Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Krypčių ženklinimas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PoDV
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    A5 rekonstrukcijos į magistralę ties Mauručiais projektas

    Teks palaukti kokį dešimtmetį, kol toks ženklas bent iš dalies taps realybe
    Atvaizdas

    Šitas ženklas bus pilnai mėlynas ir tikriausiai bus automagistralės ženkliukas (kaip yra greitkelio, kelyje Šiauliai-Radviliškis), šalia gyvenviečių krypties.

    Parašė Romas
    Keičiamas atstumo ženklų modelis
    Atvaizdas


    Pirkimas 156177. Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Ruožo Kaunas–Marijampolė plėtra. Sutartis Nr. 1
    http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=201131
    Ne, čia nėra naujas atstumų ženklų modelis Čia tik variantas, naudojamas kai nurodomi keli kelio maršruto numeriai, kurių kiekvienas veda į tam tikrą gyvenvietę.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Valkininkų žriedinė sankryža kelyje A4 Merkinė - Vilnius
    Nuoroda į vietinį kelią Nr.5004 Valkininkai - Matuizos - Varėna
    Foto 2014.11
    Atvaizdas
    Naujose sankryžose išankstinės rodyklės, su kelio numeriais (kur būna schema 300 m iki sankryžos) žymimos tik ties ties krašto ir magistraliniais keliais, išskyrus greitkelius ir automagistrales. Puiku, kad kur nerengiamas toks ženklas, įrengiami štai tokie nedideli numerių ženkleliai kur nuotraukoje Galėtų juos naudoti visais atvejais, t. y. ne tik su rajoniniais, bet ir su krašto ir magistraliniais keliais
    Paskutinis taisė PoDV; 2014.11.17, 15:15.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Valkininkų žriedinė sankryža kelyje A4 Merkinė - Vilnius
    Nuoroda į vietinį kelią Nr.5004 Valkininkai - Matuizos - Varėna
    Foto 2014.11

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    A5 rekonstrukcijos į magistralę ties Mauručiais projektas

    Teks palaukti kokį dešimtmetį, kol toks ženklas bent iš dalies taps realybe


    Keičiamas atstumo ženklų modelis


    Pirkimas 156177. Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Ruožo Kaunas–Marijampolė plėtra. Sutartis Nr. 1
    http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=201131

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Romas
    Gal tiesiog ten dirbantiems žmonėms noras aiškai ir teisingai nurodyti kryptį buvo svarbesnis už ne visai išbaigtas taisykles.
    Įtakos galėjo turėti ir tai, kad pasinaudojus šia nuoroda ir pasukus į dešinę, toliau sekančiose dviejuose sankryžose 2105 kelias į Tytuvėnus taip pat yra nurodytas, tik mėlyname fone. Galbūt norėta išlaikyti nuoseklumą (nekalbu apie spalvą). Tiesa, tos nuorodos įrengtos gerokai prieš 2010-ius.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Ačiū už paaiškinimą.
    2010 metais galiojo 2007-ųjų Maršrutinio orientavimo taisyklės, kur buvo nurodoma, kad rajoninių kelių numeriai nenurodomi.
    Gal tiesiog ten dirbantiems žmonėms noras aiškiai ir teisingai nurodyti kryptį buvo svarbesnis už ne visai išbaigtas taisykles.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Romas
    Įdomu, ar nepasikeitė rajoninių kelių ženklinimo standartai.
    Nemanau. Išradėjų gatvė (matoma nuotraukoje) baigta rekonstruoti (dalis vidinio pietinio aplinkkelio, jei taip galima pavadinti paprastą gatvę..) 2010-ųjų pabaigoje, taigi turėjo būti įrengta pagal tuo metu galiojusius standartus.

    Toks pat ženklinimas matomas ir 2012-ųjų Google Street View nuotraukose ir 2011 m. darytame Mortos vaizdo reportaže, taigi jei standartas ir pasikeitė tai turėjo įvykti prieš 2010 m.

    Dėl spalvos gali būti ir elementari klaida.
    Paskutinis taisė Xedos; 2014.11.01, 19:44.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Įdomu, ar nepasikeitė rajoninių kelių ženklinimo standartai.
    Anksčiau išvis nebuvo nurodomi rajoninių kelių numeriai, o netyčia pažymėti būdavo uždažomi, pvz.:

    2009 metais A14 prie Rudokų viaduko (44 km) buvo nuoroda į 2809 kelią, kuri vėliau buvo uždažyta:


    2010 metais rajoninio kelio numeris buvo uždažytas:
    Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
    26. Viadukas ties Rudokais

    Vabalninkas. Uždažyta nuoroda į 3101 kelią


    2007.08.04 patvirtintose maršrutinio orientavimo taisyklėse rašoma:
    11. Rajoniniuose keliuose išankstinės krypčių rodyklės dažniausiai nestatomos. Rajoninių kelių numeriai informaciniuose ženkluose nenurodomi.

    http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpai..._l?p_id=302584

    Xedos šių metų nuotraukoje matosi neįprastas krypčių ženklinimas.
    Nuotraukoje nurodyta kryptis į rajoninį kelias 2105 (į Tytuvėnus); beje, kelio numeris turbūt turėtų būti mėlyname, o ne geltoname fone.
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Šiaulių Pramonės/Išradėjų g. sankryža nuo Išradėjų/Baltų g, pusės.
    Jei matysite daugiau krypčių nuorodų su nurodytais rajoninių kelių numeriais, prašom pranešti šioje temoje.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    A19 Kirtimų g. į Alytaus ir Trakų pusę.
    Beveik visą kelią nuorodos tik į Minską ir Lydą

    Sankryža su Lentvario gatve
    Foto 2012.08


    Foto 2012.09 (C) Zorro

    Pasikeitus numeracijai iš 106 į A19 vis tiek liko tik kryptis į Minską - Lydą


    Nuorodos į A4 ir A16 pasirodo tik prie pat posūkio į Galvės gatvę
    Foto 2013.11




    Sankryža su Galvės gatve ties Lukoilu
    (c) Zorro 2013.12


    Palyginimui - sena nuotrauka
    (c) Zorro 2011.09
    Paskutinis taisė Romas; 2015.06.14, 14:19.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Gariūnai. Pagrindinis išvažiavimas iš Vilniaus miegamųjų rajonų į pietinę ir vakarinę Lietuvos dalį ir į Lenkiją su visa tolesne Europa.

    Ta pati padėtis važiuojant per Gariūnus priešinga kryptimi - iš miegamųjų rajonų į Trakų ar Alytaus pusę. Nuorodų į Alytų, Druskininkus ar į Trakus niekur nėra. Nuorodų į Varšuvą - tuo labiau.
    Darom prielaidą, kad neblogai žinome Lietuvos geografiją (nors tokių žmonių kasmet vis mažėja dėl visuotinio suGiePėeSėjimo) - kad važiuodami A4 Gardino kryptimi pasieksime Varėną ar Alytų, o A16 Marijampolės kryptimi - Druskininkus.

    Tačiau Lietuvos kelių ženklinimas šiek tiek stebina - čia mažai padės ir geografijos žinios.

    Foto 2014 05
    1. Matome A4 ir A16 nuorodas


    2. Matome A4 ir A16 nuorodas


    3. Toliau matome ir A3 ir A15 nuorodas į Minską ir Lydą


    4. Matome tik A3 ir A15 nuorodas


    Atrodo, kolega Sleader bus atspėjęs, kodėl nėra nuorodų į Dzūkiją, Suvalkiją ar į Lenkiją
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Matyt būsiu praleidęs kokią naują turizmo strategiją, pagal kurią kiekvienoje gatvėje reikia įrengti nuorodas į Baltarusijos miestus

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Gariūnai

    Dar ir dabar tenka sutikti žmonių (jei tai kam nors svarbu, tai moteriškių), gyvenančių Karoliniškėse ar Justiniškėse ir į savo namus nuo Trakų - Druskininkų pusės važinėja ne per Gariūnus ar Vakarinį aplinkkelį, o per Lazdynų tiltą.

    Iš pradžių nesupratau, kodėl. Bet kai kartu važiavom iš Dzūkijos, tai tikrai nejauku pasidarė, kuomet iš Galvės g. pasukus į Trakų g. nėra nuorodų į Vilniaus miegamuosius, o tik į Kauną.

    Posūkis iš Galvės g. į Gariūnų - Lazdynų pusę
    Iki pat A1 ties Gariūnais yra tik nuorodos į Kauną, o ne pagrindinį įvažiavimą į miesto miegamuosius rajonus


    Sankryža su Lentvario gatve
    (C) Zorro 2013.08

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pašvitinys, Pakruojo r.

    Nuorodos Pašvitinyje


    Dabar iš pagrindinės sankryžos yra dvi rodyklės "Linkuva 14" ir "Linkuva 16":
    - Jei važiuosite ta nuoroda, kur trumpesnis kelias, turėsite kratytis žvyrkeliu pro Peleniškių kaimą
    - Ten, kur nuoroda rodo 16 km iki Linkuvos, pateksite į 152 krašto kelią ir visur bus asfaltas


    Kol nebuvo nutiestas Pašvitinio aplinkkelis, asfaltuotas kelias į Linkuvą turėjo pagrindinio ženklo kryptį, o iš aikštės į Peleniškius rodyklė rodė "Peleniškiai 3", o ne "Linkuva 14" (žr. seną skaidrę)

    Foto 1995.08 Skanuota skaidrė


    Foto 2014.07

    Komentuoti:


  • HSV
    replied
    Ar tie abu antroje nuotraukoje matomi kelio ženklai nėra pagaminti pagal Latvijoje galiojančius standartus?

    Komentuoti:


  • valentinole
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Vakar eidamas pamačiau kaip "idealiai" įrengtas krypčių ženklas. Važiuojant automobiliu ženklas sunkiai matomas dėl medžių.
    Atvaizdas


    O ženklas yra toks:
    Atvaizdas


    Manau jis turėjo būti iškeltas virš važiuojamosios dalies, o ne virš šaligatvio.
    O kas liečia šį krypčių ženklą, tai tikrai atrodo juokingai... tikrai ji reikėjo statyti virš važiuojamosios dalies... Bet čia tik vienas aspektas. Šiaip gaunasi durnas mazgas. Labai trukdo ant pačio posūkio pėsčiųjų perėja. Kažkaip kitaip viską reikėjo organizuoti...

    Komentuoti:


  • valentinole
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Savo ruožtu sakyčiau, kad tokiame ženkle galima būtų išvardinti visus Lietuvos, Baltarusijos, Latvijos ir netgi Lenkijos miestus, nes į visus juos reiktu važiuoti ta pačia kryptimi (kitos tiesiog nėra) Matyt būsiu praleidęs kokią naują turizmo strategiją, pagal kurią kiekvienoje gatvėje reikia įrengti nuorodas į Baltarusijos miestus
    Šiaip nei Baltarusijos, nei Lenkijos miestai čia nieko dėti. Ir ta pati Baltarusija nieko nepagerbta. Tiesiog kryptys pirmiausiai nurodomos pagal autostrados pavadinimus, arba arčiausiai esančius geografinius taškus. Taigi Jūsų čia visai „ne į temą“, taip sakant  Gal galėtumėte išvardinti visus magistralinius kelius einančius iš Vilniaus? Jo, jų tarpe yra ir Minsko plentas, ir Lydos plentas, bet jokiu Varšuvos ar tai Rygos nebuvo ir nėra. Gal kada nors atsiras... Tada tikrai atsiras ir į juos vedančius krypčiu rodyklės.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    /\ Turistams iš Baltarusijos Kryptis prie miestų tai kaip ir logiška į dešinę.
    Savo ruožtu sakyčiau, kad tokiame ženkle galima būtų išvardinti visus Lietuvos, Baltarusijos, Latvijos ir netgi Lenkijos miestus, nes į visus juos reiktu važiuoti ta pačia kryptimi (kitos tiesiog nėra) Matyt būsiu praleidęs kokią naują turizmo strategiją, pagal kurią kiekvienoje gatvėje reikia įrengti nuorodas į Baltarusijos miestus

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    /\ Turistams iš Baltarusijos Kryptis prie miestų tai kaip ir logiška į dešinę.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Čia gal bajeris? Koks akligatvis ir kur? Į Minską iki žiedo ir Tūkstantmečio/Žirniu gatve.
    Akligatvis į kairę sekančioje sankryžoje už šio ženklo. Ką jau ir minėjau, ženklas rodo vienintelę galimą kryptį, tai neaišku kam jis ją rodo.
    Kitas dalykas, kad artėdami prie žiedo rasime tik kryptį į Kauną, o Lydos ar Minsko ten nebus nė kvapo, tačiau bus parodytą kur važiuoti link Gardino. Dar keista kodėl taip pagerbta Baltarusija, nes šiame ženkle net dvi kryptys į jos miestus, o pvz. Varšuva nėra nurodyta, nors toliau prie žiedo rasime kryptį kur važiuoti link Varšuvos

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Vakar pravažiuodamas irgi pastebėjau šį ženklą, tai netgi šiek tiek juokas suėmė.
    Visų pirma jo dydis iš ties juokingas, nelabai aišku kam paprastoje miesto gatvėje pastatyti tokį didžiulį kelio ženklą. Paprastai ženklų dydį nulemia leistinas važiavimo greitis, taigi nelabai aišku ar važiuojant 50 km/h nebūtų įmanoma "pastebėtį" mažesnių gabaritų ženklo.
    Kitas dalykas sunkiai suvokiu šio ženklo prasmę, nes šioje vietoje galima važiuoti tik dešiniau ir išvažiuoti vienintele kryptimi į Geležinio Vilko g. Na nebent kažkam susišvies kelio į Minską ar Lydą ieškoti akligatvyje pasukus į kairę, bet vargu ar tokių bus. Juo labiau Goštauto gatvė nepatenka į jokį tranzitinį maršrutą.
    Čia gal bajeris? Koks akligatvis ir kur? Į Minską iki žiedo ir Tūkstantmečio/Žirniu gatve.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Vakar eidamas pamačiau kaip "idealiai" įrengtas krypčių ženklas. Važiuojant automobiliu ženklas sunkiai matomas dėl medžių.
    Atvaizdas


    O ženklas yra toks:
    Atvaizdas


    Manau jis turėjo būti iškeltas virš važiuojamosios dalies, o ne virš šaligatvio.
    Vakar pravažiuodamas irgi pastebėjau šį ženklą, tai netgi šiek tiek juokas suėmė.
    Visų pirma jo dydis iš ties juokingas, nelabai aišku kam paprastoje miesto gatvėje pastatyti tokį didžiulį kelio ženklą. Paprastai ženklų dydį nulemia leistinas važiavimo greitis, taigi nelabai aišku ar važiuojant 50 km/h nebūtų įmanoma "pastebėtį" mažesnių gabaritų ženklo.
    Kitas dalykas sunkiai suvokiu šio ženklo prasmę, nes šioje vietoje galima važiuoti tik dešiniau ir išvažiuoti vienintele kryptimi į Geležinio Vilko g. Na nebent kažkam susišvies kelio į Minską ar Lydą ieškoti akligatvyje pasukus į kairę, bet vargu ar tokių bus. Juo labiau Goštauto gatvė nepatenka į jokį tranzitinį maršrutą.

    Komentuoti:

Working...
X