Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • thomcius
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kai nėra argumentų siūloma pradėti skaityti kelio ženklus priešingoje kryptyje.
    Ar ne paprasčiau šalia 14 ženklų ženklų su 70 km/h ta pačia kryptimi pridėti ženklą kad vyksta kelio darbai.
    Kažkas tuos kelio ženklus matė, bet vis dar negali parodyti.
    Romuk, vėl atsakinėji tik į tau patogius klausimus. Tiksliau neatsakinėji o neigi kitų argumentus. Ne visi vairuodami fotografuoja o paskui dar ant kiekvienos nuotraukos po pavadinimą užrašo.

    ​​​​​​Yra tie ženklai užfiksuoti Google prieš 4 mėnesius:
    E67
    https://maps.app.goo.gl/CZHyQ6wqGDGc6GUQ8?g_st=ac

    Ką pakeistų jeigu būtų sudėti dar 7 vietose tokie ženklai?
    Neviršintum greičio? Staiga pradėtum paisyti 70?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Per pirmus du etapus anksčiau pastatytas A5 autostradinis ruožas nuo Skardupių iki Kalvarijos.
    Foto 2024.10


    Kelio Nr. 2620 Gulbiniškiai – Valavičiai viadukas


    Marijamploės ir Kalvarijos savivladybių riba


    Žvėriukų perėja


    Tuščias platus kelias. Kažko trūksta - gal ženklo su ribojimu iki 70 km/h


    Sankryža su keliu KK200 Kalvarija -Vištytis








    Artėja autostrados pabaiga


    Kažkoks beprotis latvis atlėkė per užbrūkšniuotą zoną


    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

    Aš tuo keliu kasdien važiuoju, tai iš už 400km nereikėtų pasakoti nematant/nežinant kaip realiai yra.
    Nesiginčysiu kas ten yra kitom dienom. Tiesiog taip pat važiavau paminėtą šeštadienį ir ženklus mačiau. Ar jie ten buvo laikinai pastatomi ar kokie, tikrai neatkreipiau dėmesio. Važiuojant nuo PL pusės, tai kabėjo ne laikini ir jie net matomi Romo nuotraukose. Bet ten ženklai tik pačioje pradžioje ruožo ir daugiau pradubliuotų berods nėra. O ar jie dar šiandien yra, tikrai nežinau

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Nesu ir niekur nesakiau, kad visur tie ženklai yra. Važiavau ruožu tiesiai, niekur neišsukdamas ir ženklus mačiau. Ženklai, kurie pakabinti važiuojant iš Lenkijos pusės, matosi net ir paskutinėse Romo nuotraukose, priešingoje eismo kryptyje.
    Tik iš esmės tie ženklai "kelio darbai" nelabai ir reikalingi, nes jokie faktiniai darbai pagrindinio kelio ruože nevykdomi. O techniškai žiūrint, net ir automagistralės atkarpoje (nors Automagistralė ženklai turėtų būti ten visi uždengti, nes bent jau nuo PL pusės man rodos visi ir uždengti) nedraudžiama riboti greičio iki 70 km/h.

    Man tikrai nereikia rodyti vietų, kur pas mus ženklai įrengti blogai, neteisingai ir nesąmoningai. Kaip ir visada sakiau ir sakysiu: Lietuvoje didelė bėda su ženklinimu, jo normavimu ir darbus atliekančių asmenų kompetencija. Nemačiau, kad kažkas tą net bandytų paneigti. Gal kada prieis ir pačiam rankos parašyti apie "kliurkas" su ženklinimu šiose naujose arkarpose tarp Kauno ir PL sienos, nes absurdų pridaryta belekiek ir ne su kažkokiais laikinais ženklais. Tik reikėtų viską susisteminti.

    Kaip pvz. yra čia: Kaunas County - Google Maps
    Kurių galų lėtėjimo juostos pabaigoje reikalingas ženklas "Degalinė". Turbūt skirta akliems (iš tos vietos nematantiems degalinės) arba tokiems kurie šiaip sau įsuko į šią juostą nežinodami jog ji veda į degalinę. Nors toks ženklas turėtų būti prieš lėtėjimo juostos pradžią, kad matyti kur reikia persirikiuoti norint važiuoti į tą degalinę.
    Važiavai tikriausiai prieš "atidarymą", nes po "atidarymo" jokių remonto ženklų nėra, išskyrus pastatomus jeigu daromi dar kažkokie darbai konkrečioje vietoje. Po "atidarymo" visam ruože buvo sudėti 70 ribojimai.

    Aš tuo keliu kasdien važiuoju, tai iš už 400km nereikėtų pasakoti nematant/nežinant kaip realiai yra.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Nesu ir niekur nesakiau, kad visur tie ženklai yra. Važiavau ruožu tiesiai, niekur neišsukdamas ir ženklus mačiau. Ženklai, kurie pakabinti važiuojant iš Lenkijos pusės, matosi net ir paskutinėse Romo nuotraukose, priešingoje eismo kryptyje.
    Tik iš esmės tie ženklai "kelio darbai" nelabai ir reikalingi, nes jokie faktiniai darbai pagrindinio kelio ruože nevykdomi. O techniškai žiūrint, net ir automagistralės atkarpoje (nors Automagistralė ženklai turėtų būti ten visi uždengti, nes bent jau nuo PL pusės man rodos visi ir uždengti) nedraudžiama riboti greičio iki 70 km/h.

    Man tikrai nereikia rodyti vietų, kur pas mus ženklai įrengti blogai, neteisingai ir nesąmoningai. Kaip ir visada sakiau ir sakysiu: Lietuvoje didelė bėda su ženklinimu, jo normavimu ir darbus atliekančių asmenų kompetencija. Nemačiau, kad kažkas tą net bandytų paneigti. Gal kada prieis ir pačiam rankos parašyti apie "kliurkas" su ženklinimu šiose naujose arkarpose tarp Kauno ir PL sienos, nes absurdų pridaryta belekiek ir ne su kažkokiais laikinais ženklais. Tik reikėtų viską susisteminti.

    Kaip pvz. yra čia: Kaunas County - Google Maps
    Kurių galų lėtėjimo juostos pabaigoje reikalingas ženklas "Degalinė". Turbūt skirta akliems (iš tos vietos nematantiems degalinės) arba tokiems kurie šiaip sau įsuko į šią juostą nežinodami jog ji veda į degalinę. Nors toks ženklas turėtų būti prieš lėtėjimo juostos pradžią, kad matyti kur reikia persirikiuoti norint važiuoti į tą degalinę.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Tai ne tik remonto, žiemą slidus kelias su lentele rodančia, kad galioja 30km ruože, t.y. iki kelio pabaigos. Tarpiniuose išvažiavimuose iš kaimų į tą kelią tai aišku jokių įspėjimų apie slidų kelią nėra, pats turi susiprasti, kad kelio pradžioje toks ženklas buvo.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    O keliai ženklinami pagal kažkieno neapibrėžtus norus ir įsivaizdavimus kaip paprasčiau? Įspėjamieji ženklai neturi būti kažkur kartojami ir dubliuojami. Jeigu ruožo pradžioje pakabintas įspėjamasis ženklas su galiojimo zona 14 su kažkiek ten km po kablelio, tai ruožas tiek ir galioja. Joks normatyvinis dokumentas nereikalauja to pradubliuoti ir tai visiškai nereikalinga net ir iš vairuotojo perspektyvos.
    Ar esi garantuotas, kad ir ties kiekvienu šoniniu įvažiavimu į šį ruožą irgi sudėti remonto darbų ženklai su galiojimo zona į priekį?
    Bendrai iš kelių remonto kultūros:
    Čia turbūt irgi tik pagal normatyvinius dokumentus statė : E67 – „Google“ žemėlapiai
    O dėl šito turbūt normatyvą net papildė: 5 A10 – „Google“ žemėlapiai
    Kiek dar reikia pavyzdžių, kad remonto ženklinime dažnai chaosas ir atsainus požiūris.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kur jie yra? Prašom įdėti bent porą nuotraukų.
    Gal nepradėkime čia absurdų rašinėti? Neturiu aš ką gyvenime veikti, tai važiuoti 400 km, kad tamstai padaryti nuotraukas ženklų, kuriuos ne kiekvienas akylas vairuotojas mato? Galim palaukti, gal kol nepriduos objekto spės koks "Google street view" pravažiuoti ir užfiksuoti.
    Arba tamsta dėk ant stalo 500 EUR ir važiuojam. Ženklus parodysiu ir tada tuos 500 pasiimu.

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kai nėra argumentų siūloma pradėti skaityti kelio ženklus priešingoje kryptyje.
    Ar ne paprasčiau šalia 14 ženklų ženklų su 70 km/h ta pačia kryptimi pridėti ženklą kad vyksta kelio darbai.
    Kažkas tuos kelio ženklus matė, bet vis dar negali parodyti.
    O keliai ženklinami pagal kažkieno neapibrėžtus norus ir įsivaizdavimus kaip paprasčiau? Įspėjamieji ženklai neturi būti kažkur kartojami ir dubliuojami. Jeigu ruožo pradžioje pakabintas įspėjamasis ženklas su galiojimo zona 14 su kažkiek ten km po kablelio, tai ruožas tiek ir galioja. Joks normatyvinis dokumentas nereikalauja to pradubliuoti ir tai visiškai nereikalinga net ir iš vairuotojo perspektyvos.
    Paskutinis taisė sleader; 2024.10.15, 13:29.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Priešpaskutinėje tavo ikeltoje foto matosi priešpriešiniame kelyje trikampis ženklas su lentele apačioje, gal ten ženklas "kelio darbai"?
    Kai nėra argumentų siūloma pradėti skaityti kelio ženklus priešingoje kryptyje.
    Ar ne paprasčiau šalia 14 ženklų ženklų su 70 km/h ta pačia kryptimi pridėti ženklą kad vyksta kelio darbai.
    Kažkas tuos kelio ženklus matė, bet vis dar negali parodyti.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kur jie yra? Prašom įdėti bent porą nuotraukų.
    Romuk, kad tu mėgsti skleisti propagandą ir rašyti ne tiesą arba dalį tiesos, tai yra kas tau naudinga jau seniai pastebėjome.
    Pasigauni kokią nors vieną citatą ar žodį ir trimituoji...
    "Techniškai sudėtingiausias... "
    Taip Lietuvai tai buvo techiškai sudėtingiausias, nieks nesako kad tai Europoje ar pasaulyje techniškai sudėtingiausias.
    "Va Lomžoje tai visam ruože 80km/h" deja ne visam, reikalausi bent dviejų foto? Nes pats daireisi į užliejamas pievas ir juokeisi, o gal nenorėjai rodyti kas kenkia tavo "propogandai"?
    Ar tikrai magistraliniuose keliuose leistinas greitis 130km/h? Gal autostradose?
    Priešpaskutinėje tavo ikeltoje foto matosi priešpriešiniame kelyje trikampis ženklas su lentele apačioje, gal ten ženklas "kelio darbai"?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    PrieVisas ruožas, kaip reikalauja KET yra pažymėtas ženklais "kelio darbai" ​
    Kur jie yra? Prašom įdėti bent porą nuotraukų.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Prie ko čia pateisinimai. Man tai juokinga, kai argumentai kuriami rašant ne tiesa ir dar pridedant "nėra vairuotojams matomų ženklų", nors tie ženklai yra. Visas ruožas, kaip reikalauja KET yra pažymėtas ženklais "kelio darbai" ir reikia nustoti rašinėti, kad to nėra.
    Kad situacija su ribojimais absurdiška - rašiau ir ankstesniuose komentaruose.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Šiek tiek juokingi tamstos bandymai pateisinti kelininkų ar jų biurokratų sukurtą absurdą.
    Jei yra kokia nors zona (parkavimo, greičio ir t.t.), tokie dalykai žymimi įvažiuojant į ją. Jei greičio ribojimas yra (būtų) dėl kelio darbų, tai gerai matomas (o ne paslėptas) įspėjimas apie kelio taisymą yra (ar turėtų būti) kartu su greičio ribojimu.
    Šiuo atveju 16 km atkarpoje buvo 14 ženklų apie greičio ribojimą iki 70 km/h - kaip ir priklauso žvyrk.... tfu, magistralei; buvo pastebėtas net galiojantis magistralės ženklas, tačiau nepavyko pamatyti nė vieno ženklo apie kelio remonto darbus.
    Prašom pasidalinti to ženklo " kelio taisymas" nuotrauka - kuriame kilometre jis pakabintas ar kelininkų spintoje guli tas ženklas.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Šeštadienį nebuvo jokio ženklo apie kelio darbus (ar bent tokio, kurį vairuotojai pastebėtų).
    Na nepakomentuosiu kokiu sąlygų tamstai reikia, kad pastebėti ženklus, bet šeštadienį jie buvo. Bent jau ryte važiuojant PL kryptimi ir vėlai vakare grįžtant Kauno kryptimi.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tarp Marijampolės vakarinio mazgo ir Skardupių
    Foto 2024.10
    Atitvarai nuo jungiamojo kelio iš dalies užstoja informacinį kelio ženklą
    '

    Ketvirtas įspėjimas dėl 70 km / h greičio ribojimo


    Kitoje pusėje - "Emsi" degalinė


    Penktas įspėjimas dėl 70 km / h greičio ribojimo


    Kelio Nr. 2809 Narijampolė -Balsupiai - Keturvalakiai viadukas


    Pralenkė kažkoks angliškas drandalietas


    Su keliu Nr. 5122 (Vilkaviškis) - Ožkabaliai - Liudvinavas yra padarytas tiesioginė jungtis


    Šiaip galėjo užrašyti ne "Ožkabaliai" (beje, ne tie ,kur gimė J.Basanavičius), o didesnį miestą - "Vilkaviškis"
    Tolumoje - šeštas įspėjimas dėl 70 km / h greičio ribojimo


    Septintas ir paskutinis ženklas dėl 70 km / h greičio ribojimo
    Jei pristatė tiek ženklų, turbųt tie ribojimai bus ilgam


    Skardupiai (72,5 km). III etapo pagal laiką pabaiga.


    73 km. Galima važiuoti 130 km/val. -kaip ir priklauso magistralėje
    Paskutinis taisė Romas; 2024.10.15, 04:45.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tarpučių (Marijampolės vakarinis) mazgas


    Nėra jokių (net uždengtų) nuorodų į šalia esančią "moderniausią automobilių stovėjimo ir poilsio aikštelę"


    Kelio A7 Vilnius - Prienai - Marijampolė- Kybartai viadukas


    Krypčių nuorodos "kaulo formos" mazge
    Paskutinis taisė Romas; 2024.10.14, 23:04. Priežastis: Kaulo formos mazgas

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ką tik atidarytas ruožas pagal eilę 3-as magistralės A5 etapas (56,83 - 72,5 km)

    Tarp Pietarių ir Tarpučių (Marijampolė Šiaurė - Marijampolė Vakarai)
    Foto 2024.10


    Kažkas pralėkė kaip pro stovintį


    LAKD PiaRščikai pavadino šį lygumose esantį ruožą "techniškai sudėtingiausiu".
    Įdomu, ką jie sugalvos IV ruožui iki Lenkijos sienos, kuris tiesiamas per kalvotą vietovę.

    Štai kaip atrodo didžioji vandens kliūtis - Šešupės upė. Kitų reikšmingesnių gamtinių kliūčių čia nėra.




    Kelio Nr. 2607 Mokolai–Šunskai viadukas.
    Antrą kartą primenama apie 70 km/ h greitį


    Triukšmo slopinimo sienelės


    Artėjame prie Marijampolės vakarinio mazgo




    Trečias priminimas dėl 70 km/ h greičio

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė ojojoj Rodyti pranešimą
    Aš taip ir maniau, kad bus kažkur ta kliurka su iš 130km/h į 70km/h
    Kol nepamačiau to magistralės ženklo prieš pat ribojimą iki 70 km/h, maniau, kad net Lietuvos kelininkai tokių nesąmonių nedaro.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tai kokiu greičiu toje atkarpėlėje galima važiuoti - 90 ar 130 km /h ?
    Jei važiuoji nuo Kauno – 90, jei nuo Marijampolės – legaliai 130, bet be my guest iš tikrųjų tiek važiuot (taip, logikos nėra).

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Aš taip ir maniau, kad bus kažkur ta kliurka su iš 130km/h į 70km/h Na nes pas mus su eismo organizavimu kitaip neišeina padaryti, vis kažkur kažkas ne taip yra.

    Komentuoti:

Working...
X