A5 rekonstrukcijos į magistralę ties Mauručiais projektas
Teks palaukti kokį dešimtmetį, kol toks ženklas bent iš dalies taps realybe Atvaizdas
Šitas ženklas bus pilnai mėlynas ir tikriausiai bus automagistralės ženkliukas (kaip yra greitkelio, kelyje Šiauliai-Radviliškis), šalia gyvenviečių krypties.
Ne, čia nėra naujas atstumų ženklų modelis Čia tik variantas, naudojamas kai nurodomi keli kelio maršruto numeriai, kurių kiekvienas veda į tam tikrą gyvenvietę.
Valkininkų žriedinė sankryža kelyje A4 Merkinė - Vilnius
Nuoroda į vietinį kelią Nr.5004 Valkininkai - Matuizos - Varėna
Foto 2014.11 Atvaizdas
Naujose sankryžose išankstinės rodyklės, su kelio numeriais (kur būna schema 300 m iki sankryžos) žymimos tik ties ties krašto ir magistraliniais keliais, išskyrus greitkelius ir automagistrales. Puiku, kad kur nerengiamas toks ženklas, įrengiami štai tokie nedideli numerių ženkleliai kur nuotraukoje Galėtų juos naudoti visais atvejais, t. y. ne tik su rajoniniais, bet ir su krašto ir magistraliniais keliais
Gal tiesiog ten dirbantiems žmonėms noras aiškai ir teisingai nurodyti kryptį buvo svarbesnis už ne visai išbaigtas taisykles.
Įtakos galėjo turėti ir tai, kad pasinaudojus šia nuoroda ir pasukus į dešinę, toliau sekančiose dviejuose sankryžose 2105 kelias į Tytuvėnus taip pat yra nurodytas, tik mėlyname fone. Galbūt norėta išlaikyti nuoseklumą (nekalbu apie spalvą). Tiesa, tos nuorodos įrengtos gerokai prieš 2010-ius.
/\ Ačiū už paaiškinimą.
2010 metais galiojo 2007-ųjų Maršrutinio orientavimo taisyklės, kur buvo nurodoma, kad rajoninių kelių numeriai nenurodomi.
Gal tiesiog ten dirbantiems žmonėms noras aiškiai ir teisingai nurodyti kryptį buvo svarbesnis už ne visai išbaigtas taisykles.
Įdomu, ar nepasikeitė rajoninių kelių ženklinimo standartai.
Nemanau. Išradėjų gatvė (matoma nuotraukoje) baigta rekonstruoti (dalis vidinio pietinio aplinkkelio, jei taip galima pavadinti paprastą gatvę..) 2010-ųjų pabaigoje, taigi turėjo būti įrengta pagal tuo metu galiojusius standartus.
Toks pat ženklinimas matomas ir 2012-ųjų Google Street View nuotraukose ir 2011 m. darytame Mortos vaizdo reportaže, taigi jei standartas ir pasikeitė tai turėjo įvykti prieš 2010 m.
Įdomu, ar nepasikeitė rajoninių kelių ženklinimo standartai.
Anksčiau išvis nebuvo nurodomi rajoninių kelių numeriai, o netyčia pažymėti būdavo uždažomi, pvz.:
2009 metais A14 prie Rudokų viaduko (44 km) buvo nuoroda į 2809 kelią, kuri vėliau buvo uždažyta:
2010 metais rajoninio kelio numeris buvo uždažytas:
Xedos šių metų nuotraukoje matosi neįprastas krypčių ženklinimas.
Nuotraukoje nurodyta kryptis į rajoninį kelias 2105 (į Tytuvėnus); beje, kelio numeris turbūt turėtų būti mėlyname, o ne geltoname fone.
Gariūnai. Pagrindinis išvažiavimas iš Vilniaus miegamųjų rajonų į pietinę ir vakarinę Lietuvos dalį ir į Lenkiją su visa tolesne Europa.
Ta pati padėtis važiuojant per Gariūnus priešinga kryptimi - iš miegamųjų rajonų į Trakų ar Alytaus pusę. Nuorodų į Alytų, Druskininkus ar į Trakus niekur nėra. Nuorodų į Varšuvą - tuo labiau.
Darom prielaidą, kad neblogai žinome Lietuvos geografiją (nors tokių žmonių kasmet vis mažėja dėl visuotinio suGiePėeSėjimo) - kad važiuodami A4 Gardino kryptimi pasieksime Varėną ar Alytų, o A16 Marijampolės kryptimi - Druskininkus.
Tačiau Lietuvos kelių ženklinimas šiek tiek stebina - čia mažai padės ir geografijos žinios.
Foto 2014 05
1. Matome A4 ir A16 nuorodas
2. Matome A4 ir A16 nuorodas
3. Toliau matome ir A3 ir A15 nuorodas į Minską ir Lydą
4. Matome tik A3 ir A15 nuorodas
Atrodo, kolega Sleader bus atspėjęs, kodėl nėra nuorodų į Dzūkiją, Suvalkiją ar į Lenkiją
Dar ir dabar tenka sutikti žmonių (jei tai kam nors svarbu, tai moteriškių), gyvenančių Karoliniškėse ar Justiniškėse ir į savo namus nuo Trakų - Druskininkų pusės važinėja ne per Gariūnus ar Vakarinį aplinkkelį, o per Lazdynų tiltą.
Iš pradžių nesupratau, kodėl. Bet kai kartu važiavom iš Dzūkijos, tai tikrai nejauku pasidarė, kuomet iš Galvės g. pasukus į Trakų g. nėra nuorodų į Vilniaus miegamuosius, o tik į Kauną.
Posūkis iš Galvės g. į Gariūnų - Lazdynų pusę
Iki pat A1 ties Gariūnais yra tik nuorodos į Kauną, o ne pagrindinį įvažiavimą į miesto miegamuosius rajonus
Dabar iš pagrindinės sankryžos yra dvi rodyklės "Linkuva 14" ir "Linkuva 16":
- Jei važiuosite ta nuoroda, kur trumpesnis kelias, turėsite kratytis žvyrkeliu pro Peleniškių kaimą
- Ten, kur nuoroda rodo 16 km iki Linkuvos, pateksite į 152 krašto kelią ir visur bus asfaltas
Kol nebuvo nutiestas Pašvitinio aplinkkelis, asfaltuotas kelias į Linkuvą turėjo pagrindinio ženklo kryptį, o iš aikštės į Peleniškius rodyklė rodė "Peleniškiai 3", o ne "Linkuva 14" (žr. seną skaidrę)
Manau jis turėjo būti iškeltas virš važiuojamosios dalies, o ne virš šaligatvio.
O kas liečia šį krypčių ženklą, tai tikrai atrodo juokingai... tikrai ji reikėjo statyti virš važiuojamosios dalies... Bet čia tik vienas aspektas. Šiaip gaunasi durnas mazgas. Labai trukdo ant pačio posūkio pėsčiųjų perėja. Kažkaip kitaip viską reikėjo organizuoti...
Savo ruožtu sakyčiau, kad tokiame ženkle galima būtų išvardinti visus Lietuvos, Baltarusijos, Latvijos ir netgi Lenkijos miestus, nes į visus juos reiktu važiuoti ta pačia kryptimi (kitos tiesiog nėra) Matyt būsiu praleidęs kokią naują turizmo strategiją, pagal kurią kiekvienoje gatvėje reikia įrengti nuorodas į Baltarusijos miestus
Šiaip nei Baltarusijos, nei Lenkijos miestai čia nieko dėti. Ir ta pati Baltarusija nieko nepagerbta. Tiesiog kryptys pirmiausiai nurodomos pagal autostrados pavadinimus, arba arčiausiai esančius geografinius taškus. Taigi Jūsų čia visai „ne į temą“, taip sakant Gal galėtumėte išvardinti visus magistralinius kelius einančius iš Vilniaus? Jo, jų tarpe yra ir Minsko plentas, ir Lydos plentas, bet jokiu Varšuvos ar tai Rygos nebuvo ir nėra. Gal kada nors atsiras... Tada tikrai atsiras ir į juos vedančius krypčiu rodyklės.
/\ Turistams iš Baltarusijos Kryptis prie miestų tai kaip ir logiška į dešinę.
Savo ruožtu sakyčiau, kad tokiame ženkle galima būtų išvardinti visus Lietuvos, Baltarusijos, Latvijos ir netgi Lenkijos miestus, nes į visus juos reiktu važiuoti ta pačia kryptimi (kitos tiesiog nėra) Matyt būsiu praleidęs kokią naują turizmo strategiją, pagal kurią kiekvienoje gatvėje reikia įrengti nuorodas į Baltarusijos miestus
Čia gal bajeris? Koks akligatvis ir kur? Į Minską iki žiedo ir Tūkstantmečio/Žirniu gatve.
Akligatvis į kairę sekančioje sankryžoje už šio ženklo. Ką jau ir minėjau, ženklas rodo vienintelę galimą kryptį, tai neaišku kam jis ją rodo.
Kitas dalykas, kad artėdami prie žiedo rasime tik kryptį į Kauną, o Lydos ar Minsko ten nebus nė kvapo, tačiau bus parodytą kur važiuoti link Gardino. Dar keista kodėl taip pagerbta Baltarusija, nes šiame ženkle net dvi kryptys į jos miestus, o pvz. Varšuva nėra nurodyta, nors toliau prie žiedo rasime kryptį kur važiuoti link Varšuvos
Vakar pravažiuodamas irgi pastebėjau šį ženklą, tai netgi šiek tiek juokas suėmė.
Visų pirma jo dydis iš ties juokingas, nelabai aišku kam paprastoje miesto gatvėje pastatyti tokį didžiulį kelio ženklą. Paprastai ženklų dydį nulemia leistinas važiavimo greitis, taigi nelabai aišku ar važiuojant 50 km/h nebūtų įmanoma "pastebėtį" mažesnių gabaritų ženklo.
Kitas dalykas sunkiai suvokiu šio ženklo prasmę, nes šioje vietoje galima važiuoti tik dešiniau ir išvažiuoti vienintele kryptimi į Geležinio Vilko g. Na nebent kažkam susišvies kelio į Minską ar Lydą ieškoti akligatvyje pasukus į kairę, bet vargu ar tokių bus. Juo labiau Goštauto gatvė nepatenka į jokį tranzitinį maršrutą.
Čia gal bajeris? Koks akligatvis ir kur? Į Minską iki žiedo ir Tūkstantmečio/Žirniu gatve.
Manau jis turėjo būti iškeltas virš važiuojamosios dalies, o ne virš šaligatvio.
Vakar pravažiuodamas irgi pastebėjau šį ženklą, tai netgi šiek tiek juokas suėmė.
Visų pirma jo dydis iš ties juokingas, nelabai aišku kam paprastoje miesto gatvėje pastatyti tokį didžiulį kelio ženklą. Paprastai ženklų dydį nulemia leistinas važiavimo greitis, taigi nelabai aišku ar važiuojant 50 km/h nebūtų įmanoma "pastebėtį" mažesnių gabaritų ženklo.
Kitas dalykas sunkiai suvokiu šio ženklo prasmę, nes šioje vietoje galima važiuoti tik dešiniau ir išvažiuoti vienintele kryptimi į Geležinio Vilko g. Na nebent kažkam susišvies kelio į Minską ar Lydą ieškoti akligatvyje pasukus į kairę, bet vargu ar tokių bus. Juo labiau Goštauto gatvė nepatenka į jokį tranzitinį maršrutą.
Komentuoti: