Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
Collapse
X
-
- 4 patinka
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Tamsta apsilankyk pats toje trasoje ir įvertink kokio dydžio yra tos megastruktūros, kurias pavadinai "nežymėtomis pėsčiųjų perėjomis" .
Ar magistraliniame tikrai reikia tokių gigantiškų salelių, ypač kai tose mažų kaimelių stotelėse menkai būna keleivių?
O prasivardžiavimas ir perėjimas į asmeniškumus terodo argumentų nebuvimą ir tamstos kultūros stoką.
Pirma siūlau persiskaityt teisės aktus ir literatūra, o jei sunku skaityt (nes taip ir atrodo). Kol kas iš pačio nebuvo jokių argumemtų paremtais faktais, tai nematau ko čia reikia bliauti dėl to, jog kažkas kitas nepateikė argumentų. Pateikit reglamentuotus pavyzdžius (ne GSV nuorodas), kas konkrečiai ne taip numtyta A14 kelyje, sėkmės
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąKoks ilgis tos salelės?Parašė digital Rodyti pranešimąTai koks ilgis, iš foto sunku pasakyti? 300, 500 metrų?
Į mano kelionės tikslus neįėjo kažkieno ilgių matavimas.
Jei tai taip pačiam taip svarbu galima problemą išspręsti savitarnos būdu:
1) Nuvažiuoti į vietą su rulete ir ten pamatuoti
2) arba laikantis tvarumo kriterijų susirasti konkurso medžiagą.
Parašė John Rodyti pranešimąAnyway, skaitant šitas diskusijas man užknietėjo pasivažinėti tuo keliu, nes dar neteko.Paskutinis taisė Romas; 2025.03.09, 14:25.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąPrašom palyginti dvi paskutines nuotraukas.
Komentuoti:
-
Parašė lanxtot Rodyti pranešimąRomas o šiaip kas blogai su tokiom salelėm? Neteigsiu, kad kelias tobulai padarytas, nes taip aiškiai nėra, ir neketinu įžeidinėti kaip kai kas, tiesiog paklausiu, gal saleles–perėjas ir neblogai matyti? Ir pėstiesiems patogiau bei saugiau, ir nereikia zebro per greitkelį žymėti... O juk pirmas žingsnelis prie tragiško tolimojo susisiekimo gerinimo galėtų bent pačių stotelių kokybė būti. Vienintelis dalykas, kas gal užkliūna ir man, tai ganėtinai aštrūs išsukimo kampai prieš/už salelių, bet čia dar nedidelis dalykas. Ir neatrodo labai prabangios, tad ir nėra taip, kad prašvaistyti pinigai...
Anyway, skaitant šitas diskusijas man užknietėjo pasivažinėti tuo keliu, nes dar neteko.Paskutinis taisė John; 2025.03.09, 14:07.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Rekonstruotas kelias A14 Molėtai - Utena
Foto 2025.02
Orientyras palyginimui - 88 km
Dar viena autobusų stotelė su megastruktūros elementais - Viskėnai
Dėl įdomumo susiradau Utenos priemiestinių autobusų tvarkaraštį.
Atrodo, pro ten važiuoja tik autobusas į Kvyklius:
Tvarkaraštis mokyklų darbo dienomhttps://www.utenosap.lt/priemiescio-tvarkarasciaiKvykliai 15:25 pr.a.t.k.p. 0:27 16:20 pr.a.t.k.p. Kvykliai (11.01 - 04.14) 6:35 k. 0:27 7:30 k. Kvykliai (nuo 04.15 iki 10.31) 9:00 pr.a.t.k.p. | 17:50pr.a.t.k.p. 0:27 9:55pr.a.t.k.p. | 18:45pr.a.t.k.p.
Tvarkaraštis moksleivių atostogų metuhttps://www.utenosap.lt/priemiescio-...ciai-atostogosKvykliai (04.15 - 10.31) 9:00 pr.a.t.k.p. | 17:50 pr.a.t.k.p 0:27 9:55 pr.a.t.k.p. | 18:45 pr.a.t.k.p. Kvykliai (09.01 - 06.23) 15:25 k. 0:27 16:20 k. Kvykliai (11.01 - 04.14) 6:35 k. 0:27 7:30 k.
Viskėnų autobusų stotelė prieš rekonstrukciją (GSW foto 2023.08):
https://www.google.com/maps/@55.4370...oASAFQAw%3D%3D
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė lanxtot Rodyti pranešimąO šiaip kas blogai su tokiom salelėm?
(...) Vienintelis dalykas, kas gal užkliūna ir man, tai ganėtinai aštrūs išsukimo kampai prieš/už salelių, bet čia dar nedidelis dalykas. Ir neatrodo labai prabangios, tad ir nėra taip, kad prašvaistyti pinigai...Parašė digital Rodyti pranešimąO kuo pasireiškia "mega"? Koks ilgis tos salelės?
Komentuoti:
-
Važiuojam toliau
Foto 2025.02
Nuokalnė link Utenos
Atrodo, ten anksčiau nebuvo draudimo lenkti (išskyrus apačią)
Patikriname - akurat (tikrai taip).
GSW foto 2023.06
https://www.google.com/maps/@55.4237...oASAFQAw%3D%3D
Dabar nepagailėta metalo atitvarams ir dažų ištisinės linijos paišymui
Dar viena megastruktūra - šį kartą kaime Degulių kaime
Sniegas išduoda, kad nuo ryto iki ankstyvos popietės Degulių autobusų stotelėje buvO;
- 1 (viena) mašina, bet nebūtinai autobusas
- ir 0 (nė vieno) autobuso keleivio
Degulių kaimo megastruktūra su salelėmis atitvarais sukurta vietoj šio kaimiško peizažo
GSW foto 2023.06
https://www.google.com/maps/@55.4280...oASAFQAw%3D%3D
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė lanxtot Rodyti pranešimąRomas o šiaip kas blogai su tokiom salelėm?
Dar neaišku, kiek kartų per dieną ten stoja autobusai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Romas o šiaip kas blogai su tokiom salelėm? Neteigsiu, kad kelias tobulai padarytas, nes taip aiškiai nėra, ir neketinu įžeidinėti kaip kai kas, tiesiog paklausiu, gal saleles–perėjas ir neblogai matyti? Ir pėstiesiems patogiau bei saugiau, ir nereikia zebro per greitkelį žymėti... O juk pirmas žingsnelis prie tragiško tolimojo susisiekimo gerinimo galėtų bent pačių stotelių kokybė būti. Vienintelis dalykas, kas gal užkliūna ir man, tai ganėtinai aštrūs išsukimo kampai prieš/už salelių, bet čia dar nedidelis dalykas. Ir neatrodo labai prabangios, tad ir nėra taip, kad prašvaistyti pinigai...
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąAš esu apšalęs, kaip žmogus pravažiavęs visą kelią ir ne vieną tokią vietą, nesugebėjo suprast, kad tai yra nežymėta pėsčiųjų perėja, kad ji skirta kirsti VT keleiviams kelią, bet tuo pačiu nestabdytų eismo ir jo greičio bei suteikta galimybė žmonėms palaukti salelėje kol pravažiuos transporto priemonės.
Pravažiuoja kelią, nedaeina tokie elementarūs dalykai ir ateina į forumą
propagandą pilti,
kvestionuoti akivaizdžius dalykus
ir kelti šaršalą lygioje vietoje...
ruskio manevrai, ne kitaip...
Ar magistraliniame tikrai reikia tokių gigantiškų salelių, ypač kai tose mažų kaimelių stotelėse menkai būna keleivių?
O prasivardžiavimas ir perėjimas į asmeniškumus terodo argumentų nebuvimą ir tamstos kultūros stoką.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąBeje, del radarų, man atrodo atrodo forume buvo skelbtas planas visą atkarpą dengti sektoriniu. Jei taip ir bus, tai labai geros žinios.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąKitoje pusėje vis dėlto yra įrengta saugumo salelė
Pravažiuoja kelią, nedaeina tokie elementarūs dalykai ir ateina į forumą propagandą pilti, kvestionuoti akivaizdžius dalykus ir kelti šaršalą lygioje vietoje... ruskio manevrai, ne kitaip...
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąVakar išbandžiau šį rekonstruotą kelią.
Šeštadienį popiet, kaip ir sekmadienio pirmoje dienos pusėje, ten nėra intensyvus eismas.
Komentuoti:
-
Vakar išbandžiau šį rekonstruotą kelią. Kaip ir tikėjausi - normalus geras kelias. Lenkimams vietos turėjau, važiuoti buvo ne per siaura.
Beje, atkarpoje nuo sankryžos su Nemenčine iki anksčiau rekonstruoto ruožo pradžios vyksta intensyvūs pasirengimo darbai - iškirsta daug medžių šalikelėse, ruošiamasi pradėti darbus. Tik čia iškilo klausimas - o kaip su likusia atkarpa iki Molėtų? Nepamenu, kad būtų skelbtas sutarties pasirašymas. Atrodo turėsime situaciją kai nepavyks vienu metu tvarkyti visą Vilnius - Molėtai atkarpą.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Lygiai tiek pat "susiję" kaip ir užbarikaduota troleibuso vairuotojo erdvė su keleivių pervežimu iš taško A į B. Tik ten pasipiktinimo purslų mačiau nors kibirais semk
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Rekonstruotas kelias Molėtai - Utena, ką tik pravažiavus Molėtų ir Utenos rajonų ribą
Foto 2025.02
Bulinskiai. Laba neįprasta, kad stotelė be gigantiškos saugumo salelės
Kitoje pusėje vis dėlto yra įrengta saugumo salelė
Kryžkelė su keliu RK4914 (Kvykliai) - Velbiškės – Pakalniai
Pridaryta metalinių atitvarų, tačiau panaikinta anksčiau buvusi lėtėjimo juosta sukant dešinėn ir grietėjimo juosta priešingoje pusėje,
Įdomu, kodėl projektuotojai iš "SRP projekto" priėmė sprendimą naikinti lėtėjimo ir greitėjimo juostas.
Privalumas tas, kad bus sunaudota daug metalo daugiau atitvarams, kurie yra didelė vertybė savaime , nes yra atitvarai
Tačiau ar tai didina eismo saugumą, ar vis dėlto mažina?
GSW foto 2023.08
https://www.google.com/maps/@55.4129...oASAFQAw%3D%3D
Iki Utenos lieka tik 9 km. bet nuotykiai nesibaigia
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
O kuo atitvarai susiję su lenkimais?
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąKadangi niekas nelenkė ir pačiam nereikėjo lenkti, tai atitvarų perteklius lygumose tik atrodė absurdiškas resursų švaistymas (panaši nesąmonė kaip NMA finansuoti "rekreaciniai takai"), bet tą kartą perdaug netrukdė važiuoti Tuo labau, kad mažesnių metalinių atitvarynų atkarpų būna ir kituose naujai projektuotuose keliuose.
Komentuoti:
Komentuoti: