Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • DeSadas
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

    Tikėtina, kad viskas pagal projektą buvo daroma teisingai. Gal šiek tiek ir keistai atrodo tas ardymas iš abiejų pusių išlaikant "svarstyklių" simetriją. Bet matant kolonos ir skersinio jungties masyvumą, tai gal atlaikytų ir vienpusę konsolę ...jeigu viduje būtų armatūra
    Gal vis tik sovietiniame tilto projekte buvo matoma kitokia situacija, nei padaryta realybėje?
    o gal armatura ir cemento dali isvoge? kiek girdejau tai buvo standartine praktika, todel ir darydavo projektus kad atlaikytu atomine bomba.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą

    Mano irgi tokia pati pirma mintis buvo, bet panašu, kad vis tik važiavo nuo Muravos https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/02/...kkelyje-video/
    Sunkoka kažką ir komentuoti.
    Net nešovė į galvą, kad gali vairuotojas pasielgti taip absurdiškai. Turbūt blogiausias įmanomas veiksmas eisme apsisukti autostradoje ir pradėt važiuot prieš eismą.

    Komentuoti:


  • Luckeris
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

    Tikėtina, kad viskas pagal projektą buvo daroma teisingai. Gal šiek tiek ir keistai atrodo tas ardymas iš abiejų pusių išlaikant "svarstyklių" simetriją. Bet matant kolonos ir skersinio jungties masyvumą, tai gal atlaikytų ir vienpusę konsolę ...jeigu viduje būtų armatūra
    Gal vis tik sovietiniame tilto projekte buvo matoma kitokia situacija, nei padaryta realybėje?
    Aš irgi tą pastebėjau, kad visiškai nebuvo armatūros toje jungtyje. Man įdomu kaip jį aplamai pastatė, nes mano supratimu statybų metodas turėjo būt toks pat kaip ir griovimo tik atvirštinis, t.y. nuo atramos statant į abi puses vienu metu svarstyklių principu. Bent jau dabar taip būtų statoma mano įsivaizdavimu. Kažkas panašiai kaip nuotraukoj žemiau. Kitu atveju reiktų milžiniškų pastolių ar kažkokių kitokių laikinų atramų kuriuos įrengti per upę būtų labai nepraktiška ir neekonomiška.

    Komentuoti:


  • JPeters
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Nors panašu, kad tas mersas blaškėsi nuo pat Muravos, vis dėlto yra pasibaisėtina , kad Kauno Ašigalio perėjoje nėra jokių eismą draudžiančių ženklų važiuoti prišprišine juosta į autostradą A1.
    Negi ten taip yra ir dabar?
    Šiandien gražus oras buvo, tad išlindau ir prasukęs pro šį galą patikrinau - ženklų eismo draudimui nėra. Išties, galėtų juos uždėti pvz. vietoje dvipusio pėsčiųjų perėjos ženklo (jei taip leidžiama).

    Aišku nuo įvykusios nelaimės, panašu, kad nebūtų išgelbėję - žmonės teigia matę šį visureigį lakstant prieš eismą ir kitose vietose. Panašu, kad bus alkoholis ir/ar susisukęs protas.

    Komentuoti:


  • miraged
    replied
    Ar niekas nepastebėjo gudraus plano su tuo tiltu? uždarius panerių gatvę pylė gruntą, neva apsaugoti gatvę, beeet, man pasirodė ir gal kas patvirtinkite, kas važiuosite, kad jie ta proga nuo viršaus visiškai sumastė užpilti viską gruntų, taip keliolika metrų sumažinant aukštį pakibusios dalies, o ir gal net ją su auktšu pneumo kūjų ir nutrupins privažiavę nuo megos pusės nauju pylimu, tai būtų visai logiškas ir ganėtinai paprastas sprendimas, užpilti panerių gatvę gruntu, sutrupinti tiltą, nukasti gruntą..

    papildymas - taip, panašu kad tiesa, parašyta kauno dienoje - https://kauno.diena.lt/naujienos/lie...i-kovo-1114561
    Paskutinis taisė miraged; 2023.02.19, 23:11.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Prieš metus/pusantrų, esu nuo Juragių važiuojant link Marijampolės ant viaduko sutikęs pilietį važiuojantį prieš eismą, tik buvo šviesus paros metas, automobilių mažai, tai spėjau sureaguoti ir pasitraukti į pirmą juostą. Žiniasklaida nerašė, tai tas atvejis tikriausiai pasibaigė laimingai...

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    Privacios imones nesamoningi darbai.. uz darbo sauga reikia pabauduot.. nes ne pirmas atvejis sioje vietoje.. Bet turim kokias institucijas tokias turim.
    Tikėtina, kad viskas pagal projektą buvo daroma teisingai. Gal šiek tiek ir keistai atrodo tas ardymas iš abiejų pusių išlaikant "svarstyklių" simetriją. Bet matant kolonos ir skersinio jungties masyvumą, tai gal atlaikytų ir vienpusę konsolę ...jeigu viduje būtų armatūra
    Gal vis tik sovietiniame tilto projekte buvo matoma kitokia situacija, nei padaryta realybėje?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Man įtarimą sukėlė Eigulių sankryžos ženklinimas.
    Nėra jokių "Įvažiuoti draudžiama" ženklų, keliui, kur srautas atvažiuoja nuo Klaipėdos. Street view iš 2021 m., bet nelabai tikiu, kad kažkokie ženklai galėjo atsirasti.
    https://goo.gl/maps/qeHVAT1bbrRXTZVDA
    (...)
    Beje, tas irgi palieka įspūdį, nes važiavom tuo pačiu maršrutu prieš pora val. iki įvykio, išsukom į tą Eigulių išsukimą. Ten kaktomuša irgi būtų buvę ne juokas, mažiausiai auto apgadinimas grėstų.
    Parašė disident Rodyti pranešimą
    Mano irgi tokia pati pirma mintis buvo, bet panašu, kad vis tik važiavo nuo Muravos https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/02/...kkelyje-video/
    Nors panašu, kad tas mersas blaškėsi nuo pat Muravos, vis dėlto yra pasibaisėtina , kad Kauno Ašigalio perėjoje nėra jokių eismą draudžiančių ženklų važiuoti prišprišine juosta į autostradą A1.
    Negi ten taip yra ir dabar?

    https://www.google.com/maps/@54.9339...7i16384!8i8192

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Man įtarimą sukėlė Eigulių sankryžos ženklinimas.
    Nėra jokių "Įvažiuoti draudžiama" ženklų, keliui, kur srautas atvažiuoja nuo Klaipėdos. Street view iš 2021 m., bet nelabai tikiu, kad kažkokie ženklai galėjo atsirasti.
    https://goo.gl/maps/qeHVAT1bbrRXTZVDA

    Nes man kitaip sunku įsivaizduot dėl ko dar galėjo važiuot prieš eismą. Labai keista/sunku įsivaizduoti, kad priešprieša pradėjo važiuot nuo kokios Muravos sankryžos, ar dar kitos vietos.
    Galėjo apsižioplint, sumaišyt išvažiavimą. Ne veltui užsienio šalyse tokius kelius stengiasi pažymėt plytomis ir (ar) wrong way ženklais ypač gerai, nes tokie kaktomušiniai susidūrimai tikrai žmones paveikia, gali tapti atistiktine auka.

    Beje, tas irgi palieka įspūdį, nes važiavom tuo pačiu maršrutu prieš pora val. iki įvykio, išsukom į tą Eigulių išsukimą. Ten kaktomuša irgi būtų buvę ne juokas, mažiausiai auto apgadinimas grėstų.
    Mano irgi tokia pati pirma mintis buvo, bet panašu, kad vis tik važiavo nuo Muravos https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/02/...kkelyje-video/

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Man įtarimą sukėlė Eigulių sankryžos ženklinimas.
    Nėra jokių "Įvažiuoti draudžiama" ženklų, keliui, kur srautas atvažiuoja nuo Klaipėdos. Street view iš 2021 m., bet nelabai tikiu, kad kažkokie ženklai galėjo atsirasti.
    https://goo.gl/maps/qeHVAT1bbrRXTZVDA

    Nes man kitaip sunku įsivaizduot dėl ko dar galėjo važiuot prieš eismą. Labai keista/sunku įsivaizduoti, kad priešprieša pradėjo važiuot nuo kokios Muravos sankryžos, ar dar kitos vietos.
    Galėjo apsižioplint, sumaišyt išvažiavimą. Ne veltui užsienio šalyse tokius kelius stengiasi pažymėt plytomis ir (ar) wrong way ženklais ypač gerai, nes tokie kaktomušiniai susidūrimai tikrai žmones paveikia, gali tapti atistiktine auka.

    Beje, tas irgi palieka įspūdį, nes važiavom tuo pačiu maršrutu prieš pora val. iki įvykio, išsukom į tą Eigulių išsukimą. Ten kaktomuša irgi būtų buvę ne juokas, mažiausiai auto apgadinimas grėstų.
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.02.18, 23:22.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Dar vienas straipsnis apie tą nelaimę.
    Nufilmuota tragiška avarija Kauno Islandijos plente: susidūrus trims automobiliams, vienas užsidegė .
    https://m.delfi.lt/kriminalai/article.php?id=92586903
    ​​​​​
    Tai kažkas žiauraus.
    Būtum šiandien važiavęs valanda kita vėliau ir apie tave rašytų "taip pat nukentėjo R.T. gimęs 19xx m., vairavęs ..."
    Čia tragiška klaida ar savižudybė žudant kitus?
    ​​​​​​Abiem atvejais neaišku kaip jis ten pateko - važiuojant su srautu šitaip suklysti neįmanoma.
    Paskutinis taisė Romas; 2023.02.18, 23:09.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Daugelyje Europos šalių atsiranda toks ženklas vietinėmis kalbomis. Netgi Lenkija pradeda jį naudoti. Gal laikas ir Lietuvai?
    Jie tokią ir atlieka funkciją, kad čia tikrai tikrai nevažiuotum ir nedaužytum (su ypač padidinta žūties tikimybe) prieš eismą iš priekio važiuojančių atsitiktinių mašinų.

    Austrija:
    Click image for larger version  Name:	image_130114.jpg Views:	4 Size:	496,1 kB ID:	2031270

    Lenkija:
    Click image for larger version  Name:	STOP-zly-kierunek-2.jpg Views:	2 Size:	260,3 kB ID:	2031273
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.02.18, 22:39.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Privacios imones nesamoningi darbai.. uz darbo sauga reikia pabauduot.. nes ne pirmas atvejis sioje vietoje.. Bet turim kokias institucijas tokias turim.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Varėm apžiūrėt to partvirtusio tilto šiandien, nes dar neteko matyt gyvai.

    Apžiūrėjom jau sutemus, apšvietimas prastas. Buvo apie 20 val.
    Vaizdas įspūdingas, pasirodė kaip monumentas/paminklas. Tilto forma gana nemažai priminė 9 forto paminklą Holokausto aukoms.
    Važiuojant šiuo keliu link Klaipėdos, galima matyt ir patį 9 forto paminklą.

    Važiavom Vilniaus kryptimi link Savanorių pr.

    Įdomus tarsi simbolių derinys. Ypač kai nuo vaikystės pats 9 forto paminklas palieka įdomų įspūdį kelionėse link Klaipėdos.

    Šiaip dabar gana keistas jausmas apie kaktomušos nelaimę vos po poros val. pravažiavus tą kelią. Lyg patvirtina/pastiprina kažkokį simbolizmą.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Ar čia dar labiau pavirtęs?
    Kai per visur kišo ano pavirtimo foto, tai tikrai turėjai būt aną matęs (jis sakykim 45 laipsnių prieš šį sakykim 90).

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Ką tik įdėtas video su nelaime.

    https://www.facebook.com/groups/1745...1827961051021/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Atrodo įspūdingai - kaip po karo kokiame Kaliningrade.
    Bet, laimei, atstumas atrodo pakankamas, kad pasvirimo į veikiančius tiltus ir jų pagadinimo nėra.

    Jei veikiantys Kleboniškio tiltai būtų pažeisti nuo nukritusio ardomo tilto, va tada būtų šakės.
    Tektų sumnokėti didžiulę kainą už kelininkų strategų neapdairumą ir tokių didelių eismo srautų koncentravimą vienoje vietoje.
    Tuomet gyvenimas būtų privertęs ištrauktis iš stalčių tikrojo Kauno šiaurinio aplinkeklio projektą (kuris turbūt tėra tik vizija Kauno rajono bendrajame plane) ar pilnai ir skubiai pabaigti pietrytinio aplinkkelio KK139 projektą.
    Paskutinis taisė Romas; 2023.02.28, 21:15.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Išties įspūdingas vaizdas


    Ar čia dar labiau pavirtęs?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Įspūdingiausias vaizdas atvažiuojant nuo Klaipėdos - nuvirtęs segmentas atrodo kad stovi vertikaliai ir truputį pasviręs į naujojo tilto pusę.
    Išties įspūdingas vaizdas


    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Skirtingų lygių sankryžos ties magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 98,100 km Kauno mieste (ties Ašigalio g.), statybos darbų projektiniai pasiūlymai (kaunas.lt)



    Žemėlapyje
    Click image for larger versionName:	2023-04-04_20-16-28.pngViews:	6Size:	219,1 kBID:	2041557
    Paskutinis taisė Kirstukas; 2023.04.13, 00:31. Priežastis: ArcGIS

    Komentuoti:

Working...
X