Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

    Vilnius nėra visa Lietuva. Yra dar Kaunas su marozu panetkėm, yra Panevėžys su rajoniais kaimiečiais ir yra kiti likę kaimai, kur kiekvienas galvoja tik apie save ar dar specialiai mažesnius gąsdina. Taip kad, ne, ačiū, į kelią nei su dviračiu, nei su paspirtuku tikrai nelįsiu, kad ir kokios baudos ar draudimai bus. Paspirtukininkų negaudys, kaip ir dabar negaudo visko, kas neturi numerių. Man maniškė sveikata yra brangesnė nei klimaksinės bobulencijos gatvėje aplojami dviratininkai ir paspirtukininkai.
    Na tai Kaune (kuris, tiesą pasakius, sparčiai tvarkosi ir šitoje srityje) ar Panevėžyje lygtais ir nededa ribojimų paspirtukams. Savivaldos grožis tame ir yra, kad kiekvienas kaimas gali spręsti savo problemas jiems tinkamu būdu. Tik atvažiavus į kitą kaimą reiktų prisitaikyti. Tiek paspirtukų vadeliotojams, tiek barankų sukinėtojams.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Man maniškė sveikata yra brangesnė nei klimaksinės bobulencijos gatvėje aplojami dviratininkai ir paspirtukininkai.
    Man "patinka" lietuviška pusdurnių visuomenė - svarbiausia nesudaryti blogų sąlygų vairuotojams, jiems kelias šventas, o pėstytis yra du**as, jam šaligatvį reikia dalintis su paspirtukininku, dviratininku, riedutininku, skeitininku ir t.t. Pasakyčiau, ką galvoju apie Vilniaus paspirtukininkus, bet baną gausiu, tad supratote.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Labiau yra baimė VAJĖZUSMARIJA GATVĖJ BIA MITALINIO ŠARVO dalyvauti eisme. Kaip patys vertina savo vairavimo sugebėjimus, taip ir iš kitų tikisi to pačio kai patys sėda ant dviračio ar paspirtuko. Nu nėra taip. Prieš 15 metų buvo kažkiek blogiau. Bet dabar kultūra labai ryškiai pagerėjus ir arklio dalis vairuotojų elgiasi itin mandagiai ir nesiskiria nuo visokių vokietijų ir t.t. Aišku nereikia daryt nesąmonių, pvz piko metu lėkt savanoriai -> po žiedu -> GV nuo kalno ir per tunelį arba varyt VA pirma juosta. Truputi gėda prisiminus kai kuriuos maršrutus prieš n metų. Bet dabar daugumoje tokių vietų jau irgi yra normalios alternatyvos.
    Vilnius nėra visa Lietuva. Yra dar Kaunas su marozu panetkėm, yra Panevėžys su rajoniais kaimiečiais ir yra kiti likę kaimai, kur kiekvienas galvoja tik apie save ar dar specialiai mažesnius gąsdina. Taip kad, ne, ačiū, į kelią nei su dviračiu, nei su paspirtuku tikrai nelįsiu, kad ir kokios baudos ar draudimai bus. Paspirtukininkų negaudys, kaip ir dabar negaudo visko, kas neturi numerių. Man maniškė sveikata yra brangesnė nei klimaksinės bobulencijos gatvėje aplojami dviratininkai ir paspirtukininkai.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Teisingai, todėl elspirtukus reikia tiesiog uždrausti.
    Sekant šia logika, jei mano "kreiserinis" greitis yra ~7 km/h, o bobulencijos prie parduotuvės 3 km/h, tai mane irgi reikia uždrausti?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Daugumai turbūt sunku objektyviai įvertinti aplinkinių greitį. 20kmph yra žiauriai mažas greitis, praktiškai antroji pavara jam jau per aukšta. Tokiu greičiu partrenktam pėsčiąjam susižaloti galima nebent neišlaikius lygsvaros kakta į asfaltą. Tad jei gyvenamojoj zonoj kažkas kažkam "netikėtai" išlekia, tai bent vieno iš jų greitis tikrai buvo didesnis. Užtektų enforcinti gyvenamosios zonos greičio ribojimą, kad visiems pataptų ramiau. Boltai taptų savotiškais greičio etalonais - jei kas juda greičiau už juos, vadinasi viršyja
    Labiau yra baimė VAJĖZUSMARIJA GATVĖJ BIA MITALINIO ŠARVO dalyvauti eisme. Kaip patys vertina savo vairavimo sugebėjimus, taip ir iš kitų tikisi to pačio kai patys sėda ant dviračio ar paspirtuko. Nu nėra taip. Prieš 15 metų buvo kažkiek blogiau. Bet dabar kultūra labai ryškiai pagerėjus ir arklio dalis vairuotojų elgiasi itin mandagiai ir nesiskiria nuo visokių vokietijų ir t.t. Aišku nereikia daryt nesąmonių, pvz piko metu lėkt savanoriai -> po žiedu -> GV nuo kalno ir per tunelį arba varyt VA pirma juosta. Truputi gėda prisiminus kai kuriuos maršrutus prieš n metų. Bet dabar daugumoje tokių vietų jau irgi yra normalios alternatyvos.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė Euronymous Rodyti pranešimą

    Tai irgi iki 12km/h kam tas greičių skirtumas?
    Tai paspirtukai apie 20 km/h normalus greitis. Ypač gatvėje.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Reiktų surengti reidą gaudant viršijančius greitį prospekte. Teko prieš kurį laiką su mašina pravažiuot. Labiau baisu su mašina maišytis „paspirtukams“ kurie skrenda 40+. Tikiu, kad su boltiniu paspirtuku nejauku būtų kai pro šalį laksto tokie kolegos. Mašinos šiaip jau sakyčiau +/- 20 ir ridenosi. Nelabai prilakstysi nuo šviesoforo iki šviesoforo.

    Čia kaip iš pasakos apie vištytę ir gaidelį lazdyne ir kas kodėl kam kelnes plėšė Visi kalti, o pradėt taisytis niekas nenori.
    Daugumai turbūt sunku objektyviai įvertinti aplinkinių greitį. 20kmph yra žiauriai mažas greitis, praktiškai antroji pavara jam jau per aukšta. Tokiu greičiu partrenktam pėsčiąjam susižaloti galima nebent neišlaikius lygsvaros kakta į asfaltą. Tad jei gyvenamojoj zonoj kažkas kažkam "netikėtai" išlekia, tai bent vieno iš jų greitis tikrai buvo didesnis. Užtektų enforcinti gyvenamosios zonos greičio ribojimą, kad visiems pataptų ramiau. Boltai taptų savotiškais greičio etalonais - jei kas juda greičiau už juos, vadinasi viršyja
    Paskutinis taisė Ginthus; 2023.06.06, 14:45.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    Tai čia dėl to, kad kaip pats ir rašėte - vairuotojai gerai laiko greitį Todėl baugoka su paspirtuku jiems maišytis.
    Reiktų surengti reidą gaudant viršijančius greitį prospekte. Teko prieš kurį laiką su mašina pravažiuot. Labiau baisu su mašina maišytis „paspirtukams“ kurie skrenda 40+. Tikiu, kad su boltiniu paspirtuku nejauku būtų kai pro šalį laksto tokie kolegos. Mašinos šiaip jau sakyčiau +/- 20 ir ridenosi. Nelabai prilakstysi nuo šviesoforo iki šviesoforo.

    Čia kaip iš pasakos apie vištytę ir gaidelį lazdyne ir kas kodėl kam kelnes plėšė Visi kalti, o pradėt taisytis niekas nenori.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Prospektas ir didelė dalis senamiesčio ir taip yra gyvenamoji zona. Bet kiek matau liaudžiai net ir gyvenamojoj zonoj per baisu važiuoti važiuojamoje dalyje.
    Tai čia dėl to, kad kaip pats ir rašėte - vairuotojai gerai laiko greitį Todėl baugoka su paspirtuku jiems maišytis.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Turiu pasiūlymą. Centre apribokim automobilių greitį iki 20 km/h ir tada paspirtukai be problemų galės naudotis gatvėmis.
    Prospektas ir didelė dalis senamiesčio ir taip yra gyvenamoji zona. Bet kiek matau liaudžiai net ir gyvenamojoj zonoj per baisu važiuoti važiuojamoje dalyje.

    Komentuoti:


  • Euronymous
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Turiu pasiūlymą. Centre apribokim automobilių greitį iki 20 km/h ir tada paspirtukai be problemų galės naudotis gatvėmis.
    Tai irgi iki 12km/h kam tas greičių skirtumas?

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Turiu pasiūlymą. Centre apribokim automobilių greitį iki 20 km/h ir tada paspirtukai be problemų galės naudotis gatvėmis.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
    Tai apibendrintai - yra taisyklės, kurių niekas nesilaiko, nes jų laikymasis yra nekontroliuojamas. Tai problemai spręsti buvo sukurta papildomų taisyklių, kurių laikymosi irgi niekas nekontroliuos.

    Skamba kaip puikus problemos sprendimo būdas.
    Svarbeuse kaška dariti

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Tai apibendrintai - yra taisyklės, kurių niekas nesilaiko, nes jų laikymasis yra nekontroliuojamas. Tai problemai spręsti buvo sukurta papildomų taisyklių, kurių laikymosi irgi niekas nekontroliuos.

    Skamba kaip puikus problemos sprendimo būdas.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    Tai ar kas nors trukdo tai daryti? Juk taisyklės ir dabar yra aiškios. Tik niekas net nebando kontroliuoti jų laikymosi. Nei dėl pačių paspirtukų techninių savybių, nei dėl vartotojų elgesio. Vietoje to - išgalvoja dar naujus ribojimus. Koks to tikslas, jei vis tiek nekontroliuosi? To rezultatas galiausiai bus paspirtukų uždraudimas, nes nu niekas negerėja net ir po papildomų apribojimų įvedimo
    Minimaliai kontroliuojama yra - boltas užmetė tą 12km/h. Kas palies labai didelę dalį paspirtukais nuvažiuojamų kilometrų. Bet taip, daugiau kontrolės reikia.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Jei nuo motociklo ar mašinos nuimt spidometrą, irgi galima sakyt, kad ne mano bėdos jeigu mano greitis netinka?

    Dviračiuose irgi teoriškai spidometro nėra. Pamenu kažkada darė reidą ir prospekte į nuokalnę matavo greitį. Kažkam ir baudą davė už greičio viršijimą.

    Asmeniškai pritarčiau techniškai netvarkingų paspirtukų draudimui ir privalomai registracijai. Iš vaizdo arklio dalis neboltinių yra daugiau nei 1kw. O boltiniai šiaip ar taip atsekami. Rodos net savadarbius numerius boltas žada kabint.
    Tai ar kas nors trukdo tai daryti? Juk taisyklės ir dabar yra aiškios. Tik niekas net nebando kontroliuoti jų laikymosi. Nei dėl pačių paspirtukų techninių savybių, nei dėl vartotojų elgesio. Vietoje to - išgalvoja dar naujus ribojimus. Koks to tikslas, jei vis tiek nekontroliuosi? To rezultatas galiausiai bus paspirtukų uždraudimas, nes nu niekas negerėja net ir po papildomų apribojimų įvedimo

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    Su pakankamai kontrolės ir dabar būtų galima stipriai sureguliuoti tų pačių paspirtukų eismą, neišradinėjant kažkokių papildomų nesąmonių. Visi reikalingi ribojimai jau yra, tik niekas net nebandė jų įgyvendinti realybėje.
    Dabar diskusija apie kažkokius greičių palaikymus, kai dalyje paspirtukų net ekrano su greičiu nėra Aišku, galima uždrausti paspirtukus be ekranų, galima ir apskritai visus uždrausti ir problemos kaip nebūta
    Jei nuo motociklo ar mašinos nuimt spidometrą, irgi galima sakyt, kad ne mano bėdos jeigu mano greitis netinka?

    Dviračiuose irgi teoriškai spidometro nėra. Pamenu kažkada darė reidą ir prospekte į nuokalnę matavo greitį. Kažkam ir baudą davė už greičio viršijimą.

    Asmeniškai pritarčiau techniškai netvarkingų paspirtukų draudimui ir privalomai registracijai. Iš vaizdo arklio dalis neboltinių yra daugiau nei 1kw. O boltiniai šiaip ar taip atsekami. Rodos net savadarbius numerius boltas žada kabint.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Kaip ir sakiau, palaiko greitį. Tik tas greitis neatitinka nustatyto taisyklėse. Bet pasirinktą greitį palaikyti moka. Problema išsispręstų įvedus kontrolę, kad norimas ir ant ženklo nupaišytas greitis sutaptų. Tai ir paspirtukai su pakankamai kontrolės sugebėtų užsimatyti palaikyti nurodytą greitį.
    Su pakankamai kontrolės ir dabar būtų galima stipriai sureguliuoti tų pačių paspirtukų eismą, neišradinėjant kažkokių papildomų nesąmonių. Visi reikalingi ribojimai jau yra, tik niekas net nebandė jų įgyvendinti realybėje.
    Dabar diskusija apie kažkokius greičių palaikymus, kai dalyje paspirtukų net ekrano su greičiu nėra Aišku, galima uždrausti paspirtukus be ekranų, galima ir apskritai visus uždrausti ir problemos kaip nebūta

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Na blemba, kam tie kvaili lyginimai su automobiliais? Tu gal nesi važiavęs automobiliu ir paspirtuku kad nesupranti skirtumo valdyme? Ar tu rimtai galvoji, kad tai yra gera mintis važiuoti paspirtuku ir pastoviai žiūrėt į spidometrą? Na jo, tai tikrai nepakels avaringumo N kartų...
    Tiesiog tai žodis į žodį toks pat argumentas kaip aftamabilystai aiškinatys, kodėl įvairūs greičio ribojimai negerai. Negi reiks pastoviai žiūrėt į spidometrą? Kažkaip tiek su mašina, tiek su dviračiu sugebu važiuot pastoviu greičiu nežiūrėdamas nuolat į spidometrą. Aišku tam reikėjo šiek tiek praktikos.

    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Be to gal tikrai nesi važiavęs su mašina, jeigu manai, kad kažkas palaiko tą greitį... Ten kur ženklas 50 visi, įskaitant ir policiją, važiuoja 60, gyvenamojoj zonoj NIEKAS nevažiuoja 20, labiau 35-40 ir čia yra tiesiog nerašyta taisyklė.
    Kaip ir sakiau, palaiko greitį. Tik tas greitis neatitinka nustatyto taisyklėse. Bet pasirinktą greitį palaikyti moka. Problema išsispręstų įvedus kontrolę, kad norimas ir ant ženklo nupaišytas greitis sutaptų. Tai ir paspirtukai su pakankamai kontrolės sugebėtų užsimatyti palaikyti nurodytą greitį.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Automobilistai kažkaip palaiko greitį ir nesako, kad negali važiuot lėčiau nei 205 ar kiek ten paprastai ribotuvas stovi. Jei transporto priemonė nesugeba palaikyti saugaus greičio duotai situacijai - gal jai nereiktų dalyvauti eisme? Ar kaip ten skundžiasi vairuotojai dėl sektorinių matuoklių... Negi reiks žiūrėt į spidometrą?
    Na blemba, kam tie kvaili lyginimai su automobiliais? Tu gal nesi važiavęs automobiliu ir paspirtuku kad nesupranti skirtumo valdyme? Ar tu rimtai galvoji, kad tai yra gera mintis važiuoti paspirtuku ir pastoviai žiūrėt į spidometrą? Na jo, tai tikrai nepakels avaringumo N kartų...

    Be to gal tikrai nesi važiavęs su mašina, jeigu manai, kad kažkas palaiko tą greitį... Ten kur ženklas 50 visi, įskaitant ir policiją, važiuoja 60, gyvenamojoj zonoj NIEKAS nevažiuoja 20, labiau 35-40 ir čia yra tiesiog nerašyta taisyklė. Jeigu turi teises pabandyk kada pravažiuot kokia nors ilgesne vienos juostos gatve laikydamasis leistino greičio ir tiesiog skaičiuok tiek kartų tave aplenks pažiūrėdami kaip į debilą, kiek kartų pamirksės tolimom šviesom ir kiek kartų supypsės.

    Komentuoti:

Working...
X