Parašė Savitarnos kasa
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė
Collapse
X
-
Kaip gali jis būti sprogęs jei baterijų skyrius sveikas? Jaučiu paspirtuką krovė ir nuo pakrovėjo užsidegė kažkas kambaryje ir sprogo, bet ne pats paspirtukas. Baterija būtų susinešiojus ir korpusas taip pat jei jis būtų kaltas.
- 2 patinka
-
Lyginant su tūkstančiais paspirtukų mūsų gatvėse, visai saugiai važinėja, pirmasis (lygtais) didelis gaisras per tokį laikotarpį yra neblogai.Parašė Romas Rodyti pranešimąLRT.lt 2024.07.10
Sprogusios paspirtuko baterijos sukeltas gaisras: per plauką išvengta aukų
- 2 patinka
Komentuoti:
-
LRT.lt 2024.07.10
Sprogusios paspirtuko baterijos sukeltas gaisras: per plauką išvengta aukų
Trečiadienio naktį Palangos meras pranešė apie galimai dėl sprogusios elektrinio paspirtuko baterijos užsidegusį butą. Vėliau daugiau informacijos apie kilusį milžinišką gaisrą pateikė ir ugniagesiai. Aiškėja, kad paspirtukas buvo paliktas krautis, o buto gyventojai buvo kitose patalpose.


https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvo...ku-zala-didele
https://www.delfi.lt/news/daily/crim...sras-120035257
Komentuoti:
-
Manau, nes ten dirbantis pasakojo. Aš suprantu ką tas grafikas rodo. Bet jie netestavo tokio varianto apie kurį kalbame.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Kodėl tu manai kad jie stovi su 5%? Reikia bolte dirbti, kad žinoti jų realią įkrovą. Taip pat tas grafikas yra ciklų, laiko iš viso nėra jokioje ašyje.
Komentuoti:
-
Kodėl tu manai kad jie stovi su 5%? Reikia bolte dirbti, kad žinoti jų realią įkrovą. Taip pat tas grafikas yra ciklų, laiko iš viso nėra jokioje ašyje.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kurioje vietoje grafike yra puse dienos stovi su 5% avariniu kiekiu? Matau mažiau 25% net netestavo.Paskutinis taisė Savitarnos kasa; 2024.06.18, 11:01.
Komentuoti:
-
Kurioje vietoje grafike yra puse dienos stovi su 5% avariniu kiekiu? Matau mažiau 25% net netestavo.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Pavyzdys kaip veikia už mokesčių mokėtojų pinigus nubraižytos parkavimo vietos.
Paprašiau trijų marozų nestatyt bent ant dviračių tako, gavau tradicinius atsakymus iš automarozų: "nėra kur parkuoti", "niekam netrukdo", "neturi ką veikti?"
- 16 patinka
Komentuoti:
-
Man rodos, dauguma komentuojančių ant bolto paspirtuko nėra stovėję - pasivažinėkit ir pamatysit, kad dauguma jų tikrai ne pirma sezoną tarnauja. Nereikės pilstyt iš tuščio į kiaurą.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
3 mėn yra hoax'as. Net jei krauti 6x paroje visiškai kinišką celę, per 3 mėn bus apie 400 ciklų. Afair litis projektuojamas 500 - 1500 ciklų.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
tikiu kad trumpiau, bet netikiu kad numirs per 3 mėn. Senas Ličio suktukas pragulėjo metus kai įsigijau naują, pabandžiau - dirba.
Komentuoti:
-
tikiu kad trumpiau, bet netikiu kad numirs per 3 mėn. Senas Ličio suktukas pragulėjo metus kai įsigijau naują, pabandžiau - dirba.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
ličio celę pastoviai pakraunant virš 4.2V ji gyvens trumpiau, nei pakrovus iki 4.1V;
Komentuoti:
-
Bet tikriausiai supranti, kad 100% yra tai, ką rodo BMSas.O ličio celę pastoviai pakraunant virš 4.2V ji gyvens trumpiau, nei pakrovus iki 4.1V; tas pats su iškrovimu iki 3.0V vs 3.6V. O tokie voltažo skirtumai ženkliai įtakoja talpą.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
kurioj maždaug vietoje grafike 3 mėnesiai?
P.S. darbinius EV visad kraunam iki 100%, nei vienas nemirė po 3 mėnesių. Iki 0 aišku nenusodinam, nes reiktų tralo tada.
Esu prikėlęs ne vieną ličio celę, kurios BMS jau nebeleido krauti. Asmeniniam naudojimui - pakankamai saugu.
Komentuoti:
-
kurioj maždaug vietoje grafike 3 mėnesiai?Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
P.S. darbinius EV visad kraunam iki 100%, nei vienas nemirė po 3 mėnesių. Iki 0 aišku nenusodinam, nes reiktų tralo tada.
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Truth! Jei ličio bateriją naudot, tarkime, tarp 20% ir 80% nominalios talpos, jos ilgaamžiškumas išauga daug kartų.
šaltinis: https://batteryuniversity.com/articl...ased-batteries
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Truth! Jei ličio bateriją naudot, tarkime, tarp 20% ir 80% nominalios talpos, jos ilgaamžiškumas išauga daug kartų.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Čia jau reiktų Bolto klausti ties kokia faktine įkrova yra atjungiami paspirtukai. Ką rodo appse nesiskaito, nes ten galima rodyti ką nori.
Komentuoti:
-
Čia jau reiktų Bolto klausti ties kokia faktine įkrova yra atjungiami paspirtukai. Ką rodo appse nesiskaito, nes ten galima rodyti ką nori.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąjeigu techninės apsaugos išjujngia su 2% įkrova nereiškia kad baterijai nenukenčia. Ir tie paspirtukai kartais ir kelias dienas paliekami.
Baterijos iš viso yra solid-state daiktai, gali nebent nusilankstyti laidai ar jungtys tarp celių, bet čia nesunkiai išsprendžiamas klausimas.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąMobiliems telefonams duodant tokius smugius kaip šitie paspirtukai gauna telefonus kas savaite reikėtu remontuoti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Bent jau kol kas Ride dviračius parkuoja pastebimai geriau, nei Bolt paspirtukus.
Komentuoti:
-
jeigu techninės apsaugos išjujngia su 2% įkrova nereiškia kad baterijai nenukenčia. Ir tie paspirtukai kartais ir kelias dienas paliekami.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Nei viena šiuolaikinė baterija neleidžia išsikrauti iki nulio. Plius, niekas niekada nepalieka išsikrovusio paspirtuko pusdieniui, nes jei jis stovi jis negeneruoja pelno.
Labai ginčytinas teiginys, turint omenyje kaip su tais nuomotais automobiliais važinėjama - per liukus, per gulinčius policininkus, net nepristabdant. O ir fizinis poveikis klausimas kiek paveikia bateriją - mobilūs telefonai yra kratomi daug daugiau nei paspirtukai (gi nešiojami kišenėje), bet niekas juose bateriją kas 3 mėn nekeičia.
Tai vat kad ne brangiau - viršuje gi buvo pateikti skaičiai. Nuo to visa diskusija prasidėjo, kad ko pas mus tie paspirtukai tokie brangūs.
Mobiliems telefonams duodant tokius smugius kaip šitie paspirtukai gauna telefonus kas savaite reikėtu remontuoti.
Komentuoti:
-
Nei viena šiuolaikinė baterija neleidžia išsikrauti iki nulio. Plius, niekas niekada nepalieka išsikrovusio paspirtuko pusdieniui, nes jei jis stovi jis negeneruoja pelno.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tu palaikyk kasdien pusdienį bateriją 0% kokiam patvoryje saulės kaitroje ir pan ir pažiūrėk kaip ilgaamžės
Labai ginčytinas teiginys, turint omenyje kaip su tais nuomotais automobiliais važinėjama - per liukus, per gulinčius policininkus, net nepristabdant. O ir fizinis poveikis klausimas kiek paveikia bateriją - mobilūs telefonai yra kratomi daug daugiau nei paspirtukai (gi nešiojami kišenėje), bet niekas juose bateriją kas 3 mėn nekeičia.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąSparko baterijos nėra drožiamos taip kaip ppaspirtukų ir jos nepatiria tiek fizinių smūgių.
Tai vat kad ne brangiau - viršuje gi buvo pateikti skaičiai. Nuo to visa diskusija prasidėjo, kad ko pas mus tie paspirtukai tokie brangūs.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Automobilio nuoma taip pat brangiau kainuoja.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Tu palaikyk kasdien pusdienį bateriją 0% kokiam patvoryje saulės kaitroje ir pan ir pažiūrėk kaip ilgaamžėsParašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Bet juk vieno automobilio amortizatoriaus keitimas kainuos kaip naujas paspirtukas. Plius, o nuo ko čia turėtų ta baterija taip kas tris mėnesius pareiti? Jos pakankamai ilgaamžės šiais laikais. Visos turi apsaugas nuo išsikrovimo, pakankamai neblogai laiko šilumos svyravimus. Kodėl tada Spark elektromobilių baterijos ne kas 3 mėn. keičiamos? Net neįsivaizduoju kaip reikėtų ją eksploatuoti, kad per tris mėnesius pribaigti.
Beje, dėl to kad paspirtukų baterijos kainuoja kaip naujas paspirtukas jūs klystate, ne kaip naujas. Mažiau nei pusė kainos.
Xiaomi M365 paspirtukas: 360 eur (https://xiaomipaspirtukai.lt/produkt...s-paspirtukas/)
Xiaomi M365 paspirtuko baterija: 149 eur (https://xiaomipaspirtukai.lt/produkt...tuko-baterija/)
Tai net jei reikėtų kas tris mėnesius ją keisti (net jeigu), tai nebūtų tokia jau didelė suma. Automobilio išlaikymas vis tiek kur kas brangiau kainuoja.
Sparko baterijos nėra drožiamos taip kaip ppaspirtukų ir jos nepatiria tiek fizinių smūgių. Yra labai didelis skirtumas kaip eksplotuojami savi paspirtukai ir vieši.
Automobilio nuoma taip pat brangiau kainuoja.
Komentuoti:
Komentuoti: