Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Babaras
    replied
    Galbūt verta nebent sukonkretinti temą, kad eina kalba apie motorines mikrojudumo priemones ir, be elektrinių paspirtukų, įtraukti visą likusį spektrą tokių priemonių: riedžius, segvėjus, elektrines riedlentes, visokius mikromobilius neįgaliesiems ir pan. Arba daryti bendrą mikrojudumo priemonių temą (t. y., apie visas mažo galingumo ar bemotores transporto priemones, kurios nėra paprasti dviračiai).

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Neteko matyti ar girdėti, kad paprasti paspirtukai būtų kėlę pavojų sau ir aplinkiniams.
    Keista, man teko ir girdėti, ir matyti.
    Jei Pilaitėje į automobilį "rėžėsi" vis dėlto ne elektrinis paspirtukas ("skuteris") ir ne benzininis "mopedas", o paprastas paspirtukas (samokatas), tai verta sukurti atskirą temą paprastiems paspirtukams.
    Neverta.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Neteko matyti ar girdėti, kad paprasti paspirtukai būtų kėlę pavojų sau ir aplinkiniams.
    Jei Pilaitėje į automobilį "rėžėsi" vis dėlto ne elektrinis paspirtukas ("skuteris") ir ne benzininis "mopedas", o paprastas paspirtukas (samokatas), tai verta sukurti atskirą temą paprastiems paspirtukams.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tiesą sakant, ši fantastiška versija nelabai įtikino.
    Kuo fantastiška? Nematęs vaikų su paspirtukais?

    Komentuoti:


  • Babaras
    replied
    Matyt, labai skirtingose vietose gyvename. Mano mieste, Klaipėdoje, aštuonmečiai važinėja paprastais paspirtukais. Kiek buvau Vilniuje, kažko neįprasto nepastebėjau. Gal jau kažkas pasikeitė nebent per pora metų.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Babaras Rodyti pranešimą
    Na, tai tas tikrasis galėjo būti, su kuriuo dauguma aštuonmečių važinėja. Mechaninis, paspiriamasis paspirtukas, ar kaip jį bepavadinsi.
    Tiesą sakant, ši fantastiška versija nelabai įtikino.

    Komentuoti:


  • Babaras
    replied
    Na, tai tas tikrasis galėjo būti, su kuriuo dauguma aštuonmečių važinėja. Mechaninis, paspiriamasis paspirtukas, ar kaip jį bepavadinsi.

    Elektriniai paspirtukai net nelabai apskritai paspirtukai. Pagal visą savo charakteristiką jie labiau stovimi mopedai negu paspirtukai.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Babaras Rodyti pranešimą
    2) Ankstesniame straipsnyje apie aštuonmetės paspirtukininkės ir automobilio vairuotojos avariją neminima, kad paspirtukas buvo elektrinis.
    Tuomet koks?

    Komentuoti:


  • Babaras
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    /\ Kodėl diskutuojant neapsienama be "vėmalų" ir whatabout'ismų apie balkonus?
    Apie savo virškinamojo traktą prašom pasakoti savo gydytojui.

    Yra siūlomi paspirtukininkų taisyklių pakeitimais, kur numatoma kad vaikai iki 10 metų turi būti su suaugusių priežiūra. Tame kontekste yra argumentų kodėl reikia griežtesnio reguliavimo - ką tik Pilaitėje įvyko konkreti nemaloni situacija su 8 metų vaiku, kuris patamsyje atsitrenkė į mašiną ir susižeidė.
    Ką bendro su šia konkrečia situacija turi tamstos skrandžio problemos ir Amsterdamo balkonai?
    1) Straipsnyje apie taisyklių pakeitimus minimos tik elektrinės mikrojudumo priemonės.
    2) Ankstesniame straipsnyje apie aštuonmetės paspirtukininkės ir automobilio vairuotojos avariją neminima, kad paspirtukas buvo elektrinis.

    Neatsimenu, kada paskutinį kartą mačiau vaiką iki 10 metų su elektriniu paspirtuku. Matyt, dauguma tėvų pakankamai atsakingi ir tokių transporto priemonių mažesniems vaikams neduoda.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    /\ Kodėl diskutuojant neapsienama be "vėmalų" ir whatabout'ismų apie balkonus?
    Nes neapsieinama be triumfuojančių "sarkazmų", vietoje to, kad iškart vat taip objektyviai parašyti apie įvykio paraleles.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Kodėl diskutuojant neapsienama be "vėmalų" ir whatabout'ismų apie balkonus?
    Apie savo virškinamojo traktą prašom pasakoti savo gydytojui.

    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Grįžta paspirtukai – laukia šūsnis naujovių
    Gyvenamuosiuose kiemuose paspirtukininkų amžiaus cenzas nėra ribojamas. Tačiau jaunesnius nei dešimties metų vaikus turėtų lydėti suaugęs asmuo.
    Yra siūlomi paspirtukininkų taisyklių pakeitimais, kur numatoma kad vaikai iki 10 metų turi būti su suaugusių priežiūra. Tame kontekste yra argumentų kodėl reikia griežtesnio reguliavimo - ką tik Pilaitėje įvyko konkreti nemaloni situacija su 8 metų vaiku, kuris patamsyje atsitrenkė į mašiną ir susižeidė.
    Ką bendro su šia konkrečia situacija turi tamstos skrandžio problemos ir Amsterdamo balkonai?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Savo skrandžio turinį prašom pasilaikyti pas save.

    Čia sarkazmas.
    Nereikia teisinti tėvų ir kaltinti "visuomenės", kai tėvai duoda 8 metų vaikui paspirtuką, kad jis sutemus važinėtų tol, kol atsitrenktų į važiuojančią mašiną.
    Net taisyklėse jaunesniems nei 10 metų vaikams pagaliau numatoma įvesti kažkokie apribojimus.
    Ar tų taisyklių bus laikomasi, atskiras klausimas, bet vis šioks toks žingsnis sveiko proto link.
    Sarkazmas būtų, jei tamsta būtumėt savo vaiko saugumu susirūpinęs tėvas. O šis patikslinimas yra savo patogumais susirūpinusio vairuotojo užvėmimas.
    Štai jums sarkazmo pavyzdys:
    Amsterdamas. 1970-ieji. Drausmingas vairuotojas parkavosi į savo balkoną pro kaimyno balkoną, kur į jį atsitrenkė balkone be priežiūros paliktas vaikas, tuo pažeisdamas komendanto valandą. Neatidi mama tuo metu buvo kitoje lango pusėje. Kada pagaliau baigsis ši savivalė ir pažeidinėjimai? Dar žiūrėk ir dviračių užsimanys.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2024.03.15, 07:32.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Kartais tikrai sunku atskirti, ar žmogus perdėtai sarkastiškas, ar tiesiog vemia
    Savo skrandžio turinį prašom pasilaikyti pas save.

    Čia sarkazmas.
    Nereikia teisinti tėvų ir kaltinti "visuomenės", kai tėvai duoda 8 metų vaikui paspirtuką, kad jis sutemus važinėtų tol, kol atsitrenktų į važiuojančią mašiną.
    Net taisyklėse jaunesniems nei 10 metų vaikams pagaliau numatoma įvesti kažkokie apribojimus.
    Ar tų taisyklių bus laikomasi, atskiras klausimas, bet vis šioks toks žingsnis sveiko proto link.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Panašu, kad pradedamos riboti 8 metų amžiaus paspirtukininkų teisės.
    Kartais tikrai sunku atskirti, ar žmogus perdėtai sarkastiškas, ar tiesiog vemia

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Grįžta paspirtukai – laukia šūsnis naujovių
    Gyvenamuosiuose kiemuose paspirtukininkų amžiaus cenzas nėra ribojamas. Tačiau jaunesnius nei dešimties metų vaikus turėtų lydėti suaugęs asmuo.
    Panašu, kad pradedamos riboti 8 metų amžiaus paspirtukininkų teisės.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Grįžta paspirtukai – laukia šūsnis naujovių

    ...​​​​tai tikrai tai bus draudžiama ir griežtai kontroliuojama....
    Norėtųsi tai pamatyti, o ne vienadienių akcijų!

    Komentuoti:


  • Suolas
    replied
    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

    čia iš serijos uždraudžiam mašinas, kol nebus tiek vietų parkingui , kad nestatytų ant žolės. O dėl oranžinių dviračių, kas tinklą turėjo pliesti savivaldybė, verslas? ir kodėl 20 eurų metam, o ne 10 ar 5?
    Idėaliu atveju taip, neturi parkingo vietos - neturi auto. Jei verslas nenori plėsti, labai būtų smagu jei ir savivaldybė plėstų. O kaina tokia, kokią sumastė vystytojas. Klausk jo.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Grįžta paspirtukai – laukia šūsnis naujovių
    – Ką turėtų žinoti paspirtukininkai šiais metais?

    – Pagrindinis dalykas – buvo pakeista jų sąvoka KET. Dabar – elektrinės mikrojudumo priemonės. Aiškiai įvardinta, kas yra tos visos priemonės, tai: paspirtukai, vienaračiai. Tiesiog yra sąvoka iki kiek jie laikomi elektrinėmis mikrojudumo priemonėmis, ir kuomet jau jos tampa mopedais. Iki vieno kilovato, ir iki 25 kilometrų per valandą greitį išvystančios priemonės – mikrojudumo priemonės. O tos, kurios viršija šiuos reikalavimus – paskiriamos mopedams. Iš esmės keičiasi tai, kad elektriniam paspirtukams ir dviračiams galiojo vienodos KET. Dabar tai – pakeista. Išskirtas atskiras skirsnis, pakeistas amžiaus cenzas, nurodyta, kuriose vietose draudžiama važiuoti, kuriose galima. Tai tiesiog griežčiau apibrėžti visi reikalavimai.

    – Tai ką sako amžiaus cenzas?

    – Elektrinėmis mikrojudumo priemonėmis galima važiuoti nuo šešiolikos metų. Arba nuo keturiolikos metų, jeigu išklausytas specialus Lietuvos kultūros ir švietimo ministerijos paruoštas mokymo kursas. Gyvenamuosiuose kiemuose paspirtukininkų amžiaus cenzas nėra ribojamas. Tačiau jaunesnius nei dešimties metų vaikus turėtų lydėti suaugęs asmuo.

    – O jeigu paspirtuku važiuojama su vyresniu?

    – Tai – draudžiama. Jokiu būdu negalima ant paspirtuko važiuoti daugiau nei vienam žmogui, tai tikrai tai bus draudžiama ir griežtai kontroliuojama.

    – Kur galima jiems važiuoti?

    – Iš esmės elektriniai paspirtukai gali važiuoti tik dviračių, dviračių ir pėsčiųjų takais. Jeigu nėra kelkraščio arba dviračių tako, arba dviračių ir pėsčiųjų tako, tai galima važiuoti šaligatviu arba važiuojamąja dalimi, bet laikytis kuo arčiau dešinio krašto. Tačiau šiuo atveju atsiranda griežtas reikalavimas: asmenims iki aštuoniolikos metų – privaloma dėvėti šalmą.

    – Kokia yra avaringumo statistika?

    – Ji nėra optimistinė, nes praėjusiais metais vienas elektrinio paspirtuko vairuotojas žuvo, 34 Vilniaus mieste – buvo sužeisti.

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Parašė liootas Rodyti pranešimą
    Oranžinių dviračių minusas nėra stovai. Minusas yra tai, kad turi turėti narystę visam sezonui ir negali pasinaudoti dviračiu spontaniškai. Čia yra didžiausias pliusas Bolto paspirtukų ar būsimų dviračių - kai staiga prisireikia, pasinaudoji, palieki kelis eurus ir viskas.
    Tai specialiai simasius zlugde juos, nes zuoko projektas ir atstovavo bolt kompanijos interesus. Del to jie neplesti, neatnaujinta sistema. Tiems laikams kada jie atsirado buvo pakankamai modernus sprendimas

    Komentuoti:


  • Myliu miestus
    replied
    Parašė liootas Rodyti pranešimą
    Oranžinių dviračių minusas nėra stovai. Minusas yra tai, kad turi turėti narystę visam sezonui ir negali pasinaudoti dviračiu spontaniškai. Čia yra didžiausias pliusas Bolto paspirtukų ar būsimų dviračių - kai staiga prisireikia, pasinaudoji, palieki kelis eurus ir viskas.
    Tai kad galima pasiimt dienos bilietą, ne kartą teko naudot ir pats principas man pasirodė tikrai patogus. Aš kaip tik pritarčiau, kad problema yra stovų tinklas, kuris yra labai mažas.

    Beje, prieš kelis metus užklausus ar planuoja plėtrą, atsakymas buvo neigiamas...

    Komentuoti:

Working...
X