Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
Collapse
X
-
Reik žiūrėti pagal antroj juostoj lekiančius. Vilnius Kaunas turėtų būti 150 km/h. Tuomet ir eiliniai žmonės galės sau ramiai mint tapkę. Tik ar užteks tokio greičio? Žiūrėk, po kurio laiko važiuosi 160 ir tau jau mirksės ilgosiom.
- 2 patinka
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Ne, ne taip pat. Partrenktas prie 50 km/h pėstysis turi 25% šansą žūti, o prie 90 km/h 90%. https://aaafoundation.org/impact-spe...-injury-death/
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Bmweda Rodyti pranešimąTen jo nereikia, nėra lakstančių, ypač vasarą, kai leidžiamas 130 km/h.
Man kažkaip atrodo, kad "legalivazus" greitį nelaimingų atsitikimų turėtų nepadaugėt. O kai kur, pvz ant Krunos tilto panaikinus ribojimus atsitikimų sumažėtų. Bet ten matyt užburtas ratas, pamažino - atsirado nelaimės, tada dar vis mažino mažino, ir direkcijos klerkai vis nesupranta kas negerai O gi jokio ribojimo ten nereik.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Tai kokio velnio investavome į Vilnius Kaunas pavertimą magistrale? Padidinome greitį ir paaukojome saugumą?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Automobilį vairuojančių laikas nėra svarbesnis už eismo saugumą. Viršijant greitį saugumo lygis nėra išlaikomas.
Dar Vilniaus VT greičius sumažinkim, išvengsim staigaus stabdymo ir bobutės būtų saugios. Miestas nedidelis, kur skubėt.
Kodėl kelyje po rekonstrukcijos su uždėtais naujais apribojimais "ale viršiju greitį" ir neišlaikau saugumo lygio, nors prieš tai be apribojimų tame kelyje buvo saugu ir be autoįvykių?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimąJau esu rašęs, kad važiavimo laikas automobiliu yra 99% atvejų tiesiog iššvaistytas laikas. Todėl natūralu, kad absoliučia dauguma atveju žmonės nori, kad to laiko būtų kuo mažiau. Kaip to pasekmė, vystomos technologijos: automobilių saugumo sistemos, eismo organizavimo sistemos, ir pan. Visa tai daroma, kad kelionės sutrumpėtų, išlaikant saugumo lygį, o ne pailgėtų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kodėl negalima diskutuoti normaliai, o ne periodiškai pasikartojančiomis banalybėmis apie greitį?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kokia čia nesąmonė? Kaip galima ant tiek negalvoti, kad avarija 50 km/h greičiu ir avarija 90 km/h greičiu turi tokį pat mirtingumą?
P.S. po kamerą į svetainę jau bandė Microsoftas su savo Xbox Kinect.
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Nenuneigiama tiesa. Kaip ir tai, kad partrenktas prie 10 km/h pėstysis greičiausiai atsipirks išpurvintais drabužiais. Ką tokia išvada reiškia?
Laikantis minties, kad lėčiau - saugiau, turėtume važinėti arkliais kinkytais vežimais. Dar ir kelių priežiūrai reiktų žymiai mažiau lėšų..
Arkliais važinėti negalime, nes praktiškai neįmanoma įdiegti "saugumo paketų". Pasibaidžius arkliui nesaugu nei vežime, nei atsidurt arklio kelyje
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Ne, ne taip pat. Partrenktas prie 50 km/h pėstysis turi 25% šansą žūti, o prie 90 km/h 90%. https://aaafoundation.org/impact-spe...-injury-death/
Jau esu rašęs, kad važiavimo laikas automobiliu yra 99% atvejų tiesiog iššvaistytas laikas. Todėl natūralu, kad absoliučia dauguma atveju žmonės nori, kad to laiko būtų kuo mažiau. Kaip to pasekmė, vystomos technologijos: automobilių saugumo sistemos, eismo organizavimo sistemos, ir pan. Visa tai daroma, kad kelionės sutrumpėtų, išlaikant saugumo lygį, o ne pailgėtų.
Laikantis minties, kad lėčiau - saugiau, turėtume važinėti arkliais kinkytais vežimais. Dar ir kelių priežiūrai reiktų žymiai mažiau lėšų..
Susižeisti važiuojant traukiniu iki Lenkijos sienos, kuris važiuoja 40km/h yra žymiai mažesnis šansas nei važiuojant ICE ant 250 km/h. Juk taip? Bet kažkodėl greitį didina, kiša beprotiškus pinigus į infrastruktūrą ir naudoja beprotiškus kiekius energijos, tą traukinį tokiu greičiu gainioti...
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąP.s. taip greitis žudo, lygiai taip pat žudo ir 50km/h, ir 90km/h, beje sėslus gyvenimas ant sofos ar PC irgi žudo, technologinės priemonės pinga, tai gal po kamerą į svetainę kontrolei, kad per daug nesėdėtų visi.
P.S. po kamerą į svetainę jau bandė Microsoftas su savo Xbox Kinect.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Ne, ne taip pat. Partrenktas prie 50 km/h pėstysis turi 25% šansą žūti, o prie 90 km/h 90%. https://aaafoundation.org/impact-spe...-injury-death/
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Žemėlapis tai toks įdomesnis :
1. Mano mėgstama atkarpa A5 nuo Akademijos iki Garliavos. 2017-2022 vienas eismo įvykis, kai kažkas kažkam įvažiavo į užpakalį. 1 sužeistas.
2. KK 155, nuo Kuršėnų iki Papilės. 19km vidutinio greičio ruožas. 2017-2022 vienas eismo įvykis, susidūrimas su gyvūnu. "Eismo dalyvis, sukėlęs eismo įvykį" - "Įvykis įvyko ne dėl eismo dalyvio kaltės"
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąP.s. taip greitis žudo, lygiai taip pat žudo ir 50km/h, ir 90km/h
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Aš irgi nesuprantu, kiek reikia skaityti tarp teksto eilučių, o ne patį tekstą. Dauguma prieštarauja dėl radarų statymo vietų prioriteto, o ne pačių radarų. Ar tai sunku suvokti?
VšĮ Transporto kompetencijų agentūra | 2017–2022 m. eismo įvykių, kuriuose nukentėjo asmenys, žemėlapis (arcgis.com)
Pagal eismo įvykių žemėlapį: kiek įvyko eismo įvykių Panevėžio aplinkelio atkarpoje ties Dominari. Kuo tai yra nesaugiausia vieta, kad ten diena iš dienos "trikojis" jau beveik tapęs "stacionaru"?
P.s. taip greitis žudo, lygiai taip pat žudo ir 50km/h, ir 90km/h, beje sėslus gyvenimas ant sofos ar PC irgi žudo, technologinės priemonės pinga, tai gal po kamerą į svetainę kontrolei, kad per daug nesėdėtų visi.
1. Mano mėgstama atkarpa A5 nuo Akademijos iki Garliavos. 2017-2022 vienas eismo įvykis, kai kažkas kažkam įvažiavo į užpakalį. 1 sužeistas.
2. KK 155, nuo Kuršėnų iki Papilės. 19km vidutinio greičio ruožas. 2017-2022 vienas eismo įvykis, susidūrimas su gyvūnu. "Eismo dalyvis, sukėlęs eismo įvykį" - "Įvykis įvyko ne dėl eismo dalyvio kaltės"
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Austras Rodyti pranešimą
Mano replika buvo skirta kameroms į svetainę.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąAr skirtumas yra koks greitis tave žudo šiais atvejais?
Komentuoti:
-
Parašė Austras Rodyti pranešimą
Čia didelis skirtumas - greičiu žudote mane, sėdėdamas ant sofos - save.
Kai žudote save - tai jūsų reikalas, kai žudote mane - jau nebe jūsų vieno.
Ar skirtumas yra koks greitis tave žudo šiais atvejais?
Ar lygiai taip pat px, kai gaudo laukuose važiuojančius 110, bet negaudom gyvenvietėje važiuojančių 70-80?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąP.s. taip greitis žudo, lygiai taip pat žudo ir 50km/h, ir 90km/h, beje sėslus gyvenimas ant sofos ar PC irgi žudo...
Kai žudote save - tai jūsų reikalas, kai žudote mane - jau nebe jūsų vieno.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimąAš nesuprantu, ką jūs turit prieš radarus? Greitis žudo, technologinės priemonės pinga, kodėl neužpildžius radarais visos šalies? Galime nustoti lakstyti ir tiesiog pasikliauti greičio palaikymo sistemomis su kelio ženklų atpažinimu.
VšĮ Transporto kompetencijų agentūra | 2017–2022 m. eismo įvykių, kuriuose nukentėjo asmenys, žemėlapis (arcgis.com)
Pagal eismo įvykių žemėlapį: kiek įvyko eismo įvykių Panevėžio aplinkelio atkarpoje ties Dominari. Kuo tai yra nesaugiausia vieta, kad ten diena iš dienos "trikojis" jau beveik tapęs "stacionaru"?
P.s. taip greitis žudo, lygiai taip pat žudo ir 50km/h, ir 90km/h, beje sėslus gyvenimas ant sofos ar PC irgi žudo, technologinės priemonės pinga, tai gal po kamerą į svetainę kontrolei, kad per daug nesėdėtų visi.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: