Vistiek nesuprantu kaip gali galioti eismo zona 12km/h enforcinama ribotuvais, jeigu automobiliams galioja 20km/h neenforcinama niekaip? Ar tai nėra pavojinga žmonių gyvybėms? Yra koks nors viešas paaiškinimas šitos logikos kokio nors oficialaus atstovo?
Tai pala pala. Gedo prospekte 12km/h ribojimas, nors ten yra dviračių juostos gatvėje
Vistiek nesuprantu kaip gali galioti eismo zona 12km/h enforcinama ribotuvais, jeigu automobiliams galioja 20km/h neenforcinama niekaip? Ar tai nėra pavojinga žmonių gyvybėms? Yra koks nors viešas paaiškinimas šitos logikos kokio nors oficialaus atstovo?
Kaip manai kas pigiau pastatyti nekraunamus stovus ir iš jų surinkinėti paspirkukus krauti kažkur bazėje, ar įrengti įkraunamus stovus ir jie pasikrautų ten?
Pigiau yra pasisamdyti 2-3 bičiukus su VW Caddy ar VW Crafter, kurie naktį važinės ir keis baterijas už 900-1100 eurų į rankas, ką jie ir daro.
Kaip manai kas pigiau pastatyti nekraunamus stovus ir iš jų surinkinėti paspirkukus krauti kažkur bazėje, ar įrengti įkraunamus stovus ir jie pasikrautų ten?
Kad Vilniuje Boltas neveža į bazę, o turi keičiamas baterijas. Važinėja vaikinas su paspirtuku su dėže baterijų ir keičia tiesiog gatvėje.
Kaip manai kas pigiau pastatyti nekraunamus stovus ir iš jų surinkinėti paspirkukus krauti kažkur bazėje, ar įrengti įkraunamus stovus ir jie pasikrautų ten?
Įvertinant, kad įkrauinamiems stovams reikia atvesti elektrą, suderinti planus, dizainą su miestu, juos prižiūrėti... spėčiau pigesnis variantas surinkinėti ir viską daryti bazėje. Ypač kai neaiški įstatyminė bazė, pvz neaišku koks tų paspirtukų likimas bus, kai įsigalios naujas įstatymas ir pan. Ilgalaikės investicijos šiuo atveju tikrai per daug rizikingas dalykas.
Kaip manai kas pigiau pastatyti nekraunamus stovus ir iš jų surinkinėti paspirkukus krauti kažkur bazėje, ar įrengti įkraunamus stovus ir jie pasikrautų ten?
Visiškai jokio skirtumo: jei miestas iškeltų sąlygą, kad pastirtukai gatvėse nenaudojami gali būti TIK prirakinti spec. garažuose (dokuose), tai čia jau paslaugos tiekėjo reikalas kaip juos padaryti. Aišku reiktų dizainą derinti su miestu, nes dar atsiras paspirtukininkai, kurie karvės kuolų su pakabinamom spynom prikals šalia šaligatvių, nes "pigiau, o sąlygas atitinkam"...
Aš visada tik realius pasiūlymus teikiu, toks inžinieriaus profesijos šalutinis efektas. O šiaip - kad ir "alternatyvi transporto priemonė", labai kontraversiška visom prasmėm: saugumo, tvarkos mieste, ir t.t.
Dėl užrakinamų rėmų kainos: verslas visada ieško mažiausių sąnaudų sprendimo, miestas turi žiūrėti miesto reikmių. Šiuo atveju miestas turi nustatyti taisykles, ne verslas. Verslas arba jų laikosi, arba viso gero.
Kaip manai kas pigiau pastatyti nekraunamus stovus ir iš jų surinkinėti paspirkukus krauti kažkur bazėje, ar įrengti įkraunamus stovus ir jie pasikrautų ten?
Tai didžiuojuosi savimi kai mėtaisi į kraštutinimus o ne realius pasiūlymus teiki?
Aš visada tik realius pasiūlymus teikiu, toks inžinieriaus profesijos šalutinis efektas. O šiaip - kad ir "alternatyvi transporto priemonė", labai kontraversiška visom prasmėm: saugumo, tvarkos mieste, ir t.t.
Dėl užrakinamų rėmų kainos: verslas visada ieško mažiausių sąnaudų sprendimo, miestas turi žiūrėti miesto reikmių. Šiuo atveju miestas turi nustatyti taisykles, ne verslas. Verslas arba jų laikosi, arba viso gero.
paskutinis sakinys yra tikras kraštinumas. Toliau tai nėra šiukšlė, o alternatyvi transporto priemonė, kurią gadina taisyklių nesilaikymas ir kontrolės nebuvimas, juk dalijimosi automobilių neparkuoja vidurį gatvių ir panašiai, nes ten lengvesnis atsekamumas. O tokie stovai turi būti tik su krovikliais...
Na taip, su dviračiais tuo užsiima ne šiukšliavežės o dviračių vagys. Jeigu tai būtų alternatyvi transporto priemonė, ji nebūtų palikama ant šaligatvio. Šiaip tai motorinė transporto priemonė turėtu būti su numeriais kaip minimum, bet pas mus įstatyminė bazė tam nepasiruošusi.
paskutinis sakinys yra tikras kraštinumas. Toliau tai nėra šiukšlė, o alternatyvi transporto priemonė, kurią gadina taisyklių nesilaikymas ir kontrolės nebuvimas, juk dalijimosi automobilių neparkuoja vidurį gatvių ir panašiai, nes ten lengvesnis atsekamumas. O tokie stovai turi būti tik su krovikliais...
Situacijos visiškai nepakeis jei parkuos bent toliau 2m nuo zonos, reiškiasi jie vėl bus trikdis. Vieta vietai nelygu kai kur manau bus trikdis jei ir pusę metro išsikiš. O tu kalbi apie kilometrus.
2m nuo zonos palyginus mizeris su tuo, kad dabar belekur. Puikus pirmas žingsnis.
Aš sakau, kokią sąlygą miestas turėtų iškelti Boltui, kad galėtų toliau savo šlamštą laikyti ant šaligatvių. Nebūtina krauti, galima ir tiesiog rėmą padaryti, kuriame ir tik kuriame būtų galima palikti paspirtukus. O po miestą važinėtų šiukšliavežė ir surinkinėtų nevietoje paliktus paspirtukus ir tiesiai į šiukšlyną, kur jiems ir vieta.
Tai didžiuojuosi savimi kai mėtaisi į kraštutinimus o ne realius pasiūlymus teiki?
Baik, tai kainuoja. Kita vertus paspirtukai juose krautūsi, nereikėtų surinkinėti ir krauti naktimis.
Jie ruošiasi tai padaryti, bet neprivalomai. Jei paliktum paspirtuke tokiam stove krautis, tada jie suteiks mažą nuolaidą kitam važiavimui (tikiu dar ir ribotam laikui). Asmeniškai mane paskatintų, jei būtų iškart suteikiama nuolaida pabaigus kelionę.
Bus nepatrauklu vartotojams. Tokie stovai būtų kažkas panašiau kaip naudotis viešuoju transportu ne taxi, tai yra iki stotelių reikia dar nueiti, o taksi priveža prie durų.
Aš sakau, kokią sąlygą miestas turėtų iškelti Boltui, kad galėtų toliau savo šlamštą laikyti ant šaligatvių. Nebūtina krauti, galima ir tiesiog rėmą padaryti, kuriame ir tik kuriame būtų galima palikti paspirtukus. O po miestą važinėtų šiukšliavežė ir surinkinėtų nevietoje paliktus paspirtukus ir tiesiai į šiukšlyną, kur jiems ir vieta.
O kodėl negalima Boltą įpareigot įrengti tuos užrakinamus stovus, ir paspirtukus palikinėti tik juose? Problem solved.
Baik, tai kainuoja. Kita vertus paspirtukai juose krautūsi, nereikėtų surinkinėti ir krauti naktimis.
Jie ruošiasi tai padaryti, bet neprivalomai. Jei paliktum paspirtuke tokiam stove krautis, tada jie suteiks mažą nuolaidą kitam važiavimui (tikiu dar ir ribotam laikui). Asmeniškai mane paskatintų, jei būtų iškart suteikiama nuolaida pabaigus kelionę.
Bus nepatrauklu vartotojams. Tokie stovai būtų kažkas panašiau kaip naudotis viešuoju transportu ne taxi, tai yra iki stotelių reikia dar nueiti, o taksi priveža prie durų.
Komentuoti: