Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Krypčių ženklinimas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Koks ženklinimo pakeitimas tiktų šiai konkrečiai vietai, kad vairuotojams būtų aišku kur išsukti?Dabartinis ženklinimas nors ir teoriškai teisingas, tačiau vairuotojai dažnai pasuka ne ten kur reikia
https://goo.gl/maps/eZdW6AbLn7btHYqYA
(ženkle po rodykle į Kretingą užblurinta 300m)
Komentuoti:
-
Papildau dar vienu eskizu ženklinimo idėjai su dvejais išvažiavimais. Idėja tokia, kai atstumą iki išvažiavimo vietą reikia pakeisti dėl maršrutų numerių išdėstymo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąAtstumas kilometrais iki ženkle nurodytos krypties, o ne iki pačios sankryžos...
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Atstumas kilometrais iki ženkle nurodytos krypties, o ne iki pačios sankryžos...
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąMan trūksta atstumų kilometrais.
"Naujo dizaino" ženklo "Raudondvaris, Paberžė" trūkumas, kad išsukimai du, bet jie sujungti, o "Vilnius" jau atskirai. "Senojo dizaino" ženklas to trūkumo neturi..
Paskutinis taisė PoDV; 2019.10.29, 20:41.
Komentuoti:
-
Man trūksta atstumų kilometrais.
"Naujo dizaino" ženklo "Raudondvaris, Paberžė" trūkumas, kad išsukimai du, bet jie sujungti, o "Vilnius" jau atskirai. "Senojo dizaino" ženklas to trūkumo neturi.
"Naujo dizaino" ženklo "Nemenčinė, Maišiagala" privalumas, kad žymi išsukimą "trumpa rodyklė". "Senojo dizaino" turi trūkumą, kad ilga rodyklė suponuoja, kad ten ir yra Maišiagala, nors ji yra dešinėje.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
O kodėl siūlai keisti į tokius? Kur tokius naudoja?
O panašus standartas yra naudojamas Švedijoje ir Suomijoje. Tiesa, mano truputį modifikuotasNetgi galvoju, kad trišalėms sankryžoms būtų naudojimas toks be perskyros apačioje (toks kaip Estijoje, kur perskiria atstumą nuo kitų ženklo elementų), o keturšalėms ir sankryžoms su keliais išvažiavimais jis būtų naudojamas.
Paskutinis taisė PoDV; 2019.10.28, 09:50.
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Papaišiau kaip ženklai 601-603 (išankstinė krypčių rodyklė) galėtų įgyti panašu patrauklumą kaip ženklai 604. Tiesa, nėra užtikrinta, ar projektuotojai nebandys spaust ženklų esant net estetiškam UK ar Vokietijos standartuiTodėl sumodeliavau tokiam variantui, kad projektuotojai ir toliau spaus ženklus, beje ši detalė neatrodo (iš mano įspūdžio) visiems pastebima
Tam pasitelkiau Estijos ir Švedijos dizaino standartus apimantį ženklą
Panaudojau startchoppin' nuotrauką iš beveik-greitkelio A14 statybų
Paskutinis taisė PoDV; 2019.10.27, 01:23.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Panašus krypčių ženklinimas turėtų atsirasti ir kelyje Vilnius-Kaunas. Net neturiu dėl ko prisikabinti, kas liečia esamų standartų pritaikymą geriausiam rezultatuiUžtektų tik patį dizainą pakeist kai kuriems ženklams.
Komentuoti:
-
Parašė Deus Rodyti pranešimą
Jūs turite galvoje ši variantą?
Pirmas ženklas rodo atstumus iki Klaipėdos ir iki keltų kurie plaukia į Kiel/Kylis (D) ir taipogi į Karlshamn (S) kas gali būti aktualu ypač sunkvežimių vairuotojams arba užsienio turistams. Antrasis ženklas yra geli šimtai metrų nuo A8 sankryžos su A1 automagistralė link Panevėžio, kuris rodytu atstumus iki Rygos (LV) ir Talino (EE/EST). Paskutinio ženklo pozicija yra prie sankryžos Garliavos pietuose, kur būtu rodomas atstumas iki Varšuvos (PL) ir Prahos (CZ).
Paskutinis taisė PoDV; 2019.09.20, 20:13.
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąTaip, sutinku. Atstumų rodyklėse E keliuose turėtų nevengti tolimųjų atstumai. A1 link Kauno dar galėtų nurodyti Varšuvą, o A2 link Panevėžio galėtų nurodyti Rygą. A5 bent jau už Garliavos dar galėtų būti nurodoma Praha (E67 kelio tikslas), o A10 už Panevėžio šalia Rygos nurodyti Taliną su galbūt uosto simboliais ir šalia Rygos (LV) galėtų būti kelto ženklas ir (SE), o šalia Talino (EST) kelto ženklas ir (FI)
Pirmas ženklas rodo atstumus iki Klaipėdos ir iki keltų kurie plaukia į Kiel/Kylis (D) ir taipogi į Karlshamn (S) kas gali būti aktualu ypač sunkvežimių vairuotojams arba užsienio turistams. Antrasis ženklas yra geli šimtai metrų nuo A8 sankryžos su A1 automagistralė link Panevėžio, kuris rodytu atstumus iki Rygos (LV) ir Talino (EE/EST). Paskutinio ženklo pozicija yra prie sankryžos Garliavos pietuose, kur būtu rodomas atstumas iki Varšuvos (PL) ir Prahos (CZ).
Komentuoti:
-
Parašė Deus Rodyti pranešimą1. Taip, aš irgi mačiau Lenkijoje atstumų ženklus kuriame yra Praha, kas galėtu būti rodoma ir Lietuvoje, taipogi su atstumais iki Talino.), o A10 už Panevėžio šalia Rygos nurodyti Taliną su galbūt uosto simboliais ir šalia Rygos (LV) galėtų būti kelto ženklas ir (SE), o šalia Talino (EST) kelto ženklas ir (FI)
3. Jausmas būtu nuostabus, galbūt toks pat kai pamačiau "Kaunas (LT)" ar "Vilnius (LT)" Lenkijoje.Praktiškai Senosios Europos (Praha, Viena, Paryžius) pašonėje
Komentuoti:
-
Parašė Deus Rodyti pranešimąGalima naudoti ir lenkų standartą, kuriame jie jau rašo ne kaimus, kaip Budzisko prie pasieno, bet miestus, su originaliais pavadimas, kaip Vilnius, o ne Wilno.
OT:
Lenkai, girdėjau, turi planų pradėt naudot vietinius pavadinimus tokius kaip Kowno, Wilno, bet nežinau ar jie visiškai pakeis esamus Kaunas, Vilnius ar bus dubliuojami panašiai kaip dabar Lietuvoje.
Šiaip Kaunas (LT) Lenkijos ekspresowkoje mane nuteikia pozityviai (jausmas, kad Kaunas yra fiziškai gan integrali Europos kelių tinklo dalis ir net nėra kažkoks totalus užkampis) . Norėtųsi, kad visur atsisakytų Budzisko (PL) (LT) ir liktų tik Kaunas (LT). Prie Lietuvos sienos netgi mačiau atstumų rodyklėje Praha (CZ), nes 8 kelias eina nuo Lietuvos iki Čekijos sienos ir pilnai dubliuoja E67, kuri iki Varšuvos vadinasi Via Baltica
Noriu tikėtis, kad 8 kelias visada ves iki Lietuvos sienos, nors nuo Suvalkų dubliuos S61.
Būtų labai geras jausmas čia Sudetuose, prie Čekijos sienos sutikti lietuviško miesto pavadinimą, ir dar ne bet kokį, o Kauną
Paskutinis taisė PoDV; 2019.09.19, 23:26.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Komentuoti: