Klaidas geriau taisyti, o ne teisinti. Geriau būtų atstatyta nuoroda į Vilnių ir į oro uostą, o vairuotojams sudaryta galimybė patiems pasirinkti, kokiu keliu važiuoti.
Bet jeigu ant šio aplinkelio bus pridėta nuorodų į Vilnių - tai situacija bus kaip Klaipėdoje, kur tiesiai Klaipėda, į dešinę Klaipėda, ir į visas puses Klaipėda.
Aplinkelyje nuorodos turi būti konkretesnės - Salininkai, Naujininkai, oro uostais, ir t.t.
Į oro uostą paprasčiau pro Gariūnus ir IKEA. Kam trenktis ratais Eišiškių kelio šunkeliais?
Niekas negali garantuoti, kad Savanorių pr. ar Gariūnų tiltas nebus remontuojamas ar užkimštas. Yra dar Trakų kryptis ir intensyvus eismas tarp Aukštųjų Panerių ir Kirtimų pramoninių rajonų.
Dabar maps.lt iš Kirtimų 47 iki oro uosto rodo kelią per Savanorių prospektą, o iš Kirtimų 51 iki ten pat - per Eišiškių plentą (turbūt dar įvesti seni greičiai).
Turbūt Vilniaus kryptis važiuojant link Pagirų nepažymėta dėl labai paprastos priežasties- labai abejoju , ar daug žmonių, atvažiavę nuo Gariūnų, Kauno, Trakų, į miestą važiuos pro Vaidotų sankryžą. Nebent į oro uostą pro ten apsimoka važiuoti. Tai realiai į oro uostą pakaktų nuorodos. Na, idealiausiu atveju dar ir į Salininkus, Kirtimus, Juodšilius.
Klaidas geriau taisyti, o ne teisinti. Geriau būtų atstatyta nuoroda į Vilnių ir į oro uostą, o vairuotojams sudaryta galimybė patiems pasirinkti, kokiu keliu važiuoti.
Turbūt Vilniaus kryptis važiuojant link Pagirų nepažymėta dėl labai paprastos priežasties- labai abejoju , ar daug žmonių, atvažiavę nuo Gariūnų, Kauno, Trakų, į miestą važiuos pro Vaidotų sankryžą. Nebent į oro uostą pro ten apsimoka važiuoti. Tai realiai į oro uostą pakaktų nuorodos. Na, idealiausiu atveju dar ir į Salininkus, Kirtimus, Juodšilius.
Keista, kad nuo B.Vokės pusės nuorodos į Vilnių yra,
o Vilniaus aplinkkelyje nuo Kauno pusės (kur žymiai daugiau ne vietinių vairuotojų) - nėra net užuominų apie jokį Vilnių
Nereikia net nevietinių. Pats važiuodamas A19 buvau įsitikinęs, kad už Pagirių viaduko yra nusukimas, tik todėl, kad Vilniaus krypties niekur nėra pažymėta... Teko apsisukti kažkur prie Vaidotų stoties.
Tikėkimės, kad nuorodose atsiras vietos ir Vilniui - vis dėlto tose taisyklėse rašoma "atsižvelgiant į Vilniaus, kaip Lietuvos Respublikos sostinės, reikšmę"...
Kol kas atrodo, kad kai kam Minskas kur kas svarbesnis... (čia jau emocinis OT)
Pažiūrėkim ką rodyklių į Vilnių 202 kelyje klausimu sako Maršrutinio orientavimo taisyklės KMOT 07
1 priedas (202 kelias)
2 priedas (žemėlapio fragmentas)
Kad buvo nenurodyta Vilniaus kryptis į Vilnių, projektuotojai gali sakyti, kad:
- maršrutinio orientavimo schemoje kryptis į Vilnių 202 kelyje nurodyta tik kitame kelio gale (ties Baltąja Voke);
- Vaidotų sankryža pati yra Vilniaus mieste ir t.t., ir pan.
Kadangi šiuo atveju sveikas protas ne argumentas, tai galima paieškot, kaip Maršrutinių orientavimosi taisyklių laikėsi projektuotojai:
III. BENDRIEJI MARŠRUTINIO ORIENTAVIMO PRINCIPAI
7. Maršrutinio orientavimo principai parengti atsižvelgiant į:
· kelių paskirtį ir reikšmę;
· Vilniaus, kaip Lietuvos Respublikos sostinės, reikšmę;
· kelių būklę ir eismo sąlygas;
· maršrutų svarbą ir jų tęstinumą;
(...)
9. Magistralinių kelių informaciniuose ženkluose eilės tvarka nurodomi:
· artimasis objektas – artimiausias administracinio vieneto centras (apskrities, rajono ar savivaldybės centras), per kurį eina kelias;
· tolimasis objektas (...) .
10. Krašto kelių informaciniuose ženkluose eilės tvarka nurodomi:
· artimasis objektas – artimiausias administracinio vieneto centras (apskrities, savivaldybės centras), miestas;
lygiai taip pat ir minskas per gariunus tiesus kelias ir artimas, o ne sukt i desine per kirtimus kaip dabar nurodo zenklai. atsakymas - todel kad kelias per gariunus, tai kelias per miesta, o kur veda zenklai, ten aplinkelis
Chaosas tikras, kai pasižiūri.
Man iki šiol niekas neatsakė, kodėl A1 kelyje prie Gariūnų, važiuoajnt iš Kauno į Vilnių, yra rodyklė į Lazdynus, bet tiesiai rodomas Vilnius mėlyname fone. Nors prieš 4 kilometrus mes jau įvažiavome į miestą. Ir kodėl ten į dešinę rodomi tik Lazdynai, jei per Gariūnus žymiai greičiau ir patogiau pasiekiami dabar ne tik centras, bet ir daugelis miesto rajonų?
Kelio pradžioje bet iš esmės viskas tvarkoje, išskyrus:
- posūki į A4 Druskininkus ir A16 į Trakus pradedamas rodyti tik prie pat "Lukoilo" sankryžą A.Paneriuose, o prie Lentvario kryžkelės apie A4 ir A16 neužsimenama
- kai kur dar painiojami A19 ir 106 kelio ženklai (Arba užsilikęs 106 kelio ženklas)
[/URL]
Trūksta ir krypties į Alytų, nes prieš kelis metus Vilniuje atsirado daug papildomų ženklų su Alytaus kryptimi, o išvažiuojant iš Vilniaus jau nebėra tokios nuorodos...
Važiuojant Pietiniu aplinkkeliu Gariūnų (Kauno) kryptimi
Vaidotų sankryžoje nebuvo užsiminta apie A4 ir A16 kelius.
Prie Aukštųjų Panerių pramoninio rajono A19 kelyje yra trumposos nuorodos į A1, A4, A16 kelius.
Kas labai norės, įžiūrės punktyrus ant ženklų
Ženklinimas sankryžoje prieš Galvės gatvę (A4 ir A16)
Gal šitoje vietoje reikėtų nuorodų ir į A2 ar A14, bet perdaug nereikia norėti.
Tas kelininkų nenuoseklumas ir nenoras galvoti pribloškia.
Įrengus aplinkkelį A19 įvažiavimas nuo Trakų - Kauno pusės į Kirtimų pramoninį rajoną (su muitinėmis) ir į oro uostą taps labai svarbus - gal ne pagrindinis, bet patikimas atsarginis variantas - ten nėra nuorodų į Vilnių ir į Kirtimus .
Atvažiuojant nuo Baltosios Vokės - Pagirių pusės, kur gal 90 proc. eismo sudaro vietiniai, puikiai besiorientuojantys ir be jokių kelio nuorodų, yra nuorodos ir į Vilniaus miesto centrą, ir į oro uostą.
Komentuoti: