Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Krypčių ženklinimas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PoDV
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    Kodėl į Minską važiuoti per pirmą išvažiavimą, o į Oro uostą per antrą ? Kodėl krypties rodyklė rodo A14, jei nei iš Oslo gatvės nei iš aplinkkelio nėra tiesioginio įvažiavimo į ją ? A14 geriau rašyti kryptimi tiesiai (arba išvis nerašyti) - pro Savanorių pr., ir Geležinio Vilko g., o išvažiavime žymėti A3. Kadangi iš šio išvažiavimo taip pat galima pasiekti aplinkkelį, būtų galima žymėti ir Panevėžį. Taip pat abejočiau Lydos pažymėjimo reikalingumu. Gal geriau Gardinas, Druskininkai arba Marijampolė ?

    Nesiorientuoju į visišką krypčių ženklinimo sistemos perdarymą, bet ok.
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.09.14, 21:35.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    Kodėl į Minską važiuoti per pirmą išvažiavimą, o į Oro uostą per antrą ? Kodėl krypties rodyklė rodo A14, jei nei iš Oslo gatvės nei iš aplinkkelio nėra tiesioginio įvažiavimo į ją ? A14 geriau rašyti kryptimi tiesiai (arba išvis nerašyti) - pro Savanorių pr., ir Geležinio Vilko g., o išvažiavime žymėti A3. Kadangi iš šio išvažiavimo taip pat galima pasiekti aplinkkelį, būtų galima žymėti ir Panevėžį. Taip pat abejočiau Lydos pažymėjimo reikalingumu. Gal geriau Gardinas, Druskininkai arba Marijampolė ?



    Tai gal tada važiuojant tiesiai reikia žymėti Oro uostą, jei jis yra žymimas toje pačioje sankryžoje į dešinę, važiuojant A1 ? Kur žymėjimo vientisumas ?
    Vientisumo labai mažai. Toks jausmas, kad reikalas ne vienose rankose.
    O dėl Lydos visiškai sutinku. Vilniuje pilna nuorodų į Baltarusijos miestus, kur mažai kas važiuoja: Minskas, Gardinas, Polockas, Lyda... Bet visiškai nėra nuorodų į Balstogę, Daugpilį, Varšuvą, net į Marijampolę ar Šiaulius...

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą

    Į Savanorių pr. ten iš viso nepasuksi

    Šiaip, geriausias būdas krypčių ženklinime - kviesti specialistą iš kito miesto (arba užsienietį) ir taisyti viską, kol jam nebus iki galo aišku. Berods, taip daro vokiečiai ir olandai. Nes Lietuvoje didžiausia problema yra tame, kad dažnai nenurodomos kryptys vien dėl to, kad "visiems ir taip aišku".
    Vietoj kur dabar "Centras", ten galėtų atsirasti "Savanorių pr."

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    A1 link Vilniaus centro.

    1. išvažiavimas: Tiesiai - (A1) Savanorių pr.; Lazdynai; Centras. Į dešinę - (A19; E85) Lyda; Minskas; Trakai
    2. išvažiavimas: Tiesiai - (A1) Savanorių pr. Į dešinę - (A2;A14;oro uostas) Lazdynai; Centras.
    Kodėl į Minską važiuoti per pirmą išvažiavimą, o į Oro uostą per antrą ? Kodėl krypties rodyklė rodo A14, jei nei iš Oslo gatvės nei iš aplinkkelio nėra tiesioginio įvažiavimo į ją ? A14 geriau rašyti kryptimi tiesiai (arba išvis nerašyti) - pro Savanorių pr., ir Geležinio Vilko g., o išvažiavime žymėti A3. Kadangi iš šio išvažiavimo taip pat galima pasiekti aplinkkelį, būtų galima žymėti ir Panevėžį. Taip pat abejočiau Lydos pažymėjimo reikalingumu. Gal geriau Gardinas, Druskininkai arba Marijampolė ?

    A19 link Lazdynų.

    1. išvažiavimas. Tiesiai - Kaunas; Lazdynai; Centras. Į dešinę - Savanorių pr.
    2. išvažiavimas. Tiesiai - Lazdynai; Centras. Į dešinę - Kaunas.
    Tai gal tada važiuojant tiesiai reikia žymėti Oro uostą, jei jis yra žymimas toje pačioje sankryžoje į dešinę, važiuojant A1 ? Kur žymėjimo vientisumas ?

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    A19 link Lazdynų.

    1. išvažiavimas. Tiesiai - Kaunas; Lazdynai; Centras. Į dešinę - Savanorių pr.
    Į Savanorių pr. ten iš viso nepasuksi

    Šiaip, geriausias būdas krypčių ženklinime - kviesti specialistą iš kito miesto (arba užsienietį) ir taisyti viską, kol jam nebus iki galo aišku. Berods, taip daro vokiečiai ir olandai. Nes Lietuvoje didžiausia problema yra tame, kad dažnai nenurodomos kryptys vien dėl to, kad "visiems ir taip aišku".

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    A1 link Vilniaus centro.

    1. išvažiavimas: Tiesiai - (A1) Savanorių pr.; Lazdynai; Centras. Į dešinę - (A19; E85) Lyda; Minskas; Trakai
    2. išvažiavimas: Tiesiai - (A1) Savanorių pr. Į dešinę - (A2;A14;oro uostas) Lazdynai; Centras.

    A19 link Lazdynų.

    1. išvažiavimas. Tiesiai - Kaunas; Lazdynai; Centras. Į dešinę - Savanorių pr.
    2. išvažiavimas. Tiesiai - Lazdynai; Centras. Į dešinę - Kaunas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    O be to, ta vieta gėdinga dar ir tuo, kad ten meluojama nevietiniams, kad CENTRAS yra tiesiai (nors 80 procentų transporto suka link Lazdynų ).
    Tai - necivilizuotas elgesys.
    Vilniuje su vietinių krypčių ženklinimu (baltame fone) yra apgailėtina padėtis. Vienas kitas ženklas atsirado tik Vakariniame aplinkkelyje.

    Ženklinimo TOP'as yra Galvės g. ir Pietinio aplinkeklio sankryžoje (A4, A16 su A19).
    Atvažiuojant į Vilnių nuo Trakų nėra nuorodos į Lazdynus, bet yra nuoroda į Kauną (važiuojant rytų kryptimi).

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Pritarčiau. Man važiavimas pro Savanorių pr. atvažiuojant nuo Kauno atrodo toks nelogiškas...
    Priklauso nuo to į kur reikia. Jei taikoma link GV (Baltupiai, Jeruzalė, Antakalnis, Žirmūnai), tada pro Savanorius geriau. Po Savanorių ir Pedagoginio žiedais šauni tiesiai. Daug patogiau nei įvažinėt į žiedą atvažiavus iš Oslo g arba Narbuto. arba rangytis nuo VA per Ukmergės g. ir Ozo g.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Pritarčiau. Man važiavimas pro Savanorių pr. atvažiuojant nuo Kauno atrodo toks nelogiškas...
    Absoliučiai nelogiškas. O be to, ta vieta gėdinga dar ir tuo, kad ten meluojama nevietiniams, kad CENTRAS yra tiesiai (nors 80 procentų transporto suka link Lazdynų ). Tai - necivilizuotas elgesys.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Pritarčiau. Man važiavimas pro Savanorių pr. atvažiuojant nuo Kauno atrodo toks nelogiškas...

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tai ir buvo planai pradėti rekonstrukciją, tačiau kažkodėl viskas sustojo. Tarp Maximos ir Gariūnų suplanuotas tuneliukas. Manau, kad būtų apkrautas keleriopai labiau nei kai kurie pėsčiųjų perėjimai vidury laukų.
    Na, ir šiaip atėjo laikas kažką daryti su posūkiu į Lazdynus. Iš principo ten jau reikia 2 juostų estakados nuo A1 link Gariūnų.
    Taip pat reikia platinti iki 2 juostų posūkį nuo Gariūnų į Kauną.


    A1 GARIUNAI.jpg
    Paskutinis taisė Romas; 2019.09.14, 19:46. Priežastis: Nuotraukų dubliavimas

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Mačiau Panevėžio aplinkkelyje, kad kai kurie krypčių ženklai atstumus žymi iš kitos pusės, panašiai kaip estai. Gal lietuviai irgi reiškia norą turėti tokią sistemą

    Komentuoti:


  • c2h5oh
    replied
    Toks linksmas žemėlapis apie atstumų žymėjimą Europoje

    https://bigthink.com/strange-maps/road-signage

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Taip, tiesioginis. Ryga būtų A2/A17/A10/E67/E272
    Iki Alytaus A4 irgi nenuvažiuosi (teks išsukti į 128), bet kažkodėl ties miesto pavadinimu nurodytas šis kelio numeris. O vat ties Ryga jau negalėjo nurodyti A2, nors situacija lygiai tokia pati

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Na va ir turim mintį, ką pakišti kelio ženklų lobistams. Gautų sočiai užsakymų pakeisti ženklus, tai gal nors nustotų visur tuos geltonus skydus perėjose kišti.
    Aišku labai praleistas laikas, kai buvo galima protingai ir pagrįstai pakeisti šriftą bei standartus ir taip palaipsniui pakeisti visus ženklus. T.y. kol nebuvo tiek daug ženklų su krypčių nuorodomis. Jeigu tik keisti, tai palaipsniui, naujus įrengiant pagal naują standartą, o senus keičiant tik jiems susidėvėjus ar atliekant kokius remontus/rekonstrukcijas.
    Paskutinis taisė sleader; 2019.08.17, 09:26.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Įdomus straipsnis apie didžiąsias ir mažąsias raides kelio ženkluose:

    https://bignow.lt/tinklarastis/lietu...riams-nesaugu/

    Visgi buvo kažkokie tyrimai.
    Na va ir turim mintį, ką pakišti kelio ženklų lobistams. Gautų sočiai užsakymų pakeisti ženklus, tai gal nors nustotų visur tuos geltonus skydus perėjose kišti.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Įdomus straipsnis apie didžiąsias ir mažąsias raides kelio ženkluose:

    https://bignow.lt/tinklarastis/lietu...riams-nesaugu/

    Visgi buvo kažkokie tyrimai.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Įdomu. Gal kokią nuorodą į mokslinį straipsnį? Googlej rasti nelabai ko pavyko.
    Pagalvojau, kad mokslinį, bet gal ir ne mokslinį, net nežinau. Tiesiog JAV, kurdami naują šriftą savo keliams (Clearview font), nustatė, kad tikslingiau naudoti mažąsias raides. Interstate'uose berods visada naudojo mažąsias, o vietiniuose keliuose berods įvairiai.

    ...bet norėčiau, kad būtų mokslinis straipsnis

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Įdomu. Gal kokią nuorodą į mokslinį straipsnį? Googlej rasti nelabai ko pavyko.
    Ne mokslinis straipsnis, bet diskusija įdomi:
    https://ux.stackexchange.com/questio...-vs-lower-case

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Jau net moksliškai įrodyta, kad geriau yra mažosios raidės.
    Įdomu. Gal kokią nuorodą į mokslinį straipsnį? Googlej rasti nelabai ko pavyko.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    mažosiomis raidėmis (pagal gramatikos taisykles)

    Problema išspręsta. Vienybė težydi!

    Reiktų teikti tokį įstatymo projektą Būtų išspręsta bent iki 50% tokių ženklų estetikos problemų
    Kaip mažosiomis raidėmis? Pirma raidė turi būti didžioji. O kaip suprast gramatikos taisykles?

    Kelio ženklų ir vertikaliojojo ženklinimo taisyklės nėra įstatymas. Tai taisyklės, kurias tvirtina susisiekimo ministras.

    Komentuoti:

Working...
X