepamenu ar teko kažkur matyti 3+3 juostų magistralę su persirikiavimo juostomis ir tokiomis ganėtinai trumpomis.
Šitos vietos tai išvis nesupratau. Norint pasukti link Savanorių pr. teks iškart rikiuotis per dvi juostas??? Visiškas kosmosas. Juo labiau kaip yra dabar paskutiniais metrais iš kairiausios juostos aplenkiant kitus bandančių pasukti į dešinę, tai tokių pačių bus ir ateityje, tik jiems teks kažkaip kirsti keturias juostas ir tikėtina sukelti avarinių situacijų.
Lygiai tas pats yra ir atvažiuojant nuo Klaipėdos ir sukant link Jonavos - reikia rikiuotis per dvi juostas trumpoje atkarpoje. Kas tik sukelia konfliktines situacijas ir stabdo eismą.
Vaidinama, kad turėsime super kultūringus vairuotojus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tas pats db prie Megos, kai išvažiuojantys iš Megos bando į Klaipėdos pusę pasukti, o atvažiuojantys nuo Vilniaus bando link Marijampolės pasukti, tiesa kiek pamenu pagal planus ten neleis ateityje atvažiuontiems nuo Megos sukti į kairę, o važiuos prie būsimo Sargėnų žiedo ir per jį įvažiuos į magistralę.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
pigiausias variantas tiesiog, saugumas sumazintas, padaryti nauji butelio kakleliai kamščiams formuotis...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Mano nuomone sprendiniai labai kvestionuotini. Neaišku kodėl atsisakyta DDI sankryžoje su A6, kas būtų racionalus variantas ne tik kaštų prasme, bet ir judėjimo trajektorijų sprendimo prasme. Dabar paliekamos nesaugios ir neracionalios persirikiavimo juostos. Šiaip nepamenu ar teko kažkur matyti 3+3 juostų magistralę su persirikiavimo juostomis ir tokiomis ganėtinai trumpomis.
Šitos vietos tai išvis nesupratau. Norint pasukti link Savanorių pr. teks iškart rikiuotis per dvi juostas??? Visiškas kosmosas. Juo labiau kaip yra dabar paskutiniais metrais iš kairiausios juostos aplenkiant kitus bandančių pasukti į dešinę, tai tokių pačių bus ir ateityje, tik jiems teks kažkaip kirsti keturias juostas ir tikėtina sukelti avarinių situacijų.
Lygiai tas pats yra ir atvažiuojant nuo Klaipėdos ir sukant link Jonavos - reikia rikiuotis per dvi juostas trumpoje atkarpoje. Kas tik sukelia konfliktines situacijas ir stabdo eismą.Paskutinis taisė sleader; 2025.03.24, 09:53.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Mano galva tiek nusukant prieš viadukus į Kauną, tiek link Jonavos iš magistralės, turėtų viena juosta lyst po žeme, kad netrukdyti srautui iš gretutinių kelių norint greitėti ir taip būtų išspręsta problema. Tik du tuneliai ir bėdos manau nėra.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Man žiūrint į viską didžiausias klausimas kyla dėl Biruliškių sankryžos, ar tikrai tiek prailgintos greitėjimo ir lėtėjimo juostos išspręs esminę problemą, kur susikerta tiek greitėjimas tiek lėtėjimas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pagaliau pradeda po truputi judinti likusios aplinkkelio dalies sutvarkymą.
Rinkos konsultacija: MAGISTRALINIO KELIO A1 VILNIUS–KAUNAS–KLAIPĖDA RUOŽAS NUO 93,5 IKI 99,29 KM REKONSTRAVIMO PROJEKTINIAI PASIŪLYMAI (dokumentai)
Įdomiausias ir aktualiausias dokumentas yra Priedas Nr.4 - Eismo juostu skaiciaus koncepsija kelyje A1.pdf
Techninėje užduotyje nurodyta, jog eismo juostų skaičius turi būti projektuojamas vadovaujantis tuo dokumentu, t. y. praktiškai tai yra priešprojektiniai sprendiniai.
Nebereiks spėlioti, kas numatyta toliau ir nereikės remtis iškarpomis iš video.
Esminės vietos:- Už tiltų prieš naujai statomą viaduką į Ašigalio g. bus išvažiavimas iš pagrindinio kelio į jungiamąjį kelią norintiems nusukti į Ašigalio g. ar CircleK ir Viada degalines.
- Link Klaipėdos už pėsčiųjų viaduko ir prieš Ašigalio g. viaduką bus galimybė grįžti į pagrindinį kelią (A6 ir Savanorių pr. srautas).
- Link Vilniaus prieš pat Biruliškių sankryžą jungiamasis kelias įsilieja į pagrindinį (pagal dabartinį brėžinį atrodo prastai eismo atžvilgiu). Link Klaipėdos A6 srautas iš kart negrįžta į pagrindinį kelią, tik už degalinės.
- Pilnai atsisakyta DDI sankryžos, paprasčiausiai pailgins rampas. Taip pat nusimato viadukų praplatinimas (šiaurinio viaduko atveju galimai būtų statomas šalia naujas). Srautas Klaipėdos link atskiriamas nuo sukančiųjų į Kauną/A6 (pagal vakarų „gerąsias“ praktikas), tačiau srautas link Vilniaus neatskiriamas.
- Toliau link Petrašiūnų sankryžos numatytos 6 juostos.
- 28 patinka
Komentuoti:
-
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Laikinas ir ko gero teisingiausias sprendimas būtų pažymėti tris juostas kelkraščio sąskaita tarp kelio išplatėjimo ir statomos Eigulių sankryžos. Nebūtų dabartinės dramatiškos situacijos kai 2+2+2+2 kelias labai staigiai susiaurėja iki 2+2. Klaipėdos kryptimi irgi 3 juostas padaryt, aš pastatyčiau dar vieną gembę su kryptimis virš kelio 500 m atstumu nuo esamos su identiškomis kryptimis (tik vietoje "Šėta" būtų "Lapės").Parašė iPhone Rodyti pranešimąGalėtų iš karto tą ruožą nuo jau sutvarkytų kleboniškio tiltų sutvarkyti iki šio tilto. Čia nėra labai didelė atkarpa, bet jau remontai ties tiltu vyks ar taip ar taip, tai eismo organizavimo, kamščių ir t.t. požiūriu būtų išspręsta dar dalis atkarpos.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Matai tiltą stato Kaunas, o kelią valdo Via Lietuva, tai ir "nesusikalba" dvi šalysParašė iPhone Rodyti pranešimąGalėtų iš karto tą ruožą nuo jau sutvarkytų kleboniškio tiltų sutvarkyti iki šio tilto. Čia nėra labai didelė atkarpa, bet jau remontai ties tiltu vyks ar taip ar taip, tai eismo organizavimo, kamščių ir t.t. požiūriu būtų išspręsta dar dalis atkarpos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Galėtų iš karto tą ruožą nuo jau sutvarkytų kleboniškio tiltų sutvarkyti iki šio tilto. Čia nėra labai didelė atkarpa, bet jau remontai ties tiltu vyks ar taip ar taip, tai eismo organizavimo, kamščių ir t.t. požiūriu būtų išspręsta dar dalis atkarpos.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Sprendžiant į plotį tarp atramų, atrodo, matosi perspektyvinis kelio rekonstrukcijos vaizdas, kur nuo Kleboniškio tilto toliau eis 2+2+2+2 kelio profilis
- 6 patinka
Komentuoti:
-
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Turėtų kažkiek nukrauti srautą nuo Šiaurės pr. per Jonavos g. iki aplinkkelio.Parašė RamasN Rodyti pranešimąBet gal čia visa esmė buvo nukrauti tik patį išvažiavimą į Islandijos pl ?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šiaip įdomu ar su pačia Ašigalio gatve kas nors numatoma daryti. Dabar nusukant iš Islandijos pl į Ašigalio gatvę labai greit susidaro butelio kakliukas pačiam pirmame žieduke, todėl visas šitas projektas kolkas atrodo mažai perspektyvinis. Bet gal čia visa esmė buvo nukrauti tik patį išvažiavimą į Islandijos pl ?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
o ne naktim zadejo darbus vykdyt?Parašė Kirstukas Rodyti pranešimąAšigalio g. sankryžos naujienos:
Jau kuris laikas ekskavatoriai stumdo žemes Kleboniškio miško pusėje, dabar ten yra didžiulis kalnas žemių.
Taip pat nuo vakar ties Ašigalio g. jau sudėti greičio ribojimai, prasidės viaduko statybos. Tiksliau prieš tai dar turės perstumt magistralinį kelią į skiriamosios juostos vidurį.
Tik eilinį kartą kelininkai nesąmones daro su greičio ribojimais:- Sudėti ženklai sumažinantys greitį iki 50 km/h, tačiau kolkas nėra jokių fizinių ribojimų, pvz. juostos siaurėjimų, ar kažkokios akivaizdžios priežasties dėl tokio drastiško ribojimo (dalis toliau mina ant 100 km/h);
- Ribojimo ženklai sudėti tik kairėje pusėje, tai teoriškai yra tikimybė važiuojantiems pirma juosta nepastebėti ribojimo ženklo.
Komentuoti:
Komentuoti: