Parašė Nitro
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė
Collapse
X
-
Toks apribojimas bolte jau egzistavo, bent Kaune jis buvo Laisvės alėjoje ir ant tiltų.
-
Jau teko fb skaityti pasipiktinimo postus apie tai, kad paspirtukas 12km/h greičių vos juda ir toks susisiekimo būdas per lėtas ir nevertas savo kainos. Vadinasi bolt šį ribojimą įvedė programiškai.
Komentuoti:
-
Man atrodo, kad dėl to kalta maždaug prieš 10 metų tikslingai suformuota visuomenėje nuomonė, kad atsiradę elektriniai paspirtukai turi neginčyjamą prioritetą ties viskuo, gali važiuoti bet kur ir bet kaip, praktiškai nesilaikant jokių taisyklių. Kai tuo tarpu pėsčiųjų, automobilių ir net dviračių taisyklės daugmaž jau įsišaknijusios.
P.S. IMHO pastaruosius postus reiktų kelti prie paspirtukų temos.
Komentuoti:
-
Blemba, čia yra labai juokinga, VMS post'as:
Pirmas komentaras po juo:
Siekiant įvesti daugiau tvarkos ir saugumo gatvėse, nuo šio mėnesio jau yra įvesti el. paspirtukų greičio ribojimai – Senamiestyje ir ant tiltų el. paspirtukų vairuotojai privalo važiuoti ne didesniu nei 12 km/h greičiu.

Nuo birželio 1 d. planuojamas el. paspirtukų ir dviračių eismo draudimas judriausiose turistinėse miesto gatvėse: Vilniaus, Pilies ir Savičiaus g.
Senamiestyje, dalyje Naujamiesčio ir dalyje Šnipiškių vasaros metu numatoma įrengti specialiai el. paspirtukams pažymėtas stovėjimo vietas, kuriose dalijimosi platformų paslaugomis besinaudojantys el. paspirtukų vairuotojai privalės palikti nuomojamus paspirtukus.
Verčiant iš VMS kalbos į lietuvių:
- Kaip vykdysit kotrolę?
- Ai, niekaip, atstok... praeiviai pasipiktins, štai tau ir bus kontrolė...
Dar man labai įdomu iš kur toks keistas skaičius? Kodėl būtent 12km/h? Nesu didelis paspirtukų specialistas, bet visi kuriais teko važiuot kaip minimalų "normalų" greičio režimą turėjo 15km/h
Komentuoti:
-
Ėjimas per raudoną kai aplink tikrai nėra mašinų nėra savisaugos instinkto praradimas. Kai paspirtukas siaurame aukštame šaligatvyje neįspėjęs lenkia taip, kad braukia man per alkūnę - tada tai tiesiog nesirūpinimas nei savimi, nei kitais. Jei tuo momentu būčiau pasisukęs į šoną ar pajudinęs ranką - būtų nuskridęs nuo šaligatvio tiesiai į eismą. Nesinori net pagalvot apie pasekmes.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Tai čia visame gyvenime tas gali būti taikoma. Vaikščiojimas per nereguliuojamas perėjas, ėjimas per raudoną, kai aplink nėra mašinų, neapsidairymas einant šaligatviu per įvažiavimą, aplinkos nevertinimas apskritai ką nors darant. Žmogus, kai tik pradėjo gyventi patogų gyvenimą, iškart pamiršo savisaugos instinktą. Turbūt daugiau joks gyvas sutvėrimas taip jo neprarado, kaip prarado žmogus.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tai čia visame gyvenime tas gali būti taikoma. Vaikščiojimas per nereguliuojamas perėjas, ėjimas per raudoną, kai aplink nėra mašinų, neapsidairymas einant šaligatviu per įvažiavimą, aplinkos nevertinimas apskritai ką nors darant. Žmogus, kai tik pradėjo gyventi patogų gyvenimą, iškart pamiršo savisaugos instinktą. Turbūt daugiau joks gyvas sutvėrimas taip jo neprarado, kaip prarado žmogus.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Būtų malonu jei visi praspirdukininkai vadovautųsi tokiom taisyklėm. Deja kiek matau pas daugumą, ypač su nuomotais, logika yra „marios skirkitės - šūdas plaukia“ :/
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Būtų malonu jei visi praspirdukininkai vadovautųsi tokiom taisyklėm. Deja kiek matau pas daugumą, ypač su nuomotais, logika yra „marios skirkitės - šūdas plaukia“ :/Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Čia ir yra didžioji problema - žmonės nesimoko ir tikisi jog už juos viską padarė konstruktoriai, eismo planuotojai ir VISI KITI.
Pirma taisyklė važiuojant motociklu: tavęs niekas nemato. Jei kažkas tave užkliudė, užkirto kelią, stumia į šoną ar pan. - visų pirma kaltas tu pats, nes būtent tu neteisingai prognozavai kitų eismo dalyvių elgesį ir nepasilikai sau plano B.
Tas pats su paspirtukais: kliūtys STAIGA neatsiranda. Jei TAU jos atsirado STAIGA, reiškia tavo trajektorija buvo tokia, jog nenumatei visų galimų scenarijų. Ir balanso valdymo dar niekas neatšaukė: pirmyn - atgal lygiai taip pat svarbu kaip kairėn - dešinėn.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Ir sveikatai į naudą.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąNumačius visu scenarijus su paspirtuku tiesiog pradedi eiti pėsčiomis.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Numačius visu scenarijus su paspirtuku tiesiog pradedi eiti pėsčiomis.
Komentuoti:
-
Čia ir yra didžioji problema - žmonės nesimoko ir tikisi jog už juos viską padarė konstruktoriai, eismo planuotojai ir VISI KITI.Parašė mantasm Rodyti pranešimąSutikus tinkamą kliūtį svoris gali automatiškai persikelt arčiau priekinio rato…
Pirma taisyklė važiuojant motociklu: tavęs niekas nemato. Jei kažkas tave užkliudė, užkirto kelią, stumia į šoną ar pan. - visų pirma kaltas tu pats, nes būtent tu neteisingai prognozavai kitų eismo dalyvių elgesį ir nepasilikai sau plano B.
Tas pats su paspirtukais: kliūtys STAIGA neatsiranda. Jei TAU jos atsirado STAIGA, reiškia tavo trajektorija buvo tokia, jog nenumatei visų galimų scenarijų. Ir balanso valdymo dar niekas neatšaukė: pirmyn - atgal lygiai taip pat svarbu kaip kairėn - dešinėn.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Na traumų statistika rodo kad paspirtukų tikimybė didesnė už kitas transporto priemones.Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Aš suprantu, bet važiuojant atsargiai to tikimybė nėra didelė.
Komentuoti:
-
Sutikus tinkamą kliūtį svoris gali automatiškai persikelt arčiau priekinio rato…Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Nes svoris turi būti ties galiniu ratu. Kai perkeli į priekį - sekanti stotelė "Traumatologinis".
3 sezonai su paspirtuku, be šąlmo, pagrinde gatvės arba dviračių takai.
Ir "A" kategorija vairuotojo pažymėjime.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
I still remember the times when gay meant happy, excited, merry, carefree or bright.Parašė sankauskas Rodyti pranešimąBet ar nėra problema kad suaugę vyrai, važinėjantys paspirtukais, atrodo labai gay?
O asmenybės traumos - ne šio forumo tema.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nes svoris turi būti ties galiniu ratu. Kai perkeli į priekį - sekanti stotelė "Traumatologinis".Parašė mantasm Rodyti pranešimąSu paspirtukais blogai svorio centras ir tendencija kliūtis atveju vožtis smakru į priekį. Nuo ko eilinis bliūdas ant galvos nepagelbės.
3 sezonai su paspirtuku, be šąlmo, pagrinde gatvės arba dviračių takai.
Ir "A" kategorija vairuotojo pažymėjime.
Komentuoti:
-
Tikimybė panaudot mašinoj oro pagalves irgi nėra didelė. Bet vistiek malonu. Net ir atsargiai važiuodamas, niekad nežinai, kada pats durną klaidą padarysi ar kažkas kitas pakiš koją. O pagal traumatologų ir stomatologų pasisakymus, panašu, kad pagalvės po smakru daugkam reiktų.Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Aš suprantu, bet važiuojant atsargiai to tikimybė nėra didelė.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Bet ar nėra problema kad suaugę vyrai, važinėjantys paspirtukais, atrodo labai gay?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Aš suprantu, bet važiuojant atsargiai to tikimybė nėra didelė.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Su paspirtukais blogai svorio centras ir tendencija kliūtis atveju vožtis smakru į priekį. Nuo ko eilinis bliūdas ant galvos nepagelbės.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Su paspirtukais blogai svorio centras ir tendencija kliūtis atveju vožtis smakru į priekį. Nuo ko eilinis bliūdas ant galvos nepagelbės.Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Be abejo. Kas negerai su paprastu elektriniu dviračiu? O dėl paspirtukų - jei važiuoji kaip begalvis didžiausiais greičiais - tai čia jau niekas nepadės.
Bet kuriuo atveju, jei reikia rinktis tarp automobilio / viešojo transporto ir vienos iš šių priemonių - pasirinkimas vienintelis.
Komentuoti:
-
Vilniuje griežtinamos taisyklės paspirtukininkams: pokyčiai ir draudimai – jau nuo birželio 1-osios
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...osios-93506831Savivaldybės administracijos direktorius Adomas Bužinskas nurodė, kad jau nuo birželio 1 dienos paspirtukų eismas bus draudžiamas trijose sostinės gatvėse – Vilniaus g., Savičiaus g. bei Pilies g.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
be klausimų iš policijos gali daryti labai daug ką, reikėtų prie kiekvieno piliečio pastatyti po policininką ir bėdos bus išspręstos.
Komentuoti:
Komentuoti: