Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Krypčių ženklinimas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ginthus
    replied
    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
    Ei, gal nepradėkim tų sąmokslo teorijų ("įsiteikti svečiui" ir t.t.). Panevėžio ir Utenos rodyklės lygiai tokios pat kaip ir Varšuvos (ir skirtingos nuo Kauno ir Gardino). Klausimas grynai apie ženklinimą skirtingomis rodyklėmis.
    Turime iš viso 3 skirtingus ženklinimus. Bet Varšuvos kryptis ne tik kad skiriasi rodyklės forma ir krypties rodymu pagal kompasą, bet dar ir neturi nei kelio numerio (logiška, nes nėra tiesioginio kelio, vadinasi ir kryptis net neturi būti rodoma). Tad ši rodyklė labiau primena turistines rodykles senamiesčiuose, kur parodomos kryptys iki artimiausių sostinių, nei kelio ženklą.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Man įdomiau ne tai, kad kryptis idealiai atitinka kompasą, bet apskritai prie ko čia Varšuva? Panašu, kad apskritai niekas jokių taisyklių nežiūrėjo, o pakabino tiesiog, kad kažkokiam svečiui įsiteikti.
    Krypties nuroda į Varšuvą čia kabo nuo neatmenamų laikų ir iš visų matomų nuotraukoje atsirado pirmoji. Tais laikais dar pas mus nenaudojo rodyklių vaizduojančių išvažiavimą iš žiedo. Nors iš tiesų nelabai aišku kodėl ji tokia yra. Tolimesnėse sankryžose Varšuvos kryptimi irgi yra likusios kelios tokios nuorodos, bet taip pavyks nuvažiuoti geriausiu atveju iki Vilniaus ribos, o po to jau nebebus aišku kuria kryptimi važiuoti link Varšuvos, nes artimiausia nuoroda bus tik ties Kaunu (už Megos).

    Komentuoti:


  • c2h5oh
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Man įdomiau ne tai, kad kryptis idealiai atitinka kompasą, bet apskritai prie ko čia Varšuva? Panašu, kad apskritai niekas jokių taisyklių nežiūrėjo, o pakabino tiesiog, kad kažkokiam svečiui įsiteikti.
    Ei, gal nepradėkim tų sąmokslo teorijų ("įsiteikti svečiui" ir t.t.). Panevėžio ir Utenos rodyklės lygiai tokios pat kaip ir Varšuvos (ir skirtingos nuo Kauno ir Gardino). Klausimas grynai apie ženklinimą skirtingomis rodyklėmis.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
    Vilnius, Konstitucijos pr ir Pedagoginio žiedo sankirta.

    Klausimas - kuria kryptimi važiuoti į Varšuvą?
    Teisingas atsakymas - o gi ta pačia, kaip ir į Kauną bei Gardiną! Bet kodėl tuomet Varšuvos, Gardino, Panevėžio ir Utenos rodyklės yra kitokios nei Kauno ir Gardino?

    Reikia manyti, šitas žymėjimas visiškai atitinka žymėjimo taisykles (kuriomis visada pateisinamas bet koks idiotiškas žymėjimas keliuose)?
    Man įdomiau ne tai, kad kryptis idealiai atitinka kompasą, bet apskritai prie ko čia Varšuva? Panašu, kad apskritai niekas jokių taisyklių nežiūrėjo, o pakabino tiesiog, kad kažkokiam svečiui įsiteikti.

    Komentuoti:


  • c2h5oh
    replied
    Vilnius, Konstitucijos pr ir Pedagoginio žiedo sankirta.

    Klausimas - kuria kryptimi važiuoti į Varšuvą?
    Teisingas atsakymas - o gi ta pačia, kaip ir į Kauną bei Gardiną! Bet kodėl tuomet Varšuvos, Gardino, Panevėžio ir Utenos rodyklės yra kitokios nei Kauno ir Gardino?

    Reikia manyti, šitas žymėjimas visiškai atitinka žymėjimo taisykles (kuriomis visada pateisinamas bet koks idiotiškas žymėjimas keliuose)?

    Click image for larger version  Name:	IMG_2770.JPG Views:	1 Size:	287,4 kB ID:	1688116

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Vilniaus savivaldybės atsakymas:
    Informuojame, kad Oslo g. prieš nuvažiavimą link Centro ir į Lazdynų pusę, 2019 m. bus įrengtos santvarinės sistemos, ant kurių bus pastatyti informaciniai maršrutinio orientavimo kelio ženklai, nurodantys važiavimo kryptis į gyvenvietes, gatves ir pan.
    Esu matęs kažkada brėžinius, kur vaizduojamas abejų Oslo g. pusių išplatinimas ir mačiau, kad kryptys link Lazdynų ir Centro yra nurodomos ant santvarinių konstrukcijų. Tuo požiūriu, dabartiniu momentu darbai dar nebaigti

    Galėtų konstrukciją su ženklais uždėti kur nors iš karto pravažiavus tiltą, tuo pačiu pranešant nurodomaisiais ženklais kokia laukia konfigūracija.
    Paskutinis taisė PoDV; 2018.11.29, 12:30.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Idealiu atveju kairiosios rodyklės turėtų būti sujungtos. Kad būtų aišku, jog 1 juosta ir 2 juosta (1 juosta važiuojant nuo Gariūnų šviesoforo) nusuka į VA, o kairiausia juosta pasidalina į dvi ir nuvažiuoja link centro. Vizualiai dėl seno/naujo asfalto spalvų skirtumo būnant ant tilto atrodo, kad vidurinė juosta nusuka link centro ir tik pirma juosta važiuoja į VA, pasidalindama į dvi.
    Svarsčiau nubraižyti būtent tokią rodyklę, bet nebuvau 100% užtikrintas dėl konfigūracijos, nors mačiau kitų forumiečių pabraižymus, kad kairėje prasideda kairioji juosta link Centro.

    Štai kaip iš tikrųjų turėtų (panašiai) atrodyti rodyklė:
    Click image for larger version  Name:	Lazdynai_pataisytas.png Views:	1 Size:	118,8 kB ID:	1682084
    Paskutinis taisė PoDV; 2018.11.12, 14:48.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Vokiško ženklo eskizo koncepsija Lazdynams by me
    Click image for larger version

Name:	Lazdynu sankryza pavyzdys.png
Views:	87
Size:	52,8 kB
ID:	1680956
    Idealiu atveju kairiosios rodyklės turėtų būti sujungtos. Kad būtų aišku, jog 1 juosta ir 2 juosta (1 juosta važiuojant nuo Gariūnų šviesoforo) nusuka į VA, o kairiausia juosta pasidalina į dvi ir nuvažiuoja link centro. Vizualiai dėl seno/naujo asfalto spalvų skirtumo būnant ant tilto atrodo, kad vidurinė juosta nusuka link centro ir tik pirma juosta važiuoja į VA, pasidalindama į dvi.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Atkreipiau dėmesį ir... pakraupau. Krypčių rodyklės pastatytos ten, kur jau nebegalima rikiuotis, prie ištisinės linijos. Kur bent minimalus 50m atstumas persirikiavimui? Tokios kategorijos gatvėje nepakenktų ir 100m. O dar geriau pradubliuoti kryptis 2 kartus.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Vokiško ženklo eskizo koncepsija Lazdynams by me
    Click image for larger version

Name:	Lazdynu sankryza pavyzdys.png
Views:	87
Size:	52,8 kB
ID:	1680956

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Su pačiais ženklais gal ir viskas gerai, užtektų papildomai prieš tiltą įrengti ženklą, nurodantį, kad pirma juosta - į Panevėžį, Uteną, antra, trečia juosta - Centras, Minskas. Labai norėčiau, kad toks ženklas kažkada ateityje atsirastų.
    Parašiau į tvarkaumiesta.lt Labai norėčiau, kad atsižvelgtų, o ne šautų atmazkę, kad tokios 2012 m. vertikaliojo ženklinimo taisyklės.

    Galima puikiai sutvarkyti nuorodas, vadovaujantis šiomis taisyklėmis, kaip pvz. A19 kelyje nuorodos į A4/A16.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    95% ten važiuoja nuolat, tai ypatingų nesklandumų nevyksta. Bet informatyvius ženklus galėtų įrengti dar prieš tiltą (čia standartinė Lietuvos bėda).
    Su pačiais ženklais gal ir viskas gerai, užtektų papildomai prieš tiltą įrengti ženklą, nurodantį, kad pirma juosta - į Panevėžį, Uteną, antra, trečia juosta - Centras, Minskas. Labai norėčiau, kad toks ženklas kažkada ateityje atsirastų.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    95% ten važiuoja nuolat, tai ypatingų nesklandumų nevyksta. Bet informatyvius ženklus galėtų įrengti dar prieš tiltą (čia standartinė Lietuvos bėda).

    Komentuoti:


  • M1gdas
    replied

    sleader paaiškinimo papildymas vaizdu.

    Click image for larger version

Name:	Oslo g 2 (4).jpg
Views:	76
Size:	358,3 kB
ID:	1681931

    Click image for larger version  Name:	Oslo g 2 (3).jpg Views:	1 Size:	69,6 kB ID:	1681930
    Paskutinis taisė M1gdas; 2018.11.11, 20:34.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą

    Tai, kad nėra taip, kaip rašai. Pirmos dvi juostos nuveda į aplinkkelį, trečia nuveda link geležinio vilko. Ketvirta juosta atsiranda iš niekur.

    Viena blogybė, kad juostos vingiuoja vienaip, o mašinos važiuoja kitaip - važiuojantys antra juosta per vėlai sužino, kad ji veda į aplinkkelį, todėl per daug nesiparindami ir be posūkio pakeičia juostą toje vietoje, kur jos pavingiuoja.
    Ten kažkaip durnai padaryta. Už tilto tai pirma ir antra juosta nusuka link aplinkkelio ir Lazdynų, o toliau Oslo g. gali važiuoti tik trečiaja - kas labai keista. Standartiškai jeigu gatvė/kelias turi dvi juostas prieš sankryžą ar nuovažą, o už jos irgi dvi juostas, tai tiesiai gatve/keliu turi galėti važiuoti irgi dvejomis juostomis. Kad nebūtų bereikalingu persirikiavimų ir manevravimų, tai turėjo būtų tokia tvarka (nuo dešinės pusės): pirma juosta nuvažiuoja į aplinkkelį ir atsišakoja link Lazdynų, antra juosta išsišakoja važiavimui link aplinkkelio ir toliau Oslo g., o trečia - toliau Oslo g. Dabar padaryta, kad intuityviai nesuprastum kaip važiuoti ir paskutine minute (kai jau prasideda ištisinės linijos) turėtum rikiuotis, nes garantuoti būsi ne toje juostoje. Kadangi niekas nesitiki, kad iš trečios juostos galėsi išsukti į dešinę, tačiau važiuodamas antrąja juosta tikiesi, kad galėsi ir toliau važiuoti tiesiai, nes tai nėra papildoma juosta nuvažiavimui.
    Ir tai stabdo eisma, nes kiekvienas persirikiavimas mažina srauto greitį ir užkerta galimybę sklandžiam judėjimui.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė tomtom Rodyti pranešimą

    bet abi juostos link Vakarinio aplinkkelio atsiranda iš užvažiavimo juostos nuo viaduko šalia Depo. T.y. važiuojant nuo Gariūnų yra dvi juostos iki to viaduko ir važiuojant nė viena iš jų bei nepersirikiavus nepavyks patekti į Vakarinį aplinkkelį. Suprantu, kad dažniausiai tai nėra sudėtinga padaryti, bet greitoje ir intensyvioje gatvėje geriau išvengti bereikalingų rikiavimųsi. Taip pat nusukimas į Lazdynus galėtų prasidėti daug anksčiau be papildomo platinimo
    Tai, kad nėra taip, kaip rašai. Pirmos dvi juostos nuveda į aplinkkelį, trečia nuveda link geležinio vilko. Ketvirta juosta atsiranda iš niekur.

    Viena blogybė, kad juostos vingiuoja vienaip, o mašinos važiuoja kitaip - važiuojantys antra juosta per vėlai sužino, kad ji veda į aplinkkelį, todėl per daug nesiparindami ir be posūkio pakeičia juostą toje vietoje, kur jos pavingiuoja.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė tomtom Rodyti pranešimą

    bet abi juostos link Vakarinio aplinkkelio atsiranda iš užvažiavimo juostos nuo viaduko šalia Depo. T.y. važiuojant nuo Gariūnų yra dvi juostos iki to viaduko ir važiuojant nė viena iš jų bei nepersirikiavus nepavyks patekti į Vakarinį aplinkkelį. Suprantu, kad dažniausiai tai nėra sudėtinga padaryti, bet greitoje ir intensyvioje gatvėje geriau išvengti bereikalingų rikiavimųsi. Taip pat nusukimas į Lazdynus galėtų prasidėti daug anksčiau be papildomo platinimo
    Viskas ten tvarkoje. Nebent galėtu iš anksto informacinius ženklus normalius sudėti (ko pas mus tikrai trūksta):



    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė tomtom Rodyti pranešimą

    bet abi juostos link Vakarinio aplinkkelio atsiranda iš užvažiavimo juostos nuo viaduko šalia Depo. T.y. važiuojant nuo Gariūnų yra dvi juostos iki to viaduko ir važiuojant nė viena iš jų bei nepersirikiavus nepavyks patekti į Vakarinį aplinkkelį. Suprantu, kad dažniausiai tai nėra sudėtinga padaryti, bet greitoje ir intensyvioje gatvėje geriau išvengti bereikalingų rikiavimųsi. Taip pat nusukimas į Lazdynus galėtų prasidėti daug anksčiau be papildomo platinimo
    Po teisybei aš ir pats maniau, kad darys, kaip tamstos antrame variante, bet padarė kitaip nei tamsta manai. Dabar neatsiranda papildoma juosta dešinėje, o esamos juostos daro vingį, bei atsiranda papildoma juosta kairėje. Tad nuo pat Gariūnų sankryžos viena juosta veda į aplinkkelį.

    Komentuoti:


  • tomtom
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tai kad dabar padaryta 4 juostos, po 2 kiekvienai krypčiai.
    bet abi juostos link Vakarinio aplinkkelio atsiranda iš užvažiavimo juostos nuo viaduko šalia Depo. T.y. važiuojant nuo Gariūnų yra dvi juostos iki to viaduko ir važiuojant nė viena iš jų bei nepersirikiavus nepavyks patekti į Vakarinį aplinkkelį. Suprantu, kad dažniausiai tai nėra sudėtinga padaryti, bet greitoje ir intensyvioje gatvėje geriau išvengti bereikalingų rikiavimųsi. Taip pat nusukimas į Lazdynus galėtų prasidėti daug anksčiau be papildomo platinimo

    Attached Files
    Paskutinis taisė Romas; 2018.11.06, 21:40. Priežastis: Kopija iš temos "Gariūnų g. projektai"

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė spirit Rodyti pranešimą

    Žiūronus dalins prie įvažiavimų ar reiks iš namų imt?
    Vakariniame aplinkkelyje reiktų šias nuorodas truputį atitraukt toliau nuo letėjimo juostos pradžios. Tarkim 50-100 m iki letėjimo juostos pradžios. Vairuotojas iš pradžių pamato kryptis, paskui horizontalus ženklinimas rodo letėjimo juostos pradžią. Turbūt pats pigiausias ir mažiausiai galvosūkių keliantis sprendimas

    Komentuoti:

Working...
X