Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • R.D.
    replied
    Paspirtukininkų laukia sugriežtintos taisyklės, bet ekspertai pasigenda galimybės identifikuoti vairuotoją
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...oti-vairuotoja
    „Vien praėjusiais metais fiksavome virš 100 įvykių, kuriuose dalyvavo paspirtukininkai. Įpusėjus vasarai jau fiksuota bene pusė tiek įvykių, kiek per visus praėjusius metus. Galima sakyti, kad yra pasiektas tokių nelaimių pikas, tačiau vasara tik įpusėjo, o paspirtukų sezonas paprastai trunka iki pirmojo sniego“, – sako BTA Ekspertizių skyriaus vadovas Andrius Žiukelis.

    Lietuvos transporto saugos administracijos atliktas tyrimas parodė, kad Kelių eismo taisyklių nesilaiko net 70 proc. paspirtukininkų. Dažniausiai pažeidimai susiję su šalmų ir šviesą atspindinčių liemenių nedėvėjimu, važiavimu per pėsčiųjų perėjas, važiavimu vienu paspirtuku keliese arba esant neblaiviam.

    Vasaros pradžioje Seimas priėmė KET pokyčius, kurie įsigalios nuo 2024 metų sausio. Elektrinių paspirtukų vairuotojai galės važiuoti šaligatviais, jei savivaldybės nenustatys kitaip. Bus ribojamas paspirtukų greitis, vairuoti šias transporto priemones galės ne jaunesni nei 16 metų amžiaus asmenys.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Matai, tuomet Kita Pusė pradės naudotis greičio privalumu.
    O kadangi E=mv²/2, 5x didesnis greitis suteikia ~12x daugiau energijos kaulų laužymui. Mes gi to nenorime, ar ne?
    ne 12x bet 25x

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Kas čia rašė, kad paspirtukai be numerių negali važiuoti greičiau 25 km/h?

    Vairuotojus šokiravo vaizdas Vilniaus vakariniame aplinkkelyje: paspirtukininkas lėkė net 108 km/val. greičiu



    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Spėju ten gyvenanti liaudis ir norėjo miestietiško gyvenimo šurmuliuojančiam rajone. Jei kažkas naiviai tikėjosi gyvent ramiam užkampyje gamtos apsuptyje tai užuojauta.
    Butai į upės pusę buvo projektuojami kaip „ramiam gamtos užkampyje, su vaizdu į Vilnelę", o „ šurmuliuojantis miestietiškas gyvenimas“ buvo skirtas Aukštaičių g.

    Nesigavo (tm).

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Kokia ten promenada, jei vaikšto po miegamojo balkonu ir įkyriai lenda per virtuvės langą?

    Sutinku kad ten sufeilino teritorijos projektuotojai, nes tai ko gero vienintelė vieta mieste, kur galima pasivaikščioti prie upės.
    Pagal takus šlifuojančios liaudies kiekį - visiška promenada ir turbūt viena iš populiariausių vietų norint pasižmonėti. Bet nesiginčiju, kad išpildymas absoliučiai neatitinka žmonių srautų.

    Spėju ten gyvenanti liaudis ir norėjo miestietiško gyvenimo šurmuliuojančiam rajone. Jei kažkas naiviai tikėjosi gyvent ramiam užkampyje gamtos apsuptyje tai užuojauta.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Toj vietoj ne edukacijos reikia. Magistralinį dvirtakį iškeltį Aukštaičių gatvę. O dvirtakį su pėsčiųjų taku sujungt ir padaryt normalią promenadą. Kas ten faktiškai ir yra.
    Kokia ten promenada, jei vaikšto po miegamojo balkonu ir įkyriai lenda per virtuvės langą?

    Sutinku kad ten sufeilino teritorijos projektuotojai, nes tai ko gero vienintelė vieta mieste, kur galima pasivaikščioti prie upės.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Arba įstatymas, kad gali numušti paspirtuką, jeigu nenaudoja skambučio. Greitai išmoktų pro žmones važinėt
    Matai, tuomet Kita Pusė pradės naudotis greičio privalumu.
    O kadangi E=mv²/2, 5x didesnis greitis suteikia ~12x daugiau energijos kaulų laužymui. Mes gi to nenorime, ar ne?

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    D kategorijos gatvės Vilniuje neegzistuoja. Kiek matėte D kategorijos gatvių, kur būtų kelio ženklas sunkiasvoriam transportui eismas draudžiamas? D kategorijai tai vienas iš reikalavimų.
    Pvz. turi: Lūžių g., Rygos g. dviejose vietose turi (vienoj neturi), Šešuolių g.
    Neturi: Viršuliškių g., Taikos g. (nors iš jos kaip tik galima patekti į Lūžių g. iš kitos pusės, kur draudžiama).

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Jmcezaris Rodyti pranešimą
    Bolto naudotojų noriu paklausti ar ten yra problemų su GPS tikslumu ir todėl ištisai palikinėjami viduryje šaligatvio, ar čia akivaizdi naudodotjų diagnozė?
    žema kultūra. Kiek teko naudotis niekada nenumetinėjau viduryje šaligatvio.

    Komentuoti:


  • Jmcezaris
    replied
    Bolto naudotojų noriu paklausti ar ten yra problemų su GPS tikslumu ir todėl ištisai palikinėjami viduryje šaligatvio, ar čia akivaizdi naudodotjų diagnozė?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Nu jau tik neriekia nusišnekėti. 20 km/h įsirėžus labai puikiai galūnės lūžta.

    30 km/h šaligatviu yra pėsčiųjų žudymas.
    Reikia sutikti. Pas pažįstamus skaudus buvo įvykis - senelis suvažinėjo anūką tiesiog kieme.
    Tas pats su dviračiais. 30 km/h jau būna labai rimtos traumos.

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą



    30 km/h šaligatviu yra pėsčiųjų žudymas.
    Turiu omeny gatvėse, tiek dviračiai, tiek paspirtukai ten turi važinėti, bet reikia sudaryti saugias sąlygas

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Ir miesto gatvėje 130 km/h kažkodėl nėra Gera Mintis.
    O šiaip - edukacija. skambučiai, komandos balsu ir megafonu.

    Bet tuo pačiu reikia suprasti ir Kitą Pusę ir be didlio reikalo neužimti jai skirtų šaligatvių.
    Toj vietoj ne edukacijos reikia. Magistralinį dvirtakį iškeltį Aukštaičių gatvę. O dvirtakį su pėsčiųjų taku sujungt ir padaryt normalią promenadą. Kas ten faktiškai ir yra.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    Mano stebėjimai sako ką kita. Ypač A ir D kategorijos gatvėse
    D kategorijos gatvės Vilniuje neegzistuoja. Kiek matėte D kategorijos gatvių, kur būtų kelio ženklas sunkiasvoriam transportui eismas draudžiamas? D kategorijai tai vienas iš reikalavimų.
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Jeigu turi teises pabandyk kada pravažiuot kokia nors ilgesne vienos juostos gatve laikydamasis leistino greičio ir tiesiog skaičiuok tiek kartų tave aplenks pažiūrėdami kaip į debilą, kiek kartų pamirksės tolimom šviesom ir kiek kartų supypsės.
    Pašilaičių-Gabijos gatvėse zona 30. Lenkia 1 iš 100. Perkūnkiemio gatvėje zona 40. Lenkia 1 iš 500. Dauguma gražiai važiuoja iš paskos. Ir ne visada aš lėčiausias.

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Daugumai turbūt sunku objektyviai įvertinti aplinkinių greitį. 20kmph yra žiauriai mažas greitis, praktiškai antroji pavara jam jau per aukšta. Tokiu greičiu partrenktam pėsčiąjam susižaloti galima nebent neišlaikius lygsvaros kakta į asfaltą.
    Nu jau tik neriekia nusišnekėti. 20 km/h įsirėžus labai puikiai galūnės lūžta.
    Parašė TIME Rodyti pranešimą
    Paprasciausiai dviraciu takai ir 30 km/h greicio paribojimas kur ju nera issprestu problema. Aisku, ir VT radikali plevra, kuri sumazintu automobiliu skaiciu gatvese
    30 km/h šaligatviu yra pėsčiųjų žudymas.
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

    Arba įstatymas, kad gali numušti paspirtuką, jeigu nenaudoja skambučio. Greitai išmoktų pro žmones važinėt
    Arba numušti jeigu naudoja. Užpisot su tais skambučiais.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Ir miesto gatvėje 130 km/h kažkodėl nėra Gera Mintis.
    O šiaip - edukacija. skambučiai, komandos balsu ir megafonu.

    Bet tuo pačiu reikia suprasti ir Kitą Pusę ir be didlio reikalo neužimti jai skirtų šaligatvių.
    Arba įstatymas, kad gali numušti paspirtuką, jeigu nenaudoja skambučio. Greitai išmoktų pro žmones važinėt

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Su tais dviračių takais irgi komplikuota. Pavyzdžiui Paupio dvirtakis, kur faktiškai yra pasižmonėjimo promenada. Didelę dienos dalį 30km/h tikrai nėra gera idėja jame.
    Ir miesto gatvėje 130 km/h kažkodėl nėra Gera Mintis.
    O šiaip - edukacija. skambučiai, komandos balsu ir megafonu.

    Bet tuo pačiu reikia suprasti ir Kitą Pusę ir be didlio reikalo neužimti jai skirtų šaligatvių.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė TIME Rodyti pranešimą
    Paprasciausiai dviraciu takai ir 30 km/h greicio paribojimas kur ju nera issprestu problema. Aisku, ir VT radikali plevra, kuri sumazintu automobiliu skaiciu gatvese
    Su tais dviračių takais irgi komplikuota. Pavyzdžiui Paupio dvirtakis, kur faktiškai yra pasižmonėjimo promenada. Didelę dienos dalį 30km/h tikrai nėra gera idėja jame.

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Paprasciausiai dviraciu takai ir 30 km/h greicio paribojimas kur ju nera issprestu problema. Aisku, ir VT radikali plevra, kuri sumazintu automobiliu skaiciu gatvese

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Policija, kuri turėtų būti "ginti, saugoti, padėti", čia irgi yra neįgali. Nes sugeba prisistatyti tik po fakto, kažką ištiria tik tuo atveju, jeigu viskas aišku kaip ant delno, o prevencija vykdoma tik trikojais, kad būtų iš ko naujas bulkas kas porą metų atsinaujint.
    Visiškai pritariu, kartais atrodo, kad policija per pastaruosius 10 metų tapo visiškai neįgali. Jau nepamenu, kada būčiau ant reido pakliuvęs. Kontroliuojamas tik greitis, o visas kitas KET – tik kaltajam nustatyti, jį įvyksta koks nors įvykis.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą

    Man "patinka" lietuviška pusdurnių visuomenė - svarbiausia nesudaryti blogų sąlygų vairuotojams, jiems kelias šventas, o pėstytis yra du**as, jam šaligatvį reikia dalintis su paspirtukininku, dviratininku, riedutininku, skeitininku ir t.t. Pasakyčiau, ką galvoju apie Vilniaus paspirtukininkus, bet baną gausiu, tad supratote.
    Ne blogose salygose vairuotojams esmė.

    Jeigu žiūrint iš vairuotojų pusės, tai dalintis gatve su paspirtukais yra blogai, nes absoliuti dauguma paspirtukininkų yra neadekvatūs, tiesiogine to žodžio prasme jie maišosi, šoka prieš mašinas ir yra sunkiai nuspėjami. Mašina, važiuojanti 50km/h greičiu, jau yra mirtinas daiktas, bet paspirtukų vadeliotojai to visiškai nesupranta. Jeigu vairuotojas ką nors nutrenkia gatvėje, tai kas dažniausiai kaltas? Vairuotojas. Nes vairuotoją yra lengviausia nubausti ir neįgalioji policija dažnai net nesistengia normaliai ištirti ar kelyje pasimaišęs kitas dalyvis nėra kaltas. Vos per kelias sekundes dėl idioto paspirtuko galima vairuotojui sugadintį gyvenimą.

    Jeigu žiūrint iš šaligatvių pusės, tai paspirtukai yra blogai, nes jie maišosi tarp žmonių, skraido pro šoną kaip idiotai, sunkiai prognozuojami. Čia jau paspirtukas yra mirtinas daiktas. O jeigu tiek mašina, tiek paspirtukas yra mirtinas daiktas, tai jiems abiems reikalinga tokia pati kontrolė - teisės, numeriai, draudimas. Kai turės kuo rizikuoti, žinos eismo taisykles, tai gal ir su kitokiu protu pro pėsčiuosius važinės.

    Bet ne, mūsų idiotams valdžioje yra svarbeuse kaška dariti, imituoti darbą idiotiškai paspirtukus nustumiant į gatvę ir apribojant jų greitį. Valdžios darbas baigtas, galima eit toliau siurbt valdiškos kavytės ir apipletkint naują buhalterę.

    Policija, kuri turėtų būti "ginti, saugoti, padėti", čia irgi yra neįgali. Nes sugeba prisistatyti tik po fakto, kažką ištiria tik tuo atveju, jeigu viskas aišku kaip ant delno, o prevencija vykdoma tik trikojais, kad būtų iš ko naujas bulkas kas porą metų atsinaujint.

    Kai šalyje yra institucijos, galinčios ir turinčios suvaldyti paspirtukus, užsideda tik pliusus, kad kaškas buva padarita, tai nereikia ir stebėtis, kad žmonės gatvėse taškosi, o forumuose pjaunasi tarpusavyje.

    * drops mic *

    Komentuoti:

Working...
X