Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Negabaritas
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Atvažiuojant nuo Akademijos, pravažiavus Radzinausko tiltą, stovi ženklai, draudžiantys sunkvežiamiams važiuoti antra juosta. Ten netgi avarijų dėl jų nemažai įvykę. Ir kas iš to? Juk niekas nekontroliuoja fūristų, jie kaip važiavo antra juosta, taip ir važiuoja.

    Tai pirmiausia įrodo, kad dviejų juostų yra stipriai per mažai. Kaip alternatyva galėtų būti tam panaudotas kelkraštis įrengiat ten "crowling lane" - juosta lėtai judantiems.
    Labai neteiskite "furistų" dėl to, kai kažkas sunkiai puška pirma 40-50kmh o iš paskos atleki 90kmh sunkoka stabdyti ir vilktis paskui... kaip sako niekada neišsižadėk ".... ir fūros baronkos" , gal kada teks pasukioti

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
    Šiek tiek schemų su eismo tvarkos pakeitimais ir važiavimo schema. Bus vykdomi atskirais etapais.
    Vietoj fizinio atskyrimo, LAKD nupiešė ištisinę juostą, tuom "ribodami" posūkį į dešinę atvažiuojantiems nuo MEGA. Kas kontruoliuos, kad šioje vietoje vairuotojai laikosi horizontalaus ženklinimo?

    Atvažiuojant nuo Akademijos, pravažiavus Radzinausko tiltą, stovi ženklai, draudžiantys sunkvežiamiams važiuoti antra juosta. Ten netgi avarijų dėl jų nemažai įvykę. Ir kas iš to? Juk niekas nekontroliuoja fūristų, jie kaip važiavo antra juosta, taip ir važiuoja.


    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
    Pakeitimai ties „Mega“, atsiras papildoma juosta, bus vykdoma kaip II etapas.

    Kauno diena 2024-05-10
    Svarbu vairuotojams: tikslinama informacija dėl eismo pakeitimų ties IX fortu

    I etapo schema ir pakeitimai prie IX forto [E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica" temoje.
    Čia, kaip svarbiam išsišakojime, bus svarbus testas direkcijai kaip paženklins kryptis. Pirma juosta turėtų būti tik Vandžiogala, paskui visos kairesnės esamos nesikeičia, tik pašalinama Vandžiogalos kryptis.

    Idealu būtų įrengti naują gembinę kryptis nurodančią konstrukciją čia (https://maps.app.goo.gl/wMmgAwzbbw1Q7N666). Tiesiai: Marijampolė, Varšuva, į dešinę: Vandžiogala.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
    Pakeitimai ties „Mega“, atsiras papildoma juosta, bus vykdoma kaip II etapas.
    Papildoma juosta ten visad buvo, trūko tik dažų kibiro. Kai susidaro kamštis per "remontuojamą" viaduką, dažnas KET pažeidėjas ja ir važiuoja, savarankiškai įgyvendindams atnaujintą eismo organizavimo schemą. Kartais susidurdamas su iš automobilių eilės išsukančiu kitu pažeidėju.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Pakeitimai ties „Mega“, atsiras papildoma juosta, bus vykdoma kaip II etapas.

    Kauno diena 2024-05-10
    Svarbu vairuotojams: tikslinama informacija dėl eismo pakeitimų ties IX fortu
    (...) Taip pat, jau artimiausiu metu, siekiant sumažinti transporto spūstis, prie prekybos ir laisvalaikio centro „Mega“ bus atidaryta ir papildoma eismo juosta.

    I etapo schema ir pakeitimai prie IX forto [E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica" temoje.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Taigi paaiškėjo kad Klaipėdos kryptimi antras tiltas nereikalingas, užtenka esamo 3 juostų

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Ar ant Kleboniškio tilto iš tikrųjų tokia sudėtinga situacija, kad artimiausiu metu geriau vengti ten važiuoti ?
    Važiuojant iš Šilainių (nuo Jotvingių g.), gal + 5-10 min, važiuojantiems nuo toliau (nuo Giraitės/Vakarinio aplink.) daugiau prisideda, kadangi anksčiau susiaurėjimas iš 3 į 2. Šiaip visas kamštis kol visos juostos susiaurėja į 2 (iš 5 realiai), ties tais vingiais nieko baisaus.

    Nuotraukose kamščiai parodyti važiuojant vien Vilniaus kryptimi - įdomu, ar Klaipėdos kryptimi nėra kliūčių.
    Kiek mačiau Klaipėdos kryptimi niekas nepasikeitė, tai papildomų kamščių neturėtų būti.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ar ant Kleboniškio tilto iš tikrųjų tokia sudėtinga situacija, kad artimiausiu metu geriau vengti ten važiuoti ?
    Nuotraukose kamščiai parodyti važiuojant vien Vilniaus kryptimi - įdomu, ar Klaipėdos kryptimi nėra kliūčių.

    Kas vyksta Kaune 2024.04.29
    Pakeitus eismo tvarką prie „Megos“, nusidriekė milžiniškos spūstys
    Pirmadienio rytą eismas magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruože nuo 99,06 iki 100,47 km sulėtėjo, nusidriekė milžiniškos spūstys. (...)
    Didžiausios spūstys, kaip ir buvo tikėtasi, vairuotojus pasitinka važiuojant nuo Akademijos link „Megos“. Kauniečiai praneša, kad važiuojant A. Meškinio (Kleboniškio) tiltu, nusukimas į Panerių gatvę yra uždarytas.





    https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/04/...spustys-video/
    https://www.delfi.lt/auto/autonaujie...rombu-96427211

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Įdomu kiek laiko bus taip organizuojamas eismas.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Kad galėtų įrengti jungiamajį ir magistralinį kelią, kadangi šiuo metu esamas kelias yra toje vietoje, kur numatytas naujas kelias, o visą pagrindą daro nuo nulio.

    Komentuoti:


  • daktaras
    replied
    Aš tik bandau suprasti, kodėl šie pavingiavimai reikalingi?

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
    Vakar (šeštadienį, 04-27) pakeista eismo tvarka važiuojantiems link Vilniaus. Visiškai nemačiau jokios informacijos apie eismo pakeitimus, ypač tai, kad visiškai uždarytas nuvažiavimas į/iš Panerių g. Pagal kai kurių vairuotojų pasimetimą, galimai net nėra sudėti apylankos ženklai.

    Iš Lapių pusės važiuojant apylankos ženklai buvo.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Vakar (šeštadienį, 04-27) pakeista eismo tvarka važiuojantiems link Vilniaus. Visiškai nemačiau jokios informacijos apie eismo pakeitimus, ypač tai, kad visiškai uždarytas nuvažiavimas į/iš Panerių g. Pagal kai kurių vairuotojų pasimetimą, galimai net nėra sudėti apylankos ženklai.

    Eismo pakeitimai prie Kleboniškio tiltų 04-27: (paspaudus ant nuotraukų visa galerija)

    Vilniaus krypties eismas kreipiamas nauja (būsima) magistralinio kelio trasa link nepastatyto tilto.


    Vytėnų/Šilainių srauto nukreipimas į naują trasą.


    Eismas pilnai vyksta nauju keliu iki pat statomo tilto. Nebėra nuvažiavimo į/iš Panerių g.


    Panerių g. sudėtos nukreipiamosios gairės, blokuojuončios patekimą ant tilto. Prie plytų nusuktos ženklų galiojimo lentelės. Vairuotojai važiuoja per užbrūkšniuotą plotą netikėtai pamatę užblokuotą nusukimą.


    Prieš pat tiltus eismas grįžta į senąjį tiltą.


    Ant tilto niekas nepasikeitė, lieka dvi susiaurintos juostos.


    Už tiltų eismas kreipiamas į naują Klaipėdos krypties magistralinio kelio trasą.


    Padaryta atskira lėtėjimo juosta norintiems nusukti į Jonavos g.


    Atvažiuojantys nuo Jonavos g. važiuoja iš dalies naujai pastatytu jungiamuoju keliu.


    Ties pėsčiųjų viaduku eismas grįžta į seną kelią, atvažiuojantys nuo Jonavos g. įsilieja per naują greitėjimo juostą avarinio sustojimo juostoje.

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė m1ndas Rodyti pranešimą

    Čia išvadas pasidarėt dabartiniu laiku, kai uždarytas nusukimas į Jonavą ar anksčiau?
    Siūlyčiau palaukti ir pamatyti, kur čia tie botleneckai bus.
    Dalį srauto turėtų nuimti ir pietrytinis aplinkelis.
    Pietrytinis aplinkelis neaišku kada bus atidarytas, nes ten sunkiai darbai vyksta..

    Kiek laiko jau uždarytas šis nusukimas? Ko gero greitai bus metai laiko? Ką LAKD apie tai galvoja, ar tikrai nebuvo galima per kelis mėnesius atlikti šių darbų? Panašu, kad vaikai greičiau gimsta nei pas mus suremontuoja nuovažą... Sprendimų kaip ją atidaryti greičiau tikrai manau buvo galima rasti.

    Reik atkreipti dėmesį, kad atsidarius Urban Hub miesteliui apkrovimas šio mazgo dar labiau išaugs. Manau tai turi būti prioritetas rekonstruoti šį mazgą.

    Komentuoti:


  • m1ndas
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą
    Įdomu kokia situacija su muravos mazgo rekonstrukcija? Apie tai nieko negirdėti, bet atidarius naujus tiltus butelio kakliukas šiame kelyje bus būtent ši vieta. Ir dabar piko metu labai stipriai viskas kišasi būtent dėl muravos transporto mazgo.
    Čia išvadas pasidarėt dabartiniu laiku, kai uždarytas nusukimas į Jonavą ar anksčiau?
    Siūlyčiau palaukti ir pamatyti, kur čia tie botleneckai bus.
    Dalį srauto turėtų nuimti ir pietrytinis aplinkelis.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą
    Įdomu kokia situacija su muravos mazgo rekonstrukcija? Apie tai nieko negirdėti, bet atidarius naujus tiltus butelio kakliukas šiame kelyje bus būtent ši vieta. Ir dabar piko metu labai stipriai viskas kišasi būtent dėl muravos transporto mazgo.
    atidarius šį mazgą, planai yra daryti rekonstrukcija iki muravos sankryžos, o su muravos sankryža kiek žinau kol kas jokių planų. Mano nuomone turėtų būti atvirkščiai.

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Įdomu kokia situacija su muravos mazgo rekonstrukcija? Apie tai nieko negirdėti, bet atidarius naujus tiltus butelio kakliukas šiame kelyje bus būtent ši vieta. Ir dabar piko metu labai stipriai viskas kišasi būtent dėl muravos transporto mazgo.

    Komentuoti:


  • Lašas
    replied
    2024-04-02 vaizdai

    Click image for larger version

Name:	image_50436609.JPG
Views:	2301
Size:	1,79 MB
ID:	2121769 Click image for larger version

Name:	image_50401793.JPG
Views:	2300
Size:	1,79 MB
ID:	2121768 Click image for larger version

Name:	image_50451457.JPG
Views:	2294
Size:	1,78 MB
ID:	2121767 Click image for larger version

Name:	image_50423553.JPG
Views:	2302
Size:	1,82 MB
ID:	2121766 Click image for larger version

Name:	image_50445313.JPG
Views:	2309
Size:	1,40 MB
ID:	2121765

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Situacijos atnaujinimas iš oro po 10 mėnesių pertraukos.
    Tiltai per Nerį iš paukščio skrydžio 03-20: (paspaudus ant nuotraukų visa galerija)

    Ruožo pabaiga (vakarai).


    Būsima nuovaža į Panerių g., bus įrengiama savivaldybės.


    Vaizdas link Vilniaus.


    Atstumiamas tiltas, kitas tiltas perstumtas ir betonuojamas.


    Vakarinis krantas (link Klaipėdos).



    Rytinis krantas (link Vilniaus).


    Kelių išsidėstymas judant link Vilniaus.


    Išstumiamas tiltas, matosi „bėgiai“. Čia buvo atvežamos ir sujungiamos tilto dalys, kurias vėliau stumia link kito kranto.


    Viadukai per Jonavos g.


    Statoma magistralinio kelio trasa.


    Ruožo pradžia (link Vilniaus). Dalinai užbaigtas kairysis jungiamasis kelias (nuotraukos dešinėje), tikėtina juo bus nukreipiamas eismas, kad galėtų normaliai įrengti magistralinę trasą.


    Vaizdas link Klaipėdos.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Kaip suprantu nusprendė perkelti įvažiavimą ant seno tilto nuo Panerių g. Vilniaus link, kad galėtų įrengti greitėjimo juosta. Matosi video maždaug ties 10s.

    https://www.facebook.com/KaunoTiltai/videos/1362288654421291

    Komentuoti:

Working...
X