Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Kodėl tu manai kad jie stovi su 5%? Reikia bolte dirbti, kad žinoti jų realią įkrovą. Taip pat tas grafikas yra ciklų, laiko iš viso nėra jokioje ašyje.
    Manau, nes ten dirbantis pasakojo. Aš suprantu ką tas grafikas rodo. Bet jie netestavo tokio varianto apie kurį kalbame.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Kurioje vietoje grafike yra puse dienos stovi su 5% avariniu kiekiu? Matau mažiau 25% net netestavo.
    Kodėl tu manai kad jie stovi su 5%? Reikia bolte dirbti, kad žinoti jų realią įkrovą. Taip pat tas grafikas yra ciklų, laiko iš viso nėra jokioje ašyje.
    Paskutinis taisė Savitarnos kasa; 2024.06.18, 10:01.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Kurioje vietoje grafike yra puse dienos stovi su 5% avariniu kiekiu? Matau mažiau 25% net netestavo.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Pavyzdys kaip veikia už mokesčių mokėtojų pinigus nubraižytos parkavimo vietos.

    Paprašiau trijų marozų nestatyt bent ant dviračių tako, gavau tradicinius atsakymus iš automarozų: "nėra kur parkuoti", "niekam netrukdo", "neturi ką veikti?"
    Click image for larger version

Name:	20240617_201745.jpg
Views:	643
Size:	1,87 MB
ID:	2136775

    Komentuoti:


  • bim_bam
    replied
    Man rodos, dauguma komentuojančių ant bolto paspirtuko nėra stovėję - pasivažinėkit ir pamatysit, kad dauguma jų tikrai ne pirma sezoną tarnauja. Nereikės pilstyt iš tuščio į kiaurą.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    tikiu kad trumpiau, bet netikiu kad numirs per 3 mėn. Senas Ličio suktukas pragulėjo metus kai įsigijau naują, pabandžiau - dirba.


    3 mėn yra hoax'as. Net jei krauti 6x paroje visiškai kinišką celę, per 3 mėn bus apie 400 ciklų. Afair litis projektuojamas 500 - 1500 ciklų.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    ličio celę pastoviai pakraunant virš 4.2V ji gyvens trumpiau, nei pakrovus iki 4.1V;
    tikiu kad trumpiau, bet netikiu kad numirs per 3 mėn. Senas Ličio suktukas pragulėjo metus kai įsigijau naują, pabandžiau - dirba.



    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    kurioj maždaug vietoje grafike 3 mėnesiai?

    P.S. darbinius EV visad kraunam iki 100%, nei vienas nemirė po 3 mėnesių. Iki 0 aišku nenusodinam, nes reiktų tralo tada.
    Bet tikriausiai supranti, kad 100% yra tai, ką rodo BMSas.O ličio celę pastoviai pakraunant virš 4.2V ji gyvens trumpiau, nei pakrovus iki 4.1V; tas pats su iškrovimu iki 3.0V vs 3.6V. O tokie voltažo skirtumai ženkliai įtakoja talpą.

    Esu prikėlęs ne vieną ličio celę, kurios BMS jau nebeleido krauti. Asmeniniam naudojimui - pakankamai saugu.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    kurioj maždaug vietoje grafike 3 mėnesiai?

    P.S. darbinius EV visad kraunam iki 100%, nei vienas nemirė po 3 mėnesių. Iki 0 aišku nenusodinam, nes reiktų tralo tada.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Truth! Jei ličio bateriją naudot, tarkime, tarp 20% ir 80% nominalios talpos, jos ilgaamžiškumas išauga daug kartų.
    Click image for larger version  Name:	DST-cycles-web2.jpg Views:	0 Size:	59,2 kB ID:	2136188
    šaltinis: https://batteryuniversity.com/articl...ased-batteries

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Čia jau reiktų Bolto klausti ties kokia faktine įkrova yra atjungiami paspirtukai. Ką rodo appse nesiskaito, nes ten galima rodyti ką nori.
    Truth! Jei ličio bateriją naudot, tarkime, tarp 20% ir 80% nominalios talpos, jos ilgaamžiškumas išauga daug kartų.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    jeigu techninės apsaugos išjujngia su 2% įkrova nereiškia kad baterijai nenukenčia. Ir tie paspirtukai kartais ir kelias dienas paliekami.
    Čia jau reiktų Bolto klausti ties kokia faktine įkrova yra atjungiami paspirtukai. Ką rodo appse nesiskaito, nes ten galima rodyti ką nori.

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Mobiliems telefonams duodant tokius smugius kaip šitie paspirtukai gauna telefonus kas savaite reikėtu remontuoti.
    Baterijos iš viso yra solid-state daiktai, gali nebent nusilankstyti laidai ar jungtys tarp celių, bet čia nesunkiai išsprendžiamas klausimas.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Užtai Ride mopedai taip pat visur išmėtyti darosi.

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Bent jau kol kas Ride dviračius parkuoja pastebimai geriau, nei Bolt paspirtukus.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Nei viena šiuolaikinė baterija neleidžia išsikrauti iki nulio. Plius, niekas niekada nepalieka išsikrovusio paspirtuko pusdieniui, nes jei jis stovi jis negeneruoja pelno.



    Labai ginčytinas teiginys, turint omenyje kaip su tais nuomotais automobiliais važinėjama - per liukus, per gulinčius policininkus, net nepristabdant. O ir fizinis poveikis klausimas kiek paveikia bateriją - mobilūs telefonai yra kratomi daug daugiau nei paspirtukai (gi nešiojami kišenėje), bet niekas juose bateriją kas 3 mėn nekeičia.



    Tai vat kad ne brangiau - viršuje gi buvo pateikti skaičiai. Nuo to visa diskusija prasidėjo, kad ko pas mus tie paspirtukai tokie brangūs.
    jeigu techninės apsaugos išjujngia su 2% įkrova nereiškia kad baterijai nenukenčia. Ir tie paspirtukai kartais ir kelias dienas paliekami.

    Mobiliems telefonams duodant tokius smugius kaip šitie paspirtukai gauna telefonus kas savaite reikėtu remontuoti.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tu palaikyk kasdien pusdienį bateriją 0% kokiam patvoryje saulės kaitroje ir pan ir pažiūrėk kaip ilgaamžės
    Nei viena šiuolaikinė baterija neleidžia išsikrauti iki nulio. Plius, niekas niekada nepalieka išsikrovusio paspirtuko pusdieniui, nes jei jis stovi jis negeneruoja pelno.

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Sparko baterijos nėra drožiamos taip kaip ppaspirtukų ir jos nepatiria tiek fizinių smūgių.
    Labai ginčytinas teiginys, turint omenyje kaip su tais nuomotais automobiliais važinėjama - per liukus, per gulinčius policininkus, net nepristabdant. O ir fizinis poveikis klausimas kiek paveikia bateriją - mobilūs telefonai yra kratomi daug daugiau nei paspirtukai (gi nešiojami kišenėje), bet niekas juose bateriją kas 3 mėn nekeičia.

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Automobilio nuoma taip pat brangiau kainuoja.
    Tai vat kad ne brangiau - viršuje gi buvo pateikti skaičiai. Nuo to visa diskusija prasidėjo, kad ko pas mus tie paspirtukai tokie brangūs.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Bet juk vieno automobilio amortizatoriaus keitimas kainuos kaip naujas paspirtukas. Plius, o nuo ko čia turėtų ta baterija taip kas tris mėnesius pareiti? Jos pakankamai ilgaamžės šiais laikais. Visos turi apsaugas nuo išsikrovimo, pakankamai neblogai laiko šilumos svyravimus. Kodėl tada Spark elektromobilių baterijos ne kas 3 mėn. keičiamos? Net neįsivaizduoju kaip reikėtų ją eksploatuoti, kad per tris mėnesius pribaigti.

    Beje, dėl to kad paspirtukų baterijos kainuoja kaip naujas paspirtukas jūs klystate, ne kaip naujas. Mažiau nei pusė kainos.
    Xiaomi M365 paspirtukas: 360 eur (https://xiaomipaspirtukai.lt/produkt...s-paspirtukas/)
    Xiaomi M365 paspirtuko baterija: 149 eur (https://xiaomipaspirtukai.lt/produkt...tuko-baterija/)

    Tai net jei reikėtų kas tris mėnesius ją keisti (net jeigu), tai nebūtų tokia jau didelė suma. Automobilio išlaikymas vis tiek kur kas brangiau kainuoja.
    Tu palaikyk kasdien pusdienį bateriją 0% kokiam patvoryje saulės kaitroje ir pan ir pažiūrėk kaip ilgaamžės

    Sparko baterijos nėra drožiamos taip kaip ppaspirtukų ir jos nepatiria tiek fizinių smūgių. Yra labai didelis skirtumas kaip eksplotuojami savi paspirtukai ir vieši.

    Automobilio nuoma taip pat brangiau kainuoja.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Remontuoja pagal poreikį, bet sudaužius automobilio amortizatorių pigiau remontuoti, tuo tarpu suvarius paspirtuko baterija pigiau tiesiog paspirtuką pakeisti.
    Bet juk vieno automobilio amortizatoriaus keitimas kainuos kaip naujas paspirtukas. Plius, o nuo ko čia turėtų ta baterija taip kas tris mėnesius pareiti? Jos pakankamai ilgaamžės šiais laikais. Visos turi apsaugas nuo išsikrovimo, pakankamai neblogai laiko šilumos svyravimus. Kodėl tada Spark elektromobilių baterijos ne kas 3 mėn. keičiamos? Net neįsivaizduoju kaip reikėtų ją eksploatuoti, kad per tris mėnesius pribaigti.

    Beje, dėl to kad paspirtukų baterijos kainuoja kaip naujas paspirtukas jūs klystate, ne kaip naujas. Mažiau nei pusė kainos.
    Xiaomi M365 paspirtukas: 360 eur (https://xiaomipaspirtukai.lt/produkt...s-paspirtukas/)
    Xiaomi M365 paspirtuko baterija: 149 eur (https://xiaomipaspirtukai.lt/produkt...tuko-baterija/)

    Tai net jei reikėtų kas tris mėnesius ją keisti (net jeigu), tai nebūtų tokia jau didelė suma. Automobilio išlaikymas vis tiek kur kas brangiau kainuoja.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Tai man dabar reikia patikėti tuo ką rašo Medinis Strazdas iš lempos, be jokių šaltinių, vien todėl kad jis taip parašė?
    Nori tikėk, nori netikėk, čia jau pono pasirinkimas.
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Tai juk ir Bolt automobilių niekas nesaugo, tik pažiūrėkite kaip kartais lekia per šulinius ir kalniukus, net nepristabdydami. Bet juk nekeičia važiuoklės kartą per tris mėnesius.
    Ne tokie jie birūs, žodžiu.
    Remontuoja pagal poreikį, bet sudaužius automobilio amortizatorių pigiau remontuoti, tuo tarpu suvarius paspirtuko baterija pigiau tiesiog paspirtuką pakeisti.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Tai juk ir Bolt automobilių niekas nesaugo, tik pažiūrėkite kaip kartais lekia per šulinius ir kalniukus, net nepristabdydami. Bet juk nekeičia važiuoklės kartą per tris mėnesius.
    Ne tokie jie birūs, žodžiu.

    Komentuoti:

Working...
X