Parašė ejs-ejs
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė
Collapse
X
-
T.y. atsisiunčiu konteineryje automobilį iš Kinijos ir galiu be registracijos, draudimo ir jokių klausimų iš policijos pusės dalyvauti eisme?Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Kuo domėtis? Kaip jis savo privačiam sklype apie namą važinėja?
Komentuoti:
-
Lituvoje uždrausta važinėti šaligatviais ir dviračių takais, galingesniais kaip 1kW ar greitesniems kaip 25km/h, bet nėra kontrolės.Parašė sankauskas Rodyti pranešimąElektriniai paspirtukai dėl manęs tai nors ir 5kw galingumo gali būti.
Tiesiog reikia kaip ir civilizuotose šalyse uždrausti jiems važinėti šaligatviais.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nei viena iš šitų šalių nėra labiau civilizuota nei Lietuva. O kur dar likusios 200 šalių?Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Prancūzijoje
JK
Singapūre.
Komentuoti:
-
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kas yra tos civilizuotos šalys?Parašė sankauskas Rodyti pranešimąElektriniai paspirtukai dėl manęs tai nors ir 5kw galingumo gali būti.
Tiesiog reikia kaip ir civilizuotose šalyse uždrausti jiems važinėti šaligatviais.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai valdančios firmos ir sudeda ribotuvus, na dar gal pagal užsakyma pirkimo gamintojas sudeda.Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Labai abejoju, kad dėl ekonomijos. Dėl ekonomijos sprendžia firmos valdančios vilkikų parką kaip važiuoti.
O dėl paspirtukų, tai manau tik kontrolė išspręstų. Nes tas pats kaip ir su auto, tarkim kai varo technikinę tai sugeba nusiimti kas draudžiama ir susidėti kas legalu (pvz.: žibintai), pravaro TA ir vėl susideda akinančius žibintus. O tokius sustabdžius gatvėje ir kiekvieną kart panaikinus TA galiojimą, manau nekiltų noras vėl dėtis nelegalius patobulinimus.
Taip čia, sustabdė paspirtuką, patikrino ant mobilaus stendo, neatitinka, konfiskavo tokių 10-20, nušvietė žiniasklaidoje, manau kiti ir susitvarkytų ir atsirastų mažiau rizikuojančių.
Daugumoje ES šalių greitis fūroms yra didesnis nei 80, bet jos vis tiek važiuoja 80, nes taip ekonomiškiau. Pvz Lenkija.
Tai Lietuvoje čia yra chroniška problema - daliai įstatymų tiesiog nėra jokios kontrolės tai ir nesilaiko niekas.
Galima ir taip jei labai nori. Privačiam sklype važiuojant aplink namą KET vis tiek galiojaParašė gerietis Rodyti pranešimą
Kuo domėtis? Kaip jis savo privačiam sklype apie namą važinėja?
Komentuoti:
-
Elektriniai paspirtukai dėl manęs tai nors ir 5kw galingumo gali būti.
Tiesiog reikia kaip ir civilizuotose šalyse uždrausti jiems važinėti šaligatviais.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Ne tiek jau daug tų kojų, kurios išlaiko 25km/h, nes tai reiškia pastoviai minti apie 29-30.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
O kad kojom minanamas dviratis važiuoja daugiau limito, yra OK?
Dažniausiai tie, kas taip mina - sugeba ir dviratį suvaldyti ir akis turi ir šiaip gaudosi kelyje.
Problema yra ne vienaračiai ant 40km/h su motošalmais.
Problema yra pirmą antrą kartą ant paspirtuko užlipę nepatyrę gaunantys staiga į rankas daiktą einantį 30km/h.
Čia tas pats, kaip nepatyrusiam vairuotojui duot kokį lambo diablo trasoj.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kinai užklijuos kokį reikia lipduką ant variklio. Būna komplekte atskirai lipdukų, nes ne visose šalyse reikalavimai vienodi.Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
Dauguma tų "paspirtukų" plaukia iš Kinijos, o ne iš Krinonos ir panašių parduotuvių. Tai būtų gan sudėtinga įgyvendinti kažkokį masinį tikrinimą. Teoriškai aišku galima bandyti žiūrėti siuntas, bet ar tikrai nėra didesnių problemų?
Padarys slaptą jungiklį "Legalus greitis / pilnas greitis" ir tikrink :-)Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
Jeigu tikslas yra sukontroliuoti kad dauguma važinėtų su ribotuvais, manau efektyviausia būtų tiesiog tikrinti maksimalų greitį ant stendo - kaip yra daroma kitose šalyse.
O kad kojom minanamas dviratis važiuoja daugiau limito, yra OK?
Komentuoti:
-
Dauguma tų "paspirtukų" plaukia iš Kinijos, o ne iš Krinonos ir panašių parduotuvių. Tai būtų gan sudėtinga įgyvendinti kažkokį masinį tikrinimą. Teoriškai aišku galima bandyti žiūrėti siuntas, bet ar tikrai nėra didesnių problemų?Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
IMHO, pardavėjas turėtų pranešti policijai kam jis pardavė >1 kW "paspirtuką".
Tuomet, jei pirkėjas jo neįregistravo per protinga laiką, policija tuo galėtų ir profilaktiškai pasidomėti.
Be to galia visiškai nėra rodiklis šiuo atveju. Vienintelis kriterijus - yra arba nėra greičio ribotuvo. Net 250W užtektų viršyti tą 25 km/h greitį jeigu nuimtas ribotuvas. Kilovatinis, nors pagal galią kaip ir atitinka reikalavimus važiuoti dviračių takais, be ribotuvo laisvai lėks virš 40 km/h. Tai gali kiek nori tikrinti galią perkant, o žmogus kuris nori lakstyti tiesiog nusiims ribotuvą ir lakstys. Arba užregistruos, apdraus (jeigu bus virš 1kW) ir net neprisitvirtins tų numerių.
Jeigu tikslas yra sukontroliuoti kad dauguma važinėtų su ribotuvais, manau efektyviausia būtų tiesiog tikrinti maksimalų greitį ant stendo - kaip yra daroma kitose šalyse.
Bet man atrodo protingiau būtų tiesiog pasiųsti kažkiek policininkų į centrą kad apramintų darančius akivaizdžias nesąmones (lakstymą nestabdant per perėjas, važiavimą keliese ant vieno paspirtuko, lakstymą šaligatviais).
Komentuoti:
-
Kuo domėtis? Kaip jis savo privačiam sklype apie namą važinėja?Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
IMHO, pardavėjas turėtų pranešti policijai kam jis pardavė >1 kW "paspirtuką".
Tuomet, jei pirkėjas jo neįregistravo per protinga laiką, policija tuo galėtų ir profilaktiškai pasidomėti.
Komentuoti:
-
Labai abejoju, kad dėl ekonomijos. Dėl ekonomijos sprendžia firmos valdančios vilkikų parką kaip važiuoti.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Vilkikuose ribotuvai yra dėl ekonomijos sudėti. 80 naudoja optimaliausiai kurą ir gaminant vilkiką jį subalansuoja kad optimaliausiai naudotų važiuojant 80.
O dėl paspirtukų, tai manau tik kontrolė išspręstų. Nes tas pats kaip ir su auto, tarkim kai varo technikinę tai sugeba nusiimti kas draudžiama ir susidėti kas legalu (pvz.: žibintai), pravaro TA ir vėl susideda akinančius žibintus. O tokius sustabdžius gatvėje ir kiekvieną kart panaikinus TA galiojimą, manau nekiltų noras vėl dėtis nelegalius patobulinimus.
Taip čia, sustabdė paspirtuką, patikrino ant mobilaus stendo, neatitinka, konfiskavo tokių 10-20, nušvietė žiniasklaidoje, manau kiti ir susitvarkytų ir atsirastų mažiau rizikuojančių.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Na nežinau kodėl taip sutapo, bet kad toks greitis nėra parinktas dėl eismo saugumo tai tikrai. Eismas 250 km/h nėra saugus niekur* (net autobane).Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Nežinau niuansų, bet daugelio vokiškų galingų automobilių top speed 250 kmh ne atsitiktinai sutapo.
* - išimtis gali būti bėginis transportas
Vilkikuose ribotuvai yra dėl ekonomijos sudėti. 80 naudoja optimaliausiai kurą ir gaminant vilkiką jį subalansuoja kad optimaliausiai naudotų važiuojant 80.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Greičio ribotuvai vilkikuose. Max 90 ar tai 100 km/h, plius ataskaita į tachometrą.
Va čia tai nebloga idėja. Pritariu.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
IMHO, pardavėjas turėtų pranešti policijai kam jis pardavė >1 kW "paspirtuką".
Tuomet, jei pirkėjas jo neįregistravo per protinga laiką, policija tuo galėtų ir profilaktiškai pasidomėti.
Komentuoti:
-
IMHO, pardavėjas turėtų pranešti policijai kam jis pardavė >1 kW "paspirtuką".Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Virš 1kW paspurtukai yra privalomai registruojami ir turi turėti numerius. Ar kas baudžia už neregistravimą? Tikrai ne.
Tuomet, jei pirkėjas jo neįregistravo per protinga laiką, policija tuo galėtų ir profilaktiškai pasidomėti.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Greičio ribotuvai vilkikuose. Max 90 ar tai 100 km/h, plius ataskaita į tachometrą.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąAutomobiliams ribotuvai labiau yra tam kad nesudeginti variklio per didelėmis apsukomis. Teisinio reguliavimo kažkokio neteko matyti, kad automobilis negali važiuoti greičiau nei X. Be to, dar neteko matyti automobilio kuris būtų apribotas bent kažkur arti maksimalaus autostrados greičio, tai realiai autoombiliam ribotuvai niekaip netrukdo lakstyti per dideliu greičiu.
Komentuoti:
-
Nežinau niuansų, bet daugelio vokiškų galingų automobilių top speed 250 kmh ne atsitiktinai sutapo.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Automobiliams ribotuvai labiau yra tam kad nesudeginti variklio per didelėmis apsukomis. Teisinio reguliavimo kažkokio neteko matyti, kad automobilis negali važiuoti greičiau nei X.
Komentuoti:
-
Virš 1kW paspurtukai yra privalomai registruojami ir turi turėti numerius. Ar kas baudžia už neregistravimą? Tikrai ne.Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
Įdomu, ar būtų lengviau kontroliuoti, jei paspirtukai turėtų, pvz., būti privalomai registruojami ir turėti numerius. Tokiu atveju užfiksuoji pažeidimą ir pildai e-policijoje.
Automobiliams ribotuvai labiau yra tam kad nesudeginti variklio per didelėmis apsukomis. Teisinio reguliavimo kažkokio neteko matyti, kad automobilis negali važiuoti greičiau nei X. Be to, dar neteko matyti automobilio kuris būtų apribotas bent kažkur arti maksimalaus autostrados greičio, tai realiai autoombiliam ribotuvai niekaip netrukdo lakstyti per dideliu greičiu.Parašė abruo Rodyti pranešimą
O kaip automobiliai, kurių galia apribota? O greičio ribotuvai, diegiami į kai kurias transporto priemones? Yra gi tokie dalykai. Tai jei su automobiliais galima taip padaryti, tai kodėl negalima reikalauti iš pardavėjų, kad pardavinėtų tik tokius paspirtukus, kur tai gamykliškai įgyvendinta?
Automobilio galios ribojimo irgi kaip nėra, tik kai kur nuo didesnės galios reikai didesnius mokesčius mokėti.
Komentuoti:
-
Jis renkasi "Beaster Scooter". Taip kad prekybą nelegaliais paspirtukais uždraust nikaip negalima. Dėt anūkams po eglute.Parašė thomcius Rodyti pranešimą
ne šita persona tik už KET laikymąsi, šitas asas "niekada" nekelia storių prie auto vairo ir panašiai
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Labai tikėtina, kad ir pas mus greitai taip bus, tai efektyvaus reguliavimo būtinai reikia.Parašė ttttt Rodyti pranešimąSkandinavijoje dar yra kita problema, kuri kolkas aplenkė Lietuvą - "Moded klass II" motoroleriai, kurie yra iki 1kw ir max 25km/h ir gali važiuot per dvirtakius (kas dažnu atveju reiškia, kad varo ir per šaligatvius). Maža to, kad tai ir šiaip yra pakankamai pavojingas dalykas, tai juos dar labai mėgsta pa'tuning'uot ir paskui važiuoji sau ramiai dvirtakiu ir pro tave pralekia 60km/h 2-3 motoroleriai su kokiais 6 penkiolikmečiais
Komentuoti:
Komentuoti: