Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė
Collapse
X
-
Paprasciausiai dviraciu takai ir 30 km/h greicio paribojimas kur ju nera issprestu problema. Aisku, ir VT radikali plevra, kuri sumazintu automobiliu skaiciu gatvese
-
Visiškai pritariu, kartais atrodo, kad policija per pastaruosius 10 metų tapo visiškai neįgali. Jau nepamenu, kada būčiau ant reido pakliuvęs. Kontroliuojamas tik greitis, o visas kitas KET – tik kaltajam nustatyti, jį įvyksta koks nors įvykis.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąPolicija, kuri turėtų būti "ginti, saugoti, padėti", čia irgi yra neįgali. Nes sugeba prisistatyti tik po fakto, kažką ištiria tik tuo atveju, jeigu viskas aišku kaip ant delno, o prevencija vykdoma tik trikojais, kad būtų iš ko naujas bulkas kas porą metų atsinaujint.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ne blogose salygose vairuotojams esmė.Parašė R.D. Rodyti pranešimą
Man "patinka" lietuviška pusdurnių visuomenė - svarbiausia nesudaryti blogų sąlygų vairuotojams, jiems kelias šventas, o pėstytis yra du**as, jam šaligatvį reikia dalintis su paspirtukininku, dviratininku, riedutininku, skeitininku ir t.t. Pasakyčiau, ką galvoju apie Vilniaus paspirtukininkus, bet baną gausiu, tad supratote.
Jeigu žiūrint iš vairuotojų pusės, tai dalintis gatve su paspirtukais yra blogai, nes absoliuti dauguma paspirtukininkų yra neadekvatūs, tiesiogine to žodžio prasme jie maišosi, šoka prieš mašinas ir yra sunkiai nuspėjami. Mašina, važiuojanti 50km/h greičiu, jau yra mirtinas daiktas, bet paspirtukų vadeliotojai to visiškai nesupranta. Jeigu vairuotojas ką nors nutrenkia gatvėje, tai kas dažniausiai kaltas? Vairuotojas. Nes vairuotoją yra lengviausia nubausti ir neįgalioji policija dažnai net nesistengia normaliai ištirti ar kelyje pasimaišęs kitas dalyvis nėra kaltas. Vos per kelias sekundes dėl idioto paspirtuko galima vairuotojui sugadintį gyvenimą.
Jeigu žiūrint iš šaligatvių pusės, tai paspirtukai yra blogai, nes jie maišosi tarp žmonių, skraido pro šoną kaip idiotai, sunkiai prognozuojami. Čia jau paspirtukas yra mirtinas daiktas. O jeigu tiek mašina, tiek paspirtukas yra mirtinas daiktas, tai jiems abiems reikalinga tokia pati kontrolė - teisės, numeriai, draudimas. Kai turės kuo rizikuoti, žinos eismo taisykles, tai gal ir su kitokiu protu pro pėsčiuosius važinės.
Bet ne, mūsų idiotams valdžioje yra svarbeuse kaška dariti, imituoti darbą idiotiškai paspirtukus nustumiant į gatvę ir apribojant jų greitį. Valdžios darbas baigtas, galima eit toliau siurbt valdiškos kavytės ir apipletkint naują buhalterę.
Policija, kuri turėtų būti "ginti, saugoti, padėti", čia irgi yra neįgali. Nes sugeba prisistatyti tik po fakto, kažką ištiria tik tuo atveju, jeigu viskas aišku kaip ant delno, o prevencija vykdoma tik trikojais, kad būtų iš ko naujas bulkas kas porą metų atsinaujint.
Kai šalyje yra institucijos, galinčios ir turinčios suvaldyti paspirtukus, užsideda tik pliusus, kad kaškas buva padarita, tai nereikia ir stebėtis, kad žmonės gatvėse taškosi, o forumuose pjaunasi tarpusavyje.
* drops mic *
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Na tai Kaune (kuris, tiesą pasakius, sparčiai tvarkosi ir šitoje srityje) ar Panevėžyje lygtais ir nededa ribojimų paspirtukams. Savivaldos grožis tame ir yra, kad kiekvienas kaimas gali spręsti savo problemas jiems tinkamu būdu. Tik atvažiavus į kitą kaimą reiktų prisitaikyti. Tiek paspirtukų vadeliotojams, tiek barankų sukinėtojams.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Vilnius nėra visa Lietuva. Yra dar Kaunas su marozu panetkėm, yra Panevėžys su rajoniais kaimiečiais ir yra kiti likę kaimai, kur kiekvienas galvoja tik apie save ar dar specialiai mažesnius gąsdina. Taip kad, ne, ačiū, į kelią nei su dviračiu, nei su paspirtuku tikrai nelįsiu, kad ir kokios baudos ar draudimai bus. Paspirtukininkų negaudys, kaip ir dabar negaudo visko, kas neturi numerių. Man maniškė sveikata yra brangesnė nei klimaksinės bobulencijos gatvėje aplojami dviratininkai ir paspirtukininkai.
Komentuoti:
-
Man "patinka" lietuviška pusdurnių visuomenė - svarbiausia nesudaryti blogų sąlygų vairuotojams, jiems kelias šventas, o pėstytis yra du**as, jam šaligatvį reikia dalintis su paspirtukininku, dviratininku, riedutininku, skeitininku ir t.t. Pasakyčiau, ką galvoju apie Vilniaus paspirtukininkus, bet baną gausiu, tad supratote.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąMan maniškė sveikata yra brangesnė nei klimaksinės bobulencijos gatvėje aplojami dviratininkai ir paspirtukininkai.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Vilnius nėra visa Lietuva. Yra dar Kaunas su marozu panetkėm, yra Panevėžys su rajoniais kaimiečiais ir yra kiti likę kaimai, kur kiekvienas galvoja tik apie save ar dar specialiai mažesnius gąsdina. Taip kad, ne, ačiū, į kelią nei su dviračiu, nei su paspirtuku tikrai nelįsiu, kad ir kokios baudos ar draudimai bus. Paspirtukininkų negaudys, kaip ir dabar negaudo visko, kas neturi numerių. Man maniškė sveikata yra brangesnė nei klimaksinės bobulencijos gatvėje aplojami dviratininkai ir paspirtukininkai.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Labiau yra baimė VAJĖZUSMARIJA GATVĖJ BIA MITALINIO ŠARVO dalyvauti eisme. Kaip patys vertina savo vairavimo sugebėjimus, taip ir iš kitų tikisi to pačio kai patys sėda ant dviračio ar paspirtuko. Nu nėra taip. Prieš 15 metų buvo kažkiek blogiau. Bet dabar kultūra labai ryškiai pagerėjus ir arklio dalis vairuotojų elgiasi itin mandagiai ir nesiskiria nuo visokių vokietijų ir t.t. Aišku nereikia daryt nesąmonių, pvz piko metu lėkt savanoriai -> po žiedu -> GV nuo kalno ir per tunelį arba varyt VA pirma juosta. Truputi gėda prisiminus kai kuriuos maršrutus prieš n metų. Bet dabar daugumoje tokių vietų jau irgi yra normalios alternatyvos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Sekant šia logika, jei mano "kreiserinis" greitis yra ~7 km/h, o bobulencijos prie parduotuvės 3 km/h, tai mane irgi reikia uždrausti?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTeisingai, todėl elspirtukus reikia tiesiog uždrausti.
Komentuoti:
-
Labiau yra baimė VAJĖZUSMARIJA GATVĖJ BIA MITALINIO ŠARVO dalyvauti eisme. Kaip patys vertina savo vairavimo sugebėjimus, taip ir iš kitų tikisi to pačio kai patys sėda ant dviračio ar paspirtuko. Nu nėra taip. Prieš 15 metų buvo kažkiek blogiau. Bet dabar kultūra labai ryškiai pagerėjus ir arklio dalis vairuotojų elgiasi itin mandagiai ir nesiskiria nuo visokių vokietijų ir t.t. Aišku nereikia daryt nesąmonių, pvz piko metu lėkt savanoriai -> po žiedu -> GV nuo kalno ir per tunelį arba varyt VA pirma juosta. Truputi gėda prisiminus kai kuriuos maršrutus prieš n metų. Bet dabar daugumoje tokių vietų jau irgi yra normalios alternatyvos.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Daugumai turbūt sunku objektyviai įvertinti aplinkinių greitį. 20kmph yra žiauriai mažas greitis, praktiškai antroji pavara jam jau per aukšta. Tokiu greičiu partrenktam pėsčiąjam susižaloti galima nebent neišlaikius lygsvaros kakta į asfaltą. Tad jei gyvenamojoj zonoj kažkas kažkam "netikėtai" išlekia, tai bent vieno iš jų greitis tikrai buvo didesnis. Užtektų enforcinti gyvenamosios zonos greičio ribojimą, kad visiems pataptų ramiau. Boltai taptų savotiškais greičio etalonais - jei kas juda greičiau už juos, vadinasi viršyja
Komentuoti:
-
Tai paspirtukai apie 20 km/h normalus greitis. Ypač gatvėje.Parašė Euronymous Rodyti pranešimą
Tai irgi iki 12km/h kam tas greičių skirtumas?
Komentuoti:
-
Daugumai turbūt sunku objektyviai įvertinti aplinkinių greitį. 20kmph yra žiauriai mažas greitis, praktiškai antroji pavara jam jau per aukšta. Tokiu greičiu partrenktam pėsčiąjam susižaloti galima nebent neišlaikius lygsvaros kakta į asfaltą. Tad jei gyvenamojoj zonoj kažkas kažkam "netikėtai" išlekia, tai bent vieno iš jų greitis tikrai buvo didesnis. Užtektų enforcinti gyvenamosios zonos greičio ribojimą, kad visiems pataptų ramiau. Boltai taptų savotiškais greičio etalonais - jei kas juda greičiau už juos, vadinasi viršyjaParašė mantasm Rodyti pranešimą
Reiktų surengti reidą gaudant viršijančius greitį prospekte. Teko prieš kurį laiką su mašina pravažiuot. Labiau baisu su mašina maišytis „paspirtukams“ kurie skrenda 40+. Tikiu, kad su boltiniu paspirtuku nejauku būtų kai pro šalį laksto tokie kolegos. Mašinos šiaip jau sakyčiau +/- 20 ir ridenosi. Nelabai prilakstysi nuo šviesoforo iki šviesoforo.
Čia kaip iš pasakos apie vištytę ir gaidelį lazdyne ir kas kodėl kam kelnes plėšė
Visi kalti, o pradėt taisytis niekas nenori.Paskutinis taisė Ginthus; 2023.06.06, 15:45.
Komentuoti:
-
Reiktų surengti reidą gaudant viršijančius greitį prospekte. Teko prieš kurį laiką su mašina pravažiuot. Labiau baisu su mašina maišytis „paspirtukams“ kurie skrenda 40+. Tikiu, kad su boltiniu paspirtuku nejauku būtų kai pro šalį laksto tokie kolegos. Mašinos šiaip jau sakyčiau +/- 20 ir ridenosi. Nelabai prilakstysi nuo šviesoforo iki šviesoforo.Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Tai čia dėl to, kad kaip pats ir rašėte - vairuotojai gerai laiko greitį
Todėl baugoka su paspirtuku jiems maišytis.
Čia kaip iš pasakos apie vištytę ir gaidelį lazdyne ir kas kodėl kam kelnes plėšė
Visi kalti, o pradėt taisytis niekas nenori.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai čia dėl to, kad kaip pats ir rašėte - vairuotojai gerai laiko greitįParašė mantasm Rodyti pranešimą
Prospektas ir didelė dalis senamiesčio ir taip yra gyvenamoji zona. Bet kiek matau liaudžiai net ir gyvenamojoj zonoj per baisu važiuoti važiuojamoje dalyje.
Todėl baugoka su paspirtuku jiems maišytis.
Komentuoti:
-
Prospektas ir didelė dalis senamiesčio ir taip yra gyvenamoji zona. Bet kiek matau liaudžiai net ir gyvenamojoj zonoj per baisu važiuoti važiuojamoje dalyje.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąTuriu pasiūlymą. Centre apribokim automobilių greitį iki 20 km/h ir tada paspirtukai be problemų galės naudotis gatvėmis.
Komentuoti:
-
Tai irgi iki 12km/h kam tas greičių skirtumas?Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąTuriu pasiūlymą. Centre apribokim automobilių greitį iki 20 km/h ir tada paspirtukai be problemų galės naudotis gatvėmis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Turiu pasiūlymą. Centre apribokim automobilių greitį iki 20 km/h ir tada paspirtukai be problemų galės naudotis gatvėmis.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Svarbeuse kaška daritiParašė sankauskas Rodyti pranešimąTai apibendrintai - yra taisyklės, kurių niekas nesilaiko, nes jų laikymasis yra nekontroliuojamas. Tai problemai spręsti buvo sukurta papildomų taisyklių, kurių laikymosi irgi niekas nekontroliuos.
Skamba kaip puikus problemos sprendimo būdas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tai apibendrintai - yra taisyklės, kurių niekas nesilaiko, nes jų laikymasis yra nekontroliuojamas. Tai problemai spręsti buvo sukurta papildomų taisyklių, kurių laikymosi irgi niekas nekontroliuos.
Skamba kaip puikus problemos sprendimo būdas.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Minimaliai kontroliuojama yra - boltas užmetė tą 12km/h. Kas palies labai didelę dalį paspirtukais nuvažiuojamų kilometrų. Bet taip, daugiau kontrolės reikia.Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Tai ar kas nors trukdo tai daryti? Juk taisyklės ir dabar yra aiškios. Tik niekas net nebando kontroliuoti jų laikymosi. Nei dėl pačių paspirtukų techninių savybių, nei dėl vartotojų elgesio. Vietoje to - išgalvoja dar naujus ribojimus. Koks to tikslas, jei vis tiek nekontroliuosi? To rezultatas galiausiai bus paspirtukų uždraudimas, nes nu niekas negerėja net ir po papildomų apribojimų įvedimo
Komentuoti:
-
Tai ar kas nors trukdo tai daryti? Juk taisyklės ir dabar yra aiškios. Tik niekas net nebando kontroliuoti jų laikymosi. Nei dėl pačių paspirtukų techninių savybių, nei dėl vartotojų elgesio. Vietoje to - išgalvoja dar naujus ribojimus. Koks to tikslas, jei vis tiek nekontroliuosi? To rezultatas galiausiai bus paspirtukų uždraudimas, nes nu niekas negerėja net ir po papildomų apribojimų įvedimoParašė mantasm Rodyti pranešimą
Jei nuo motociklo ar mašinos nuimt spidometrą, irgi galima sakyt, kad ne mano bėdos jeigu mano greitis netinka?
Dviračiuose irgi teoriškai spidometro nėra. Pamenu kažkada darė reidą ir prospekte į nuokalnę matavo greitį. Kažkam ir baudą davė už greičio viršijimą.
Asmeniškai pritarčiau techniškai netvarkingų paspirtukų draudimui ir privalomai registracijai. Iš vaizdo arklio dalis neboltinių yra daugiau nei 1kw. O boltiniai šiaip ar taip atsekami. Rodos net savadarbius numerius boltas žada kabint.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Jei nuo motociklo ar mašinos nuimt spidometrą, irgi galima sakyt, kad ne mano bėdos jeigu mano greitis netinka?Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Su pakankamai kontrolės ir dabar būtų galima stipriai sureguliuoti tų pačių paspirtukų eismą, neišradinėjant kažkokių papildomų nesąmonių. Visi reikalingi ribojimai jau yra, tik niekas net nebandė jų įgyvendinti realybėje.
Dabar diskusija apie kažkokius greičių palaikymus, kai dalyje paspirtukų net ekrano su greičiu nėra
Aišku, galima uždrausti paspirtukus be ekranų, galima ir apskritai visus uždrausti ir problemos kaip nebūta 
Dviračiuose irgi teoriškai spidometro nėra. Pamenu kažkada darė reidą ir prospekte į nuokalnę matavo greitį. Kažkam ir baudą davė už greičio viršijimą.
Asmeniškai pritarčiau techniškai netvarkingų paspirtukų draudimui ir privalomai registracijai. Iš vaizdo arklio dalis neboltinių yra daugiau nei 1kw. O boltiniai šiaip ar taip atsekami. Rodos net savadarbius numerius boltas žada kabint.
Komentuoti:
Komentuoti: