Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Krypčių ženklinimas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąRyga kol kas atsigriebia krypčių ženklinimo kokybe savo įgyvendintuose didmiesčių magistralių projektuose
Komentuoti:
-
Diagramos supaprastinimas, kuriame norėta įtalpinti atstumus apylankoje. Realiai labiau neatitinka uždaryta atkarpa, bet nupiešus trikampį ženklas liktų vizualiai sugrūstas į viršutinį dešinįjį kampą.
Iki Massimo Vignelli stiliaus (geografijos neatitinkančių simplifikuotų metro žemėlapių) dar toli.
Komentuoti:
-
Kas gali paaiškinti, kodėl apylanka žymima ratais kvadratais, kai vietovėje yra aiškus trikampis
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
A14 statyboje yra šiokie tokie pokyčiai Raudondvario sankryžoje (atsišakojimas į KK167 senąjį Molėtų plentą):
- Eismas abiem kryptimis paleistas tiesiai per viaduką dešiniąja puse.
- Uždarytas atsišakojimas į KK167 link Paberžės ir Giedraičių
- Apylanka link Paberžės keliu KK108 Nemenčinė-Maišiagala per Pikeliškes.
Beje, apylankos žymėjimas važiuojant nuo Vilniaus ne be trūkumų:
- Raudondvario sankryžoje (su keliu KK167), užsimenama apie apylanką, tačiau sankryžoje su keliu KK 108 nėra jokios apylankos nuorodos į Paberžę. Dauguma važiuojančių Paberžės kryptimi yra vietiniai, tačiau apylankos ženklais turėtų būti visose kryžkelės.
- Atvažiuojant nuo Paberžės Pikeliškių kryžkelėje su KK 108 žymėjimas link Vilniaus per KK108 Nemenčinės kryptimis gana aiškus, tik vietoj trikampės apylankos nupaišyta kvadratinė.
Žemėlapio pagrindas iš www.mapy.cz
Komentuoti:
-
Hmm, koks tikslas rašyti tą patį pavadinimą 2 kartus? Galėjo vieną kartą, arba pridėti lietuvišką pavadinimą (berods Rūtelė).
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Iš planuotų Lenkijos ir Lietuvos 14 pasienio kelių abiejose sienos pusėse nutiesti 8 keliai, iš jų 4 asfaltuoti ištisai: 2. Vištytis-Wiżajny, 4. Gražiškiai-Wiżajny, 12. Lazdijai-Seinai . Prie asfaltuotų pasienio kelių sąrašo dar reikia pridėti kelią Nr. 7 Rutka-Tartak - Liubavas (kuris anksčiau buvo asfaltuotas tik Lietuvos pusėje).
Netyčia aptikau, kad pasienio kelias Nr. 7 (Lietuvoje RK 2653 Žiogaičiai–Pašešupė) MapsGoogle žemėlapiuose ne tik nežymimas maršrutuose, net ir išvis nerodomas.
Šis kelias gali būti alternatyva, kai Lietuvos ir Lenkijos pusėje tarp Kalvarijos ir Suvalkų prasidės E67 "Via Baltica" rekonstrukcija. Nors numatomos kitos trasos, tačiau pasienio taškas išliks tas pats.
Visa kelio trasa: Suwałki (Suvalkai) - DW655 - Rutka Tartak - vietinis asfaltuotas kelias - PL/LT siena Poszeszupie/Liubavas - RK 2653 - RK2615- Salaperaugis - A5 - Kalvarija
Maršrutas Rutka-Tartak (PL) - Kalvarija (LT).
Maps Google - išvis nerodomas pasienio kelias Nr. 7 (RK2653)
Mapy.cz - rodomas 7 km trumpesnis kelias
Foto 2019.07
(...)
Kelių RK 2653 Žiogaičiai–Pašešupė ir RK 2615 Liubavas– Salaperaugis kryžkelė ties Žiogaičiais
- 1 patinka
Komentuoti:
-
-
Rodyklių dizainas dabar yra ok, manau.
Galvoju, gali būti numeriai išdėstomi skirtingose rodyklės pusėse, aiškumo tai neturėtų mažinti.
Tokie numerių prištampavimai labiau būdingi miestų gatvėse, ypač Vilniuje, kur norima nurodyti n+k trasų numerių. Kaune numeriai iš vis nežymimi (nesakau, kad tai gera praktika, kartais numeriai žymimi šalia miestų pavadinimų).
Aš nusprendžiau paredaguot keletą jūsų kelio ženklų:
Rodyklės virš kiekvienos juostos turiu omeny, kad gali ir neapimti ženklai viso kelio ir visų jos juostų (taip kaip jūsų ankstesniems eskizams siūlau), bet rodyklė turi būti virš tos juostos, kur ji išsidėsčiusi kelio ženkle.
Komentuoti:
-
Reiktų su jūsų standartu susipažinti ministerijai (jei dar nesusipažino), o jie galėtų pasidaryti išvadas.
Kairė pusė žemyn
Dešinė pusė žemyn
2. Pabandžiau pakeisti dizaino elementus ant kelių ženklų, kaip pakeistą konfigūracija, pakeistos rodyklės ir kiti dizaino elementai. Man atrodo, kad jie yra geresnį negu praeita sykį.
Taipogi, padariau papildomą eskizą panaudomas tokį pat stilių kaip vokiečiai turistinėms/istorinėms vietovėms.
Komentuoti:
-
Parašė Deus Rodyti pranešimąPadariau daugiau eskizų kuriuos bandžiau kuo geriausiai susistematizuoti panaudojant vokiečių krypčių ženklinimo standartus, todėl, keliuose ženkluose, užsienio miestų pavadinimai yra šalia lietuviškų pavadinimų, išskyrus kad originalus pavadinimai yra mažesni.
Kelios vietos buvo išrinktos šiems eskizams - A5 automagistralė link Kauno, naujai rekonstruotas ruožas/sankryža šalia PC Mega link Vilniaus pusės, vienas ženklas iš Vilniaus, Ukmergės g. ir Geležinio Vilko g. sankirtos link žiedinės sankryžos, A5 kelio sankryžą prie Garliavos važiuojant link Varšuvos/Alytaus, o kiti kelio ženklai yra sankryžoje su Oslo g. ir aplinkkelių Vilniuje.
Aš manau kad šie ženklai yra daug geresnį dizainų, rodyklėmis kurios nurodo kurį eismo juostą turi būtį naudojama ir bandymas sumažinti netvarkingumą. Jūsų nuomonė būtų gerai.
Kiek esu susipažinęs su vokišku standartu: (kiekviena nuotrauka aptariama iš viršaus į apačia, pradedant kaire puse, baigiant dešine)
Kairė pusė žemyn:
1) ir 2) Ženklo 604 rodyklės tiesiai ties lėtėjimo juostos pradžia turėtų būti trumpos kaip lenkiškame variante, o jei įrengiama keli šimtai metrų prieš lėtėjimo juostos pradžią ar išsišakojimą, nurodant atstumą metrais, tada tinka jūsų siūlomas variantas su ilgomis rodyklėmis.
3)"230" su rodykle galėtų būti patraukta į dešinę, kad "230" būtų vidury, o rodyklė dešinėje, man bent jau kompoziciškai taip geriau žiūrisi.
4) Visos rodyklės turėtų būti trumpos, nebent išskyrus tą kur pažymi išvažiavimą į Saltoniškių g.
5) Tinka
6) Kad nesimaišytų su pailgintomis išankstinėmis rodyklėmis, siūlau įrengti trumpas rodykles
7) 8) Tinka
9) Analogiškai kaip 1)
Dešinė pusė žemyn:
1) Tinka, gal A1/E85 abejose rodyklės pusėse turi būt, bet čia jau subjektyvus reikalas (bent jau vokiečiai tarp rodyklių išlaiko vienodą skaičių/skaičius)
2) Analogiška 2) kairės pusės variantui
3) 4) Nu ok
5) Kiekvieną kryptį dėstyčiau atskirose šalia išdėstytuose ženkluose. Kryptis tiesiai ir kryptis į dešinę turi savo atskiras lenteles. Kartu būdamos gali susimaišyti. Tas negalioja, kai rodyklė vaizduoja tiesiai ir į dešinę.
6) Nu ok
7) Nu gal arčiau atitraukčiau, t.y. įrengčiau ties lėtėjimo juostos pabaiga, o ne ant išsišakojimo.
8) Dizaino dalykai. Išdėsčiau kaip siūlau kairės pusės 3) punkte
9) Kaip minėjau, išankstinėms rodyklės prailgintas kotas tinka.
10) Kaip minėjau, ties lėtėjimo juostos pradžia/išsišakojimo siūlau trumpus kotus.
Komentuoti:
-
Padariau daugiau eskizų kuriuos bandžiau kuo geriausiai susistematizuoti panaudojant vokiečių krypčių ženklinimo standartus, todėl, keliuose ženkluose, užsienio miestų pavadinimai yra šalia lietuviškų pavadinimų, išskyrus kad originalus pavadinimai yra mažesni.
Kelios vietos buvo išrinktos šiems eskizams - A5 automagistralė link Kauno, naujai rekonstruotas ruožas/sankryža šalia PC Mega link Vilniaus pusės, vienas ženklas iš Vilniaus, Ukmergės g. ir Geležinio Vilko g. sankirtos link žiedinės sankryžos, A5 kelio sankryžą prie Garliavos važiuojant link Varšuvos/Alytaus, o kiti kelio ženklai yra sankryžoje su Oslo g. ir aplinkkelių Vilniuje.
Aš manau kad šie ženklai yra daug geresnį dizainų, rodyklėmis kurios nurodo kurį eismo juostą turi būtį naudojama ir bandymas sumažinti netvarkingumą. Jūsų nuomonė būtų gerai.
Komentuoti:
-
15min.lt 2019.11.22
Uždarius Amalių pervažą tarp vairuotojų kilo sąmyšis – jokių nuorodų naujojo tunelio link
Šią savaitę Amalių geležinkelio pervažą kirto paskutiniai automobiliai. Už kelių šimtų metrų atidarytas tunelis sujungė R.Kalantos ir Chemijos g. Nors baigiamieji darbai tęsis iki gruodžio vidurio, vairuotojai, kaip paskelbė valdžia, gali pamiršti anksčiau nusidriekdavusias eiles. Pervaža uždaryta, tunelis atidarytas, tačiau nuorodų kelyje apie tai – nė vienos. Tarp vairuotojų kilo sąmyšis.
Pervaža jau uždaryta. Šiuo metu prie jos dirba technika, įrenginėjamos kliūtys kirsti geležinkelio bėgius. Visas eismas nukreiptas nauju keliu su tunelių sistema“, – pokyčius lapkričio 21 dieną pranešimu spaudai paviešino Kauno miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Paulius Keras. Ką jis turėjo omeny sakydamas, kad eismas nukreipiamas nauju keliu, neaišku, nes vairuotojai neranda jokių nuorodų ir privažiavę uždarytą pervažą, tiesiog pasimetę blaškosi.
Apie tai, kad uždarius ilgus metus veikusią Amalių pervažą tarp vairuotojų kilo pasimetimas, 15min informavo šalia jos gyvenantis Zenonas. Pasak jo, pokyčius žyminčių ar nuorodą link naujojo tunelio pateikiančių ženklų kelyje – nulis.
„Nuo lapkričio 20 dienos uždaryta Kaune Amalių pervaža. Vairuotojai nežino, kaip apvažiuoti. Ta pervaža veikė gal 100 metų. Pagal planą ji ir turėjo būti panaikinta, bet planuota uždaryti 2020 m. Uždarė dabar. Visam laikui. Jokios žinios kelyje nėra, vairuotojai pasimetę visiškai. Jie nežino, kad tereikia pavažiuoti 500 metrų į kairę ir yra naujas tunelis.
Viskas mums, Amalių gyventojams, aišku ir gerai, bet transporto tranzitas Ateities plentu didžiulis. Visi antrą dieną pasimetę, atlekia iki naujo žiedo ir nežino, kaip kirsti geležinkelį. Ir viskas dėl informacijos stokos“, – problemą išdėstė Zenonas. Jam gaila pasimetusių ir savo laiką gaištančių vairuotojų.
Kauno miesto savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas 15min paaiškino, kad rangovai buvo įspėti pasirūpinti nuorodomis, tačiau taip skubėjo atidaryti tunelį, kad pamiršo.
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...nk-221-1236460
Tačiau iš Ateities plento pusės pastačius žiedinę sankryžą nuorodos yra būtinos.
Paaiškinimas taip skubėjo atidaryti tunelį, kad pamiršo yra bandymas apsimesti šlangomis.
Juk darbą prieš paleidžiant eismą priiminėjo kažkokia komisija. Tai ir jie kažką pamiršo ?
Įdomu, ar atsakingi už ženklinimą nepamiršo išrašyti sąskaitos užsakovui už atliktą puikų darbą.
Komentuoti:
-
Deus
1) Daugmaž aišku kaip atrodytų ženklai 601-603. Įdomu kaip atrodytų vietinės krypčių rodyklės ir jų dėstymas juostose? Nuotraukoj pateikiau A6 ir 119 sankryža nuo Kauno pusės. Būtų įdomu pamatyti dėstymą. Reiktų turėti omeny ir eismo krypčių juostose ženklus
2) 2012 m. vertikaliojo ženklinimo taisyklės aprašo tokius ženklus. Juos galima rasti kelyje Kaunas-Marijampolės. Įdomu kaip jie atrodytų?
3) Kaip atrodytų krypčių dėstymas prieš turbo žiedinę sankryžą? Pvz. čia?
Manau, bendram vaizdui susidaryti apie siūlomą standartą užteksPaskutinis taisė PoDV; 2019.11.01, 20:50.
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąAčiū už papildymą
Gal išeitų viską susistematizuoti? T.y. kur kokioms sankryžoms kokius ženklus dėstyti?
Ir taip, šiuos kelio ženklus galima susistematizuoti pagal kur šie kelio ženklai turėtų būti pastatyti - pvz: Greitkelyje/automagistralėje kaip A1, A2 ar panašiuose keliuose galimėtų būti naudojami tam tikri kelio ženklų dizainai, o krašto keliuose - kiti dizainai, bet taip, viska galima susistematizuoti.
Komentuoti:
-
Ačiū už papildymą
Pataisiau dvi vietas. Autostrados išvažiavimas žymimas tik nuo autostrados pusės, todėl ženkle kur kryptys "Ukmergė", "Vilnius", "Panevėžys" palikau tik atstumą metrais.
Taip pat neturėtų taip būti dėstomi dveji išvažiavimai į Paberžę ir Raudondvarį. Palikau pirmąjį variantą. Visiems kitiems ženklams pritariu, gali būti dėstomi net dvejais variantais.
Gal išeitų viską susistematizuoti? T.y. kur kokioms sankryžoms kokius ženklus dėstyti?Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.01, 12:28.
Komentuoti:
-
Aš manyčiau kad vokiškas kelio ženklinimo standartas būtų geriau, negu skandinaviškas, todėl, aš pabandžiau panaudotį ženklinimo standartus kurie yra nenaudojami vokiečių greitkeliuose (Autobahn), o keliuose kurie yra panašus į lietuviškus kelius kaip A8, A6 ar netgi krašto kelius.
Nuotrauka parodo įvairius ir naujus dizainus naudojant mano ir vokiečių stilių, kurie buvo padaryti naudojant nuotraukas iš PoVD, kuris taipogi bandė sukūrti tam tikra dizainą.
Komentuoti:
-
Parašė liootas Rodyti pranešimąO aš sakyčiau, kad kaip tik "senasis dizainas" su daugiau rodyklių aiškiau atvaizduoja visą vaizdą, aišku, kada 2 pasukimai į dešinę, o kada 1 į 2 miestus ir pan. O kuo čia dydis svarbu? Skardos kad sutaupo? Ar kad miško mažiau užstoja? Juk kaip tik didėja matomumas. Nu nežinau...Paskutinis taisė PoDV; 2019.10.31, 14:08.
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąPoDV "Suomiškas" krypčių ženklinimas turi 1 pliusą. T.y. standartizuotas krypčių nuorodų dizainas ir išmatavimai, kas galimai supaprastina ir atpigina gamybą. Neturtinga šalis, tokia kaip Suomija, aišku neturi resursų visoje savo 1000 km ilgio teritorijoje sužymėti kiekvieną sankryžą individualaus dizaino krypčių ženklais.
Mes nežinome, kiek suomių važiuodami per Lietuvą džiaugiasi mūsiškomis rodyklėmis, bet iš principo jos yra geresnės. Aišku dizainas tobulintinas, kai kada informacija ženkluose per daug sugrūsta, kai kada atvirkščiai - daug skardos, mažai naudos. Man LT ženkluose labiausiai nepatinka šrifto nelankstus taikymas (rašymas tik didžiosiomis raidėmis, skirtingų pločių šrifto neturėjimas ir nenaudojimas ir pan.).
Tas suomiškas dizainas ir apsimokėtų trišalėms sankryžoms ir išsišakojimams žymėti. Gautųsi tvarkingesnis dėstymas ir būtų sutaupyta ant skardos, būtų atsisakyta keisto skirtingų lygių sankryžų žymėjimo, kai yra ilga rodyklė pasukta 90 laipsnių kampu (tokiu formatu nežymi beveik niekur mačiau gal tik porą kartų Vengrijoje ir Belgijos Valonijoj). Keturšalei sankryžai tada tiktų ir dabartinė/panaši į dabartinę tvarka, nes ji būtų aiškesnė nei mano siūlytos rodyklės.Paskutinis taisė PoDV; 2019.10.31, 13:25.
Komentuoti:
Komentuoti: