Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
Collapse
X
-
siulyciau parasyt laiska jiems + Vilniaus raj. savivaldybei. Kazkuri tikrai atrasys (greiciausiai savivaldybe) ir patikslins, jei reikia kitu adresu rasyt. Pranesk kaip seksis.
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Aš manau kad čia tiesiog yra vairuotojų genocidas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė KAROSA Rodyti pranešimąBeje prieš porą mėnesių atsirado dar viena, sakyčiau, pavojinga vieta. Netoli HBH link Utenos, kur yra greičio apribojimas "70", Lietuvos Radarų direkcija (labai patiko šitas pavadinimas ) pastatė radarą, tai gi, penktadienio vakarais ir ne tik yra tekę ne vieną kartą pastebėti vos neįvykstantį sumuštinio efektą, kai vienas kerta per stabdžius ir visi iš paskos bando neįsiamžinti. Jeigu toj vietoj tai yra daroma dėl saugumo, tai sėkmės su tokiu mąstymu ir toliau. Ir šiaip greičiausiai Lietuvoje nėra tokio kelio (pataisykit, jei klystu) kur ~6 km atstumu būtų: vidutinio greičio ruožas ir po 3 momentinio greičio matuoklius tiek į vieną, tiek į kitą pusę (viso 6 radarai).
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kalbu apie Gulbinėlių gatvės šiaurinę dalį nuo žiedo. Nepamenu kur baigiasi Gulbinėlių gatvė ir prasideda Pagubės.
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
Dėkui už patikslinimą. Tų vietų nežinau tad tiesiog greitai užmečiau eskizą parodyti pačią mintį. Galvojant tiesti žinoma reikia gerai išnagrinėti.
O kur yra tas Gulbinėlių getas? Pro kur trasa galėtų eiti į Balsius (teisingai supratau?)?
Maršrutas būtų Kalinas -> Medikiškių gatvė -> žieduką Didžiųjų gulbinų gatvė. Ir toliau Gulbinėlių gatve kaip pas patį pažymėta. Šiuo metu dalis jo siauras vingiuotas kelias, bet platinti trukdo „tik“ miškas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ši atkarpa nuo GV/Mokslininkų sankryžos iki naujo viaduko yra sugadinta/neišvystyta/nežiūrėta į ateitį. Greitomis perbėgus kyla mintis, kad reikėtų viadukų/tunelių maždaug :
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąspekas ten kur mėlyna linija - netelpa normali gatvė tarp tvorų. Dabar siauras keliukas kuriame du parketnikai atsargiai prasilenkinėja. Karinis poligonas irgi vargu ar norės atiduot teritorijos. Didesnė tikimybė tvarkyt kelią pro Gulbinėlių getą.
O kur yra tas Gulbinėlių getas? Pro kur trasa galėtų eiti į Balsius (teisingai supratau?)?
Komentuoti:
-
Toj atkarpoj neseniai atsirado ir antra greitėjimo juosta. Iš naujo rimi/senukų link Molėtų. Bet prieš greitėjimo juostą vistiek stovi šviesoforas ir leidžia sukti tik kai dega raudona važiuojantiems Molėtų plentu.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Akivaizdu, kad kelio ruože (10-16km) yra nemažų trūkumų, vienas iš jų, greitėjimo/lėtėjimo juostų praktiškai nebuvimas (viena lėtėjimo juosta pasukti į PC "Link Molėtų" nuo Molėtų pusės), kitas, be abejo, yra šviesoforinė sankryža. Tai turbūt pagal šiandienines LAKD apsukas yra realiau tikėtis, jog bent kokį nors iš šių trūkumų tvarkytų, savaime suprantama, iki 2035 metų, nes tik tada galimai išauš geri laikai.
Beje prieš porą mėnesių atsirado dar viena, sakyčiau, pavojinga vieta. Netoli HBH link Utenos, kur yra greičio apribojimas "70", Lietuvos Radarų direkcija (labai patiko šitas pavadinimas ) pastatė radarą, tai gi, penktadienio vakarais ir ne tik yra tekę ne vieną kartą pastebėti vos neįvykstantį sumuštinio efektą, kai vienas kerta per stabdžius ir visi iš paskos bando neįsiamžinti. Jeigu toj vietoj tai yra daroma dėl saugumo, tai sėkmės su tokiu mąstymu ir toliau. Ir šiaip greičiausiai Lietuvoje nėra tokio kelio (pataisykit, jei klystu) kur ~6 km atstumu būtų: vidutinio greičio ruožas ir po 3 momentinio greičio matuoklius tiek į vieną, tiek į kitą pusę (viso 6 radarai).
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąGeriausia būtų išspręst visiems laikams pastačius viaduką. Reljefas tam labai tinkamas.
Ar normali sankryža su atskirom fazėm į kairę, ar turbožiedas geriau nežinau. Bet abi vargu ar atlaikytų srautą. Aplinkinėse pievose statosi daug tiek pramonės, tiek gyvenamųjų namų. Šitoje sankryžoje nemažai transporto apsisukinėja. Vargu ar turbožiedas gerai veiktų su tokiais srautais. Bet ir su faze į kairę reiktų arba ilgos fazės, arba būtų nuolat išlindus uodega iš tos juostos.
nes žiūrint į ateitį ir jau šiandieninę perspektyvą susisiekimui su Balsiais:
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Artėja didesni darbai, paskelbta rinkos konsultacija ruožo tarp Molėtų ir Utenos kapitaliniam remontui (64,332-79,510 km ir 79,510-93,726 km).
Turėtų rugsėjį skelbti ir rangos darbų pirkimą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Šiaip tikrai užtektų ciklus pareguliuoti pagal srautus ir nereiktų ne tik viaduko bet ir atskirų juostų, srautas ten šiaip mažas ir dažniausiai tik į vieną pusę būna didesnis (pvz. darbo dienos rytais į vieną pusę, vakarais į kitą, savaitgaliais atvirkščiai).
Molėtų plentu „prieš srovę“ irgi ne tiek mažai eismo būna. Nebent gautųsi vienodesnės eilės
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąGeriausia būtų išspręst visiems laikams pastačius viaduką. Reljefas tam labai tinkamas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąPamenu kai atidarinėjo šitą atkarpą (~2008 metais) tai komunikavo, kad kai bus geri laikai grįš prie viaduko statybų. Tai arba pamiršo, arba vis gerų laikų neateina
Komentuoti:
-
Oficialus LAKD atsakymas: "magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ir rajoninio kelio Nr. 5210 Bendoriai–Riešė–Kalinas sankryžos (14,16 km) rekonstrukcijos specialusis planas (buv. Nr. 00041200026, dabar. Nr. T00050924), patvirtintas Vilniaus rajono savivaldybės tarybos 2007-09-21 sprendimu Nr. T3-241. Specialieji planai galioja neterminuotai, jų sprendiniai gali būti įgyvendinami laipsniškai (atskirais etapais). Tačiau atkreipiame dėmesį, kad Kelių direkcijos strateginiame plane iki 2035 m. šios sankryžos rekonstravimas nėra suplanuotas."
Komentuoti:
-
Pamenu kai atidarinėjo šitą atkarpą (~2008 metais) tai komunikavo, kad kai bus geri laikai grįš prie viaduko statybų. Tai arba pamiršo, arba vis gerų laikų neateina
Komentuoti:
-
Geriausia būtų išspręst visiems laikams pastačius viaduką. Reljefas tam labai tinkamas.
Ar normali sankryža su atskirom fazėm į kairę, ar turbožiedas geriau nežinau. Bet abi vargu ar atlaikytų srautą. Aplinkinėse pievose statosi daug tiek pramonės, tiek gyvenamųjų namų. Šitoje sankryžoje nemažai transporto apsisukinėja. Vargu ar turbožiedas gerai veiktų su tokiais srautais. Bet ir su faze į kairę reiktų arba ilgos fazės, arba būtų nuolat išlindus uodega iš tos juostos.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
ar nebutu geriau ten turet turbo ziedo? as jau esu rases LAKD, bet atsakymas buvo: "neplanuojam daryti pokyciu"
Komentuoti:
Komentuoti: