Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Sula
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Iš pirminio apibūdinimo susidarė įspudis, jog tiesiog baisu prasilenkti su tais paspirtukais. Žinoma nelaikau. Tas paspirtukas pažeidė KET, nes manevruoti negalima, kadangi privaloma laikytis šaligatvio dešinės. Esu matęs senovinį plakatą su nuotrauka Lietuvoje, kai policininkas / milicininkas išrašo baudą pėsčiajam, nes ėjo kaire šaligatvio puse.
    Iš jūsų pozicijos supratau, kad paspirtukininkai yra privilegijuoti, nežiūrint į nieką. Nes jiems skirta ypatinga vieta po saule.
    Galvojate, kad neprasilenkiau su 100-ais paspirtukininkų šiame gyvenime? Manau, kad šiuo atveju esmė elementarioje elgesio viešose vietose kultūroje.
    P.S. Ar KET yra numatyta judėjimo šaligatviais tvarka?

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Vaikėzas pats keitė važiavimo padėtį. Mes su žmona tiesiog sustojome. Aplenkė mus staigiu manevru prieš kokius 5 m. Be abejo, laikote mus idiotais?
    Iš pirminio apibūdinimo susidarė įspudis, jog tiesiog baisu prasilenkti su tais paspirtukais. Žinoma nelaikau. Tas paspirtukas pažeidė KET, nes manevruoti negalima, kadangi privaloma laikytis šaligatvio dešinės. Esu matęs senovinį plakatą su nuotrauka Lietuvoje, kai policininkas / milicininkas išrašo baudą pėsčiajam, nes ėjo kaire šaligatvio puse.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Vaikėzas pats keitė važiavimo padėtį. Mes su žmona tiesiog sustojome. Aplenkė mus staigiu manevru prieš kokius 5 m.
    Reikėjo ne sustoti, o šiek tiek pajudinti ranką - vaikėzas tikrai nukristų nuo savo elspirtuko.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Gyveni Lazdynuose? Tada šaligatvių pločiai daugelyje atvejų atitinka STR, tai ką ten galvot? Net siauriausiame 4-ių plytelių šaligatvyje eini savo dvejomis dešinėje, o paspirtukas žiūri į tave bandydamas nuspėti ar nesugalvosi pakeisti ėjimo krypties (nesieki paimt šuns išmatų kitoje šaligatvio pusėje ar šiaip nesvirduliuoji išgėręs). Būtų blogiau, jei nežiūrėtų ir laikytų telefoną rankoj.
    Vaikėzas pats keitė važiavimo padėtį. Mes su žmona tiesiog sustojome. Aplenkė mus staigiu manevru prieš kokius 5 m. Be abejo, laikote mus idiotais?

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Kaip apsisaugoti nuo paspirtukininkų killerių? Vakar važiuoja (aišku - maksimaliu greičiu) bendru šaligatviu tiesiai žiūrėdamas į akis. Nežinai ar trauktis, ar likti vietoje, ar ką daryti? Ypač paaugliai mėgsta tokį "pokštą".
    Gyveni Lazdynuose? Tada šaligatvių pločiai daugelyje atvejų atitinka STR, tai ką ten galvot? Net siauriausiame 4-ių plytelių šaligatvyje eini savo dvejomis dešinėje, o paspirtukas žiūri į tave bandydamas nuspėti ar nesugalvosi pakeisti ėjimo krypties (nesieki paimt šuns išmatų kitoje šaligatvio pusėje ar šiaip nesvirduliuoji išgėręs). Būtų blogiau, jei nežiūrėtų ir laikytų telefoną rankoj.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Kaip apsisaugoti nuo paspirtukininkų killerių? Vakar važiuoja (aišku - maksimaliu greičiu) bendru šaligatviu tiesiai žiūrėdamas į akis. Nežinai ar trauktis, ar likti vietoje, ar ką daryti? Ypač paaugliai mėgsta tokį "pokštą".

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Kaip apsisaugoti nuo paspirtukininkų killerių? Vakar važiuoja (aišku - maksimaliu greičiu) bendru šaligatviu tiesiai žiūrėdamas į akis. Nežinai ar trauktis, ar likti vietoje, ar ką daryti? Ypač paaugliai mėgsta tokį "pokštą".

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Likusioje Lietuvoje turbūt tas pats, bet Kaune kas kažkelintas (kas 3-5) važinėja po du, tiesiog standartas.

    Elgesys su paspirtukais tai kaip kokie ankstyvi devyniasdešimtieji, kai visi darė ką norėjo, ir tai buvo pavojinga ir negražu.
    Nejaugi mes įsikibę kentėsim tą chaosą, ar kažkas bus daroma, nes atkarpų draudžiančių paspirtukų eismą nepakaks.
    Tai nėra nei vien Kauno, nei vien Lietuvos problema, nuvarykit į Stokholmą, Kopenhagą ar kitą Šiaurės Europos miestą ir pamatysit ir po 3 žmones ant vieno paspirtuko. Tik ko nepamatysi, tai debilų tėvų, kurie vienu paspirtuku važiuoja su savo aštuonmečiais (savaime aišku abu be šalmų). Vat čia tai tikrai yra labai lietuviškas dalykas, tokių debilų kitur neteko matyt, Skandinavijoj už tai išvis galėtų atimt vaiką. Dar labiausiai prajuokina tos pritvirtintos rankenėlės vaikams "kad būtų saugiau", tos kur atsitikus įvykiui sulaužys vaikui šonkaulius ar veidą Grynai pagal jas galima atskirt debilus, dalint baudas ir žymėt šeimas kaip reikalaujančias vaikų priežiūros tarnybų dėmėsio

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Likusioje Lietuvoje turbūt tas pats, bet Kaune kas kažkelintas (kas 3-5) važinėja po du, tiesiog standartas.

    Elgesys su paspirtukais tai kaip kokie ankstyvi devyniasdešimtieji, kai visi darė ką norėjo, ir tai buvo pavojinga ir negražu.
    Nejaugi mes įsikibę kentėsim tą chaosą, ar kažkas bus daroma, nes atkarpų draudžiančių paspirtukų eismą nepakaks.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Vat kodėl taip dažnai kritiškai vertinu tiesiamus dviračių takus, kai atrodytų visai dar nieko baisaus kažkoks neatitikimas STR'ams, bet traumos gali būti tokios apie kurias net nepagalvotum.

    Pacientai paspirtukininkai: gydytojų nestebina žandikaulių lūžiai ir amputuotos nosys
    https://www.15min.lt/naujiena/aktual...box=1656739236
    „Rytinę penkiaminutę mes pradedame – per praėjusią parą traumas patyrė tiek ir tiek paspirtukininkų. Kiekvieną rytą mes juos atskirai išskiriame, jau esame įpratę taip“, – teigė Vilniaus universiteto ligoninės žalgirio klinikos priėmimo skyriaus vedėjas. <...>

    „Vienas iš baisesnių atvejų – trauminė nosies amputacija. Gatvėje nosies galiukas nupjaunamas, pavyzdžiui, į vandens nubėgimo groteles.“
    Net nesistebėjau, kai dviračių take pamačiau vieną su full face'u (britvos motociklininko šalmu).

    Komentuoti:


  • luknas
    replied
    Policija ieško paspirtuko vairuotojo: tikisi, kad pats atvyks pasiaiškinti, kaip viskas nutiko
    https://www.delfi.lt/video/aktualijo....d?id=89925317

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

    Jeigu nėra dviračių tako tai kur dar važiuoti ? Dviračiu važiuoti gatve siūlai kaip savižudžiui ?
    Nesakau kad reikia lėkti šaligatviu tarsi dviračiu taku.
    Na, taip. Teoriškai jeigu nėra dviračių tako važiuoji gatve su bendru eismu. Pas mus šaligatviais važiuoti leidžiama, turbūt pagrinde dėl to kad gatve važiuoti iš tikro yra savižudiška.

    Komentuoti:


  • Kukumalu
    replied
    Parašė KUBILISTANAS Rodyti pranešimą

    ..apskritai kas per vazinejimas salygatviais tiek dviraciais tiek paspirtukais juk bet kada galima suzaloti salygatviu einanti pescia zmogu...
    Jeigu nėra dviračių tako tai kur dar važiuoti ? Dviračiu važiuoti gatve siūlai kaip savižudžiui ?
    Nesakau kad reikia lėkti šaligatviu tarsi dviračiu taku.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Jau dabar svajoju, kad paspirtukai važinėtų tik gatvėmis, pėsčiųjų ir dviračių takais, o šaligatviais tik pėstieji ir dviračiai. Aišku, tai nerealu dėl labai trūkinėjančio dviračių tinklo, ypač tokiam Kaune.

    Jei sutvarkytume pagal geriausias praktikas dviračių infrastruktūrą, kad būtų kaip Olandijoje, tai paspirtukai ne taip trukdys pėstiesiems kaip yra dabar.

    Komentuoti:


  • Tikras architektas
    replied
    Parašė KUBILISTANAS Rodyti pranešimą

    labai gerai, reik ir Vilniuje arba visai uzdrausti paspirtukus arba bent jau centrineje miesto dalyje. Gyvenu sostines centre ,tai net nesmagu iseiti pasivaikscioti...laksto kaip isproteje salygatviais, nors yra dviraciu takai ...apskritai kas per vazinejimas salygatviais tiek dviraciais tiek paspirtukais juk bet kada galima suzaloti salygatviu einanti pescia zmogu...
    Bet tokie veikėjai kaip tu irgi geri. Vienoj vietoj skundžiasi, kad daroma dviračių infrastruktūra, siaurinamos, humanizuojamos gatvės, atskiriami eismo dalyviai, o tada kitoj vietoj skundžiasi kaip blogai, kad dviratininkai važiuoja šaligatviu. Nu dievaži, truputį įjunkim common sense. Tam ir daroma ta infrastruktūra, kad dviratininkai saugiai važiuotų ne gatve, ne šaligatviu, o dviračių taku, nes dabar jie paprasčiausiai to eismo bijo.

    Ir aišku, kad yra visokių tų paspirtukininkų, ir gatavi važiuoja, ir drėbia tą paspirtuką kur papuola, ir tarp žmonių nardo, bet tai nereiškia, kad paspirtukus reikia uždrausti visur ar kažkur centrinėje dalyje. Juk gatvėse pilna idiotų vairuotojų, bet dėl to visiems mašinų dar neuždraudė. Labiausiai reikia atsakingumo, supratingumo ir pakantumo iš visų eismo dalyvių.

    Komentuoti:


  • KUBILISTANAS
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Raimondas Čiuplys, BNS
    Stokholmas tapo dar viena sostine, įvedusia ribojimus elektriniams paspirtukams: jų skaičių sumažino perpus
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...umazino-perpus


    Skandinavai viską daro greičiau negu mes, bet kadangi esame kvailiai, tai mokomės iš savo klaidų:

    Živilė Raškauskaitė, LRT TV naujienų tarnyba, LRT.lt 2021.07.14
    Po avarijų gausos Oslas nusprendė pažaboti paspirtukininkus – draus paspirtukų nuomą naktimis, mažins ir jų skaičių
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-ir-ju-skaiciu
    labai gerai, reik ir Vilniuje arba visai uzdrausti paspirtukus arba bent jau centrineje miesto dalyje. Gyvenu sostines centre ,tai net nesmagu iseiti pasivaikscioti...laksto kaip isproteje salygatviais, nors yra dviraciu takai ...apskritai kas per vazinejimas salygatviais tiek dviraciais tiek paspirtukais juk bet kada galima suzaloti salygatviu einanti pescia zmogu...

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    1 KW arba greitis virš 35 km/h (lygtais).
    1 KW arba 25 km/h.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Edd Rodyti pranešimą
    Gal tiesiog užtektų apriboti galingumą/maksimalų greitį/pagreitį kad atitiktų eilinio dviračio mynėjo galimybes, o tada aš nematyčiau prasmės apribojimams. Išskyrus aišku bendras taisykles kurios galioja ir dviratininkams. Lietuvoj bent jau Vilniuje pradžiai reiktų daugiau kontrolės, pastoviai matau dviračių takais lakstančius su žymiai galingesnėmis elektrinėmis transporto priemonėmis (dviračiai, vienaračiai, riedlentės ir t.t.) nei leistina.
    Tai yra apribota. Dabar jeigu galia virš 1 KW arba greitis virš 35 km/h (lygtais) privalai važiuoti keliu su automobiliais (kaip mopedas). Spėk kiek laikosi šios taisyklės.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Ir reikėtų didelių baudų tiems, kurie po du ar net tris žmones važiuoja ant vieno paspirtuko. Stokholme baudos, kiek žinau, yra šiam reikalui

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Gal tiesiog užtektų apriboti galingumą/maksimalų greitį/pagreitį kad atitiktų eilinio dviračio mynėjo galimybes, o tada aš nematyčiau prasmės apribojimams. Išskyrus aišku bendras taisykles kurios galioja ir dviratininkams. Lietuvoj bent jau Vilniuje pradžiai reiktų daugiau kontrolės, pastoviai matau dviračių takais lakstančius su žymiai galingesnėmis elektrinėmis transporto priemonėmis (dviračiai, vienaračiai, riedlentės ir t.t.) nei leistina.

    Komentuoti:

Working...
X