Lietuvoje yra du geri dalykai, kurių beveik nėra svetur:
- dvipusiai kilometriniai ženklai (daugumoje šalių jie nurodo atstumus tik nuo pradinio punkto, o ne nuo galutini)
- užrašas apie kitą gyvenvietę, kai išvažiuoji iš gyvenvietės
Vienas pastebėjimas dėl pastarojo ženklo
- Savotiškai atrodo važiuojant A9 link Šiaulių - išvažiavus iš Dambavos užrašas "Karčemos 19". Tos Karčemos - Radviliškio priemiestis, kur ribojamas greitis. Juk rimtesnis punktas yra Šeduvos kryžkelė su posūkiu į Kėdainius - Kauną. Bent žinotum, kiek liko normalaus kelio (nuo Šeduvos iki pat Šiaulių kol kas kelias be ryšio) arba kada reikės pasukti.
- Ta pati nesąmonė kelyje A10. Už kažkurios gyvenvietės (lyg ir Pumpėnų) užrašas informuoja apie mūsų laukiančius Talkonius ar Talačkonius. Bet nėra nuorodos, kiek kilometrų liko iki Pasvalio.
Gaunasi labai savotiškai - kai kelias aplenkia miestą, dingsta informacija apie atstumą iki jo.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Krypčių ženklinimas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąMane tas ženklas šiek tiek klaidina. Nelabai suprantu, kur galima važiuoti iš antros juostos. Ar ji galioja visoms kryptims, ar tik kažkuriai...
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTokio ženklo atsiradimas aišku sveikintinas, bet matosi, kad padaryta "iš bėdos". Ty. viskas sugrūsta, nėra gero estetinio vaizdo ir aiškumo. Pritariu, kad Dovilai tikrai ne esminė kryptis ir nederėtu jai būti pačiame viršuje.
Bet šiaip Kelių direkcija tikrai atnaujina ženklus. Kauno apvažiavime ties nuvažiavimais į Jonavos gatvę pastatyti nauji ženklai. Vievyje link Vilniaus pakeistas ženklas, nurodantis kryptį link Trakų į daug didesnį ir jau taip nesugrūsta (gal turit kas seną šio ženklo foto).
Komentuoti:
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąGnoss įdėtoje nuotraukoje tai ant krypčių ženklo pasigendu automagistralės ženklo prie krypties Kaunas.
Čia mano pasiūlymo iliustracija
Atvaizdas
Parašė Romas Rodyti pranešimąNesurašyti kelių numeriai prie krypčių.
Pagal prioritetą, aišku, svarbiausia kryptis į Dovilus.
Kokioj Prancūzijoj priemiesčio gyvenvietė būtų žymima baltame fone.
Komentuoti:
-
Parašė Gnoss Rodyti pranešimąKeliose temose ankščiau vyko diskusija apie bendrą ženklinimo tvarką bei bendrą vaizdą. Noriu pasakyti, kad lietuviai patobulėjo (Jakų žiedas):
Atvaizdas
Pagal prioritetą, aišku, svarbiausia kryptis į Dovilus.
Kokioj Prancūzijoj priemiesčio gyvenvietė būtų žymima baltame fone.
Komentuoti:
-
Parašė Gnoss Rodyti pranešimąKeliose temose ankščiau vyko diskusija apie bendrą ženklinimo tvarką bei bendrą vaizdą. Noriu pasakyti, kad lietuviai patobulėjo (Jakų žiedas):
Atvaizdas
Komentuoti:
-
Keliose temose ankščiau vyko diskusija apie bendrą ženklinimo tvarką bei bendrą vaizdą. Noriu pasakyti, kad lietuviai patobulėjo (Jakų žiedas):
Komentuoti:
-
Parašė Simex Rodyti pranešimąMatyt, tas ženklas nuo sovietmečio pabaigos laikų kabo. Dabar tokios nesąmonės nebedaromos. .
į MARIJAMPOLĘ
Komentuoti:
-
beje ir gatvių pavadinimai pvz. nemenčinėje parašyti raudonai ant balto fono, skirtingai negu kituose miestuose
Komentuoti:
-
Parašė HSV Rodyti pranešimąYra tokių šalių, kur tai labai puikiai sutvarkyta (pvz., Vokietija). Belieka tik pasimokyti iš tokių ir perimti jų patirtį. Mes savo dviračio tobulo neišrasime, nes per daug kūrėjų jau išvažiavo iš LT...
o viskas vienoje knygoje tikrai būtų patogu ir kelininkams ir savivaldybių klerkams.
be to nepaliktų vietos saviveiklai (pvz.kiekviename rajone skirtingi "gulintys policininkai")
Komentuoti:
-
Parašė HSV Rodyti pranešimąMes savo dviračio tobulo neišrasime, nes per daug kūrėjų jau išvažiavo iš LT...
Komentuoti:
-
Parašė HSV Rodyti pranešimąYra tokių šalių, kur tai labai puikiai sutvarkyta (pvz., Vokietija). Belieka tik pasimokyti iš tokių ir perimti jų patirtį. Mes savo dviračio tobulo neišrasime, nes per daug kūrėjų jau išvažiavo iš LT...Paskutinis taisė dsanto; 2011.04.30, 09:30.
Komentuoti:
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąpagal diskusijos eigą matau, kad susisiekimo ministerija turi imtis didelio bet valstybei naudingo darbo:
jungtinio kelių standarto kūrimo.
nežinau ar ministras skaito ką mes čia rašome, todėl pabandykim kiekvienas savo galimybių ribose jam šią žinią perduoti
Komentuoti:
-
Diskusija apie kelių ženklinimą iškelta iš temos [A1] Greitkelis Vilnius - Kaunas.
Reikalui esant bus papildyta ir iš kitų temų
Komentuoti:
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąpagal diskusijos eigą matau, kad susisiekimo ministerija turi imtis didelio bet valstybei naudingo darbo:
jungtinio kelių standarto kūrimo.
nežinau ar ministras skaito ką mes čia rašome, todėl pabandykim kiekvienas savo galimybių ribose jam šią žinią perduoti
Parašė digital Rodyti pranešimąGalbūt nereikėtų rašyti vien didžiosiomis raidėmis? Užtektų pirmos didžiosios.
pavadinimai turi būti rašomi didžiosiomis raidėmis, o kiti žodžiai (gatvė, aikštė, rezervatas, muziejus ir t. t.) – mažosiomis."
Parašė oranger Rodyti pranešimąAtvaizdas
Blogai čia.
Arba reikia mažinti šriftą, arba didinti tokių rodyklių plotą.
Labai jau prigrūsta pavadinimų. Na, Šiauliai aišku tiesiai, o Riga kur? Tada jau reikia rašyti Ryga / Riga ir palikti laisvą eilutė tarp šio užrašo ir Kauno.Paskutinis taisė dsanto; 2010.11.18, 22:09.
Komentuoti:
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąNe informacijos kiekis yra problema. Na išvažiavimai iš greitkelių pas mus nenumeruojami, bet bendrai informacijos pakanka. Problema yra sistemos nebuvimas - ta informacija yra pateikiama skirtingais būdais, skirtingose vietose, nenuosekliai ir išdraikytai. Pavyzdžiai:
(..)
10) paprastai kryptys įvardinamos vardininko linksniu - bet ne visada (pvz. Vilniuje Ukmergės ir Geležinio Vilko sankryžoje yra ženklų, kuriuose parašyta "Į Rygą", "Į Šeškinę" ir pan.)
Komentuoti:
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąpagal diskusijos eigą matau, kad susisiekimo ministerija turi imtis didelio bet valstybei naudingo darbo:
jungtinio kelių standarto kūrimo.
nežinau ar ministras skaito ką mes čia rašome, todėl pabandykim kiekvienas savo galimybių ribose jam šią žinią perduoti
Komentuoti:
-
pagal diskusijos eigą matau, kad susisiekimo ministerija turi imtis didelio bet valstybei naudingo darbo:
jungtinio kelių standarto kūrimo.
nežinau ar ministras skaito ką mes čia rašome, todėl pabandykim kiekvienas savo galimybių ribose jam šią žinią perduoti
Komentuoti:
Komentuoti: