Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Reikėjo prieštarauti dėl nuotraukų rodymo iš pradžių.
    Dabar liko tik kokie 5 kilometrai, teks pakentėti
    Nepriekaištauju. Norėjau pasakyt, kad nematau reikalo man pačiam papildomai fotkint.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    "Kaulo formos" sankryžoje su ženklinimu nepersistengta.
    Negana to, kad NĖRA išankstinės krypčių rodyklės, išvis neparašyta, kaip važiuoti į pagrindiniu kelius į Ukmergę - Kauną ar į Kupiškį


    Krypčių ženklinimas žemiau bet kokios kritikos. Jėra JOKIŲ nuorodų prieš išvažiavimus.
    Gal kelių direkcija vietoj perteklinių radarų, atitvarų ir ištisinių linijų nuvažiuotų porą šimtų kilometrų pas kaimynus lenkus ir pasimokytų kaip žiedinėse sankryžose žymimos kryptys

    Net tuo keliu važiuojant kelis kartus per metus tik paskutiniu momentu "kaule" sušvietė, kad tiesus kelias - tai Molėtų gatvė einanti link centro, o pagrindinis kelias A141 / KK118 / A6 yra kitame posūkyje.
    Tokių besiblaškančių dėl prasto (tiksliau - JOKIO) krypčių ženklinimo ten buvo ir daugiau
    Beje, krypčių ženklinimas rajoniniame kelyje yra geresnis nei magistraliniame kelyje
    Vaizdas RK4903 važiuojant iš Utenos į Pakalnius.
    Nužymėtos mažutės rodyklytės , bet iš anksto sunku užfiksuoti, kad posūkio kampas sukant: į Vilnių yra 270° o į Pakalnius - apie 225°


    O pagrindiniame kelyje pačiame žiede PRIEŠ išvažiavimą nėra JOKIŲ krypčių nuorodų.
    Ir tik pasukęs PO TO pamatai kad važiuoji teisingu keliu


    2 km atkarpa Utenoje buvo pirmame eiliškumo etape; nesidomėjau, ar kelias yra ir priduotas. Gal kada nors pastatys daugiau krypčių nuorodų.
    Tačiau šiuo metu krypčių ženklinimas yra apgailėtinas - geriausias pavyzdys, kaip nereikia daryti.

    Nors prie ženklinimo rebusų reikėtų priprasti - Lietuvos kelininkų mėgstamose "kaulo formos" sankryžose dažniausiai yra viena už kitą įdomiau sužymėtos
    Tačiau kai kuriose sankryžose yra nurodomos nuorodos PRIEŠ išsukant - bent prie pagrindinių išvažiavimų

    O čia turbūt visi pinigai ištaškyti atitvarams ir saugumo salelėms, tai gal neužteko pinigų normaliai pažymėti kryptis

    95 km


    Buvusi Utenos siaurojo geležinkelio stotis


    Sankryža su keliu A6 Kaunas - Ukmergė - Zarasai - Daugpilis

    Pabaiga
    Paskutinis taisė Romas; 2025.03.10, 18:30. Priežastis: Dalis pranešimo perkelta į temą "Krypčių nuorodos Lietuvos keliuose"

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2025.02
    A14 Utenos mieste






    Įstriža sankryža su keliu RK4903 Utena - Pakalniai - Alanta pertvarkyta į "kaulo" formos žiedinę sankryžą

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Ignalina užmiršo, kad pasukti į Ignaliną reikėjo 65 ar 66 kilometre


    P.S. Ta nuotrauka vakar buvo panaudota kitoje temoje ir kitame kontekste, tačiau tą temą ignalina suteršė ne mažiau nei šitą
    Tačiau vienas moderatorius iškart sureagavo, kai šia nuotrauka buvo tikamai atsikirsta tam piliečiui ir tik tuomet ištrynė Ignalinos pradėtą šlamštinę giją.
    Tai tamstos absurdo dekonstravimas ir kompetencijų kvestionavimas yra temos teršimas?
    Ir nežinau, ką tu laikai "tinkamu atsikirtimu" - jei šios nuotraukos panaudojimą, tai net pradinukai moka geriau.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Rekonstruotas kelias tarp Molėtų ir Utenos
    Foto 2025.02
    Dešinėje matosi Plento g. kartu su tęsiniu (dab. Joneliškio gatve) iki 1985 m. buvęs pagrindinis išvažiavimas iš Utenos į Vilnių






    Utenos aplinkelis KK208, tačiau ne visai pabaigtas
    Paskutinis taisė Romas; 2025.03.09, 22:52. Priežastis: Nuotraukos rodymas

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    O tai koks ilgis tų salelių, gal matosi iš brėžinių? Nes Romas kaip suprantu nesugebės atsakyti ir pagrįsti savo kaltinimų "megakonstrukcijomis".
    Tai įvairiai. Pvz. šioje autobusų stotelėje salelės ilgis tik 20 metrų, nors praplatėjimas tęsiasi net 120 metrų (aišku galai susiaurėję, tad iš tiesų nėra taip jau žymu):

    Click image for larger version  Name:	sala1.png Views:	1 Size:	373,3 kB ID:	2188100

    O šioje sankryžoje platesnių salelių ilgiai po 55 metrus (praplatėjimai po 75 metrus), siauresnė salelė (nežinau ar galima taip išvis ją vadinti, kadangi tai labiau barjeras) – 160 metrų.

    Click image for larger version  Name:	sala2.png Views:	1 Size:	565,6 kB ID:	2188101

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Juokiasi puodas, kad katilas juodas.
    Parašė John Rodyti pranešimą
    iš Ignalinos praktiškai non stop eina asmeniškumų ir įžeidinėjimų tirados jau ilgą laiką ir taip derailina kai kurias temas.
    Ignalina užmiršo, kad pasukti į Ignaliną reikėjo 65 ar 66 kilometre


    P.S. Ta nuotrauka vakar buvo panaudota kitoje temoje ir kitame kontekste, tačiau tą temą ignalina suteršė ne mažiau nei šitą
    Tačiau vienas moderatorius iškart sureagavo, kai šia nuotrauka buvo tikamai atsikirsta tam piliečiui ir tik tuomet ištrynė Ignalinos pradėtą šlamštinę giją.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    O tai koks ilgis tų salelių, gal matosi iš brėžinių? Nes Romas kaip suprantu nesugebės atsakyti ir pagrįsti savo kaltinimų "megakonstrukcijomis".

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Manau visiems būtų į naudą atsikratyti susikoncentravimu į žmonių puolimą, nes jau visai nebemalonu darosi tokiame karo lauke diskutuoti.

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Reikia pamatyti savo akimis tą beprasmį resursų švaistymą, ypač prie kaimų autobusų stotelių.
    Dar neaišku, kiek kartų per dieną ten stoja autobusai.
    Dėl autobusų – reikia tarpmiestinius, ne priemiestinius tvarkaraščius žiūrėti:

    Click image for larger version  Name:	autobusai.png Views:	0 Size:	75,7 kB ID:	2188093
    Be to, manau yra siekiamybė ateityje gerinti tolimojo susisiekimo tinklą, argi ne? Nepaisant to, kaip tragiškai baigėsi tarpmiestinių autobusų reforma idealiu variantu vis tiek reikėtų ateityje užtikrinti pilną kursavimą paskelbtais maršrutais, jei ne papildomai padidinti maršrutų ir reisų kiekį. Dar galime atsižvelgti į faktą, kad jos ir šiandien labiausiai naudojamos autobusais daugiausiai keliaujančių ne taip jau sparčiai perbėgti galinčių pensininkų.

    Dėl kainos – man labai įdomu būtų paskaičiuoti, kiek iš tiesų kainuoja tos salelės įrengimas. Juk argi tie kuoliukai tokie jau brangūs išeina?

    Beje, kur yra kairieji posūkiai, nedarant saugumo salelės ar šiaip ar taip liktų tuščia vieta vidury. Visai svarbu turėti „apsaugotų“ kairiųjų posūkių juosteles, o kelias negali imti ir staiga susiaurėti iki 2 juostų iškart po to – tokiu atveju dar labiau reikės pristabdyti... Galima teigti, kad su šiom saugumo salelėm irgi sudaryti itin aštrūs kampai (tam tikrose nuotraukose labai ryškiai taip atrodo), bet tada čia jau ne salelių, o visai kitokia problema.

    Bet bendrai dar galėčiau pasakyti, kad neverta tiek jau stebėtis tuo, kaip išėjo šitas kelias, nes kiekviena salelė ir netgi kiekvienas atitvaras padarytas stulbinančiai tiksliai taip, kaip nurodyta projekte https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=731571 (geriausi brėžiniai – techninė dokumentacija 01, susisiekimo dalis). Šiaip gal ten pasiknisus dar ir būtų parašyta, kokia kaina salelių...
    Paskutinis taisė lanxtot; 2025.03.09, 22:12.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kadangi esi besipravardžiuojantis chamiškai besielgiantis subjektas, tai tu tiesiog neegzsistuoji, kai diskutuoja kultūringa publika.
    Lauk nesulaukdamas žiūrėdamas į veidrodį.
    Juokiasi puodas, kad katilas juodas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Čia labiau panašu, kad iš įpratimo kairėje pusėje atitraukė atitvarą link kelio vidurio, o paskui dešinėje nebeliko pločio kitam atitvarui.

    Tačiau dabar tapo "labai pavojinga" važiuoti po tuo viaduku, kai yra tik vienas atitvaras.
    Reikės prašyti, kad kokia nors Atitvarų ir radarų direkcija vietoj trūkstamo atitvaro pastatytų greičio ribojimo ženklą ir kokią porelę radarų.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Šiek tiek stambesnis neveikiančio viaduko planas atitvarų fone
    (šioje vietoje jie buvo ir anksčiau)
    Tilto kolona dešinėje jau be atitvaro? Ar čia nebeliko pinigų?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Šiek tiek stambesnis neveikiančio viaduko planas atitvarų fone
    (šioje vietoje jie buvo ir anksčiau)

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    91 km


    Nepastatyto Utenos- Panevėžio geležinkelio viadukas




    Ta pati vieta prieš rekonstrukciją
    GSW foto 2023.08

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    O įspūdžiai ne tokie blogi kaip tamstos.
    Įspūdžiai tuščiame kelyje buvo puikūs, apie ką ir buvo rašyta.
    Tik gaila, kad eismo intensyvumas tame kelyje ne visada bus toks, kaip ankstyvą žiemos sekmadienio popietę.

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Foto manau jau pakankamai.
    Reikėjo prieštarauti dėl nuotraukų rodymo iš pradžių.
    Dabar liko tik kokie 5 kilometrai, teks pakentėti

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Važiuojame toliau į Uteną.
    Foto 2025.02
    89 km








    Sankryža su keliu Nr. 4905 į Ažuoliją (buvusią Utenos plačiojo geležinkelio stotį)


    Šioje vietoje irgi vietoj lėtėjimo juostų įrengtos saugumo salos


    Matau, kad ne man vienam užkliuvo lėtėjimo ir greitėjimo juostų naikinimas.
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Kai kurie dalykai nepatinka (pvz lėtėjimo juostų nebuvimas rimtesniuose išsukimuose) ...
    Suprantama, kad statant atitvarus vietoj lėtėjimo juostų sueikvojama daug daugiau metalo. Susidaro įspūdis, kad projektuotojų profesionalumas kai kur vertinamas pagal metalo sueikvojimą (čia "džoukas").
    Tačiau įdomu, ar yra kokie nors racionalūs ir nesavanaudiški tokio sunkiai suvokiamo sprendimo motyvai?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Romas
    Ir iš kur tas noras lįsti į dūšią, "tyrinėti požiūrį " ir pereiti į asmeniškumus.
    Nuvažiuok į vietą, nufotografuok, pasidalink savo įspūdžiais - kas gi pačiam trukdo?
    Čia jau tamsta rašė, kad „trasa“. Tai ir sakau, kad reiktų žiūrėt ne kaip į trasą, o į kelią.

    Foto manau jau pakankamai. O įspūdžiai ne tokie blogi kaip tamstos. Kai kurie dalykai nepatinka (pvz lėtėjimo juostų nebuvimas rimtesniuose išsukimuose), bet iš principo didelių priekaištų neturiu.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Laukiu argumentuotų teiginių, o ne GSV nuorodų, įdomu, kiek dar reikės prašyti
    Kadangi esi besipravardžiuojantis chamiškai besielgiantis subjektas, tai tu tiesiog neegzsistuoji, kai diskutuoja kultūringa publika.
    Lauk nesulaukdamas žiūrėdamas į veidrodį.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Palyginam Via Baltica... berods 2015 m rekonstrukcija... kaimelis, gana neblogas VT kursavimas: https://www.google.lt/maps/@55.57825...UzSAFQAw%3D%3D matyt tada kitokie reglamentai galiojo, arba pinigų mažiau turėjom Jokių atitvarų, turėklų miško, ir nei įvykių užfiksuota... keista ane?
    Ir vėl, pavyzdys iš GSV, suprask čia argumentas

    Vietoj atitvarų yra numatyti gatvės bordiūrai ir pakeltas takas. A14 numatytas atitvaras, kuris skiria taką, todėl lietaus vanduo nuvedamas per takus, nereik lietaus tinklų ir šulinių, nes neužstoja bordiūras. Tiesiog skirtingi sprendimai.

    Laukiu argumentuotų teiginių, o ne GSV nuorodų, įdomu, kiek dar reikės prašyti

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas
    Rytoj daug žmonių pasiėmė laisvą dieną ir pasidarė ilgąjį savaitgalį.

    Komentuoti:

Working...
X