Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dondc
    replied
    Mano atvejais šalmas nebūtų padėjęs. Net įskėlus skruostą su smegenų sukrėtimu nubrozdinimas buvo nuo žandikaulio apačios iki akies. Padėjęs būtų nebent full-face šalmas, kurį dviratininkai naudoja nebent specifinėse lenktynėse. Net ant rampų SK8 park'uose šokinėja tik su viršutinę dalį dengiančiais.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Visgi, kaip forumiečiams sekėsi kristi su dviračiu?
    Su dviračiu esu kritęs kelis kartus, bet mažu greičiu:
    - testuodamas priekinį stabdį padariau kūlverstį,
    - miške užkliuvęs pedalu už kelmo tiesiog nušokau nuo dviračio.
    - miške užsisuko vairas smėlyje, sustojau vietoje ir nušokau.

    taip yra tekę kristi motociklu:
    - žvyrkelyje lėtai važiuodamas pataikiau į išplautą grioviuką ir nuskridau per vairą.
    - mieste neįvertinau galimo automobilio manevro ir posūkyje teko staigiau guldyti motociklą, galinis ratas nuslydo ir toliau kelionė tęsėsi horizontalioje padėtyje.
    Abiem atvejais šalmas liko sveikas.
    Reflekso dengtis galvą rankomis neturiu. Net kai užmiršęs prijungti stabdžius motociklu pramušiau medinius garažo vartus, rankos liko ant vairo.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    O dar kai kas šaiposi iš paspirtukininkų ar dviratininkų važinėjančių su šalmais.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Gali būti. Mano antras atvejis per vairą būtent ir buvo, pirmą dieną su dviračiu išvažiavus, galimai dėl visiškai naujų padangų, joms praslydus asfaltu. Dar nespėjus nei kiek nudėvėti to "išorinio nedarbinio" gumos sluoksnio, todėl irgi nespėjau sureaguot, nors galvą spėjau pasukt.

    Plikledžio metu paslydus irgi nesitikėjau, taip greit prigult. Visgi pavyko ištiesti ranką ir su galva mikštai trenktis į vidinę rankos dalį.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Visgi sudomino viena vieta, dėl refleksų rankomis nesisaugoti būtrent krentant nuo paspirtuko.
    Kiek teko matyti video krentančių nuo paspirtukų, susidarė įspūdis, kad tiesiog taip greitai pabučiuoji asfaltą, kad refleksai nespėja suveikt.



    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Bjelle pasivažinėjimas paspirtuku baigėsi sunkiais sužalojimais: „Laukia 2 mėn. įtvare, mėnuo tik skysto maisto ir traumos visam gyvenimui“
    https://www.lrt.lt/naujienos/veidai/...isam-gyvenimui

    „Lūžusi koja, smegenų sutrenkimas, keletas nulūžusių dantų, nedidelis įskilimas virš dantų, skaudantis žandikaulio sąnarys, du gūzai ant veido, nubrozdinimas prie akies ir skauda kelias rankų vietas. <...>

    Buvau didžioji paspirtukų gerbėja ir porą metų važinėdama jais gyriausi kokia rami ir pavyzdinga vairuotoja esu. Dabar jau galiu drąsiai teigti, kad esu buvusi paspirtukininkė. <...>

    Vairuojant paspirtuką refleksas saugoti galvą dengiantis rankomis nelabai veikia. <...>

    Man dar pasisekė, po įvykio prisiklausiau tiek istorijų apie paspirtukų traumas, kad nesuprantu, kodėl jie vis dar toleruojami ir legalūs.
    Nusispjaut man ant paspirtukų, nes net nesu ant jų stovėjęs. Visgi sudomino viena vieta, dėl refleksų rankomis nesisaugoti būtrent krentant nuo paspirtuko. Suprantu krentant užkliūva kojos. Visgi, kaip forumiečiams sekėsi kristi su dviračiu? Aš esu 3 kart per vairą vertęsis:
    1. nuo kalno, įstrigo ratas tarp vejos ir borto, lūžo (o gal tik skilo) rodomasis pirštas, gipsavo ir gretimą bei tik 2-iems sav. (greit gyja paauglių kaulai);
    2. dariau triuką šokdamas nuo borto, skilo skruostikaulis, smegenų sutrenkimas ir išsimušiau 1 krumplio mėsą išorėje, vadinasi buvo refleksas saugotis ranka, tik nespėjau atsukt delno;
    3. dėl paslėptai įdubusio šaligatvio gražiai prisiliečiau su barzda ir krutine plyteles, vos paraudo oda, bet lūžo riešas ir norėjo gipsuoti kitos rankos alkūnę, bet sakiau, jog tikrai nelūžo, tai atsigavo lankstumas po kelių dienų (ginčijosi Santariškių gydytojas su radiologe, lol). Nebūčiau bandęs su kojom gražiai išlaikyti dviratį už nugaros, tai gal nebūtų tokio krūvio riešui ir nebūtų lūžęs.
    Kiti atvejai*: partrenkiant žmogų, atsitrenkiant į mašiną, būnant parblokštam lenktynėse baigėsi niekuo arba tik nubrozdinimais / mėlynėmis. *(Kad nebūčiau išvadintas darbuotoju iš žuvų fabriko, tai visais atvejais buvau nekaltas).

    P. S. Nesuprantu kaip, taip gražiai, bet mėsą ties krumpliu atsiauginau su Sulfargin ir Baneocin.
    Paskutinis taisė dondc; 2023.09.20, 10:40.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Įdomu ar yra koks nors nors ateities planas, kokios paspirtukų perspektyvos. Įsivaizduoju du variantus:
    1. Taip kaip Paryžiuje, galų gale uždraus iš vis.
    2. Įrengti susisiekiantį dviračių takų tinklą ir leisti važinėti tik dviračių takais.
    Manau antrasis variantas būtų visai įmanomas. Pradžiai galima būtų vėl pasitelkti paišomus takus.
    Antras variantas nėra įmanomas nes VMS įrengti susisiekiantį dviračių takų tinklą yra misija neįmanoma.

    Komentuoti:


  • arsiakas
    replied
    Madride paspirtukams, kaip ir dviratininkams, griežtai draudžiama važiuoti šaligatviais. Jų judėjimui visose miesto gatvėse yra skirta pirma eismo juosta, pažymėta horizontaliu ženklininu ir sumažintu greičiu iki 30 km/h. Visi važiuoja tik gatvėse, nepriklausomai kiek yra eismo juostų ir ar yra autobusų juosta.
    O nuomojami paspirtukai paliekami tam tikrose parkingo vietose, išmėtytose per visą miestą, kaip dabar padarė Vilniuje. Visas.miestas labai tvarkingas.

    Komentuoti:


  • Sekai
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Įdomu ar yra koks nors nors ateities planas, kokios paspirtukų perspektyvos. Įsivaizduoju du variantus:
    1. Taip kaip Paryžiuje, galų gale uždraus iš vis.
    2. Įrengti susisiekiantį dviračių takų tinklą ir leisti važinėti tik dviračių takais.
    Manau antrasis variantas būtų visai įmanomas. Pradžiai galima būtų vėl pasitelkti paišomus takus.
    Trecias variantas, Berlyno variantas.

    Toliau sekmingai veiks su palikimu tam skirtose zonose.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Įdomu ar yra koks nors nors ateities planas, kokios paspirtukų perspektyvos. Įsivaizduoju du variantus:
    1. Taip kaip Paryžiuje, galų gale uždraus iš vis.
    Tai kad niekas Paryžiuje paspirtukų neuždraudė.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Tai kad dabar jau praktiškai uždrausti. Pažiūrėkite Bolt paspirtukų žemėlapį - jų praktiškai niekur nebegalima palikti, todėl ir sumeta visą savo inventorių į kelias dar leistinas vietas.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Įdomu ar yra koks nors nors ateities planas, kokios paspirtukų perspektyvos. Įsivaizduoju du variantus:
    1. Taip kaip Paryžiuje, galų gale uždraus iš vis.
    2. Įrengti susisiekiantį dviračių takų tinklą ir leisti važinėti tik dviračių takais.
    Manau antrasis variantas būtų visai įmanomas. Pradžiai galima būtų vėl pasitelkti paišomus takus.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    2x nėra panašus greitis.
    Panašesnis nei 4x.

    Na bet jei būtų mano valia tai paspirtukais būtų draudžiama važiuoti ten, kur yra intensyvus pėsčiųjų eismas.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Taip, bet jeigu greitis panašus kaip pėsčioji tai tada mažiau bus ligoninėje su kaulų lūžiais (pėsčiųjų, ta prasme).
    2x nėra panašus greitis.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Tai čia ne greičio problema. Ir jie ir toliau važiuos šaligatviais, tik dabar 12km/h greičiu. Problemos tai nesprendžia.
    Taip, bet jeigu greitis panašus kaip pėsčioji tai tada mažiau bus ligoninėje su kaulų lūžiais (pėsčiųjų, ta prasme).

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Paspirtukai tai važiuoja ne dviračių juostomis o šaligatviais. Jeigu kada apsilankysi gedo prospekte patirsi
    Tai čia ne greičio problema. Ir jie ir toliau važiuos šaligatviais, tik dabar 12km/h greičiu. Problemos tai nesprendžia.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Žemėlapis gal ir ne pats geriausias bet kuo mažiau paspirtukų centre tuo geriau.

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Tai pala pala. Gedo prospekte 12km/h ribojimas, nors ten yra dviračių juostos gatvėje
    Paspirtukai tai važiuoja ne dviračių juostomis o šaligatviais. Jeigu kada apsilankysi gedo prospekte patirsi
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Dar reikia pridėti nekontroliuojamą kilpinį eismą. Kaip suprantu, kameros neveikia, o fizinių ribojimų vis dar nėra? Argi ne patogu mašinyte važinėtis...
    Taigi meras sakė nebus fizinių ribojimų nes "negražu".

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Skroblų ir Žemaitės g. ten aklųjų kvartalas. Daro, kad jiems netrukdytų. Gedo pr. paaiškinimas buvo tas, kad daug kas nesinaudoja dviračių juostomis ir važiuoja šaligatviais trukdant pėstiesiems, todėl lėtina ir prospekte.

    Juk nėra tokių KET ženklų kombinacijų, kad taikytų ir privatiems paspirtukams. Nebent būtų labai kvailos ir klaidinančios kombinacijos. Manau, galios tiks nuomuojamiems.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Dar reikia pridėti nekontroliuojamą kilpinį eismą. Kaip suprantu, kameros neveikia, o fizinių ribojimų vis dar nėra? Argi ne patogu mašinyte važinėtis...

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Patikslinau žemėlapį.

    Click image for larger version

Name:	masinytes.jpg
Views:	512
Size:	774,0 kB
ID:	2070115
    Šiaip dviprasmiškas žemėlapis.
    Raudonose zone draudžiama stovėti.
    Raudonos zonos patenka į riboto stovėjimo zoną.
    Privalomo stovėjimo vietos patenka į draudžiamą stovėjimo zoną.

    Kaip visada, mūsiškiai išradinėja dviratį.
    Iš esmės, atrodo, šios taisyklės galios visiems el. paspirtukų naudotojams (privatiems ir boltininkams), gatvėse aišku, jokių ženklų nebus, teks su šiuo žemėlapiu važinėt, bet o kam, juk niekas vistiek nekontroliuos

    Komentuoti:

Working...
X