Šiandieną jau teko šokti ant žolės nuo elektrinio motociklo, važiuojančio šaligatviu. Aparatas, aišku, buvo be numerių.
Kada baigsis tokia anarchija? Net ne užmiestis, Kareivių g.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė
Collapse
X
-
Paspirtukininkų laukia sugriežtintos taisyklės, bet ekspertai pasigenda galimybės identifikuoti vairuotoją
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...oti-vairuotoja
„Vien praėjusiais metais fiksavome virš 100 įvykių, kuriuose dalyvavo paspirtukininkai. Įpusėjus vasarai jau fiksuota bene pusė tiek įvykių, kiek per visus praėjusius metus. Galima sakyti, kad yra pasiektas tokių nelaimių pikas, tačiau vasara tik įpusėjo, o paspirtukų sezonas paprastai trunka iki pirmojo sniego“, – sako BTA Ekspertizių skyriaus vadovas Andrius Žiukelis.
Lietuvos transporto saugos administracijos atliktas tyrimas parodė, kad Kelių eismo taisyklių nesilaiko net 70 proc. paspirtukininkų. Dažniausiai pažeidimai susiję su šalmų ir šviesą atspindinčių liemenių nedėvėjimu, važiavimu per pėsčiųjų perėjas, važiavimu vienu paspirtuku keliese arba esant neblaiviam.
Vasaros pradžioje Seimas priėmė KET pokyčius, kurie įsigalios nuo 2024 metų sausio. Elektrinių paspirtukų vairuotojai galės važiuoti šaligatviais, jei savivaldybės nenustatys kitaip. Bus ribojamas paspirtukų greitis, vairuoti šias transporto priemones galės ne jaunesni nei 16 metų amžiaus asmenys.
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Matai, tuomet Kita Pusė pradės naudotis greičio privalumu.
O kadangi E=mv²/2, 5x didesnis greitis suteikia ~12x daugiau energijos kaulų laužymui. Mes gi to nenorime, ar ne?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kas čia rašė, kad paspirtukai be numerių negali važiuoti greičiau 25 km/h?
Vairuotojus šokiravo vaizdas Vilniaus vakariniame aplinkkelyje: paspirtukininkas lėkė net 108 km/val. greičiu
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąSpėju ten gyvenanti liaudis ir norėjo miestietiško gyvenimo šurmuliuojančiam rajone. Jei kažkas naiviai tikėjosi gyvent ramiam užkampyje gamtos apsuptyje tai užuojauta.
Nesigavo (tm).
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Kokia ten promenada, jei vaikšto po miegamojo balkonu ir įkyriai lenda per virtuvės langą?
Sutinku kad ten sufeilino teritorijos projektuotojai, nes tai ko gero vienintelė vieta mieste, kur galima pasivaikščioti prie upės.
Spėju ten gyvenanti liaudis ir norėjo miestietiško gyvenimo šurmuliuojančiam rajone. Jei kažkas naiviai tikėjosi gyvent ramiam užkampyje gamtos apsuptyje tai užuojauta.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Toj vietoj ne edukacijos reikia. Magistralinį dvirtakį iškeltį Aukštaičių gatvę. O dvirtakį su pėsčiųjų taku sujungt ir padaryt normalią promenadą. Kas ten faktiškai ir yra.
Sutinku kad ten sufeilino teritorijos projektuotojai, nes tai ko gero vienintelė vieta mieste, kur galima pasivaikščioti prie upės.
Komentuoti:
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąArba įstatymas, kad gali numušti paspirtuką, jeigu nenaudoja skambučio. Greitai išmoktų pro žmones važinėt
O kadangi E=mv²/2, 5x didesnis greitis suteikia ~12x daugiau energijos kaulų laužymui. Mes gi to nenorime, ar ne?
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
D kategorijos gatvės Vilniuje neegzistuoja. Kiek matėte D kategorijos gatvių, kur būtų kelio ženklas sunkiasvoriam transportui eismas draudžiamas? D kategorijai tai vienas iš reikalavimų.
Neturi: Viršuliškių g., Taikos g. (nors iš jos kaip tik galima patekti į Lūžių g. iš kitos pusės, kur draudžiama).
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Jmcezaris Rodyti pranešimąBolto naudotojų noriu paklausti ar ten yra problemų su GPS tikslumu ir todėl ištisai palikinėjami viduryje šaligatvio, ar čia akivaizdi naudodotjų diagnozė?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Bolto naudotojų noriu paklausti ar ten yra problemų su GPS tikslumu ir todėl ištisai palikinėjami viduryje šaligatvio, ar čia akivaizdi naudodotjų diagnozė?
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Nu jau tik neriekia nusišnekėti. 20 km/h įsirėžus labai puikiai galūnės lūžta.
30 km/h šaligatviu yra pėsčiųjų žudymas.
Tas pats su dviračiais. 30 km/h jau būna labai rimtos traumos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
30 km/h šaligatviu yra pėsčiųjų žudymas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Ir miesto gatvėje 130 km/h kažkodėl nėra Gera Mintis.
O šiaip - edukacija. skambučiai, komandos balsu ir megafonu.
Bet tuo pačiu reikia suprasti ir Kitą Pusę ir be didlio reikalo neužimti jai skirtų šaligatvių.
Komentuoti:
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Mano stebėjimai sako ką kita. Ypač A ir D kategorijos gatvėse
Parašė ttttt Rodyti pranešimąJeigu turi teises pabandyk kada pravažiuot kokia nors ilgesne vienos juostos gatve laikydamasis leistino greičio ir tiesiog skaičiuok tiek kartų tave aplenks pažiūrėdami kaip į debilą, kiek kartų pamirksės tolimom šviesom ir kiek kartų supypsės.
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Daugumai turbūt sunku objektyviai įvertinti aplinkinių greitį. 20kmph yra žiauriai mažas greitis, praktiškai antroji pavara jam jau per aukšta. Tokiu greičiu partrenktam pėsčiąjam susižaloti galima nebent neišlaikius lygsvaros kakta į asfaltą.
Parašė TIME Rodyti pranešimąPaprasciausiai dviraciu takai ir 30 km/h greicio paribojimas kur ju nera issprestu problema. Aisku, ir VT radikali plevra, kuri sumazintu automobiliu skaiciu gatvese
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Arba įstatymas, kad gali numušti paspirtuką, jeigu nenaudoja skambučio. Greitai išmoktų pro žmones važinėt
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Ir miesto gatvėje 130 km/h kažkodėl nėra Gera Mintis.
O šiaip - edukacija. skambučiai, komandos balsu ir megafonu.
Bet tuo pačiu reikia suprasti ir Kitą Pusę ir be didlio reikalo neužimti jai skirtų šaligatvių.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąSu tais dviračių takais irgi komplikuota. Pavyzdžiui Paupio dvirtakis, kur faktiškai yra pasižmonėjimo promenada. Didelę dienos dalį 30km/h tikrai nėra gera idėja jame.
O šiaip - edukacija. skambučiai, komandos balsu ir megafonu.
Bet tuo pačiu reikia suprasti ir Kitą Pusę ir be didlio reikalo neužimti jai skirtų šaligatvių.
Komentuoti:
-
Parašė TIME Rodyti pranešimąPaprasciausiai dviraciu takai ir 30 km/h greicio paribojimas kur ju nera issprestu problema. Aisku, ir VT radikali plevra, kuri sumazintu automobiliu skaiciu gatvese
Komentuoti:
-
Paprasciausiai dviraciu takai ir 30 km/h greicio paribojimas kur ju nera issprestu problema. Aisku, ir VT radikali plevra, kuri sumazintu automobiliu skaiciu gatvese
Komentuoti:
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąPolicija, kuri turėtų būti "ginti, saugoti, padėti", čia irgi yra neįgali. Nes sugeba prisistatyti tik po fakto, kažką ištiria tik tuo atveju, jeigu viskas aišku kaip ant delno, o prevencija vykdoma tik trikojais, kad būtų iš ko naujas bulkas kas porą metų atsinaujint.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: