Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Krypčių ženklinimas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PoDV
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Su pačiais ženklais gal ir viskas gerai, užtektų papildomai prieš tiltą įrengti ženklą, nurodantį, kad pirma juosta - į Panevėžį, Uteną, antra, trečia juosta - Centras, Minskas. Labai norėčiau, kad toks ženklas kažkada ateityje atsirastų.
    Parašiau į tvarkaumiesta.lt Labai norėčiau, kad atsižvelgtų, o ne šautų atmazkę, kad tokios 2012 m. vertikaliojo ženklinimo taisyklės.

    Galima puikiai sutvarkyti nuorodas, vadovaujantis šiomis taisyklėmis, kaip pvz. A19 kelyje nuorodos į A4/A16.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    95% ten važiuoja nuolat, tai ypatingų nesklandumų nevyksta. Bet informatyvius ženklus galėtų įrengti dar prieš tiltą (čia standartinė Lietuvos bėda).
    Su pačiais ženklais gal ir viskas gerai, užtektų papildomai prieš tiltą įrengti ženklą, nurodantį, kad pirma juosta - į Panevėžį, Uteną, antra, trečia juosta - Centras, Minskas. Labai norėčiau, kad toks ženklas kažkada ateityje atsirastų.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    95% ten važiuoja nuolat, tai ypatingų nesklandumų nevyksta. Bet informatyvius ženklus galėtų įrengti dar prieš tiltą (čia standartinė Lietuvos bėda).

    Komentuoti:


  • M1gdas
    replied

    sleader paaiškinimo papildymas vaizdu.

    Click image for larger version

Name:	Oslo g 2 (4).jpg
Views:	107
Size:	358,3 kB
ID:	1681931

    Click image for larger version  Name:	Oslo g 2 (3).jpg Views:	1 Size:	69,6 kB ID:	1681930
    Paskutinis taisė M1gdas; 2018.11.11, 20:34.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą

    Tai, kad nėra taip, kaip rašai. Pirmos dvi juostos nuveda į aplinkkelį, trečia nuveda link geležinio vilko. Ketvirta juosta atsiranda iš niekur.

    Viena blogybė, kad juostos vingiuoja vienaip, o mašinos važiuoja kitaip - važiuojantys antra juosta per vėlai sužino, kad ji veda į aplinkkelį, todėl per daug nesiparindami ir be posūkio pakeičia juostą toje vietoje, kur jos pavingiuoja.
    Ten kažkaip durnai padaryta. Už tilto tai pirma ir antra juosta nusuka link aplinkkelio ir Lazdynų, o toliau Oslo g. gali važiuoti tik trečiaja - kas labai keista. Standartiškai jeigu gatvė/kelias turi dvi juostas prieš sankryžą ar nuovažą, o už jos irgi dvi juostas, tai tiesiai gatve/keliu turi galėti važiuoti irgi dvejomis juostomis. Kad nebūtų bereikalingu persirikiavimų ir manevravimų, tai turėjo būtų tokia tvarka (nuo dešinės pusės): pirma juosta nuvažiuoja į aplinkkelį ir atsišakoja link Lazdynų, antra juosta išsišakoja važiavimui link aplinkkelio ir toliau Oslo g., o trečia - toliau Oslo g. Dabar padaryta, kad intuityviai nesuprastum kaip važiuoti ir paskutine minute (kai jau prasideda ištisinės linijos) turėtum rikiuotis, nes garantuoti būsi ne toje juostoje. Kadangi niekas nesitiki, kad iš trečios juostos galėsi išsukti į dešinę, tačiau važiuodamas antrąja juosta tikiesi, kad galėsi ir toliau važiuoti tiesiai, nes tai nėra papildoma juosta nuvažiavimui.
    Ir tai stabdo eisma, nes kiekvienas persirikiavimas mažina srauto greitį ir užkerta galimybę sklandžiam judėjimui.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė tomtom Rodyti pranešimą

    bet abi juostos link Vakarinio aplinkkelio atsiranda iš užvažiavimo juostos nuo viaduko šalia Depo. T.y. važiuojant nuo Gariūnų yra dvi juostos iki to viaduko ir važiuojant nė viena iš jų bei nepersirikiavus nepavyks patekti į Vakarinį aplinkkelį. Suprantu, kad dažniausiai tai nėra sudėtinga padaryti, bet greitoje ir intensyvioje gatvėje geriau išvengti bereikalingų rikiavimųsi. Taip pat nusukimas į Lazdynus galėtų prasidėti daug anksčiau be papildomo platinimo
    Tai, kad nėra taip, kaip rašai. Pirmos dvi juostos nuveda į aplinkkelį, trečia nuveda link geležinio vilko. Ketvirta juosta atsiranda iš niekur.

    Viena blogybė, kad juostos vingiuoja vienaip, o mašinos važiuoja kitaip - važiuojantys antra juosta per vėlai sužino, kad ji veda į aplinkkelį, todėl per daug nesiparindami ir be posūkio pakeičia juostą toje vietoje, kur jos pavingiuoja.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė tomtom Rodyti pranešimą

    bet abi juostos link Vakarinio aplinkkelio atsiranda iš užvažiavimo juostos nuo viaduko šalia Depo. T.y. važiuojant nuo Gariūnų yra dvi juostos iki to viaduko ir važiuojant nė viena iš jų bei nepersirikiavus nepavyks patekti į Vakarinį aplinkkelį. Suprantu, kad dažniausiai tai nėra sudėtinga padaryti, bet greitoje ir intensyvioje gatvėje geriau išvengti bereikalingų rikiavimųsi. Taip pat nusukimas į Lazdynus galėtų prasidėti daug anksčiau be papildomo platinimo
    Viskas ten tvarkoje. Nebent galėtu iš anksto informacinius ženklus normalius sudėti (ko pas mus tikrai trūksta):



    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė tomtom Rodyti pranešimą

    bet abi juostos link Vakarinio aplinkkelio atsiranda iš užvažiavimo juostos nuo viaduko šalia Depo. T.y. važiuojant nuo Gariūnų yra dvi juostos iki to viaduko ir važiuojant nė viena iš jų bei nepersirikiavus nepavyks patekti į Vakarinį aplinkkelį. Suprantu, kad dažniausiai tai nėra sudėtinga padaryti, bet greitoje ir intensyvioje gatvėje geriau išvengti bereikalingų rikiavimųsi. Taip pat nusukimas į Lazdynus galėtų prasidėti daug anksčiau be papildomo platinimo
    Po teisybei aš ir pats maniau, kad darys, kaip tamstos antrame variante, bet padarė kitaip nei tamsta manai. Dabar neatsiranda papildoma juosta dešinėje, o esamos juostos daro vingį, bei atsiranda papildoma juosta kairėje. Tad nuo pat Gariūnų sankryžos viena juosta veda į aplinkkelį.

    Komentuoti:


  • tomtom
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tai kad dabar padaryta 4 juostos, po 2 kiekvienai krypčiai.
    bet abi juostos link Vakarinio aplinkkelio atsiranda iš užvažiavimo juostos nuo viaduko šalia Depo. T.y. važiuojant nuo Gariūnų yra dvi juostos iki to viaduko ir važiuojant nė viena iš jų bei nepersirikiavus nepavyks patekti į Vakarinį aplinkkelį. Suprantu, kad dažniausiai tai nėra sudėtinga padaryti, bet greitoje ir intensyvioje gatvėje geriau išvengti bereikalingų rikiavimųsi. Taip pat nusukimas į Lazdynus galėtų prasidėti daug anksčiau be papildomo platinimo

    Attached Files
    Paskutinis taisė Romas; 2018.11.06, 21:40. Priežastis: Kopija iš temos "Gariūnų g. projektai"

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė spirit Rodyti pranešimą

    Žiūronus dalins prie įvažiavimų ar reiks iš namų imt?
    Vakariniame aplinkkelyje reiktų šias nuorodas truputį atitraukt toliau nuo letėjimo juostos pradžios. Tarkim 50-100 m iki letėjimo juostos pradžios. Vairuotojas iš pradžių pamato kryptis, paskui horizontalus ženklinimas rodo letėjimo juostos pradžią. Turbūt pats pigiausias ir mažiausiai galvosūkių keliantis sprendimas

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Pasirodė A1/E85 rekonstrukcijos brėžiniai. Nuoroda: http://www.kaunas.lt/wp-content/uplo..._Breziniai.pdf Turiu pastabų dėl kelio maršrutinio orientavimosi. Norėčiau, kad mano post'ą pastebėtų LAKD ir atsižvelgtų

    1) Brėžiniai rodo, koks daugmaž bus maršrutinis orientavimasis kelyje. Trūkumas: neaišku, kur pirma juosta nuves. Pradiniam brėžinyje rodo, kad visos trys juostos yra "tranzitinės", nors pirma juosta tokia nėra, apribotas greitis iki 90 km/h. Štai kaip galėtų atrodyti maršrutų ženklų schema. Manau, kad tikslingiau yra padubliuoti ženklą 507, nei įrengti 514:
    Click image for larger version  Name:	Megos viadukas.jpg Views:	1 Size:	299,2 kB ID:	1665880

    Ši schema parodytų, kad antra ir trečia juosta yra tranzitinės - "į Vilnių", o pirma juosta - "į Senamiestį". Šiaip čia turbūt reikėtų keisti maršrutinio orientavimosi taisykles, tačiau daug tikslingiau būtų kryptys - "KLEBONIŠKIS CENTRAS" vietoj dab. "Senamiestis, Centras, Aleksotas".

    Ta pati situacija yra ir kitoje pusėje. Ten iš jungiamojo kelio atsišakoja atšaka į tranzitines juostas. Brėžinyje neparodyta, kad iš anksto yra įspėjama apie nuvažiavimą į tranzitines juostas už posūkio į 232. Kartu su ženklu nr. 604 "232 Vilijampolė Šėta", virš antros jungiamojo kelio eismo juostos būtų įrengtas ženklas 602: tiesiai - "Vandžiogala Šilainiai Vytėnai", į kairę - "Klaipėda Ryga".


    2) Nuorodos po Megos viaduku:
    Click image for larger version  Name:	Megos viadukas2.jpg Views:	1 Size:	304,1 kB ID:	1665881
    Pirmame ženkle nurodomos kryptys: "VILIJAMPOLĖ ŠILAINIAI VYTĖNAI ŠĖTA", tačiau vietinės krypčių rodyklės yra tik VYTĖNAI, ŠĖTA. Daleiskim, kad vairuotojas supras, kad Vytėnų kryptimi yra išvažiavimas į Šėtą, tačiau rodyklė tiesiai ties posūkiu į Vytėnus sukuria betvarkės jausmą. Vairuotojas gali pamanyti, kad tarp baltų nuorodų bus pametęs Vilijampolę. Tikslinga būtų įrengti tik nuorodą į Vytėnus, o kryptį tiesiai nurodyti ženklu 623 "Trasos numeris", kur būtų nurodomas trasos numeris 232. Krypčių rodyklės tarsi žymėtų, kad jos skirtos Megos viadukui. Panašiai padaryta šiaurinėje sankryžos pusėje, ten yra tik nuoroda į Šilainius, nors tiesiai toliau yra Vandžiogala. Ten galėtų eiti rodyklė tiesiai maršrutui 222.

    Kadangi aiškūs tik 1 ir 2 etapai, neaišku, kokios įvažos ir nuovažos bus tarp tranzitinių ir vietinių juostų. Būtų įdomu patyrinėti, kaip nuorodos dėstomos ten.
    Paskutinis taisė PoDV; 2018.08.29, 01:23.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
    Beje, važiuojant nuo Lazdynų link Ukmergės, ties sankryža su Pilaitės pr. vis dar bepakeisti kelio ženklai ir rodo, kad reikia sukti į dešinę norint važiuoti į Ukmergę/Panevėžį
    Su laiku pakeis. Kaip ir nutiesus Tūkstantmečio gatvę, nuorodos link Kauno buvo sukti dešinėn kurį laiką

    Komentuoti:


  • arsiakas
    replied
    Beje, važiuojant nuo Lazdynų link Ukmergės, ties sankryža su Pilaitės pr. vis dar bepakeisti kelio ženklai ir rodo, kad reikia sukti į dešinę norint važiuoti į Ukmergę/Panevėžį
    Paskutinis taisė Romas; 2016.12.23, 21:14. Priežastis: Kopija iš temos "Vilniaus Vakarinio aplinkkelio III etapas"

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Taigi pas mus toks požiūris: "Juk visi ir taip žino, kam čia tie ženklai. Kadangi pareikalavo sudėti, tai sudėjom tik tam, kad jie būtų."

    Ženklams sunaudoja kokį 50 kg skardos, bet rėmą jiems laikyti padaro, kad atlaikytų kokias 3 tonas. Gal čia su perspektyva užkelti kokią Audi dėl reklamos?
    "Bėda" čia matyt kita. Čia matomai skaitosi gyvenvietės zona. O gyvenvietėse didesni ženklai jau nenumatyti Kelių ženklinimo taisyklėse (čia pakabinti maksimalaus 2 grupės dydžio). Tai arba šias taisykles reikia tobulint arba pakeist reglamentavimą, kad aplinkkelis nepriklauso gyvenvietės zonai.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė spirit Rodyti pranešimą
    Žiūronus dalins prie įvažiavimų ar reiks iš namų imt?
    Taigi pas mus toks požiūris: "Juk visi ir taip žino, kam čia tie ženklai. Kadangi pareikalavo sudėti, tai sudėjom tik tam, kad jie būtų."

    Ženklams sunaudoja kokį 50 kg skardos, bet rėmą jiems laikyti padaro, kad atlaikytų kokias 3 tonas. Gal čia su perspektyva užkelti kokią Audi dėl reklamos?

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Parašė Soprano Rodyti pranešimą
    2016 09 18

    Žiūronus dalins prie įvažiavimų ar reiks iš namų imt?
    Paskutinis taisė Romas; 2016.09.18, 20:40. Priežastis: Kopija iš temos "Vilniaus vakarinio aplinkkelio III etapas"

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė agnette Rodyti pranešimą
    Eismo saugos ekspertas privalo inicijoti taisykliu pakeitima, jei jis mato kad taisykles atsilieka nuo gyvenimo ir neaprupina saugaus eismo.
    Ženklinimas valstybiniuose yra 5/10. Sudėtingas, neinformatyvus, atitraukiantis dėmesį. Bet neabejoju, atitinkantis visus kažkieno patvirtintus reikalavimus. Galima būtų net temą sukurti - "Kelių ženklinimo kliurkos".

    Gera žinia tik ta, kad "savivaldybėse" situacija kažkiek geresnė nei "užmiestyje" matyt todėl, kad politikai daugiau sveiko proto įkrečia Saugaus eismo komisijoms. LAKD žodis iniciatyva užmirštas.

    Komentuoti:


  • agnette
    replied
    Eismo saugos ekspertas privalo inicijoti taisykliu pakeitima, jei jis mato kad taisykles atsilieka nuo gyvenimo ir neaprupina saugaus eismo.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė HSV Rodyti pranešimą
    Neseniai per Žinių radiją transliavo laidą, kurioje buvo diskutuojama apie aukštąjį mokslą. Buvo paminėta, kad Lietuvoje visiškai nėra rengiami kelių saugaus eismo įrengino ir organizavimo specialistai (ar bent jau kažkaip panašiai). Manau, kad tokie saugaus eismo įrengimo ir organizavimo specialistai ne tik projektuotų ir įrenginėtų su eismo saugumu susijusius inžinerinius sprendimus, bet užsiimtų ir informatyviu kelių ženklinimu. Pradedant 2016/17 mokslo metais bus pradėti ruošti tokie specialistai, todėl yra vilties, kad kryptingas specialistų parengimas pagerins situciją keliuose ir ženklinimo srityje
    Man, kaip baigusiam "kelių eismo saugumo inžinerijos" studijas VGTU, keistokai skamba tokie pareiškimai. Aišku, taip tiksliai besivadinančios studijų programos nėra, bet nereiškia, kad šiek tiek kitaip skambančiomis studijų programomis nėra ruošiami specialistai, kurie išmanytų šiuos reikalus.
    Tik yra kitas dalykas, kad esminiai problemos dėl krypčių ženklinimo (ir kito ženklų naudojimo) sprendimai slypi ne projektavime ir įrengime, o normatyvuose ir teisės aktuose, kurie reglamentuoja visą ženklinimą. Jeigu teisės aktai nurodo, kad nuoroda turi būti į miestą ar gyvenvietę, tai net ir paruoštas specialistas (projektuotojas) neįrengs ženklo "LANKSTAS (arba ŽIEDAS) - šiaurė/vakara", nes tokio niekas nesuderins bei neleis pastatyti.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Nesenai per radiją kalbėjo valstybinius kelius prižiūrinčios įstaigos vadovas. Į klausimą kodėl pvz. išvažiuojant iš Palangos nėra nė vienos nuorodos pvz. į Vilnių ar Kauną jis atsakė, kad pro Palangą einantis kelias A13 veda iš Klaipėdos į Liepoją. Suprask - Vilnius čia ne prie ko. Į visus kitus žurnalistų ar klausytojų klausimus ir pastabas atsakymai buvo tokie patys - tokios taisyklės, nepristatysim mes tų ženklų, atsikniskit.

    Komentuoti:

Working...
X