Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
"Kaulo formos" sankryžoje su ženklinimu nepersistengta.
Negana to, kad NĖRA išankstinės krypčių rodyklės, išvis neparašyta, kaip važiuoti į pagrindiniu kelius į Ukmergę - Kauną ar į Kupiškį
Krypčių ženklinimas žemiau bet kokios kritikos. Jėra JOKIŲ nuorodų prieš išvažiavimus.
Gal kelių direkcija vietoj perteklinių radarų, atitvarų ir ištisinių linijų nuvažiuotų porą šimtų kilometrų pas kaimynus lenkus ir pasimokytų kaip žiedinėse sankryžose žymimos kryptys
Net tuo keliu važiuojant kelis kartus per metus tik paskutiniu momentu "kaule" sušvietė, kad tiesus kelias - tai Molėtų gatvė einanti link centro, o pagrindinis kelias A141 / KK118 / A6 yra kitame posūkyje.
Tokių besiblaškančių dėl prasto (tiksliau - JOKIO) krypčių ženklinimo ten buvo ir daugiau
Beje, krypčių ženklinimas rajoniniame kelyje yra geresnis nei magistraliniame kelyje
Vaizdas RK4903 važiuojant iš Utenos į Pakalnius.
Nužymėtos mažutės rodyklytės , bet iš anksto sunku užfiksuoti, kad posūkio kampas sukant: į Vilnių yra 270° o į Pakalnius - apie 225°
O pagrindiniame kelyje pačiame žiede PRIEŠ išvažiavimą nėra JOKIŲ krypčių nuorodų.
Ir tik pasukęs PO TO pamatai kad važiuoji teisingu keliu
2 km atkarpa Utenoje buvo pirmame eiliškumo etape; nesidomėjau, ar kelias yra ir priduotas. Gal kada nors pastatys daugiau krypčių nuorodų.
Tačiau šiuo metu krypčių ženklinimas yra apgailėtinas - geriausias pavyzdys, kaip nereikia daryti.
Nors prie ženklinimo rebusų reikėtų priprasti - Lietuvos kelininkų mėgstamose "kaulo formos" sankryžose dažniausiai yra viena už kitą įdomiau sužymėtos
Tačiau kai kuriose sankryžose yra nurodomos nuorodos PRIEŠ išsukant - bent prie pagrindinių išvažiavimų
O čia turbūt visi pinigai ištaškyti atitvarams ir saugumo salelėms, tai gal neužteko pinigų normaliai pažymėti kryptis
95 km
Buvusi Utenos siaurojo geležinkelio stotis
Sankryža su keliu A6 Kaunas - Ukmergė - Zarasai - Daugpilis
PabaigaPaskutinis taisė Romas; 2025.03.10, 18:30. Priežastis: Dalis pranešimo perkelta į temą "Krypčių nuorodos Lietuvos keliuose"
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Foto 2025.02
A14 Utenos mieste
Įstriža sankryža su keliu RK4903 Utena - Pakalniai - Alanta pertvarkyta į "kaulo" formos žiedinę sankryžą
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Ignalina užmiršo, kad pasukti į Ignaliną reikėjo 65 ar 66 kilometre
P.S. Ta nuotrauka vakar buvo panaudota kitoje temoje ir kitame kontekste, tačiau tą temą ignalina suteršė ne mažiau nei šitą
Tačiau vienas moderatorius iškart sureagavo, kai šia nuotrauka buvo tikamai atsikirsta tam piliečiui ir tik tuomet ištrynė Ignalinos pradėtą šlamštinę giją.
Ir nežinau, ką tu laikai "tinkamu atsikirtimu" - jei šios nuotraukos panaudojimą, tai net pradinukai moka geriau.
Komentuoti:
-
Rekonstruotas kelias tarp Molėtų ir Utenos
Foto 2025.02
Dešinėje matosi Plento g. kartu su tęsiniu (dab. Joneliškio gatve) iki 1985 m. buvęs pagrindinis išvažiavimas iš Utenos į Vilnių
Utenos aplinkelis KK208, tačiau ne visai pabaigtas
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąO tai koks ilgis tų salelių, gal matosi iš brėžinių? Nes Romas kaip suprantu nesugebės atsakyti ir pagrįsti savo kaltinimų "megakonstrukcijomis".
O šioje sankryžoje platesnių salelių ilgiai po 55 metrus (praplatėjimai po 75 metrus), siauresnė salelė (nežinau ar galima taip išvis ją vadinti, kadangi tai labiau barjeras) – 160 metrų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąJuokiasi puodas, kad katilas juodas.Parašė John Rodyti pranešimąiš Ignalinos praktiškai non stop eina asmeniškumų ir įžeidinėjimų tirados jau ilgą laiką ir taip derailina kai kurias temas.
P.S. Ta nuotrauka vakar buvo panaudota kitoje temoje ir kitame kontekste, tačiau tą temą ignalina suteršė ne mažiau nei šitą
Tačiau vienas moderatorius iškart sureagavo, kai šia nuotrauka buvo tikamai atsikirsta tam piliečiui ir tik tuomet ištrynė Ignalinos pradėtą šlamštinę giją.
Komentuoti:
-
O tai koks ilgis tų salelių, gal matosi iš brėžinių? Nes Romas kaip suprantu nesugebės atsakyti ir pagrįsti savo kaltinimų "megakonstrukcijomis".
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Manau visiems būtų į naudą atsikratyti susikoncentravimu į žmonių puolimą, nes jau visai nebemalonu darosi tokiame karo lauke diskutuoti.
Parašė Romas Rodyti pranešimąReikia pamatyti savo akimis tą beprasmį resursų švaistymą, ypač prie kaimų autobusų stotelių.
Dar neaišku, kiek kartų per dieną ten stoja autobusai.
Be to, manau yra siekiamybė ateityje gerinti tolimojo susisiekimo tinklą, argi ne? Nepaisant to, kaip tragiškai baigėsi tarpmiestinių autobusų reforma idealiu variantu vis tiek reikėtų ateityje užtikrinti pilną kursavimą paskelbtais maršrutais, jei ne papildomai padidinti maršrutų ir reisų kiekį. Dar galime atsižvelgti į faktą, kad jos ir šiandien labiausiai naudojamos autobusais daugiausiai keliaujančių ne taip jau sparčiai perbėgti galinčių pensininkų.
Dėl kainos – man labai įdomu būtų paskaičiuoti, kiek iš tiesų kainuoja tos salelės įrengimas. Juk argi tie kuoliukai tokie jau brangūs išeina?
Beje, kur yra kairieji posūkiai, nedarant saugumo salelės ar šiaip ar taip liktų tuščia vieta vidury. Visai svarbu turėti „apsaugotų“ kairiųjų posūkių juosteles, o kelias negali imti ir staiga susiaurėti iki 2 juostų iškart po to – tokiu atveju dar labiau reikės pristabdyti... Galima teigti, kad su šiom saugumo salelėm irgi sudaryti itin aštrūs kampai (tam tikrose nuotraukose labai ryškiai taip atrodo), bet tada čia jau ne salelių, o visai kitokia problema.
Bet bendrai dar galėčiau pasakyti, kad neverta tiek jau stebėtis tuo, kaip išėjo šitas kelias, nes kiekviena salelė ir netgi kiekvienas atitvaras padarytas stulbinančiai tiksliai taip, kaip nurodyta projekte https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=731571 (geriausi brėžiniai – techninė dokumentacija 01, susisiekimo dalis). Šiaip gal ten pasiknisus dar ir būtų parašyta, kokia kaina salelių...Paskutinis taisė lanxtot; 2025.03.09, 22:12.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąKadangi esi besipravardžiuojantis chamiškai besielgiantis subjektas, tai tu tiesiog neegzsistuoji, kai diskutuoja kultūringa publika.
Lauk nesulaukdamas žiūrėdamas į veidrodį.
Komentuoti:
-
Čia labiau panašu, kad iš įpratimo kairėje pusėje atitraukė atitvarą link kelio vidurio, o paskui dešinėje nebeliko pločio kitam atitvarui.
Tačiau dabar tapo "labai pavojinga" važiuoti po tuo viaduku, kai yra tik vienas atitvaras.
Reikės prašyti, kad kokia nors Atitvarų ir radarų direkcija vietoj trūkstamo atitvaro pastatytų greičio ribojimo ženklą ir kokią porelę radarų.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąŠiek tiek stambesnis neveikiančio viaduko planas atitvarų fone
(šioje vietoje jie buvo ir anksčiau)
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Šiek tiek stambesnis neveikiančio viaduko planas atitvarų fone
(šioje vietoje jie buvo ir anksčiau)
Komentuoti:
-
91 km
Nepastatyto Utenos- Panevėžio geležinkelio viadukas
Ta pati vieta prieš rekonstrukciją
GSW foto 2023.08
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąO įspūdžiai ne tokie blogi kaip tamstos.
Tik gaila, kad eismo intensyvumas tame kelyje ne visada bus toks, kaip ankstyvą žiemos sekmadienio popietę.
Parašė mantasm Rodyti pranešimąFoto manau jau pakankamai.
Dabar liko tik kokie 5 kilometrai, teks pakentėti
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Važiuojame toliau į Uteną.
Foto 2025.02
89 km
Sankryža su keliu Nr. 4905 į Ažuoliją (buvusią Utenos plačiojo geležinkelio stotį)
Šioje vietoje irgi vietoj lėtėjimo juostų įrengtos saugumo salos
Matau, kad ne man vienam užkliuvo lėtėjimo ir greitėjimo juostų naikinimas.
Parašė mantasm Rodyti pranešimąKai kurie dalykai nepatinka (pvz lėtėjimo juostų nebuvimas rimtesniuose išsukimuose) ...
Tačiau įdomu, ar yra kokie nors racionalūs ir nesavanaudiški tokio sunkiai suvokiamo sprendimo motyvai?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė RomasIr iš kur tas noras lįsti į dūšią, "tyrinėti požiūrį " ir pereiti į asmeniškumus.
Nuvažiuok į vietą, nufotografuok, pasidalink savo įspūdžiais - kas gi pačiam trukdo?
Foto manau jau pakankamai. O įspūdžiai ne tokie blogi kaip tamstos. Kai kurie dalykai nepatinka (pvz lėtėjimo juostų nebuvimas rimtesniuose išsukimuose), bet iš principo didelių priekaištų neturiu.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąLaukiu argumentuotų teiginių, o ne GSV nuorodų, įdomu, kiek dar reikės prašyti
Lauk nesulaukdamas žiūrėdamas į veidrodį.
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Palyginam Via Baltica... berods 2015 m rekonstrukcija... kaimelis, gana neblogas VT kursavimas: https://www.google.lt/maps/@55.57825...UzSAFQAw%3D%3D matyt tada kitokie reglamentai galiojo, arba pinigų mažiau turėjomJokių atitvarų, turėklų miško, ir nei įvykių užfiksuota... keista ane?
Vietoj atitvarų yra numatyti gatvės bordiūrai ir pakeltas takas. A14 numatytas atitvaras, kuris skiria taką, todėl lietaus vanduo nuvedamas per takus, nereik lietaus tinklų ir šulinių, nes neužstoja bordiūras. Tiesiog skirtingi sprendimai.
Laukiu argumentuotų teiginių, o ne GSV nuorodų, įdomu, kiek dar reikės prašyti
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė RomasRytoj daug žmonių pasiėmė laisvą dieną ir pasidarė ilgąjį savaitgalį.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: