Parašė sankauskas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė
Collapse
X
-
-
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimąElektriniai paspirtukai dėl manęs tai nors ir 5kw galingumo gali būti.
Tiesiog reikia kaip ir civilizuotose šalyse uždrausti jiems važinėti šaligatviais.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Labai abejoju, kad dėl ekonomijos. Dėl ekonomijos sprendžia firmos valdančios vilkikų parką kaip važiuoti.
O dėl paspirtukų, tai manau tik kontrolė išspręstų. Nes tas pats kaip ir su auto, tarkim kai varo technikinę tai sugeba nusiimti kas draudžiama ir susidėti kas legalu (pvz.: žibintai), pravaro TA ir vėl susideda akinančius žibintus. O tokius sustabdžius gatvėje ir kiekvieną kart panaikinus TA galiojimą, manau nekiltų noras vėl dėtis nelegalius patobulinimus.
Taip čia, sustabdė paspirtuką, patikrino ant mobilaus stendo, neatitinka, konfiskavo tokių 10-20, nušvietė žiniasklaidoje, manau kiti ir susitvarkytų ir atsirastų mažiau rizikuojančių.
Daugumoje ES šalių greitis fūroms yra didesnis nei 80, bet jos vis tiek važiuoja 80, nes taip ekonomiškiau. Pvz Lenkija.
Tai Lietuvoje čia yra chroniška problema - daliai įstatymų tiesiog nėra jokios kontrolės tai ir nesilaiko niekas.
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Kuo domėtis? Kaip jis savo privačiam sklype apie namą važinėja?
Komentuoti:
-
Elektriniai paspirtukai dėl manęs tai nors ir 5kw galingumo gali būti.
Tiesiog reikia kaip ir civilizuotose šalyse uždrausti jiems važinėti šaligatviais.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
O kad kojom minanamas dviratis važiuoja daugiau limito, yra OK?
Dažniausiai tie, kas taip mina - sugeba ir dviratį suvaldyti ir akis turi ir šiaip gaudosi kelyje.
Problema yra ne vienaračiai ant 40km/h su motošalmais.
Problema yra pirmą antrą kartą ant paspirtuko užlipę nepatyrę gaunantys staiga į rankas daiktą einantį 30km/h.
Čia tas pats, kaip nepatyrusiam vairuotojui duot kokį lambo diablo trasoj.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
Dauguma tų "paspirtukų" plaukia iš Kinijos, o ne iš Krinonos ir panašių parduotuvių. Tai būtų gan sudėtinga įgyvendinti kažkokį masinį tikrinimą. Teoriškai aišku galima bandyti žiūrėti siuntas, bet ar tikrai nėra didesnių problemų?
Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
Jeigu tikslas yra sukontroliuoti kad dauguma važinėtų su ribotuvais, manau efektyviausia būtų tiesiog tikrinti maksimalų greitį ant stendo - kaip yra daroma kitose šalyse.
O kad kojom minanamas dviratis važiuoja daugiau limito, yra OK?
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
IMHO, pardavėjas turėtų pranešti policijai kam jis pardavė >1 kW "paspirtuką".
Tuomet, jei pirkėjas jo neįregistravo per protinga laiką, policija tuo galėtų ir profilaktiškai pasidomėti.
Be to galia visiškai nėra rodiklis šiuo atveju. Vienintelis kriterijus - yra arba nėra greičio ribotuvo. Net 250W užtektų viršyti tą 25 km/h greitį jeigu nuimtas ribotuvas. Kilovatinis, nors pagal galią kaip ir atitinka reikalavimus važiuoti dviračių takais, be ribotuvo laisvai lėks virš 40 km/h. Tai gali kiek nori tikrinti galią perkant, o žmogus kuris nori lakstyti tiesiog nusiims ribotuvą ir lakstys. Arba užregistruos, apdraus (jeigu bus virš 1kW) ir net neprisitvirtins tų numerių.
Jeigu tikslas yra sukontroliuoti kad dauguma važinėtų su ribotuvais, manau efektyviausia būtų tiesiog tikrinti maksimalų greitį ant stendo - kaip yra daroma kitose šalyse.
Bet man atrodo protingiau būtų tiesiog pasiųsti kažkiek policininkų į centrą kad apramintų darančius akivaizdžias nesąmones (lakstymą nestabdant per perėjas, važiavimą keliese ant vieno paspirtuko, lakstymą šaligatviais).
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
IMHO, pardavėjas turėtų pranešti policijai kam jis pardavė >1 kW "paspirtuką".
Tuomet, jei pirkėjas jo neįregistravo per protinga laiką, policija tuo galėtų ir profilaktiškai pasidomėti.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Vilkikuose ribotuvai yra dėl ekonomijos sudėti. 80 naudoja optimaliausiai kurą ir gaminant vilkiką jį subalansuoja kad optimaliausiai naudotų važiuojant 80.
O dėl paspirtukų, tai manau tik kontrolė išspręstų. Nes tas pats kaip ir su auto, tarkim kai varo technikinę tai sugeba nusiimti kas draudžiama ir susidėti kas legalu (pvz.: žibintai), pravaro TA ir vėl susideda akinančius žibintus. O tokius sustabdžius gatvėje ir kiekvieną kart panaikinus TA galiojimą, manau nekiltų noras vėl dėtis nelegalius patobulinimus.
Taip čia, sustabdė paspirtuką, patikrino ant mobilaus stendo, neatitinka, konfiskavo tokių 10-20, nušvietė žiniasklaidoje, manau kiti ir susitvarkytų ir atsirastų mažiau rizikuojančių.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Nežinau niuansų, bet daugelio vokiškų galingų automobilių top speed 250 kmh ne atsitiktinai sutapo.
* - išimtis gali būti bėginis transportas
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Greičio ribotuvai vilkikuose. Max 90 ar tai 100 km/h, plius ataskaita į tachometrą.
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
IMHO, pardavėjas turėtų pranešti policijai kam jis pardavė >1 kW "paspirtuką".
Tuomet, jei pirkėjas jo neįregistravo per protinga laiką, policija tuo galėtų ir profilaktiškai pasidomėti.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Virš 1kW paspurtukai yra privalomai registruojami ir turi turėti numerius. Ar kas baudžia už neregistravimą? Tikrai ne.
Tuomet, jei pirkėjas jo neįregistravo per protinga laiką, policija tuo galėtų ir profilaktiškai pasidomėti.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąAutomobiliams ribotuvai labiau yra tam kad nesudeginti variklio per didelėmis apsukomis. Teisinio reguliavimo kažkokio neteko matyti, kad automobilis negali važiuoti greičiau nei X. Be to, dar neteko matyti automobilio kuris būtų apribotas bent kažkur arti maksimalaus autostrados greičio, tai realiai autoombiliam ribotuvai niekaip netrukdo lakstyti per dideliu greičiu.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Automobiliams ribotuvai labiau yra tam kad nesudeginti variklio per didelėmis apsukomis. Teisinio reguliavimo kažkokio neteko matyti, kad automobilis negali važiuoti greičiau nei X.
Komentuoti:
-
Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
Įdomu, ar būtų lengviau kontroliuoti, jei paspirtukai turėtų, pvz., būti privalomai registruojami ir turėti numerius. Tokiu atveju užfiksuoji pažeidimą ir pildai e-policijoje.
Parašė abruo Rodyti pranešimą
O kaip automobiliai, kurių galia apribota? O greičio ribotuvai, diegiami į kai kurias transporto priemones? Yra gi tokie dalykai. Tai jei su automobiliais galima taip padaryti, tai kodėl negalima reikalauti iš pardavėjų, kad pardavinėtų tik tokius paspirtukus, kur tai gamykliškai įgyvendinta?
Automobilio galios ribojimo irgi kaip nėra, tik kai kur nuo didesnės galios reikai didesnius mokesčius mokėti.
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
ne šita persona tik už KET laikymąsi, šitas asas "niekada" nekelia storių prie auto vairo ir panašiai
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąSkandinavijoje dar yra kita problema, kuri kolkas aplenkė Lietuvą - "Moded klass II" motoroleriai, kurie yra iki 1kw ir max 25km/h ir gali važiuot per dvirtakius (kas dažnu atveju reiškia, kad varo ir per šaligatvius). Maža to, kad tai ir šiaip yra pakankamai pavojingas dalykas, tai juos dar labai mėgsta pa'tuning'uot ir paskui važiuoji sau ramiai dvirtakiu ir pro tave pralekia 60km/h 2-3 motoroleriai su kokiais 6 penkiolikmečiais
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
O koks Švedijos dvirtakiuose greičio maksimumas, kad ten policija kažką matuoja?
LTSA pažadėjo, kad dar šią vasarą imsis matuoti paspirdukų max greitį specialiu įrenginiu, t/y. darys tai, ką dar 2007-ais knygoje rašė CROW ir kas, jų pačių teigimu, nelabai tepadėjo.
Skandinavijoje dar yra kita problema, kuri kolkas aplenkė Lietuvą - "Moded klass II" motoroleriai, kurie yra iki 1kw ir max 25km/h ir gali važiuot per dvirtakius (kas dažnu atveju reiškia, kad varo ir per šaligatvius). Maža to, kad tai ir šiaip yra pakankamai pavojingas dalykas, tai juos dar labai mėgsta pa'tuning'uot ir paskui važiuoji sau ramiai dvirtakiu ir pro tave pralekia 60km/h 2-3 motoroleriai su kokiais 6 penkiolikmečiais
Komentuoti:
-
Parašė felar Rodyti pranešimąNe tai, kad nereguliuojama, bet dar ir katučių visi paploja "dviračių kultūros" propaguotojams. Pictured here pilietis Benediktas Vanagas su kilovatiniu beveik motociklu kažkuriam Velomaratone. Kaži jis jį įregistravęs Regitroj? Nematau valstybinio numerio.
https://krinona.lt/elektriniai-dvira...ah-juodas.html
El. variklis: 160 Nm (2-4x nei paprastas miesto el. dviratis)
Maksimalus greitis: iki 50 km/val. (2x nei paprastas miesto el. dviratis, viršija net L1e-B?)
ne šita persona tik už KET laikymąsi, šitas asas "niekada" nekelia storių prie auto vairo ir panašiai
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąYra skirtingos versijos skirtingoms rinkoms, Pvz. tas pats paspirtukas gamykliškai važiuoja JAV 30 kmh, Vokietijoje 20 kmh, likusioje EU 25 kmh. Modelio ženklinimo gale būna raidė D/E/darkažkokia. Tiekėjams teks išpardavus turimus, pirkti DE versiją.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: