Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė
Collapse
X
-
Jeigu viskas bus taip, kaip dabar - niekada. Šiuo atveju kontrolė yra net prastesnė nei automobilių parkavimosi kiemuose, nes tuos bent jau galima priversti atvažiuoti ir surašyt baudas, o čia išvis Wild West.Parašė Sula Rodyti pranešimąŠiandieną jau teko šokti ant žolės nuo elektrinio motociklo, važiuojančio šaligatviu. Aparatas, aišku, buvo be numerių.
Kada baigsis tokia anarchija? Net ne užmiestis, Kareivių g.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Šiandieną jau teko šokti ant žolės nuo elektrinio motociklo, važiuojančio šaligatviu. Aparatas, aišku, buvo be numerių.
Kada baigsis tokia anarchija? Net ne užmiestis, Kareivių g.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Paspirtukininkų laukia sugriežtintos taisyklės, bet ekspertai pasigenda galimybės identifikuoti vairuotoją
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...oti-vairuotoja
„Vien praėjusiais metais fiksavome virš 100 įvykių, kuriuose dalyvavo paspirtukininkai. Įpusėjus vasarai jau fiksuota bene pusė tiek įvykių, kiek per visus praėjusius metus. Galima sakyti, kad yra pasiektas tokių nelaimių pikas, tačiau vasara tik įpusėjo, o paspirtukų sezonas paprastai trunka iki pirmojo sniego“, – sako BTA Ekspertizių skyriaus vadovas Andrius Žiukelis.
Lietuvos transporto saugos administracijos atliktas tyrimas parodė, kad Kelių eismo taisyklių nesilaiko net 70 proc. paspirtukininkų. Dažniausiai pažeidimai susiję su šalmų ir šviesą atspindinčių liemenių nedėvėjimu, važiavimu per pėsčiųjų perėjas, važiavimu vienu paspirtuku keliese arba esant neblaiviam.
Vasaros pradžioje Seimas priėmė KET pokyčius, kurie įsigalios nuo 2024 metų sausio. Elektrinių paspirtukų vairuotojai galės važiuoti šaligatviais, jei savivaldybės nenustatys kitaip. Bus ribojamas paspirtukų greitis, vairuoti šias transporto priemones galės ne jaunesni nei 16 metų amžiaus asmenys.
Komentuoti:
-
ne 12x bet 25xParašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Matai, tuomet Kita Pusė pradės naudotis greičio privalumu.
O kadangi E=mv²/2, 5x didesnis greitis suteikia ~12x daugiau energijos kaulų laužymui. Mes gi to nenorime, ar ne?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kas čia rašė, kad paspirtukai be numerių negali važiuoti greičiau 25 km/h?
Vairuotojus šokiravo vaizdas Vilniaus vakariniame aplinkkelyje: paspirtukininkas lėkė net 108 km/val. greičiu

- 2 patinka
Komentuoti:
-
Butai į upės pusę buvo projektuojami kaip „ramiam gamtos užkampyje, su vaizdu į Vilnelę", o „ šurmuliuojantis miestietiškas gyvenimas“ buvo skirtas Aukštaičių g.Parašė mantasm Rodyti pranešimąSpėju ten gyvenanti liaudis ir norėjo miestietiško gyvenimo šurmuliuojančiam rajone. Jei kažkas naiviai tikėjosi gyvent ramiam užkampyje gamtos apsuptyje tai užuojauta.
Nesigavo (tm).
Komentuoti:
-
Pagal takus šlifuojančios liaudies kiekį - visiška promenada ir turbūt viena iš populiariausių vietų norint pasižmonėti. Bet nesiginčiju, kad išpildymas absoliučiai neatitinka žmonių srautų.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Kokia ten promenada, jei vaikšto po miegamojo balkonu ir įkyriai lenda per virtuvės langą?
Sutinku kad ten sufeilino teritorijos projektuotojai, nes tai ko gero vienintelė vieta mieste, kur galima pasivaikščioti prie upės.
Spėju ten gyvenanti liaudis ir norėjo miestietiško gyvenimo šurmuliuojančiam rajone. Jei kažkas naiviai tikėjosi gyvent ramiam užkampyje gamtos apsuptyje tai užuojauta.
Komentuoti:
-
Kokia ten promenada, jei vaikšto po miegamojo balkonu ir įkyriai lenda per virtuvės langą?Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Toj vietoj ne edukacijos reikia. Magistralinį dvirtakį iškeltį Aukštaičių gatvę. O dvirtakį su pėsčiųjų taku sujungt ir padaryt normalią promenadą. Kas ten faktiškai ir yra.
Sutinku kad ten sufeilino teritorijos projektuotojai, nes tai ko gero vienintelė vieta mieste, kur galima pasivaikščioti prie upės.
Komentuoti:
-
Matai, tuomet Kita Pusė pradės naudotis greičio privalumu.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąArba įstatymas, kad gali numušti paspirtuką, jeigu nenaudoja skambučio. Greitai išmoktų pro žmones važinėt
O kadangi E=mv²/2, 5x didesnis greitis suteikia ~12x daugiau energijos kaulų laužymui. Mes gi to nenorime, ar ne?
Komentuoti:
-
Pvz. turi: Lūžių g., Rygos g. dviejose vietose turi (vienoj neturi), Šešuolių g.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
D kategorijos gatvės Vilniuje neegzistuoja. Kiek matėte D kategorijos gatvių, kur būtų kelio ženklas sunkiasvoriam transportui eismas draudžiamas? D kategorijai tai vienas iš reikalavimų.
Neturi: Viršuliškių g., Taikos g. (nors iš jos kaip tik galima patekti į Lūžių g. iš kitos pusės, kur draudžiama).
- 1 patinka
Komentuoti:
-
žema kultūra. Kiek teko naudotis niekada nenumetinėjau viduryje šaligatvio.Parašė Jmcezaris Rodyti pranešimąBolto naudotojų noriu paklausti ar ten yra problemų su GPS tikslumu ir todėl ištisai palikinėjami viduryje šaligatvio, ar čia akivaizdi naudodotjų diagnozė?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Bolto naudotojų noriu paklausti ar ten yra problemų su GPS tikslumu ir todėl ištisai palikinėjami viduryje šaligatvio, ar čia akivaizdi naudodotjų diagnozė?
Komentuoti:
-
Reikia sutikti. Pas pažįstamus skaudus buvo įvykis - senelis suvažinėjo anūką tiesiog kieme.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Nu jau tik neriekia nusišnekėti. 20 km/h įsirėžus labai puikiai galūnės lūžta.
30 km/h šaligatviu yra pėsčiųjų žudymas.
Tas pats su dviračiais. 30 km/h jau būna labai rimtos traumos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Turiu omeny gatvėse, tiek dviračiai, tiek paspirtukai ten turi važinėti, bet reikia sudaryti saugias sąlygasParašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
30 km/h šaligatviu yra pėsčiųjų žudymas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Toj vietoj ne edukacijos reikia. Magistralinį dvirtakį iškeltį Aukštaičių gatvę. O dvirtakį su pėsčiųjų taku sujungt ir padaryt normalią promenadą. Kas ten faktiškai ir yra.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Ir miesto gatvėje 130 km/h kažkodėl nėra Gera Mintis.
O šiaip - edukacija. skambučiai, komandos balsu ir megafonu.
Bet tuo pačiu reikia suprasti ir Kitą Pusę ir be didlio reikalo neužimti jai skirtų šaligatvių.
Komentuoti:
-
D kategorijos gatvės Vilniuje neegzistuoja. Kiek matėte D kategorijos gatvių, kur būtų kelio ženklas sunkiasvoriam transportui eismas draudžiamas? D kategorijai tai vienas iš reikalavimų.Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Mano stebėjimai sako ką kita. Ypač A ir D kategorijos gatvėse
Pašilaičių-Gabijos gatvėse zona 30. Lenkia 1 iš 100. Perkūnkiemio gatvėje zona 40. Lenkia 1 iš 500. Dauguma gražiai važiuoja iš paskos. Ir ne visada aš lėčiausias.Parašė ttttt Rodyti pranešimąJeigu turi teises pabandyk kada pravažiuot kokia nors ilgesne vienos juostos gatve laikydamasis leistino greičio ir tiesiog skaičiuok tiek kartų tave aplenks pažiūrėdami kaip į debilą, kiek kartų pamirksės tolimom šviesom ir kiek kartų supypsės.
Nu jau tik neriekia nusišnekėti. 20 km/h įsirėžus labai puikiai galūnės lūžta.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Daugumai turbūt sunku objektyviai įvertinti aplinkinių greitį. 20kmph yra žiauriai mažas greitis, praktiškai antroji pavara jam jau per aukšta. Tokiu greičiu partrenktam pėsčiąjam susižaloti galima nebent neišlaikius lygsvaros kakta į asfaltą.
30 km/h šaligatviu yra pėsčiųjų žudymas.Parašė TIME Rodyti pranešimąPaprasciausiai dviraciu takai ir 30 km/h greicio paribojimas kur ju nera issprestu problema. Aisku, ir VT radikali plevra, kuri sumazintu automobiliu skaiciu gatvese
Arba numušti jeigu naudoja. Užpisot su tais skambučiais.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Arba įstatymas, kad gali numušti paspirtuką, jeigu nenaudoja skambučio. Greitai išmoktų pro žmones važinėt
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Arba įstatymas, kad gali numušti paspirtuką, jeigu nenaudoja skambučio. Greitai išmoktų pro žmones važinėtParašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Ir miesto gatvėje 130 km/h kažkodėl nėra Gera Mintis.
O šiaip - edukacija. skambučiai, komandos balsu ir megafonu.
Bet tuo pačiu reikia suprasti ir Kitą Pusę ir be didlio reikalo neužimti jai skirtų šaligatvių.
Komentuoti:
-
Ir miesto gatvėje 130 km/h kažkodėl nėra Gera Mintis.Parašė mantasm Rodyti pranešimąSu tais dviračių takais irgi komplikuota. Pavyzdžiui Paupio dvirtakis, kur faktiškai yra pasižmonėjimo promenada. Didelę dienos dalį 30km/h tikrai nėra gera idėja jame.
O šiaip - edukacija. skambučiai, komandos balsu ir megafonu.
Bet tuo pačiu reikia suprasti ir Kitą Pusę ir be didlio reikalo neužimti jai skirtų šaligatvių.
Komentuoti:
-
Su tais dviračių takais irgi komplikuota. Pavyzdžiui Paupio dvirtakis, kur faktiškai yra pasižmonėjimo promenada. Didelę dienos dalį 30km/h tikrai nėra gera idėja jame.Parašė TIME Rodyti pranešimąPaprasciausiai dviraciu takai ir 30 km/h greicio paribojimas kur ju nera issprestu problema. Aisku, ir VT radikali plevra, kuri sumazintu automobiliu skaiciu gatvese
Komentuoti:
Komentuoti: