Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Riedutis
    replied
    Koks keistas sprendimas... Kažkoks perteklinai komplikuotas atrodo.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pavyko surasti 18 metų nejudintą Riešės dviejų lygių sankryžos projektą TPDR sistemoje (žr. pirmą šios temos pranešimą).
    Registruoto teritorijų planavimo dokumento numeris T00084326.

    Magistralinio kelio Nr. A14 Vilnius-Utena ir krašto kelio Nr.5210 Bendoriai-Riešė-Kalinas sankryžos (14,16 km), esančios Riešės sen.,Vilniaus r., rekonstrukcijos į dviejų lygių sankryžą specialaus plano patvirtinimas
    Planavimo pradžios data 2006-05-08
    TPD Tvirtinimo data 2007-09-21 (Vilniaus r. tarybos spendimas Nr. T3-241)

    Nuasmenintas planas T3-241 (rastrinis brėžinys)
    Bendra situacija. Specialiojo plano ribos



    Naujas planas ant esamos teritorijos


    Išdidinti sprendiniai


    https://tpdr.planuojustatau.lt/map/main.html
    Paieškos Nr. T00084326

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Reportaže iš remonto atidarymo įdėta keletas nuotraukų

    Via Lietuva 2025.04.08
    Kelyje Vilnius–Utena darbai prasideda paskutiniuose 43 km
    Mmagistralėje Vilnius–Utena likusius beveik 43 km kelio planuojama baigti tvarkyti 2026 m. Rangovai jau pradėjo darbus – ardoma senoji betoninių plokščių danga, formuojama sankasa. Eismas rekonstruojamose atkarpose reguliuojamas šviesoforais ir vyksta viena juosta. (...)
    Iš viso rekonstruojamas likęs 42,8 kilometro ruožas, kuriame bus atnaujinta kelio danga, sustiprinta konstrukcija ir sankasa, įrengtos vandens pralaidos bei nuovažos. Visame kelyje bus įrengtos ir „2+1“ eismo juostos. Pagal projektą eismo juostos keisis maždaug kas 1,5–2,5 kilometro . (...)
    Sankirtoje su keliu Nemenčinė–Eitminiškės–Paberžė bus įrengta žiedinė sankryža, o per magistralę einantis kelio Giedraičiai–Miežioniai–Dubingiai viadukas bus kapitaliai suremontuotas.






    https://vialietuva.lt/naujienos/keli...tiniuose-43-km
    Video

    https://youtu.be/75PA736ME2s?t=161

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Nežinojau šių skaičių, man pasirodė įdomūs, pasižymiu. Gal kam irgi pravers.

    Sprendimas įrengti besikeičiančias juostas priimtas remiantis automobilių srautų duomenimis. Pavyzdžiui, ruože nuo 16 iki 25 kelio kilometrų per parą pravažiuoja apie 12 000 automobilių, nuo 21,5 iki 28,4 kilometro – 7 600 automobilių, o štai ruože nuo Molėtų iki Utenos – tik 4 300 transporto priemonių.
    Šaltinis - Via Lietuva
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Marukas
    replied
    Pasirodė informacija, kad darbai pradedami visose likusiose atkarpose. Yra ir filmukas su pagrindiniais skaičiais. Kelio Vilnius–Utena atnaujinimas tęsiasi: darbai prasideda paskutiniuose 43 km - ViaLietuva.lt

    Ar darbai faktiškai pradėti trijose atkarpose Molėtų rajone, gyvai nemačiau, bent jau trečiadienį jokių ženklų nesimatė. Nuo to laiko rinkausi alternatyvius maršrutus.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Tai nėra tik broką padariusios įmonės kaštai. O jei dar įvertintume žmonių, VĖL stovinčių prie šviesoforų ir gaištančių laiką ten, kur to gaišimo jau neturėjo būti, kaštus.
    Aš broko atsiradimo tikrai neteisinu. Administravimo kaštai visada yra, bet panašu, kad anksčiau galėjo būti naudojama praktika "užsimerkiu, nematau ir nieko daryti nereikia", o kai daroma kaip realiai turėtų būti - bangavimas iš visuomenės. Man jau geriau būtų pastovėti prie šviesoforo dar porą kartų, bet toliau turėti geresnės kokybės vieša statinį ilgesniam kokybiškam eksploatavimui. Nes kai kuriuose keliuose, kurie jau sėkmingai naudojami eilę metų, kai kuriose vietose yra klaustukų dėl kokybės ir ilgaamžiškumo.
    Paskutinis taisė sleader; 2025.04.08, 14:31.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Stebėjimas susijęs su tuo, kad brokas nepaliekamas ar ne nuslepiamas, o laiku ir technologiškai ištaisomas. Kas matomai dabar ir vyksta.
    Atsirado jis veikiausiai dėl nekokybiško mišinio arba neišlaikytos reikalingos mišinio klojimo temperatūros. Atliko matavimus, bandymus, nustatė, kad yra defektas, atėjo tinkamos sąlygos jam šalinti - atliekami darbai. Nėra čia jokios sensacijos
    Kad broką taiso be teismų, aišku gerai. Apie ką daug kas nepagalvoja - kad brokas neišvengiamai sukuria administracinę naštą kontroliuojančioms institucijoms. Kažkas turi aktuoti, komunikuoti su darbus atlikusia įmone, derinti ir t.t. Tai kainuoja resursus, kurie, kaip pati Via Lietuva sako, yra riboti.

    Tai nėra tik broką padariusios įmonės kaštai. O jei dar įvertintume žmonių, VĖL stovinčių prie šviesoforų ir gaištančių laiką ten, kur to gaišimo jau neturėjo būti, kaštus.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Tu net bandydamas pašiepti kartojiesi. Sutarkim - aš išlipu iš troleibuso, o tu iš sovietinio mentaliteto, ok?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Žmogau, išlipk iš savo troleibuso. išsilaikyk teises ir pats pabandyk savo eiga nuvažiuoti iki Utenos.
    Šioje sankryžoje nepasiklysk.

    Jei parvažiuosi neprišlapinęs į pampersus, galėsi papasakoti savo įspūdžius.
    Grįžtame į temą
    Paskutinis taisė Romas; 2025.04.07, 22:57.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Tai viskas ok, išmestas lai ir būna išmestas, pačiam projektas nepatinka nes sudėtingiau 130kmh kruizą nustačius iki Utenos palėkt, viską supratom jau seniai. Kam kartot tą patį per tą patį kas savaitę kaip kremliaus propagandininkui?
    Paskutinis taisė Ignalina; 2025.04.07, 22:40.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Kai neturi argumentų, lieka tik apgailėtini didžiasalio stiliaus įžeidinėjimai.
    Gal išlipk iš savo troleibuso.
    Kaip pačiam yra puikiai žinoma, viena iš priežasčių, kodėl iš barščių išmestas buvęs LAKD vadas, yra būtent šis itin nevykęs projektas.
    Grįžtame į temą.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Dar nenusibodo verkt dėl to ruožo su jo megastruktūromis ir atitvarais? Jau ne kartą šioje temoje buvo įrodyta, kad esi alternatyvaus intelekto, kam toliau tai demonstruoti?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Čia tas pats kas sakyti, jog prieš 50 metų sugebėjo pastatyti daugiaubučius ir jie tinkami gyventi, bei stovi ir šiai dienai. Nors ten sienos neapsakomai kreivos, pro langus švilpė vėjas ir t.t.
    Šiuo atveju palyginimas ne visai tiinkamas.
    Anas ruožas nuo 39 iki 52 km padarytas iš primo karto, be skandalų ir iki šiol puikiai tarnauja.

    Gal būtų buvę n+ k kartų geriau, jei panašiai būtų projektuojamas Molėtų - Utenos 2 x 1 juostų ruožas - be prieštankinių eskarpų kasimo, megastruktūrų vadinamų "saugumo stotelėmis", be dešimčių kilometrų atitvarų ir ištisinių linijų lygioje tiesioje vietoje vietoje.
    Labai gaila, kad perdaryti darbą liepta tik rangovui, o ne nevykusiai kelią suprojektavusiam "SRP projektui".

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    LAKD atstovė kalba apie "paslėptus defektus". Tačiau 15 min reportaže (1:03 - 1:11) matosi įtrūkimai
    Tai kas matoma tame reportaže tikrai ne įtrukimai, o žymės nuo kažko. Įtrukimai gali būti, bet per toki video jų nepavyks pamatyti.

    Vis dėlto įdomu, kaip prieš 15 ar 17 metų tuometiniai Lietuvos kelininkai sugebėjo iš pirmo karto ir be jokių "auditų " rekonstruoti A14 ruožą nuo 39 iki 52 km, kuriame (turbūt) nėra ženklių dangos pažeidimų ir kelias puikiai laikosi iki šiol.
    Čia tas pats kas sakyti, jog prieš 50 metų sugebėjo pastatyti daugiaubučius ir jie tinkami gyventi, bei stovi ir šiai dienai. Nors ten sienos neapsakomai kreivos, pro langus švilpė vėjas ir t.t. Kokybės kontrolė yra žiauriai pasikeitusi ir kas buvo galima prieš 15 metų, tikėtina, kad šiai dienai bus įvertinta kaip didelis trūkumas. Tačiau nereiškia, kad dėl to dalyko rezultatas nebus tinkamas naudoti ar sugrius po keliolikos metų.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Na manau didesnis piktinimasis ne broko taisymu, o tuo, kad tokiame objekte, stebimu kaip po padidinamuoju stiklu, buvo sugebėta pridaryti tokio broko.
    Kadangi matosi keičiamas tik viršutinis asfalto sluoksnis, tai koks tada tas brokas.... panaudotas ne tos rūšies asfaltas ar nekokybiškai paklotas (tarkim susibangavo)? Nepanašu į "paslėptus defektus"
    LAKD atstovė kalba apie "paslėptus defektus". Tačiau 15 min reportaže (1:03 - 1:11) matosi įtrūkimai

    https://www.15min.lt/verslas/naujien...o-1636-2424468

    Vis dėlto įdomu, kaip prieš 15 ar 17 metų tuometiniai Lietuvos kelininkai sugebėjo iš pirmo karto ir be jokių "auditų " rekonstruoti A14 ruožą nuo 39 iki 52 km, kuriame (turbūt) nėra ženklių dangos pažeidimų ir kelias puikiai laikosi iki šiol.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Na manau didesnis piktinimasis ne broko taisymu, o tuo, kad tokiame objekte, stebimu kaip po padidinamuoju stiklu, buvo sugebėta pridaryti tokio broko. Kadangi matosi keičiamas tik viršutinis asfalto sluoksnis, tai koks tada tas brokas.... panaudotas ne tos rūšies asfaltas ar nekokybiškai paklotas (tarkim susibangavo)? Nepanašu į "paslėptus defektus"
    O papildomos naujos sujungimo siūlės visada bus silpnesnė dangos vieta.
    Stebėjimas susijęs su tuo, kad brokas nepaliekamas ar ne nuslepiamas, o laiku ir technologiškai ištaisomas. Kas matomai dabar ir vyksta.
    Atsirado jis veikiausiai dėl nekokybiško mišinio arba neišlaikytos reikalingos mišinio klojimo temperatūros. Atliko matavimus, bandymus, nustatė, kad yra defektas, atėjo tinkamos sąlygos jam šalinti - atliekami darbai. Nėra čia jokios sensacijos

    Siūlės yra net ir įprastai atliekant darbus. Čia nebuvo technologijos "karštas ant karšto", kai visi sluoksniai klojami iškart. O technologinės siūlės tokiais atvejais, kai darbai vykdomi eksploatuojamame kelyje - neišvengiamos. Nes danga ne tik atskiruose piketuose, bet ir atskirų krypčių juostose vis vien klojama skirtingu metu. Gerai įrengus siūlę, ji nekelia jokių problemų net ir ateityje.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    O siaube, pasirodo norint sutvarkyti broką, jį reikia tvarkyti. Čia toks nesibaigiantis pasipiktinimas. Kai pradžioje pastoviai gali žmonės piktintis, kad blogai ir nekokybiškai padaryta, o kai pradedama tvarkyti - piktintis, kad vėl čia kažkas daroma.

    Man tik užkliuvo mintis

    Taip ir kyla klausimas, kaip tie vairuotojai įsivaizduoja tinkamą įspėjimą. Kiekvienam turinčiam vairuotojo pažymėjimą išsiųsti registruotą laišką su remontuojamų kelių sąrašu?
    Na manau didesnis piktinimasis ne broko taisymu, o tuo, kad tokiame objekte, stebimu kaip po padidinamuoju stiklu, buvo sugebėta pridaryti tokio broko. Kadangi matosi keičiamas tik viršutinis asfalto sluoksnis, tai koks tada tas brokas.... panaudotas ne tos rūšies asfaltas ar nekokybiškai paklotas (tarkim susibangavo)? Nepanašu į "paslėptus defektus"
    O papildomos naujos sujungimo siūlės visada bus silpnesnė dangos vieta.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vis dėlto apie remontus buvo kaip ir informuota - penktadienį popiet, kai daugelis nebeskaitė interneto ir ruošėsi važiuoti savatgalio kryptimis.
    Net ir paskaičius nepasidarys aiškiau, kas ta Nemenčinėlė, Vainiškiai ar Pociūnai (nebenk kai kas atsimena "Pociūnų" rodykles 39-40 km).

    Schemos prie straipsnio, aišku, dėti nereikia.
    Apie išankstinius įspėjamuosius ženklus prie Raudondvario, kad būtų galima nusukti į senąjį Molėtų plentą ir nesėdėti kamštyje prie pirmojo šviesoforo ar ar inforuoti per radija, aišku niekam perdaug nerūpi.

    LRT.lt 2025.04.04
    Įspėja vykstančius keliu Vilnius–Utena: užvirė nauji darbai, vairuotojų laukia nepatogumai
    Kelyje Vilnius–Utena šiuo metu yra likę 42,8 km senojo betoninio kelio, kuris bus rekonstruojamas šį atstumą suskirsčius į 5 ruožus. Darbai jau prasidėjo 5,5 km ilgio ruože nuo Nemenčinėlės iki Pociūnų (I ruožas) ir 6,9 km ilgio ruože nuo Pociūnų iki Vainiškių (II ruožas), kur ardoma magistralės danga.
    Artimiausiu metu darbus planuojama pradėti ir likusiose kelio atkarpose

    Vykstant darbams minėtuose ruožuose, vairuotojai raginami rinktis vieną iš 3 mūsų parengtų alternatyvių kelionės maršrutų.


    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...VNDBXIkXlu76iN

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    O siaube, pasirodo norint sutvarkyti broką, jį reikia tvarkyti. Čia toks nesibaigiantis pasipiktinimas. Kai pradžioje pastoviai gali žmonės piktintis, kad blogai ir nekokybiškai padaryta, o kai pradedama tvarkyti - piktintis, kad vėl čia kažkas daroma.

    Man tik užkliuvo mintis
    Vairuotojams nepatinka ir tai, kad dėl šios atkarpos remonto niekas jų tinkamai neįspėjo. (...)
    Taip ir kyla klausimas, kaip tie vairuotojai įsivaizduoja tinkamą įspėjimą. Kiekvienam turinčiam vairuotojo pažymėjimą išsiųsti registruotą laišką su remontuojamų kelių sąrašu?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Prieš savaitgalį pasirodė dar trys video reportažai apie keleto ką tik rekontruotų ruožų tarp Molėtų ir Utenos perdarymą ir prastą informavimą apie apsunkinimus kelyje. Kai kur šmėkštelėjo ir kadrai iš naujo A14 ruožo ties sankryža su KK1108

    Delfi.lt 2025.04.03
    Netikėti remonto darbai garsiojoje Lietuvos "betonkėje" įsiutino vairuotojus

    https://www.delfi.lt/auto/autonaujie...nori-120098678

    15min.lt 2025.04.03
    "Betonkės" prakeiksmas: vos atidarė, vėl lupa naują dangą ir asfaltuos iš naujo





    https://www.15min.lt/verslas/naujien...o-1636-2424468

    LNK.lt 2025.04.04
    Atnaujinta „betonkė“ vėl remontuojama
    Vairuotojams nepatinka ir tai, kad dėl šios atkarpos remonto niekas jų tinkamai neįspėjo. (...)
    „Apie planuojamus darbus, kai prasidėjo darbų keliuose sezonas kovo 15 diena, buvo išplatinta informacija, kad prasideda kelių remonto darbai. Buvo akcentuota, jog kelininkų technika grįžta ir į kelią Vilnius–Utena“, – pabrėžė „Via Lietuva“ atstovė J.Orentaitė.

    https://lnk.lt/straipsniai/lietuvoje...uojama-/308157



    https://lnk.lt/straipsniai/lietuvoje...uojama-/308157

    Komentuoti:

Working...
X