Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė
Collapse
X
-
Mano atvejais šalmas nebūtų padėjęs. Net įskėlus skruostą su smegenų sukrėtimu nubrozdinimas buvo nuo žandikaulio apačios iki akies. Padėjęs būtų nebent full-face šalmas, kurį dviratininkai naudoja nebent specifinėse lenktynėse. Net ant rampų SK8 park'uose šokinėja tik su viršutinę dalį dengiančiais.
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Visgi, kaip forumiečiams sekėsi kristi su dviračiu?
- testuodamas priekinį stabdį padariau kūlverstį,
- miške užkliuvęs pedalu už kelmo tiesiog nušokau nuo dviračio.
- miške užsisuko vairas smėlyje, sustojau vietoje ir nušokau.
taip yra tekę kristi motociklu:
- žvyrkelyje lėtai važiuodamas pataikiau į išplautą grioviuką ir nuskridau per vairą.
- mieste neįvertinau galimo automobilio manevro ir posūkyje teko staigiau guldyti motociklą, galinis ratas nuslydo ir toliau kelionė tęsėsi horizontalioje padėtyje.
Abiem atvejais šalmas liko sveikas.
Reflekso dengtis galvą rankomis neturiu. Net kai užmiršęs prijungti stabdžius motociklu pramušiau medinius garažo vartus, rankos liko ant vairo.
Komentuoti:
-
O dar kai kas šaiposi iš paspirtukininkų ar dviratininkų važinėjančių su šalmais.
Komentuoti:
-
Gali būti. Mano antras atvejis per vairą būtent ir buvo, pirmą dieną su dviračiu išvažiavus, galimai dėl visiškai naujų padangų, joms praslydus asfaltu. Dar nespėjus nei kiek nudėvėti to "išorinio nedarbinio" gumos sluoksnio, todėl irgi nespėjau sureaguot, nors galvą spėjau pasukt.
Plikledžio metu paslydus irgi nesitikėjau, taip greit prigult. Visgi pavyko ištiesti ranką ir su galva mikštai trenktis į vidinę rankos dalį.
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąVisgi sudomino viena vieta, dėl refleksų rankomis nesisaugoti būtrent krentant nuo paspirtuko.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Bjelle pasivažinėjimas paspirtuku baigėsi sunkiais sužalojimais: „Laukia 2 mėn. įtvare, mėnuo tik skysto maisto ir traumos visam gyvenimui“
https://www.lrt.lt/naujienos/veidai/...isam-gyvenimui
„Lūžusi koja, smegenų sutrenkimas, keletas nulūžusių dantų, nedidelis įskilimas virš dantų, skaudantis žandikaulio sąnarys, du gūzai ant veido, nubrozdinimas prie akies ir skauda kelias rankų vietas. <...>
Buvau didžioji paspirtukų gerbėja ir porą metų važinėdama jais gyriausi kokia rami ir pavyzdinga vairuotoja esu. Dabar jau galiu drąsiai teigti, kad esu buvusi paspirtukininkė. <...>
Vairuojant paspirtuką refleksas saugoti galvą dengiantis rankomis nelabai veikia. <...>
Man dar pasisekė, po įvykio prisiklausiau tiek istorijų apie paspirtukų traumas, kad nesuprantu, kodėl jie vis dar toleruojami ir legalūs.- nuo kalno, įstrigo ratas tarp vejos ir borto, lūžo (o gal tik skilo) rodomasis pirštas, gipsavo ir gretimą bei tik 2-iems sav. (greit gyja paauglių kaulai);
- dariau triuką šokdamas nuo borto, skilo skruostikaulis, smegenų sutrenkimas ir išsimušiau 1 krumplio mėsą išorėje, vadinasi buvo refleksas saugotis ranka, tik nespėjau atsukt delno;
- dėl paslėptai įdubusio šaligatvio gražiai prisiliečiau su barzda ir krutine plyteles, vos paraudo oda, bet lūžo riešas ir norėjo gipsuoti kitos rankos alkūnę, bet sakiau, jog tikrai nelūžo, tai atsigavo lankstumas po kelių dienų (ginčijosi Santariškių gydytojas su radiologe, lol). Nebūčiau bandęs su kojom gražiai išlaikyti dviratį už nugaros, tai gal nebūtų tokio krūvio riešui ir nebūtų lūžęs.
P. S. Nesuprantu kaip, taip gražiai, bet mėsą ties krumpliu atsiauginau su Sulfargin ir Baneocin.Paskutinis taisė dondc; 2023.09.20, 10:40.
Komentuoti:
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąĮdomu ar yra koks nors nors ateities planas, kokios paspirtukų perspektyvos. Įsivaizduoju du variantus:
1. Taip kaip Paryžiuje, galų gale uždraus iš vis.
2. Įrengti susisiekiantį dviračių takų tinklą ir leisti važinėti tik dviračių takais.
Manau antrasis variantas būtų visai įmanomas. Pradžiai galima būtų vėl pasitelkti paišomus takus.
Komentuoti:
-
Madride paspirtukams, kaip ir dviratininkams, griežtai draudžiama važiuoti šaligatviais. Jų judėjimui visose miesto gatvėse yra skirta pirma eismo juosta, pažymėta horizontaliu ženklininu ir sumažintu greičiu iki 30 km/h. Visi važiuoja tik gatvėse, nepriklausomai kiek yra eismo juostų ir ar yra autobusų juosta.
O nuomojami paspirtukai paliekami tam tikrose parkingo vietose, išmėtytose per visą miestą, kaip dabar padarė Vilniuje. Visas.miestas labai tvarkingas.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąĮdomu ar yra koks nors nors ateities planas, kokios paspirtukų perspektyvos. Įsivaizduoju du variantus:
1. Taip kaip Paryžiuje, galų gale uždraus iš vis.
2. Įrengti susisiekiantį dviračių takų tinklą ir leisti važinėti tik dviračių takais.
Manau antrasis variantas būtų visai įmanomas. Pradžiai galima būtų vėl pasitelkti paišomus takus.
Toliau sekmingai veiks su palikimu tam skirtose zonose.
Komentuoti:
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąĮdomu ar yra koks nors nors ateities planas, kokios paspirtukų perspektyvos. Įsivaizduoju du variantus:
1. Taip kaip Paryžiuje, galų gale uždraus iš vis.
Komentuoti:
-
Tai kad dabar jau praktiškai uždrausti. Pažiūrėkite Bolt paspirtukų žemėlapį - jų praktiškai niekur nebegalima palikti, todėl ir sumeta visą savo inventorių į kelias dar leistinas vietas.
Komentuoti:
-
Įdomu ar yra koks nors nors ateities planas, kokios paspirtukų perspektyvos. Įsivaizduoju du variantus:
1. Taip kaip Paryžiuje, galų gale uždraus iš vis.
2. Įrengti susisiekiantį dviračių takų tinklą ir leisti važinėti tik dviračių takais.
Manau antrasis variantas būtų visai įmanomas. Pradžiai galima būtų vėl pasitelkti paišomus takus.
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
2x nėra panašus greitis.
Na bet jei būtų mano valia tai paspirtukais būtų draudžiama važiuoti ten, kur yra intensyvus pėsčiųjų eismas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Taip, bet jeigu greitis panašus kaip pėsčioji tai tada mažiau bus ligoninėje su kaulų lūžiais (pėsčiųjų, ta prasme).
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tai čia ne greičio problema. Ir jie ir toliau važiuos šaligatviais, tik dabar 12km/h greičiu. Problemos tai nesprendžia.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąPaspirtukai tai važiuoja ne dviračių juostomis o šaligatviais. Jeigu kada apsilankysi gedo prospekte patirsi
Komentuoti:
-
Žemėlapis gal ir ne pats geriausias bet kuo mažiau paspirtukų centre tuo geriau.
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tai pala pala. Gedo prospekte 12km/h ribojimas, nors ten yra dviračių juostos gatvėje
Parašė abruo Rodyti pranešimąDar reikia pridėti nekontroliuojamą kilpinį eismą. Kaip suprantu, kameros neveikia, o fizinių ribojimų vis dar nėra? Argi ne patogu mašinyte važinėtis...
Komentuoti:
-
Skroblų ir Žemaitės g. ten aklųjų kvartalas. Daro, kad jiems netrukdytų. Gedo pr. paaiškinimas buvo tas, kad daug kas nesinaudoja dviračių juostomis ir važiuoja šaligatviais trukdant pėstiesiems, todėl lėtina ir prospekte.
Juk nėra tokių KET ženklų kombinacijų, kad taikytų ir privatiems paspirtukams. Nebent būtų labai kvailos ir klaidinančios kombinacijos. Manau, galios tiks nuomuojamiems.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Dar reikia pridėti nekontroliuojamą kilpinį eismą. Kaip suprantu, kameros neveikia, o fizinių ribojimų vis dar nėra? Argi ne patogu mašinyte važinėtis...
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąPatikslinau žemėlapį.
Raudonose zone draudžiama stovėti.
Raudonos zonos patenka į riboto stovėjimo zoną.
Privalomo stovėjimo vietos patenka į draudžiamą stovėjimo zoną.
Kaip visada, mūsiškiai išradinėja dviratį.
Iš esmės, atrodo, šios taisyklės galios visiems el. paspirtukų naudotojams (privatiems ir boltininkams), gatvėse aišku, jokių ženklų nebus, teks su šiuo žemėlapiu važinėt, bet o kam, juk niekas vistiek nekontroliuos
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: