Parašė iPhone
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Galėtų iš karto tą ruožą nuo jau sutvarkytų kleboniškio tiltų sutvarkyti iki šio tilto. Čia nėra labai didelė atkarpa, bet jau remontai ties tiltu vyks ar taip ar taip, tai eismo organizavimo, kamščių ir t.t. požiūriu būtų išspręsta dar dalis atkarpos.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Sprendžiant į plotį tarp atramų, atrodo, matosi perspektyvinis kelio rekonstrukcijos vaizdas, kur nuo Kleboniškio tilto toliau eis 2+2+2+2 kelio profilis
- 6 patinka
Komentuoti:
-
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąBet gal čia visa esmė buvo nukrauti tik patį išvažiavimą į Islandijos pl ?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šiaip įdomu ar su pačia Ašigalio gatve kas nors numatoma daryti. Dabar nusukant iš Islandijos pl į Ašigalio gatvę labai greit susidaro butelio kakliukas pačiam pirmame žieduke, todėl visas šitas projektas kolkas atrodo mažai perspektyvinis. Bet gal čia visa esmė buvo nukrauti tik patį išvažiavimą į Islandijos pl ?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kirstukas Rodyti pranešimąAšigalio g. sankryžos naujienos:
Jau kuris laikas ekskavatoriai stumdo žemes Kleboniškio miško pusėje, dabar ten yra didžiulis kalnas žemių.
Taip pat nuo vakar ties Ašigalio g. jau sudėti greičio ribojimai, prasidės viaduko statybos. Tiksliau prieš tai dar turės perstumt magistralinį kelią į skiriamosios juostos vidurį.
Tik eilinį kartą kelininkai nesąmones daro su greičio ribojimais:- Sudėti ženklai sumažinantys greitį iki 50 km/h, tačiau kolkas nėra jokių fizinių ribojimų, pvz. juostos siaurėjimų, ar kažkokios akivaizdžios priežasties dėl tokio drastiško ribojimo (dalis toliau mina ant 100 km/h);
- Ribojimo ženklai sudėti tik kairėje pusėje, tai teoriškai yra tikimybė važiuojantiems pirma juosta nepastebėti ribojimo ženklo.
Komentuoti:
-
Ašigalio g. sankryžos naujienos:
Jau kuris laikas ekskavatoriai stumdo žemes Kleboniškio miško pusėje, dabar ten yra didžiulis kalnas žemių.
Taip pat nuo vakar ties Ašigalio g. jau sudėti greičio ribojimai, prasidės viaduko statybos. Tiksliau prieš tai dar turės perstumt magistralinį kelią į skiriamosios juostos vidurį.
Tik eilinį kartą kelininkai nesąmones daro su greičio ribojimais:- Sudėti ženklai sumažinantys greitį iki 50 km/h, tačiau kolkas nėra jokių fizinių ribojimų, pvz. juostos siaurėjimų, ar kažkokios akivaizdžios priežasties dėl tokio drastiško ribojimo (dalis toliau mina ant 100 km/h);
- Ribojimo ženklai sudėti tik kairėje pusėje, tai teoriškai yra tikimybė važiuojantiems pirma juosta nepastebėti ribojimo ženklo.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Pagaunu logiką, kodėl nestatė tiesiog naujo kelio iš Palemono per Lapes į Babtus.
Sutinku, kad objektyviai ir kariniu požiūriu būtų buvę geriau tiesiog statyt naują kelią. Vis tiek realybėje turėtume tranzitinį ir vietinio statuso kelius tik skirtingose vietose.
Nebūtų tų nesąmonių kaip dabar paliko su tuo absurdišku susiaurėjimo iš 5 juostų į 2 važiuojant Vilniaus kryptimi. Labai sunku suderinti tinkamą ženklinimą kai esi įjungęs max taupymą kelių sektoriuje ir neatnaujinsi krypties rodyklės kas 2 metus. Dabar matyt trūks tinkamo krypčių ženklinimo kol nepradės platint ruožo link A6 sankryžos.
Siekiant sutaupyti, tada geriau statyt kelią etapais tiesiog jį platinant. Nereikia išpirkti žemių. Gali pats pasirinkti kokį ruožą tvarkyti, o kokį palikti kitam kartui. Su Palemono-Babtų ruožu gali būti sudėtingiau, gali būti labai sunku jį nutiesti vienu ypu su mūsų biurokratinėmis kliūtimis ir finansiniais pajėgumais. Sutinku, kad tikrai reikėjo ieškot alternatyvių kelių, pvz. naujas tiltas per Nerį tarp Islandijos pl. ir Varnių g. ir nauja autostrada, kaip nukraut didžiulį srautą Islandijos plente. Pačiam Islandijos plente sutvarkyt per trumpas greitėjimo ir lėtėjimo juostas, sutvarkyt konfliktines vietas (pvz. ties Tėvynės viešbučio degalinėmis) ir turėt 100 km/h kelią su apribotu lėtai važiuojančiu transportu.
Tas pats klausimas iškiltų ir Vakariniam aplinkkeliui, bet naujas alternatyvus kelias (pvz. Mauručiai-Sitkūnai), jungiantis A5 ir A8 būtų ilgesnis ir brangesnis, o alternatyvias gatves Vakariniam aplinkkeliui tiesti sunkiau, Nemuno pakrantė tarp Raudondvario ir Kulautuvos yra kažkuria dalimi kurortinė. Ten galbūt būtų sunkiau išsisukti nuo tiesiog esamo A5 kelio platinimo.Paskutinis taisė PoDV; 2025.01.11, 10:46.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Vakar ryte važiavau naujuoju keliu iš Vilniaus link A5 vakarinio aplinkkelio.
Užkliuvo du dalykai.
1. Krypčių ženklinimas.
Pirmame atsišakojime rodyklės tiesiai. KLAIPĖDA, o šoną ŠĖTA, MEGA, VANDŽIOGALA.
Net važiuodamas ne pirmą kartą suglumau, nes visiškai nepaminėta Marijampolė ar Varšuva, nekalbant apie Jurbarką.
Paskui vienoje vietoje jau paminėta Varšuva.
Tačiau nėra išankstinių rodyklių, kurią eilę užsiimti.
Prie.pat išsukimo į A5 užprogramuotos avarinės situacijos, nes bus ne vienas, kas paskutiniu momemtu pamatys posūkį ir mesis per kelias juostas link Vakarinio aplinkkelio.
2. Priešingoje juostoje buvo eismo įvykis, jau buvo atvykusi policija. Kamštis nuo Klaipėdos buvo gal iki Senukų (Užliedžių) viaduko, o važiuojant A5 kamštis tęsėsi keli kliometrus (bet Nemuno dar nesiekė).
Atgal iš Marijampolės važiavau per Prienus - net sutemus tai buvo patikimiau nei dalyvauti Kleboniškio loterijoje.
Pats projektavimo principas sukoncentruoti vietinį ir tranzitinį eismą yra ydingas. Nesvarbu, ar du ar keturi "meškinio" tiltai vienoje vietoje, bet tai yra tik dar didesnė eismo koncentracija.
Toks srautų koncentravimas yra dovana rusų diversantams.
Labai lėtai rekonstruojamas KK139 pietrytinis aplinkkelis per HES'ą, statomas mega giga geležinkelio tiltas per Nerį, tačiau be automobilinio tilto. Apie tikrąjį Kauno A1 Šiaurinį aplinkkelį nuo Palemono link Babtų su tiltu ties Lapėmis visi jau seniai užmiršo.
Vakarykštis incidentas rodo, kad rusų diversantam nereikės dviejų brangių raketų norint sutrikdyti eismą ties Kleboniškiu. Užteks pažadėti kokiems.piktavaliams 20 eurų, kad jie užkištų kokias dvi senas mašinas ir rezultatas bus toks pats.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Luckeris Rodyti pranešimąO šiaip kitas klausimas, kodėl tie projektai dar neparengti? Nuo pat pradžių buvo aišku, kad kol visas ruožas nebus baigtas problema nebus išspręsta tik tie butelio kakleliai persistums nuo vienos vietos į kitą. Dėl to man dabartinė savilvaldybė patinka. Tarkim kaip su Čiurlionio koncertų rūmais, kai nusprėndė pabaigt techninį projektą, kad iškart galėtų pradėt statyt kai tik atsiras finansavimas.
Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožo nuo 94,00 iki 107,00 km rekonstravimas. 1-asis darbų etapas. Ruožo nuo 96,00 iki 100,28 km rekonstravimo projekto koregavimas.- Bus jau pastatyta sankryža su Ašigalio g., taigi būsimame projekte nebereikės įrengti sankryžos ir reikės atsižvelgti į jau pastatytus jungiamuosius kelius.
- Buvęs projektas apima ruožą iki 100,28 km, tačiau dabar jau pastatyta nuo 99,29 km.
- Sandėliai prie troleibusų depo ir senojo pėsčiųjų tilto, galbūt jų prijungimas nuovažomis.
Komentuoti:
-
Parašė Kirstukas Rodyti pranešimąJei dar kam kyla klausimų kaip bus iki Biruliškių sankryžos, čia 2019 metų video nuo 22:17. Turbūt čia ir yra tie KTTI pasiūlymai pagal kuriuos parengti projektai.
Taip pat įrašas temoje apie tai.
Grįžtant prie mano prieš tai buvusio posto, kodėl ponas Utaras negalėjo konkrečiai įvardint kas planuojama jeigu ir taip daugiau mažiau yra aišku, kad turėtų likti prie tos pačios strategijos. Negi taip sunku tą iškomunikuoti. Aišku gali gal ir jį suprasti jeigu jam pastoviai tenka bendraut su žurnalistais kurie skambina ir rašo straipsnius net normaliai neįsigilinę. Ką paklausė tą ir gavo.
O šiaip kitas klausimas, kodėl tie projektai dar neparengti? Nuo pat pradžių buvo aišku, kad kol visas ruožas nebus baigtas problema nebus išspręsta tik tie butelio kakleliai persistums nuo vienos vietos į kitą. Dėl to man dabartinė savilvaldybė patinka. Tarkim kaip su Čiurlionio koncertų rūmais, kai nusprėndė pabaigt techninį projektą, kad iškart galėtų pradėt statyt kai tik atsiras finansavimas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jei dar kam kyla klausimų kaip bus iki Biruliškių sankryžos, čia 2019 metų video nuo 22:17. Turbūt čia ir yra tie KTTI pasiūlymai pagal kuriuos parengti projektai.
Parašė Luckeris Rodyti pranešimąMan atrodo net brėžinius galima rast kažkur anksčiau šitoj temoj.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė edgaa Rodyti pranešimąGal galima plačiau? Kiek matau, tai niekaip ten, jei būtų platinama, 6 juostų nesutalpinsi.
P. S. Kažkaip pastebėjau daug kam labai įstrigęs faktas, jog bus 6 juostos, kadangi būtent tokį sprendimą labiausiai viešino, kai buvo parengtas specialusis planas, nors dabar pastatyti sprendiniai jau nebeatitinka spec. plano sprendinių.Paskutinis taisė Kirstukas; 2025.01.08, 15:01.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė edgaa Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
Viskas numatyta, be problemų.
Komentuoti:
-
Parašė miraged Rodyti pranešimątaip atramos isdestytos pagal dabartini kelia, gali vistik buti kaip su megos pagal sita brezini
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: