Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MikasRidikas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Su paspirtukais blogai svorio centras ir tendencija kliūtis atveju vožtis smakru į priekį. Nuo ko eilinis bliūdas ant galvos nepagelbės.
    Aš suprantu, bet važiuojant atsargiai to tikimybė nėra didelė.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    Be abejo. Kas negerai su paprastu elektriniu dviračiu? O dėl paspirtukų - jei važiuoji kaip begalvis didžiausiais greičiais - tai čia jau niekas nepadės.

    Bet kuriuo atveju, jei reikia rinktis tarp automobilio / viešojo transporto ir vienos iš šių priemonių - pasirinkimas vienintelis.
    Su paspirtukais blogai svorio centras ir tendencija kliūtis atveju vožtis smakru į priekį. Nuo ko eilinis bliūdas ant galvos nepagelbės.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Vilniuje griežtinamos taisyklės paspirtukininkams: pokyčiai ir draudimai – jau nuo birželio 1-osios
    Savivaldybės administracijos direktorius Adomas Bužinskas nurodė, kad jau nuo birželio 1 dienos paspirtukų eismas bus draudžiamas trijose sostinės gatvėse – Vilniaus g., Savičiaus g. bei Pilies g.
    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...osios-93506831

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    be klausimų iš policijos gali daryti labai daug ką, reikėtų prie kiekvieno piliečio pastatyti po policininką ir bėdos bus išspręstos.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    T.y. atsisiunčiu konteineryje automobilį iš Kinijos ir galiu be registracijos, draudimo ir jokių klausimų iš policijos pusės dalyvauti eisme?
    Eisme - ne. Bet laikyti pasidėjęs sekcijoje gali.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Kuo domėtis? Kaip jis savo privačiam sklype apie namą važinėja?
    T.y. atsisiunčiu konteineryje automobilį iš Kinijos ir galiu be registracijos, draudimo ir jokių klausimų iš policijos pusės dalyvauti eisme?

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
    Elektriniai paspirtukai dėl manęs tai nors ir 5kw galingumo gali būti.
    Tiesiog reikia kaip ir civilizuotose šalyse uždrausti jiems važinėti šaligatviais.
    Lituvoje uždrausta važinėti šaligatviais ir dviračių takais, galingesniais kaip 1kW ar greitesniems kaip 25km/h, bet nėra kontrolės.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą


    Prancūzijoje
    JK
    Singapūre.
    Nei viena iš šitų šalių nėra labiau civilizuota nei Lietuva. O kur dar likusios 200 šalių?

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

    Kas yra tos civilizuotos šalys?

    Prancūzijoje
    JK
    Singapūre.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
    Elektriniai paspirtukai dėl manęs tai nors ir 5kw galingumo gali būti.
    Tiesiog reikia kaip ir civilizuotose šalyse uždrausti jiems važinėti šaligatviais.
    Kas yra tos civilizuotos šalys?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Labai abejoju, kad dėl ekonomijos. Dėl ekonomijos sprendžia firmos valdančios vilkikų parką kaip važiuoti.

    O dėl paspirtukų, tai manau tik kontrolė išspręstų. Nes tas pats kaip ir su auto, tarkim kai varo technikinę tai sugeba nusiimti kas draudžiama ir susidėti kas legalu (pvz.: žibintai), pravaro TA ir vėl susideda akinančius žibintus. O tokius sustabdžius gatvėje ir kiekvieną kart panaikinus TA galiojimą, manau nekiltų noras vėl dėtis nelegalius patobulinimus.
    Taip čia, sustabdė paspirtuką, patikrino ant mobilaus stendo, neatitinka, konfiskavo tokių 10-20, nušvietė žiniasklaidoje, manau kiti ir susitvarkytų ir atsirastų mažiau rizikuojančių.
    Tai valdančios firmos ir sudeda ribotuvus, na dar gal pagal užsakyma pirkimo gamintojas sudeda.

    Daugumoje ES šalių greitis fūroms yra didesnis nei 80, bet jos vis tiek važiuoja 80, nes taip ekonomiškiau. Pvz Lenkija.

    Tai Lietuvoje čia yra chroniška problema - daliai įstatymų tiesiog nėra jokios kontrolės tai ir nesilaiko niekas.
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Kuo domėtis? Kaip jis savo privačiam sklype apie namą važinėja?
    Galima ir taip jei labai nori. Privačiam sklype važiuojant aplink namą KET vis tiek galioja

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Elektriniai paspirtukai dėl manęs tai nors ir 5kw galingumo gali būti.
    Tiesiog reikia kaip ir civilizuotose šalyse uždrausti jiems važinėti šaligatviais.

    Komentuoti:


  • Odins
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    O kad kojom minanamas dviratis važiuoja daugiau limito, yra OK?
    Ne tiek jau daug tų kojų, kurios išlaiko 25km/h, nes tai reiškia pastoviai minti apie 29-30.

    Dažniausiai tie, kas taip mina - sugeba ir dviratį suvaldyti ir akis turi ir šiaip gaudosi kelyje.

    Problema yra ne vienaračiai ant 40km/h su motošalmais.

    Problema yra pirmą antrą kartą ant paspirtuko užlipę nepatyrę gaunantys staiga į rankas daiktą einantį 30km/h.

    Čia tas pats, kaip nepatyrusiam vairuotojui duot kokį lambo diablo trasoj.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą

    Dauguma tų "paspirtukų" plaukia iš Kinijos, o ne iš Krinonos ir panašių parduotuvių. Tai būtų gan sudėtinga įgyvendinti kažkokį masinį tikrinimą. Teoriškai aišku galima bandyti žiūrėti siuntas, bet ar tikrai nėra didesnių problemų?
    Kinai užklijuos kokį reikia lipduką ant variklio. Būna komplekte atskirai lipdukų, nes ne visose šalyse reikalavimai vienodi.



    Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą

    Jeigu tikslas yra sukontroliuoti kad dauguma važinėtų su ribotuvais, manau efektyviausia būtų tiesiog tikrinti maksimalų greitį ant stendo - kaip yra daroma kitose šalyse.
    Padarys slaptą jungiklį "Legalus greitis / pilnas greitis" ir tikrink :-)


    O kad kojom minanamas dviratis važiuoja daugiau limito, yra OK?

    Komentuoti:


  • Picusiaubas
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    IMHO, pardavėjas turėtų pranešti policijai kam jis pardavė >1 kW "paspirtuką".
    Tuomet, jei pirkėjas jo neįregistravo per protinga laiką, policija tuo galėtų ir profilaktiškai pasidomėti.
    Dauguma tų "paspirtukų" plaukia iš Kinijos, o ne iš Krinonos ir panašių parduotuvių. Tai būtų gan sudėtinga įgyvendinti kažkokį masinį tikrinimą. Teoriškai aišku galima bandyti žiūrėti siuntas, bet ar tikrai nėra didesnių problemų?

    Be to galia visiškai nėra rodiklis šiuo atveju. Vienintelis kriterijus - yra arba nėra greičio ribotuvo. Net 250W užtektų viršyti tą 25 km/h greitį jeigu nuimtas ribotuvas. Kilovatinis, nors pagal galią kaip ir atitinka reikalavimus važiuoti dviračių takais, be ribotuvo laisvai lėks virš 40 km/h. Tai gali kiek nori tikrinti galią perkant, o žmogus kuris nori lakstyti tiesiog nusiims ribotuvą ir lakstys. Arba užregistruos, apdraus (jeigu bus virš 1kW) ir net neprisitvirtins tų numerių.

    Jeigu tikslas yra sukontroliuoti kad dauguma važinėtų su ribotuvais, manau efektyviausia būtų tiesiog tikrinti maksimalų greitį ant stendo - kaip yra daroma kitose šalyse.

    Bet man atrodo protingiau būtų tiesiog pasiųsti kažkiek policininkų į centrą kad apramintų darančius akivaizdžias nesąmones (lakstymą nestabdant per perėjas, važiavimą keliese ant vieno paspirtuko, lakstymą šaligatviais).

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    IMHO, pardavėjas turėtų pranešti policijai kam jis pardavė >1 kW "paspirtuką".
    Tuomet, jei pirkėjas jo neįregistravo per protinga laiką, policija tuo galėtų ir profilaktiškai pasidomėti.
    Kuo domėtis? Kaip jis savo privačiam sklype apie namą važinėja?

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą


    Vilkikuose ribotuvai yra dėl ekonomijos sudėti. 80 naudoja optimaliausiai kurą ir gaminant vilkiką jį subalansuoja kad optimaliausiai naudotų važiuojant 80.
    Labai abejoju, kad dėl ekonomijos. Dėl ekonomijos sprendžia firmos valdančios vilkikų parką kaip važiuoti.

    O dėl paspirtukų, tai manau tik kontrolė išspręstų. Nes tas pats kaip ir su auto, tarkim kai varo technikinę tai sugeba nusiimti kas draudžiama ir susidėti kas legalu (pvz.: žibintai), pravaro TA ir vėl susideda akinančius žibintus. O tokius sustabdžius gatvėje ir kiekvieną kart panaikinus TA galiojimą, manau nekiltų noras vėl dėtis nelegalius patobulinimus.
    Taip čia, sustabdė paspirtuką, patikrino ant mobilaus stendo, neatitinka, konfiskavo tokių 10-20, nušvietė žiniasklaidoje, manau kiti ir susitvarkytų ir atsirastų mažiau rizikuojančių.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Nežinau niuansų, bet daugelio vokiškų galingų automobilių top speed 250 kmh ne atsitiktinai sutapo.
    Na nežinau kodėl taip sutapo, bet kad toks greitis nėra parinktas dėl eismo saugumo tai tikrai. Eismas 250 km/h nėra saugus niekur* (net autobane).

    * - išimtis gali būti bėginis transportas
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Greičio ribotuvai vilkikuose. Max 90 ar tai 100 km/h, plius ataskaita į tachometrą.
    Vilkikuose ribotuvai yra dėl ekonomijos sudėti. 80 naudoja optimaliausiai kurą ir gaminant vilkiką jį subalansuoja kad optimaliausiai naudotų važiuojant 80.
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    IMHO, pardavėjas turėtų pranešti policijai kam jis pardavė >1 kW "paspirtuką".
    Tuomet, jei pirkėjas jo neįregistravo per protinga laiką, policija tuo galėtų ir profilaktiškai pasidomėti.
    Va čia tai nebloga idėja. Pritariu.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Virš 1kW paspurtukai yra privalomai registruojami ir turi turėti numerius. Ar kas baudžia už neregistravimą? Tikrai ne.
    IMHO, pardavėjas turėtų pranešti policijai kam jis pardavė >1 kW "paspirtuką".
    Tuomet, jei pirkėjas jo neįregistravo per protinga laiką, policija tuo galėtų ir profilaktiškai pasidomėti.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Automobiliams ribotuvai labiau yra tam kad nesudeginti variklio per didelėmis apsukomis. Teisinio reguliavimo kažkokio neteko matyti, kad automobilis negali važiuoti greičiau nei X. Be to, dar neteko matyti automobilio kuris būtų apribotas bent kažkur arti maksimalaus autostrados greičio, tai realiai autoombiliam ribotuvai niekaip netrukdo lakstyti per dideliu greičiu.
    Greičio ribotuvai vilkikuose. Max 90 ar tai 100 km/h, plius ataskaita į tachometrą.

    Komentuoti:

Working...
X