Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Krypčių ženklinimas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
O aš sakyčiau, kad kaip tik "senasis dizainas" su daugiau rodyklių aiškiau atvaizduoja visą vaizdą, aišku, kada 2 pasukimai į dešinę, o kada 1 į 2 miestus ir pan. O kuo čia dydis svarbu? Skardos kad sutaupo? Ar kad miško mažiau užstoja? Juk kaip tik didėja matomumas. Nu nežinau...
- 2 patinka
-
PoDV "Suomiškas" krypčių ženklinimas turi 1 pliusą. T.y. standartizuotas krypčių nuorodų dizainas ir išmatavimai, kas galimai supaprastina ir atpigina gamybą. Neturtinga šalis, tokia kaip Suomija, aišku neturi resursų visoje savo 1000 km ilgio teritorijoje sužymėti kiekvieną sankryžą individualaus dizaino krypčių ženklais.
Mes nežinome, kiek suomių važiuodami per Lietuvą džiaugiasi mūsiškomis rodyklėmis, bet iš principo jos yra geresnės. Aišku dizainas tobulintinas, kai kada informacija ženkluose per daug sugrūsta, kai kada atvirkščiai - daug skardos, mažai naudos. Man LT ženkluose labiausiai nepatinka šrifto nelankstus taikymas (rašymas tik didžiosiomis raidėmis, skirtingų pločių šrifto neturėjimas ir nenaudojimas ir pan.).
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąMan irgi dabartiniai ženklai gerokai aiškesni, nes juose galima matyti kokia sankryžos konfigūracija. Vizualiai matant schemą žymiai paprasčiau yra suprasti kur yra reikalingas nusukimas, nei matant tiesiog kryptį ir atstumą metrais.Paskutinis taisė PoDV; 2019.10.30, 14:36.
Komentuoti:
-
Tokiu atveju, galbūt užtektų tokio dizaino tik su skirtingo lygio sankryžomis, kai yra tik vienas išvažiavimas, trišalė sankryža arba išsišakojimas? Pvz. kažkas panašaus yra Švedijoje bei Suomijoje ir kai kur Estijoje (kas liečia skirtingų lygių sankryžas). Pastebėjau, kad Estijoje plačiai naudojamas variantas paplitęs ir Islandijoje. Išsišakojimas arba skirtingų lygių sankryža su vienu išvažiavimu Švedijoje pažymėta taip:
Keturšalėms sankryžoms arba kai reikia pažymėti kelias iš eilės sankryžas, tokie kelio ženklai būtų nenaudojami.Paskutinis taisė PoDV; 2019.10.30, 14:16.
Komentuoti:
-
Man taipogi naujai pasiūlyti variantai mažiau aiškūs ir tuo pačiu mažiau priimtinesni. Pagrinde, dėl minėto rodyklių painiojimosi. Dabartiniai ženklai puikiai parodo kuriose kryptyse nuo kelio pasukus galima atrasti gyvenvietes.
Komentuoti:
-
Man irgi dabartiniai ženklai gerokai aiškesni, nes juose galima matyti kokia sankryžos konfigūracija. Vizualiai matant schemą žymiai paprasčiau yra suprasti kur yra reikalingas nusukimas, nei matant tiesiog kryptį ir atstumą metrais.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąNauji pavyzdžiai.
Kai kertamas kelias nėra krašto ar magistralinis kelias, krašto arba magistralinio kelio kryptys (gyvenvietės) nesikeičia, tikslinga nurodyti tik maršruto numerį:
Keturšalės sankryžos turės perskyrą nuo atstumo apačioje, taip nurodant, kad atstumas apačioje galioja visoms kryptims.
Kai yra kelios sankryžos arti viena kitos, galima jas nurodyti viename ženkle taip:
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Nauji pavyzdžiai.
Kai kertamas kelias nėra krašto ar magistralinis kelias, krašto arba magistralinio kelio kryptys (gyvenvietės) nesikeičia, tikslinga nurodyti tik maršruto numerį:
Keturšalės sankryžos turės perskyrą nuo atstumo apačioje, taip nurodant, kad atstumas apačioje galioja visoms kryptims.
Kai yra kelios sankryžos arti viena kitos, galima jas nurodyti viename ženkle taip:
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąKoks ženklinimo pakeitimas tiktų šiai konkrečiai vietai, kad vairuotojams būtų aišku kur išsukti? Dabartinis ženklinimas nors ir teoriškai teisingas, tačiau vairuotojai dažnai pasuka ne ten kur reikia
https://goo.gl/maps/eZdW6AbLn7btHYqYA
(ženkle po rodykle į Kretingą užblurinta 300m)
Spėju, čia viską sumaišo nuvažiavimas į žvyrkelį. Geriausia ką šiuo metu galėčiau sugalvoti nepakeičiant esamų ženklų ir standartų tai šis ženklas Tiesa, pakartotas ir ties lėtėjimo juostos pabaiga kartu su tuo pačiu eismo juostų ženklu.
Kitas variantas. Pastatyti naują ženklą su trim išvažiavimais, bet išvažiavimus numeruoti abecelės tvarka: A - <tuščia>, B - Kretinga, C - Klaipėda (šiaurė). Tokia numeracija ir galėtų būti naudojama tokiems atvejams, kai vienas iš arti esančių nuovažų yra <tuščia> ir nėra kaip kitaip dėstyti krypčių. Numeracijos vietoj raidžių nenaudoti todėl, kad ją reiktų rezervuoti atskiroms autostradų skirtingų lygių sankryžoms, o raidės būtent ir turėtų būti skirtos (kaip yra daugumoje užsienio šalių, kurios naudoja exit numerius) skirtingiems tos pačios sankryžos išvažiavimams.
Paskutinis taisė PoDV; 2019.10.30, 12:04.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Koks ženklinimo pakeitimas tiktų šiai konkrečiai vietai, kad vairuotojams būtų aišku kur išsukti? Dabartinis ženklinimas nors ir teoriškai teisingas, tačiau vairuotojai dažnai pasuka ne ten kur reikia
https://goo.gl/maps/eZdW6AbLn7btHYqYA
(ženkle po rodykle į Kretingą užblurinta 300m)
Komentuoti:
-
Papildau dar vienu eskizu ženklinimo idėjai su dvejais išvažiavimais. Idėja tokia, kai atstumą iki išvažiavimo vietą reikia pakeisti dėl maršrutų numerių išdėstymo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąAtstumas kilometrais iki ženkle nurodytos krypties, o ne iki pačios sankryžos...
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Atstumas kilometrais iki ženkle nurodytos krypties, o ne iki pačios sankryžos...
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąMan trūksta atstumų kilometrais.
"Naujo dizaino" ženklo "Raudondvaris, Paberžė" trūkumas, kad išsukimai du, bet jie sujungti, o "Vilnius" jau atskirai. "Senojo dizaino" ženklas to trūkumo neturi..
Paskutinis taisė PoDV; 2019.10.29, 20:41.
Komentuoti:
-
Man trūksta atstumų kilometrais.
"Naujo dizaino" ženklo "Raudondvaris, Paberžė" trūkumas, kad išsukimai du, bet jie sujungti, o "Vilnius" jau atskirai. "Senojo dizaino" ženklas to trūkumo neturi.
"Naujo dizaino" ženklo "Nemenčinė, Maišiagala" privalumas, kad žymi išsukimą "trumpa rodyklė". "Senojo dizaino" turi trūkumą, kad ilga rodyklė suponuoja, kad ten ir yra Maišiagala, nors ji yra dešinėje.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
O kodėl siūlai keisti į tokius? Kur tokius naudoja?
O panašus standartas yra naudojamas Švedijoje ir Suomijoje. Tiesa, mano truputį modifikuotas Netgi galvoju, kad trišalėms sankryžoms būtų naudojimas toks be perskyros apačioje (toks kaip Estijoje, kur perskiria atstumą nuo kitų ženklo elementų), o keturšalėms ir sankryžoms su keliais išvažiavimais jis būtų naudojamas.Paskutinis taisė PoDV; 2019.10.28, 09:50.
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: