Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Sula
    replied
    Parašė kesukazzz Rodyti pranešimą
    O kas girdėt dėl vidurinio tilto per Nerį ties Mega? Kažkaip ilgai viskas tylu ir ilgai joki darbai nevyksta nuo pavasario. Įdomu kodėl viskas tiek laiko užstrigę? Ar buvo konkursas paskelbtas šį vidurinį tiltą griauti ir naują statyti? O gal konkursas įvykęs ir paskelbtas nugalėtojas?
    Kokie dar tiltai tokiu metu? Karas vyksta.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Tarp tų analogiškų yra 20+ metų statybos skirtumas šiaurinis pastatytas 1960(1961), pietinis jau po 1980.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė kesukazzz Rodyti pranešimą

    Koks tau normalus? Šis naujas tiltas turės būti 4 eismų juostų, tai apie kokį čia palyginimą kalbi?
    Gal tada labiau apsimoka statyti tiesiog naują 2 juostų? Jei vieną paliks, nes dar geras, kai koks tikslas griauti analogišką šalia?

    Komentuoti:


  • kesukazzz
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą

    Kad normalus ir tas esamas. Asfaltą truputį palygintu ir dar 100 metų
    Koks tau normalus? Šis naujas tiltas turės būti 4 eismų juostų, tai apie kokį čia palyginimą kalbi?

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė kesukazzz Rodyti pranešimą
    O kas girdėt dėl vidurinio tilto per Nerį ties Mega? Kažkaip ilgai viskas tylu ir ilgai joki darbai nevyksta nuo pavasario. Įdomu kodėl viskas tiek laiko užstrigę? Ar buvo konkursas paskelbtas šį vidurinį tiltą griauti ir naują statyti? O gal konkursas įvykęs ir paskelbtas nugalėtojas?
    Kad normalus ir tas esamas. Asfaltą truputį palygintu ir dar 100 metų

    Komentuoti:


  • kesukazzz
    replied
    O kas girdėt dėl vidurinio tilto per Nerį ties Mega? Kažkaip ilgai viskas tylu ir ilgai joki darbai nevyksta nuo pavasario. Įdomu kodėl viskas tiek laiko užstrigę? Ar buvo konkursas paskelbtas šį vidurinį tiltą griauti ir naują statyti? O gal konkursas įvykęs ir paskelbtas nugalėtojas?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Luckeris Rodyti pranešimą
    Kaune jungtį su magistrale pagerins naujas viadukas

    https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/07/...viadukas-foto/

    Bent jau man tai gana keistas sprendimas. Nelabai suprantu koks tikslas dabar už miesto pinigus statyti viaduką jeigu pagal viską jis vistiek anksčiau ar vėliau turėtų būt pastatytas kai bus rekonstruojamas Islandijos plentas atskiriant vietinį ir tranzitinį eismą LAKD lėšomis, o tie pinigai galėtų būti panaudoti, kad ir tam pačiam Kėdainių tiltui, pietiniam aplinkeliui arba gatvių remontui. Nors tiesa sakant, bent jau man atrodo, kad aplamai nebekalbama apie darbus seksiančius viduriniojo Kleboniškio tilto rekonstrukciją. Taip pat nieko negirdėti ir apie Sargėnų turbo žiedą.
    Ar tikrai naujas viadukas ten dabar taip reikalingas? Dėl viaduko statybos vėl kokią pusę metų formuosis ten kamsčiai dėl įvairių apribojimų, o tada kelių metų bėgyje ta atkarpa dar kartą bus rekonstruojama. Bus sukuriamas papildomas lėtai važiuojančių automobilių srautas, ypač iš miesto, kuris kirsis su tranzitiniu eismu ir taip jau gana pavojingame ir perkrautame ruože. Tik nesupraskit neteisingai, aš neturiu nieko prieš viaduką, bet kodėl negalima jo įrengti tuo pačiu metu kai bus rekonstruojamas visas ruožas?
    Jau vien keista, kad statys savivaldybė, kai turėtų užsiimti LAKD.

    Nereikia ten net viaduko, užtektų Briedžių tako patekimą į magistralę išspręsti, nutiesiant jungiamąjį keliuką, ten kur sklypai išeina į autostradą, o patį viaduką įrengtų LAKD vėlesniais laikais, galbūt kartu su A1 platinimu. Pašalinti galimybę pėstiesiems kirsti magistralę remiantis, kad srautas per didelis. Ten dabar likę Dėmesio! Pėstieji ženklai. Ten jau dabar pastačius Eigulių jung. kelius pėstiesiems labai sunku judėti.

    Beje tą platinimą link Biruliškių žadėjo 2028 m. Realiai neaišku kada. Labai netrukdo dvi juostos, bet tikrai reiktų kažką daryti su ruožu tarp Eigulių degalinių ir Biruliškių apsisukimo. Ten reikia sutvarkyti įvažiavimus/išvažiavimus, dabar ten košė.

    ---
    Dėl Sargėnų turbožiedo tai įdomu. Gal Šeduvos g. namai užprotestavo. Šiaip ne super skubus projektas, netgi A1/A6 sankryžos sutvarkymas galėtų būti pirmiau.
    A5 kelyje irgi reiktų įvažų ir nuovažų košę sutvarkyti, įrengiant jungiamąjį keliuką.
    Paskutinis taisė PoDV; 2022.07.19, 01:18.

    Komentuoti:


  • Luckeris
    replied
    Tai kad ten niekas dar nešspręsta nes vidurinį tiltą tuoj uždarys dviem metam ir grįžtam ten kur ir buvom dar prieš pusmetį

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Luckeris Rodyti pranešimą
    Kaune jungtį su magistrale pagerins naujas viadukas

    https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/07/...viadukas-foto/

    Bent jau man tai gana keistas sprendimas. Nelabai suprantu koks tikslas dabar už miesto pinigus statyti viaduką jeigu pagal viską jis vistiek anksčiau ar vėliau turėtų būt pastatytas kai bus rekonstruojamas Islandijos plentas atskiriant vietinį ir tranzitinį eismą LAKD lėšomis, o tie pinigai galėtų būti panaudoti, kad ir tam pačiam Kėdainių tiltui, pietiniam aplinkeliui arba gatvių remontui. Nors tiesa sakant, bent jau man atrodo, kad aplamai nebekalbama apie darbus seksiančius viduriniojo Kleboniškio tilto rekonstrukciją. Taip pat nieko negirdėti ir apie Sargėnų turbo žiedą.
    Ar tikrai naujas viadukas ten dabar taip reikalingas? Dėl viaduko statybos vėl kokią pusę metų formuosis ten kamsčiai dėl įvairių apribojimų, o tada kelių metų bėgyje ta atkarpa dar kartą bus rekonstruojama. Bus sukuriamas papildomas lėtai važiuojančių automobilių srautas, ypač iš miesto, kuris kirsis su tranzitiniu eismu ir taip jau gana pavojingame ir perkrautame ruože. Tik nesupraskit neteisingai, aš neturiu nieko prieš viaduką, bet kodėl negalima jo įrengti tuo pačiu metu kai bus rekonstruojamas visas ruožas?
    Šitą viaduką nuo pat pradžių žadėjo pastatyti tada, kai bus išspręstas judesio į vakarus aplinkkeliu klausimas (kad dar labiau neapkrauti vienintelio tuo metu tilto). Pastatė tiltą, tai dabar pastatys viaduką.

    Komentuoti:


  • Luckeris
    replied
    Kaune jungtį su magistrale pagerins naujas viadukas

    https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/07/...viadukas-foto/

    Bent jau man tai gana keistas sprendimas. Nelabai suprantu koks tikslas dabar už miesto pinigus statyti viaduką jeigu pagal viską jis vistiek anksčiau ar vėliau turėtų būt pastatytas kai bus rekonstruojamas Islandijos plentas atskiriant vietinį ir tranzitinį eismą LAKD lėšomis, o tie pinigai galėtų būti panaudoti, kad ir tam pačiam Kėdainių tiltui, pietiniam aplinkeliui arba gatvių remontui. Nors tiesa sakant, bent jau man atrodo, kad aplamai nebekalbama apie darbus seksiančius viduriniojo Kleboniškio tilto rekonstrukciją. Taip pat nieko negirdėti ir apie Sargėnų turbo žiedą.
    Ar tikrai naujas viadukas ten dabar taip reikalingas? Dėl viaduko statybos vėl kokią pusę metų formuosis ten kamsčiai dėl įvairių apribojimų, o tada kelių metų bėgyje ta atkarpa dar kartą bus rekonstruojama. Bus sukuriamas papildomas lėtai važiuojančių automobilių srautas, ypač iš miesto, kuris kirsis su tranzitiniu eismu ir taip jau gana pavojingame ir perkrautame ruože. Tik nesupraskit neteisingai, aš neturiu nieko prieš viaduką, bet kodėl negalima jo įrengti tuo pačiu metu kai bus rekonstruojamas visas ruožas?

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Atrodo, kad viduriniojo tilto per Nerį rekonstrukcijos dar teks palaukti - klasika

    https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2022-660887

    Citata: "VI.3)Papildoma informacija


    Sutartyje nus numatyta tiesioginio atsiskaitymo su subrangovais galimybė. Pirkimo procedūros nutrauktos, nes atsakant į tiekėjų klausimus buvo galimai pažeistos Viešųjų pirkimų įstatymo 22 str. 10 dalies nuostatos ir 17 str. 1 d. nurodyti lygiateisiškumo ir skaidrumo principai ir šios padėties negalima ištaisyti."

    EDIT: gal ir ne taip blogai. Yra paraleliai paskelbtas kitas konkursas, kurio pasiūlymų terminas liepos 15 d. https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2022-646706
    Paskutinis taisė Xmaster; 2022.07.07, 10:11.

    Komentuoti:


  • skyrma
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    O dėl ko jie suirs?
    Visiškos nuogirdos ir gal kas nors pataisys jei klystu, bet kiek žinau asfaltui reikia nuolatinio „krūvio“, tam kad jis išliktų stangrus. Laisvas pradeda akėti nuo gamtos reiškinių.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Suprantama. Bet tikriausiai dar daug vanmdens nutekės, kol sujungimai bus nutiesti, o iki to laiko akligatviai suirs. Norėjau į tai atkreipti dėmesį. Ten, aišku viso labo po puskelometrį.
    Bet gal būt kažkur kitur kilometras reikalingo gero kelio už šiuos pinigus "dirbtų" ir neštų naudą visuomenei.
    aš įtariu kad rekonstrukcija vykdoma nuo iki tam tikro kilometro. Tad šiuo atveju kur pasibaigė ir prasidėjo lėtėjimo/greitėjimo juostos lygegrečiai pateko ir ateitį numatomas sujungimas su Sausine. O dėl ko jie suirs?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą

    Bus sujungimui su Sausine, OSM kažkas bent jau taip pažymėjo.
    Suprantama. Bet tikriausiai dar daug vanmdens nutekės, kol sujungimai bus nutiesti, o iki to laiko akligatviai suirs. Norėjau į tai atkreipti dėmesį. Ten, aišku viso labo po puskelometrį.
    Bet gal būt kažkur kitur kilometras reikalingo gero kelio už šiuos pinigus "dirbtų" ir neštų naudą visuomenei.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    esate konstruktorius? pasiūlysit savo variantą?
    Taip, konstruktorius. Tikrai yra vizualiai "lengvesnių" sprendimų vietoj šitų balvonų.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą

    Bus sujungimui su Sausine, OSM kažkas bent jau taip pažymėjo.

    Click image for larger version  Name:	2022-06-08_13-36-15.png Views:	0 Size:	583,9 kB ID:	1973274
    Su tuo pažymėjimu yra toks dalykas

    Jau nuo 2014 m. projekte matėsi, kad keliai baigiasi miškuose dab. projekto ribose tarsi vidury niekur ties 107-uoju kilometru. Tada dar negalvojau, kad jie bus ženklinami kaip krašto keliai su kelkraščio linijomis. Dabar darosi tik dar aiškiau, kad kažkas į tą pusę turės tęstis, tik klausimas kiek laiko turės praeiti. Kitaip nereikėtų statyti tokių kelių, užtektų siauresnių, kurie užsibaigtų akligatviu, pvz. užsisukdami į sklypus.
    Pažymėtos orientacinės linijos, ties Sausine gali būti visokie sprendiniai taikomi, nebūtinai gali būti tie užsukimai, jie tiesiog taip pažymėti, nes mažiausiai trukdo aplinkiniams sklypams.
    Paskutinis taisė PoDV; 2022.06.08, 16:11.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    gatvėse/keliuose medžiai irgi neatitverti. Čia gi jau nebe autostrada, kur tie stulpeliai stovi.
    deja autostrada kuri nuo Klaipėdos pusės pasibaigs ties IX fortu. O keliuose stulpai, medžiai esantys arti važiuojamosios dalies daugeliu atveju yra atitveriami, puikus pavyzdys vidutinio greičio matuoklių stulpai. Atitvarai mano nuomone jau pabaigti, nes jų galai suleisti į žeme, galiu aišku klysti (spendžiu iš foto).

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą

    Bus sujungimui su Sausine, OSM kažkas bent jau taip pažymėjo.
    Turėkite omeny jog šitas pažymėjimas yra nuo 2014

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Nelabai suprantu tik, kam tie akligatviai link Klaipėdos pusės. Jeigu ir statys kažką po dešimtmečio kito, tai ten viskas apirs ir apaugs.
    Bus sujungimui su Sausine, OSM kažkas bent jau taip pažymėjo.

    Click image for larger version

Name:	2022-06-08_13-36-15.png
Views:	1929
Size:	583,9 kB
ID:	1973274

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Luckeris Rodyti pranešimą
    Tokie stulpai labai bloga praktika nes smūgis į juos būtų kaip į medį. Daug geresnis variantas yra žemiau (nuotrauka iš 61 psl, prie naujo tilto).

    Man tai asmeniškai buvo staigmena, kad sudėjo panašių atramų kaip pvz. ant Kleboniškio tilto per Nerį.

    Komentuoti:

Working...
X