Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė
Collapse
X
-
Ką aš ir sakau, kad nei turima priemonių matavimui ir tikrinimui, nei išvis kažkas daroma iš VRM pusės.
- 5 patinka
-
Policijos funkcija yra kontroliuoti, kad negalinčos dalyvauti eisme transporto priemonės jame nedalyvautų. Civilizuotose šalyse tai yra kontroliuojama, pats ne kartą esu matęs Danijoje ir Švedijoje kai policija tiesiog stovi su specialia įranga, stabdo važiuojančius ir tikrina, lygiai taip pat kaip Lietuvoje stabdo mašinas ir prašo papūsti. Toks patikrinimas neužtrunka ilgiau minutės.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Tai jeigu sertifikate nurodyta mažesnė galia ar greitis, t.y. kad atitiktų mikrojudumo priemonės reikalavimus be registracijos, tuomet niekas ir neregistruos tokios t.p. kaip galingesnės. Jeigu faktiškai ji galingesnė/greitesnė - negali dalyvauti eisme neužregistravęs. O kadangi užregistruoti negalėsi - negali dalyvauti eisme.
Transporto priemones Lietuvoje registruoja Regitra. Aišku jog tai ne policijos funkcija.
Čia eilinis mūsų politikų ir policijos nelankstumas ir neatsižvelgimas į realijas. Turėtų būti diegiamos priemonės faktiškai tikrinti greitį ant stendo susistabdžius gatvėje. Jeigu neregistruota, bet viršyjanti galią - konfiskacija.
Kas nors yra matęs, kad per visą el. paspirtukų/skuterių egzistavimo laikotarpį Lietuvoje būtų nors kartą padaryti tokie patikrinimai (kalbu apie realias situacijas, o ne per kokį nors policijos media eventą)? Aš nesu. Policija tiesiog absoliučiai bbdėjo ant šitos problemos ir apsimeta aklais, lygiai taip pat kaip ir su nelegaliu parkavimu. Vakar mačiau kaip Bolto pakistanietis važiavo bendrame eisme 40-50km/h o tiesiai už jo važiavo policijos patrulis ir pareigūnai ramiai sau kavytę gėrė
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Spėju turėtų būti, kaip su tiuninginėmis mašinomis, kur keisti varikliai ir t. t. Ten TA negali praeiti, nes modifikacija, bet gali praeiti tech. ekspertizę, kuri patvirtintų, kad viskas atitinka, na pvz. prie galingesnio ir sunkesnio variklio įmontuotas laikantysis sustiprinimas ir sumontuoti didesni stabdžiai.
Scenarijų sugalvojau pats, bet faktas, jog yra tech. ekspertizė, kurią galima praeiti. Pvz. sudaužius mašiną "nepataisomai", ją pataisius galima ją grąžinti atgal į eismą legaliai legalizavus po ekspertizės.
Komentuoti:
-
Tai jeigu sertifikate nurodyta mažesnė galia ar greitis, t.y. kad atitiktų mikrojudumo priemonės reikalavimus be registracijos, tuomet niekas ir neregistruos tokios t.p. kaip galingesnės. Jeigu faktiškai ji galingesnė/greitesnė - negali dalyvauti eisme neužregistravęs. O kadangi užregistruoti negalėsi - negali dalyvauti eisme.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Kiek žinau (esu su tuo betarpiškai susidūręs) yra kaip tik atvirkščiai, gamintojas (ar jo įgaliotas dileris) tiesiog išrašo sertifikatus, kad gaminys neviršyja nustatytų apribojimų.
Nors realiai būna kitaip, realiai tų ribotuvų net nėra arba jie lengvai pašalinami. Bent jau tie elektriniai čioperiai ar el. motociklai 100% viršyja nustatytas ribas ir privalo būti registruojami, bet to tiesiog nedaroma. Net nežinau, kokia institucija tą turėtų daryti. Policija nenori tuo užsiimti, atseit, ne funkcija.
Transporto priemones Lietuvoje registruoja Regitra. Aišku jog tai ne policijos funkcija.
Čia eilinis mūsų politikų ir policijos nelankstumas ir neatsižvelgimas į realijas. Turėtų būti diegiamos priemonės faktiškai tikrinti greitį ant stendo susistabdžius gatvėje. Jeigu neregistruota, bet viršyjanti galią - konfiskacija.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kiek žinau (esu su tuo betarpiškai susidūręs) yra kaip tik atvirkščiai, gamintojas (ar jo įgaliotas dileris) tiesiog išrašo sertifikatus, kad gaminys neviršyja nustatytų apribojimų.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Regitra ir neužregistruos, jei perdarymas (ribotuvų nuėmimas) atliktas savavališkai. Jiems reikalingas sertifikatas iš gamintojo. Jeigu gamintojas gamina/parduoda tik su ribota galia, kad nereikėtų registruoti, tai sertifikato registravimui niekas nepateiks.
Nors realiai būna kitaip, realiai tų ribotuvų net nėra arba jie lengvai pašalinami. Bent jau tie elektriniai čioperiai ar el. motociklai 100% viršyja nustatytas ribas ir privalo būti registruojami, bet to tiesiog nedaroma. Net nežinau, kokia institucija tą turėtų daryti. Policija nenori tuo užsiimti, atseit, ne funkcija.Paskutinis taisė Sula; 2025.10.01, 10:00.
Komentuoti:
-
FB mačiau postų, kad išvijo atvažiavus registracijai, turbūt pagalvojo, kad čia kažkas bajerius daro.Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Turbūt regitroj labai nustebtų atvažiavus registracijai
Komentuoti:
-
Regitra ir neužregistruos, jei perdarymas (ribotuvų nuėmimas) atliktas savavališkai. Jiems reikalingas sertifikatas iš gamintojo. Jeigu gamintojas gamina/parduoda tik su ribota galia, kad nereikėtų registruoti, tai sertifikato registravimui niekas nepateiks.Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Turbūt regitroj labai nustebtų atvažiavus registracijai
Komentuoti:
-
Turbūt regitroj labai nustebtų atvažiavus registracijaiParašė Sula Rodyti pranešimąAustrijoje teko matyti el. paspirtukus su valstybiniais numeriais, Lietuvoje dar nemačiau. Net ir ant to, kuris varė beveik 90 km/h Vakariniu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Austrijoje teko matyti el. paspirtukus su valstybiniais numeriais, Lietuvoje dar nemačiau. Net ir ant to, kuris varė beveik 90 km/h Vakariniu.
Komentuoti:
-
Jei registuota, lyg ir valstybinį numerį turi turėti, kaip motociklas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
O iš kur jūs žinote, kad nėra registruotas ir neturi draudimo?Parašė ttttt Rodyti pranešimąKilo toks klausimas, jeigu aš žinau, kad asmuo gyvenantis x vietoje turi paspirtuką/skuterį kuris yra be ribotuvo, laisvai gali važiuoti 50-60km/h ir nėra atitinkamai registruotas kaip transporto priemonė, ar yra realių šansų, kad policija imsis kažkokių veiksmų? Tiesiog matant Wolt/Bolt shahedus kilo mintis ar yra prasmės kreiptis į policiją ir nurodyti bendrabučius kur jie gyvena, ar tai būtų tik laiko švaistymas.
Komentuoti:
-
Saugaus eismo automobilių keliais įstatymas taip byloja:
Jeigu charakteristikos neatitinka, tai negali būti naudojama kaip tokios rūšies priemonė.5. Su į elektrinę mikrojudumo priemonę arba į motorinį dviratį savo konstrukcija panašia transporto priemone, kuri viršija šiame įstatyme nustatytas galios ir greičio technines charakteristikas ir negali būti klasifikuojama kaip elektrinė mikrojudumo priemonė arba motorinis dviratis, leidžiama dalyvauti viešajame eisme, jeigu yra atliktos šios transporto priemonės motorinėms transporto priemonėms privalomos procedūros (atitikties įvertinimas, registracija, privalomoji techninė apžiūra, galioja transporto priemonių valdytojų civilinės atsakomybės privalomasis draudimas), o šios transporto priemonės vairuotojas vykdo šiame įstatyme motorinės transporto priemonės vairuotojui nustatytus reikalavimus.
Komentuoti:
-
Pataikei ant kvailo policininko - tokių dabar tikrai netrūksta.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Taip policija išaiškino man pernai.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Bandau samprotauti. Turbūt nelabai jie ką gali padaryti, jei tik nurodai kur stovi/gyvena. Galbūt tik gali traktuoti kaip neregistruotą transporto priemonę. Iš patirties su neekploatuojamais automobilais ir savivaldybe, sakyčiau vėjo laukuose gaudymas. Savivaldybė ieško savininkų, duoda mėnesį patraukti "trantą" be numerių ir pan.
Kitas kelias būtų stebėti ir filmuoti kada išvažiuoja, galbūt nustatyti tendencingumą ir tada prašyti policijos atvykti reidui tam tikru metu. Šitas būdas irgi gaunasi iš fantastikos srities.
Manau kol iš aukščiau neateis kažkokia tvarka ar nurodymai, jog reikalinga tokių priemonių kontrolė, tol nelabai ką pavyks padaryti. Baisiausia, kad bus sužaloti praeiviai ar kiti eismo dalyviai ir tik tada šitas klausimas taps opesnis. Kaip pvz buvo su senolio sukelta avarija Molėtų plente. Po jos buvo straipsnių apie amžiaus vairuoti ribojimą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Taip policija išaiškino man pernai.Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Pats sugalvojai tokią nesamonę?
Komentuoti:
-
Pats sugalvojai tokią nesamonę?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąJeigu paspirtukas <1kwh galios registruoti kaip transporto priemonės nereikia. Ribotuvas neprivalomas, jeigu vairuotojas pats laikosi greičio.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jeigu paspirtukas <1kwh galios registruoti kaip transporto priemonės nereikia. Ribotuvas neprivalomas, jeigu vairuotojas pats laikosi greičio.
Komentuoti:
-
Kilo toks klausimas, jeigu aš žinau, kad asmuo gyvenantis x vietoje turi paspirtuką/skuterį kuris yra be ribotuvo, laisvai gali važiuoti 50-60km/h ir nėra atitinkamai registruotas kaip transporto priemonė, ar yra realių šansų, kad policija imsis kažkokių veiksmų? Tiesiog matant Wolt/Bolt shahedus kilo mintis ar yra prasmės kreiptis į policiją ir nurodyti bendrabučius kur jie gyvena, ar tai būtų tik laiko švaistymas.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Dviratistai / paspirtukistai elgiasi neatsakingai ir savanaudiškai, kaip ir eilinis automobilistas, bet tekę matyti tik automobilistą neteisėtai ir piktybiškai elgiantis prieš kitą teisėtai besielgiantį. Plačiau atsakiau Eismo kultūros temoj.
Komentuoti:
-
Galim tik konstatuoti:
P.S. pats važinėju dviračiu.Tai tik parodo, kad automobilistai didesni kaušai nei dviratistai ar paspirtukistai.
Komentuoti:
Komentuoti: