Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • sankauskas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Gatvėje paspirtuku gali nors ir 50 važiuoti (na arba kiek gatvės greitis ribotas).
    Tai kad ne, pažymėtoje zonoje greitis iki 12 km/h.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Dabar paspirtukininkams reikia važinėti 12 km/h greičiu, ir žiūrėti bei mėgautis kaip voditeliai niršta, riedėdami iš paskos.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Kur tu čia išskaitei, kad aš tai išskaičiau?
    Kad labai mini dviračių gatves ir dviračių takus. Ar tu čia paspirtuku jais lakstai ant tūkstančio?

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Šitie visi ribojimai neturi jokios prasmės. Jeigu važinėjate savo dviračiu ar paspirtuku galite ramiai ignoruoti:
    1. Jie nebus enforcinami niekaip (išskyrus Bolt'us, kur greičio ribotuvai įsijungia), lygiai taip pat kaip neenforcinamas automobiliams (!) "kilpinis eismas", "gyvenamoji zona", etc. Atsistokite prie Rotušės/Vokiečių g. stulpelių kelioms minutėms - suskaičiuosit tiek pažeidėjų, kad pritrūks rankų pirštų labai greitai.
    2. Nėra praktinės realybės, kur abu šitie recent pakeitimai suderinami ir enforcinami:
      2023.05.01: Vairuotojai negalės lenkti gyvenamosiose zonose, dviratininkams gyvenamojoje zonoje netaikomas reikalavimas važiuoti viena eile ir kuo arčiau eismo juostos dešiniojo krašto.
      2023.06.01: 12km/h greičio zona Senamiestyje.

      Ar kažkas įsivaizduoja, kad žmonės komfortabiliai važiuos Vokiečių gatve per vidurį juostos 12km/h dviračiu ar paspirtuku ir iš paskos nebus eilė pasipiktinusių šoferių? Tiesiog kuriozinė situacija, kur griežtesni ribojimai (greičio ribotuvai) galioja labiau pažeidžiamai transporto priemonei ir dar viena vieta kur taisyklės yra absoliučiai unenforcable. Kaip išvis tokia nesamonę kažkas galėjo pasiūlyti kai toje pačioje zonoje automobiliams galioja jau dabar totally neenforcinamas 20km/h greitis ir tai realiai važiuojama daug greičiau.
    3. Taisyklės, kad šaligatviais pravažiuoti pro pėsčiuosius galima tik jų ėjimo greičiu (8km/h) galiojo jau daug metų. Ar juos kažkas enforcino kada? Kas pasikeis po šitų naujų "ribojimų"? Dabar pro pėsčiuosius galima bus važiuoti 12km/h?
    4. Vilniaus g. (link Žalio tilto), Kalinausko g., Naugarduko g., Šv. Stepono g., Raugyklos g., Gedimino pr. ribojimai išvis idiotiški ir galios iki pirmo lavono.
    Visi šitie ženklų dėliojimai prives tik prie daugiau konfliktų, debiliškų straipsnių šūdlaikraiščiuose kaip kažkas kažko nepraleido, "paspirtukas atsitrenkė į automobili", "dviratininkas taranavo BMW" ir pan. take'us. Vienintielis dalykas, kas veikia yra fiziniai ribojimai (ideally ne kuoliukai kuriuos gali tiesiog apvažiuoti) ir jie reikalingi pagrinde tik automobiliams. Paspirtukai ir dviračiai važiuoja šaligatviais tik dėl to, kad neįmanoma važiuoti gatve - nesaugu, nepatogu, nelygu. Apskritai šis pėsčiųjų ir paspirtukų/dviračių konfliktas dėl 1/4 gatvės pločio pasidalijimo, kai likusius 3/4 užima maža grupelė žmonių norinčių Senamiesčio gatvėmis važiuoti asmeniniu tanku yra tiesiog absurdas.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą

    O kur tu čia išskaitei, kad 12km/h ribojimas taikomas ir dviračiams?
    Kur tu čia išskaitei, kad aš tai išskaičiau?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    tikriausiai supranti, kad tokių Lietuvoje legalių beveik nėra kurie galėtų važiuoti daugiau kaip 25 km/h, kurie būtų sertifikuoti, turėtų VIN ir galėtų būtų registruojami, praeinama TA ir galima apdrausti.
    Tai čia tie forumo dalyviai kuriems labai reikia lėkti, tegu įsigyja ir registruoja tokius.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Gatvėje paspirtuku gali nors ir 50 važiuoti (na arba kiek gatvės greitis ribotas).
    tikriausiai supranti, kad tokių Lietuvoje legalių beveik nėra kurie galėtų važiuoti daugiau kaip 25 km/h, kurie būtų sertifikuoti, turėtų VIN ir galėtų būtų registruojami, praeinama TA ir galima apdrausti.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Dabar pvz per visą Gedimino prospektą dvirtakiu negalima važiuoti greičiau nei 12km/h, kas yra visiškas absurdas.
    O kur tu čia išskaitei, kad 12km/h ribojimas taikomas ir dviračiams?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Visa šita priešprieša susidaro ne dėl to, kad paspirtukai yra iš esmės bloga transporto priemonė, o dėl to, jog neturime normalios infrastruktūros. Paspirtukininkų manevravimas tarp pėsčiųjų 25 kmh greičiu yra idiotiškas, todėl kažkokie apribojimai buvo reikalingi. Bet 12 km/h tikrai yra juokingai mažas greitis kalbant apie keliavimą konkrečiai iš taško A į tašką B.
    Gatvėje paspirtuku gali nors ir 50 važiuoti (na arba kiek gatvės greitis ribotas).

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Visa šita priešprieša susidaro ne dėl to, kad paspirtukai yra iš esmės bloga transporto priemonė, o dėl to, jog neturime normalios infrastruktūros. Paspirtukininkų manevravimas tarp pėsčiųjų 25 kmh greičiu yra idiotiškas, todėl kažkokie apribojimai buvo reikalingi. Bet 12 km/h tikrai yra juokingai mažas greitis kalbant apie keliavimą konkrečiai iš taško A į tašką B.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied


    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Arba tarkim aš nufilmavau, kaip jis ant tilto mano nuomone viršija tuos 12km/h ir kas toliau? Mano iPhone'as yra sertifikuotas greičio matavimo prietaisas?
    Jeigu labai reikia, tai daro expertinį vertinimą pagal aplinkinius objetus. Išmatuoja atstumus ir video kaip pravažiuoja laike nustato gretį. Bet dėl tokio viršijimo neužsiims tuos.
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Maža to, kad dabar asmeniškai man, gyvenančiam Paupy, nebeliko jokios prasmės važiuoti kažkur savo ar Bolt paspirtuku, ką sėkmingai dariau 4-5 metus ir taupiau savo laiką + neteršiau aplinkos ir neapkraudavau ir taip tragiško Vilniaus eismo, tai dar ir dviračiais jau pradeda drausti važiuoti... Na gerai, kas belieka, važinėsiu su mašina, nes juk su VT šitas klounas irgi nieko nežada daryt
    Labai ačiū kad nebevažinėsite paspirtuku.


    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    12 kmh yra „Design manual for bicycle traffic“ nurodytas minimalus dviračio greitis, kuriuo judant įmanoma išlaikyti lygsvarą.
    Pabandyk ant dviračio atsisėsti, įsitikinsi kad ir 10 km/h nekelia jokių problemų.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą

    Ačiū visiems apribojusiems šitą d*bili*mą, kuris mieste vyko, važinėjimą šaligatviais (kodėl aš, kaip pėstytis turiu dalintis pėsčiųjų zona su važiuojančiais dviratininkais ir paspirtukinkais, tam yra kelias), žmonių nutrenkinėjimą, bauginimą, palikinėjimą šito mė*slo tiesiais ant praėjimų, daugiabučių kiemuose, aklųjų ir silpnaregių terorizavimą ypač Skroblų ir Naugaduko gatvėse ir t.t. Ačiū miesto valdžiai, artėjusiai į protą ir vieniems paskutiniųjų ES pabandžiusių sureguliuoti šitą nekontroliuojamą chaosą. Visiems paspirtukininkams (kaip pėstysis ir dviratininkas) linkiu degti visuose pragaro ratuose. Štai mano pozicija į tamstos užvėmimą.

    P.S. rašydamas šiuos blėnius, pasžiūrėk bent jau kaip civilizuotos Europos ir Azijos šalys sprendė paspirtukų klausimą miestuose.
    P.S.2: 200 sužalojimų per metus per šitą degradaciją: https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...otoju-problema
    O prie ko čia šaligatviai? Asmeniškai aš jais nevažinėjau ir būčiau visai už, kad būtent jais ir uždraustų važinėti ir paspirtukais ir dviračiais (įrengiant atitinkamą infrastruktūrą), bet čia nėra draudimas tik šaligatviams, čia draudimas iš esmės visame Senamiestyje (ir ne tik) ir net nesvarbu, kad yra specialiai tam skirti dviračių takai ar net visos dviračių gatvės. Dabar pvz per visą Gedimino prospektą dvirtakiu negalima važiuoti greičiau nei 12km/h, kas yra visiškas absurdas. Kalbant apie visas paskutinių metų problemas ir sužalojimus, tai niekas to neneigia, bet o ko dar galima tikėtis, kai nėra AB-SO-LIU-ČIAI jokios kontrolės (kurios šiaip ir dabar nebus, jie tiesiog pasakoja tai, ką liaudis nori išgirsti, kad pasikelt reitingus) ir viešosios tvarkos skyrius ir policija bbdėjo ant tokių "niekų"?

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Ar tikrai taip liūdna, kad vieną-du kilometrus teks pavažiuot 12km/h, o ne 25km/h?
    Na pvz mano atveju dažnas maršrutas yra Paupys-Žvėrynas, kas yra ne 1-2km, o beveik 5km, tai į abi puses gaunasi beveik 10km ir tai užtrunka apie 15min į vieną pusę. Dabar tai užtruks beveik dvigubai daugiau, tad žinoma, kad paspirtukas jau kaip variantas net nebesvartomas, nes jis prarado visus savo pranašumus.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    8 metus praeita valdžia kaip iš esmės pagrindinį tikslą kėlė "darnu judumą" ir skatino atsisakyti mašinų ir persėsti ant dviraičių ir paspirtukų, o paskui pats Šimašius skatino balsuoti už šitą debilą, kuris jau vos per mėnesį pašiko kelerių metų progresą... Maža to, kad dabar asmeniškai man, gyvenančiam Paupy, nebeliko jokios prasmės važiuoti kažkur savo ar Bolt paspirtuku, ką sėkmingai dariau 4-5 metus ir taupiau savo laiką + neteršiau aplinkos ir neapkraudavau ir taip tragiško Vilniaus eismo, tai dar ir dviračiais jau pradeda drausti važiuoti... Na gerai, kas belieka, važinėsiu su mašina, nes juk su VT šitas klounas irgi nieko nežada daryt
    Ačiū visiems apribojusiems šitą d*bili*mą, kuris mieste vyko, važinėjimą šaligatviais (kodėl aš, kaip pėstytis turiu dalintis pėsčiųjų zona su važiuojančiais dviratininkais ir paspirtukinkais, tam yra kelias), žmonių nutrenkinėjimą, bauginimą, palikinėjimą šito mė*slo tiesiais ant praėjimų, daugiabučių kiemuose, aklųjų ir silpnaregių terorizavimą ypač Skroblų ir Naugaduko gatvėse ir t.t. Ačiū miesto valdžiai, artėjusiai į protą ir vieniems paskutiniųjų ES pabandžiusių sureguliuoti šitą nekontroliuojamą chaosą. Visiems paspirtukininkams (kaip pėstysis ir dviratininkas) linkiu degti visuose pragaro ratuose. Štai mano pozicija į tamstos užvėmimą.

    P.S. rašydamas šiuos blėnius, pasžiūrėk bent jau kaip civilizuotos Europos ir Azijos šalys sprendė paspirtukų klausimą miestuose.
    P.S.2: 200 sužalojimų per metus per šitą degradaciją: https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...otoju-problema
    Paskutinis taisė R.D.; 2023.06.04, 22:41.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Šitos paspirtukininkų ašaros atrodo panašiai kaip BNB vairuotojų ašaros dėl perėjos salelės Pedagoginio žiede. Ar tikrai taip liūdna, kad vieną-du kilometrus teks pavažiuot 12km/h, o ne 25km/h?

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Siekiant įvesti daugiau tvarkos ir saugumo gatvėse, nuo šio mėnesio jau yra įvesti el. paspirtukų greičio ribojimai – Senamiestyje ir ant tiltų el. paspirtukų vairuotojai privalo važiuoti ne didesniu nei 12 km/h greičiu.

    Nuo birželio 1 d. planuojamas el. paspirtukų ir dviračių eismo draudimas judriausiose turistinėse miesto gatvėse: Vilniaus, Pilies ir Savičiaus g.

    Senamiestyje, dalyje Naujamiesčio ir dalyje Šnipiškių vasaros metu numatoma įrengti specialiai el. paspirtukams pažymėtas stovėjimo vietas, kuriose dalijimosi platformų paslaugomis besinaudojantys el. paspirtukų vairuotojai privalės palikti nuomojamus paspirtukus.

    Click image for larger version

Name:	350454873_469686642025903_2608799258840054710_n.jpg
Views:	285
Size:	172,3 kB
ID:	2055566

    Click image for larger version

Name:	350462461_660324059240266_58719721957757752_n.jpg
Views:	269
Size:	231,3 kB
ID:	2055567

    8 metus praeita valdžia kaip iš esmės pagrindinį tikslą kėlė "darnu judumą" ir skatino atsisakyti mašinų ir persėsti ant dviraičių ir paspirtukų, o paskui pats Šimašius skatino balsuoti už šitą debilą, kuris jau vos per mėnesį pašiko kelerių metų progresą... Maža to, kad dabar asmeniškai man, gyvenančiam Paupy, nebeliko jokios prasmės važiuoti kažkur savo ar Bolt paspirtuku, ką sėkmingai dariau 4-5 metus ir taupiau savo laiką + neteršiau aplinkos ir neapkraudavau ir taip tragiško Vilniaus eismo, tai dar ir dviračiais jau pradeda drausti važiuoti... Na gerai, kas belieka, važinėsiu su mašina, nes juk su VT šitas klounas irgi nieko nežada daryt

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Man kviesti policiją ir laukti pusvalandį, kol jie atvažiuos?
    Hahaha, naivus koks. Dėl tokio šūdo jie iš viso net nevažiuos, arba bus ne pusvalandis, o pusantros valandos.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Įdomu, ar tokie turi grečio ribotuvus.
    Nepastebėjote, ar paspirtukas turėjo valstybinius numerius?
    Kol kas Lietuvoje tokių dar nemačiau.
    Tai žinoma, kad neturėjo Aš nuo pirmųjų paspirtukų Lietuvoje atsiradimo nesu matęs nei vieno su numeriais. Tai ką tie paspirtukai... teko matyt ir tokius jau proper dirt bike'us važiuojančius žymiai greičiau nei motoroleriai, kurie irgi laisvai važinėja be numerių.

    Kalbant apie greičio ribotuvus - tikriausiai turi, bet tai neturi jokios reikšmės, kai per 5-10min youtube tave išmokys jų ne tik atsikratyti, bet dar ir pa'tuning'uot gamyklinius nustatymus.

    Asmeniškai man didžiausia problema atrodo šitų dalykų laisvas naudojimas mieste:

    Click image for larger version

Name:	d89adde8765864dea23c65866b22b236.jpg
Views:	376
Size:	74,7 kB
ID:	2055344

    Vilniuje tai nėra toks masinis reiškinys, bet Pajūry pastebėjau, kad tai yra labai populiari transporto priemonė ir toje pačioje Klaipėdoje teko pamatyt kaip Wolt kurjeriai iš visokių Nigerijų ir Kamerūnų maksimaliai padeda ant visų KET ir laksto kaip tik nori ir kur tik nori. Važiuoja gatve, pravažiuoja per raudoną, paskui šauna ant šaligatvio, paskuka į perėją... o policijai vėlgi dzin.

    Ir grįžtant prie tų VMS nesąmonių apie "prireikus bus pasitelkta viešosios tvarkos ir policijos pagalba" šiame konkrečiame atvejuje - ką man daryt su tuo juodaodžiu, kuris gyvenime nėra girdėjęs apie KET? Man kviesti policiją ir laukti pusvalandį, kol jie atvažiuos? Man tipo reikia tam juodaodžiui atlikti citizen's arrest ir laikyt jį visą tą laiką laukiant jų? O kas toliau? Kaip aš įrodysiu, kad jis kažką pažeidė?

    Čia aišku hiperbolizuoju apie tuos citizen's arrest'us, bet maksimaliai realus pavyzdys - tarkim, kad kažkokiu būdu aš spėjau aiškiai nufilmuoti visus tuos pažeidimus ir net jeigu policija atkreips į tai dėmesį, kaip jie idenfikuos tą kurjerį ir nubaus jį? Arba tarkim aš nufilmavau, kaip jis ant tilto mano nuomone viršija tuos 12km/h ir kas toliau? Mano iPhone'as yra sertifikuotas greičio matavimo prietaisas? Na čia yra tiek pat prasmės kaip tame, kas dabar daroma su Vilniaus gatvėmis - jokios naudos, jokios prasmės, jokios logikos, viskas daroma naujai išrinktos valdžios išskirtinai dėl pigios reklamos ir populiarumo visuomenėje.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Kai neseniai buvau Klaipėdoje teko pamatyti kaip iš Lidl parkingo tiesiai į kelią (tokį max greitkelio tipo) išvažiavo paspirtukininkas su šalmu, net nežiūrėdamas ar yra mašinų ir galvojau teks stabdyt, nes buvau už kokių 30 metrų, bet paspirtukininkas, I shit you not, per kelias sekundes šovė iki kokių 80km/h ten, kur leistinas greitis yra 50 ir išriedėjo į saulėlydį Aišku pagalvojau, kad tikriausiai tai yra koks nors labai jaunas bičas dar be jokio suvokimo apie pasekmes, bet paskui pamačiau tą patį paspirtukininką jau vedantį paspirtuką šaligatviu ir be šalmo - tai buvo kokių 50-60 metų vyras O įdomiausia šioje istorijoje tai, kad iš kitos pusės Liepojos gatvės, kurioje jie niekaip negalėjo prasilenkti su tuo veikėju, važiavo policijos ekipažas, kuris tikrai visą tai matė, bet nieko nepadarė.
    Ne nu tai Klaipėdos policija gi irgi ne lochai, negi stabdys?
    Krc, vienintėlį sprendimą matau VISAS transporto priemones su >1kW varikliais priverstinai registruoti.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    šovė iki kokių 80km/h ten, kur leistinas greitis yra 50 ir išriedėjo į saulėlydį
    Įdomu, ar tokie turi grečio ribotuvus.
    Nepastebėjote, ar paspirtukas turėjo valstybinius numerius?
    Kol kas Lietuvoje tokių dar nemačiau.

    Komentuoti:

Working...
X