Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Aukštaičių-Maironio-Šventaragio-Gedimino-Mickevičiaus-Kęstučio ir mano atveju tai yra 4.9km.
    Jei gerai supratau kur bus 12 km/h ribojimas, tai jis lies toli gražu ne visą maršrutą

    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Tuo pačiu metu yra labai nemaža dalis žmonių, kurie tiesiog negali važiuot kažkur su dviračiu, kad ir į tą patį darbą. Ir dėl fizinių galimybių (net ir kalbant apie sveikus žmones, mažai kam yra lengva numint į pvz tą patį Narbuto kalną, jau nekalbant apie dar statesnius, kurių Vilniuje yra belekiek), ir dėl to, kad nėra kur tą dviratį laikyti, ir dėl to, kad gyvename ne Danijoj ar Švedijoj, kur tu gali laisvai palikti dviratį lauke ir nieks jo nepavogs, ir dėl to, kad kiemuose nėra infrastruktūros dviračių laikymui, tad tektų kiekvieną dieną tampyt jį į 4-5 chruščiovkės aukštą siaurais laiptais, ir banaliai dėl to, kad nuo dviračio sunkiau nulipti sankryžose ir perėjose...
    Neprimena automobilistinių pasiteisinimų kodėl reikia parkuot prie pat laiptinės? Bobutės, invalidai, šaldytuvo persivežimas ir t.t.

    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Paspirtukai yra puikus transportas, kuris visuomenėje buvo demonizuotas dėl visiško kontrolės nebuvimo. Čia tas pats kaip dabar pyst ir nustotų kontroliuot automobilių eismą ir vairuot galėtų bet kas, bet kokio amžiaus, bet kokios būsenos ir bet kur, o paskui visi nustebę rėktų "reikia drausti tas mašinas!"
    Na tai ribojimai pradeda atsirast. Bet tada liaudis vėl nepatenkinta, kai ribojimai pradeda asmeniškai jaustis

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Nuo Tymo turgaus Maironio gatve ir brodu iki Žvėryno tilto ar ne 3km? Pusė šito atstumo - Gedimino prospektas. Jei norisi greičiau, galima rinktis kitą kelią, pavyzdžiui Pamėnklanio/Jasinskio.

    Spėju pravažiuosi tą patį maršrutą mašina arba VT ir grįši ant dviračio ar praspirduko.
    Aukštaičių-Maironio-Šventaragio-Gedimino-Mickevičiaus-Kęstučio ir mano atveju tai yra 4.9km. Asmeniškai aš galiu tą maršrutą nuvažiuot ir su dviračiu, bet tai tiesiog nėra taip patogu visom prasmėm lyginant su paspirtuku. O ir kaip ir minėjau, šita valdžia jau pradeda drausti ir dviračių eismą, kas po praėjusių 8 metų atrodo kaip absoliutus absurdas ir pastyčiojimas.

    Tuo pačiu metu yra labai nemaža dalis žmonių, kurie tiesiog negali važiuot kažkur su dviračiu, kad ir į tą patį darbą. Ir dėl fizinių galimybių (net ir kalbant apie sveikus žmones, mažai kam yra lengva numint į pvz tą patį Narbuto kalną, jau nekalbant apie dar statesnius, kurių Vilniuje yra belekiek), ir dėl to, kad nėra kur tą dviratį laikyti, ir dėl to, kad gyvename ne Danijoj ar Švedijoj, kur tu gali laisvai palikti dviratį lauke ir nieks jo nepavogs, ir dėl to, kad kiemuose nėra infrastruktūros dviračių laikymui, tad tektų kiekvieną dieną tampyt jį į 4-5 chruščiovkės aukštą siaurais laiptais, ir banaliai dėl to, kad nuo dviračio sunkiau nulipti sankryžose ir perėjose...

    Paspirtukai yra puikus transportas, kuris visuomenėje buvo demonizuotas dėl visiško kontrolės nebuvimo. Čia tas pats kaip dabar pyst ir nustotų kontroliuot automobilių eismą ir vairuot galėtų bet kas, bet kokio amžiaus, bet kokios būsenos ir bet kur, o paskui visi nustebę rėktų "reikia drausti tas mašinas!"

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Situacijos absurdiškumą dar labiau pabrėžia tai, kad nurodyta teritorija net ne visa patenka į gyvenamą zoną. Tai reiškia, kad vietoje to, jog automobiliai būtų svečiais ir galėtum drąsiai paspirdžiuoti važiuojama dalimi, dabar reikės dar labiau rizikuoti važiuoti kelis kartus lėčiau už srautą
    Tiesa, manau pėstiesiems bus pasiektas atvirkštinis efektas - daugiau paspirtukų šaligatviuose. Jeigu Bolt paspirtukai dar anksčiau vietomis galėjo važiuoti gatve tai dabar su įjungtu ribotuvu ant 12km/h tikrai važiuos šaligatviu. Jau kai anksčiau uždėjo priverstinį greičio apribojimą 15km/h Gedimino pr. padaugėjo žmonių su Bolt paspirtukais nesinaudojančiais dviračių takais ir vietoj to važiuojančiais šaligatviais. Jau važiuojant 15km/h esi kliūtis kelyje, nes tave dviračiais visi lenkia ~10km/h greičiu, o automobiliai kartais centrimetrų atstumu praskruodžia ir ~40km/h skirtumu kaip pro stovintį.

    Taigi summarizinant situacija pablogėja - paspirtukininkams, dviratininkams ir pėstiesiems, pagerėja - automobiliams.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė felar Rodyti pranešimą
    Visi šitie ženklų dėliojimai prives tik prie daugiau konfliktų, debiliškų straipsnių šūdlaikraiščiuose kaip kažkas kažko nepraleido, "paspirtukas atsitrenkė į automobili", "dviratininkas taranavo BMW" ir pan. take'us. Vienintielis dalykas, kas veikia yra fiziniai ribojimai (ideally ne kuoliukai kuriuos gali tiesiog apvažiuoti) ir jie reikalingi pagrinde tik automobiliams. Paspirtukai ir dviračiai važiuoja šaligatviais tik dėl to, kad neįmanoma važiuoti gatve - nesaugu, nepatogu, nelygu. Apskritai šis pėsčiųjų ir paspirtukų/dviračių konfliktas dėl 1/4 gatvės pločio pasidalijimo, kai likusius 3/4 užima maža grupelė žmonių norinčių Senamiesčio gatvėmis važiuoti asmeniniu tanku yra tiesiog absurdas.
    Situacijos absurdiškumą dar labiau pabrėžia tai, kad nurodyta teritorija net ne visa patenka į gyvenamą zoną. Tai reiškia, kad vietoje to, jog automobiliai būtų svečiais ir galėtum drąsiai paspirdžiuoti važiuojama dalimi, dabar reikės dar labiau rizikuoti važiuoti kelis kartus lėčiau už srautą

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Na pvz mano atveju dažnas maršrutas yra Paupys-Žvėrynas, kas yra ne 1-2km, o beveik 5km, tai į abi puses gaunasi beveik 10km ir tai užtrunka apie 15min į vieną pusę. Dabar tai užtruks beveik dvigubai daugiau, tad žinoma, kad paspirtukas jau kaip variantas net nebesvartomas, nes jis prarado visus savo pranašumus.
    Nuo Tymo turgaus Maironio gatve ir brodu iki Žvėryno tilto ar ne 3km? Pusė šito atstumo - Gedimino prospektas. Jei norisi greičiau, galima rinktis kitą kelią, pavyzdžiui Pamėnklanio/Jasinskio.

    Spėju pravažiuosi tą patį maršrutą mašina arba VT ir grįši ant dviračio ar praspirduko.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Gatvėje paspirtuku gali nors ir 50 važiuoti (na arba kiek gatvės greitis ribotas).
    Tai kad ne, pažymėtoje zonoje greitis iki 12 km/h.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Dabar paspirtukininkams reikia važinėti 12 km/h greičiu, ir žiūrėti bei mėgautis kaip voditeliai niršta, riedėdami iš paskos.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Kur tu čia išskaitei, kad aš tai išskaičiau?
    Kad labai mini dviračių gatves ir dviračių takus. Ar tu čia paspirtuku jais lakstai ant tūkstančio?

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Šitie visi ribojimai neturi jokios prasmės. Jeigu važinėjate savo dviračiu ar paspirtuku galite ramiai ignoruoti:
    1. Jie nebus enforcinami niekaip (išskyrus Bolt'us, kur greičio ribotuvai įsijungia), lygiai taip pat kaip neenforcinamas automobiliams (!) "kilpinis eismas", "gyvenamoji zona", etc. Atsistokite prie Rotušės/Vokiečių g. stulpelių kelioms minutėms - suskaičiuosit tiek pažeidėjų, kad pritrūks rankų pirštų labai greitai.
    2. Nėra praktinės realybės, kur abu šitie recent pakeitimai suderinami ir enforcinami:
      2023.05.01: Vairuotojai negalės lenkti gyvenamosiose zonose, dviratininkams gyvenamojoje zonoje netaikomas reikalavimas važiuoti viena eile ir kuo arčiau eismo juostos dešiniojo krašto.
      2023.06.01: 12km/h greičio zona Senamiestyje.

      Ar kažkas įsivaizduoja, kad žmonės komfortabiliai važiuos Vokiečių gatve per vidurį juostos 12km/h dviračiu ar paspirtuku ir iš paskos nebus eilė pasipiktinusių šoferių? Tiesiog kuriozinė situacija, kur griežtesni ribojimai (greičio ribotuvai) galioja labiau pažeidžiamai transporto priemonei ir dar viena vieta kur taisyklės yra absoliučiai unenforcable. Kaip išvis tokia nesamonę kažkas galėjo pasiūlyti kai toje pačioje zonoje automobiliams galioja jau dabar totally neenforcinamas 20km/h greitis ir tai realiai važiuojama daug greičiau.
    3. Taisyklės, kad šaligatviais pravažiuoti pro pėsčiuosius galima tik jų ėjimo greičiu (8km/h) galiojo jau daug metų. Ar juos kažkas enforcino kada? Kas pasikeis po šitų naujų "ribojimų"? Dabar pro pėsčiuosius galima bus važiuoti 12km/h?
    4. Vilniaus g. (link Žalio tilto), Kalinausko g., Naugarduko g., Šv. Stepono g., Raugyklos g., Gedimino pr. ribojimai išvis idiotiški ir galios iki pirmo lavono.
    Visi šitie ženklų dėliojimai prives tik prie daugiau konfliktų, debiliškų straipsnių šūdlaikraiščiuose kaip kažkas kažko nepraleido, "paspirtukas atsitrenkė į automobili", "dviratininkas taranavo BMW" ir pan. take'us. Vienintielis dalykas, kas veikia yra fiziniai ribojimai (ideally ne kuoliukai kuriuos gali tiesiog apvažiuoti) ir jie reikalingi pagrinde tik automobiliams. Paspirtukai ir dviračiai važiuoja šaligatviais tik dėl to, kad neįmanoma važiuoti gatve - nesaugu, nepatogu, nelygu. Apskritai šis pėsčiųjų ir paspirtukų/dviračių konfliktas dėl 1/4 gatvės pločio pasidalijimo, kai likusius 3/4 užima maža grupelė žmonių norinčių Senamiesčio gatvėmis važiuoti asmeniniu tanku yra tiesiog absurdas.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą

    O kur tu čia išskaitei, kad 12km/h ribojimas taikomas ir dviračiams?
    Kur tu čia išskaitei, kad aš tai išskaičiau?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    tikriausiai supranti, kad tokių Lietuvoje legalių beveik nėra kurie galėtų važiuoti daugiau kaip 25 km/h, kurie būtų sertifikuoti, turėtų VIN ir galėtų būtų registruojami, praeinama TA ir galima apdrausti.
    Tai čia tie forumo dalyviai kuriems labai reikia lėkti, tegu įsigyja ir registruoja tokius.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Gatvėje paspirtuku gali nors ir 50 važiuoti (na arba kiek gatvės greitis ribotas).
    tikriausiai supranti, kad tokių Lietuvoje legalių beveik nėra kurie galėtų važiuoti daugiau kaip 25 km/h, kurie būtų sertifikuoti, turėtų VIN ir galėtų būtų registruojami, praeinama TA ir galima apdrausti.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Dabar pvz per visą Gedimino prospektą dvirtakiu negalima važiuoti greičiau nei 12km/h, kas yra visiškas absurdas.
    O kur tu čia išskaitei, kad 12km/h ribojimas taikomas ir dviračiams?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Visa šita priešprieša susidaro ne dėl to, kad paspirtukai yra iš esmės bloga transporto priemonė, o dėl to, jog neturime normalios infrastruktūros. Paspirtukininkų manevravimas tarp pėsčiųjų 25 kmh greičiu yra idiotiškas, todėl kažkokie apribojimai buvo reikalingi. Bet 12 km/h tikrai yra juokingai mažas greitis kalbant apie keliavimą konkrečiai iš taško A į tašką B.
    Gatvėje paspirtuku gali nors ir 50 važiuoti (na arba kiek gatvės greitis ribotas).

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Visa šita priešprieša susidaro ne dėl to, kad paspirtukai yra iš esmės bloga transporto priemonė, o dėl to, jog neturime normalios infrastruktūros. Paspirtukininkų manevravimas tarp pėsčiųjų 25 kmh greičiu yra idiotiškas, todėl kažkokie apribojimai buvo reikalingi. Bet 12 km/h tikrai yra juokingai mažas greitis kalbant apie keliavimą konkrečiai iš taško A į tašką B.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied


    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Arba tarkim aš nufilmavau, kaip jis ant tilto mano nuomone viršija tuos 12km/h ir kas toliau? Mano iPhone'as yra sertifikuotas greičio matavimo prietaisas?
    Jeigu labai reikia, tai daro expertinį vertinimą pagal aplinkinius objetus. Išmatuoja atstumus ir video kaip pravažiuoja laike nustato gretį. Bet dėl tokio viršijimo neužsiims tuos.
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Maža to, kad dabar asmeniškai man, gyvenančiam Paupy, nebeliko jokios prasmės važiuoti kažkur savo ar Bolt paspirtuku, ką sėkmingai dariau 4-5 metus ir taupiau savo laiką + neteršiau aplinkos ir neapkraudavau ir taip tragiško Vilniaus eismo, tai dar ir dviračiais jau pradeda drausti važiuoti... Na gerai, kas belieka, važinėsiu su mašina, nes juk su VT šitas klounas irgi nieko nežada daryt
    Labai ačiū kad nebevažinėsite paspirtuku.


    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    12 kmh yra „Design manual for bicycle traffic“ nurodytas minimalus dviračio greitis, kuriuo judant įmanoma išlaikyti lygsvarą.
    Pabandyk ant dviračio atsisėsti, įsitikinsi kad ir 10 km/h nekelia jokių problemų.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą

    Ačiū visiems apribojusiems šitą d*bili*mą, kuris mieste vyko, važinėjimą šaligatviais (kodėl aš, kaip pėstytis turiu dalintis pėsčiųjų zona su važiuojančiais dviratininkais ir paspirtukinkais, tam yra kelias), žmonių nutrenkinėjimą, bauginimą, palikinėjimą šito mė*slo tiesiais ant praėjimų, daugiabučių kiemuose, aklųjų ir silpnaregių terorizavimą ypač Skroblų ir Naugaduko gatvėse ir t.t. Ačiū miesto valdžiai, artėjusiai į protą ir vieniems paskutiniųjų ES pabandžiusių sureguliuoti šitą nekontroliuojamą chaosą. Visiems paspirtukininkams (kaip pėstysis ir dviratininkas) linkiu degti visuose pragaro ratuose. Štai mano pozicija į tamstos užvėmimą.

    P.S. rašydamas šiuos blėnius, pasžiūrėk bent jau kaip civilizuotos Europos ir Azijos šalys sprendė paspirtukų klausimą miestuose.
    P.S.2: 200 sužalojimų per metus per šitą degradaciją: https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...otoju-problema
    O prie ko čia šaligatviai? Asmeniškai aš jais nevažinėjau ir būčiau visai už, kad būtent jais ir uždraustų važinėti ir paspirtukais ir dviračiais (įrengiant atitinkamą infrastruktūrą), bet čia nėra draudimas tik šaligatviams, čia draudimas iš esmės visame Senamiestyje (ir ne tik) ir net nesvarbu, kad yra specialiai tam skirti dviračių takai ar net visos dviračių gatvės. Dabar pvz per visą Gedimino prospektą dvirtakiu negalima važiuoti greičiau nei 12km/h, kas yra visiškas absurdas. Kalbant apie visas paskutinių metų problemas ir sužalojimus, tai niekas to neneigia, bet o ko dar galima tikėtis, kai nėra AB-SO-LIU-ČIAI jokios kontrolės (kurios šiaip ir dabar nebus, jie tiesiog pasakoja tai, ką liaudis nori išgirsti, kad pasikelt reitingus) ir viešosios tvarkos skyrius ir policija bbdėjo ant tokių "niekų"?

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Ar tikrai taip liūdna, kad vieną-du kilometrus teks pavažiuot 12km/h, o ne 25km/h?
    Na pvz mano atveju dažnas maršrutas yra Paupys-Žvėrynas, kas yra ne 1-2km, o beveik 5km, tai į abi puses gaunasi beveik 10km ir tai užtrunka apie 15min į vieną pusę. Dabar tai užtruks beveik dvigubai daugiau, tad žinoma, kad paspirtukas jau kaip variantas net nebesvartomas, nes jis prarado visus savo pranašumus.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    8 metus praeita valdžia kaip iš esmės pagrindinį tikslą kėlė "darnu judumą" ir skatino atsisakyti mašinų ir persėsti ant dviraičių ir paspirtukų, o paskui pats Šimašius skatino balsuoti už šitą debilą, kuris jau vos per mėnesį pašiko kelerių metų progresą... Maža to, kad dabar asmeniškai man, gyvenančiam Paupy, nebeliko jokios prasmės važiuoti kažkur savo ar Bolt paspirtuku, ką sėkmingai dariau 4-5 metus ir taupiau savo laiką + neteršiau aplinkos ir neapkraudavau ir taip tragiško Vilniaus eismo, tai dar ir dviračiais jau pradeda drausti važiuoti... Na gerai, kas belieka, važinėsiu su mašina, nes juk su VT šitas klounas irgi nieko nežada daryt
    Ačiū visiems apribojusiems šitą d*bili*mą, kuris mieste vyko, važinėjimą šaligatviais (kodėl aš, kaip pėstytis turiu dalintis pėsčiųjų zona su važiuojančiais dviratininkais ir paspirtukinkais, tam yra kelias), žmonių nutrenkinėjimą, bauginimą, palikinėjimą šito mė*slo tiesiais ant praėjimų, daugiabučių kiemuose, aklųjų ir silpnaregių terorizavimą ypač Skroblų ir Naugaduko gatvėse ir t.t. Ačiū miesto valdžiai, artėjusiai į protą ir vieniems paskutiniųjų ES pabandžiusių sureguliuoti šitą nekontroliuojamą chaosą. Visiems paspirtukininkams (kaip pėstysis ir dviratininkas) linkiu degti visuose pragaro ratuose. Štai mano pozicija į tamstos užvėmimą.

    P.S. rašydamas šiuos blėnius, pasžiūrėk bent jau kaip civilizuotos Europos ir Azijos šalys sprendė paspirtukų klausimą miestuose.
    P.S.2: 200 sužalojimų per metus per šitą degradaciją: https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...otoju-problema
    Paskutinis taisė R.D.; 2023.06.04, 22:41.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Šitos paspirtukininkų ašaros atrodo panašiai kaip BNB vairuotojų ašaros dėl perėjos salelės Pedagoginio žiede. Ar tikrai taip liūdna, kad vieną-du kilometrus teks pavažiuot 12km/h, o ne 25km/h?

    Komentuoti:

Working...
X