Skroblų ir Žemaitės g. ten aklųjų kvartalas. Daro, kad jiems netrukdytų. Gedo pr. paaiškinimas buvo tas, kad daug kas nesinaudoja dviračių juostomis ir važiuoja šaligatviais trukdant pėstiesiems, todėl lėtina ir prospekte.
Juk nėra tokių KET ženklų kombinacijų, kad taikytų ir privatiems paspirtukams. Nebent būtų labai kvailos ir klaidinančios kombinacijos. Manau, galios tiks nuomuojamiems.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė
Collapse
X
-
Dar reikia pridėti nekontroliuojamą kilpinį eismą. Kaip suprantu, kameros neveikia, o fizinių ribojimų vis dar nėra? Argi ne patogu mašinyte važinėtis...
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Šiaip dviprasmiškas žemėlapis.Parašė Creatium Rodyti pranešimąPatikslinau žemėlapį.
Raudonose zone draudžiama stovėti.
Raudonos zonos patenka į riboto stovėjimo zoną.
Privalomo stovėjimo vietos patenka į draudžiamą stovėjimo zoną.
Kaip visada, mūsiškiai išradinėja dviratį.
Iš esmės, atrodo, šios taisyklės galios visiems el. paspirtukų naudotojams (privatiems ir boltininkams), gatvėse aišku, jokių ženklų nebus, teks su šiuo žemėlapiu važinėt, bet o kam, juk niekas vistiek nekontroliuos
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tai pala pala. Gedo prospekte 12km/h ribojimas, nors ten yra dviračių juostos gatvėjeParašė felar Rodyti pranešimąVistiek nesuprantu kaip gali galioti eismo zona 12km/h enforcinama ribotuvais, jeigu automobiliams galioja 20km/h neenforcinama niekaip? Ar tai nėra pavojinga žmonių gyvybėms? Yra koks nors viešas paaiškinimas šitos logikos kokio nors oficialaus atstovo?
Komentuoti:
-
Vistiek nesuprantu kaip gali galioti eismo zona 12km/h enforcinama ribotuvais, jeigu automobiliams galioja 20km/h neenforcinama niekaip? Ar tai nėra pavojinga žmonių gyvybėms? Yra koks nors viešas paaiškinimas šitos logikos kokio nors oficialaus atstovo?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Žemėlapis - El. paspirtukų eismo organizavimas Vilniuje
https://sisp.maps.arcgis.com/apps/in...84f1a640201abb
Komentuoti:
-
Pigiau yra pasisamdyti 2-3 bičiukus su VW Caddy ar VW Crafter, kurie naktį važinės ir keis baterijas už 900-1100 eurų į rankas, ką jie ir daro.Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Kaip manai kas pigiau pastatyti nekraunamus stovus ir iš jų surinkinėti paspirkukus krauti kažkur bazėje, ar įrengti įkraunamus stovus ir jie pasikrautų ten?
Komentuoti:
-
Kad Vilniuje Boltas neveža į bazę, o turi keičiamas baterijas. Važinėja vaikinas su paspirtuku su dėže baterijų ir keičia tiesiog gatvėje.Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Kaip manai kas pigiau pastatyti nekraunamus stovus ir iš jų surinkinėti paspirkukus krauti kažkur bazėje, ar įrengti įkraunamus stovus ir jie pasikrautų ten?
Komentuoti:
-
Įvertinant, kad įkrauinamiems stovams reikia atvesti elektrą, suderinti planus, dizainą su miestu, juos prižiūrėti... spėčiau pigesnis variantas surinkinėti ir viską daryti bazėje. Ypač kai neaiški įstatyminė bazė, pvz neaišku koks tų paspirtukų likimas bus, kai įsigalios naujas įstatymas ir pan. Ilgalaikės investicijos šiuo atveju tikrai per daug rizikingas dalykas.Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Kaip manai kas pigiau pastatyti nekraunamus stovus ir iš jų surinkinėti paspirkukus krauti kažkur bazėje, ar įrengti įkraunamus stovus ir jie pasikrautų ten?
Komentuoti:
-
Visiškai jokio skirtumo: jei miestas iškeltų sąlygą, kad pastirtukai gatvėse nenaudojami gali būti TIK prirakinti spec. garažuose (dokuose), tai čia jau paslaugos tiekėjo reikalas kaip juos padaryti. Aišku reiktų dizainą derinti su miestu, nes dar atsiras paspirtukininkai, kurie karvės kuolų su pakabinamom spynom prikals šalia šaligatvių, nes "pigiau, o sąlygas atitinkam"...Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Kaip manai kas pigiau pastatyti nekraunamus stovus ir iš jų surinkinėti paspirkukus krauti kažkur bazėje, ar įrengti įkraunamus stovus ir jie pasikrautų ten?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kaip manai kas pigiau pastatyti nekraunamus stovus ir iš jų surinkinėti paspirkukus krauti kažkur bazėje, ar įrengti įkraunamus stovus ir jie pasikrautų ten?Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Aš visada tik realius pasiūlymus teikiu, toks inžinieriaus profesijos šalutinis efektas. O šiaip - kad ir "alternatyvi transporto priemonė", labai kontraversiška visom prasmėm: saugumo, tvarkos mieste, ir t.t.
Dėl užrakinamų rėmų kainos: verslas visada ieško mažiausių sąnaudų sprendimo, miestas turi žiūrėti miesto reikmių. Šiuo atveju miestas turi nustatyti taisykles, ne verslas. Verslas arba jų laikosi, arba viso gero.
Ir tai nėra tik Lietuvos problema:
https://www.youtube.com/watch?v=QlPoNlJfxkY
Ir pabaigai: www.humoursenseupgrade.com
Komentuoti:
-
Aš visada tik realius pasiūlymus teikiu, toks inžinieriaus profesijos šalutinis efektas. O šiaip - kad ir "alternatyvi transporto priemonė", labai kontraversiška visom prasmėm: saugumo, tvarkos mieste, ir t.t.Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Tai didžiuojuosi savimi kai mėtaisi į kraštutinimus o ne realius pasiūlymus teiki?
Dėl užrakinamų rėmų kainos: verslas visada ieško mažiausių sąnaudų sprendimo, miestas turi žiūrėti miesto reikmių. Šiuo atveju miestas turi nustatyti taisykles, ne verslas. Verslas arba jų laikosi, arba viso gero.
Ir tai nėra tik Lietuvos problema:
https://www.youtube.com/watch?v=QlPoNlJfxkY
Ir pabaigai: www.humoursenseupgrade.com
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Na taip, su dviračiais tuo užsiima ne šiukšliavežės o dviračių vagys. Jeigu tai būtų alternatyvi transporto priemonė, ji nebūtų palikama ant šaligatvio. Šiaip tai motorinė transporto priemonė turėtu būti su numeriais kaip minimum, bet pas mus įstatyminė bazė tam nepasiruošusi.Parašė thomcius Rodyti pranešimąpaskutinis sakinys yra tikras kraštinumas. Toliau tai nėra šiukšlė, o alternatyvi transporto priemonė, kurią gadina taisyklių nesilaikymas ir kontrolės nebuvimas, juk dalijimosi automobilių neparkuoja vidurį gatvių ir panašiai, nes ten lengvesnis atsekamumas. O tokie stovai turi būti tik su krovikliais...
Komentuoti:
-
paskutinis sakinys yra tikras kraštinumas. Toliau tai nėra šiukšlė, o alternatyvi transporto priemonė, kurią gadina taisyklių nesilaikymas ir kontrolės nebuvimas, juk dalijimosi automobilių neparkuoja vidurį gatvių ir panašiai, nes ten lengvesnis atsekamumas. O tokie stovai turi būti tik su krovikliais...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tokie pasiūlymai nėra kraštutiniai. Dviračių nuoma juk su stovais ir veikia.Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Tai didžiuojuosi savimi kai mėtaisi į kraštutinimus o ne realius pasiūlymus teiki?
Komentuoti:
-
2m nuo zonos palyginus mizeris su tuo, kad dabar belekur. Puikus pirmas žingsnis.Parašė thomcius Rodyti pranešimąSituacijos visiškai nepakeis jei parkuos bent toliau 2m nuo zonos, reiškiasi jie vėl bus trikdis. Vieta vietai nelygu kai kur manau bus trikdis jei ir pusę metro išsikiš. O tu kalbi apie kilometrus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kuo tie pasiūlymai buvo kraštutinumas?Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Tai didžiuojuosi savimi kai mėtaisi į kraštutinimus o ne realius pasiūlymus teiki?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai didžiuojuosi savimi kai mėtaisi į kraštutinimus o ne realius pasiūlymus teiki?Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Aš sakau, kokią sąlygą miestas turėtų iškelti Boltui, kad galėtų toliau savo šlamštą laikyti ant šaligatvių. Nebūtina krauti, galima ir tiesiog rėmą padaryti, kuriame ir tik kuriame būtų galima palikti paspirtukus. O po miestą važinėtų šiukšliavežė ir surinkinėtų nevietoje paliktus paspirtukus ir tiesiai į šiukšlyną, kur jiems ir vieta.
Komentuoti:
Komentuoti: