Parašė kesukazzz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis
Collapse
X
-
Tarp tų analogiškų yra 20+ metų statybos skirtumas
šiaurinis pastatytas 1960(1961), pietinis jau po 1980.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Gal tada labiau apsimoka statyti tiesiog naują 2 juostų? Jei vieną paliks, nes dar geras, kai koks tikslas griauti analogišką šalia?Parašė kesukazzz Rodyti pranešimą
Koks tau normalus? Šis naujas tiltas turės būti 4 eismų juostų, tai apie kokį čia palyginimą kalbi?
Komentuoti:
-
Koks tau normalus? Šis naujas tiltas turės būti 4 eismų juostų, tai apie kokį čia palyginimą kalbi?Parašė liutass Rodyti pranešimą
Kad normalus ir tas esamas. Asfaltą truputį palygintu ir dar 100 metų
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kad normalus ir tas esamas. Asfaltą truputį palygintu ir dar 100 metųParašė kesukazzz Rodyti pranešimąO kas girdėt dėl vidurinio tilto per Nerį ties Mega? Kažkaip ilgai viskas tylu ir ilgai joki darbai nevyksta nuo pavasario. Įdomu kodėl viskas tiek laiko užstrigę? Ar buvo konkursas paskelbtas šį vidurinį tiltą griauti ir naują statyti? O gal konkursas įvykęs ir paskelbtas nugalėtojas?
Komentuoti:
-
O kas girdėt dėl vidurinio tilto per Nerį ties Mega? Kažkaip ilgai viskas tylu ir ilgai joki darbai nevyksta nuo pavasario. Įdomu kodėl viskas tiek laiko užstrigę? Ar buvo konkursas paskelbtas šį vidurinį tiltą griauti ir naują statyti? O gal konkursas įvykęs ir paskelbtas nugalėtojas?
Komentuoti:
-
Jau vien keista, kad statys savivaldybė, kai turėtų užsiimti LAKD.Parašė Luckeris Rodyti pranešimąKaune jungtį su magistrale pagerins naujas viadukas
https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/07/...viadukas-foto/
Bent jau man tai gana keistas sprendimas. Nelabai suprantu koks tikslas dabar už miesto pinigus statyti viaduką jeigu pagal viską jis vistiek anksčiau ar vėliau turėtų būt pastatytas kai bus rekonstruojamas Islandijos plentas atskiriant vietinį ir tranzitinį eismą LAKD lėšomis, o tie pinigai galėtų būti panaudoti, kad ir tam pačiam Kėdainių tiltui, pietiniam aplinkeliui arba gatvių remontui. Nors tiesa sakant, bent jau man atrodo, kad aplamai nebekalbama apie darbus seksiančius viduriniojo Kleboniškio tilto rekonstrukciją. Taip pat nieko negirdėti ir apie Sargėnų turbo žiedą.
Ar tikrai naujas viadukas ten dabar taip reikalingas? Dėl viaduko statybos vėl kokią pusę metų formuosis ten kamsčiai dėl įvairių apribojimų, o tada kelių metų bėgyje ta atkarpa dar kartą bus rekonstruojama. Bus sukuriamas papildomas lėtai važiuojančių automobilių srautas, ypač iš miesto, kuris kirsis su tranzitiniu eismu ir taip jau gana pavojingame ir perkrautame ruože. Tik nesupraskit neteisingai, aš neturiu nieko prieš viaduką, bet kodėl negalima jo įrengti tuo pačiu metu kai bus rekonstruojamas visas ruožas?
Nereikia ten net viaduko, užtektų Briedžių tako patekimą į magistralę išspręsti, nutiesiant jungiamąjį keliuką, ten kur sklypai išeina į autostradą, o patį viaduką įrengtų LAKD vėlesniais laikais, galbūt kartu su A1 platinimu. Pašalinti galimybę pėstiesiems kirsti magistralę remiantis, kad srautas per didelis. Ten dabar likę Dėmesio! Pėstieji ženklai. Ten jau dabar pastačius Eigulių jung. kelius pėstiesiems labai sunku judėti.
Beje tą platinimą link Biruliškių žadėjo 2028 m. Realiai neaišku kada. Labai netrukdo dvi juostos, bet tikrai reiktų kažką daryti su ruožu tarp Eigulių degalinių ir Biruliškių apsisukimo. Ten reikia sutvarkyti įvažiavimus/išvažiavimus, dabar ten košė.
---
Dėl Sargėnų turbožiedo tai įdomu. Gal Šeduvos g. namai užprotestavo. Šiaip ne super skubus projektas, netgi A1/A6 sankryžos sutvarkymas galėtų būti pirmiau.
A5 kelyje irgi reiktų įvažų ir nuovažų košę sutvarkyti, įrengiant jungiamąjį keliuką.Paskutinis taisė PoDV; 2022.07.19, 01:18.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai kad ten niekas dar nešspręsta nes vidurinį tiltą tuoj uždarys dviem metam ir grįžtam ten kur ir buvom dar prieš pusmetį
Komentuoti:
-
Šitą viaduką nuo pat pradžių žadėjo pastatyti tada, kai bus išspręstas judesio į vakarus aplinkkeliu klausimas (kad dar labiau neapkrauti vienintelio tuo metu tilto). Pastatė tiltą, tai dabar pastatys viaduką.Parašė Luckeris Rodyti pranešimąKaune jungtį su magistrale pagerins naujas viadukas
https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/07/...viadukas-foto/
Bent jau man tai gana keistas sprendimas. Nelabai suprantu koks tikslas dabar už miesto pinigus statyti viaduką jeigu pagal viską jis vistiek anksčiau ar vėliau turėtų būt pastatytas kai bus rekonstruojamas Islandijos plentas atskiriant vietinį ir tranzitinį eismą LAKD lėšomis, o tie pinigai galėtų būti panaudoti, kad ir tam pačiam Kėdainių tiltui, pietiniam aplinkeliui arba gatvių remontui. Nors tiesa sakant, bent jau man atrodo, kad aplamai nebekalbama apie darbus seksiančius viduriniojo Kleboniškio tilto rekonstrukciją. Taip pat nieko negirdėti ir apie Sargėnų turbo žiedą.
Ar tikrai naujas viadukas ten dabar taip reikalingas? Dėl viaduko statybos vėl kokią pusę metų formuosis ten kamsčiai dėl įvairių apribojimų, o tada kelių metų bėgyje ta atkarpa dar kartą bus rekonstruojama. Bus sukuriamas papildomas lėtai važiuojančių automobilių srautas, ypač iš miesto, kuris kirsis su tranzitiniu eismu ir taip jau gana pavojingame ir perkrautame ruože. Tik nesupraskit neteisingai, aš neturiu nieko prieš viaduką, bet kodėl negalima jo įrengti tuo pačiu metu kai bus rekonstruojamas visas ruožas?
Komentuoti:
-
Kaune jungtį su magistrale pagerins naujas viadukas
https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/07/...viadukas-foto/
Bent jau man tai gana keistas sprendimas. Nelabai suprantu koks tikslas dabar už miesto pinigus statyti viaduką jeigu pagal viską jis vistiek anksčiau ar vėliau turėtų būt pastatytas kai bus rekonstruojamas Islandijos plentas atskiriant vietinį ir tranzitinį eismą LAKD lėšomis, o tie pinigai galėtų būti panaudoti, kad ir tam pačiam Kėdainių tiltui, pietiniam aplinkeliui arba gatvių remontui. Nors tiesa sakant, bent jau man atrodo, kad aplamai nebekalbama apie darbus seksiančius viduriniojo Kleboniškio tilto rekonstrukciją. Taip pat nieko negirdėti ir apie Sargėnų turbo žiedą.
Ar tikrai naujas viadukas ten dabar taip reikalingas? Dėl viaduko statybos vėl kokią pusę metų formuosis ten kamsčiai dėl įvairių apribojimų, o tada kelių metų bėgyje ta atkarpa dar kartą bus rekonstruojama. Bus sukuriamas papildomas lėtai važiuojančių automobilių srautas, ypač iš miesto, kuris kirsis su tranzitiniu eismu ir taip jau gana pavojingame ir perkrautame ruože. Tik nesupraskit neteisingai, aš neturiu nieko prieš viaduką, bet kodėl negalima jo įrengti tuo pačiu metu kai bus rekonstruojamas visas ruožas?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Atrodo, kad viduriniojo tilto per Nerį rekonstrukcijos dar teks palaukti - klasika
https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2022-660887
Citata: "VI.3)Papildoma informacija
Sutartyje nus numatyta tiesioginio atsiskaitymo su subrangovais galimybė. Pirkimo procedūros nutrauktos, nes atsakant į tiekėjų klausimus buvo galimai pažeistos Viešųjų pirkimų įstatymo 22 str. 10 dalies nuostatos ir 17 str. 1 d. nurodyti lygiateisiškumo ir skaidrumo principai ir šios padėties negalima ištaisyti."
EDIT: gal ir ne taip blogai. Yra paraleliai paskelbtas kitas konkursas, kurio pasiūlymų terminas liepos 15 d. https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2022-646706Paskutinis taisė Xmaster; 2022.07.07, 10:11.
Komentuoti:
-
Visiškos nuogirdos ir gal kas nors pataisys jei klystu, bet kiek žinau asfaltui reikia nuolatinio „krūvio“, tam kad jis išliktų stangrus. Laisvas pradeda akėti nuo gamtos reiškinių.Parašė thomcius Rodyti pranešimąO dėl ko jie suirs?
Komentuoti:
-
aš įtariu kad rekonstrukcija vykdoma nuo iki tam tikro kilometro. Tad šiuo atveju kur pasibaigė ir prasidėjo lėtėjimo/greitėjimo juostos lygegrečiai pateko ir ateitį numatomas sujungimas su Sausine. O dėl ko jie suirs?Parašė Sula Rodyti pranešimą
Suprantama. Bet tikriausiai dar daug vanmdens nutekės, kol sujungimai bus nutiesti, o iki to laiko akligatviai suirs. Norėjau į tai atkreipti dėmesį. Ten, aišku viso labo po puskelometrį.
Bet gal būt kažkur kitur kilometras reikalingo gero kelio už šiuos pinigus "dirbtų" ir neštų naudą visuomenei.
Komentuoti:
-
Suprantama. Bet tikriausiai dar daug vanmdens nutekės, kol sujungimai bus nutiesti, o iki to laiko akligatviai suirs. Norėjau į tai atkreipti dėmesį. Ten, aišku viso labo po puskelometrį.Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
Bus sujungimui su Sausine, OSM kažkas bent jau taip pažymėjo.
Bet gal būt kažkur kitur kilometras reikalingo gero kelio už šiuos pinigus "dirbtų" ir neštų naudą visuomenei.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Taip, konstruktorius. Tikrai yra vizualiai "lengvesnių" sprendimų vietoj šitų balvonų.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
esate konstruktorius? pasiūlysit savo variantą?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Su tuo pažymėjimu yra toks dalykasParašė Kirstukas Rodyti pranešimą
Bus sujungimui su Sausine, OSM kažkas bent jau taip pažymėjo.

Jau nuo 2014 m. projekte matėsi, kad keliai baigiasi miškuose dab. projekto ribose tarsi vidury niekur ties 107-uoju kilometru. Tada dar negalvojau, kad jie bus ženklinami kaip krašto keliai su kelkraščio linijomis. Dabar darosi tik dar aiškiau, kad kažkas į tą pusę turės tęstis, tik klausimas kiek laiko turės praeiti. Kitaip nereikėtų statyti tokių kelių, užtektų siauresnių, kurie užsibaigtų akligatviu, pvz. užsisukdami į sklypus.
Pažymėtos orientacinės linijos, ties Sausine gali būti visokie sprendiniai taikomi, nebūtinai gali būti tie užsukimai, jie tiesiog taip pažymėti, nes mažiausiai trukdo aplinkiniams sklypams.Paskutinis taisė PoDV; 2022.06.08, 16:11.
Komentuoti:
-
deja autostrada kuri nuo Klaipėdos pusės pasibaigs ties IX fortu. O keliuose stulpai, medžiai esantys arti važiuojamosios dalies daugeliu atveju yra atitveriami, puikus pavyzdys vidutinio greičio matuoklių stulpai. Atitvarai mano nuomone jau pabaigti, nes jų galai suleisti į žeme, galiu aišku klysti (spendžiu iš foto).Parašė gerietis Rodyti pranešimą
gatvėse/keliuose medžiai irgi neatitverti. Čia gi jau nebe autostrada, kur tie stulpeliai stovi.
Komentuoti:
-
Turėkite omeny jog šitas pažymėjimas yra nuo 2014Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
Bus sujungimui su Sausine, OSM kažkas bent jau taip pažymėjo.
Komentuoti:
-
Bus sujungimui su Sausine, OSM kažkas bent jau taip pažymėjo.Parašė Sula Rodyti pranešimąNelabai suprantu tik, kam tie akligatviai link Klaipėdos pusės. Jeigu ir statys kažką po dešimtmečio kito, tai ten viskas apirs ir apaugs.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Man tai asmeniškai buvo staigmena, kad sudėjo panašių atramų kaip pvz. ant Kleboniškio tilto per Nerį.Parašė Luckeris Rodyti pranešimąTokie stulpai labai bloga praktika nes smūgis į juos būtų kaip į medį. Daug geresnis variantas yra žemiau (nuotrauka iš 61 psl, prie naujo tilto).
Komentuoti:
Komentuoti: