Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MikasRidikas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Kaip ir sakiau, palaiko greitį. Tik tas greitis neatitinka nustatyto taisyklėse. Bet pasirinktą greitį palaikyti moka. Problema išsispręstų įvedus kontrolę, kad norimas ir ant ženklo nupaišytas greitis sutaptų. Tai ir paspirtukai su pakankamai kontrolės sugebėtų užsimatyti palaikyti nurodytą greitį.
    Su pakankamai kontrolės ir dabar būtų galima stipriai sureguliuoti tų pačių paspirtukų eismą, neišradinėjant kažkokių papildomų nesąmonių. Visi reikalingi ribojimai jau yra, tik niekas net nebandė jų įgyvendinti realybėje.
    Dabar diskusija apie kažkokius greičių palaikymus, kai dalyje paspirtukų net ekrano su greičiu nėra Aišku, galima uždrausti paspirtukus be ekranų, galima ir apskritai visus uždrausti ir problemos kaip nebūta

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Na blemba, kam tie kvaili lyginimai su automobiliais? Tu gal nesi važiavęs automobiliu ir paspirtuku kad nesupranti skirtumo valdyme? Ar tu rimtai galvoji, kad tai yra gera mintis važiuoti paspirtuku ir pastoviai žiūrėt į spidometrą? Na jo, tai tikrai nepakels avaringumo N kartų...
    Tiesiog tai žodis į žodį toks pat argumentas kaip aftamabilystai aiškinatys, kodėl įvairūs greičio ribojimai negerai. Negi reiks pastoviai žiūrėt į spidometrą? Kažkaip tiek su mašina, tiek su dviračiu sugebu važiuot pastoviu greičiu nežiūrėdamas nuolat į spidometrą. Aišku tam reikėjo šiek tiek praktikos.

    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Be to gal tikrai nesi važiavęs su mašina, jeigu manai, kad kažkas palaiko tą greitį... Ten kur ženklas 50 visi, įskaitant ir policiją, važiuoja 60, gyvenamojoj zonoj NIEKAS nevažiuoja 20, labiau 35-40 ir čia yra tiesiog nerašyta taisyklė.
    Kaip ir sakiau, palaiko greitį. Tik tas greitis neatitinka nustatyto taisyklėse. Bet pasirinktą greitį palaikyti moka. Problema išsispręstų įvedus kontrolę, kad norimas ir ant ženklo nupaišytas greitis sutaptų. Tai ir paspirtukai su pakankamai kontrolės sugebėtų užsimatyti palaikyti nurodytą greitį.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Automobilistai kažkaip palaiko greitį ir nesako, kad negali važiuot lėčiau nei 205 ar kiek ten paprastai ribotuvas stovi. Jei transporto priemonė nesugeba palaikyti saugaus greičio duotai situacijai - gal jai nereiktų dalyvauti eisme? Ar kaip ten skundžiasi vairuotojai dėl sektorinių matuoklių... Negi reiks žiūrėt į spidometrą?
    Na blemba, kam tie kvaili lyginimai su automobiliais? Tu gal nesi važiavęs automobiliu ir paspirtuku kad nesupranti skirtumo valdyme? Ar tu rimtai galvoji, kad tai yra gera mintis važiuoti paspirtuku ir pastoviai žiūrėt į spidometrą? Na jo, tai tikrai nepakels avaringumo N kartų...

    Be to gal tikrai nesi važiavęs su mašina, jeigu manai, kad kažkas palaiko tą greitį... Ten kur ženklas 50 visi, įskaitant ir policiją, važiuoja 60, gyvenamojoj zonoj NIEKAS nevažiuoja 20, labiau 35-40 ir čia yra tiesiog nerašyta taisyklė. Jeigu turi teises pabandyk kada pravažiuot kokia nors ilgesne vienos juostos gatve laikydamasis leistino greičio ir tiesiog skaičiuok tiek kartų tave aplenks pažiūrėdami kaip į debilą, kiek kartų pamirksės tolimom šviesom ir kiek kartų supypsės.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Spėju 12km/h parinktas su idėja, kad tie durniai šiaip ar taip šaligatviais važinės. O 20km/h šaligatviu daugoka.
    Bet tai dabar nemažoje dalyje gatvių automobiliai turės važiuoti paskui paspirtukus 12/kmh greičiu.

    Tiesą pasakius, jei būčiau pasiprtukininkas, jausčiau nemažą schadenfreude važiuodamas 12kmh greičiu ilgos automobilių kolonos priekyje.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Dažniausiai palaiko tiksliai prie ribos kai būtų ne tik teorinis įspėjimas.
    Mano stebėjimai sako ką kita. Ypač A ir D kategorijos gatvėse

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    Automobilistai realybėje nesugeba palaikyti nurodyto greičio. Didžioji dauguma pastoviai jį viršija. Keistokas argumentas
    Dažniausiai palaiko tiksliai prie ribos kai būtų ne tik teorinis įspėjimas.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Automobilistai kažkaip palaiko greitį ir nesako, kad negali važiuot lėčiau nei 205 ar kiek ten paprastai ribotuvas stovi. Jei transporto priemonė nesugeba palaikyti saugaus greičio duotai situacijai - gal jai nereiktų dalyvauti eisme? Ar kaip ten skundžiasi vairuotojai dėl sektorinių matuoklių... Negi reiks žiūrėt į spidometrą?
    Automobilistai realybėje nesugeba palaikyti nurodyto greičio. Didžioji dauguma pastoviai jį viršija. Keistokas argumentas

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Aš suprantu, kad tu Aleksio, nu bet kam taip nusišnekėti? Pėstysis paprastai eina žymiai greičiau negu 1,0 km/h, tai tikrai niekas paspirtukų iki tiek neribos (ar tuo labiau iki 1 km per 2 val).
    1 km čia skirtumas nuo pėsčiojo greičio, ne bendras greitis.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    12km/h yra idiotiškiausias pirmas žingsnis, kurį tik galima buvo sugalvoti. Svarbiausia, kad jo nei paspirtukininkai negalės laikytis (nes na nėra tokio režimo, o manually tu tokio pastovaus greičio neišlaikysi, tad tai paveiks tik Bolt), nei kažkas galės tai kontroliuoti, nes tada iš esmės reikės keisti įstatymus ir greičio paklaidą daryti nuline. Vietoje to, kad uždrausti paspirtukams važiuot šaligatviais (tai yra pagrindinė problema ir tam nereikia jokių GPS, reikia tik draudimo ir kontrolės, lygiai taip pat, kaip ir su automobiliais) ir perkelti juos į dvirtakius ir gatves (kuriuose pradžiai reiktų nupaišyt atskiras juostas, kol nebus padaryta atitinkama infrastruktūra), kas būtų logiška, yra įvedamos kažkokios neadekvačios taisyklės, kurios prieštarauja ir logikai ir KET, kaip apie tai gerai parašė felar
    Automobilistai kažkaip palaiko greitį ir nesako, kad negali važiuot lėčiau nei 205 ar kiek ten paprastai ribotuvas stovi. Jei transporto priemonė nesugeba palaikyti saugaus greičio duotai situacijai - gal jai nereiktų dalyvauti eisme? Ar kaip ten skundžiasi vairuotojai dėl sektorinių matuoklių... Negi reiks žiūrėt į spidometrą?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    O tai pala, ne logiškiau būtų tiesiog įprogramuot ribojimą pagal gyvenamosios zonos ribas? Kam tie atskiri sąrašai su išsigalvotais greičiais? Jei pasirodytų, jog gyvenamoji zona per maža, tuomet galime ją praplėsti. Kodėl kažkuriai eismo dalyvių grupei taikom perteklinius griežtinimus, o kitai nuolaidas?
    Spėju 12km/h parinktas su idėja, kad tie durniai šiaip ar taip šaligatviais važinės. O 20km/h šaligatviu daugoka.

    Iki šiol paspirtukininkai gaudavo nuolaidas. Pertekliniai griežtinimai sakyčiau yra pėstiesiems. Kasmet pamatau kokį straipsnį kaip Karoliniškėse ar dar kur darė reidą ir gaudė bobutes ne vietoj einančias per gatvę. Neteko girdėti apie reidą nukreiptą į paspirtukus, apart blaivumo tikrinimą.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    12km/h yra geras pirmas žingsnis. Aišku būtų malonu, kad GPS būtų pakankamai tikslus ir pagautų ar ponas važiuoja prospektu šaligatviu, ar už metro gatvėje. Nors ir gatvėje 25km/h ten neretai nėra saugu. Tiek dėl kitų dviratininkų, tiek dėl pėsčiųjų teisėtai einančių bilekur. Kiek pamenu gyvenamojoje zonoje greitis ribojamas iki 20km/h. Taip sąžiningai, kokia dalis paspirtukininkų to laikosi? Tamsta spėju nelabai, nes skaičiavau laiko praradimą nuo 25kmh
    O tai pala, ne logiškiau būtų tiesiog įprogramuot ribojimą pagal gyvenamosios zonos ribas? Kam tie atskiri sąrašai su išsigalvotais greičiais? Jei pasirodytų, jog gyvenamoji zona per maža, tuomet galime ją praplėsti. Kodėl kažkuriai eismo dalyvių grupei taikom perteklinius griežtinimus, o kitai nuolaidas?
    Paskutinis taisė Ginthus; 2023.06.06, 07:36.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Aš suprantu, kad tu Aleksio, nu bet kam taip nusišnekėti? Pėstysis paprastai eina žymiai greičiau negu 1,0 km/h, tai tikrai niekas paspirtukų iki tiek neribos (ar tuo labiau iki 1 km per 2 val).
    Teisingai, todėl elspirtukus reikia tiesiog uždrausti.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Čia kaip automobilistų verkimas, kad nu susiaurino vieną gatvę prie namų, bet visą kelionę sugadino.
    Nesąmonės, kurių net nėra prasmės komentuot.

    Jei infrastruktūra bloga, tai leidžiam važinėt bilekaip, atstatant moralinę teisybę? Tai gal ir parkuot ant žolės viskas tvarkoj, nes nu infrastruktūra bloga, gatvės duobėtos
    Nesąmonės, kurių net nėra prasmės komentuot.

    12km/h yra geras pirmas žingsnis. Aišku būtų malonu, kad GPS būtų pakankamai tikslus ir pagautų ar ponas važiuoja prospektu šaligatviu, ar už metro gatvėje. Nors ir gatvėje 25km/h ten neretai nėra saugu. Tiek dėl kitų dviratininkų, tiek dėl pėsčiųjų teisėtai einančių bilekur. Kiek pamenu gyvenamojoje zonoje greitis ribojamas iki 20km/h. Taip sąžiningai, kokia dalis paspirtukininkų to laikosi? Tamsta spėju nelabai, nes skaičiavau laiko praradimą nuo 25kmh
    12km/h yra idiotiškiausias pirmas žingsnis, kurį tik galima buvo sugalvoti. Svarbiausia, kad jo nei paspirtukininkai negalės laikytis (nes na nėra tokio režimo, o manually tu tokio pastovaus greičio neišlaikysi, tad tai paveiks tik Bolt), nei kažkas galės tai kontroliuoti, nes tada iš esmės reikės keisti įstatymus ir greičio paklaidą daryti nuline. Vietoje to, kad uždrausti paspirtukams važiuot šaligatviais (tai yra pagrindinė problema ir tam nereikia jokių GPS, reikia tik draudimo ir kontrolės, lygiai taip pat, kaip ir su automobiliais) ir perkelti juos į dvirtakius ir gatves (kuriuose pradžiai reiktų nupaišyt atskiras juostas, kol nebus padaryta atitinkama infrastruktūra), kas būtų logiška, yra įvedamos kažkokios neadekvačios taisyklės, kurios prieštarauja ir logikai ir KET, kaip apie tai gerai parašė felar
    Paskutinis taisė digital; 2023.06.06, 00:20. Priežastis: ištrintas [/QUOTE]

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    5-7 yra kai tu važiuoji dviračiu, o elspirtukininkai privalo važiuoti ne greičiau kaip 0,5-1,0 km/h.
    Aš suprantu, kad tu Aleksio, nu bet kam taip nusišnekėti? Pėstysis paprastai eina žymiai greičiau negu 1,0 km/h, tai tikrai niekas paspirtukų iki tiek neribos (ar tuo labiau iki 1 km per 2 val).

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Na jo, vienas kilas nepatenka į tą zoną, bet ką tai keičia...
    Gabaliukas po gabaliuko ir visgi ne dvigubai pailgės kelionė. Čia kaip automobilistų verkimas, kad nu susiaurino vieną gatvę prie namų, bet visą kelionę sugadino.

    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Ne, nei kiek. Ar gal manai, kad tokiose šalyse kaip Olandija, Danija and so on žmonės tiesiog vat paėmė ir nusprendė, kad nuo šiol visi masiškai važinės dviračiais, gyvendami su tokia pat apgailėtina infrastruktūra kaip Vilniuje? Juk pats supranti, kad tai nesąmonė. Aš asmeniškai matau kaip viskas vyksta Malmėje ir Kopenhagoje ir tai nėra kažkoks rocket science - nebūtų patogios infrastruktūros, nebūtų ir daugumos dviratininkų.
    Jei infrastruktūra bloga, tai leidžiam važinėt bilekaip, atstatant moralinę teisybę? Tai gal ir parkuot ant žolės viskas tvarkoj, nes nu infrastruktūra bloga, gatvės duobėtos

    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Jeigu nepastebėjai, aš visada buvau už ribojimus ir svarbiausia už kontrolę, bet ribojimai turi būti adekvatūs, o ne pyst ir "miesto centre, net ten kur yra speciali infrastruktūra, įvedam 12km/h greitį, kuris panaikins prasmę nevažiuot su mašina, na bet jeigu vistiek varysit su paspirtuku, tai galit ir toliau varyt šaligatviais ir kur tik norit, ai, ir dar mes nieko nedarysim, kad užtikrint tų ribojimų veikimą..."
    12km/h yra geras pirmas žingsnis. Aišku būtų malonu, kad GPS būtų pakankamai tikslus ir pagautų ar ponas važiuoja prospektu šaligatviu, ar už metro gatvėje. Nors ir gatvėje 25km/h ten neretai nėra saugu. Tiek dėl kitų dviratininkų, tiek dėl pėsčiųjų teisėtai einančių bilekur. Kiek pamenu gyvenamojoje zonoje greitis ribojamas iki 20km/h. Taip sąžiningai, kokia dalis paspirtukininkų to laikosi? Tamsta spėju nelabai, nes skaičiavau laiko praradimą nuo 25kmh

    Nu nepanaikins prasmės nevažiuot su mašina. Tokiu pat maršrutu, atmetus vidury nakties, greitis gausis tikrai mažesnis. Ypač pridėjus įsiparkavimą/išsiparkavimą.

    Pritariu, kad kontrolė turi būti.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Jei gerai supratau kur bus 12 km/h ribojimas, tai jis lies toli gražu ne visą maršrutą
    Na jo, vienas kilas nepatenka į tą zoną, bet ką tai keičia...

    Neprimena automobilistinių pasiteisinimų kodėl reikia parkuot prie pat laiptinės? Bobutės, invalidai, šaldytuvo persivežimas ir t.t.
    Ne, nei kiek. Ar gal manai, kad tokiose šalyse kaip Olandija, Danija and so on žmonės tiesiog vat paėmė ir nusprendė, kad nuo šiol visi masiškai važinės dviračiais, gyvendami su tokia pat apgailėtina infrastruktūra kaip Vilniuje? Juk pats supranti, kad tai nesąmonė. Aš asmeniškai matau kaip viskas vyksta Malmėje ir Kopenhagoje ir tai nėra kažkoks rocket science - nebūtų patogios infrastruktūros, nebūtų ir daugumos dviratininkų.

    Na tai ribojimai pradeda atsirast. Bet tada liaudis vėl nepatenkinta, kai ribojimai pradeda asmeniškai jaustis
    Jeigu nepastebėjai, aš visada buvau už ribojimus ir svarbiausia už kontrolę, bet ribojimai turi būti adekvatūs, o ne pyst ir "miesto centre, net ten kur yra speciali infrastruktūra, įvedam 12km/h greitį, kuris panaikins prasmę nevažiuot su mašina, na bet jeigu vistiek varysit su paspirtuku, tai galit ir toliau varyt šaligatviais ir kur tik norit, ai, ir dar mes nieko nedarysim, kad užtikrint tų ribojimų veikimą..."

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Imkime pavyzdį iš išsivysčiusių Vakarų - štai Anglijoje buvo priimtas „Red Flag Act“, įstatyme rašoma, kad ekipažas be arklių gali važiuoti maksimaliu 4 mylių per valandą (6,4 km/val.) greičiu, o gyvenvietėse 2 myl/val. Prieš pavojingą transporto priemonę turėjo eiti pėsčiasis, nešantis rankoje raudoną vėliavėlę, taip įspėdamas eismo dalyvius apie artėjantį pavojų.


    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    IMHO, 5 kmh yra pėsčiojo greitis. Kai pridedam KET nurodytus 5-7 km/h važiuojant pro pėstįjį ir gaunam 12 km/h.
    Bet nebūtinai.
    5-7 yra kai tu važiuoji dviračiu, o elspirtukininkai privalo važiuoti ne greičiau kaip 0,5-1,0 km/h.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Aukštaičių-Maironio-Šventaragio-Gedimino-Mickevičiaus-Kęstučio ir mano atveju tai yra 4.9km.
    Jei gerai supratau kur bus 12 km/h ribojimas, tai jis lies toli gražu ne visą maršrutą

    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Tuo pačiu metu yra labai nemaža dalis žmonių, kurie tiesiog negali važiuot kažkur su dviračiu, kad ir į tą patį darbą. Ir dėl fizinių galimybių (net ir kalbant apie sveikus žmones, mažai kam yra lengva numint į pvz tą patį Narbuto kalną, jau nekalbant apie dar statesnius, kurių Vilniuje yra belekiek), ir dėl to, kad nėra kur tą dviratį laikyti, ir dėl to, kad gyvename ne Danijoj ar Švedijoj, kur tu gali laisvai palikti dviratį lauke ir nieks jo nepavogs, ir dėl to, kad kiemuose nėra infrastruktūros dviračių laikymui, tad tektų kiekvieną dieną tampyt jį į 4-5 chruščiovkės aukštą siaurais laiptais, ir banaliai dėl to, kad nuo dviračio sunkiau nulipti sankryžose ir perėjose...
    Neprimena automobilistinių pasiteisinimų kodėl reikia parkuot prie pat laiptinės? Bobutės, invalidai, šaldytuvo persivežimas ir t.t.

    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Paspirtukai yra puikus transportas, kuris visuomenėje buvo demonizuotas dėl visiško kontrolės nebuvimo. Čia tas pats kaip dabar pyst ir nustotų kontroliuot automobilių eismą ir vairuot galėtų bet kas, bet kokio amžiaus, bet kokios būsenos ir bet kur, o paskui visi nustebę rėktų "reikia drausti tas mašinas!"
    Na tai ribojimai pradeda atsirast. Bet tada liaudis vėl nepatenkinta, kai ribojimai pradeda asmeniškai jaustis

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Nuo Tymo turgaus Maironio gatve ir brodu iki Žvėryno tilto ar ne 3km? Pusė šito atstumo - Gedimino prospektas. Jei norisi greičiau, galima rinktis kitą kelią, pavyzdžiui Pamėnklanio/Jasinskio.

    Spėju pravažiuosi tą patį maršrutą mašina arba VT ir grįši ant dviračio ar praspirduko.
    Aukštaičių-Maironio-Šventaragio-Gedimino-Mickevičiaus-Kęstučio ir mano atveju tai yra 4.9km. Asmeniškai aš galiu tą maršrutą nuvažiuot ir su dviračiu, bet tai tiesiog nėra taip patogu visom prasmėm lyginant su paspirtuku. O ir kaip ir minėjau, šita valdžia jau pradeda drausti ir dviračių eismą, kas po praėjusių 8 metų atrodo kaip absoliutus absurdas ir pastyčiojimas.

    Tuo pačiu metu yra labai nemaža dalis žmonių, kurie tiesiog negali važiuot kažkur su dviračiu, kad ir į tą patį darbą. Ir dėl fizinių galimybių (net ir kalbant apie sveikus žmones, mažai kam yra lengva numint į pvz tą patį Narbuto kalną, jau nekalbant apie dar statesnius, kurių Vilniuje yra belekiek), ir dėl to, kad nėra kur tą dviratį laikyti, ir dėl to, kad gyvename ne Danijoj ar Švedijoj, kur tu gali laisvai palikti dviratį lauke ir nieks jo nepavogs, ir dėl to, kad kiemuose nėra infrastruktūros dviračių laikymui, tad tektų kiekvieną dieną tampyt jį į 4-5 chruščiovkės aukštą siaurais laiptais, ir banaliai dėl to, kad nuo dviračio sunkiau nulipti sankryžose ir perėjose...

    Paspirtukai yra puikus transportas, kuris visuomenėje buvo demonizuotas dėl visiško kontrolės nebuvimo. Čia tas pats kaip dabar pyst ir nustotų kontroliuot automobilių eismą ir vairuot galėtų bet kas, bet kokio amžiaus, bet kokios būsenos ir bet kur, o paskui visi nustebę rėktų "reikia drausti tas mašinas!"

    Komentuoti:

Working...
X