Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Krypčių ženklinimas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PoDV
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Žmonės klaidinami. Yra du ženklai: CENTRAS ir LAZDYNAI. Ir asilui aišku, kad abiem keliais nuvažiuosi ne tik į Centrą, ir ne tik į Lazdynus.
    Čia sena tema apie Lietuvos kelių ženklinimą, kuris labai atsilieka (pirmiausiai savo logika ir tikslumu) nuo kitų ES valstybių.
    Kelias į centrą per Oslo g. arba aplinkkeliu ir per Narbuto g. yra geresnis, naujiesnis, patogesnis, greitesnis. Pagaliau tai miesto įvaizdžio klausimas. Kodėl visi Vakarų turistai prie pat miesto nukreipiami į lopytą ir tarybiniais apšvietimo stulpais apstatytą sandėlių gatvę?
    Tokia A1 oficiali trasa link centro. Aš būčiau už tokią idėją, kad A1 kelią reikėtų pravesti per Lazdynus. Oficiali trasa eitų per Gariūnus ir Lazdynus ir baigtųsi ant Tūkstantmečio g. viaduko. Tuo tarpu kitos trasos, pvz. A2, būtų pravesta pro Vakarinį aplinkkelį, o A3 eitų Tūkstantmečio gatve, kur ant viaduko susitiktų su A1. O ruožui tarp Gariūnų ir Žemųjų Panerių būtų suteiktas naujas magistralinio kelio numeris. Tada būtų galima optimizuoti maršrutinį orientavimąsi Vilniaus mieste. Toje sankryžoje būtų: tiesiai - Žemieji Paneriai, po kaire - Lazdynai/Panevėžys (A2)/Centras, po dešine - kaip dabar: Lyda/Minsk/(+būtų naudinga: Marijampolė)

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Tipo kodėl ne per Gariūnus ir Oslo g.? Turbūt dėl to, kad A1 tęsiasi iki pat Savanorių žiedo ir tai tebėra oficialus tranzitinis įvažiavimas į miestą. Keista iš tikrųjų. Nors klaidinimo jokio nėra - tas kelias tikrai veda į Vilniaus centrą. Tik tiek, kad tai nėra trumpiausias kelias.

    Gal nėra norima Gariūnų sankryžos per daug apkrauti, kol ten šviesoforas?
    Žmonės klaidinami. Yra du ženklai: CENTRAS ir LAZDYNAI. Ir asilui aišku, kad abiem keliais nuvažiuosi ne tik į Centrą, ir ne tik į Lazdynus.
    Čia sena tema apie Lietuvos kelių ženklinimą, kuris labai atsilieka (pirmiausiai savo logika ir tikslumu) nuo kitų ES valstybių.
    Kelias į centrą per Oslo g. arba aplinkkeliu ir per Narbuto g. yra geresnis, naujiesnis, patogesnis, greitesnis. Pagaliau tai miesto įvaizdžio klausimas. Kodėl visi Vakarų turistai prie pat miesto nukreipiami į lopytą ir tarybiniais apšvietimo stulpais apstatytą sandėlių gatvę?
    Paskutinis taisė oranger; 2016.05.07, 11:04.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Klausimas toks: kodėl klaidinami ne Vilniaus miesto gyventojai, atvažiuojant nuo Kauno, prie Gariūnų, nukreipiami į "Vilniaus centrą" per Panerius, o ne aplinkkeliu?
    Nes niekas iš vilniečių per ten į centrą nevažiuoja...
    Tipo kodėl ne per Gariūnus ir Oslo g.? Turbūt dėl to, kad A1 tęsiasi iki pat Savanorių žiedo ir tai tebėra oficialus tranzitinis įvažiavimas į miestą. Keista iš tikrųjų. Nors klaidinimo jokio nėra - tas kelias tikrai veda į Vilniaus centrą. Tik tiek, kad tai nėra trumpiausias kelias.

    Gal nėra norima Gariūnų sankryžos per daug apkrauti, kol ten šviesoforas?

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Klausimas toks: kodėl klaidinami ne Vilniaus miesto gyventojai, atvažiuojant nuo Kauno, prie Gariūnų, nukreipiami į "Vilniaus centrą" per Panerius, o ne aplinkkeliu?
    Nes niekas iš vilniečių per ten į centrą nevažiuoja...
    Paskutinis taisė oranger; 2016.05.07, 10:46.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Šiauliai, Vaidoto/Tilžės g. sankryža. Šioje nuotraukoje slepiasi kryptis nurodantis ženklas . Tik kur jis ?



    Štai kur jis . Pirmą kartą pastebėjau, kad šioje sankryžoje išvis yra toks ženklas . Šį medį tikrai reikėtų nukirsti.

    03 27

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Žiūriu, net naujose ženkluose A18 nežymimas Įdomu kodėl. Laukia kada bus užbaigtos likusios aplinkkelio jungtys?
    Kažin ar LAKD žiūri taip toli į prieki ir eilę metų laukia kol bus užbaigtas visas aplinkkelis. Turbūt tuo metu, kai buvo įrengiami šie ženklai apie A18 pažymėjimą net nebuvo pagalvota. Tiesa, iš pradžių A18 net nebuvo. Nutiesus tik šiaurės vakarinę aplinkkelio dalį jis turėjo krašto kelio statusą.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Žemaitijoje (kol kas pastebėjau Plungės ir Telšių rajonuose) nuo pernai pradėta rašyti rajoninių kelių numerius - kelio pradžioje arba išsukus iš pagrindinio kelio. Tai graži praktika.

    Foto 2015.06

    Telšių rajonas. Eigirdžai
    Išsukus iš kelio A11 į 4613 kelią link Juozapavo
    Atvaizdas


    Plungės rajonas.
    Išsukus iš kelio KK164 į kelią 2302 link Alsėdžių
    Atvaizdas


    Alsėdžiai
    Kelias 4603 į Telšius, kelias 4614 į Lieplaukę
    Atvaizdas


    Į Telšius tiesus 4603 kelias yra žvyrkelis.
    Geriau važiuoti Lieplaukės keliu - iki A11 yra asfaltas, o atstumas tik 1 km ilgesnis
    Atvaizdas
    Neblogai Įdomu ar pradės žymėti rajoninių (ir kitų) kelių numerius kartu su nuorodomis į gyvenvietes Kaip sankryžoje į Valkininkus.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Žiūriu, net naujose ženkluose A18 nežymimas Įdomu kodėl. Laukia kada bus užbaigtos likusios aplinkkelio jungtys?
    Paskutinis taisė Xedos; 2015.08.19, 11:57.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Žemaitijoje (kol kas pastebėjau Plungės ir Telšių rajonuose) nuo pernai pradėta rašyti rajoninių kelių numerius - kelio pradžioje arba išsukus iš pagrindinio kelio. Tai graži praktika.

    Foto 2015.06

    Telšių rajonas. Eigirdžai
    Išsukus iš kelio A11 į 4613 kelią link Juozapavo


    Plungės rajonas.
    Išsukus iš kelio KK164 į kelią 2302 link Alsėdžių


    Alsėdžiai
    Kelias 4603 į Telšius, kelias 4614 į Lieplaukę


    Į Telšius tiesus 4603 kelias yra žvyrkelis.
    Geriau važiuoti Lieplaukės keliu - iki A11 yra asfaltas, o atstumas tik 1 km ilgesnis

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Prastas kelių ženklinimo pavyzdys netoli Bubių. Posukis į kairę link Šiaulių ir.... pasislėpęs ženklas.



    Pritraukus.



    Šiek tiek kitu kampu.

    Žinoma, atvažiuojama šiek tiek kitokiu kampu nei buvo daryta nuotrauka, tačiau trumpam iššokus į važiuojamąją dalį man pasirodė, kad ženklas turėtų pranykti pačiu netinkamiausiu metu .



    Svarbiausias aspektas yra tas, kad, pavyzdžiui, aš žinau kur šis ženklas yra, tačiau yra ir tokių, kuriems šis ženklas galbūt būtų pakankamai svarbus ir jie nežinotų, kurią akimirką kurioje vietoje ieškoti pusiau uždengto ženklo.



    Iš priešingos pusės.

    Pastačius ženklą rodantį Šiaulių kryptį kitoje kelio pusėje problema išnyktų (arba pastačius ženklą informuojantį apie artėjančia žiedinę sankryžą patraukus arčiau žiedinės sankryžos).

    Visgi, kadangi didžioji dauguma pro šią sankryžą važiuojančių tikrai žino į kurią pusę yra Šiauliai, šio ženklo dalinis "paslėpimas" nėra tragedija, tačiau kitomis aplinkybėmis tai galėtų būti tikrai nepatogu.

    Paskutinis taisė Xedos; 2015.04.06, 18:05.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    A5 rekonstrukcijos į magistralę ties Mauručiais projektas

    Teks palaukti kokį dešimtmetį, kol toks ženklas bent iš dalies taps realybe
    Atvaizdas

    Šitas ženklas bus pilnai mėlynas ir tikriausiai bus automagistralės ženkliukas (kaip yra greitkelio, kelyje Šiauliai-Radviliškis), šalia gyvenviečių krypties.

    Parašė Romas
    Keičiamas atstumo ženklų modelis
    Atvaizdas


    Pirkimas 156177. Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Ruožo Kaunas–Marijampolė plėtra. Sutartis Nr. 1
    http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=201131
    Ne, čia nėra naujas atstumų ženklų modelis Čia tik variantas, naudojamas kai nurodomi keli kelio maršruto numeriai, kurių kiekvienas veda į tam tikrą gyvenvietę.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Valkininkų žriedinė sankryža kelyje A4 Merkinė - Vilnius
    Nuoroda į vietinį kelią Nr.5004 Valkininkai - Matuizos - Varėna
    Foto 2014.11
    Atvaizdas
    Naujose sankryžose išankstinės rodyklės, su kelio numeriais (kur būna schema 300 m iki sankryžos) žymimos tik ties ties krašto ir magistraliniais keliais, išskyrus greitkelius ir automagistrales. Puiku, kad kur nerengiamas toks ženklas, įrengiami štai tokie nedideli numerių ženkleliai kur nuotraukoje Galėtų juos naudoti visais atvejais, t. y. ne tik su rajoniniais, bet ir su krašto ir magistraliniais keliais
    Paskutinis taisė PoDV; 2014.11.17, 15:15.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Valkininkų žriedinė sankryža kelyje A4 Merkinė - Vilnius
    Nuoroda į vietinį kelią Nr.5004 Valkininkai - Matuizos - Varėna
    Foto 2014.11

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    A5 rekonstrukcijos į magistralę ties Mauručiais projektas

    Teks palaukti kokį dešimtmetį, kol toks ženklas bent iš dalies taps realybe


    Keičiamas atstumo ženklų modelis


    Pirkimas 156177. Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Ruožo Kaunas–Marijampolė plėtra. Sutartis Nr. 1
    http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=201131

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Romas
    Gal tiesiog ten dirbantiems žmonėms noras aiškai ir teisingai nurodyti kryptį buvo svarbesnis už ne visai išbaigtas taisykles.
    Įtakos galėjo turėti ir tai, kad pasinaudojus šia nuoroda ir pasukus į dešinę, toliau sekančiose dviejuose sankryžose 2105 kelias į Tytuvėnus taip pat yra nurodytas, tik mėlyname fone. Galbūt norėta išlaikyti nuoseklumą (nekalbu apie spalvą). Tiesa, tos nuorodos įrengtos gerokai prieš 2010-ius.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Ačiū už paaiškinimą.
    2010 metais galiojo 2007-ųjų Maršrutinio orientavimo taisyklės, kur buvo nurodoma, kad rajoninių kelių numeriai nenurodomi.
    Gal tiesiog ten dirbantiems žmonėms noras aiškiai ir teisingai nurodyti kryptį buvo svarbesnis už ne visai išbaigtas taisykles.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Romas
    Įdomu, ar nepasikeitė rajoninių kelių ženklinimo standartai.
    Nemanau. Išradėjų gatvė (matoma nuotraukoje) baigta rekonstruoti (dalis vidinio pietinio aplinkkelio, jei taip galima pavadinti paprastą gatvę..) 2010-ųjų pabaigoje, taigi turėjo būti įrengta pagal tuo metu galiojusius standartus.

    Toks pat ženklinimas matomas ir 2012-ųjų Google Street View nuotraukose ir 2011 m. darytame Mortos vaizdo reportaže, taigi jei standartas ir pasikeitė tai turėjo įvykti prieš 2010 m.

    Dėl spalvos gali būti ir elementari klaida.
    Paskutinis taisė Xedos; 2014.11.01, 19:44.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Įdomu, ar nepasikeitė rajoninių kelių ženklinimo standartai.
    Anksčiau išvis nebuvo nurodomi rajoninių kelių numeriai, o netyčia pažymėti būdavo uždažomi, pvz.:

    2009 metais A14 prie Rudokų viaduko (44 km) buvo nuoroda į 2809 kelią, kuri vėliau buvo uždažyta:


    2010 metais rajoninio kelio numeris buvo uždažytas:
    Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
    26. Viadukas ties Rudokais

    Vabalninkas. Uždažyta nuoroda į 3101 kelią


    2007.08.04 patvirtintose maršrutinio orientavimo taisyklėse rašoma:
    11. Rajoniniuose keliuose išankstinės krypčių rodyklės dažniausiai nestatomos. Rajoninių kelių numeriai informaciniuose ženkluose nenurodomi.

    http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpai..._l?p_id=302584

    Xedos šių metų nuotraukoje matosi neįprastas krypčių ženklinimas.
    Nuotraukoje nurodyta kryptis į rajoninį kelias 2105 (į Tytuvėnus); beje, kelio numeris turbūt turėtų būti mėlyname, o ne geltoname fone.
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Šiaulių Pramonės/Išradėjų g. sankryža nuo Išradėjų/Baltų g, pusės.
    Jei matysite daugiau krypčių nuorodų su nurodytais rajoninių kelių numeriais, prašom pranešti šioje temoje.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    A19 Kirtimų g. į Alytaus ir Trakų pusę.
    Beveik visą kelią nuorodos tik į Minską ir Lydą

    Sankryža su Lentvario gatve
    Foto 2012.08


    Foto 2012.09 (C) Zorro

    Pasikeitus numeracijai iš 106 į A19 vis tiek liko tik kryptis į Minską - Lydą


    Nuorodos į A4 ir A16 pasirodo tik prie pat posūkio į Galvės gatvę
    Foto 2013.11




    Sankryža su Galvės gatve ties Lukoilu
    (c) Zorro 2013.12


    Palyginimui - sena nuotrauka
    (c) Zorro 2011.09
    Paskutinis taisė Romas; 2015.06.14, 14:19.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Gariūnai. Pagrindinis išvažiavimas iš Vilniaus miegamųjų rajonų į pietinę ir vakarinę Lietuvos dalį ir į Lenkiją su visa tolesne Europa.

    Ta pati padėtis važiuojant per Gariūnus priešinga kryptimi - iš miegamųjų rajonų į Trakų ar Alytaus pusę. Nuorodų į Alytų, Druskininkus ar į Trakus niekur nėra. Nuorodų į Varšuvą - tuo labiau.
    Darom prielaidą, kad neblogai žinome Lietuvos geografiją (nors tokių žmonių kasmet vis mažėja dėl visuotinio suGiePėeSėjimo) - kad važiuodami A4 Gardino kryptimi pasieksime Varėną ar Alytų, o A16 Marijampolės kryptimi - Druskininkus.

    Tačiau Lietuvos kelių ženklinimas šiek tiek stebina - čia mažai padės ir geografijos žinios.

    Foto 2014 05
    1. Matome A4 ir A16 nuorodas


    2. Matome A4 ir A16 nuorodas


    3. Toliau matome ir A3 ir A15 nuorodas į Minską ir Lydą


    4. Matome tik A3 ir A15 nuorodas


    Atrodo, kolega Sleader bus atspėjęs, kodėl nėra nuorodų į Dzūkiją, Suvalkiją ar į Lenkiją
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Matyt būsiu praleidęs kokią naują turizmo strategiją, pagal kurią kiekvienoje gatvėje reikia įrengti nuorodas į Baltarusijos miestus

    Komentuoti:

Working...
X