Parašė MedinisStrazdas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė
Collapse
X
-
Dabar paspirtukininkams reikia važinėti 12 km/h greičiu, ir žiūrėti bei mėgautis kaip voditeliai niršta, riedėdami iš paskos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Kur tu čia išskaitei, kad aš tai išskaičiau?
Komentuoti:
-
Šitie visi ribojimai neturi jokios prasmės. Jeigu važinėjate savo dviračiu ar paspirtuku galite ramiai ignoruoti:- Jie nebus enforcinami niekaip (išskyrus Bolt'us, kur greičio ribotuvai įsijungia), lygiai taip pat kaip neenforcinamas automobiliams (!) "kilpinis eismas", "gyvenamoji zona", etc. Atsistokite prie Rotušės/Vokiečių g. stulpelių kelioms minutėms - suskaičiuosit tiek pažeidėjų, kad pritrūks rankų pirštų labai greitai.
- Nėra praktinės realybės, kur abu šitie recent pakeitimai suderinami ir enforcinami:
2023.05.01: Vairuotojai negalės lenkti gyvenamosiose zonose, dviratininkams gyvenamojoje zonoje netaikomas reikalavimas važiuoti viena eile ir kuo arčiau eismo juostos dešiniojo krašto.
2023.06.01: 12km/h greičio zona Senamiestyje.
Ar kažkas įsivaizduoja, kad žmonės komfortabiliai važiuos Vokiečių gatve per vidurį juostos 12km/h dviračiu ar paspirtuku ir iš paskos nebus eilė pasipiktinusių šoferių? Tiesiog kuriozinė situacija, kur griežtesni ribojimai (greičio ribotuvai) galioja labiau pažeidžiamai transporto priemonei ir dar viena vieta kur taisyklės yra absoliučiai unenforcable. Kaip išvis tokia nesamonę kažkas galėjo pasiūlyti kai toje pačioje zonoje automobiliams galioja jau dabar totally neenforcinamas 20km/h greitis ir tai realiai važiuojama daug greičiau. - Taisyklės, kad šaligatviais pravažiuoti pro pėsčiuosius galima tik jų ėjimo greičiu (8km/h) galiojo jau daug metų. Ar juos kažkas enforcino kada? Kas pasikeis po šitų naujų "ribojimų"? Dabar pro pėsčiuosius galima bus važiuoti 12km/h?
- Vilniaus g. (link Žalio tilto), Kalinausko g., Naugarduko g., Šv. Stepono g., Raugyklos g., Gedimino pr. ribojimai išvis idiotiški ir galios iki pirmo lavono.
- 19 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą
O kur tu čia išskaitei, kad 12km/h ribojimas taikomas ir dviračiams?
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
tikriausiai supranti, kad tokių Lietuvoje legalių beveik nėra kurie galėtų važiuoti daugiau kaip 25 km/h, kurie būtų sertifikuoti, turėtų VIN ir galėtų būtų registruojami, praeinama TA ir galima apdrausti.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Gatvėje paspirtuku gali nors ir 50 važiuoti (na arba kiek gatvės greitis ribotas).
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąDabar pvz per visą Gedimino prospektą dvirtakiu negalima važiuoti greičiau nei 12km/h, kas yra visiškas absurdas.
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąVisa šita priešprieša susidaro ne dėl to, kad paspirtukai yra iš esmės bloga transporto priemonė, o dėl to, jog neturime normalios infrastruktūros. Paspirtukininkų manevravimas tarp pėsčiųjų 25 kmh greičiu yra idiotiškas, todėl kažkokie apribojimai buvo reikalingi. Bet 12 km/h tikrai yra juokingai mažas greitis kalbant apie keliavimą konkrečiai iš taško A į tašką B.
Komentuoti:
-
Visa šita priešprieša susidaro ne dėl to, kad paspirtukai yra iš esmės bloga transporto priemonė, o dėl to, jog neturime normalios infrastruktūros. Paspirtukininkų manevravimas tarp pėsčiųjų 25 kmh greičiu yra idiotiškas, todėl kažkokie apribojimai buvo reikalingi. Bet 12 km/h tikrai yra juokingai mažas greitis kalbant apie keliavimą konkrečiai iš taško A į tašką B.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąArba tarkim aš nufilmavau, kaip jis ant tilto mano nuomone viršija tuos 12km/h ir kas toliau? Mano iPhone'as yra sertifikuotas greičio matavimo prietaisas?
Parašė ttttt Rodyti pranešimąMaža to, kad dabar asmeniškai man, gyvenančiam Paupy, nebeliko jokios prasmės važiuoti kažkur savo ar Bolt paspirtuku, ką sėkmingai dariau 4-5 metus ir taupiau savo laiką + neteršiau aplinkos ir neapkraudavau ir taip tragiško Vilniaus eismo, tai dar ir dviračiais jau pradeda drausti važiuoti... Na gerai, kas belieka, važinėsiu su mašina, nes juk su VT šitas klounas irgi nieko nežada daryt
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
12 kmh yra „Design manual for bicycle traffic“ nurodytas minimalus dviračio greitis, kuriuo judant įmanoma išlaikyti lygsvarą.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimą
Ačiū visiems apribojusiems šitą d*bili*mą, kuris mieste vyko, važinėjimą šaligatviais (kodėl aš, kaip pėstytis turiu dalintis pėsčiųjų zona su važiuojančiais dviratininkais ir paspirtukinkais, tam yra kelias), žmonių nutrenkinėjimą, bauginimą, palikinėjimą šito mė*slo tiesiais ant praėjimų, daugiabučių kiemuose, aklųjų ir silpnaregių terorizavimą ypač Skroblų ir Naugaduko gatvėse ir t.t. Ačiū miesto valdžiai, artėjusiai į protą ir vieniems paskutiniųjų ES pabandžiusių sureguliuoti šitą nekontroliuojamą chaosą. Visiems paspirtukininkams (kaip pėstysis ir dviratininkas) linkiu degti visuose pragaro ratuose. Štai mano pozicija į tamstos užvėmimą.
P.S. rašydamas šiuos blėnius, pasžiūrėk bent jau kaip civilizuotos Europos ir Azijos šalys sprendė paspirtukų klausimą miestuose.
P.S.2: 200 sužalojimų per metus per šitą degradaciją: https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...otoju-problema
Parašė mantasm Rodyti pranešimąAr tikrai taip liūdna, kad vieną-du kilometrus teks pavažiuot 12km/h, o ne 25km/h?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą8 metus praeita valdžia kaip iš esmės pagrindinį tikslą kėlė "darnu judumą" ir skatino atsisakyti mašinų ir persėsti ant dviraičių ir paspirtukų, o paskui pats Šimašius skatino balsuoti už šitą debilą, kuris jau vos per mėnesį pašiko kelerių metų progresą... Maža to, kad dabar asmeniškai man, gyvenančiam Paupy, nebeliko jokios prasmės važiuoti kažkur savo ar Bolt paspirtuku, ką sėkmingai dariau 4-5 metus ir taupiau savo laiką + neteršiau aplinkos ir neapkraudavau ir taip tragiško Vilniaus eismo, tai dar ir dviračiais jau pradeda drausti važiuoti... Na gerai, kas belieka, važinėsiu su mašina, nes juk su VT šitas klounas irgi nieko nežada daryt
P.S. rašydamas šiuos blėnius, pasžiūrėk bent jau kaip civilizuotos Europos ir Azijos šalys sprendė paspirtukų klausimą miestuose.
P.S.2: 200 sužalojimų per metus per šitą degradaciją: https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...otoju-problemaPaskutinis taisė R.D.; 2023.06.04, 22:41.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Šitos paspirtukininkų ašaros atrodo panašiai kaip BNB vairuotojų ašaros dėl perėjos salelės Pedagoginio žiede. Ar tikrai taip liūdna, kad vieną-du kilometrus teks pavažiuot 12km/h, o ne 25km/h?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Siekiant įvesti daugiau tvarkos ir saugumo gatvėse, nuo šio mėnesio jau yra įvesti el. paspirtukų greičio ribojimai – Senamiestyje ir ant tiltų el. paspirtukų vairuotojai privalo važiuoti ne didesniu nei 12 km/h greičiu.
Nuo birželio 1 d. planuojamas el. paspirtukų ir dviračių eismo draudimas judriausiose turistinėse miesto gatvėse: Vilniaus, Pilies ir Savičiaus g.
Senamiestyje, dalyje Naujamiesčio ir dalyje Šnipiškių vasaros metu numatoma įrengti specialiai el. paspirtukams pažymėtas stovėjimo vietas, kuriose dalijimosi platformų paslaugomis besinaudojantys el. paspirtukų vairuotojai privalės palikti nuomojamus paspirtukus.
8 metus praeita valdžia kaip iš esmės pagrindinį tikslą kėlė "darnu judumą" ir skatino atsisakyti mašinų ir persėsti ant dviraičių ir paspirtukų, o paskui pats Šimašius skatino balsuoti už šitą debilą, kuris jau vos per mėnesį pašiko kelerių metų progresą... Maža to, kad dabar asmeniškai man, gyvenančiam Paupy, nebeliko jokios prasmės važiuoti kažkur savo ar Bolt paspirtuku, ką sėkmingai dariau 4-5 metus ir taupiau savo laiką + neteršiau aplinkos ir neapkraudavau ir taip tragiško Vilniaus eismo, tai dar ir dviračiais jau pradeda drausti važiuoti... Na gerai, kas belieka, važinėsiu su mašina, nes juk su VT šitas klounas irgi nieko nežada daryt
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąMan kviesti policiją ir laukti pusvalandį, kol jie atvažiuos?
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Įdomu, ar tokie turi grečio ribotuvus.
Nepastebėjote, ar paspirtukas turėjo valstybinius numerius?
Kol kas Lietuvoje tokių dar nemačiau.Aš nuo pirmųjų paspirtukų Lietuvoje atsiradimo nesu matęs nei vieno su numeriais. Tai ką tie paspirtukai... teko matyt ir tokius jau proper dirt bike'us važiuojančius žymiai greičiau nei motoroleriai, kurie irgi laisvai važinėja be numerių.
Kalbant apie greičio ribotuvus - tikriausiai turi, bet tai neturi jokios reikšmės, kai per 5-10min youtube tave išmokys jų ne tik atsikratyti, bet dar ir pa'tuning'uot gamyklinius nustatymus.
Asmeniškai man didžiausia problema atrodo šitų dalykų laisvas naudojimas mieste:
Vilniuje tai nėra toks masinis reiškinys, bet Pajūry pastebėjau, kad tai yra labai populiari transporto priemonė ir toje pačioje Klaipėdoje teko pamatyt kaip Wolt kurjeriai iš visokių Nigerijų ir Kamerūnų maksimaliai padeda ant visų KET ir laksto kaip tik nori ir kur tik nori. Važiuoja gatve, pravažiuoja per raudoną, paskui šauna ant šaligatvio, paskuka į perėją... o policijai vėlgi dzin.
Ir grįžtant prie tų VMS nesąmonių apie "prireikus bus pasitelkta viešosios tvarkos ir policijos pagalba" šiame konkrečiame atvejuje - ką man daryt su tuo juodaodžiu, kuris gyvenime nėra girdėjęs apie KET? Man kviesti policiją ir laukti pusvalandį, kol jie atvažiuos? Man tipo reikia tam juodaodžiui atlikti citizen's arrest ir laikyt jį visą tą laiką laukiant jų? O kas toliau? Kaip aš įrodysiu, kad jis kažką pažeidė?
Čia aišku hiperbolizuoju apie tuos citizen's arrest'us, bet maksimaliai realus pavyzdys - tarkim, kad kažkokiu būdu aš spėjau aiškiai nufilmuoti visus tuos pažeidimus ir net jeigu policija atkreips į tai dėmesį, kaip jie idenfikuos tą kurjerį ir nubaus jį? Arba tarkim aš nufilmavau, kaip jis ant tilto mano nuomone viršija tuos 12km/h ir kas toliau? Mano iPhone'as yra sertifikuotas greičio matavimo prietaisas? Na čia yra tiek pat prasmės kaip tame, kas dabar daroma su Vilniaus gatvėmis - jokios naudos, jokios prasmės, jokios logikos, viskas daroma naujai išrinktos valdžios išskirtinai dėl pigios reklamos ir populiarumo visuomenėje.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Kai neseniai buvau Klaipėdoje teko pamatyti kaip iš Lidl parkingo tiesiai į kelią (tokį max greitkelio tipo) išvažiavo paspirtukininkas su šalmu, net nežiūrėdamas ar yra mašinų ir galvojau teks stabdyt, nes buvau už kokių 30 metrų, bet paspirtukininkas, I shit you not, per kelias sekundes šovė iki kokių 80km/h ten, kur leistinas greitis yra 50 ir išriedėjo į saulėlydįAišku pagalvojau, kad tikriausiai tai yra koks nors labai jaunas bičas dar be jokio suvokimo apie pasekmes, bet paskui pamačiau tą patį paspirtukininką jau vedantį paspirtuką šaligatviu ir be šalmo - tai buvo kokių 50-60 metų vyras
O įdomiausia šioje istorijoje tai, kad iš kitos pusės Liepojos gatvės, kurioje jie niekaip negalėjo prasilenkti su tuo veikėju, važiavo policijos ekipažas, kuris tikrai visą tai matė, bet nieko nepadarė.
Krc, vienintėlį sprendimą matau VISAS transporto priemones su >1kW varikliais priverstinai registruoti.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąšovė iki kokių 80km/h ten, kur leistinas greitis yra 50 ir išriedėjo į saulėlydį
Nepastebėjote, ar paspirtukas turėjo valstybinius numerius?
Kol kas Lietuvoje tokių dar nemačiau.
Komentuoti:
Komentuoti: