Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • iPhone
    replied
    Neradau tik iki kada turi būti atlikti darbai? Spėju bus porą metų..

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Atsilieka LAKD su PR
    Pasirašyta sutartis dėl viduriniojo tilto per Nerį https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2022-685325
    Laimėjo Kauno tiltai, suma 56,5 mln. EUR

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    I etapas prasideda ar gal geriau skambėtų pasibaigia, nes jį darys paskutinį, nuo įvažiavimo iš Jonavos pusės į Klaipėda. Tarp Tėvynės ir Viados. Biruliškių sankryža yra II etapas, kuris nemanau, kad prasidės anksčiau nei 2030m. bet gal ir klystu.

    PS.: brėžinių +/- panašių į realybę yra šioje temoje.
    Kalbėjo apie 2028 m., bet dabartinė valdžia prioritetą teikia 130 ruožo rekonstrukcijai ir berods A9 kelią irgi nori paversti 2+1.
    Tai nenustebintų, kad nusikels iki kažkur 203X m.
    Norėtųsi bent jau laikinų sprendimų su Biruliškių sankryža, tuo apsisukimu ir degalinėm, tada gal dar pakenčiama būtų. Labiausiai nervina ne kad juostų trūksta, o sankryžų įrengimas kaip iš Maskvos MKAD (peržiūrėkit Google palydovą):
    https://goo.gl/maps/2Lc9K4u2Sfavu7ix6
    https://goo.gl/maps/ebiwHHL51AJH6Mk68

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    PS.: brėžinių +/- panašių į realybę yra šioje temoje.
    Projektas pasikeitė. Įdomu ar paliko Biruliškių sankryžą DDI tipo. Kaip bus įrengiamos jungtys tarp express juostų ir jungiamųjų kelių.

    Jau matom kaip atrodys Eigulių sankryža. Pats įdomumas yra ties Tėvyne ir pati Biruliškių sankryža.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Ar galima rasti viso ruožu brėžinius kur A1 kelio ruožas pilnai rekonstruotas į 4x2 profilį (4 keliai po dvi juostas)?
    ...arba gal išeitų pasidalinti brėžiniais šioje temoje?

    Kaip suprantu, nors projektas pasikeitė, bet rekonstruojama atkarpa nesikeičia, t.y. prasideda nuo Biruliškių kairinio apsisukimo.
    I etapas prasideda ar gal geriau skambėtų pasibaigia, nes jį darys paskutinį, nuo įvažiavimo iš Jonavos pusės į Klaipėda. Tarp Tėvynės ir Viados. Biruliškių sankryža yra II etapas, kuris nemanau, kad prasidės anksčiau nei 2030m. bet gal ir klystu.

    PS.: brėžinių +/- panašių į realybę yra šioje temoje.

    Komentuoti:


  • Effka
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Ar galima rasti viso ruožu brėžinius kur A1 kelio ruožas pilnai rekonstruotas į 4x2 profilį (4 keliai po dvi juostas)?
    ...arba gal išeitų pasidalinti brėžiniais šioje temoje?

    Kaip suprantu, nors projektas pasikeitė, bet rekonstruojama atkarpa nesikeičia, t.y. prasideda nuo Biruliškių kairinio apsisukimo.
    Deja, bet turiu tik šią foto

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Effka Rodyti pranešimą
    Viaduko per šiaurinį Kauno aplinkkelį schema bei dalis vaizdo kaip keisis eismas šioje atkarpoje:
    Ar galima rasti viso ruožu brėžinius kur A1 kelio ruožas pilnai rekonstruotas į 4x2 profilį (4 keliai po dvi juostas)?
    ...arba gal išeitų pasidalinti brėžiniais šioje temoje?

    Kaip suprantu, nors projektas pasikeitė, bet rekonstruojama atkarpa nesikeičia, t.y. prasideda nuo Biruliškių kairinio apsisukimo.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Ar 2004-2005 m. kada daugmaž įrengė tą viaduką buvo kalbama apie siaurinimus?

    Ten buvo statomas kaip lengvųjų auto tunelis. Gan įdomus įrenginys tiems laikams. Turbūt pirmasis automobilių tunelis Kaune. Vėliau tik Akropolio tunelis atsirado (techniškai galera, nes net tunelio ženklų neturi, Nemuno pusėje atvira).

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Turbūt tiks temoje apie Šiaurinį aplinkkelį. Incidentas jungiamajame kelyje prie PC "Mega"

    Diena. lt 2022.09.22
    „Megos“ tunelyje užstrigo sunkvežimis
    Ketvirtadienį perpiet transporto tunelyje, vedančiame į „Megą“, užstrigo krovininis automobilis.

    https://www.diena.lt/naujienos/kauna...omentarai?full

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Effka Rodyti pranešimą
    Viaduko per šiaurinį Kauno aplinkkelį schema bei dalis vaizdo kaip keisis eismas šioje atkarpoje:
    na dar jungiamųjų kelių nebus, tai yra čia parodyta jau 4x2 kelias, kolkas bus 2x2. Na arba 2x3 kur letėjimo greitėjimo juosta bus vietoje šalikelių, kaip dabar yra nusukime į Eigulius.

    Komentuoti:


  • Effka
    replied
    Viaduko per šiaurinį Kauno aplinkkelį schema bei dalis vaizdo kaip keisis eismas šioje atkarpoje:

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Smauglys Rodyti pranešimą

    Pirmiausia manau vairuot reiktų išmokti, o tada kelius kaltinti
    pagal žymes ant borto ne visiems gerai išmokti pasisekė.
    Tik neaišku kam ta bortelį statė, jei jis nesaugo nuo susidūrimų.
    O pagal Smauglio logiką reiktų visas atskyrimo tvoreles keliuose panaikinti?
    Tipo "Pirmiausia manau vaikščioti reiktų išmokti, o tada per žemus tilto turėklus kaltinti".

    Komentuoti:


  • Smauglys
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Naujasis tiltas Ok, bet nuvažiavimas nuo jo į Panerių gatvę ir įvažiavimas iš Panerių g. link Megos tai nelabai.
    Nusukant nėra juostų atskyrimo, nepasirinkus saugaus greičio ir esant šlapiai dangai galima išlėkti į priešingo eismo juostą.
    Užkilus ir sukant link Megos nėra perspėjančių ženklų, žemas metalinis bortas prasideda jau pusūkyje, matosi kad ne vienas jau trenkėsi į jį. Pradžioje jis žemas, yra lengva nulėkti tiesiai skersai A1.

    Kalbu apie šią vietą: https://goo.gl/maps/z6acud1zevk84gUP8
    Pirmiausia manau vairuot reiktų išmokti, o tada kelius kaltinti

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Naujasis tiltas Ok, bet nuvažiavimas nuo jo į Panerių gatvę ir įvažiavimas iš Panerių g. link Megos tai nelabai.
    Nusukant nėra juostų atskyrimo, nepasirinkus saugaus greičio ir esant šlapiai dangai galima išlėkti į priešingo eismo juostą.
    Užkilus ir sukant link Megos nėra perspėjančių ženklų, žemas metalinis bortas prasideda jau pusūkyje, matosi kad ne vienas jau trenkėsi į jį. Pradžioje jis žemas, yra lengva nulėkti tiesiai skersai A1.

    Kalbu apie šią vietą: https://goo.gl/maps/z6acud1zevk84gUP8

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    O tie, kurie tyli, bet kartais kažką pasako, tai jau aukso raidėmis išreikštą tiesa?

    Komentuoti:


  • kesukazzz
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    pažiūrim ką komentuoja veikėjai kurie turi virš 10k pranešimų, o gi nesąmones. Svarbu išsižioti ir bet kokia tema pareikšti savo nuomonę.

    "Kad normalus ir tas esamas. Asfaltą truputį palygintu ir dar 100 metų" jis jau avarinės būklės ir neatitinka šiuolaikinių srautų, nes statytas 1960.

    "Gal tada labiau apsimoka statyti tiesiog naują 2 juostų? Jei vieną paliks, nes dar geras, kai koks tikslas griauti analogišką šalia?" Kur tu jį pastatysi? Virš esamų tiltų? Likusį tilta kuris jaunesnis mažiausiai 20 metų, kapitaliai remontuos kai perstatys vidurinį.

    "Kokie dar tiltai tokiu metu? Karas vyksta." Vykstant agresijai pašonėje, valstybės gerina kelius ir skiria pinigus iš karinių fondų.
    Teisybę pastebėjai, kad šie veikėjai turintys virš 10 k pranešimų rašo, totalias nesamones, svarbu, kad kažką parašyt. Jeigu nesupranta ir nežino tikros sistuacijos, geriau jau patylėtų, tai bent protingesni atrodytų.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Sarkazmo nesuvokiate?

    Viskas jau seniai suprojektuota. Raminkitės.
    bet kurią parašytą nesąmonę paskui galima pateisinti sarkazmu, jei sarkazmas tai gali padėti kažkokią šypsenėlę, o ne teiginį.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    "Kokie dar tiltai tokiu metu? Karas vyksta." Vykstant agresijai pašonėje, valstybės gerina kelius ir skiria pinigus iš karinių fondų.
    Sarkazmo nesuvokiate?

    Viskas jau seniai suprojektuota. Raminkitės.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Tarp tų analogiškų yra 20+ metų statybos skirtumas šiaurinis pastatytas 1960(1961), pietinis jau po 1980.
    Tiek tame pačiame Kaune, tiek kituose miestuose puikiai stovi tiltai statyti 7 dešimtmetyje ir niekas neplanuoja jų griauti. Apie dar senesnius tiltus net nekalbu.

    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    "Gal tada labiau apsimoka statyti tiesiog naują 2 juostų? Jei vieną paliks, nes dar geras, kai koks tikslas griauti analogišką šalia?" Kur tu jį pastatysi? Virš esamų tiltų? Likusį tilta kuris jaunesnis mažiausiai 20 metų, kapitaliai remontuos kai perstatys vidurinį.
    O tai kas ten, tankiai apstatytos teritorijos, kad nebūtų vietos? Aplink tik laukai ir krūmynai visokie, sočiai vietos naujam tiltui tiek iš vienos pusės dabartinių tiltų, tiek kitos.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    pažiūrim ką komentuoja veikėjai kurie turi virš 10k pranešimų, o gi nesąmones. Svarbu išsižioti ir bet kokia tema pareikšti savo nuomonę.

    "Kad normalus ir tas esamas. Asfaltą truputį palygintu ir dar 100 metų" jis jau avarinės būklės ir neatitinka šiuolaikinių srautų, nes statytas 1960.

    "Gal tada labiau apsimoka statyti tiesiog naują 2 juostų? Jei vieną paliks, nes dar geras, kai koks tikslas griauti analogišką šalia?" Kur tu jį pastatysi? Virš esamų tiltų? Likusį tilta kuris jaunesnis mažiausiai 20 metų, kapitaliai remontuos kai perstatys vidurinį.

    "Kokie dar tiltai tokiu metu? Karas vyksta." Vykstant agresijai pašonėje, valstybės gerina kelius ir skiria pinigus iš karinių fondų.

    Komentuoti:

Working...
X