Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ojojoj
    replied
    Tas pats db prie Megos, kai išvažiuojantys iš Megos bando į Klaipėdos pusę pasukti, o atvažiuojantys nuo Vilniaus bando link Marijampolės pasukti, tiesa kiek pamenu pagal planus ten neleis ateityje atvažiuontiems nuo Megos sukti į kairę, o važiuos prie būsimo Sargėnų žiedo ir per jį įvažiuos į magistralę.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    pigiausias variantas tiesiog, saugumas sumazintas, padaryti nauji butelio kakleliai kamščiams formuotis...

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Mano nuomone sprendiniai labai kvestionuotini. Neaišku kodėl atsisakyta DDI sankryžoje su A6, kas būtų racionalus variantas ne tik kaštų prasme, bet ir judėjimo trajektorijų sprendimo prasme. Dabar paliekamos nesaugios ir neracionalios persirikiavimo juostos. Šiaip nepamenu ar teko kažkur matyti 3+3 juostų magistralę su persirikiavimo juostomis ir tokiomis ganėtinai trumpomis.

    Šitos vietos tai išvis nesupratau. Norint pasukti link Savanorių pr. teks iškart rikiuotis per dvi juostas??? Visiškas kosmosas. Juo labiau kaip yra dabar paskutiniais metrais iš kairiausios juostos aplenkiant kitus bandančių pasukti į dešinę, tai tokių pačių bus ir ateityje, tik jiems teks kažkaip kirsti keturias juostas ir tikėtina sukelti avarinių situacijų.
    Click image for larger version  Name:	Screenshot_19.png Views:	0 Size:	688,7 kB ID:	2190238

    Lygiai tas pats yra ir atvažiuojant nuo Klaipėdos ir sukant link Jonavos - reikia rikiuotis per dvi juostas trumpoje atkarpoje. Kas tik sukelia konfliktines situacijas ir stabdo eismą.
    Paskutinis taisė sleader; 2025.03.24, 08:53.

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Mano galva tiek nusukant prieš viadukus į Kauną, tiek link Jonavos iš magistralės, turėtų viena juosta lyst po žeme, kad netrukdyti srautui iš gretutinių kelių norint greitėti ir taip būtų išspręsta problema. Tik du tuneliai ir bėdos manau nėra.

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Man žiūrint į viską didžiausias klausimas kyla dėl Biruliškių sankryžos, ar tikrai tiek prailgintos greitėjimo ir lėtėjimo juostos išspręs esminę problemą, kur susikerta tiek greitėjimas tiek lėtėjimas.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Pagaliau pradeda po truputi judinti likusios aplinkkelio dalies sutvarkymą.

    Rinkos konsultacija: MAGISTRALINIO KELIO A1 VILNIUS–KAUNAS–KLAIPĖDA RUOŽAS NUO 93,5 IKI 99,29 KM REKONSTRAVIMO PROJEKTINIAI PASIŪLYMAI (dokumentai)

    Įdomiausias ir aktualiausias dokumentas yra Priedas Nr.4 - Eismo juostu skaiciaus koncepsija kelyje A1.pdf
    Techninėje užduotyje nurodyta, jog eismo juostų skaičius turi būti projektuojamas vadovaujantis tuo dokumentu, t. y. praktiškai tai yra priešprojektiniai sprendiniai.

    Nebereiks spėlioti, kas numatyta toliau ir nereikės remtis iškarpomis iš video.

    Esminės vietos:
    • Už tiltų prieš naujai statomą viaduką į Ašigalio g. bus išvažiavimas iš pagrindinio kelio į jungiamąjį kelią norintiems nusukti į Ašigalio g. ar CircleK ir Viada degalines.
    Click image for larger version  Name:	2025-03-23_21-16-32.png Views:	0 Size:	686,1 kB ID:	2190207
    • Link Klaipėdos už pėsčiųjų viaduko ir prieš Ašigalio g. viaduką bus galimybė grįžti į pagrindinį kelią (A6 ir Savanorių pr. srautas).
    Click image for larger version  Name:	2025-03-23_21-19-15.png Views:	0 Size:	518,8 kB ID:	2190208
    • Link Vilniaus prieš pat Biruliškių sankryžą jungiamasis kelias įsilieja į pagrindinį (pagal dabartinį brėžinį atrodo prastai eismo atžvilgiu). Link Klaipėdos A6 srautas iš kart negrįžta į pagrindinį kelią, tik už degalinės.
    Click image for larger version  Name:	2025-03-23_21-21-08.png Views:	0 Size:	662,6 kB ID:	2190209
    • Pilnai atsisakyta DDI sankryžos, paprasčiausiai pailgins rampas. Taip pat nusimato viadukų praplatinimas (šiaurinio viaduko atveju galimai būtų statomas šalia naujas). Srautas Klaipėdos link atskiriamas nuo sukančiųjų į Kauną/A6 (pagal vakarų „gerąsias“ praktikas), tačiau srautas link Vilniaus neatskiriamas.
    Click image for larger version  Name:	2025-03-23_21-24-06.png Views:	0 Size:	2,34 MB ID:	2190210
    • Toliau link Petrašiūnų sankryžos numatytos 6 juostos.
    Click image for larger version  Name:	2025-03-23_21-27-26.png Views:	0 Size:	1,22 MB ID:	2190211
    Paskutinis taisė Kirstukas; 2025.04.06, 21:52. Priežastis: Pridėtos nuorodos į žemėlapį

    Komentuoti:


  • miurdock
    replied
    Uždaro įvažiavimą į Kauną, statys pamatus jau

    Click image for larger version

Name:	uzdaromas-viadukas-Kaune.jpg
Views:	1203
Size:	109,9 kB
ID:	2189895

    https://www.bustonaujienos.lt/del-as...vimas-i-kauna/

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą
    Galėtų iš karto tą ruožą nuo jau sutvarkytų kleboniškio tiltų sutvarkyti iki šio tilto. Čia nėra labai didelė atkarpa, bet jau remontai ties tiltu vyks ar taip ar taip, tai eismo organizavimo, kamščių ir t.t. požiūriu būtų išspręsta dar dalis atkarpos.
    Laikinas ir ko gero teisingiausias sprendimas būtų pažymėti tris juostas kelkraščio sąskaita tarp kelio išplatėjimo ir statomos Eigulių sankryžos. Nebūtų dabartinės dramatiškos situacijos kai 2+2+2+2 kelias labai staigiai susiaurėja iki 2+2. Klaipėdos kryptimi irgi 3 juostas padaryt, aš pastatyčiau dar vieną gembę su kryptimis virš kelio 500 m atstumu nuo esamos su identiškomis kryptimis (tik vietoje "Šėta" būtų "Lapės").

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą
    Galėtų iš karto tą ruožą nuo jau sutvarkytų kleboniškio tiltų sutvarkyti iki šio tilto. Čia nėra labai didelė atkarpa, bet jau remontai ties tiltu vyks ar taip ar taip, tai eismo organizavimo, kamščių ir t.t. požiūriu būtų išspręsta dar dalis atkarpos.
    Matai tiltą stato Kaunas, o kelią valdo Via Lietuva, tai ir "nesusikalba" dvi šalys

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Galėtų iš karto tą ruožą nuo jau sutvarkytų kleboniškio tiltų sutvarkyti iki šio tilto. Čia nėra labai didelė atkarpa, bet jau remontai ties tiltu vyks ar taip ar taip, tai eismo organizavimo, kamščių ir t.t. požiūriu būtų išspręsta dar dalis atkarpos.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Sprendžiant į plotį tarp atramų, atrodo, matosi perspektyvinis kelio rekonstrukcijos vaizdas, kur nuo Kleboniškio tilto toliau eis 2+2+2+2 kelio profilis

    Komentuoti:


  • miurdock
    replied
    Prasidės darbai pagaliau, jau skelbia.

    https://www.bustonaujienos.lt/kaune-...atybos-darbai/

    Click image for larger version

Name:	Asigalio-viadukas.jpg
Views:	1678
Size:	451,3 kB
ID:	2189414

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Bet gal čia visa esmė buvo nukrauti tik patį išvažiavimą į Islandijos pl ?
    Turėtų kažkiek nukrauti srautą nuo Šiaurės pr. per Jonavos g. iki aplinkkelio.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Šiaip įdomu ar su pačia Ašigalio gatve kas nors numatoma daryti. Dabar nusukant iš Islandijos pl į Ašigalio gatvę labai greit susidaro butelio kakliukas pačiam pirmame žieduke, todėl visas šitas projektas kolkas atrodo mažai perspektyvinis. Bet gal čia visa esmė buvo nukrauti tik patį išvažiavimą į Islandijos pl ?

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
    Ašigalio g. sankryžos naujienos:
    Jau kuris laikas ekskavatoriai stumdo žemes Kleboniškio miško pusėje, dabar ten yra didžiulis kalnas žemių.
    Taip pat nuo vakar ties Ašigalio g. jau sudėti greičio ribojimai, prasidės viaduko statybos. Tiksliau prieš tai dar turės perstumt magistralinį kelią į skiriamosios juostos vidurį.

    Tik eilinį kartą kelininkai nesąmones daro su greičio ribojimais:
    • Sudėti ženklai sumažinantys greitį iki 50 km/h, tačiau kolkas nėra jokių fizinių ribojimų, pvz. juostos siaurėjimų, ar kažkokios akivaizdžios priežasties dėl tokio drastiško ribojimo (dalis toliau mina ant 100 km/h);
    • Ribojimo ženklai sudėti tik kairėje pusėje, tai teoriškai yra tikimybė važiuojantiems pirma juosta nepastebėti ribojimo ženklo.
    o ne naktim zadejo darbus vykdyt?

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Ašigalio g. sankryžos naujienos:
    Jau kuris laikas ekskavatoriai stumdo žemes Kleboniškio miško pusėje, dabar ten yra didžiulis kalnas žemių.
    Taip pat nuo vakar ties Ašigalio g. jau sudėti greičio ribojimai, prasidės viaduko statybos. Tiksliau prieš tai dar turės perstumt magistralinį kelią į skiriamosios juostos vidurį.

    Tik eilinį kartą kelininkai nesąmones daro su greičio ribojimais:
    • Sudėti ženklai sumažinantys greitį iki 50 km/h, tačiau kolkas nėra jokių fizinių ribojimų, pvz. juostos siaurėjimų, ar kažkokios akivaizdžios priežasties dėl tokio drastiško ribojimo (dalis toliau mina ant 100 km/h);
    • Ribojimo ženklai sudėti tik kairėje pusėje, tai teoriškai yra tikimybė važiuojantiems pirma juosta nepastebėti ribojimo ženklo.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Pagaunu logiką, kodėl nestatė tiesiog naujo kelio iš Palemono per Lapes į Babtus.

    Sutinku, kad objektyviai ir kariniu požiūriu būtų buvę geriau tiesiog statyt naują kelią. Vis tiek realybėje turėtume tranzitinį ir vietinio statuso kelius tik skirtingose vietose.
    Nebūtų tų nesąmonių kaip dabar paliko su tuo absurdišku susiaurėjimo iš 5 juostų į 2 važiuojant Vilniaus kryptimi. Labai sunku suderinti tinkamą ženklinimą kai esi įjungęs max taupymą kelių sektoriuje ir neatnaujinsi krypties rodyklės kas 2 metus. Dabar matyt trūks tinkamo krypčių ženklinimo kol nepradės platint ruožo link A6 sankryžos.

    Siekiant sutaupyti, tada geriau statyt kelią etapais tiesiog jį platinant. Nereikia išpirkti žemių. Gali pats pasirinkti kokį ruožą tvarkyti, o kokį palikti kitam kartui. Su Palemono-Babtų ruožu gali būti sudėtingiau, gali būti labai sunku jį nutiesti vienu ypu su mūsų biurokratinėmis kliūtimis ir finansiniais pajėgumais. Sutinku, kad tikrai reikėjo ieškot alternatyvių kelių, pvz. naujas tiltas per Nerį tarp Islandijos pl. ir Varnių g. ir nauja autostrada, kaip nukraut didžiulį srautą Islandijos plente. Pačiam Islandijos plente sutvarkyt per trumpas greitėjimo ir lėtėjimo juostas, sutvarkyt konfliktines vietas (pvz. ties Tėvynės viešbučio degalinėmis) ir turėt 100 km/h kelią su apribotu lėtai važiuojančiu transportu.

    Tas pats klausimas iškiltų ir Vakariniam aplinkkeliui, bet naujas alternatyvus kelias (pvz. Mauručiai-Sitkūnai), jungiantis A5 ir A8 būtų ilgesnis ir brangesnis, o alternatyvias gatves Vakariniam aplinkkeliui tiesti sunkiau, Nemuno pakrantė tarp Raudondvario ir Kulautuvos yra kažkuria dalimi kurortinė. Ten galbūt būtų sunkiau išsisukti nuo tiesiog esamo A5 kelio platinimo.
    Paskutinis taisė PoDV; 2025.01.11, 10:46.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vakar ryte važiavau naujuoju keliu iš Vilniaus link A5 vakarinio aplinkkelio.
    Užkliuvo du dalykai.
    1. Krypčių ženklinimas.
    Pirmame atsišakojime rodyklės tiesiai. KLAIPĖDA, o šoną ŠĖTA, MEGA, VANDŽIOGALA.
    Net važiuodamas ne pirmą kartą suglumau, nes visiškai nepaminėta Marijampolė ar Varšuva, nekalbant apie Jurbarką.
    Paskui vienoje vietoje jau paminėta Varšuva.
    Tačiau nėra išankstinių rodyklių, kurią eilę užsiimti.
    Prie.pat išsukimo į A5 užprogramuotos avarinės situacijos, nes bus ne vienas, kas paskutiniu momemtu pamatys posūkį ir mesis per kelias juostas link Vakarinio aplinkkelio.

    2. Priešingoje juostoje buvo eismo įvykis, jau buvo atvykusi policija. Kamštis nuo Klaipėdos buvo gal iki Senukų (Užliedžių) viaduko, o važiuojant A5 kamštis tęsėsi keli kliometrus (bet Nemuno dar nesiekė).
    Atgal iš Marijampolės važiavau per Prienus - net sutemus tai buvo patikimiau nei dalyvauti Kleboniškio loterijoje.

    Pats projektavimo principas sukoncentruoti vietinį ir tranzitinį eismą yra ydingas. Nesvarbu, ar du ar keturi "meškinio" tiltai vienoje vietoje, bet tai yra tik dar didesnė eismo koncentracija.
    Toks srautų koncentravimas yra dovana rusų diversantams.

    Labai lėtai rekonstruojamas KK139 pietrytinis aplinkkelis per HES'ą, statomas mega giga geležinkelio tiltas per Nerį, tačiau be automobilinio tilto. Apie tikrąjį Kauno A1 Šiaurinį aplinkkelį nuo Palemono link Babtų su tiltu ties Lapėmis visi jau seniai užmiršo.

    Vakarykštis incidentas rodo, kad rusų diversantam nereikės dviejų brangių raketų norint sutrikdyti eismą ties Kleboniškiu. Užteks pažadėti kokiems.piktavaliams 20 eurų, kad jie užkištų kokias dvi senas mašinas ir rezultatas bus toks pats.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė Luckeris Rodyti pranešimą
    O šiaip kitas klausimas, kodėl tie projektai dar neparengti? Nuo pat pradžių buvo aišku, kad kol visas ruožas nebus baigtas problema nebus išspręsta tik tie butelio kakleliai persistums nuo vienos vietos į kitą. Dėl to man dabartinė savilvaldybė patinka. Tarkim kaip su Čiurlionio koncertų rūmais, kai nusprėndė pabaigt techninį projektą, kad iškart galėtų pradėt statyt kai tik atsiras finansavimas.
    Pagal sankryžos su Ašigalio g. projektą, kažkoks projektas egzistuoja, kadangi visur įvardijama
    Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožo nuo 94,00 iki 107,00 km rekonstravimas. 1-asis darbų etapas. Ruožo nuo 96,00 iki 100,28 km rekonstravimo projekto koregavimas.
    Tai atstovo komentaras dėl rengiamų projektinių pasiūlymų ir vėl projektavimo pirkimo manau susijęs su tuo, jog:
    1. Bus jau pastatyta sankryža su Ašigalio g., taigi būsimame projekte nebereikės įrengti sankryžos ir reikės atsižvelgti į jau pastatytus jungiamuosius kelius.
    2. Buvęs projektas apima ruožą iki 100,28 km, tačiau dabar jau pastatyta nuo 99,29 km.
    3. Sandėliai prie troleibusų depo ir senojo pėsčiųjų tilto, galbūt jų prijungimas nuovažomis.

    Komentuoti:


  • Luckeris
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
    Jei dar kam kyla klausimų kaip bus iki Biruliškių sankryžos, čia 2019 metų video nuo 22:17. Turbūt čia ir yra tie KTTI pasiūlymai pagal kuriuos parengti projektai.


    Taip pat įrašas temoje apie tai.
    Dėkui už nuorodas. Aš visą šitą daugiau mažiau atsimenu. Pasirodo net brėžinius turėjau užsisaugojęs bet tik pirmų dviejų etapų - tai yra iki Kleboniškio pėsčiųjų viaduko. Kažkodėl atrodo, kad buvo brėžiniai ir sekančio etapo bet gal klystu. Vis tik praėjo beveik 6 metai. Man atrodo tada buvo kalbama, kad visas ruožas galėtų būti sutvarkytas per 5. Nebent vėlgi kalba ėjo tik apie pirmus du etapus.

    Grįžtant prie mano prieš tai buvusio posto, kodėl ponas Utaras negalėjo konkrečiai įvardint kas planuojama jeigu ir taip daugiau mažiau yra aišku, kad turėtų likti prie tos pačios strategijos. Negi taip sunku tą iškomunikuoti. Aišku gali gal ir jį suprasti jeigu jam pastoviai tenka bendraut su žurnalistais kurie skambina ir rašo straipsnius net normaliai neįsigilinę. Ką paklausė tą ir gavo.

    O šiaip kitas klausimas, kodėl tie projektai dar neparengti? Nuo pat pradžių buvo aišku, kad kol visas ruožas nebus baigtas problema nebus išspręsta tik tie butelio kakleliai persistums nuo vienos vietos į kitą. Dėl to man dabartinė savilvaldybė patinka. Tarkim kaip su Čiurlionio koncertų rūmais, kai nusprėndė pabaigt techninį projektą, kad iškart galėtų pradėt statyt kai tik atsiras finansavimas.

    Komentuoti:

Working...
X