Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Edd
    replied
    Turint omeny kad Boltas sudaro didžiąją dalį paspirtukų Vilniuje tai vien greičio ribojimas Boltams, privertimas juos parkuotis tik tam skirtose vietose viską keičia iš esmės. Tik dėl 12 km/h gal kiek persistengta.

    Šiaip Boltas jau anksčiau buvo vietomis įvedęs greičio ribojimus, bet ne tokius. O dėl parkavimo irgi bent savaitės pradžioje jau buvo apribojimų, pvz., prie Baltojo tilto/ant tilto jau nebuvo galima.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Būtų malonu jei visi praspirdukininkai vadovautųsi tokiom taisyklėm. Deja kiek matau pas daugumą, ypač su nuomotais, logika yra „marios skirkitės - šūdas plaukia“ :/
    Visi drąsūs, kol nepatenka į gatvę.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Jau teko fb skaityti pasipiktinimo postus apie tai, kad paspirtukas 12km/h greičių vos juda ir toks susisiekimo būdas per lėtas ir nevertas savo kainos. Vadinasi bolt šį ribojimą įvedė programiškai.
    Buvau kažkada pernai rudeniop paėmęs Bolt'ą. Lukiškiu aikšte netikėtai važiavo 15km/h greičiu.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Na tie postai irgi ne vakar rašyti - savaičių senumo.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Jau teko fb skaityti pasipiktinimo postus apie tai, kad paspirtukas 12km/h greičių vos juda ir toks susisiekimo būdas per lėtas ir nevertas savo kainos. Vadinasi bolt šį ribojimą įvedė programiškai.
    Toks apribojimas bolte jau egzistavo, bent Kaune jis buvo Laisvės alėjoje ir ant tiltų.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Jau teko fb skaityti pasipiktinimo postus apie tai, kad paspirtukas 12km/h greičių vos juda ir toks susisiekimo būdas per lėtas ir nevertas savo kainos. Vadinasi bolt šį ribojimą įvedė programiškai.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Man atrodo, kad dėl to kalta maždaug prieš 10 metų tikslingai suformuota visuomenėje nuomonė, kad atsiradę elektriniai paspirtukai turi neginčyjamą prioritetą ties viskuo, gali važiuoti bet kur ir bet kaip, praktiškai nesilaikant jokių taisyklių. Kai tuo tarpu pėsčiųjų, automobilių ir net dviračių taisyklės daugmaž jau įsišaknijusios.

    P.S. IMHO pastaruosius postus reiktų kelti prie paspirtukų temos.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Blemba, čia yra labai juokinga, VMS post'as:

    Siekiant įvesti daugiau tvarkos ir saugumo gatvėse, nuo šio mėnesio jau yra įvesti el. paspirtukų greičio ribojimai – Senamiestyje ir ant tiltų el. paspirtukų vairuotojai privalo važiuoti ne didesniu nei 12 km/h greičiu.

    Nuo birželio 1 d. planuojamas el. paspirtukų ir dviračių eismo draudimas judriausiose turistinėse miesto gatvėse: Vilniaus, Pilies ir Savičiaus g.
    Senamiestyje, dalyje Naujamiesčio ir dalyje Šnipiškių vasaros metu numatoma įrengti specialiai el. paspirtukams pažymėtas stovėjimo vietas, kuriose dalijimosi platformų paslaugomis besinaudojantys el. paspirtukų vairuotojai privalės palikti nuomojamus paspirtukus.
    Pirmas komentaras po juo:

    Click image for larger version

Name:	Screenshot .png
Views:	363
Size:	50,1 kB
ID:	2054873

    Verčiant iš VMS kalbos į lietuvių:

    - Kaip vykdysit kotrolę?

    - Ai, niekaip, atstok... praeiviai pasipiktins, štai tau ir bus kontrolė...


    Dar man labai įdomu iš kur toks keistas skaičius? Kodėl būtent 12km/h? Nesu didelis paspirtukų specialistas, bet visi kuriais teko važiuot kaip minimalų "normalų" greičio režimą turėjo 15km/h

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

    Tai čia visame gyvenime tas gali būti taikoma. Vaikščiojimas per nereguliuojamas perėjas, ėjimas per raudoną, kai aplink nėra mašinų, neapsidairymas einant šaligatviu per įvažiavimą, aplinkos nevertinimas apskritai ką nors darant. Žmogus, kai tik pradėjo gyventi patogų gyvenimą, iškart pamiršo savisaugos instinktą. Turbūt daugiau joks gyvas sutvėrimas taip jo neprarado, kaip prarado žmogus.
    Ėjimas per raudoną kai aplink tikrai nėra mašinų nėra savisaugos instinkto praradimas. Kai paspirtukas siaurame aukštame šaligatvyje neįspėjęs lenkia taip, kad braukia man per alkūnę - tada tai tiesiog nesirūpinimas nei savimi, nei kitais. Jei tuo momentu būčiau pasisukęs į šoną ar pajudinęs ranką - būtų nuskridęs nuo šaligatvio tiesiai į eismą. Nesinori net pagalvot apie pasekmes.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Būtų malonu jei visi praspirdukininkai vadovautųsi tokiom taisyklėm. Deja kiek matau pas daugumą, ypač su nuomotais, logika yra „marios skirkitės - šūdas plaukia“ :/
    Tai čia visame gyvenime tas gali būti taikoma. Vaikščiojimas per nereguliuojamas perėjas, ėjimas per raudoną, kai aplink nėra mašinų, neapsidairymas einant šaligatviu per įvažiavimą, aplinkos nevertinimas apskritai ką nors darant. Žmogus, kai tik pradėjo gyventi patogų gyvenimą, iškart pamiršo savisaugos instinktą. Turbūt daugiau joks gyvas sutvėrimas taip jo neprarado, kaip prarado žmogus.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Čia ir yra didžioji problema - žmonės nesimoko ir tikisi jog už juos viską padarė konstruktoriai, eismo planuotojai ir VISI KITI.

    Pirma taisyklė važiuojant motociklu: tavęs niekas nemato. Jei kažkas tave užkliudė, užkirto kelią, stumia į šoną ar pan. - visų pirma kaltas tu pats, nes būtent tu neteisingai prognozavai kitų eismo dalyvių elgesį ir nepasilikai sau plano B.

    Tas pats su paspirtukais: kliūtys STAIGA neatsiranda. Jei TAU jos atsirado STAIGA, reiškia tavo trajektorija buvo tokia, jog nenumatei visų galimų scenarijų. Ir balanso valdymo dar niekas neatšaukė: pirmyn - atgal lygiai taip pat svarbu kaip kairėn - dešinėn.
    Būtų malonu jei visi praspirdukininkai vadovautųsi tokiom taisyklėm. Deja kiek matau pas daugumą, ypač su nuomotais, logika yra „marios skirkitės - šūdas plaukia“ :/

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Numačius visu scenarijus su paspirtuku tiesiog pradedi eiti pėsčiomis.
    Ir sveikatai į naudą.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Numačius visu scenarijus su paspirtuku tiesiog pradedi eiti pėsčiomis.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Sutikus tinkamą kliūtį svoris gali automatiškai persikelt arčiau priekinio rato…
    Čia ir yra didžioji problema - žmonės nesimoko ir tikisi jog už juos viską padarė konstruktoriai, eismo planuotojai ir VISI KITI.

    Pirma taisyklė važiuojant motociklu: tavęs niekas nemato. Jei kažkas tave užkliudė, užkirto kelią, stumia į šoną ar pan. - visų pirma kaltas tu pats, nes būtent tu neteisingai prognozavai kitų eismo dalyvių elgesį ir nepasilikai sau plano B.

    Tas pats su paspirtukais: kliūtys STAIGA neatsiranda. Jei TAU jos atsirado STAIGA, reiškia tavo trajektorija buvo tokia, jog nenumatei visų galimų scenarijų. Ir balanso valdymo dar niekas neatšaukė: pirmyn - atgal lygiai taip pat svarbu kaip kairėn - dešinėn.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    Aš suprantu, bet važiuojant atsargiai to tikimybė nėra didelė.
    Na traumų statistika rodo kad paspirtukų tikimybė didesnė už kitas transporto priemones.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Nes svoris turi būti ties galiniu ratu. Kai perkeli į priekį - sekanti stotelė "Traumatologinis".
    3 sezonai su paspirtuku, be šąlmo, pagrinde gatvės arba dviračių takai.

    Ir "A" kategorija vairuotojo pažymėjime.
    Sutikus tinkamą kliūtį svoris gali automatiškai persikelt arčiau priekinio rato…

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
    Bet ar nėra problema kad suaugę vyrai, važinėjantys paspirtukais, atrodo labai gay?
    I still remember the times when gay meant happy, excited, merry, carefree or bright.

    O asmenybės traumos - ne šio forumo tema.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Su paspirtukais blogai svorio centras ir tendencija kliūtis atveju vožtis smakru į priekį. Nuo ko eilinis bliūdas ant galvos nepagelbės.
    Nes svoris turi būti ties galiniu ratu. Kai perkeli į priekį - sekanti stotelė "Traumatologinis".
    3 sezonai su paspirtuku, be šąlmo, pagrinde gatvės arba dviračių takai.

    Ir "A" kategorija vairuotojo pažymėjime.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    Aš suprantu, bet važiuojant atsargiai to tikimybė nėra didelė.
    Tikimybė panaudot mašinoj oro pagalves irgi nėra didelė. Bet vistiek malonu. Net ir atsargiai važiuodamas, niekad nežinai, kada pats durną klaidą padarysi ar kažkas kitas pakiš koją. O pagal traumatologų ir stomatologų pasisakymus, panašu, kad pagalvės po smakru daugkam reiktų.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Bet ar nėra problema kad suaugę vyrai, važinėjantys paspirtukais, atrodo labai gay?

    Komentuoti:

Working...
X